| | |
08.02.2011 21:13 -
Recenze C4 2010 aneb malý bratříček pro C5
|
2372578
|
|
Darja
|
|
|
Dnes jsem měla monost zajezdit si s novou C4.
Na první pohled je nová C4 opravdu robustní a její agresivní výraz skoro mate oproti vykulenému kukuči staré C4. Auto, které jsem měla k dispozici mělo najeto pouze 155 kilometrů, ze salónu vyjelo před týdnem, v prostřední výbavě tendance s chrom paketem.
VZHLED:
Malý nasraný hatchback bylo první, co mě napadlo. Kdepak je ten kukuč staré c4? Předmí maska je ji s novým logem, kapota je protáhnutá do mračení přes velké přední světlomety a dává tuit, e čas usměvavých citroënů je pryč.
Dva na sebe nenavazující prolisy na boku jsou vyvedenějí ne například u nové ibizy, nejsou tak rozmáchlé a pěkně navazují na přední část i zadní bok.
MOTORIZACE:
Motor 1,6 o výkonu 88kw je moc příjemný, tichý, dá se pěkně točit a je pruný. V městě spotřeba nepřelezla 8 litrů (s těkou nohou), kombinovanou majitel zatím dělal za 6,5. V technickém průkazu je město 8,5, věřím, e se dá jezdit i za méně. Hned vedle 1,6 HDi je to skvělá volba.
INTERIÉR:
Vypadá luxusněji, ne například interiér C3 picasso, není tak extravagantní jako byl u předelé C4. Působí ale daleko lépe, komplexněji. Volant je obitý kůi a perforovanou kůi, spodní část je zplotělá s matným hliníkem, má hromadu čudlíků, co se mi moc líbilo. Během chvilky přijdete, který je na co a nepůsobí nepřehledně. Budíky jsou konvečnějí, ne předchozí mnoství diplejů v C4, kombinace digitálního a klasického tachometru je zvlátní, ale digitální čísla jsou tak velká, e na ručičku nekouknete. U nejvyí výbavy máte monost měnit barvu podsvícení, tato výbava má jen kombinaci bílé a oranové. Ručička je schovaná za budíky a kouká jen pička z vnějí strany, přesně jako má nová C5.
Co se mi moc líbilo, tak je monost měnit zvuky, které auto vydává, ve výbavě tendance máte sice jen 4 monosti, ale je to roztomilá fíčura, kdy vám auto "hraje" při otevřených dveřích, či zapomenutém klíčku v zapalování
Sedačky pecka, sice manuání, ale příjemné, pěkně tvarované. Křeslům v citroënech odzvonilo, ale snaha o pohodlné sedáky trvá, pořád to nejsou křesla potaená látkou.
Celý interiér je pěkný, komplexně navrhnutý a skvělě odhlučněný.
VÝBAVA:
Prostřední výbava není zdaleka chudá, auto komplet v elektrice, dvouzónová klima, rádio s MP3 a bluetoothem, moností připojení přes USB, tempomat i omezovač rychlosti, ztmavující se zpětné zrcátko (bohuel spolujezdcovo se nesklápí při couvání), trochu mi chyběl parkovací asistent, protoe odhad jsem neměla, ale vzhledem k hodně spádité zádi a super velkým zrcátkům ani není potřeba. Denní svícení a přisvícení do zatáčky je super a automatické stěrače taky potěí.
JÍZDA:
Jak jsem psala, je to skvělě odhlučněné, motor je sviný, posez se dá nastavit jak pro mých 160cm, tak i pro majitele, který má asi 185 cm. Velká zpětná zrcátka jsou super, z auta je té skvělý výhled, řidič není utopený a z boku je skvěle vidět, nová C5 třeba mi byla nepříjemná, e při seřízení zrcátek mi do výhledu zrcátka zasahovaly dveře.
Vem pisálkům recenzí zde vzkazuju, ádný nepřesný řazení není! Rozhodně jsem rychlosti nelovila, krásně zapadají a dráhy řazení jsou akurát, kurnikdrát!
Co se mi osobně nelíbilo bylo jakési gumové řízení v niích rychlostech, Pětka mi přijde, e je přesnějí a s proměnlivým posilovačem je na jízdu příjemnějí.
Co mě dostalo, byly brzdy Dvakrát jsem si nabila hubu ) Brzdy mají pěkný, ostrý nástup, sice ne jako klasické hydraulické, ale daleko ostřejí ne Pětka. To u konvenčních brzd potěí.
Pro srovnání jsem jela cestama, které jezdím denně s pětkou, ostré nerovnosti ehlí stejně, jen se méně přenáejí hluky do kabiny, tak se vjemově zdá, e i lépe. Přeci jen moje pětka je u trochu vyřachtanějí. Ale jemnějí nerovnosti jsou na tom i s pruinami dobře. Je to měkce leděné auto, v zatáčkách s trochu větím náklonem, ne koncern, ale i přes to máte pocit stability a díky pěknému bočnímu vedení nelítáte jak na kolotoči.
Celkový dojem velmi dobrý, osobní názor mám takový, e pokud chcete mení auto k Pětce, je to ideální kombinace. Z prvu jsem byla skeptická, protoe směr, který citroën nabírá, mi přijde trochu koncernový, ale kdepak, to se jen zdá....
Předek
Zadek
Interiér
Středový panel
Moje zamilované budíky
Motůrek (koda, e nejsou vzpěry.... proč na ně soudruzi ve Francii zapomínají??)
Kufr bohuel naloený, 3x 16" obuté hliníkové kolo a chtěli jsme tam zkusit narvat i 4té, ale pak nás to přestalo bavit Myslím, e jeho kapacita je pro střední třídu naprosto dostačující
Dnes jsem měla monost zajezdit si s novou C4.
Na první pohled je nová C4 opravdu robustní a její agresivní výraz skoro mate oproti vykulenému kukuči staré C4. Auto, které jsem měla k dispozici mělo najeto pouze 155 kilometrů, ze salónu vyjelo před týdnem, v prostřední výbavě tendance s chrom paketem.
VZHLED:
Malý nasraný hatchback bylo první, co mě napadlo. Kdepak je ten kukuč staré c4? Předmí maska je ji s novým logem, kapota je protáhnutá do mračení přes velké přední světlomety a dává tuit, e čas usměvavých citroënů je pryč.
Dva na sebe nenavazující prolisy na boku jsou vyvedenějí ne například u nové ibizy, nejsou tak rozmáchlé a pěkně navazují na přední část i zadní bok.
MOTORIZACE:
Motor 1,6 o výkonu 88kw je moc příjemný, tichý, dá se pěkně točit a je pruný. V městě spotřeba nepřelezla 8 litrů (s těkou nohou), kombinovanou majitel zatím dělal za 6,5. V technickém průkazu je město 8,5, věřím, e se dá jezdit i za méně. Hned vedle 1,6 HDi je to skvělá volba.
INTERIÉR:
Vypadá luxusněji, ne například interiér C3 picasso, není tak extravagantní jako byl u předelé C4. Působí ale daleko lépe, komplexněji. Volant je obitý kůi a perforovanou kůi, spodní část je zplotělá s matným hliníkem, má hromadu čudlíků, co se mi moc líbilo. Během chvilky přijdete, který je na co a nepůsobí nepřehledně. Budíky jsou konvečnějí, ne předchozí mnoství diplejů v C4, kombinace digitálního a klasického tachometru je zvlátní, ale digitální čísla jsou tak velká, e na ručičku nekouknete. U nejvyí výbavy máte monost měnit barvu podsvícení, tato výbava má jen kombinaci bílé a oranové. Ručička je schovaná za budíky a kouká jen pička z vnějí strany, přesně jako má nová C5.
Co se mi moc líbilo, tak je monost měnit zvuky, které auto vydává, ve výbavě tendance máte sice jen 4 monosti, ale je to roztomilá fíčura, kdy vám auto "hraje" při otevřených dveřích, či zapomenutém klíčku v zapalování :)
Sedačky pecka, sice manuání, ale příjemné, pěkně tvarované. Křeslům v citroënech odzvonilo, ale snaha o pohodlné sedáky trvá, pořád to nejsou křesla potaená látkou.
Celý interiér je pěkný, komplexně navrhnutý a skvělě odhlučněný.
VÝBAVA:
Prostřední výbava není zdaleka chudá, auto komplet v elektrice, dvouzónová klima, rádio s MP3 a bluetoothem, moností připojení přes USB, tempomat i omezovač rychlosti, ztmavující se zpětné zrcátko (bohuel spolujezdcovo se nesklápí při couvání), trochu mi chyběl parkovací asistent, protoe odhad jsem neměla, ale vzhledem k hodně spádité zádi a super velkým zrcátkům ani není potřeba. Denní svícení a přisvícení do zatáčky je super a automatické stěrače taky potěí.
JÍZDA:
Jak jsem psala, je to skvělě odhlučněné, motor je sviný, posez se dá nastavit jak pro mých 160cm, tak i pro majitele, který má asi 185 cm. Velká zpětná zrcátka jsou super, z auta je té skvělý výhled, řidič není utopený a z boku je skvěle vidět, nová C5 třeba mi byla nepříjemná, e při seřízení zrcátek mi do výhledu zrcátka zasahovaly dveře.
Vem pisálkům recenzí zde vzkazuju, ádný nepřesný řazení není! Rozhodně jsem rychlosti nelovila, krásně zapadají a dráhy řazení jsou akurát, kurnikdrát! :-))))
Co se mi osobně nelíbilo bylo jakési gumové řízení v niích rychlostech, Pětka mi přijde, e je přesnějí a s proměnlivým posilovačem je na jízdu příjemnějí.
Co mě dostalo, byly brzdy :-) Dvakrát jsem si nabila hubu :-))) Brzdy mají pěkný, ostrý nástup, sice ne jako klasické hydraulické, ale daleko ostřejí ne Pětka. To u konvenčních brzd potěí.
Pro srovnání jsem jela cestama, které jezdím denně s pětkou, ostré nerovnosti ehlí stejně, jen se méně přenáejí hluky do kabiny, tak se vjemově zdá, e i lépe. Přeci jen moje pětka je u trochu vyřachtanějí. Ale jemnějí nerovnosti jsou na tom i s pruinami dobře. Je to měkce leděné auto, v zatáčkách s trochu větím náklonem, ne koncern, ale i přes to máte pocit stability a díky pěknému bočnímu vedení nelítáte jak na kolotoči.
Celkový dojem velmi dobrý, osobní názor mám takový, e pokud chcete mení auto k Pětce, je to ideální kombinace. Z prvu jsem byla skeptická, protoe směr, který citroën nabírá, mi přijde trochu koncernový, ale kdepak, to se jen zdá....
Předek
Zadek
Interiér
Středový panel
Moje zamilované budíky :-)
Motůrek (koda, e nejsou vzpěry.... proč na ně soudruzi ve Francii zapomínají??)
Kufr bohuel naloený, 3x 16" obuté hliníkové kolo a chtěli jsme tam zkusit narvat i 4té, ale pak nás to přestalo bavit :-) Myslím, e jeho kapacita je pro střední třídu naprosto dostačující :-)
|
|
08.02.2011 21:22 -
Re: Recenze C4 2010 aneb malý bratříček pro C5
|
2372579
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Myslím e kdyby se ty kola do kufru sloili a nenaházeli tam , tak se tam to čtvrtý vleze
Jinak pěkně o C4 mluvili v sobotním Autosalonu na Primě .
.link.
...o C4 někdy od 38.minuty
Myslím e kdyby se ty kola do kufru sloili a nenaházeli tam , tak se tam to čtvrtý vleze ;-)
Jinak pěkně o C4 mluvili v sobotním Autosalonu na Primě .
http://prima.stream.cz/autosalon/555775-autosalon-2011-5
...o C4 někdy od 38.minuty
|
|
08.02.2011 21:24 -
Re: Recenze C4 2010 aneb malý bratříček pro C5
|
2372580
|
|
Darja
|
|
|
Určitě by se vlezlo, ale nám se nechtělo akovat na parkoviti
Ten autosalon si zhlídnu, dík za odkaz
Určitě by se vlezlo, ale nám se nechtělo akovat na parkoviti :-)
Ten autosalon si zhlídnu, dík za odkaz :)
|
|
08.02.2011 21:27 -
Re: Recenze C4 2010 aneb malý bratříček pro C5
|
2372581
|
|
jumep
|
|
|
aj tu to nezniesol pod zem
.link.
aj tu to nezniesol pod zem :)
http://auto.sme.sk/c/5749344/test-citroen-c4-uz-nechce-sokovat.html
|
|
08.02.2011 21:35 -
Re: Recenze C4 2010 aneb malý bratříček pro C5
|
2372582
|
|
Darja
|
|
|
fakt mě překvapili.. k nové C5 ( i kdy si jí jednou koupím) mám výčitky, tohle je oproti staré C4 samé zlepení....
fakt mě překvapili.. k nové C5 ( i kdy si jí jednou koupím) mám výčitky, tohle je oproti staré C4 samé zlepení....
|
|
09.02.2011 08:49 -
Re: Recenze C4 2010 aneb malý bratříček pro C5
|
2372611
|
|
Barlow
|
|
|
Ve vsech recenzich se o ni vyjadruji velmi pochvalne
Ve vsech recenzich se o ni vyjadruji velmi pochvalne :)
|
|
09.02.2011 15:10 -
Re: Recenze C4 2010 aneb malý bratříček pro C5
|
2372640
|
|
drobec
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 214 |
|
|
asi preto ze starej C4 sa dalo kadeco vycitat (osobna skusenost s firemnymi) tak to vylepsili .. a na starsich C5 nebolo moc co kritizovat tak novu nevedomky dovrzali
ale pozeram ze vnutorny priestor vpredu sa zmensil rovnako ako v novej C5... nuz skoda ze v 508 nakoniec neni ta hydraulika ako povodne slubovali
asi preto ze starej C4 sa dalo kadeco vycitat (osobna skusenost s firemnymi) tak to vylepsili .. a na starsich C5 nebolo moc co kritizovat tak novu nevedomky dovrzali
ale pozeram ze vnutorny priestor vpredu sa zmensil rovnako ako v novej C5... nuz skoda ze v 508 nakoniec neni ta hydraulika ako povodne slubovali
|
|
11.02.2011 10:06 -
Re: Recenze C4 2010 aneb malý bratříček pro C5
|
2372877
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Tak jsem se včera také vozil v nové C4 a je moc povedená. Podvozek je pohodlný, e jsem si chvílema říkal jestli není hydraulický. Auto je dost dobře odhlučněné. Akorát bych udělal aby se dveře dali otevřít do větího úhlu.
Tak jsem se včera také vozil v nové C4 a je moc povedená. Podvozek je pohodlný, e jsem si chvílema říkal jestli není hydraulický. Auto je dost dobře odhlučněné. Akorát bych udělal aby se dveře dali otevřít do větího úhlu.
|
|
| |
|
|