Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Citroen DS5
|< < 1 2 3 4 > >|
19.04.2012 13:20 - Re: Citroen DS5 2470951
karneval
Město: Bratislava/Bardejov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 224

99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Řada DS má být tak trochu o sportu a k tomu se Hydractiv moc nehodí. I když DS9 by už koule zase mít měla.


Skôr by som povedal, že DS rada má by prémiovým Citroenom, niečo ako značka v značke keďže sa im kvoli tomu asi neoplatí zaklada dcérske značky ako má napr Toyota/Lexus.
To, že tie menšie DSká sú pojaté športovo je len logické, predsa nebudeš robi športovú verziu vežkej ažkej limuzíny keď to s drobcom ide žahšie a výsledok je lepší. Aj keď áno, existuje Audi S8, AMG S55, ale pochybujem že do tohto úzkeho trhu by sa Citroen bol schopný pretlači nejakou C6 Supersport

19.04.2012 18:03 - Re: Citroen DS5 2470974
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
První jízdní dojmy: .link.

16.05.2012 15:13 - Re: Citroen DS5 2478921
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Francouzský prezident Hollande přijel na inauguraci Citroënem DS5 : .link.

16.05.2012 16:44 - Re: Citroen DS5 2478934
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Včera jsem byl v Unicarsu objednat nějaké blbůstky a DS5 stála před firmou. S velkou úctou jsem ji asi desetkrát obešel. Až v pátek pojedu pro dílky, vezmu si čisté rifle bez zipů a poprosím o možnost vniknutí. Sdělím zde jak to dopadlo, přes sklo se mi ty letecké sedáky zdály těsné. Uvidíme.....

20.05.2012 09:36 - Re: Citroen DS5 2479535
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
No a tak jsem vnikl. Uvnitř oči přecházejí stejně jako venku. Tlačítek a cingrlátek neúrekom, dokonce i retrohodiny s ručičkama. Fakt vymakané. Ale ouvej: kolena ne a ne se vejít pod volant. Po seřízení perfektního sedáku na moje parametry (182cm výška a 112 cm obvod) zůstala za mnou mezírka necelých 10cm! Takže auto po všech stránkách krásné, ale podle mne v interiéru malé, použitelné pro kratší nohy a menší břicho. A samozřejmě pro větší šrajtofli. Tož tak...

20.07.2012 15:55 - Re: Citroen DS5 2493677
zdenekb
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 81

99 Poslat soukromou zprávu
Na serveru Patria je rozhovor s Markem Ebenem o DS5 (normálně jezdí s C5) .link. . Vyšlo to taky ve velmi podobném znění v posledním čísle magazinu Kraus (9). Jen v Krausovi to vyznívá tak, jako by DS5 měla hydro.

24.10.2013 19:33 - Re: Citroen DS5 2629911
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Zvenku to vypadá jako koncept, vevnitř je to jako úžasná kosmická loď se zaměřovačem........ ale!

DS5 Hybrid. Fešná plná palba v bílé perleti a ještě hybridní a jenom můj. Natěšená jsem byla jak malej smrad na cukrátko, jakmile jsem dostala klíčky do tlapky, dostavila se mnohonásobná "La petite mort" a já vyrazila.

Exteriér:
Není třeba komentovat. Krásné, bohaté linie, propracované světlomety, vkusné chromové linky. Té velké chromové "hokejky", co je od kapoty k A sloupku, jsem se bála, že se mi nebude líbit. Ale už ji miluju.
Potěcha pro oko nadšence francouzské extravagance. Ano, to je ten směr, který chceme. Chceme auta, co vyčnívají z davu! Buď se do nich zamilujete a nebo je budete nesnášet.

Interiér:
Pro mojí pidilidi postavu, s hraničními 160cm je DS5 jako dělaná. Pořádný kus chlapa bude mít klaustrofobické záchvaty. Pro větší postavy je kokpit hodně stísněný, posez je utopený, středový tunel navrhoval fanda leteckých kokpitů. Některé ovládací prvky nejsou umístěny tak intiutivně, jak by člověk od vozu za milion čekal.
Celkové zpracování interiéru je na jedničku. Nedám ale hvězdičku, ani plus. Kůže a prošití sedaček je naprostá pecka, odpovídá to standardu takového vozu, kterým DS5 má být. Plasty pěkné, dyzajnově řešené do detailů.
Trochu mě mrzelo, že prosklená střecha (skládá se ze 4 částí, každý má nad hlavou vlastní okénko s vlastní roletkou) se nedá otevřít a okénka jsou malá.
Výhled z vozu je dobrý (znovu pro menší postavy), vyšším bude vadit A sloupek, který je sice prosklený, ale z vyššího posezu se za něj schová i větší auto. Já viděla dobře, tak jsem nechápala frflání, které jsem si vyslechla, když jsem se s DS5 chlubila.

Musím pochválit zadní kameru, trochu supluje naprosto krizový výhled dozadu (rozdělené zadní okno), má dobré rozlišení a auto samo ukazuje linie, kam se může jet a kam ne. Má dobré rozlišení (když to srovnám s autem, které začíná na podobné cenové relaxi jako DS5 v základu) a moc to pomůže. Z utopeného posezu je doopravdy hůř vidět.

Trochu jsem prvních pár kilometrů plavala v ovládacích prvcích. Ti, kdo milují čudlíky, budou naprosto spokojeni. Já jsem byla nešastná z ovládání zrcátek (schováno po levé straně za volantem), z ovládání okének (na středovém tunelu) a trochu mě drtila volící páka automatu. Při zpátečce je pojistka nastavena tak, že se páka musí přizvednout. To jsem si zapomněla nechat vysvětlit, a málem jsem neodjela z parkoviště před showroomem Myslím, že zrcátka a okénka mohla zůstat ve dveřích, tak jak jsme na to ovládání zvyklí z C5.

Co mě trochu drtilo, jsou 3 ukazatale rychlosti. Doopravdy jich potřebujeme tolik? Je to nutný? Jeden je ručička, druhý je na budíku hned u ručičky a třetí si je možno promítnout na "zaměřovač". V C6 se promítalo na sklo, tady se promítá na průhlednou plastovou desičku v palubní desce. Je milé, že ji můžete zasunout, či si poštelovat informace, které si navolíte, aby se zobrazovaly, do všech 4 směrů. Ale doporučuji to dělat před jízdou, protože prvky ovládání zaměřovače jsou na stropním panelu u ovládání roletek střechy a já místo zaměřovače pořád jezdila střešníma roletama. Jinak je to pěkná vyfikundace Jak ve Star Treku.

Ta věc pod kapotou:
Trochu lituju, že byl k mání jen diesel. Možná ten benzín je pro hybrida lepší volba. Já na autech na baterky miluju to ticho. Rozjíždíte se prakticky pořád na elektromotor, máte v kabině hrobové ticho a pak naskočí kadlavé HDi. Kabina je sice dobře odzvučená (při srovnání zas podobných vozů této střídy), ale pořád je to HDičko slyšet. Prvních pár dní vás bude bavit sledovat na displeji, kdy dobíjíte, kdy jedete na naftu, kdy na elektřinu. Graficky jsou tyto informace dobře zobrazené i pro mě, jakožto babu, která hrábla po klíčcích a nenechala si skoro nic o autě vysvětlit.
V režimu ZEV (Zero Emision Vehicle) je to naprostá pecka, jedete jen na baterii (omezeno rychlostí do 60km), ale mě to bohatě vystačí na jízdu do práce a zpět.
Jinak 120kw HDi je pěkný, dynamický motor. Nemám výtku.

Podvozek:
Au, moje koule. Chybí mi. Po prvním českém kanálu, budete doufat, že vám při první servisní prohlídce vymění olej a i odpružení. Když se na to budu koukat očima člověka, co deset let jezdí na hydraulice, nebudu objektivní. Myslím, že když stvořili takové dyzajnové ufo, mohli dát hydrauliku.. vždy ta řada "5" by si to i zasloužila.
Podvozek je na "stočenej drát" docela dobře odladěný. Spíš sportovněji. Auto je tiché, ale i tak ty české cesty vnímat budete. Nemusíte se bát ho vzít i zostra, sedí to, odpružení pěkně pracuje.

Automatické převodovka:
Nevím kde soudruzi udělali chybu... 4HP18, 4HP20, AL4, AM6... to jsou generačně starší převodovky, ale daleko komfortnější než to, co je v DS5. Nepátrala jsem po typu převodovky, buď je to asi hybridem, nebo ten automat se pořád učí, nebo je to prostě zase nějaká mezinárodní pomsta citroënu. Řadí tak, jak chci, ale ta prapodivná prodleva mezi stupni... Auto se rozjíždí héééén... pak nic, dejte si kafe nebo čaj, čekám co bude, pak zase héééén a je tam dvojka. Když DS5 trochu šlapete na krk (a pořád máte na displeji spotřebu do 5 litrů, hehe), tohle řazení vám bude působit větší a větší údivy. Když i 4HP20, která je v pořádku, řadí rychleji, něco je někde blbě.
Ještě jedna mega výtka k pádlům pod volantem. Na ty jsem se těšila moc, chtěla jsem si šiftovat jako v nějakém placatém špageáku férári. No, po pár kilometrech jsem to vzdala. Pádla jsou pro moje prsty daleko, převodovka se pořád chová jako zpomalený jantar, takže jsem zase zavelela "D" jako dopředu a nechala pádla pádly.

4x4 jsem ještě nevyzkoušela, ale co jsem zatím jen četla návody, tak to zase tak žhavé 4x4 nebude.
Díky faktu, že máte hybrida, přijdete trochu o kufr, je docela mělký, a i když se zadek vozu netváří dvakrát subtilně, místa není v kufru mnoho.
To auto se řídí moc dobře, když strhnu pár bodů za AP, za zvláštní rozmístění čudlíků a za zploštělý volant. To byl trochu větší nezvyk, ale když jsem přežila i pevný střed, tohle už je prd

Je to zábavné auto, lidi se za vámi otočí, když si brázdíte město na ZEV, pracovně nazváno zevl, tak je to krásný pocit. Ekonadšenci jásají, stejně jako ten emerický herec v reklamě, který se pyšní produkcí CO2.

Pro Citroën je to pech, ale myslím, že pro majitele DS5 to bude výhoda, že toto rozhodně nikdy nebude masový vůz. Nebude to jako C5, kterých je na cestách hodně. Je to tak specifický vůz, se svými specifickými mouchami, že si jej pořídí dopravdy jen fandové, milovníci a vybraná skupina lidí.

Jak se říká v jedné reklamě, když jí miluješ, není co řešit a i těm milovaným nějaké chyby odpustíte.

Fotečka jen mobilem, jak to bobánkovi slušelo:



24.10.2013 21:29 - Re: Citroen DS5 2629962
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já budu stručnějí - to jsi si koupila? - Jestli ano gratuluji a chtěl jsem se zeptat co budeš mít jako druhé auto až příjde doba oprav(nebo spíš závad)? páč to tu nikdo nedovede dát dohromady(ani v rámci garancí) . Druhý dotaz jsi vyhrála ve sportce nebo to plánuješ? páč cena za jakýkoli díl + práce bude na úrovni tvého popisu (stártrek) - už i do C5 III nacpali tak specifické díly nezaměnitelné ani z dílem auta vyrobeného ve stejný den natož jen totožného - takže vše na vin a origo. Ohledně oprav se spoj s Mikrou a ti dá tel. na dceru ta ti povypráví (pravda mluvím o DS4 a její kvalitě použitých dílů) a kdyby to chtěla mít tak jak by to mělo být tak by potřebovala ty DS dvě aby jedním jezdila a druhé mezi tím opravovali

24.10.2013 22:27 - Re: Citroen DS5 2629971
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Já budu stručnějí - to jsi si koupila? - Jestli ano gratuluji a chtěl jsem se zeptat co budeš mít jako druhé auto až příjde doba oprav(nebo spíš závad)? páč to tu nikdo nedovede dát dohromady(ani v rámci garancí) . Druhý dotaz jsi vyhrála ve sportce nebo to plánuješ? páč cena za jakýkoli díl + práce bude na úrovni tvého popisu (stártrek) - už i do C5 III nacpali tak specifické díly nezaměnitelné ani z dílem auta vyrobeného ve stejný den natož jen totožného - takže vše na vin a origo. Ohledně oprav se spoj s Mikrou a ti dá tel. na dceru ta ti povypráví (pravda mluvím o DS4 a její kvalitě použitých dílů) a kdyby to chtěla mít tak jak by to mělo být tak by potřebovala ty DS dvě aby jedním jezdila a druhé mezi tím opravovali

Nekaž jí radost z nového mazlíka. Mě se to líbí a za dva roky,pokud s tím bude jezdit aspoň 1000 měsíčně,se jim povede se naučit to opravovat a vychytat špatný díly...

25.10.2013 09:35 - Re: Citroen DS5 2630021
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Milánkové, nejsem blázen. Bohužel mám v plánu spíš Volvo XC70, než DS5, cena stejná, ale rozdíl propastný. Bohužel, v tomhle mám jasno a vím, co za peníze chci. DS5 je krásný auto, ale podle mě zůstalo ve fázi konceptu a množstvím chybiček. Nemluvě o tom, že DS5 je hodně špatná investice, jeho cena bude rychle padat právě kvůli problémům, které zmínil Jruze.
Chtěla jsem ho moc, hlavně si to vyzkoušet. Trochu mě to zklamalo, přeci jenom, když se rozhodnete pro takový krásný pokus, co stojí jako garsonka v Praze, tak máte velká očekávání.

Poježdění je s tím krásné, servisovat to nebudu muset, to auto je Citroënu To si budou servisovat oni, a plakají po pár tisících.

Každý nový auto je paskvil, který má svoje díly, narvaný technologiemi, které nejsou s ničím shodné. Dělám v nových autech už dlouho a vím, že každý nový model a každý facelift znamená i nové díly. Naprosto nechápu, že vozidlo, které prošlo faceliftem a je krom pár doplňků v exteriéru shodné z předchozí verzí, má jiná čelní skla (resp. objednací čísla). Proč to dělají? Asi jen proto, abychom se na aftersales nenudili.

A bude hůř soudruzi.

25.10.2013 09:56 - Re: Citroen DS5 2630024
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
Ja osobne som nemal možnos sa viez ale len si posedie.. bohužial mne tie nové citrony bez gul nesedia..hydraulika ,priestor a komfort je to jedine prečo mám citron, pre mna je teda dalšia automobilová cesta jasná, C6 alebo 4x4 offroad po vzore mojho brácha..jeep cherokee ,LR discovery ,nissan patrol gr, toyota landcruiser

v 4x4 suv alebo osobáku nevidím velmi zmysel.. nieje to vačšinou plnohodnotné 4wd a nedá sa zaradi natvrdo ako vo V3Ske

25.10.2013 10:56 - Re: Citroen DS5 2630031
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
C6 nebo 4x4 off road- to nevypadá na jasně vyhraněný názor

25.10.2013 14:07 - Re: Citroen DS5 2630034
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
Pokial bude možné tak oboje ale myslím že jedna 4x4 v rodine stačí, takže skôr inklinujem k c6..len u nás sú cenovo inde a v starších verziách (manual nastavenie volantu-novšie elektrické aj s uvítacím modom)

25.10.2013 15:37 - Re: Citroen DS5 2630040
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
C6 nebo 4x4 off road- to nevypadá na jasně vyhraněný názor


No, džíp čeroký taky není vofrout To je prostě jen jeepka Když offa, tak LR diskotéku, defíka, LC 80, Nisana Y60 a podobný bazmeky, líp se to upravuje

Mě se na jednu stranu líbí, kam směřuje Citroën, na druhou stranu si říkám, že silně balancují na hraně. Hlavně s tou technickou stránkou. K čemu auto, které je krásné, když není technicky zmáknuté na 100%...

25.10.2013 18:24 - Re: Citroen DS5 2630057
Jano
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 117
99 Poslat soukromou zprávu
TycoonX napsal(a):
Ja osobne som nemal možnos sa viez ale len si posedie.. bohužial mne tie nové citrony bez gul nesedia..hydraulika ,priestor a komfort je to jedine prečo mám citron, pre mna je teda dalšia automobilová cesta jasná, C6 alebo 4x4 offroad po vzore mojho brácha..jeep cherokee ,LR discovery ,nissan patrol gr, toyota landcruiser

v 4x4 suv alebo osobáku nevidím velmi zmysel.. nieje to vačšinou plnohodnotné 4wd a nedá sa zaradi natvrdo ako vo V3Ske
a čo tak c crosser?

25.10.2013 18:52 - Re: Citroen DS5 2630068
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jano napsal(a):
a čo tak c crosser?

C-crosser má od citroenu tak maximálne logo na kapote a motor 2.2 HDi, inak je to komplet Mitsubishi

25.10.2013 19:17 - Re: Citroen DS5 2630076
Jano
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 117
99 Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
C-crosser má od citroenu tak maximálne logo na kapote a motor 2.2 HDi, inak je to komplet Mitsubishi

Prave preto je zaruka ze to bude schopne do terenu Mitsubishi s tym ma viac skusenosti a motor je lepsi ako v Mitsubishi oni montuju koncern

25.10.2013 20:10 - Re: Citroen DS5 2630098
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
No, džíp čeroký taky není vofrout To je prostě jen jeepka Když offa, tak LR diskotéku, defíka, LC 80, Nisana Y60 a podobný bazmeky, líp se to upravuje

Mě se na jednu stranu líbí, kam směřuje Citroën, na druhou stranu si říkám, že silně balancují na hraně. Hlavně s tou technickou stránkou. K čemu auto, které je krásné, když není technicky zmáknuté na 100%...

A co volant - netlačí?

25.10.2013 22:11 - Re: Citroen DS5 2630111
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Jano napsal(a):
Prave preto je zaruka ze to bude schopne do terenu Mitsubishi s tym ma viac skusenosti a motor je lepsi ako v Mitsubishi oni montuju koncern


Koncern montovali zezačátku, pak nějakou dobu HDi a po faceliftu už tam dávali svoje nafty 130kw (2.2Hdi jen 115kw). Ale v terénu to celkem umí, určitě víc než 90% SUVček. Nicméně, ten interiér, to je hnus velebnosti.

Co se týče DS5, svezl jsem se a jak bylo řečeno, není to ono. Nemá to prostě koule

25.10.2013 22:57 - Re: Citroen DS5 2630114
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
interiér je vcelku povedenej, až na ty retro hodiny uprostřed a nepraktický "hranatý" volant. Při točení jednou rukou je to na dvě věci. Každopádně ten motor HDI 120 kW s tím fakt hýbe.

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator