| | |
12.04.2014 09:21 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686564
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ono záleí,jakou představu o motorizaci má,jestli chce benzín,benzín v plynu nebo naftu,kadý máme něco jiného,záleí také na jaký kus narazí,kdy koupí auto zde na klubu,tak ve větině případech je hystorie oprav a výměn pravdivá,nějaké investice jsou vdycky,nekupujem nová auta a ivotnost dílů nejsou nekonečná,kdy si něco přečte o údrbě,při kolika tis. km nebo podle roků co se mění,tak má alespoň nějakej přehled,co Tě čeká,jinak o spotřebě toho moc nečti,je orientační,kadý jí má jinou a patří spíe do vtipů,někteří lidé ji i těce nesou,o ní Ti stejně nejde,tak bych začal se čtením intervalů výměn a údrbě dané motorizace a pak bych pročítal dalí vlákna dané k ní,tak se alespoň od něčeho odrazí,jinak ceny náhradních dílu se dají lehce porovnat,ale kdy si něco nechá někde opravit,tak je lepí se se servisákem domluvit a větinou mají své dodavatele za lepí peníz,ne kdybys kupoval sám.
Ono záleí,jakou představu o motorizaci má,jestli chce benzín,benzín v plynu nebo naftu,kadý máme něco jiného,záleí také na jaký kus narazí,kdy koupí auto zde na klubu,tak ve větině případech je hystorie oprav a výměn pravdivá,nějaké investice jsou vdycky,nekupujem nová auta a ivotnost dílů nejsou nekonečná,kdy si něco přečte o údrbě,při kolika tis. km nebo podle roků co se mění,tak má alespoň nějakej přehled,co Tě čeká,jinak o spotřebě toho moc nečti,je orientační,kadý jí má jinou a patří spíe do vtipů,někteří lidé ji i těce nesou,o ní Ti stejně nejde,tak bych začal se čtením intervalů výměn a údrbě dané motorizace a pak bych pročítal dalí vlákna dané k ní,tak se alespoň od něčeho odrazí,jinak ceny náhradních dílu se dají lehce porovnat,ale kdy si něco nechá někde opravit,tak je lepí se se servisákem domluvit a větinou mají své dodavatele za lepí peníz,ne kdybys kupoval sám.;-)
|
|
12.04.2014 10:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686567
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
do C5 je ideální motorizace 2,2HDi (150kW)
do C5 je ideální motorizace 2,2HDi (150kW) ;-)
|
|
12.04.2014 10:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686575
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já tvrdím to samý. I kdy mám jenom 125kW.
Jetě doplním, e do města je lepí automat ne manuál.
A vlastně i mimo město je automat lepí.
Já tvrdím to samý. I kdy mám jenom 125kW.
Jetě doplním, e do města je lepí automat ne manuál.
A vlastně i mimo město je automat lepí. :-d
|
|
12.04.2014 11:00 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686588
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Samozřejmě, spotřeba není primární. Ale to u jsem psal. Při nájezdu 15 tis. za rok a spotřebě 8l benzín a 6 l nafta je rozdíl 300 litrů, to krát 37 Kč/l je cca 11 tis. korun rozdíl. Take asi tak na repas dvou vstřiků (pokud to bude nutné). Kdo má větí nájezd, bude spotřebu řeit víc. U mě bude větinu nákladů tvořit určitě servis, take spolehlivost mě zajímá víc ne spotřeba. Jsem zvyklý, e ojetina v pořizovací ceně do 100 tis. si cca dalích 20 tis. vyádá, a v dalích letech běný servis. Nerad bych, ale po nákupu dával do auta 50 tis. a dalích 50 tis. v průběhu následných dvou let. Při troe smůly se to můe stát, ale moc rád bych se tomuhle vyhnul.
del42sa ano na jedění ideál. Ale něco takového by mě seralo. Koukal jsem např. na turbo jen u 2.2 HDI (125kW) a cenovka 60 tis. to snad byl omyl. Take stále rozvauju jen mezi 2.0 103kW benzín a 2.0 HDI 100kW nafta. Rozdíl ve spotřebě neřeím, zajímá mě rozdíl v reálných servisních nákladech. Teoretické servisní náklady si najdu v nabídce autodílů, ale ty reálné můou být úplně jiné, protoe skutečnou poruchovost nemůu odvozovat jen od toho, e je motor ověený více doplňky. V reálu to vechno můe vydret víc ne méně sloitý motor. A tuhle informaci mi můe dát jen člověk co si auto koupil ojeté a pár let ho provozuje. A nebo servismen co Citroue dělá.
V kadém případě dík za vechny příspěvky, jsou to cenné dílky skládačky.
Samozřejmě, spotřeba není primární. Ale to u jsem psal. Při nájezdu 15 tis. za rok a spotřebě 8l benzín a 6 l nafta je rozdíl 300 litrů, to krát 37 Kč/l je cca 11 tis. korun rozdíl. Take asi tak na repas dvou vstřiků (pokud to bude nutné). Kdo má větí nájezd, bude spotřebu řeit víc. U mě bude větinu nákladů tvořit určitě servis, take spolehlivost mě zajímá víc ne spotřeba. Jsem zvyklý, e ojetina v pořizovací ceně do 100 tis. si cca dalích 20 tis. vyádá, a v dalích letech běný servis. Nerad bych, ale po nákupu dával do auta 50 tis. a dalích 50 tis. v průběhu následných dvou let. Při troe smůly se to můe stát, ale moc rád bych se tomuhle vyhnul.
del42sa ano na jedění ideál.:-d Ale něco takového by mě seralo. Koukal jsem např. na turbo jen u 2.2 HDI (125kW) a cenovka 60 tis. to snad byl omyl.:-o Take stále rozvauju jen mezi 2.0 103kW benzín a 2.0 HDI 100kW nafta. Rozdíl ve spotřebě neřeím, zajímá mě rozdíl v reálných servisních nákladech. Teoretické servisní náklady si najdu v nabídce autodílů, ale ty reálné můou být úplně jiné, protoe skutečnou poruchovost nemůu odvozovat jen od toho, e je motor ověený více doplňky. V reálu to vechno můe vydret víc ne méně sloitý motor. A tuhle informaci mi můe dát jen člověk co si auto koupil ojeté a pár let ho provozuje. A nebo servismen co Citroue dělá.
V kadém případě dík za vechny příspěvky, jsou to cenné dílky skládačky.:-)
|
|
12.04.2014 11:05 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686592
|
|
jumep
|
|
|
zasa, pozri si statisticky kolko tych turb sa menilo - pri dodrzanom servise a rozumnom zaobchadzani nemas co riesit
vacsinou tu vsetci pisete o veciach o ktorych nemate moc predstavu
pri 2.0 sa ti skor ulomi vacka na cerpadlo (pri hodne vysokom najazde) ako odide turbo
osobne ako som uz napisal pri RHR (100kw nafta) sa nepomylis, pokial teda nekupis pokladnicku, co ale zasa moze preverit clovek majuci prehlad (100% to nikdy neni, ale to neni ani nove auto)
zasa, pozri si statisticky kolko tych turb sa menilo - pri dodrzanom servise a rozumnom zaobchadzani nemas co riesit
vacsinou tu vsetci pisete o veciach o ktorych nemate moc predstavu
pri 2.0 sa ti skor ulomi vacka na cerpadlo (pri hodne vysokom najazde) ako odide turbo
osobne ako som uz napisal pri RHR (100kw nafta) sa nepomylis, pokial teda nekupis pokladnicku, co ale zasa moze preverit clovek majuci prehlad (100% to nikdy neni, ale to neni ani nove auto)
|
|
12.04.2014 11:14 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686594
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak turbo za 60 tě asi nemusí zajímat. Je tu spousta příspěvků k turbům na 1.6, ale jetě se tu nikdy nikdo nezmínil, e by mu odelo turbo/biturbo na 2.2.
To co chce slyet se tady nejspí nedozví. Kadý si chválí to svoje. Z toho vyplývá, e jsou dobrý vechny.
Na benzínech bude řeit svíčky a cívky nebo katalyzátory a výfuky. Nebo tohle vechno. Je nutno počítat s tím, e benzínovej motor stárne trochu rychleji. Na stejný počet ujetých km má natočeno skoro dvojnásob otáček při vyích teplotách. Take jetej benzín s 200k km můe být skoro KO, zatímco nafta se 150k km je právě tak akorát zajetá. Robustnějí konstrukce diesela taky přispívá k jeho delí výdri.
Na druhou stranu jsou u nafty moný potíe se zimníma startama a hlavně nutnost dodrovat interval výměny oleje a filtrů. Na palivo je diesel háklivějí.
Věřím tomu, e v doprovodu odborníka na C5 se dá najít výhodněji a snadněji diesel ne benzín.
Tak turbo za 60 tě asi nemusí zajímat. Je tu spousta příspěvků k turbům na 1.6, ale jetě se tu nikdy nikdo nezmínil, e by mu odelo turbo/biturbo na 2.2.
To co chce slyet se tady nejspí nedozví. Kadý si chválí to svoje. Z toho vyplývá, e jsou dobrý vechny. :-d
Na benzínech bude řeit svíčky a cívky nebo katalyzátory a výfuky. Nebo tohle vechno. Je nutno počítat s tím, e benzínovej motor stárne trochu rychleji. Na stejný počet ujetých km má natočeno skoro dvojnásob otáček při vyích teplotách. Take jetej benzín s 200k km můe být skoro KO, zatímco nafta se 150k km je právě tak akorát zajetá. Robustnějí konstrukce diesela taky přispívá k jeho delí výdri.
Na druhou stranu jsou u nafty moný potíe se zimníma startama a hlavně nutnost dodrovat interval výměny oleje a filtrů. Na palivo je diesel háklivějí.
Věřím tomu, e v doprovodu odborníka na C5 se dá najít výhodněji a snadněji diesel ne benzín.
|
|
12.04.2014 11:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686595
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
jumep - přesně tak, nemám o tom představu, proto se vyptávám. A zapla Bůh dostávám odpovědi.
jumep - přesně tak, nemám o tom představu, proto se vyptávám.:-) A zapla Bůh dostávám odpovědi. :palec
|
|
12.04.2014 11:31 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686596
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Mikra - tak konkrétně olej i filtr měním i u svých benzínů po 10 tis. km, to nestojí zas tolik (cca jednou ročně) o tohle nemá cenu auto idit. Osobně bych se nebál u auta od zavedeného člověka z klubu u nafty 250 tis. km, u benzínu 200 tis. km. V Německu vidím benzíny v dobrých cenách i pod 150 tis. km a nafty pod 200 tis., ale to chce na místě zjistit jestli to neprodává nějaký Ali, Mustafa nebo Sergej.
Ale jak jsem psal, vůbec nespěchám a ono se něco zajímavého dříve nebo později ukáe.
Mikra - tak konkrétně olej i filtr měním i u svých benzínů po 10 tis. km, to nestojí zas tolik (cca jednou ročně) o tohle nemá cenu auto idit. Osobně bych se nebál u auta od zavedeného člověka z klubu u nafty 250 tis. km, u benzínu 200 tis. km. V Německu vidím benzíny v dobrých cenách i pod 150 tis. km a nafty pod 200 tis., ale to chce na místě zjistit jestli to neprodává nějaký Ali, Mustafa nebo Sergej.:-d
Ale jak jsem psal, vůbec nespěchám a ono se něco zajímavého dříve nebo později ukáe.
|
|
12.04.2014 11:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686598
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
V takovým případě u jen napi cenu, jakou jse ochotnej zaplatit a začni hledat. Kdy sem dá nějaký link na auto v bazaru, u můe dostat nějaký názory a odpovědi. Často se tu stane, e někdo linknutý auto zná, byl se na něj podívat, má to kousek na prohlídnutí a pod. A bude mít něco konkrétního, u je jen na dohodě, kdo tam s tebou pojede. V podstatě jsou tu nejmíň dva lidi, který bývají ochotní a vzdálenost nemusí být na překáku. Vím, e jruze u byl koukat i v německu a jumep se mnou jel z Piean do Mostu. A odhalil závadu na AP a odjeli jsme bez auta. To je docela běný, e se musí prověřit aut hned několik, ne se u jednoho ukáe, e by to mohlo být OK.
Já bych si uměl vybrat i u nás, ale bez prohlídky od jednoho z těchhle dvou supercitroenářů bych nekoupil nic.
.link.
.link.
V takovým případě u jen napi cenu, jakou jse ochotnej zaplatit a začni hledat. Kdy sem dá nějaký link na auto v bazaru, u můe dostat nějaký názory a odpovědi. Často se tu stane, e někdo linknutý auto zná, byl se na něj podívat, má to kousek na prohlídnutí a pod. A bude mít něco konkrétního, u je jen na dohodě, kdo tam s tebou pojede. V podstatě jsou tu nejmíň dva lidi, který bývají ochotní a vzdálenost nemusí být na překáku. Vím, e jruze u byl koukat i v německu a jumep se mnou jel z Piean do Mostu. A odhalil závadu na AP a odjeli jsme bez auta. To je docela běný, e se musí prověřit aut hned několik, ne se u jednoho ukáe, e by to mohlo být OK.
Já bych si uměl vybrat i u nás, ale bez prohlídky od jednoho z těchhle dvou supercitroenářů bych nekoupil nic.
http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_sort=0&page=1&text=&condition=4&condition=2&condition=1&category=1&powerMax=0&powerMin=100&volume=0&airconditionLevel=0&aircondition=0&airbag=0&gearbox=0&door=0&capacityLevel=0&color=0&state=0&gas=0&district=0Žion=0&age=-1&vendor=0&subCategory=6&fuel=2&tachometrMax=150000&yearMax=0&yearMin=2006&priceMax=150000&priceMin=75000&manufacturer=13&model=90
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/15504283?goFrom=list
|
|
12.04.2014 12:05 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686599
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Na tu 2.2 HDI jsem se na netu koukal, ale co ta padlá ručka na tacháku? Stočeno?
Na tu 2.2 HDI jsem se na netu koukal, ale co ta padlá ručka na tacháku? Stočeno?
|
|
12.04.2014 12:09 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686600
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Oni padají sami,mě u spadla 2x Stačí se elektronicky jen čísla na display - nic se při tom netočí...
Oni padají sami,mě u spadla 2x Stačí se elektronicky jen čísla na display - nic se při tom netočí...
|
|
12.04.2014 12:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686601
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Moná ano. Ale to se nejspí dá odhalit. Diagnostikou.
Ale není problém to stočit a ručičku nasadit správně. Take to, e bude ručička správně nemusí znamenat, e to není stočený. V bazarech nejspí najde jen stočený auta. Ale jestli to někdo stočil z 250k na 150k, tak u nafáku nemusí být problém, pokud cena odpovídá brzkým nákladům na FAP - 4.000,-Kč, rozvody 8.000,- Kč a v nejhorím u manuálu spojka. 10.000,- Kč a 30.000,- Kč dvouhmota u biturba. Plus jetě provozní kapaliny a filtry - 10.000,- Kč.
Ty ceny házím od boku. Jetě jsem nic z toho nikdy neplatil, tak nemám stoprocentní přehled.
U benzínu stočení z 250k na 150k můe znamenat motor po smrti. Ale taky tu určitě jezdí spousta benzínů, který mají nalítáno i víc ne 250k a nestěujou si.
Moná ano. Ale to se nejspí dá odhalit. Diagnostikou.
Ale není problém to stočit a ručičku nasadit správně. Take to, e bude ručička správně nemusí znamenat, e to není stočený. V bazarech nejspí najde jen stočený auta. Ale jestli to někdo stočil z 250k na 150k, tak u nafáku nemusí být problém, pokud cena odpovídá brzkým nákladům na FAP - 4.000,-Kč, rozvody 8.000,- Kč a v nejhorím u manuálu spojka. 10.000,- Kč a 30.000,- Kč dvouhmota u biturba. Plus jetě provozní kapaliny a filtry - 10.000,- Kč.
Ty ceny házím od boku. Jetě jsem nic z toho nikdy neplatil, tak nemám stoprocentní přehled.
U benzínu stočení z 250k na 150k můe znamenat motor po smrti. Ale taky tu určitě jezdí spousta benzínů, který mají nalítáno i víc ne 250k a nestěujou si.
|
|
12.04.2014 12:21 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686603
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Díval jsem se na tento - .link.
Díval jsem se na tento - http://auto.bazos.cz/inzerat/33831638/Citroen-C5-II-20Hdi-100kw-Exclusive-Break.php
|
|
12.04.2014 12:31 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686605
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
A nebo
.link.
.link.
A nebo
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/11689558?goFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/15501284?goFrom=list
|
|
12.04.2014 12:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686607
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ten diesel: Na pohled pěkný, ale málo informací, fotek interieru. I kdyby to vechno mělo být OK, tak jetě zbývá otázka, jak se motor chová teď, diagnostika, co u je udělaný a co bude muset udělat hned a co do roka. To u by se muselo ověřit na místě.
A ty benzíny: dost soc.edition, ale stačilo by to. Ten druhý je dokonce s LPG. Kadopádně by se musely prověřit na místě.
Ten diesel: Na pohled pěkný, ale málo informací, fotek interieru. I kdyby to vechno mělo být OK, tak jetě zbývá otázka, jak se motor chová teď, diagnostika, co u je udělaný a co bude muset udělat hned a co do roka. To u by se muselo ověřit na místě.
A ty benzíny: dost soc.edition, ale stačilo by to. Ten druhý je dokonce s LPG. Kadopádně by se musely prověřit na místě.
|
|
12.04.2014 17:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686630
|
|
jamaco
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 5 |
|
|
mě zaujal tenhle - nebyl se někdo podívat?
.link.
mě zaujal tenhle - nebyl se někdo podívat?
http://auto.bazos.cz/inzerat/33733009/Citroen-C5-Combi-16-HDi-Krasny-stav-.php
|
|
12.04.2014 18:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686632
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Zvlátní je, e nemá FAP. Nevím, jestli se v roce 2008 dělaly 1.6 bez FAPu. Jinak ti asi nikdo z mechaniků nedoporučí 1.6 HDi. Jestli FAP někdo vykuchal, tak bych se tomu vyhnul jetě větím obloukem, ne jiný 1.6 s FAPem. Víc na fotkách vidět není, tak se dá těko něco posoudit. Kdybys získal VIN, dalo by se alespoň dohledat, jakou to má výbavu. Vypadá to, e docela malou.
Zvlátní je, e nemá FAP. Nevím, jestli se v roce 2008 dělaly 1.6 bez FAPu. Jinak ti asi nikdo z mechaniků nedoporučí 1.6 HDi. Jestli FAP někdo vykuchal, tak bych se tomu vyhnul jetě větím obloukem, ne jiný 1.6 s FAPem. Víc na fotkách vidět není, tak se dá těko něco posoudit. Kdybys získal VIN, dalo by se alespoň dohledat, jakou to má výbavu. Vypadá to, e docela malou.
|
|
12.04.2014 18:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686633
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Já bych se ani toho dieselu do města nebál.
Jezdím denně do práce 9 km (take 18 km denně) k tomu občas nějaké dalí pojíďky po Praze, v létě o víkendu pak někam mimo Prahu - ročně mi to vychází asi na 16000km. O FAPu v autě vůbec nevím, stará se o sebe sám.
S C5 mám za 4 roky najeto 65.000 km (při nákupu 140.000 na tachometru) a ádné velké peníze jsem do servisu dát nemusel.
dával jsem jen:
- nové přední destičky, kotouče a lana ruční brzdy
- rozvody
- 1x čitění FAP + nová náplň aditiva (3 roky zpět)
- nové čelní sklo na pojistku
- zdvihací písty 5. dveří
- na opravu u přes rok čeká spolujezdcova klapka v klimatizaci a u asi i nízký tlak náplně klimy (na podzim chladila, teď u ne) - u s tím budu muset něco udělat.
- pár drobnějích oprav (zadní brzdiče, zadní stěrač, elektrika v zadních světlech, trubička regulace turba, ručička tachometru)
Jinak jen olej, filtry, árovky a gumy. Teď čerstvě po STK, bez problémů.
Dlouhodobá kombinovaná reálná spotřeba cca 5,9 , na delích cestách bez problémů pod 5 občas i pod 4,5 (jezdím spí na pohodu, moje 1.6HDI mi vyhovuje).
Já bych se ani toho dieselu do města nebál.
Jezdím denně do práce 9 km (take 18 km denně) k tomu občas nějaké dalí pojíďky po Praze, v létě o víkendu pak někam mimo Prahu - ročně mi to vychází asi na 16000km. O FAPu v autě vůbec nevím, stará se o sebe sám.
S C5 mám za 4 roky najeto 65.000 km (při nákupu 140.000 na tachometru) a ádné velké peníze jsem do servisu dát nemusel.
dával jsem jen:
- nové přední destičky, kotouče a lana ruční brzdy
- rozvody
- 1x čitění FAP + nová náplň aditiva (3 roky zpět)
- nové čelní sklo na pojistku
- zdvihací písty 5. dveří
- na opravu u přes rok čeká spolujezdcova klapka v klimatizaci :-)) a u asi i nízký tlak náplně klimy (na podzim chladila, teď u ne) - u s tím budu muset něco udělat.
- pár drobnějích oprav (zadní brzdiče, zadní stěrač, elektrika v zadních světlech, trubička regulace turba, ručička tachometru)
Jinak jen olej, filtry, árovky a gumy. Teď čerstvě po STK, bez problémů.
Dlouhodobá kombinovaná reálná spotřeba cca 5,9 , na delích cestách bez problémů pod 5 občas i pod 4,5 (jezdím spí na pohodu, moje 1.6HDI mi vyhovuje).
|
|
12.04.2014 18:41 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686643
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Mikra napsal(a): Zvlátní je, e nemá FAP. Nevím, jestli se v roce 2008 dělaly 1.6 bez FAPu. Jinak ti asi nikdo z mechaniků nedoporučí 1.6 HDi. Jestli FAP někdo vykuchal, tak bych se tomu vyhnul jetě větím obloukem, ne jiný 1.6 s FAPem. Víc na fotkách vidět není, tak se dá těko něco posoudit. Kdybys získal VIN, dalo by se alespoň dohledat, jakou to má výbavu. Vypadá to, e docela malou.
Bez FAPu jedině pro vývoz někam na východ, pro EU v roce 2008 bez FAPu asi ne. Bohuel chybí i fotka motoru. Výbavu odhaduju na standardní SX, mám cca toté (bez zadních parkovacích čidel).
Bez FAPu jedině pro vývoz někam na východ, pro EU v roce 2008 bez FAPu asi ne. Bohuel chybí i fotka motoru. Výbavu odhaduju na standardní SX, mám cca toté (bez zadních parkovacích čidel).
|
|
13.04.2014 14:11 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686909
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
.link.
Tohle u tam stojí víc jak rok jen cena se mírně houpe sem tam, asi něco není uplně v poho nebo se lidi bojí!
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/11689558?goFrom=list
Tohle u tam stojí víc jak rok jen cena se mírně houpe sem tam, asi něco není uplně v poho nebo se lidi bojí!
|
|
| |
|
|