| | |
09.11.2014 00:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749606
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Ahoj, to auto vypadá hodně dobře a s vynikající výbavou! myslím e za ty peníze naprostý luxus... pokud bych měl vybírat mezi 2.2 nebo 2.0 hdi tak je volba jasná - objem vítězí, a navíc s dobrou spotřebou! myslím e u tebe bude hlavně rozhodnutí jestli automat nebo manual. pokud jsem to pochopil správně, tak 4st. automat je něco jako obdobně 5st. manual. nečekej e 6st. převodovka ti vnese do ivota nějaké extra výhody. Spotřeba plus mínus stejná a údrba draí... Automat samozřejmě bere cca o půl l víc, ale zase vím e i s ním se dá jezdit hospodárně. Ale na druhou stranu - c5-tek s tímto světlým interiérem je jako afránu, a je to úplně jinde ne ty edé myky..... tak si vyber.....
Ahoj, to auto vypadá hodně dobře a s vynikající výbavou! myslím e za ty peníze naprostý luxus... pokud bych měl vybírat mezi 2.2 nebo 2.0 hdi tak je volba jasná - objem vítězí, a navíc s dobrou spotřebou! myslím e u tebe bude hlavně rozhodnutí jestli automat nebo manual. pokud jsem to pochopil správně, tak 4st. automat je něco jako obdobně 5st. manual. nečekej e 6st. převodovka ti vnese do ivota nějaké extra výhody. Spotřeba plus mínus stejná a údrba draí... Automat samozřejmě bere cca o půl l víc, ale zase vím e i s ním se dá jezdit hospodárně. Ale na druhou stranu - c5-tek s tímto světlým interiérem je jako afránu, a je to úplně jinde ne ty edé myky..... tak si vyber.....:-d
|
|
09.11.2014 01:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749607
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
U stareho 2.2Hdi v AP pocitej spotrebu celkem vysokou. Ja jezdil v lete 8-8.5, v zime o litr vice. Dojizdeni do prace cca 15km obce a okrsky. Pruznost tohoto motory taky neni kdovijaka s touhle prevodovkou, radeji bych volil stejne silny dvoulitr 100kW. Tedka mam s trilitrem stejnou spotrebu jak predtim s tim 2.2Hdi s AP. Na dalnici to pak zralo neco kolem 7litru co pamatuju.
U stareho 2.2Hdi v AP pocitej spotrebu celkem vysokou. Ja jezdil v lete 8-8.5, v zime o litr vice. Dojizdeni do prace cca 15km obce a okrsky. Pruznost tohoto motory taky neni kdovijaka s touhle prevodovkou, radeji bych volil stejne silny dvoulitr 100kW. Tedka mam s trilitrem stejnou spotrebu jak predtim s tim 2.2Hdi s AP. Na dalnici to pak zralo neco kolem 7litru co pamatuju.
|
|
09.11.2014 08:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749617
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Vypadá na první pohled moc hezky, mám C5 II HDi 100 kw, 6ti stupňovou manuální převodovku, stejnou výbavu a se spotřebou a výkonem spokojenost, u auta v linku by mne odrazovala jedna věc, právě ta 4HP, kdy automat, tak AM6 nebo raději ten 6tistupňovej manuál.
Vypadá na první pohled moc hezky, mám C5 II HDi 100 kw, 6ti stupňovou manuální převodovku, stejnou výbavu a se spotřebou a výkonem spokojenost, u auta v linku by mne odrazovala jedna věc, právě ta 4HP, kdy automat, tak AM6 nebo raději ten 6tistupňovej manuál. ;-)
|
|
09.11.2014 08:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749618
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Je tu celé vlákno ke spotřebě 2.2 HDi první generace. A větinou jsou zkuenosti opačné včetně mých. 2001 to bylo vyhláeno za nejlepí diesel roku a je to drák. Na autě se podělávalo kde co, na motoru za 4 roky jen řemenice na klice. Spotřebu s manuálem jsem u kombi měl 6,8 - 7,3 za celé 4 roky. Motor je nádherně pruný a neplést si to s výkonem, to není toté.
Pokud si někdo koupí C5 na dojídění do práce, tak je to chyba ve výběru auta, ne chyba motoru.
Je tu celé vlákno ke spotřebě 2.2 HDi první generace. A větinou jsou zkuenosti opačné včetně mých. 2001 to bylo vyhláeno za nejlepí diesel roku a je to drák. Na autě se podělávalo kde co, na motoru za 4 roky jen řemenice na klice. Spotřebu s manuálem jsem u kombi měl 6,8 - 7,3 za celé 4 roky. Motor je nádherně pruný a neplést si to s výkonem, to není toté.
Pokud si někdo koupí C5 na dojídění do práce, tak je to chyba ve výběru auta, ne chyba motoru.
|
|
09.11.2014 09:05 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749635
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Pokud dobře čtu, tak se probírá nejen spotřeba ale i výkon, převodovky, interiér, výbava, zkuenosti a ve o tomto vozu, samozřejmě e má kadý jiné představy, k tomu slouí toto vlákno, podělit se o zkuenosti, rady a pak záleí na kadém jak se k tomuto postaví a co si opatří za motorizaci,
Pokud dobře čtu, tak se probírá nejen spotřeba ale i výkon, převodovky, interiér, výbava, zkuenosti a ve o tomto vozu, samozřejmě e má kadý jiné představy, k tomu slouí toto vlákno, podělit se o zkuenosti, rady a pak záleí na kadém jak se k tomuto postaví a co si opatří za motorizaci, ;-)
|
|
09.11.2014 10:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749638
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
2.2 HDi s AP mám ja u druhý rok.. oproti manuálu to je trochu lenivie a ravejie..s manuálom som zajazdil bez problému pod 6L. S AP mám po 4000km nenulovania PC udávanú spotrebu 7,3L, spotreba 8-8,5 je mestská spotreba alebo vežmi krátke trasy, nepodarilo sa mi ju dosiahnú nikdy Spotreba na dialnici bola pod 7 vdy pri rýchlostiach 120-130km/h.. len teraz mi končí FAP..a tam bude pes zakopaný, auto je lenivé a ravé..berie si v pohode 7,5L
2.2 HDi s AP mám ja u druhý rok.. oproti manuálu to je trochu lenivie a ravejie..s manuálom som zajazdil bez problému pod 6L. S AP mám po 4000km nenulovania PC udávanú spotrebu 7,3L, spotreba 8-8,5 je mestská spotreba alebo vežmi krátke trasy, nepodarilo sa mi ju dosiahnú nikdy :) Spotreba na dialnici bola pod 7 vdy pri rýchlostiach 120-130km/h.. len teraz mi končí FAP..a tam bude pes zakopaný, auto je lenivé a ravé..berie si v pohode 7,5L
|
|
09.11.2014 10:24 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749649
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Ahoj, díky za odpovědi, dost mi to pomohlo. Malinko se rozepíu, abych vyjasnil svou motivaci proč C5 v naftě.
Vystřídal jsem u víc různých značek, z toho Citroeny jsem vlastnil tři, BX, XM, Xantii. Oceňuju u Citroenů pohodlí a nevadí mi určitá izolovanost od toho co je pod kolama. To k tomu pohodlí patří. Průměrný roční nájezd za posledních několik let mám cca 12 tis., take mi benzín nevadil. Ale situace se změnila, budu jezdit víc a to víc bude po D1. Proto naftu a proto návrat k Citroenu.
Teď mám Audi A6 avant quattro 1.8T (132 kW, 235 Nm), take vím co je výkon i prunost, je to starí kousek r.v.98, z doby kdy Audi jetě neidila. Jene je tam tovární S-line podvozek. Na okresce s dobrým povrchem je to lepí ne sex , ale na D1 je to fakt blbý. K tomu výkonu a prunosti, v běném provozu je to spíe o prunosti, take nafta s větím krouákem dole by mi sedla, stejně větinou jezdím jak pantáta.
Proč se zajímám o spotřebu nafty v kombinaci s automatem? No, s tímhle oturbeným benzínem jezdím za bez velké snahy v létě za 8 a v zimě za 9 kombinovaného provozu. Nafta s podobnou spotřebou ztrácí jaksi kouzlo. Ano dokáu ocenit pohodlí automatu. Vím, e náklady na palivo nejsou tou největí polokou při provozování auta. Ale proč platit za palivo víc, kdy se můe platit méně.
Neuvauju o tom nechávat si Audi. Je to skvělé auto, vyzkouel jsem ho, protoe jsem ho vyzkouet chtěl, ale není to pro mě to pravé. Take ho nebudu dávat na sériový podvozek, ani zaplynovávat. Prostě se chci vrátit do Citroenu. Jestli zítra nebo za půl roku není rozhodující, na ten pravý kousek si počkám.
Na tom kousku co jsem tu nadhodil, mě zaujalo to co je vidět ve zpětném zrcátku na poslední fotce. Myslím ten nápis na pátých dveřích. e by to bylo vozidlo obchodníka s auty?
Ahoj, díky za odpovědi, dost mi to pomohlo. Malinko se rozepíu, abych vyjasnil svou motivaci proč C5 v naftě.
Vystřídal jsem u víc různých značek, z toho Citroeny jsem vlastnil tři, BX, XM, Xantii. Oceňuju u Citroenů pohodlí a nevadí mi určitá izolovanost od toho co je pod kolama. To k tomu pohodlí patří. Průměrný roční nájezd za posledních několik let mám cca 12 tis., take mi benzín nevadil. Ale situace se změnila, budu jezdit víc a to víc bude po D1. Proto naftu a proto návrat k Citroenu.
Teď mám Audi A6 avant quattro 1.8T (132 kW, 235 Nm), take vím co je výkon i prunost, je to starí kousek r.v.98, z doby kdy Audi jetě neidila. Jene je tam tovární S-line podvozek. Na okresce s dobrým povrchem je to lepí ne sex ;-), ale na D1 je to fakt blbý. K tomu výkonu a prunosti, v běném provozu je to spíe o prunosti, take nafta s větím krouákem dole by mi sedla, stejně větinou jezdím jak pantáta.
Proč se zajímám o spotřebu nafty v kombinaci s automatem? No, s tímhle oturbeným benzínem jezdím za bez velké snahy v létě za 8 a v zimě za 9 kombinovaného provozu. Nafta s podobnou spotřebou ztrácí jaksi kouzlo. Ano dokáu ocenit pohodlí automatu. Vím, e náklady na palivo nejsou tou největí polokou při provozování auta. Ale proč platit za palivo víc, kdy se můe platit méně.
Neuvauju o tom nechávat si Audi. Je to skvělé auto, vyzkouel jsem ho, protoe jsem ho vyzkouet chtěl, ale není to pro mě to pravé. Take ho nebudu dávat na sériový podvozek, ani zaplynovávat. Prostě se chci vrátit do Citroenu. Jestli zítra nebo za půl roku není rozhodující, na ten pravý kousek si počkám.
Na tom kousku co jsem tu nadhodil, mě zaujalo to co je vidět ve zpětném zrcátku na poslední fotce. Myslím ten nápis na pátých dveřích. e by to bylo vozidlo obchodníka s auty?
|
|
09.11.2014 10:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749656
|
|
jumep
|
|
|
ta posledna fotka mi pride ako od niekoho ukradnuta
na prvej nevidim nemecku plaketu, na poslednej ano
rovnako na okne vzadu nevidim ten napis ked je otvorene a tiez tam na ostatnych fotkach neni mreza kdezto tu je ....
a na tejto fotke tam je zasa iny napis: .link.
tie fotky su snad nakradnute od inych predajcov
k ostatnemu sa vyjadrovat nejdem, vsetko je tu popisane a preberane uz x krat
ta posledna fotka mi pride ako od niekoho ukradnuta
na prvej nevidim nemecku plaketu, na poslednej ano
rovnako na okne vzadu nevidim ten napis ked je otvorene a tiez tam na ostatnych fotkach neni mreza kdezto tu je ....
a na tejto fotke tam je zasa iny napis: http://img.sbazar.cz/big/201411/0813/ed/545e1a2bede052192fd60000.jpg
tie fotky su snad nakradnute od inych predajcov
k ostatnemu sa vyjadrovat nejdem, vsetko je tu popisane a preberane uz x krat
|
|
09.11.2014 11:17 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749657
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já bych k tomu dodal jen to, e bych rozhodně nechtěl u nic co má tři pedály a tu nesmyslnou páku na řazení. Píe se rok 2014, ve si ulehčujeme, tak proč ten archaismus s manuálním řazením?
Dobře neber 4HP hledej AM6 . Ale rozhodně to za ten litr navíc ve spotřebě stojí.
Píe e bude jezdit po D1,tak není co řeit. Dá tempomat a jede to samo.Zácpa,kolony? Zase pohoda jen lape plyn a brzdu. Já teď kdy jsem v zácpě s pracovní Xantií ,tak jsem pěkně natvaný e mě bolí noha jak pořád lapu na spojku...
A to nemluvím o tom, jak jsem měl zlomenou nohu a přesto jsem mohl v pohodě jezdit autem
Opravdu dost dobře nechápu, e v evropě 21. století je tak výrazný rozdíl v produkci vozu s manuálem a automatem ve prospěch toho manuálu...
Já bych k tomu dodal jen to, e bych rozhodně nechtěl u nic co má tři pedály a tu nesmyslnou páku na řazení. Píe se rok 2014, ve si ulehčujeme, tak proč ten archaismus s manuálním řazením?
Dobře neber 4HP hledej AM6 . Ale rozhodně to za ten litr navíc ve spotřebě stojí.
Píe e bude jezdit po D1,tak není co řeit. Dá tempomat a jede to samo.Zácpa,kolony? Zase pohoda jen lape plyn a brzdu. Já teď kdy jsem v zácpě s pracovní Xantií ,tak jsem pěkně natvaný e mě bolí noha jak pořád lapu na spojku...
A to nemluvím o tom, jak jsem měl zlomenou nohu a přesto jsem mohl v pohodě jezdit autem :palec
Opravdu dost dobře nechápu, e v evropě 21. století je tak výrazný rozdíl v produkci vozu s manuálem a automatem ve prospěch toho manuálu... :nevim
|
|
09.11.2014 11:29 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749659
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Fotky se mi jeví jako focené v různých časových obdobích, proto tam můou být určité rozdíly. Trochu jsem zapátral na internetu, majitel je řemeslník - truhlář. Kdy si na mapě dám panorama, tak je vidět, e větinu fotek fotil podle adresy před svým domem, jiné asi dřív, ty na tom hřiti. Po této stránce bych tu neviděl problém. Jako důvod prodeje uvádí, koupi novějího.
Jinak ano, vechno je tu mnohokrát probírané. Proto jsem se neptal na věci kolem motoru, kolem podvozku atd. Jen provozní zkuenosti této motorizace ve spojení a AP jsou tu pořídku. Na 2.2 s manuálem je tu jen chvála, toho bych se nebál, ale to se dělalo jen v předface. Automat není úplně můj álek čaje, kvedlání mi nevadí, ale tady je ovem pohádková výbava a světlý interiér mám rád, jinak bych o tomhle ani neuvaoval a ani se na to neptal a drel se svého plánu - zima jetě s quattrem a na jaře 2.0 Hdi + estistupňový manuál. To tak.
Fotky se mi jeví jako focené v různých časových obdobích, proto tam můou být určité rozdíly. Trochu jsem zapátral na internetu, majitel je řemeslník - truhlář. Kdy si na mapě dám panorama, tak je vidět, e větinu fotek fotil podle adresy před svým domem, jiné asi dřív, ty na tom hřiti. Po této stránce bych tu neviděl problém. Jako důvod prodeje uvádí, koupi novějího.
Jinak ano, vechno je tu mnohokrát probírané. Proto jsem se neptal na věci kolem motoru, kolem podvozku atd. Jen provozní zkuenosti této motorizace ve spojení a AP jsou tu pořídku. Na 2.2 s manuálem je tu jen chvála, toho bych se nebál, ale to se dělalo jen v předface. Automat není úplně můj álek čaje, kvedlání mi nevadí, ale tady je ovem pohádková výbava a světlý interiér mám rád, jinak bych o tomhle ani neuvaoval a ani se na to neptal a drel se svého plánu - zima jetě s quattrem a na jaře 2.0 Hdi + estistupňový manuál. To tak.
|
|
09.11.2014 11:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749665
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
ja si myslim ze litr navic proti manualu nemam, mam dlouhodobou 6,2 a to vetsinou jezdim dalnice, hodne jezdim sluzebne do nemecka a to fakt nejezdim nijak pomalu, na okrsce treba kdyz je ucpana D1 a jedu Hradec Kralove Olomouc jedu v pohode okolo 5,5 a to me bavi vykon a obcasne predjizdeni kdyz to jde...
:palec ja si myslim ze litr navic proti manualu nemam, mam dlouhodobou 6,2 a to vetsinou jezdim dalnice, hodne jezdim sluzebne do nemecka a to fakt nejezdim nijak pomalu, na okrsce treba kdyz je ucpana D1 a jedu Hradec Kralove Olomouc jedu v pohode okolo 5,5 a to me bavi vykon a obcasne predjizdeni kdyz to jde...
|
|
09.11.2014 11:47 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749683
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Na jaře ti prodám sveho mazlika jestli to teda neni pres limit? Pujdu do DS5 s hybriddiesel..laka me to vyzkouset.
Na jaře ti prodám sveho mazlika jestli to teda neni pres limit? Pujdu do DS5 s hybriddiesel..laka me to vyzkouset.
|
|
09.11.2014 11:49 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749684
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Jasně Hellmut, musím souhlasit, e pohodlí to je. Ale kolikrát se tu probírala rozsypaná manuální převodovka a kolikrát rozsypaná automatická? Tuhle 4HP20 jsem měl v Xantii a mnohdy bych řadil jinak ne jak se rozhodl automat a skoro vdy rychleji. Taky si myslím, e AM6 můe být lepí. Ale u ojetého manuálu udělám spojku a setrvák a dál se nestarám. U ojetého automatu nechám vyměnit olej a stejně se můe stát cokoliv, tak jak se mi to stalo, tady je prostě vliv předchozího majitele zásadní. Přesto u takovéhoto auta jsem ochotný riskovat GO automatu. Ovem pokud to bude jezdit za stejné peníze jako benzín, tak to nemá smysl. Nepočítám spotřebu na 4.78236 l/100 km, ale při nájezdu 20 tis. za rok je např. rozdíl koruny na kilometru znát. Investice by se někudy měla vrátit. Pokud uetřím na palivu, můu si dovolit zaplatit údrbu, ale pokud je drahý provoz i údrba, chce to jinou kombinaci.
Opravdu, nebýt tam výbava snů, tak o tom ani neuvauju a nezapleveluju tady téma.
Jasně Hellmut, musím souhlasit, e pohodlí to je. Ale kolikrát se tu probírala rozsypaná manuální převodovka a kolikrát rozsypaná automatická? Tuhle 4HP20 jsem měl v Xantii a mnohdy bych řadil jinak ne jak se rozhodl automat a skoro vdy rychleji. Taky si myslím, e AM6 můe být lepí. Ale u ojetého manuálu udělám spojku a setrvák a dál se nestarám. U ojetého automatu nechám vyměnit olej a stejně se můe stát cokoliv, tak jak se mi to stalo, tady je prostě vliv předchozího majitele zásadní. Přesto u takovéhoto auta jsem ochotný riskovat GO automatu. Ovem pokud to bude jezdit za stejné peníze jako benzín, tak to nemá smysl. Nepočítám spotřebu na 4.78236 l/100 km, ale při nájezdu 20 tis. za rok je např. rozdíl koruny na kilometru znát. Investice by se někudy měla vrátit. Pokud uetřím na palivu, můu si dovolit zaplatit údrbu, ale pokud je drahý provoz i údrba, chce to jinou kombinaci.
Opravdu, nebýt tam výbava snů, tak o tom ani neuvauju a nezapleveluju tady téma.:-)
|
|
09.11.2014 12:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749691
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ty sedaky jsou nejlepsi jake jsem kdy mel, mel jsem i combi X7 s tema obycejnymy sedackama, maji prehnane vysoke bocni vedeni, tyhle jsou super...ale je pravda ze pro 5 lidi to moc neni, 4 dospeli pohoda, ale mam uz velke deti tak neresim combi navic jezdim 90% sam kdo chce misto vzadu at si koupi dvojkoveho Superba
Ty sedaky jsou nejlepsi jake jsem kdy mel, mel jsem i combi X7 s tema obycejnymy sedackama, maji prehnane vysoke bocni vedeni, tyhle jsou super...ale je pravda ze pro 5 lidi to moc neni, 4 dospeli pohoda, ale mam uz velke deti tak neresim combi navic jezdim 90% sam :-p kdo chce misto vzadu at si koupi dvojkoveho Superba :-))))
|
|
09.11.2014 12:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749699
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Nééé, Supa néé. Pořád to dokáu stlačit do kombíka, ena pokukuje po C8. Ale s "autobusem" se mi jezdit nechce.
Nééé, Supa néé. Pořád to dokáu stlačit do kombíka, ena pokukuje po C8. Ale s "autobusem" se mi jezdit nechce.:-d
|
|
09.11.2014 12:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749704
|
|
tyvado
|
Město: Ronov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Superbé je dost dobrý kostitřas
Superbé je dost dobrý kostitřas :-d
|
|
09.11.2014 12:26 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749710
|
|
troskalp
|
|
|
Tak to tu čtu a sem asi mladý na koupi C5 III ideal 3.0 hdi kombi v mych 25ti kdy tu má kadý enu a deti
Tak to tu čtu a sem asi mladý na koupi C5 III ideal 3.0 hdi kombi v mych 25ti kdy tu má kadý enu a deti :D
|
|
09.11.2014 12:53 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2749723
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
To vubec nevadi, naopak ze jsi mlady a nemas manzelku muzes si dovolit taky poradny motor Jen nevim na co teda potrebujes combi?
To vubec nevadi, naopak ze jsi mlady a nemas manzelku muzes si dovolit taky poradny motor :-) Jen nevim na co teda potrebujes combi? :-o
|
|
| |
|
|