| | |
28.02.2012 09:21 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454556
|
|
C5stepan
|
|
|
Pablik1 jel v levém pruhu po Rudné ulici v Ostravě - tedy v obci. "Bublal" si to v levém pruhu a nic tím neporuil, pokud ovem nejel náklaďákem. Ten co ho předjel v pravém udělal prasárnu tím vybrděním. Naopak felix81 podjel v pravém pruhu zřejmě mimo obec (dokonce to vypadá na rychlostku) a vrátil se bezdůvodně do levého, ve kterém pokračoval. Kdo kde koho potkal?
Pablik1 jel v levém pruhu po Rudné ulici v Ostravě - tedy v obci. "Bublal" si to v levém pruhu a nic tím neporuil, pokud ovem nejel náklaďákem. Ten co ho předjel v pravém udělal prasárnu tím vybrděním. Naopak felix81 podjel v pravém pruhu zřejmě mimo obec (dokonce to vypadá na rychlostku) a vrátil se bezdůvodně do levého, ve kterém pokračoval. Kdo kde koho potkal:-))))?
|
|
28.02.2012 17:57 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454660
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
áááno byl to praák. Proto mě to ani moc neiritovalo. A Henry to jako měla bejt naráka na co???
áááno byl to praák. ;-) Proto mě to ani moc neiritovalo. A Henry to jako měla bejt naráka na co??? :-)))):-)))):-))))
|
|
28.02.2012 18:00 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454661
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Nj, dalí s mindrákem proti praákům. e ale v řadě aut firem registrovaných v Praze jezděj vesničani, naplaveniny či lidi odjinud, to u nevidíte.
S takovejma mindrákama musí bejt straně těký ít ....
Nj, dalí s mindrákem proti praákům. e ale v řadě aut firem registrovaných v Praze jezděj vesničani, naplaveniny či lidi odjinud, to u nevidíte.
S takovejma mindrákama musí bejt straně těký ít .... :palec
|
|
28.02.2012 18:12 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454670
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Zvedněte ruce ti, kdo nikdy v ivotě neudělali nějakou prasečinu a vědomě či něvědomě. Já se nehlásím
Zvedněte ruce ti, kdo nikdy v ivotě neudělali nějakou prasečinu a vědomě či něvědomě. Já se nehlásím :-))
|
|
28.02.2012 19:36 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454702
|
|
Henry
|
|
|
felix81 napsal(a):
Zákon o provozu na komunikacích nezná výrazy "ten vůl měl počkat - JÁ spěchám - JÁ mám silnějí auto", ale ohleduplnost, plynulost, bezpečnost a podobně. A mindráky má ten kdo se chová za volantem auta, tak jako ten "řidič" v tom linku.
áááno byl to praák. ;-) Proto mě to ani moc neiritovalo. A Henry to jako měla bejt naráka na co??? :-)))):-)))):-))))
Zákon o provozu na komunikacích nezná výrazy "ten vůl měl počkat - JÁ spěchám - JÁ mám silnějí auto", ale ohleduplnost, plynulost, bezpečnost a podobně. A mindráky má ten kdo se chová za volantem auta, tak jako ten "řidič" v tom linku. :palec
|
|
28.02.2012 20:34 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454721
|
|
C5stepan
|
|
|
felix81 napsal(a): Mno jestli to bylo přímo v obci tak to je celkem jiná. Tam je to povoleno. To souhlasím, vybrďování je čuňárna kterou taky nesnáím. Podle selského rozumu já osobně kdy nekvaltuju tak se drím v pravém pruhu protoe nikdy člověk neví kdo tam potřebuje jet hooodně rychle a abych někoho bezdůvodně zdroval nebo ho vychovával protoe spěchá a mastí to třeba 200kmh tak na to já opravdu nemám koule. Nikdy nevím kdy budu potřebovat já volnej pruh neb budu spěchat.
K té situaci jak zmiňuje C5stepan. Byl jsem nucen toho vola podjet protoe nečuměl do zrcátek a nacpal se mi do pruhu kdy u jsem byl celkem blízko. Ano ten levej pruh je odbočovák na Prahu. To byl také důvod proč jsem se vrátli hned zpět. Ten vůl mohl počkat tři vteřiny ne bych ho předjel. Času na zařazení do levého tam bylo habaděj. Takhle holt nepočkal, tak se pak divil e jsem ho rychle podjel. Můj názor je ten, e prostě zapomněl čumět do zrcátek.
No vidí! 3 vteřiny a ani neví, jestli taky neodbočoval na Prahu. Vůl? Ty jsi byl prostě rychlejí. Maxipejsku, ani já se nehlásím.....
No vidí! 3 vteřiny a ani neví, jestli taky neodbočoval na Prahu. Vůl? Ty jsi byl prostě rychlejí. Maxipejsku, ani já se nehlásím.....
|
|
28.02.2012 23:01 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454778
|
|
jumep
|
|
|
ohleduplnost je v zmysle, ak ja pojdem predpisovo na dialnici 130 a ty 200 a ja ti tam vbehnem, mas smolu, nemas takto letet, ja som nic nespravil lebo teoreticky tato situacia nemoze nastat ....
ak pojdem 90 a ty 130 na ceste kde je max 130 - si v prave a mozes nadavat
ohleduplnost je v zmysle, ak ja pojdem predpisovo na dialnici 130 a ty 200 a ja ti tam vbehnem, mas smolu, nemas takto letet, ja som nic nespravil lebo teoreticky tato situacia nemoze nastat ....
ak pojdem 90 a ty 130 na ceste kde je max 130 - si v prave a mozes nadavat
|
|
28.02.2012 23:15 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454781
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
jumep napsal(a): ohleduplnost je v zmysle, ak ja pojdem predpisovo na dialnici 130 a ty 200 a ja ti tam vbehnem, mas smolu, nemas takto letet, ja som nic nespravil lebo teoreticky tato situacia nemoze nastat ....
ak pojdem 90 a ty 130 na ceste kde je max 130 - si v prave a mozes nadavat
A teď si na to pěkně kápnul Jumepe. teroreticky to tak funguje, ale prakticky to nikdy v ivotě fungovat nebude. Notabene pokud má člověk v sobě trochu rozumu, soudnosti a OHEDUPLNOSTI tak nikdy vozu které svití v rychlém pruhu 200 kmh nebo 300kmh prostě nevjede. Pán spěchá??? Tak tastnou cestu a ádnej radar po cestě. Tomu říkám oheduplnost a v neposlední řadě jistota e v té chvíli přeije. U jen proto, e kdyby to neubrzdil tak by byly mrtvoly rozeseté po celé dálnici.
A kdy jsme u té dálniční rychlosti NECHCI tady číst jeden jedinej komentář od členů e jezdí po dálnici 130 a nikdy nejel rychleji. Nejedna klubová C5tka mě přehvízdla na D11 minimálně 160Kmh. Jednoho "pachatele" jsem měl velkej problém dojet při 170Kmh.
A teď si na to pěkně kápnul Jumepe. ;-) teroreticky to tak funguje, ale prakticky to nikdy v ivotě fungovat nebude. Notabene pokud má člověk v sobě trochu rozumu, soudnosti a OHEDUPLNOSTI tak nikdy vozu které svití v rychlém pruhu 200 kmh nebo 300kmh prostě nevjede. Pán spěchá??? Tak tastnou cestu a ádnej radar po cestě. Tomu říkám oheduplnost a v neposlední řadě jistota e v té chvíli přeije. U jen proto, e kdyby to neubrzdil tak by byly mrtvoly rozeseté po celé dálnici.
A kdy jsme u té dálniční rychlosti NECHCI tady číst jeden jedinej komentář od členů e jezdí po dálnici 130 a nikdy nejel rychleji. Nejedna klubová C5tka mě přehvízdla na D11 minimálně 160Kmh. Jednoho "pachatele" jsem měl velkej problém dojet při 170Kmh. ;-)
|
|
28.02.2012 23:18 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454782
|
|
jumep
|
|
|
osobne, max 140, aj to len ked za mnou niekto leti tak aby som ho "nezdrzoval"
ale musim uznat ze na slovensku vo velkej miere zazivam dodrzovanie rychlosti a ked niekto leti tak ma znacky BA, ZA, SC a na 90% CZ
a tiez: "Tak tastnou cestu a ádnej radar po cestě." - doprajem aspon 2 radary po ceste a oba aby ho odchytili, lebo tych usetrenych 10 minut co ziska nestoji za to co mozes sposobit svojou jazdou
holt. spravajme sa tak, ako chceme aby sa spravali ostatny ... som naivny, ale verim ze raz sa to dosiahne ze sa bude chodit normalne
osobne, max 140, aj to len ked za mnou niekto leti tak aby som ho "nezdrzoval"
ale musim uznat ze na slovensku vo velkej miere zazivam dodrzovanie rychlosti a ked niekto leti tak ma znacky BA, ZA, SC a na 90% CZ
a tiez: "Tak tastnou cestu a ádnej radar po cestě." - doprajem aspon 2 radary po ceste a oba aby ho odchytili, lebo tych usetrenych 10 minut co ziska nestoji za to co mozes sposobit svojou jazdou
holt. spravajme sa tak, ako chceme aby sa spravali ostatny ... som naivny, ale verim ze raz sa to dosiahne ze sa bude chodit normalne
|
|
28.02.2012 23:31 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454786
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
No vida první u se přiznal
Jumepe tady po zavedení bodového systému pozoruju obrovské zpomalení provozu. Jak tady nae média kecají o pirátech tak co mám papíry od 1999 tak tehdá to byly řádná prasata a piráti. Dneska je to slabounkej odvárek toho co bejvalo. Mám kamarády kteří v té době závodili v noci o to kdo Prahou po magistrále projede rychleji. Dneska je to zhola nemoné. Je to dáno bodovým systémem a mnohonásobně větí hustotou provozu.
jumepe ted mi řekni co způsobí vozidlo které jede 200kmh po D11 do Prahy v sobotu ve tři ráno kdy potká za celou 100km cestu tři auta??????
jumepe tak u přestaň bejt naivní (nemyslet ve zlém) a smiř se z touhle dunglí. uleví se ti.
No vida první u se přiznal :-)))):-)))):-))))
Jumepe tady po zavedení bodového systému pozoruju obrovské zpomalení provozu. Jak tady nae média kecají o pirátech tak co mám papíry od 1999 tak tehdá to byly řádná prasata a piráti. Dneska je to slabounkej odvárek toho co bejvalo. Mám kamarády kteří v té době závodili v noci o to kdo Prahou po magistrále projede rychleji. Dneska je to zhola nemoné. Je to dáno bodovým systémem a mnohonásobně větí hustotou provozu.
jumepe ted mi řekni co způsobí vozidlo které jede 200kmh po D11 do Prahy v sobotu ve tři ráno kdy potká za celou 100km cestu tři auta??????
jumepe tak u přestaň bejt naivní (nemyslet ve zlém) a smiř se z touhle dunglí. ;-) uleví se ti. ;-)
|
|
29.02.2012 07:22 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454796
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Felixi81, ale to u je demagogie. A někdo se stejnými názory a chováním jako Ty zabije či zmrzačí někoho z Tvých blízkých, bude ho taky takhle obhajovat?
Felixi81, ale to u je demagogie. A někdo se stejnými názory a chováním jako Ty zabije či zmrzačí někoho z Tvých blízkých, bude ho taky takhle obhajovat?
|
|
29.02.2012 08:07 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454804
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Maxíku prosím tě kde tedka vidí demagogii?? Kdybych tady hlásal, e mám 400 koňové zlé BMW a u kol ráno jezdím 100vkou, vybrďuju alá Trpi. troubím, ukazuji jedničky, dobrá jsem prase a idiot za volantem.
Ale vlastním pouze 108koňové lenivé XMo, zatím bez ádné nehody a čistým bodovým kontem. Nehlásám zde demagogii ale pouze e by lidé za volantem měli pouívat selský rozum, oheduplnost a slepě nečíst demagogické zprávy naich médií o pirátech a dle jejich rad druhé řidiče vychovávat.
Maxíku prosím tě kde tedka vidí demagogii?? ;-) :-) Kdybych tady hlásal, e mám 400 koňové zlé BMW a u kol ráno jezdím 100vkou, vybrďuju alá Trpi. troubím, ukazuji jedničky, dobrá jsem prase a idiot za volantem.
Ale vlastním pouze 108koňové lenivé XMo, zatím bez ádné nehody a čistým bodovým kontem. Nehlásám zde demagogii ale pouze e by lidé za volantem měli pouívat selský rozum, oheduplnost a slepě nečíst demagogické zprávy naich médií o pirátech a dle jejich rad druhé řidiče vychovávat. :-)
|
|
29.02.2012 08:43 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454810
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Tady musim souhlasit s Felixem a to rozhodně pro to, co je čitelné v originu, ale pro to, e pravidla jsou mj tvořena pro 100% řidičů plus pochopitelně silniční balast kolem - chodci, pumpičkáři a pod. plus "místní zájmy" (dementní sniování rychlostí kvůli hluku či instalace radarů na "zlaté íly") a autoři kalkulují s jejich mnohdy naprosto nedostatečnými schopnostmi či přípravou. Snaha je tohle celý nastavit tak, aby se minimalizova nehodovost a ruku v ruce "výnosnost systému" jene některé nařízení a místní úpravy postrádají jakoukoliv logiku a pak se nelze divit, e ne nepočetná skupina řidičů si prostě nechce nechat "srát do bot" od party mameluků, kteří za roukou bezpečnosti a plynulosti v tichosti plní obecní kasu, nebo onanují s pumpičkáři V těchto podmínkách pak lze registrovat zhruba tři základní modely řidičů:
1- sklopim ui voči a budu tancovat, jak falená kapela hraje - nic neryskuju, budu se pravděpodobně zabývat úvahami, proč je zde tato rychlost, proč je zde na kadých 20ti metrech retardr, kde je úsekové měření, z jakého důvodu je zákaz zastavení, či komu prospěla jednosměrka, nebo je opravdu legitimní parta pumpičkářů v protisměru?...- děti a kočárky, ciklisté, kočky psi, holubi, hlemýdi a pawý očka nebudou zahubeny exhalacemi, hlukem mého agresivního motoru a pravděpodobně přeijí, pokud se nevoerou, nebo nevyserou na fyziku a z vlastní woole nebudou knokautovat s rozeběhem přední nárazník čelem.
2- budu jezdit na základě zkueností a zdravého rozumu (vyaduje řidiče s hromadou nakroucenejch kiláků a rozumem v hrsti) Riskuju arvátky s Městapem (na které jsem pochopitelně připraven jak stavem vozu, tak základní právní výbavou - nic víc větinou nepotřebuji. Budu jezdit sviněji, bude mě to bavit a o "vyladěného" řidiče tu jde předevím e Vichni výe uvední přeijí také potud, pokud si neurvou infarkt při stěování a zakládání občanských sdruení na kastraci pirátů, či opětovnou ignoraci zdravého rozumu.
3- jsem od narození intergalaktický megalulan a nic a nikdo mě nezajímá a budu si jezdit v zásadě, jak chci, dokud mě benga nerozstřílej gumy, nebo moje ledviny nepolou jako humnitární pomoc do zatopené zoo na Jávě... Zde není důvod ke kompromisům či omluvám a tyhle devianti byly vdycky na odstřel a ádný bodový systém nás před nima nespasí, pokud nebude za nulový stav konta oprátka. Výe uvedený seznam ivočiných druhů zaznamená jistojistě ztráty bojem.
a abych se udrel u tématu, kde jme otkali hajzla - naznačuji tím, e fůra jich sedí na úřadech a díky jejich zkorumovanosti a nekompetentnosti koděj stejně, jako dymáci za volantem.
Tady musim souhlasit s Felixem a to rozhodně pro to, co je čitelné v originu, ale pro to, e pravidla jsou mj tvořena pro 100% řidičů plus pochopitelně silniční balast kolem - chodci, pumpičkáři a pod. plus "místní zájmy" (dementní sniování rychlostí kvůli hluku či instalace radarů na "zlaté íly") a autoři kalkulují s jejich mnohdy naprosto nedostatečnými schopnostmi či přípravou. Snaha je tohle celý nastavit tak, aby se minimalizova nehodovost a ruku v ruce "výnosnost systému" jene některé nařízení a místní úpravy postrádají jakoukoliv logiku a pak se nelze divit, e ne nepočetná skupina řidičů si prostě nechce nechat "srát do bot" od party mameluků, kteří za roukou bezpečnosti a plynulosti v tichosti plní obecní kasu, nebo onanují s pumpičkáři :-) V těchto podmínkách pak lze registrovat zhruba tři základní modely řidičů:
1- sklopim ui voči a budu tancovat, jak falená kapela hraje - nic neryskuju, budu se pravděpodobně zabývat úvahami, proč je zde tato rychlost, proč je zde na kadých 20ti metrech retardr, kde je úsekové měření, z jakého důvodu je zákaz zastavení, či komu prospěla jednosměrka, nebo je opravdu legitimní parta pumpičkářů v protisměru?...- děti a kočárky, ciklisté, kočky psi, holubi, hlemýdi a pawý očka nebudou zahubeny exhalacemi, hlukem mého agresivního motoru a pravděpodobně přeijí, pokud se nevoerou, nebo nevyserou na fyziku a z vlastní woole nebudou knokautovat s rozeběhem přední nárazník čelem.
2- budu jezdit na základě zkueností a zdravého rozumu (vyaduje řidiče s hromadou nakroucenejch kiláků a rozumem v hrsti) Riskuju arvátky s Městapem (na které jsem pochopitelně připraven jak stavem vozu, tak základní právní výbavou - nic víc větinou nepotřebuji. Budu jezdit sviněji, bude mě to bavit a o "vyladěného" řidiče tu jde předevím e :-) Vichni výe uvední přeijí také potud, pokud si neurvou infarkt při stěování a zakládání občanských sdruení na kastraci pirátů, či opětovnou ignoraci zdravého rozumu.
3- jsem od narození intergalaktický megalulan a nic a nikdo mě nezajímá a budu si jezdit v zásadě, jak chci, dokud mě benga nerozstřílej gumy, nebo moje ledviny nepolou jako humnitární pomoc do zatopené zoo na Jávě... Zde není důvod ke kompromisům či omluvám a tyhle devianti byly vdycky na odstřel a ádný bodový systém nás před nima nespasí, pokud nebude za nulový stav konta oprátka. Výe uvedený seznam ivočiných druhů zaznamená jistojistě ztráty bojem.
a abych se udrel u tématu, kde jme otkali hajzla - naznačuji tím, e fůra jich sedí na úřadech a díky jejich zkorumovanosti a nekompetentnosti koděj stejně, jako dymáci za volantem.
|
|
29.02.2012 09:11 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2454814
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Take pokud jedu v obci max. 50km/hod, na silnici max. 90 a na dálnici max. 130 jsem dle větiny reakcí hajzl, který těm dobrým, vyjeděným atd. vlastně brání v jízdě. No fajn. Take vlastně tahle diskuze je k ničemu a úplně zbytečná. Já jsem ten hajzl, co dodruje zákony a omezuje ty, co je nemíní dodrovat, protoe s nimi nesouhlasí a jsou vnitřně přesvědčeni, e oni jsou ti nejlepí co umí, znají a zákony omezjí jejich já. Podle této logiky je třeba sestřelit i chodce na přechodu protoe je zdrřuje. Paráda.
Take pokud jedu v obci max. 50km/hod, na silnici max. 90 a na dálnici max. 130 jsem dle větiny reakcí hajzl, který těm dobrým, vyjeděným atd. vlastně brání v jízdě. No fajn. Take vlastně tahle diskuze je k ničemu a úplně zbytečná. Já jsem ten hajzl, co dodruje zákony a omezuje ty, co je nemíní dodrovat, protoe s nimi nesouhlasí a jsou vnitřně přesvědčeni, e oni jsou ti nejlepí co umí, znají a zákony omezjí jejich já. Podle této logiky je třeba sestřelit i chodce na přechodu protoe je zdrřuje. Paráda.
|
|
| |
|
|