| | |
23.06.2009 20:11 -
Jízda s přívěsem
|
661734
|
|
ladinbin
|
|
|
prosím o zkuenosti s taháním karavanu. Spotřeba, jak to jede a tak......Kvůli tahání karavanu chci koupit auto s tímto motorem a prodat moji skvělou Xantii II 1,9td
prosím o zkuenosti s taháním karavanu. Spotřeba, jak to jede a tak......Kvůli tahání karavanu chci koupit auto s tímto motorem a prodat moji skvělou Xantii II 1,9td
|
|
23.06.2009 20:41 -
Re: Jízda s přívěsem
|
661735
|
|
jumep
|
|
|
osobne ak mas troska penez, tak zober C5 2 2.0HDi
ak nie, spotreba zalezi od toho kade jazdis, s tym karavanom myslim ze 8l budes mat ....
osobne ak mas troska penez, tak zober C5 2 2.0HDi
ak nie, spotreba zalezi od toho kade jazdis, s tym karavanom myslim ze 8l budes mat ....
|
|
24.06.2009 16:41 -
Re: Jízda s přívěsem
|
661741
|
|
ladav
|
Město: Praha 21, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Mám karavan cca 1450 kg, jezdím za cca 10-11,5 l podle profilu tratě, teď jsem nechal Pěuli přečipovat, tak uvidím, jak to pojede. Měl jsem problém v nízkých otáčkách kolem 80-90 km/hod na pětku. Pak to lo.
Mám karavan cca 1450 kg, jezdím za cca 10-11,5 l podle profilu tratě, teď jsem nechal Pěuli přečipovat, tak uvidím, jak to pojede. Měl jsem problém v nízkých otáčkách kolem 80-90 km/hod na pětku. Pak to lo.
|
|
22.08.2013 14:47 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2611829
|
|
copy
|
|
|
taham za C5 II 2.0 HDi vselico, podla potreby. Problemom pre spotrebu nie je ani tak prives samotny, ako skor odpor vzduchu. Najviac mi to zerie s plachtovym privesom, kolma predna stena robi svoje. Ale aj tak sa zmestim do 11,5 litra, jazdim 90-100 kmh, vacsinou na 5-ke.
taham za C5 II 2.0 HDi vselico, podla potreby. Problemom pre spotrebu nie je ani tak prives samotny, ako skor odpor vzduchu. Najviac mi to zerie s plachtovym privesom, kolma predna stena robi svoje. Ale aj tak sa zmestim do 11,5 litra, jazdim 90-100 kmh, vacsinou na 5-ke.
Přílohy: 2013-08-20 21.05.53mm.jpg ( 146348b ) - 2013-08-20 21.06.46mm.jpg ( 96981b ) - |
|
22.08.2013 15:06 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2611839
|
|
miskod
|
|
|
Ty brdo...To som netusil, ze sa z mojho auta da spravit kamion...
Ty brdo...To som netusil, ze sa z mojho auta da spravit kamion...:-)
|
|
22.08.2013 15:10 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2611843
|
|
copy
|
|
|
bez problemov.. akurat nesmies jazdit s prazdnym, ked fuka silny vietor.
bez problemov.. akurat nesmies jazdit s prazdnym, ked fuka silny vietor.
|
|
25.08.2013 15:38 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2612783
|
|
stenly38
|
|
|
Ahoj nemá někdo zkuenost tahat karavan 1250kg za C5 1.6Hdi čipovanou na 101KW 305NM
Dík moc za odpovědi
Ahoj nemá někdo zkuenost tahat karavan 1250kg za C5 1.6Hdi čipovanou na 101KW 305NM
Dík moc za odpovědi
|
|
22.02.2014 22:06 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2670944
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Nedávno jsem se dočetl,e nově vyrobená auta s namontovanou koulí mají funkci stabilizace přívěsu,nezná někdo princip této funkce nebo něco bliího?
Nedávno jsem se dočetl,e nově vyrobená auta s namontovanou koulí mají funkci stabilizace přívěsu,nezná někdo princip této funkce nebo něco bliího?
|
|
22.02.2014 22:33 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2670960
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
to nemají auta, ale ty přívěsy..... je to v podstatě na principu, e desky zmáčknou kouli, aby drely rozhoupání karavanu - přívěsu do stran. Je to taková páka, zpravidla červená hned u ehličky Jinak koule musí být suchááááá, nesmí se mazat!!!!!! .link.
to nemají auta, ale ty přívěsy..... je to v podstatě na principu, e desky zmáčknou kouli, aby drely rozhoupání karavanu - přívěsu do stran. Je to taková páka, zpravidla červená hned u ehličky ;-) Jinak koule musí být suchááááá, nesmí se mazat!!!!!! http://www.kobras.cz/katalog/p/kulove-klouby-se-stabilizatorem/pripojny-kloub-al-ko-aks-1300-se-st/
Přílohy: stabilizator1.jpg ( 195328b ) - |
|
22.02.2014 22:55 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2670981
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Díky,konečně to udělali i pro osobáky,vlastně to je tlumič proti rázum,podobně to mají stavební pojízdné kompresory u x let,tam se musel zajistit jetě takovej doraz,který byl určen pro couvání,muselo to bít na pevno,aby byl vyřazen tlumič na zpátečku.
Díky,konečně to udělali i pro osobáky,vlastně to je tlumič proti rázum,podobně to mají stavební pojízdné kompresory u x let,tam se musel zajistit jetě takovej doraz,který byl určen pro couvání,muselo to bít na pevno,aby byl vyřazen tlumič na zpátečku.
|
|
22.02.2014 23:03 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2670983
|
|
jumep
|
|
|
nemylit si tlmic a najazdovu brzdu
nemylit si tlmic a najazdovu brzdu
|
|
22.02.2014 23:11 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2670986
|
|
Hanz 397
|
|
|
najk napsal(a): to nemají auta, ale ty přívěsy..... je to v podstatě na principu, e desky zmáčknou kouli, aby drely rozhoupání karavanu - přívěsu do stran. Je to taková páka, zpravidla červená hned u ehličky Jinak koule musí být suchááááá, nesmí se mazat!!!!!! .link.
Nevím,jak je to u Citroenu,ale u BMW,pokud má auto (origo ) taný,tak má v jednotce DxC(stabilizace) SW,kterej rozhoupání přívěsu koriguje. A kdysi na jednom kolení jsem si vyzkouel,e to fakt funguje. Jo a funguje to v podstatě stejně,jako kdy se ti auto dostává do smyku-ztaení výkonu,přibrďování jednotlivých kol,...
Ps.: myslím,e Citroen to bude mít podobný,protoe pouívá HW stejný jednotky přívěsu...
Nevím,jak je to u Citroenu,ale u BMW,pokud má auto (origo ) taný,tak má v jednotce DxC(stabilizace) SW,kterej rozhoupání přívěsu koriguje. A kdysi na jednom kolení jsem si vyzkouel,e to fakt funguje. Jo a funguje to v podstatě stejně,jako kdy se ti auto dostává do smyku-ztaení výkonu,přibrďování jednotlivých kol,...
Ps.: myslím,e Citroen to bude mít podobný,protoe pouívá HW stejný jednotky přívěsu...
|
|
22.02.2014 23:12 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2670987
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
není to tlumič, je to svěrač koule - matro asi jako brzdové destičky, zataením páky to sevře, proto se nesmí mazat, někdy to vre jako prase, dnení karavany mají ji couvací automatiku - v kolech, prostě couvá, brzda jakoby zabrzdí - přehodí a normálně couvá dál - bez přibrďování
není to tlumič, je to svěrač koule - matro asi jako brzdové destičky, zataením páky to sevře, proto se nesmí mazat, někdy to vre jako prase, dnení karavany mají ji couvací automatiku - v kolech, prostě couvá, brzda jakoby zabrzdí - přehodí a normálně couvá dál - bez přibrďování ;-)
|
|
22.02.2014 23:18 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2670996
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tam to bylo součástí oje,podobný system,jak na obrázku od najka,na jízdu vpřed normálně tlumil (stabilizoval),na zpátečku se tento tlumič zaaretoval dorazem,tudí nájezdová brzda,ten tlumič měl celkem dlouhý chod,proto ta aretace tlumiče,bez ní by se to chovalo hrozně při couvání.
Jo,tak to je jinej systém ne u toho kompresoru.
Tam to bylo součástí oje,podobný system,jak na obrázku od najka,na jízdu vpřed normálně tlumil (stabilizoval),na zpátečku se tento tlumič zaaretoval dorazem,tudí nájezdová brzda,ten tlumič měl celkem dlouhý chod,proto ta aretace tlumiče,bez ní by se to chovalo hrozně při couvání.
Jo,tak to je jinej systém ne u toho kompresoru.
|
|
22.02.2014 23:30 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2671007
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Nevím,jak je to u Citroenu,ale u BMW,pokud má auto (origo ) taný,tak má v jednotce DxC(stabilizace) SW,kterej rozhoupání přívěsu koriguje. A kdysi na jednom kolení jsem si vyzkouel,e to fakt funguje.
člověk vechno nezná, ale jak můe auto korigovat rozhoupání?? technicky vzato jedině tím, e sevře závěs - ehličku, nebo pak snad jedině nějaký senzor, který to zaregistruje a sníí rychlost auta, případně přibrzdí nějaké to kolo???? Nevím jak při prudké změně směru soupravy, ale normálně k rozhoupání dochází a při vyí rychlosti více jak 100km/h. a s ohledem na případnou náhlou nerovnost vozovky...
člověk vechno nezná, ale jak můe auto korigovat rozhoupání?? technicky vzato jedině tím, e sevře závěs - ehličku, nebo pak snad jedině nějaký senzor, který to zaregistruje a sníí rychlost auta, případně přibrzdí nějaké to kolo???? Nevím jak při prudké změně směru soupravy, ale normálně k rozhoupání dochází a při vyí rychlosti více jak 100km/h. a s ohledem na případnou náhlou nerovnost vozovky...
|
|
22.02.2014 23:57 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2671015
|
|
Hanz 397
|
|
|
najk napsal(a): člověk vechno nezná, ale jak můe auto korigovat rozhoupání?? technicky vzato jedině tím, e sevře závěs - ehličku, nebo pak snad jedině nějaký senzor, který to zaregistruje a sníí rychlost auta, případně přibrzdí nějaké to kolo???? Nevím jak při prudké změně směru soupravy, ale normálně k rozhoupání dochází a při vyí rychlosti více jak 100km/h. a s ohledem na případnou náhlou nerovnost vozovky...
Jasně,člověk nemůe znát vechno,já jsem to,co jsi uváděl ty,taky neznal . Jak jsem psal-funguje to obdobně,jako kdy se auto dostává do smyku. Ten taky pozná dřív,ne větina"normálních" lidí.
Jo a bere to ze snímačů např. podélného a příčného zrychlení,stáčení a vech ostatních,který jsou relevantní právě i pro stabilizaci. On toti,kdy se houpe přívěs,tak se houpe(i kdy člověk to třeba jetě necítí) i auto. Ty snímače jsou hooodně citlivý. V lexii jsem to jetě nezkoumal,ale v naí diag jde kouknout i na hodnoty z těch snímačů a věř tomu,e je vidět,kdy třeba jen zaklepe prstem na okno...
Jasně,člověk nemůe znát vechno,já jsem to,co jsi uváděl ty,taky neznal ;-) . Jak jsem psal-funguje to obdobně,jako kdy se auto dostává do smyku. Ten taky pozná dřív,ne větina"normálních" lidí.
Jo a bere to ze snímačů např. podélného a příčného zrychlení,stáčení a vech ostatních,který jsou relevantní právě i pro stabilizaci. On toti,kdy se houpe přívěs,tak se houpe(i kdy člověk to třeba jetě necítí) i auto. Ty snímače jsou hooodně citlivý. V lexii jsem to jetě nezkoumal,ale v naí diag jde kouknout i na hodnoty z těch snímačů a věř tomu,e je vidět,kdy třeba jen zaklepe prstem na okno...
|
|
22.02.2014 23:58 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2671016
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Něco jsem nael.
Něco jsem nael.
Přílohy: Technologie dynamické stabilizace přívěsu je k dispozici i u dalích modelů Fordu E-AUTO.mht ( 101701b ) - |
|
| |
|
|