| | |
04.11.2011 22:21 -
C5 III vs Superb II
|
2423573
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
C5 III vs Superb II - Tohle srovnání by zcela jistě v rukou zkueného pisálka mohlo zabrat půl tuctu dvoustran. Dala by se vyjmenovat a rozkrýt technická specifika a úrovně výbavy a bezpečnost a kdoví co jetě, ale věc, která se ve srovnávacích testech zjevit z pochopitelných důvodů nemůe, páč je to striktně individuální a proto patné a zavádějí je prostý fakt - pocit z auta. nemyslím takový ten - "volantpadne dobře do ruky a sedačky mají otah z modrého tygra, čili jako dobrý"...Vlastnil jsem Superba (přičem je nutno uvést, e předchozí wůs byla Xantia HDi), který mi byl doporučen kolegou a nabídnut za rozumný peníz a já jsem před 3mi roky podlehl a tehdy jsem si říkal - inu budi je to nové, je to v naftě, je to In a je to reprezentativní - beru. Postupem času jsem začal registrovat jakýsi pocit, respektive jeho absenci - začala se vytrácet radost z jízdy a tuení přerostlo v jistotu - to auto prostě nemá dui!!! Ano, auto dělalo ve, co mělo, jezdilo, občas se na něm neco podělalo, tu turbo, tu brzdy, tu altik... , ale i přez tyto neklamné známky vlastního ivota auta to nic němilo na faktu, e jsem se nemohl zbavit dojmu, e jezdim výtahem. Zkrátka - chci z přízemí do desátýho, zmáčknu gombík, nastoupim a pak u je to jen čekání, a tam budu. cestou dolu to samý. prostě nuda... Relativně velmi nedávno jsem se z jistých příčin nasral a ač situace nebyla příli ideální (rozestavěněj barák, vánoce na krku, představa nasranýho buldočka, e nebude moci chvíli jezdit autem) jsem pustil Supa qwodě a po urputnym shánění jsem si nechal dotahnout jednu opravdu libovou C5III - (103kW HDi, hydro, Exclusive...) Jářku - pár jízd stačilo, abych mohl znovu prohlásit - "a je to tady!" ten pocit se vrátil... radost z jízdy! prostě si sednu, nastartuju a těim se, e si to uiju. Pohodlí, ladnost klid... snad jen ta děsivá audioinstalace, ale u se na tom pracuje... Germáni či mladboleslaváci nedělají patná auta (v mém případě bych mohl o kvalitě pochybovat, ale občas se stane, e i přez funkční ISO je ve fabrice jen blbej pátek a auto pak stojí za prd), ale neumějí jim vtisknout prvek harmonie s řidičem - auto nevyvolává ten pocit simbiozy. je to zkrátka nástroj... Uzavřu to replikou z jedné známé hry - "jesti jetě jednou někdo přijde, abych si zase pořídil koda/FauWé, taxe mu na to vyseru!!!"
C5 III vs Superb II - Tohle srovnání by zcela jistě v rukou zkueného pisálka mohlo zabrat půl tuctu dvoustran. Dala by se vyjmenovat a rozkrýt technická specifika a úrovně výbavy a bezpečnost a kdoví co jetě, ale věc, která se ve srovnávacích testech zjevit z pochopitelných důvodů nemůe, páč je to striktně individuální a proto patné a zavádějí je prostý fakt - pocit z auta. nemyslím takový ten - "volantpadne dobře do ruky a sedačky mají otah z modrého tygra, čili jako dobrý"...Vlastnil jsem Superba (přičem je nutno uvést, e předchozí wůs byla Xantia HDi), který mi byl doporučen kolegou a nabídnut za rozumný peníz a já jsem před 3mi roky podlehl a tehdy jsem si říkal - inu budi je to nové, je to v naftě, je to In a je to reprezentativní - beru. Postupem času jsem začal registrovat jakýsi pocit, respektive jeho absenci - začala se vytrácet radost z jízdy a tuení přerostlo v jistotu - to auto prostě nemá dui!!! Ano, auto dělalo ve, co mělo, jezdilo, občas se na něm neco podělalo, tu turbo, tu brzdy, tu altik... , ale i přez tyto neklamné známky vlastního ivota auta to nic němilo na faktu, e jsem se nemohl zbavit dojmu, e jezdim výtahem. Zkrátka - chci z přízemí do desátýho, zmáčknu gombík, nastoupim a pak u je to jen čekání, a tam budu. cestou dolu to samý. prostě nuda... Relativně velmi nedávno jsem se z jistých příčin nasral a ač situace nebyla příli ideální (rozestavěněj barák, vánoce na krku, představa nasranýho buldočka, e nebude moci chvíli jezdit autem) jsem pustil Supa qwodě a po urputnym shánění jsem si nechal dotahnout jednu opravdu libovou C5III - (103kW HDi, hydro, Exclusive...) Jářku - pár jízd stačilo, abych mohl znovu prohlásit - "a je to tady!" ten pocit se vrátil... radost z jízdy! prostě si sednu, nastartuju a těim se, e si to uiju. Pohodlí, ladnost klid... snad jen ta děsivá audioinstalace, ale u se na tom pracuje... Germáni či mladboleslaváci nedělají patná auta (v mém případě bych mohl o kvalitě pochybovat, ale občas se stane, e i přez funkční ISO je ve fabrice jen blbej pátek a auto pak stojí za prd), ale neumějí jim vtisknout prvek harmonie s řidičem - auto nevyvolává ten pocit simbiozy. je to zkrátka nástroj... Uzavřu to replikou z jedné známé hry - "jesti jetě jednou někdo přijde, abych si zase pořídil koda/FauWé, taxe mu na to vyseru!!!"
|
|
04.11.2011 23:05 -
Re: C5 III vs Superb II
|
2423581
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Já měl tu čest porovnat C5II vs. První superb facelift, se kterým jsem najel sai 5k km .. c5III jsem párkát řídil, ale v novym béčku jsem jenom jel, take to neporovnám v tomhle směru. Nicméně v tom prvním případě, kterej můu zhodnotit, tak to bylo tak jak píe. Zezačátku dobrý, auto jede, zatáčí, brzdí, ale jinak edá tankoidní krabice v zásadě bez nápadu (navíc jenom prodlouenej prassat). Kdy někam jedu pětkou, i couračky po městě, tak se na to těim, vdycky to má něci do sebe. Kdeto Béčko je jenom nástroj na přesun z bodu A do bodu B ... prostě nic...
Já měl tu čest porovnat C5II vs. První superb facelift, se kterým jsem najel sai 5k km .. c5III jsem párkát řídil, ale v novym béčku jsem jenom jel, take to neporovnám v tomhle směru. Nicméně v tom prvním případě, kterej můu zhodnotit, tak to bylo tak jak píe. Zezačátku dobrý, auto jede, zatáčí, brzdí, ale jinak edá tankoidní krabice v zásadě bez nápadu (navíc jenom prodlouenej prassat). Kdy někam jedu pětkou, i couračky po městě, tak se na to těim, vdycky to má něci do sebe. Kdeto Béčko je jenom nástroj na přesun z bodu A do bodu B ... prostě nic...
|
|
04.11.2011 23:35 -
Re: C5 III vs Superb II
|
2423587
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Superbečkou (novou) jsem měl monost jet poměrně dlouhou cestu do Maďarska. Můu zodpovědně říct, e tímto autem měla kodovácká řada začínat. Pocit prostoru vevnitř u není stresujícím faktorem (kuwa kde to má zip abych to ze sebe slíknul). To auto u působí dospělým dojmem. Sice krávoviny typu dotykový displej jako kráva, kde jsem zaprvé nebyl schopen se prstem trefit kam chci (čímpak to bude ) a zadruhé po cca 30min opravdu zjistil, e tam navigaci nenajdu , jsou k takovému autu nevhodné.
Při cestě po dálnici si člověk jetě můe říct, e kdyby byly jenom kodovky, tak se tohle dá přeít a koupit. Jak člověk z dálnice sjede, a např. vjede do Maďarska , tak ho tento pocit opravdu rychle přejde. Auto sice opravdu komunikuje s řidičem, avak informace o kadém kamínku pod koly já osobně nevyhledávám.
Ač je Superb určitě několika zásadními kroky vpřed, po usednutí zpět do mé C5 III vím, e je jetě čeká maraton
Superbečkou (novou) jsem měl monost jet poměrně dlouhou cestu do Maďarska. Můu zodpovědně říct, e tímto autem měla kodovácká řada začínat. Pocit prostoru vevnitř u není stresujícím faktorem (kuwa kde to má zip abych to ze sebe slíknul). To auto u působí dospělým dojmem. Sice krávoviny typu dotykový displej jako kráva, kde jsem zaprvé nebyl schopen se prstem trefit kam chci (čímpak to bude :-)) ) a zadruhé po cca 30min opravdu zjistil, e tam navigaci nenajdu :-( , jsou k takovému autu nevhodné.
Při cestě po dálnici si člověk jetě můe říct, e kdyby byly jenom kodovky, tak se tohle dá přeít a koupit. Jak člověk z dálnice sjede, a např. vjede do Maďarska , tak ho tento pocit opravdu rychle přejde. Auto sice opravdu komunikuje s řidičem, avak informace o kadém kamínku pod koly já osobně nevyhledávám.
Ač je Superb určitě několika zásadními kroky vpřed, po usednutí zpět do mé C5 III vím, e je jetě čeká maraton ;-)
:palec
|
|
04.11.2011 23:39 -
Re: C5 III vs Superb II
|
2423588
|
|
cit
|
|
|
Zdravím,jen k tématu porovnávání kodovky s citroenem.Citroen je jednička mezi francouzskými vozy a kodovka posledním článkem VW, asi tak jako dacie u renaultu.
Zdravím,jen k tématu porovnávání kodovky s citroenem.Citroen je jednička mezi francouzskými vozy a kodovka posledním článkem VW, asi tak jako dacie u renaultu.
|
|
04.11.2011 23:45 -
Re: C5 III vs Superb II
|
2423589
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
To e z historických důvodů vozí Citroeny prezidenta neznamená, e jsou jedničkou mezi francouzkými značkami v očích ostatních .
To e z historických důvodů vozí Citroeny prezidenta neznamená, e jsou jedničkou mezi francouzkými značkami v očích ostatních ;-) .
|
|
05.11.2011 22:45 -
Re: C5 III vs Superb II
|
2423694
|
|
Darja
|
|
|
VW bude muset kodovku trochu přikrtit, leze jim solidně do keftu.
X7 versus SuperB je prostě záleitost pohledu, Béčko se povedlo, jak ve výbavě, tak v prostoru (jak píe Klokan, konečně neklaustrofobická áde). A co hlavně, má zajímavé motorizace.
Nebejt citroëňák a ouchyl na aboroutský povozy, vůbec bych se mu nebránila.
Pěkné porovnání v prodeji je tady .link. myslím, e ty na áby si nevedou zle... na to e to je francouz... a citroën k tomu
VW bude muset kodovku trochu přikrtit, leze jim solidně do keftu.
X7 versus SuperB je prostě záleitost pohledu, Béčko se povedlo, jak ve výbavě, tak v prostoru (jak píe Klokan, konečně neklaustrofobická áde). A co hlavně, má zajímavé motorizace.
Nebejt citroëňák a ouchyl na aboroutský povozy, vůbec bych se mu nebránila.
Pěkné porovnání v prodeji je tady http://www.auto.cz/cesky-trh-v-prvnim-pololeti-2011-stredni-trida-patri-superbu-passatu-a-mondeu-60474 myslím, e ty na áby si nevedou zle... na to e to je francouz... a citroën k tomu :-d
|
|
| |
|
|