Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Jízda s přívěsem
|< < 1 2
23.02.2014 13:39 - Re: Jízda s přívěsem 2671164
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 579

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Neznám novou elektronickou stabilizaci přívěsu, jak to funguje, ale z vlastní zkušenosti znám jedno. Rozhoupat vlek za sebou je otázkou pár nepozorných okamžiků. Srovnat to pak za sebou je fuška. Šlápnout na brzdu, to je stoprocentní průser, a nehoda na krku. Vlastní zkušenost. Jak psal jruze. Když se to rozhoupe a je k tomu možnost, tak podřadit a naložit tomu, tím vytáhnu vlek za sebou, ten se zklidní a pak můžu začít brzdit.

23.02.2014 14:24 - Re: Jízda s přívěsem 2671171
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to mas to iste ako ESP, ked si v smyku a stupis na brzdu tak mas pruser, kdezto esp ti tiez pribrzduje, je rozdiel celkovo brzdit a pribrzdovat urcite koleso ...

23.02.2014 16:29 - Re: Jízda s přívěsem 2671199
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 579

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To si nemyslím. Když začali dělat i elektronickou stabilitu přívěsu, tak je to přesně to o čem jsem mluvil. Naučíš se jezdit s normálním přívěsem bez elektroniky a zvládneš i problém. Naučíš se jezdit s podporou elektroniky a když si budeš myslet že ji borec co to umí, tak se dostaneš do problémů.

23.02.2014 17:02 - Re: Jízda s přívěsem 2671208
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Bohužel, statistika neříká, že by nejvíc bourali začátečníci, nebo řidiči s malýma zkušenostma. Nejvíc nehod způsobí rádoby profíci, který si myslej, to co ty píšeš, že už to umí. A je jedno, jestli s elektronikou a nebo bez ní. Učit se s elektronikou snad ani nedá. Ta zasahuje až v krajních případech a k těm se začátečníci moc nedostávaj. Ti dělají chyby na křižovatkách, ale nezávodí. Jezdí připosraně a tak si u nich elektronika ani neškrtne. Max. tak ABS. A kterej nezkušenej řidič si připřáhne přívěs? A když už, tak pojede opatrně a bude brzdit provoz.
Elektronika je právě pro ty extrémy, pro profíky, kamioňáky a i závodníci používají kontrolu trakce.

23.02.2014 17:16 - Re: Jízda s přívěsem 2671221
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Je to hlavně bezpečnostní systém,jako ABS,ESP,ASR a hromada dalších vymožeností,které nám můžou zachránit i život,o tom to je,nebo mᚠpředstavu,že sednem do starých aut,zapojíme přívěs a hurá na silnici si zkusit,co zvládnu a nadělat sobě nebo druhym problémy?Bez těchto bezpečnostních prvků se dnes nedá ani jezdit,sám jsem začínal se škodovkou 100vkou,ale když my vleze chodec v zimě ve městě před auto,myslíš že bez těchto systémů bych ho nesundal,to nemluvim o autech,co nedávájí přednost.No a jináč samozřejmě auto řídí každý sám,když někdo bude jezdit s přívěsem nebo bez něj jako prase,tak mu nepomůže žádný systém,o tom to není.

04.08.2014 08:19 - Re: Jízda s přívěsem 2721366
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No ze zkušenosti můžu říct že se přívěs chová nejhůř v malé rychlosti a na špatném povrchu(do 60km/h).A trochu mne zklamalo biturbo+obytňák : díky jinému rozložení převodovky při dodržování povolené rychlosti znamená jet na volnoběh(nebo max 1200ot) což sice díky síle motoru jde,ale roste spotřeba páč to krmí naftou při sebemenším teréním převýšení aby to neztratilo rychlost(a nebo podřadit), no ideální rychlost pro motor je 110 - 120Km/h (???) takže jsem testoval ideální rychlost : ta se mi zdála být mezi 100 a 130Km/h - no nad 130Km/h nastává trochu problém při míjení kamiónu kdy tlaková vlna i přes stabilizaci(která ho sice nepustí do stran) ho docela rozhoupe v ose a je to trochu znát. ( vlek 7,5m,1300Kg jednoosa + tak 5-600Kg příslušenství). Takže ideální rychlost 120Km/h kdy je spotřeba 9L/100Km ,nemusí se podřazovat(krom Votičáku kdy mne nepustili (ti hňupové vidí auto s pytlem a nase... se do rychlého pruhu a nejedou) a musel jsem jít na 5. - né že by se to v 90.neuvezlo ale bylo to na hraně),zrychlení neznatelně pomalejší od samotného auta,ale čekal jsem tak o litr menší spotřebu.

04.08.2014 14:54 - Re: Jízda s přívěsem 2721652
stenly38
Město: Roudnice nad labem, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 36
99 Poslat soukromou zprávu
Moje jiízda s karavanem Elddis typhon 2000 cca 1200kg a citroen c5 2.0HDI r.v 2006 ideální rychlost 90km/h i když je otypován na 80km/h průměrná spotřeba 10.3,šestý stupeň ale vůbec nezařadím Zatím cestujeme pouze po ČR mysleli jsme že dáme i Chorvatsko ale nevím jestli se to vyplatí s touto rychlostí platit v chorvatsku ještě dražší mýtné ???

04.08.2014 19:01 - Re: Jízda s přívěsem 2721864
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
stenly38 napsal(a):
Moje jiízda s karavanem Elddis typhon 2000 cca 1200kg a citroen c5 2.0HDI r.v 2006 ideální rychlost 90km/h i když je otypován na 80km/h průměrná spotřeba 10.3,šestý stupeň ale vůbec nezařadím Zatím cestujeme pouze po ČR mysleli jsme že dáme i Chorvatsko ale nevím jestli se to vyplatí s touto rychlostí platit v chorvatsku ještě dražší mýtné ???



Ten o kterém jsem psal já má vzadu také něco nako 8 0 (myslel jsem že je to skore ) a 130 mu slušelo víc.


06.08.2014 01:10 - Re: Jízda s přívěsem 2722482
jardda
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 109
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A já si do teď myslel že karavan je o tom že zastavím kde se mi chce a ne že musím jet styl start cíl Pak mi by bylo jedno že jedu 80

06.08.2014 07:45 - Re: Jízda s přívěsem 2722485
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jardda napsal(a):
A já si do teď myslel že karavan je o tom že zastavím kde se mi chce a ne že musím jet styl start cíl Pak mi by bylo jedno že jedu 80


Nebyl můj a vezl jsem ho jen na Staňkov známé.Krom toho jela předemnou se svou 407 1.6HDI s načatou spojkou.

20.09.2014 09:44 - Re: Jízda s přívěsem 2734214
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
S prazdnym platem na auta jezdim normalne 130. Vozik je na to staveny, ma tlumice, je novej takze vsechno jede jak po kolejich a za C6 to ani nepoznas. S nalozenym autem zalezi jen na presnem vyvazeni voziku.Kdyz si auto uvazes za vsechny 4 kola tak neni problem na rovne ceste 105-120. Sranda nastava na te nasi D1 kde jedes v omezeni v levym pruhu. Cekam kdy budou litat ty odrazky na tech betonovych svodidlech.

20.09.2014 09:59 - Re: Jízda s přívěsem 2734217
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
S prazdnym platem na auta jezdim normalne 130. Vozik je na to staveny, ma tlumice, je novej takze vsechno jede jak po kolejich a za C6 to ani nepoznas. S nalozenym autem zalezi jen na presnem vyvazeni voziku.Kdyz si auto uvazes za vsechny 4 kola tak neni problem na rovne ceste 105-120. Sranda nastava na te nasi D1 kde jedes v omezeni v levym pruhu. Cekam kdy budou litat ty odrazky na tech betonovych svodidlech.


To je o srdci - kdo se bojí nesmí do lesa s obytnákem nastala sranda ve 120 při míjení kamiónu ale má tu čubu proti rozhoupání tak se choval i tak dobře.(ale to biturbo musí mít trochu otáček aby jelo a to obnášelo aspoň 1700ot a to už je přes 100Km/h na 6.)

20.09.2014 10:36 - Re: Jízda s přívěsem 2734221
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Ted jsme si vezli stresni vazniky na dilnu. Bylo to asi 4 tuny s vozikem (dvouplato 9,5 metru ) a tahli jsme to za Porsche Cayenne Turbo a 75km/h pohoda a v 80 km/h uz to byl adrenalin. Celou cestu jsme jeli na 4 ku a Tiptronic.
Vykon 450 koni a spotreba kolem 20 litru na sto.

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator