| | |
01.07.2012 20:40 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2489322
|
|
Radwy
|
|
|
tak sem to zk.... budu muset jen jeste jedu zitra 650km muzu stim jet nemelo by se nic stat ne kdyz to nic nepise diky
tak sem to zk.... budu muset jen jeste jedu zitra 650km muzu stim jet nemelo by se nic stat ne kdyz to nic nepise diky
|
|
01.07.2012 20:52 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2489323
|
|
jumep
|
|
|
bude to lenive a bude to zrat
bude to lenive a bude to zrat
|
|
23.12.2015 16:26 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2900112
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
a nezakládám nové téma zeptám se tady.
Taky řeím výměnu váhy vzduchu, řeím vysokou spotřebu a kdy u mě byl Jruze tak na diag naměřil ílené hodnoty váhy , kdy na volnoběh tam bylo místo 250 něco kolem 550. Řekl hned a koupím original váhu novou. Nemám v otm problém, jen by mě zajímalo jaká značka je vlastně original . Nael jsem VDO Siemens, podlě některých stránek je to original. je to pravda ? D9ky za rady
.link.
a nezakládám nové téma zeptám se tady.
Taky řeím výměnu váhy vzduchu, řeím vysokou spotřebu a kdy u mě byl Jruze tak na diag naměřil ílené hodnoty váhy , kdy na volnoběh tam bylo místo 250 něco kolem 550. Řekl hned a koupím original váhu novou. Nemám v otm problém, jen by mě zajímalo jaká značka je vlastně original . Nael jsem VDO Siemens, podlě některých stránek je to original. je to pravda ? D9ky za rady
http://www.autokseft.cz/VDO-Snimac-mnozstvi-protekajiciho-vzduchu-VD-5WK9628Z-5WK9628Z-nd354717
|
|
23.12.2015 17:05 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2900127
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
VDO, Siemens, Continental - to ve je originál. 1920AG by měla být OK pro C5I 2.2HDi.
VDO, Siemens, Continental - to ve je originál. 1920AG by měla být OK pro C5I 2.2HDi.
|
|
23.12.2015 17:06 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2900128
|
|
mrazek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Čus bus a z toho zlikvidovaného auta ji nemá ? Popř. bych ti mohl půjčit svoji na odzkouení
Čus bus a z toho zlikvidovaného auta ji nemá ? Popř. bych ti mohl půjčit svoji na odzkouení
|
|
23.12.2015 20:28 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2900194
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Egr je zaslepený.
Váhu mám i z toho druhého, to je právě ta váha kterou Jruze diagnostikoval. Spotřeba podle PP 8.6 l. Kdy dám původní tak spotřeba 8l ale nemám na ní změřené hodnoty. Ano, u mě taky napadlo e bych se stavil za tebou Libore a zksuili bychom je přehodit , ale nechci a si něco udělá s tou svojí
Egr je zaslepený.
Váhu mám i z toho druhého, to je právě ta váha kterou Jruze diagnostikoval. Spotřeba podle PP 8.6 l. Kdy dám původní tak spotřeba 8l ale nemám na ní změřené hodnoty. Ano, u mě taky napadlo e bych se stavil za tebou Libore a zksuili bychom je přehodit , ale nechci a si něco udělá s tou svojí :)
|
|
23.12.2015 20:39 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2900197
|
|
mrazek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
No to se snad ani nedá,vytáhnem a jen dáme jinou ,si myslím e bo to mělo být bez problémů
No to se snad ani nedá,vytáhnem a jen dáme jinou ,si myslím e bo to mělo být bez problémů
|
|
23.12.2015 22:47 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2900277
|
|
jruze
|
|
|
mrazek napsal(a): No to se snad ani nedá,vytáhnem a jen dáme jinou ,si myslím e bo to mělo být bez problémů
Nesmíte s ní nebo na ní bouchnout - jinak nic nehrozí a asi bych napřed zprovoznil ten EGR !!! potom se podíval na hodnoty znovu , prohodil váhy - vyzkouel jak to jede s oběmi (ale ta spotřeba se odvíjí i od stavu motoru,softveru v jednotce atd...) a) EGR, b) origo soft, c) váha.
Nevyhazuj za váhu (zatím) - jestli je blbě udělanej FAPoff a EGR tak je větí spotřeba důvod tohoto.Moná to byl unáhlenej závěr z mé strany!!!
Nesmíte s ní nebo na ní bouchnout - jinak nic nehrozí a asi bych napřed zprovoznil ten EGR !!! potom se podíval na hodnoty znovu , prohodil váhy - vyzkouel jak to jede s oběmi (ale ta spotřeba se odvíjí i od stavu motoru,softveru v jednotce atd...) a) EGR, b) origo soft, c) váha.;-)
Nevyhazuj za váhu (zatím) - jestli je blbě udělanej FAPoff a EGR tak je větí spotřeba důvod tohoto.Moná to byl unáhlenej závěr z mé strany!!!
|
|
23.12.2015 23:04 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2900283
|
|
Hanz 397
|
|
|
Má pravdu ten chlapec-já koupil biturbo se zaslepeným EGR. Vechno bylo ok a do doby,ne jsem nechal upnout sw a v záslepce se propálila díra. To pak najednou bylo přes váhu moc vzduchu,přičem tlaky ATL v pořádku. Pak jsem záslepku nael,vyndal,váha byla najednou ok,spotřeba (asi) spadla cca o litr (to nevím jistě,protoe jí nijak extra nesleduju) a auto se mi zdá paradoxně ivějí...
Má pravdu ten chlapec-já koupil biturbo se zaslepeným EGR. Vechno bylo ok a do doby,ne jsem nechal upnout sw a v záslepce se propálila díra. To pak najednou bylo přes váhu moc vzduchu,přičem tlaky ATL v pořádku. Pak jsem záslepku nael,vyndal,váha byla najednou ok,spotřeba (asi) spadla cca o litr (to nevím jistě,protoe jí nijak extra nesleduju) a auto se mi zdá paradoxně ivějí...
|
|
24.12.2015 00:25 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
2900327
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
No EGR mám zaslepený, ale kolem záslepky něco kape a je to celé mastné....čili předpokládám, e egr zavřený není a přes něj jde asi nespálená nafta nebo co to je...
No EGR mám zaslepený, ale kolem záslepky něco kape a je to celé mastné....čili předpokládám, e egr zavřený není a přes něj jde asi nespálená nafta nebo co to je...
|
|
15.08.2020 14:32 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
3280206
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Ahoj, na mojej 2,7-čke u dlhiu dobu rieim vibrácie motoru hlavne pri rychlosti nad 110 km. Na doporučenie som vymenil obidve egr, chvižku super, potom sa to vrátilo, ale cca o polovicu sa to zjemnilo. Začal ale k tomu novy prejav, e pri rozbiehani do kopca od 0 km sa ako keby "nadychoval" (jemne vyskocia otáčky a zase sa vracaju) a diag zahlásil nedávno vadnú zadnú váhu vzduchu a robi to teraz pomenej. Myslíte, e by to vyrieila výmena i tej prednej váhy, alebo zbytočný peniaz?
Ahoj, na mojej 2,7-čke u dlhiu dobu rieim vibrácie motoru hlavne pri rychlosti nad 110 km. Na doporučenie som vymenil obidve egr, chvižku super, potom sa to vrátilo, ale cca o polovicu sa to zjemnilo. Začal ale k tomu novy prejav, e pri rozbiehani do kopca od 0 km sa ako keby "nadychoval" (jemne vyskocia otáčky a zase sa vracaju) a diag zahlásil nedávno vadnú zadnú váhu vzduchu a robi to teraz pomenej. Myslíte, e by to vyrieila výmena i tej prednej váhy, alebo zbytočný peniaz?
|
|
17.08.2020 00:45 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
3280408
|
|
Hanz 397
|
|
|
Burka napsal(a): Ahoj, na mojej 2,7-čke u dlhiu dobu rieim vibrácie motoru hlavne pri rychlosti nad 110 km. Na doporučenie som vymenil obidve egr, chvižku super, potom sa to vrátilo, ale cca o polovicu sa to zjemnilo. Začal ale k tomu novy prejav, e pri rozbiehani do kopca od 0 km sa ako keby "nadychoval" (jemne vyskocia otáčky a zase sa vracaju) a diag zahlásil nedávno vadnú zadnú váhu vzduchu a robi to teraz pomenej. Myslíte, e by to vyrieila výmena i tej prednej váhy, alebo zbytočný peniaz?
Kolísání otáček bych si tipnul spí na automat... Ale tohle je potřeba vidět, to ti asi takhle od počítače nikdo neřekne...
Kolísání otáček bych si tipnul spí na automat... Ale tohle je potřeba vidět, to ti asi takhle od počítače nikdo neřekne...
|
|
17.08.2020 21:57 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
3280476
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Tak 130 km není moc, kdyby e má zkuenost, zázemí a monosti, tak bych přijel to nechat opravit.
Aktuálně při startu občas zústane déle svítit kontrolka motoru, co dle zkuenosti do měsíce vyhodí info, co mu vadí. I převodovka by moná potřebovala trochu péče a proplach, ale někdy, kdy jsou vibrace silnějí, tak taky před tím pozoruji hlubí zvuk z výfuku, take spíe bych to tipnul na nedostatečný průtok vzduchu/výfukových splodin a tudi nerovnoměrné proudění v jedné řadě válců vůči druhé, jak to tady někdo psal.
Tak 130 km není moc, kdyby e má zkuenost, zázemí a monosti, tak bych přijel to nechat opravit.
Aktuálně při startu občas zústane déle svítit kontrolka motoru, co dle zkuenosti do měsíce vyhodí info, co mu vadí. I převodovka by moná potřebovala trochu péče a proplach, ale někdy, kdy jsou vibrace silnějí, tak taky před tím pozoruji hlubí zvuk z výfuku, take spíe bych to tipnul na nedostatečný průtok vzduchu/výfukových splodin a tudi nerovnoměrné proudění v jedné řadě válců vůči druhé, jak to tady někdo psal.
|
|
17.08.2020 23:22 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
3280509
|
|
Hanz 397
|
|
|
Burka napsal(a): Tak 130 km není moc, kdyby e má zkuenost, zázemí a monosti, tak bych přijel to nechat opravit.
Aktuálně při startu občas zústane déle svítit kontrolka motoru, co dle zkuenosti do měsíce vyhodí info, co mu vadí. I převodovka by moná potřebovala trochu péče a proplach, ale někdy, kdy jsou vibrace silnějí, tak taky před tím pozoruji hlubí zvuk z výfuku, take spíe bych to tipnul na nedostatečný průtok vzduchu/výfukových splodin a tudi nerovnoměrné proudění v jedné řadě válců vůči druhé, jak to tady někdo psal.
Ten hlubí zvuk... Regenerace? Zkus při něm sáhnout na vnějí zrcátko, jestli je teplé...
Pokud má od jedné váhy nevěrohodný signál, tak ji shodí a jede v náhradních hodnotách...
Klidně přijeď (domluvíme se přes SZ kdytak), ale počítej spí s tím, e to nemusí být za hodinu hotové...
Ten hlubí zvuk... Regenerace? Zkus při něm sáhnout na vnějí zrcátko, jestli je teplé...
Pokud má od jedné váhy nevěrohodný signál, tak ji shodí a jede v náhradních hodnotách...
Klidně přijeď (domluvíme se přes SZ kdytak), ale počítej spí s tím, e to nemusí být za hodinu hotové...
|
|
18.08.2020 18:24 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
3280579
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Jedna váhá (zadní) byla měněná před týdnem.
S tím zrcátkém to zkusím, ale v černé barvě bude v 32 stupních asi horké i samo o sobě.
Mám to dva týdny malinko sloitějí s dětma, ale brzy se ozvu.
Jinak jsem si jetě viml, e to dělá více při jízdě do kopce a e kdy ho nechám 3-5 minut před vyjetím v klidu, jedu klidnou notu a zároveň plynule měním rychlost auta, tak se vícemeně nic neprojevuje. Projevuje se to taky, kdy jedu ustálenou rychlostí a velice mírně uberu, nebo přidám. Proto se domnívám, e to bude něco, co upravuje tok, nebo kvalitu vzduchu. Někdy jede dobře a někdy ne. Vstřik by byl toho teoreticky taky schopen, ale to by diagnostika u protestovala.
Jedna váhá (zadní) byla měněná před týdnem.
S tím zrcátkém to zkusím, ale v černé barvě bude v 32 stupních asi horké i samo o sobě.
Mám to dva týdny malinko sloitějí s dětma, ale brzy se ozvu.
Jinak jsem si jetě viml, e to dělá více při jízdě do kopce a e kdy ho nechám 3-5 minut před vyjetím v klidu, jedu klidnou notu a zároveň plynule měním rychlost auta, tak se vícemeně nic neprojevuje. Projevuje se to taky, kdy jedu ustálenou rychlostí a velice mírně uberu, nebo přidám. Proto se domnívám, e to bude něco, co upravuje tok, nebo kvalitu vzduchu. Někdy jede dobře a někdy ne. Vstřik by byl toho teoreticky taky schopen, ale to by diagnostika u protestovala.
|
|
18.08.2020 18:50 -
Re: Pomoc s váhou vzduchu
|
3280586
|
|
jruze
|
|
|
Burka napsal(a): Jedna váhá (zadní) byla měněná před týdnem.
S tím zrcátkém to zkusím, ale v černé barvě bude v 32 stupních asi horké i samo o sobě.
Mám to dva týdny malinko sloitějí s dětma, ale brzy se ozvu.
Jinak jsem si jetě viml, e to dělá více při jízdě do kopce a e kdy ho nechám 3-5 minut před vyjetím v klidu, jedu klidnou notu a zároveň plynule měním rychlost auta, tak se vícemeně nic neprojevuje. Projevuje se to taky, kdy jedu ustálenou rychlostí a velice mírně uberu, nebo přidám. Proto se domnívám, e to bude něco, co upravuje tok, nebo kvalitu vzduchu. Někdy jede dobře a někdy ne. Vstřik by byl toho teoreticky taky schopen, ale to by diagnostika u protestovala.
Ne pokud bude mechanická chyba a nebo nebude mimo toleranci to je potom o měřených hodnotách a znalostech.
Ne pokud bude mechanická chyba a nebo nebude mimo toleranci;-) to je potom o měřených hodnotách a znalostech.
|
|
| |
|
|