| | |
07.08.2010 15:47 -
Re: Ceny PHM
|
2352296
|
|
IvanF
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Mám jednu otazku, ktorá sem celkom nepatrí, ale nechcem kvôli tomu zaklada nové vlákno. Chcel by som len vedie aké je riziko, kede som do teraz nedával aditívum a pred mesiacom som začal ( VIF ), e sa mi palivová sústava začne postupne čisti a ten bordel mi niečo niekde zapchá. Mono to je blbá otázka, ale som tak troku laik.
Mám jednu otazku, ktorá sem celkom nepatrí, ale nechcem kvôli tomu zaklada nové vlákno. Chcel by som len vedie aké je riziko, kede som do teraz nedával aditívum a pred mesiacom som začal ( VIF ), e sa mi palivová sústava začne postupne čisti a ten bordel mi niečo niekde zapchá. Mono to je blbá otázka, ale som tak troku laik.
|
|
07.08.2010 17:12 -
|
2352299
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Myslím , nebo aspoň píou , e VIF udruje čistotu vstřikovacích trysek ( Multifunkční přísada do motorové nafty s protikorozními účinky, která udruje čistotu vstřikovacích trysek a chrání palivové čerpadlo před opotřebením. Prodluuje ivotnost palivového systému a udruje nízkou spotřebu paliva ) , ale o čitění nic ... Na čitění asi pouít něco jinýho . A co se stane s tím bordelem ? ... řekl bych e se rozpustí a projde celým systémem a zhoří s naftou . ( Samozřejmě nemyslím mechanický nečistoty , který by měl zachytit filtr )
Myslím , nebo aspoň píou , e VIF udruje čistotu vstřikovacích trysek ( Multifunkční přísada do motorové nafty s protikorozními účinky, která udruje čistotu vstřikovacích trysek a chrání palivové čerpadlo před opotřebením. Prodluuje ivotnost palivového systému a udruje nízkou spotřebu paliva ) , ale o čitění nic ... Na čitění asi pouít něco jinýho . A co se stane s tím bordelem ? ... řekl bych e se rozpustí a projde celým systémem a zhoří s naftou . ( Samozřejmě nemyslím mechanický nečistoty , který by měl zachytit filtr )
|
|
17.08.2010 11:48 -
|
2353240