| | |
19.04.2012 13:20 -
Re: Citroen DS5
|
2470951
|
|
karneval
|
|
|
Mikra napsal(a): Řada DS má být tak trochu o sportu a k tomu se Hydractiv moc nehodí. I kdy DS9 by u koule zase mít měla.
Skôr by som povedal, e DS rada má by prémiovým Citroenom, niečo ako značka v značke keďe sa im kvoli tomu asi neoplatí zaklada dcérske značky ako má napr Toyota/Lexus.
To, e tie menie DSká sú pojaté portovo je len logické, predsa nebude robi portovú verziu vežkej akej limuzíny keď to s drobcom ide žahie a výsledok je lepí. Aj keď áno, existuje Audi S8, AMG S55, ale pochybujem e do tohto úzkeho trhu by sa Citroen bol schopný pretlači nejakou C6 Supersport
Skôr by som povedal, e DS rada má by prémiovým Citroenom, niečo ako značka v značke keďe sa im kvoli tomu asi neoplatí zaklada dcérske značky ako má napr Toyota/Lexus.
To, e tie menie DSká sú pojaté portovo je len logické, predsa nebude robi portovú verziu vežkej akej limuzíny keď to s drobcom ide žahie a výsledok je lepí. Aj keď áno, existuje Audi S8, AMG S55, ale pochybujem e do tohto úzkeho trhu by sa Citroen bol schopný pretlači nejakou C6 Supersport :D
|
|
19.04.2012 18:03 -
Re: Citroen DS5
|
2470974
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
První jízdní dojmy: .link.
První jízdní dojmy: http://www.auto.cz/jizdni-dojmy-citroen-ds5-66428
|
|
16.05.2012 15:13 -
Re: Citroen DS5
|
2478921
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Francouzský prezident Hollande přijel na inauguraci Citroënem DS5 : .link.
Francouzský prezident Hollande přijel na inauguraci Citroënem DS5 : http://www.auto.cz/francouzsky-prezident-hollande-prijel-inauguraci-citroenem-ds5-66969
|
|
16.05.2012 16:44 -
Re: Citroen DS5
|
2478934
|
|
C5stepan
|
|
|
Včera jsem byl v Unicarsu objednat nějaké blbůstky a DS5 stála před firmou. S velkou úctou jsem ji asi desetkrát obeel. A v pátek pojedu pro dílky, vezmu si čisté rifle bez zipů a poprosím o monost vniknutí. Sdělím zde jak to dopadlo, přes sklo se mi ty letecké sedáky zdály těsné. Uvidíme.....
Včera jsem byl v Unicarsu objednat nějaké blbůstky a DS5 stála před firmou. S velkou úctou jsem ji asi desetkrát obeel:palec:palec:palec. A v pátek pojedu pro dílky, vezmu si čisté rifle bez zipů a poprosím o monost vniknutí. Sdělím zde jak to dopadlo, přes sklo se mi ty letecké sedáky zdály těsné. Uvidíme....;-).
|
|
20.05.2012 09:36 -
Re: Citroen DS5
|
2479535
|
|
C5stepan
|
|
|
No a tak jsem vnikl. Uvnitř oči přecházejí stejně jako venku. Tlačítek a cingrlátek neúrekom, dokonce i retrohodiny s ručičkama. Fakt vymakané. Ale ouvej: kolena ne a ne se vejít pod volant. Po seřízení perfektního sedáku na moje parametry (182cm výka a 112 cm obvod) zůstala za mnou mezírka necelých 10cm! Take auto po vech stránkách krásné, ale podle mne v interiéru malé, pouitelné pro kratí nohy a mení břicho. A samozřejmě pro větí rajtofli. To tak...
No a tak jsem vnikl;-). Uvnitř oči přecházejí stejně jako venku. Tlačítek a cingrlátek neúrekom, dokonce i retrohodiny s ručičkama. Fakt vymakané:palec. Ale ouvej: kolena ne a ne se vejít pod volant. Po seřízení perfektního sedáku na moje parametry (182cm výka a 112 cm obvod:-o) zůstala za mnou mezírka necelých 10cm! Take auto po vech stránkách krásné, ale podle mne v interiéru malé, pouitelné pro kratí nohy a mení břicho:-((((. A samozřejmě pro větí rajtofli:-)))). To tak...
|
|
20.07.2012 15:55 -
Re: Citroen DS5
|
2493677
|
|
zdenekb
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
Na serveru Patria je rozhovor s Markem Ebenem o DS5 (normálně jezdí s C5) .link. . Vylo to taky ve velmi podobném znění v posledním čísle magazinu Kraus (9). Jen v Krausovi to vyznívá tak, jako by DS5 měla hydro.
Na serveru Patria je rozhovor s Markem Ebenem o DS5 (normálně jezdí s C5) http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2047226/marek-eben-citroen-ds5-uplne-jiny-zazitek.html . Vylo to taky ve velmi podobném znění v posledním čísle magazinu Kraus (9). Jen v Krausovi to vyznívá tak, jako by DS5 měla hydro.
|
|
24.10.2013 19:33 -
Re: Citroen DS5
|
2629911
|
|
Darja
|
|
|
Zvenku to vypadá jako koncept, vevnitř je to jako úasná kosmická loď se zaměřovačem........ ale!
DS5 Hybrid. Fená plná palba v bílé perleti a jetě hybridní a jenom můj. Natěená jsem byla jak malej smrad na cukrátko, jakmile jsem dostala klíčky do tlapky, dostavila se mnohonásobná "La petite mort" a já vyrazila.
Exteriér:
Není třeba komentovat. Krásné, bohaté linie, propracované světlomety, vkusné chromové linky. Té velké chromové "hokejky", co je od kapoty k A sloupku, jsem se bála, e se mi nebude líbit. Ale u ji miluju.
Potěcha pro oko nadence francouzské extravagance. Ano, to je ten směr, který chceme. Chceme auta, co vyčnívají z davu! Buď se do nich zamilujete a nebo je budete nesnáet.
Interiér:
Pro mojí pidilidi postavu, s hraničními 160cm je DS5 jako dělaná. Pořádný kus chlapa bude mít klaustrofobické záchvaty. Pro větí postavy je kokpit hodně stísněný, posez je utopený, středový tunel navrhoval fanda leteckých kokpitů. Některé ovládací prvky nejsou umístěny tak intiutivně, jak by člověk od vozu za milion čekal.
Celkové zpracování interiéru je na jedničku. Nedám ale hvězdičku, ani plus. Kůe a proití sedaček je naprostá pecka, odpovídá to standardu takového vozu, kterým DS5 má být. Plasty pěkné, dyzajnově řeené do detailů.
Trochu mě mrzelo, e prosklená střecha (skládá se ze 4 částí, kadý má nad hlavou vlastní okénko s vlastní roletkou) se nedá otevřít a okénka jsou malá.
Výhled z vozu je dobrý (znovu pro mení postavy), vyím bude vadit A sloupek, který je sice prosklený, ale z vyího posezu se za něj schová i větí auto. Já viděla dobře, tak jsem nechápala frflání, které jsem si vyslechla, kdy jsem se s DS5 chlubila.
Musím pochválit zadní kameru, trochu supluje naprosto krizový výhled dozadu (rozdělené zadní okno), má dobré rozliení a auto samo ukazuje linie, kam se můe jet a kam ne. Má dobré rozliení (kdy to srovnám s autem, které začíná na podobné cenové relaxi jako DS5 v základu) a moc to pomůe. Z utopeného posezu je doopravdy hůř vidět.
Trochu jsem prvních pár kilometrů plavala v ovládacích prvcích. Ti, kdo milují čudlíky, budou naprosto spokojeni. Já jsem byla neastná z ovládání zrcátek (schováno po levé straně za volantem), z ovládání okének (na středovém tunelu) a trochu mě drtila volící páka automatu. Při zpátečce je pojistka nastavena tak, e se páka musí přizvednout. To jsem si zapomněla nechat vysvětlit, a málem jsem neodjela z parkovitě před showroomem Myslím, e zrcátka a okénka mohla zůstat ve dveřích, tak jak jsme na to ovládání zvyklí z C5.
Co mě trochu drtilo, jsou 3 ukazatale rychlosti. Doopravdy jich potřebujeme tolik? Je to nutný? Jeden je ručička, druhý je na budíku hned u ručičky a třetí si je mono promítnout na "zaměřovač". V C6 se promítalo na sklo, tady se promítá na průhlednou plastovou desičku v palubní desce. Je milé, e ji můete zasunout, či si potelovat informace, které si navolíte, aby se zobrazovaly, do vech 4 směrů. Ale doporučuji to dělat před jízdou, protoe prvky ovládání zaměřovače jsou na stropním panelu u ovládání roletek střechy a já místo zaměřovače pořád jezdila střeníma roletama. Jinak je to pěkná vyfikundace Jak ve Star Treku.
Ta věc pod kapotou:
Trochu lituju, e byl k mání jen diesel. Moná ten benzín je pro hybrida lepí volba. Já na autech na baterky miluju to ticho. Rozjídíte se prakticky pořád na elektromotor, máte v kabině hrobové ticho a pak naskočí kadlavé HDi. Kabina je sice dobře odzvučená (při srovnání zas podobných vozů této střídy), ale pořád je to HDičko slyet. Prvních pár dní vás bude bavit sledovat na displeji, kdy dobíjíte, kdy jedete na naftu, kdy na elektřinu. Graficky jsou tyto informace dobře zobrazené i pro mě, jakoto babu, která hrábla po klíčcích a nenechala si skoro nic o autě vysvětlit.
V reimu ZEV (Zero Emision Vehicle) je to naprostá pecka, jedete jen na baterii (omezeno rychlostí do 60km), ale mě to bohatě vystačí na jízdu do práce a zpět.
Jinak 120kw HDi je pěkný, dynamický motor. Nemám výtku.
Podvozek:
Au, moje koule. Chybí mi. Po prvním českém kanálu, budete doufat, e vám při první servisní prohlídce vymění olej a i odpruení. Kdy se na to budu koukat očima člověka, co deset let jezdí na hydraulice, nebudu objektivní. Myslím, e kdy stvořili takové dyzajnové ufo, mohli dát hydrauliku.. vdy ta řada "5" by si to i zaslouila.
Podvozek je na "stočenej drát" docela dobře odladěný. Spí sportovněji. Auto je tiché, ale i tak ty české cesty vnímat budete. Nemusíte se bát ho vzít i zostra, sedí to, odpruení pěkně pracuje.
Automatické převodovka:
Nevím kde soudruzi udělali chybu... 4HP18, 4HP20, AL4, AM6... to jsou generačně starí převodovky, ale daleko komfortnějí ne to, co je v DS5. Nepátrala jsem po typu převodovky, buď je to asi hybridem, nebo ten automat se pořád učí, nebo je to prostě zase nějaká mezinárodní pomsta citroënu. Řadí tak, jak chci, ale ta prapodivná prodleva mezi stupni... Auto se rozjídí héééén... pak nic, dejte si kafe nebo čaj, čekám co bude, pak zase héééén a je tam dvojka. Kdy DS5 trochu lapete na krk (a pořád máte na displeji spotřebu do 5 litrů, hehe), tohle řazení vám bude působit větí a větí údivy. Kdy i 4HP20, která je v pořádku, řadí rychleji, něco je někde blbě.
Jetě jedna mega výtka k pádlům pod volantem. Na ty jsem se těila moc, chtěla jsem si iftovat jako v nějakém placatém pageáku férári. No, po pár kilometrech jsem to vzdala. Pádla jsou pro moje prsty daleko, převodovka se pořád chová jako zpomalený jantar, take jsem zase zavelela "D" jako dopředu a nechala pádla pádly.
4x4 jsem jetě nevyzkouela, ale co jsem zatím jen četla návody, tak to zase tak havé 4x4 nebude.
Díky faktu, e máte hybrida, přijdete trochu o kufr, je docela mělký, a i kdy se zadek vozu netváří dvakrát subtilně, místa není v kufru mnoho.
To auto se řídí moc dobře, kdy strhnu pár bodů za AP, za zvlátní rozmístění čudlíků a za zplotělý volant. To byl trochu větí nezvyk, ale kdy jsem přeila i pevný střed, tohle u je prd
Je to zábavné auto, lidi se za vámi otočí, kdy si brázdíte město na ZEV, pracovně nazváno zevl, tak je to krásný pocit. Ekonadenci jásají, stejně jako ten emerický herec v reklamě, který se pyní produkcí CO2.
Pro Citroën je to pech, ale myslím, e pro majitele DS5 to bude výhoda, e toto rozhodně nikdy nebude masový vůz. Nebude to jako C5, kterých je na cestách hodně. Je to tak specifický vůz, se svými specifickými mouchami, e si jej pořídí dopravdy jen fandové, milovníci a vybraná skupina lidí.
Jak se říká v jedné reklamě, kdy jí miluje, není co řeit a i těm milovaným nějaké chyby odpustíte.
Fotečka jen mobilem, jak to bobánkovi sluelo:
Zvenku to vypadá jako koncept, vevnitř je to jako úasná kosmická loď se zaměřovačem........ ale!
DS5 Hybrid. Fená plná palba v bílé perleti a jetě hybridní a jenom můj. Natěená jsem byla jak malej smrad na cukrátko, jakmile jsem dostala klíčky do tlapky, dostavila se mnohonásobná "La petite mort" a já vyrazila.
Exteriér:
Není třeba komentovat. Krásné, bohaté linie, propracované světlomety, vkusné chromové linky. Té velké chromové "hokejky", co je od kapoty k A sloupku, jsem se bála, e se mi nebude líbit. Ale u ji miluju.
Potěcha pro oko nadence francouzské extravagance. Ano, to je ten směr, který chceme. Chceme auta, co vyčnívají z davu! Buď se do nich zamilujete a nebo je budete nesnáet.
Interiér:
Pro mojí pidilidi postavu, s hraničními 160cm je DS5 jako dělaná. Pořádný kus chlapa bude mít klaustrofobické záchvaty. Pro větí postavy je kokpit hodně stísněný, posez je utopený, středový tunel navrhoval fanda leteckých kokpitů. Některé ovládací prvky nejsou umístěny tak intiutivně, jak by člověk od vozu za milion čekal.
Celkové zpracování interiéru je na jedničku. Nedám ale hvězdičku, ani plus. Kůe a proití sedaček je naprostá pecka, odpovídá to standardu takového vozu, kterým DS5 má být. Plasty pěkné, dyzajnově řeené do detailů.
Trochu mě mrzelo, e prosklená střecha (skládá se ze 4 částí, kadý má nad hlavou vlastní okénko s vlastní roletkou) se nedá otevřít a okénka jsou malá.
Výhled z vozu je dobrý (znovu pro mení postavy), vyím bude vadit A sloupek, který je sice prosklený, ale z vyího posezu se za něj schová i větí auto. Já viděla dobře, tak jsem nechápala frflání, které jsem si vyslechla, kdy jsem se s DS5 chlubila.
Musím pochválit zadní kameru, trochu supluje naprosto krizový výhled dozadu (rozdělené zadní okno), má dobré rozliení a auto samo ukazuje linie, kam se můe jet a kam ne. Má dobré rozliení (kdy to srovnám s autem, které začíná na podobné cenové relaxi jako DS5 v základu) a moc to pomůe. Z utopeného posezu je doopravdy hůř vidět.
Trochu jsem prvních pár kilometrů plavala v ovládacích prvcích. Ti, kdo milují čudlíky, budou naprosto spokojeni. Já jsem byla neastná z ovládání zrcátek (schováno po levé straně za volantem), z ovládání okének (na středovém tunelu) a trochu mě drtila volící páka automatu. Při zpátečce je pojistka nastavena tak, e se páka musí přizvednout. To jsem si zapomněla nechat vysvětlit, a málem jsem neodjela z parkovitě před showroomem :-) Myslím, e zrcátka a okénka mohla zůstat ve dveřích, tak jak jsme na to ovládání zvyklí z C5.
Co mě trochu drtilo, jsou 3 ukazatale rychlosti. Doopravdy jich potřebujeme tolik? Je to nutný? Jeden je ručička, druhý je na budíku hned u ručičky a třetí si je mono promítnout na "zaměřovač". V C6 se promítalo na sklo, tady se promítá na průhlednou plastovou desičku v palubní desce. Je milé, e ji můete zasunout, či si potelovat informace, které si navolíte, aby se zobrazovaly, do vech 4 směrů. Ale doporučuji to dělat před jízdou, protoe prvky ovládání zaměřovače jsou na stropním panelu u ovládání roletek střechy a já místo zaměřovače pořád jezdila střeníma roletama. Jinak je to pěkná vyfikundace :-) Jak ve Star Treku.
Ta věc pod kapotou:
Trochu lituju, e byl k mání jen diesel. Moná ten benzín je pro hybrida lepí volba. Já na autech na baterky miluju to ticho. Rozjídíte se prakticky pořád na elektromotor, máte v kabině hrobové ticho a pak naskočí kadlavé HDi. Kabina je sice dobře odzvučená (při srovnání zas podobných vozů této střídy), ale pořád je to HDičko slyet. Prvních pár dní vás bude bavit sledovat na displeji, kdy dobíjíte, kdy jedete na naftu, kdy na elektřinu. Graficky jsou tyto informace dobře zobrazené i pro mě, jakoto babu, která hrábla po klíčcích a nenechala si skoro nic o autě vysvětlit.
V reimu ZEV (Zero Emision Vehicle) je to naprostá pecka, jedete jen na baterii (omezeno rychlostí do 60km), ale mě to bohatě vystačí na jízdu do práce a zpět.
Jinak 120kw HDi je pěkný, dynamický motor. Nemám výtku.
Podvozek:
Au, moje koule. Chybí mi. Po prvním českém kanálu, budete doufat, e vám při první servisní prohlídce vymění olej a i odpruení. Kdy se na to budu koukat očima člověka, co deset let jezdí na hydraulice, nebudu objektivní. Myslím, e kdy stvořili takové dyzajnové ufo, mohli dát hydrauliku.. vdy ta řada "5" by si to i zaslouila.
Podvozek je na "stočenej drát" docela dobře odladěný. Spí sportovněji. Auto je tiché, ale i tak ty české cesty vnímat budete. Nemusíte se bát ho vzít i zostra, sedí to, odpruení pěkně pracuje.
Automatické převodovka:
Nevím kde soudruzi udělali chybu... 4HP18, 4HP20, AL4, AM6... to jsou generačně starí převodovky, ale daleko komfortnějí ne to, co je v DS5. Nepátrala jsem po typu převodovky, buď je to asi hybridem, nebo ten automat se pořád učí, nebo je to prostě zase nějaká mezinárodní pomsta citroënu. Řadí tak, jak chci, ale ta prapodivná prodleva mezi stupni... Auto se rozjídí héééén... pak nic, dejte si kafe nebo čaj, čekám co bude, pak zase héééén a je tam dvojka. Kdy DS5 trochu lapete na krk (a pořád máte na displeji spotřebu do 5 litrů, hehe), tohle řazení vám bude působit větí a větí údivy. Kdy i 4HP20, která je v pořádku, řadí rychleji, něco je někde blbě.
Jetě jedna mega výtka k pádlům pod volantem. Na ty jsem se těila moc, chtěla jsem si iftovat jako v nějakém placatém pageáku férári. No, po pár kilometrech jsem to vzdala. Pádla jsou pro moje prsty daleko, převodovka se pořád chová jako zpomalený jantar, take jsem zase zavelela "D" jako dopředu a nechala pádla pádly.
4x4 jsem jetě nevyzkouela, ale co jsem zatím jen četla návody, tak to zase tak havé 4x4 nebude.
Díky faktu, e máte hybrida, přijdete trochu o kufr, je docela mělký, a i kdy se zadek vozu netváří dvakrát subtilně, místa není v kufru mnoho.
To auto se řídí moc dobře, kdy strhnu pár bodů za AP, za zvlátní rozmístění čudlíků a za zplotělý volant. To byl trochu větí nezvyk, ale kdy jsem přeila i pevný střed, tohle u je prd :)
Je to zábavné auto, lidi se za vámi otočí, kdy si brázdíte město na ZEV, pracovně nazváno zevl, tak je to krásný pocit. Ekonadenci jásají, stejně jako ten emerický herec v reklamě, který se pyní produkcí CO2.
Pro Citroën je to pech, ale myslím, e pro majitele DS5 to bude výhoda, e toto rozhodně nikdy nebude masový vůz. Nebude to jako C5, kterých je na cestách hodně. Je to tak specifický vůz, se svými specifickými mouchami, e si jej pořídí dopravdy jen fandové, milovníci a vybraná skupina lidí.
Jak se říká v jedné reklamě, kdy jí miluje, není co řeit a i těm milovaným nějaké chyby odpustíte.
Fotečka jen mobilem, jak to bobánkovi sluelo:
|
|
24.10.2013 21:29 -
Re: Citroen DS5
|
2629962
|
|
jruze
|
|
|
Já budu stručnějí - to jsi si koupila? - Jestli ano gratuluji a chtěl jsem se zeptat co bude mít jako druhé auto a příjde doba oprav(nebo spí závad)? páč to tu nikdo nedovede dát dohromady(ani v rámci garancí) . Druhý dotaz jsi vyhrála ve sportce nebo to plánuje? páč cena za jakýkoli díl + práce bude na úrovni tvého popisu (stártrek) - u i do C5 III nacpali tak specifické díly nezaměnitelné ani z dílem auta vyrobeného ve stejný den nato jen totoného - take ve na vin a origo. Ohledně oprav se spoj s Mikrou a ti dá tel. na dceru ta ti povypráví (pravda mluvím o DS4 a její kvalitě pouitých dílů) a kdyby to chtěla mít tak jak by to mělo být tak by potřebovala ty DS dvě aby jedním jezdila a druhé mezi tím opravovali
Já budu stručnějí - to jsi si koupila? - Jestli ano gratuluji a chtěl jsem se zeptat co bude mít jako druhé auto a příjde doba oprav(nebo spí závad)? páč to tu nikdo nedovede dát dohromady(ani v rámci garancí) . Druhý dotaz jsi vyhrála ve sportce nebo to plánuje? páč cena za jakýkoli díl + práce bude na úrovni tvého popisu (stártrek) - u i do C5 III nacpali tak specifické díly nezaměnitelné ani z dílem auta vyrobeného ve stejný den nato jen totoného - take ve na vin a origo. Ohledně oprav se spoj s Mikrou a ti dá tel. na dceru ta ti povypráví (pravda mluvím o DS4 a její kvalitě pouitých dílů) a kdyby to chtěla mít tak jak by to mělo být tak by potřebovala ty DS dvě aby jedním jezdila a druhé mezi tím opravovali:nevim
|
|
25.10.2013 09:35 -
Re: Citroen DS5
|
2630021
|
|
Darja
|
|
|
Milánkové, nejsem blázen. Bohuel mám v plánu spí Volvo XC70, ne DS5, cena stejná, ale rozdíl propastný. Bohuel, v tomhle mám jasno a vím, co za peníze chci. DS5 je krásný auto, ale podle mě zůstalo ve fázi konceptu a mnostvím chybiček. Nemluvě o tom, e DS5 je hodně patná investice, jeho cena bude rychle padat právě kvůli problémům, které zmínil Jruze.
Chtěla jsem ho moc, hlavně si to vyzkouet. Trochu mě to zklamalo, přeci jenom, kdy se rozhodnete pro takový krásný pokus, co stojí jako garsonka v Praze, tak máte velká očekávání.
Pojedění je s tím krásné, servisovat to nebudu muset, to auto je Citroënu To si budou servisovat oni, a plakají po pár tisících.
Kadý nový auto je paskvil, který má svoje díly, narvaný technologiemi, které nejsou s ničím shodné. Dělám v nových autech u dlouho a vím, e kadý nový model a kadý facelift znamená i nové díly. Naprosto nechápu, e vozidlo, které prolo faceliftem a je krom pár doplňků v exteriéru shodné z předchozí verzí, má jiná čelní skla (resp. objednací čísla). Proč to dělají? Asi jen proto, abychom se na aftersales nenudili.
A bude hůř soudruzi.
Milánkové, nejsem blázen. Bohuel mám v plánu spí Volvo XC70, ne DS5, cena stejná, ale rozdíl propastný. Bohuel, v tomhle mám jasno a vím, co za peníze chci. DS5 je krásný auto, ale podle mě zůstalo ve fázi konceptu a mnostvím chybiček. Nemluvě o tom, e DS5 je hodně patná investice, jeho cena bude rychle padat právě kvůli problémům, které zmínil Jruze.
Chtěla jsem ho moc, hlavně si to vyzkouet. Trochu mě to zklamalo, přeci jenom, kdy se rozhodnete pro takový krásný pokus, co stojí jako garsonka v Praze, tak máte velká očekávání.
Pojedění je s tím krásné, servisovat to nebudu muset, to auto je Citroënu :D To si budou servisovat oni, a plakají po pár tisících.
Kadý nový auto je paskvil, který má svoje díly, narvaný technologiemi, které nejsou s ničím shodné. Dělám v nových autech u dlouho a vím, e kadý nový model a kadý facelift znamená i nové díly. Naprosto nechápu, e vozidlo, které prolo faceliftem a je krom pár doplňků v exteriéru shodné z předchozí verzí, má jiná čelní skla (resp. objednací čísla). Proč to dělají? Asi jen proto, abychom se na aftersales nenudili.
A bude hůř soudruzi.
|
|
25.10.2013 09:56 -
Re: Citroen DS5
|
2630024
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
Ja osobne som nemal monos sa viez ale len si posedie.. bohuial mne tie nové citrony bez gul nesedia..hydraulika ,priestor a komfort je to jedine prečo mám citron, pre mna je teda dalia automobilová cesta jasná, C6 alebo 4x4 offroad po vzore mojho brácha..jeep cherokee ,LR discovery ,nissan patrol gr, toyota landcruiser
v 4x4 suv alebo osobáku nevidím velmi zmysel.. nieje to vačinou plnohodnotné 4wd a nedá sa zaradi natvrdo ako vo V3Ske
Ja osobne som nemal monos sa viez ale len si posedie.. bohuial mne tie nové citrony bez gul nesedia..hydraulika ,priestor a komfort je to jedine prečo mám citron, pre mna je teda dalia automobilová cesta jasná, C6 alebo 4x4 offroad po vzore mojho brácha..jeep cherokee ,LR discovery ,nissan patrol gr, toyota landcruiser
v 4x4 suv alebo osobáku nevidím velmi zmysel.. nieje to vačinou plnohodnotné 4wd a nedá sa zaradi natvrdo ako vo V3Ske :D
|
|
25.10.2013 10:56 -
Re: Citroen DS5
|
2630031
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
C6 nebo 4x4 off road- to nevypadá na jasně vyhraněný názor
C6 nebo 4x4 off road- to nevypadá na jasně vyhraněný názor:-)
|
|
25.10.2013 14:07 -
Re: Citroen DS5
|
2630034
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
Pokial bude moné tak oboje ale myslím e jedna 4x4 v rodine stačí, take skôr inklinujem k c6..len u nás sú cenovo inde a v starích verziách (manual nastavenie volantu-novie elektrické aj s uvítacím modom)
Pokial bude moné tak oboje :-d ale myslím e jedna 4x4 v rodine stačí, take skôr inklinujem k c6..len u nás sú cenovo inde a v starích verziách (manual nastavenie volantu-novie elektrické aj s uvítacím modom)
|
|
25.10.2013 15:37 -
Re: Citroen DS5
|
2630040
|
|
Darja
|
|
|
vilous napsal(a): C6 nebo 4x4 off road- to nevypadá na jasně vyhraněný názor
No, díp čeroký taky není vofrout To je prostě jen jeepka Kdy offa, tak LR diskotéku, defíka, LC 80, Nisana Y60 a podobný bazmeky, líp se to upravuje
Mě se na jednu stranu líbí, kam směřuje Citroën, na druhou stranu si říkám, e silně balancují na hraně. Hlavně s tou technickou stránkou. K čemu auto, které je krásné, kdy není technicky zmáknuté na 100%...
No, díp čeroký taky není vofrout :D To je prostě jen jeepka :D Kdy offa, tak LR diskotéku, defíka, LC 80, Nisana Y60 a podobný bazmeky, líp se to upravuje :)
Mě se na jednu stranu líbí, kam směřuje Citroën, na druhou stranu si říkám, e silně balancují na hraně. Hlavně s tou technickou stránkou. K čemu auto, které je krásné, kdy není technicky zmáknuté na 100%...:(
|
|
25.10.2013 18:24 -
Re: Citroen DS5
|
2630057
|
|
Jano
|
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 117 |
|
|
TycoonX napsal(a): Ja osobne som nemal monos sa viez ale len si posedie.. bohuial mne tie nové citrony bez gul nesedia..hydraulika ,priestor a komfort je to jedine prečo mám citron, pre mna je teda dalia automobilová cesta jasná, C6 alebo 4x4 offroad po vzore mojho brácha..jeep cherokee ,LR discovery ,nissan patrol gr, toyota landcruiser
v 4x4 suv alebo osobáku nevidím velmi zmysel.. nieje to vačinou plnohodnotné 4wd a nedá sa zaradi natvrdo ako vo V3Ske a čo tak c crosser?
a čo tak c crosser?
|
|
25.10.2013 20:10 -
Re: Citroen DS5
|
2630098
|
|
C5stepan
|
|
|
Darja napsal(a): No, díp čeroký taky není vofrout To je prostě jen jeepka Kdy offa, tak LR diskotéku, defíka, LC 80, Nisana Y60 a podobný bazmeky, líp se to upravuje
Mě se na jednu stranu líbí, kam směřuje Citroën, na druhou stranu si říkám, e silně balancují na hraně. Hlavně s tou technickou stránkou. K čemu auto, které je krásné, kdy není technicky zmáknuté na 100%...
A co volant - netlačí?
A co volant - netlačí;-)?
|
|
25.10.2013 22:11 -
Re: Citroen DS5
|
2630111
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Jano napsal(a): Prave preto je zaruka ze to bude schopne do terenu Mitsubishi s tym ma viac skusenosti a motor je lepsi ako v Mitsubishi oni montuju koncern
Koncern montovali zezačátku, pak nějakou dobu HDi a po faceliftu u tam dávali svoje nafty 130kw (2.2Hdi jen 115kw). Ale v terénu to celkem umí, určitě víc ne 90% SUVček. Nicméně, ten interiér, to je hnus velebnosti.
Co se týče DS5, svezl jsem se a jak bylo řečeno, není to ono. Nemá to prostě koule
Koncern montovali zezačátku, pak nějakou dobu HDi a po faceliftu u tam dávali svoje nafty 130kw (2.2Hdi jen 115kw). Ale v terénu to celkem umí, určitě víc ne 90% SUVček. Nicméně, ten interiér, to je hnus velebnosti.
Co se týče DS5, svezl jsem se a jak bylo řečeno, není to ono. Nemá to prostě koule :-)
|
|
25.10.2013 22:57 -
Re: Citroen DS5
|
2630114
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
interiér je vcelku povedenej, a na ty retro hodiny uprostřed a nepraktický "hranatý" volant. Při točení jednou rukou je to na dvě věci. Kadopádně ten motor HDI 120 kW s tím fakt hýbe.
interiér je vcelku povedenej, a na ty retro hodiny uprostřed a nepraktický "hranatý" volant. Při točení jednou rukou je to na dvě věci. Kadopádně ten motor HDI 120 kW s tím fakt hýbe.
|
|
| |
|
|