| | |
23.01.2012 17:37 -
Re: Ceny PHM
|
2443574
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
.link. zajímavý je zejména graf cen ropy OPEC a cen PHM......komentář to ani nepotřebuje
http://www.ceskybenzin.cz/ zajímavý je zejména graf cen ropy OPEC a cen PHM......komentář to ani nepotřebuje
|
|
23.01.2012 21:45 -
Re: Ceny PHM
|
2443610
|
|
Darja
|
|
|
Benál 95 f prahé 33,90 ale je dobře schovanej
Benál 95 f prahé 33,90 :D:D:D ale je dobře schovanej :palec
|
|
25.01.2012 16:23 -
Re: Ceny PHM
|
2443961
|
|
Gabo
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 81 |
|
|
N95 v Nitre za 1.5 eur rovných. No pekne...
N95 v Nitre za 1.5 eur rovných. No pekne...
|
|
25.01.2012 17:00 -
Re: Ceny PHM
|
2443963
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
nafta louny 34,90,-Majority Petrol. o dva km dál shell 37,60,-
nafta louny 34,90,-Majority Petrol. o dva km dál shell 37,60,-
|
|
26.01.2012 07:07 -
Re: Ceny PHM
|
2444214
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Inak ak ste si vimli, raketovo hore ili ceny nafty v PL (cca 12%).
Od nového roku dvihli spotrebnú daň + DPH z 20% na 23%.
Po tyroch rokoch tankovania v PL asi začnem tankova doma
Inak ak ste si vimli, raketovo hore ili ceny nafty v PL (cca 12%).
Od nového roku dvihli spotrebnú daň + DPH z 20% na 23%.
Po tyroch rokoch tankovania v PL asi začnem tankova doma :-))))
|
|
26.01.2012 08:48 -
Re: Ceny PHM
|
2444252
|
|
C5stepan
|
|
|
Dnes je u nás VERVA za 38,20 Kč. Ale ne brát srajdy v Unicornu nebo jiných "lepích", to raději MHD.
Dnes je u nás VERVA za 38,20 Kč:-((((. Ale ne brát srajdy v Unicornu nebo jiných "lepích", to raději MHD;-).
|
|
26.01.2012 08:59 -
Re: Ceny PHM
|
2444262
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Jen stoupej ceno jen stoupej. . A bude litr nafty a benálu za 200kč tak se hlavně kamionová doprava se stane prudce neefektivní. Pak snad to těm blbcům tady docvakne a vrátí se rádi k lodní dopravě která je nejen ekonomicky výhodnějí, ale je etrnějí k ivotnímu prostředí. I kdy ty jelita jsou schopný to pak rvát vechno na vlaky.
Jen stoupej ceno jen stoupej. . A bude litr nafty a benálu za 200kč tak se hlavně kamionová doprava se stane prudce neefektivní. Pak snad to těm blbcům tady docvakne a vrátí se rádi k lodní dopravě která je nejen ekonomicky výhodnějí, ale je etrnějí k ivotnímu prostředí. I kdy ty jelita jsou schopný to pak rvát vechno na vlaky.
|
|
26.01.2012 09:45 -
Re: Ceny PHM
|
2444279
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
tak jsem nael pumpu kde maj naftu za 18,90,-
půllitr
tak jsem nael pumpu kde maj naftu za 18,90,-:palec
:-))půllitr
|
|
26.01.2012 09:48 -
Re: Ceny PHM
|
2444281
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
A proč by začali vyuívat lodní nebo elezniční dopravu? Vdy obyčejný spotřebitel to ve zaplatí v konečné ceně zboí. Nebojím se toho e by dopravci byli proděleční. A bude nafta stát 200,- za litr tak chleba bude za 60,-. A myslí si e to nikdo kupovat nebude?
A proč by začali vyuívat lodní nebo elezniční dopravu? Vdy obyčejný spotřebitel to ve zaplatí v konečné ceně zboí. Nebojím se toho e by dopravci byli proděleční. A bude nafta stát 200,- za litr tak chleba bude za 60,-. A myslí si e to nikdo kupovat nebude?
|
|
26.01.2012 09:54 -
Re: Ceny PHM
|
2444283
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
včera dojel kámo z polska ropa:31,80 ale je nutno platit zlotuvkama či éčkama byla to nějaká pumpa u hypermarketu kde?-zjistím a podám raport
včera dojel kámo z polska ropa:31,80 ale je nutno platit zlotuvkama či éčkama byla to nějaká pumpa u hypermarketu kde?:nevim-zjistím a podám raport
|
|
26.01.2012 10:32 -
Re: Ceny PHM
|
2444306
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To Felix81: U se těím na rozvoz zboí z obřích skladů do cílových hypermarketů pomocí lodí. No a do meních obchodů meními loděmi, do vietnamských nejlépe na kanoe. Hlavní je mí dobrou sí řek a potoků ke kadé prodejně. Navíc mne zaráí militantní postoj k vlakům, jejich pouití je v podmínkách ČR přece jen smysluplnějí díky husté síti ne lodě.
V tomto tématu bych chtěl zchladit nadení pro plyn. Masové nasazení (v desítkách procent celkového vozového parku) by bylo samodestruktivní. Výroba plynu pro auta a jeho distribuce a skladování a prodej není zásadně levnějí ne kapalné pohonné hmoty. Tu láci z něj dělají (ne-)daně. Pokud plyn bere ekonomika jako kuriozní hračičkování pár nadenců, tak to nechává stranou. Pokud by to byl zásadní či převládající způsob, tak se to zdaní jako kapalné pohonné hmoty. Pak by majitelé měli vechny nevýhody plynu a za stejné prachy jako naftu, tak by to přestali chtít...no a kruh se uzavírá.
To Felix81: U se těím na rozvoz zboí z obřích skladů do cílových hypermarketů pomocí lodí. No a do meních obchodů meními loděmi, do vietnamských nejlépe na kanoe. Hlavní je mí dobrou sí řek a potoků ke kadé prodejně. Navíc mne zaráí militantní postoj k vlakům, jejich pouití je v podmínkách ČR přece jen smysluplnějí díky husté síti ne lodě.
V tomto tématu bych chtěl zchladit nadení pro plyn. Masové nasazení (v desítkách procent celkového vozového parku) by bylo samodestruktivní. Výroba plynu pro auta a jeho distribuce a skladování a prodej není zásadně levnějí ne kapalné pohonné hmoty. Tu láci z něj dělají (ne-)daně. Pokud plyn bere ekonomika jako kuriozní hračičkování pár nadenců, tak to nechává stranou. Pokud by to byl zásadní či převládající způsob, tak se to zdaní jako kapalné pohonné hmoty. Pak by majitelé měli vechny nevýhody plynu a za stejné prachy jako naftu, tak by to přestali chtít...no a kruh se uzavírá.
|
|
26.01.2012 11:48 -
Re: Ceny PHM
|
2444348
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
vilous napsal(a): To Felix81: U se těím na rozvoz zboí z obřích skladů do cílových hypermarketů pomocí lodí. No a do meních obchodů meními loděmi, do vietnamských nejlépe na kanoe. Hlavní je mí dobrou sí řek a potoků ke kadé prodejně. Navíc mne zaráí militantní postoj k vlakům, jejich pouití je v podmínkách ČR přece jen smysluplnějí díky husté síti ne lodě.
V tomto tématu bych chtěl zchladit nadení pro plyn. Masové nasazení (v desítkách procent celkového vozového parku) by bylo samodestruktivní. Výroba plynu pro auta a jeho distribuce a skladování a prodej není zásadně levnějí ne kapalné pohonné hmoty. Tu láci z něj dělají (ne-)daně. Pokud plyn bere ekonomika jako kuriozní hračičkování pár nadenců, tak to nechává stranou. Pokud by to byl zásadní či převládající způsob, tak se to zdaní jako kapalné pohonné hmoty. Pak by majitelé měli vechny nevýhody plynu a za stejné prachy jako naftu, tak by to přestali chtít...no a kruh se uzavírá.
Vilousi ty jsi úplně mimo mísu.
Jde mi o to, e tady jsou dvě řeky které spadají do mezinárodních splavných řek a NEVYUÍVÁ se jejich plná kapacita. Neopotřebí je, neudělá do nich výtluky, nehody nákladních lodí na řece se stávají velice sporadicky, nepotřebuje na zimní provoz zimní plechy, nesolí se, fízl ti nekontroluje lekárničku, neměří ti rychlost atd. atd.
Kdy se o lod člověk dobře stará tak potřebuje pouze minimální údrbu. Kdy porovnám roční provoz plavidla a kamionu na údrbě tak to co se za rok investuje do kamionu tak loď by za investice dané do kamionu musela bejt ze zlata. Prostě náklady na údrbu lodi jsou o třičtvrtiny nií a přiveze trojnásobné mnoství zboí ne kamion. A nejdůleitějí je spotřeba paliva. Loď přiveze to samé mnoství zboí co kamion za poloviční spotřebu paliva.
Jediné zápory lodí je vlastně jen příroda- velká voda a velký mráz který znemoňuje náklad určitých vlhkých sypkých materiálů.
Vilousi z Hitlerovska se dá dovést spousta zboí po vodě. Toté i z Polska. Přístavy tady jsou a neni problém do měsíce kdekoliv na řece postavit provizorní překladitě zboí.
Proč se nevyuívají Smíchovský a Holeovcký přístav kde by mohly být velké centrální sklady ze kterýcch by se to odváelo dále do prodejen? Protoe je zde velice silná kamionová lobby která dělá ve proto aby toto nenastalo. Ale a skutečně bude cena nafty na neůnosné hranici tak se lidi naserou a začnou přemejlet o levnějí variantě.
Proč se vude ve světě řeky naplno vyuívají a tady prostě ne??? Opět kamionová lobby a zamozřejmě parta hovad od ekologie kvůli pár kebličkám.
Proto se upřímně modlím aby cena ropy dál vesele stoupala a pak snad lidem tady konečně cvakne e tudy cesta k blahobytu nevede.
Ano mení nevýhoda plavby je její mení rychlost dopravy, kamiony jsou rychlejí ale za jakou cenu.
Příklad: Mě jeden obrat s lodí trvá dva dny i s nakládkou materiálu. Jezdím pro písek, kačírek z Prahy k Roudnici nad Labem, kde naloím 1000tun a vrátím se zpět k vykládce se spotřebou pouhých 600l nafty 5 litrů mot. oleje a 3 kil vazelíny s pouhým opotřebením barev na pacholatech plavebních komor s meními núčtovanými cenami za přepravu.
Kamion to dokáe navozit za den ale s dvojnásobnou spotřebou a opotřebením jak celkového kamionu tak i silnic a tím pádem vyí cenou přepravy.
Vlak je samozřejmě levnějí alternativa oproti kamionu ale né lodi. Vlak na svůj provoz potřebuje převáně el.energii která zase stojí peníze a musí se vyrobit v elektrárně samozřejmě se ztrátama.
Tu naftu co naleje do lodi tak spálí, tudí tu energii vyuije podstatně s meními ztrátami ne vlak ke kterému se ta energie musí dopravit po drátech které zase mají ztráty.
Vilousi ty jsi úplně mimo mísu. :-o
Jde mi o to, e tady jsou dvě řeky které spadají do mezinárodních splavných řek a NEVYUÍVÁ se jejich plná kapacita. Neopotřebí je, neudělá do nich výtluky, nehody nákladních lodí na řece se stávají velice sporadicky, nepotřebuje na zimní provoz zimní plechy, nesolí se, fízl ti nekontroluje lekárničku, neměří ti rychlost atd. atd.
Kdy se o lod člověk dobře stará tak potřebuje pouze minimální údrbu. Kdy porovnám roční provoz plavidla a kamionu na údrbě tak to co se za rok investuje do kamionu tak loď by za investice dané do kamionu musela bejt ze zlata. Prostě náklady na údrbu lodi jsou o třičtvrtiny nií a přiveze trojnásobné mnoství zboí ne kamion. A nejdůleitějí je spotřeba paliva. Loď přiveze to samé mnoství zboí co kamion za poloviční spotřebu paliva.
Jediné zápory lodí je vlastně jen příroda- velká voda a velký mráz který znemoňuje náklad určitých vlhkých sypkých materiálů.
Vilousi z Hitlerovska se dá dovést spousta zboí po vodě. Toté i z Polska. Přístavy tady jsou a neni problém do měsíce kdekoliv na řece postavit provizorní překladitě zboí.
Proč se nevyuívají Smíchovský a Holeovcký přístav kde by mohly být velké centrální sklady ze kterýcch by se to odváelo dále do prodejen? Protoe je zde velice silná kamionová lobby která dělá ve proto aby toto nenastalo. Ale a skutečně bude cena nafty na neůnosné hranici tak se lidi naserou a začnou přemejlet o levnějí variantě.
Proč se vude ve světě řeky naplno vyuívají a tady prostě ne??? Opět kamionová lobby a zamozřejmě parta hovad od ekologie kvůli pár kebličkám.
Proto se upřímně modlím aby cena ropy dál vesele stoupala a pak snad lidem tady konečně cvakne e tudy cesta k blahobytu nevede.
Ano mení nevýhoda plavby je její mení rychlost dopravy, kamiony jsou rychlejí ale za jakou cenu.
Příklad: Mě jeden obrat s lodí trvá dva dny i s nakládkou materiálu. Jezdím pro písek, kačírek z Prahy k Roudnici nad Labem, kde naloím 1000tun a vrátím se zpět k vykládce se spotřebou pouhých 600l nafty 5 litrů mot. oleje a 3 kil vazelíny s pouhým opotřebením barev na pacholatech plavebních komor s meními núčtovanými cenami za přepravu.
Kamion to dokáe navozit za den ale s dvojnásobnou spotřebou a opotřebením jak celkového kamionu tak i silnic a tím pádem vyí cenou přepravy.
Vlak je samozřejmě levnějí alternativa oproti kamionu ale né lodi. Vlak na svůj provoz potřebuje převáně el.energii která zase stojí peníze a musí se vyrobit v elektrárně samozřejmě se ztrátama.
Tu naftu co naleje do lodi tak spálí, tudí tu energii vyuije podstatně s meními ztrátami ne vlak ke kterému se ta energie musí dopravit po drátech které zase mají ztráty.
|
|
26.01.2012 12:07 -
Re: Ceny PHM
|
2444354
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Přestavba na plyn se pomalu přestane vyplácet... .link.
pokud teda nevystoupíme do té doby z EU
Přestavba na plyn se pomalu přestane vyplácet... http://www.businessinfo.cz/cz/clanek/aktuality-z-evropske-unie/revize-smernice-zdaneni-energet-produktu/1000661/60574/
pokud teda nevystoupíme do té doby z EU:-)
|
|
26.01.2012 16:31 -
Re: Ceny PHM
|
2444436
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
To s tou daní na lpg vím. Je potřeba dojezdit vechny auta s udělaným,nový nepředělávat jeiko do pěti let to bude za stejnou cenu jako benzín a s větí spotřebou plynu. Ted kdy je drahá nafta tak se snaíme víc pouívat druhý auto co je na plyn. Jetě e jsme se ho nezbavili.Take nový citron stojí pred barákem a s omegou jezdíme...
To s tou daní na lpg vím. Je potřeba dojezdit vechny auta s udělaným,nový nepředělávat jeiko do pěti let to bude za stejnou cenu jako benzín a s větí spotřebou plynu. Ted kdy je drahá nafta tak se snaíme víc pouívat druhý auto co je na plyn. Jetě e jsme se ho nezbavili.Take nový citron stojí pred barákem a s omegou jezdíme...
|
|
26.01.2012 17:26 -
Re: Ceny PHM
|
2444458
|
|
Darja
|
|
|
Vůbec bych to neřeila... to jsou takový kecy, e za 4 roky stejně bude nafta a benzín minimálně za 50.. mě se přestavba vrátila jetě ten rok, co se LPG montovalo.
Stejně se to 8x změní a vchno bude jinak a draí jetě víc
Vůbec bych to neřeila... to jsou takový kecy, e za 4 roky stejně bude nafta a benzín minimálně za 50.. mě se přestavba vrátila jetě ten rok, co se LPG montovalo.
Stejně se to 8x změní a vchno bude jinak a draí jetě víc :-))))
|
|
| |
|
|