| | |
11.04.2014 15:08 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686429
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Ahoj, jestli se jedná o takové jedění jak píe, tak bych osobně od benzínu neustupoval. C5 jsou i v benzínu - jen se hůř hledají. Ale kdytak si myslím e se dají dovézt ze zahraničí, nebo to sledovat a počkat dokud se něco pěkného neobjeví.
Co jsem viděl výbavy tak se mi zdálo e je to kus od kusu - exclusive sem, nebo tam - výbava byla vdycky jiná.
Ahoj, jestli se jedná o takové jedění jak píe, tak bych osobně od benzínu neustupoval. C5 jsou i v benzínu - jen se hůř hledají. Ale kdytak si myslím e se dají dovézt ze zahraničí, nebo to sledovat a počkat dokud se něco pěkného neobjeví.
Co jsem viděl výbavy tak se mi zdálo e je to kus od kusu - exclusive sem, nebo tam - výbava byla vdycky jiná.:-)
|
|
11.04.2014 16:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686445
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
já jsem auto s mojí motorizací v ČR taky nemohl sehnat, řeením byl dovoz z Německa, tam jich je relativně dost
já jsem auto s mojí motorizací v ČR taky nemohl sehnat, řeením byl dovoz z Německa, tam jich je relativně dost:palec
|
|
11.04.2014 17:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686450
|
|
jumep
|
|
|
pri tom co pises si zasa myslim ze aj ta nafta sa znese, akurat sa bude asi dost zanasat sanie a po nejakych km bude dobre to precistit
ako bolo napisane, benzinovu zozenes, len si treba dat pozor co a ako, aby si nekupil zle
co sa tyka vybav
X - jednozonova klima a mozne svihadla vzadu (vsetko viac bolo za priplatok)
SX - dual klima, okna v elektrike, vyhrievane zrkadla (a ostatny vyssi zaklad v standarte)
EXCLUSIVE - xenony + SX (stale plati ze sklapacie zrkadla, stmievacie stredove, koza, navigacia atd. bola priplatkova)
hovori to viac o zaklade toho auta a priprave na priplatkove veci ako to ze tam tie veci su (hlavne nemci si radi skladali vybavu pre nas nepochopitelne)
pri tom co pises si zasa myslim ze aj ta nafta sa znese, akurat sa bude asi dost zanasat sanie a po nejakych km bude dobre to precistit
ako bolo napisane, benzinovu zozenes, len si treba dat pozor co a ako, aby si nekupil zle
co sa tyka vybav
X - jednozonova klima a mozne svihadla vzadu (vsetko viac bolo za priplatok)
SX - dual klima, okna v elektrike, vyhrievane zrkadla (a ostatny vyssi zaklad v standarte)
EXCLUSIVE - xenony + SX (stale plati ze sklapacie zrkadla, stmievacie stredove, koza, navigacia atd. bola priplatkova)
hovori to viac o zaklade toho auta a priprave na priplatkove veci ako to ze tam tie veci su (hlavne nemci si radi skladali vybavu pre nas nepochopitelne)
|
|
11.04.2014 17:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686452
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Dotaz byl na C II 2004 - 2008. Opravdu byl i facelift s jednozónou a vihadlama?
Dotaz byl na C II 2004 - 2008. Opravdu byl i facelift s jednozónou a vihadlama?
|
|
11.04.2014 18:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686455
|
|
jumep
|
|
|
ano, uz nebol s mechanickou klimou, ale zadne svihadla + jednozonova klima existovali
ano, uz nebol s mechanickou klimou, ale zadne svihadla + jednozonova klima existovali
|
|
11.04.2014 18:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686458
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Asi teda model pro fancouzský nezaměstnaný.
Asi teda model pro fancouzský nezaměstnaný. :nevim
|
|
11.04.2014 18:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686467
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Řeím úplně stejné dilema jako Jamaco. Nájezd také stejný, způsob jakým najídím kiláky obdobný, jen místo Prahy je to v Brně. Poohlíím se po C5 II, ale motory zvauju jen dva 2.0 benzín nebo 2.0 HDI. 1.6 HDI nechci, přijde mi malý a u 2.2 HDI (125 kw) se bojím servisních nákladů. Doteď jsem měl různé kombíky obdobné velikosti větinou s dvoulitrovým benzínem. Ono na to běné jedění je to fajn, ale kdy je to auto naloené a přijde dlouhé stoupání, tak ten dvoulitr u nestíhá. Třílitrová Xantie stíhala bez problémů, ale V6 u si odpustím.
Jak píe kolega, spotřeba není primární věc, protoe při tak malém nájezdu se náklady na servis nízkou spotřebou nevykompenzují. Take základem je spolehlivost. Nafta by měla být teoreticky náchylnějí, protoe je tam více součástek k porouchání, různá čidla na atmosféře benzínu určitě nemohou být tak drahá jako vstřiky, vstřikovací čerpadlo, turbo, intelcooler, tlakové hadice, EGR, FAP, čidla jsou tak určitě také. Jene, já s dieselem nejezdím, take o tom jak je to skutečně s poruchovostí vím prd.
Take pokud se někdo dokáe vyjádřit k tomu který motor je servisně lepí? Neberu v potaz vyloeně smolné nebo zanedbané kusy.
U dvoulitrového benzínu bych chtěl jen manuál, ale co spojení nafty a automatu? U Xantue jsem se s 4HP20 od ZF docela spálil. Ale co ten estikvalt od Aisinu? Na druhou stranu spojková sada + setrvák je asi levnějí ne repas automatu.
Řeím úplně stejné dilema jako Jamaco. Nájezd také stejný, způsob jakým najídím kiláky obdobný, jen místo Prahy je to v Brně. Poohlíím se po C5 II, ale motory zvauju jen dva 2.0 benzín nebo 2.0 HDI. 1.6 HDI nechci, přijde mi malý a u 2.2 HDI (125 kw) se bojím servisních nákladů. Doteď jsem měl různé kombíky obdobné velikosti větinou s dvoulitrovým benzínem. Ono na to běné jedění je to fajn, ale kdy je to auto naloené a přijde dlouhé stoupání, tak ten dvoulitr u nestíhá. Třílitrová Xantie stíhala bez problémů, ale V6 u si odpustím.
Jak píe kolega, spotřeba není primární věc, protoe při tak malém nájezdu se náklady na servis nízkou spotřebou nevykompenzují. Take základem je spolehlivost. Nafta by měla být teoreticky náchylnějí, protoe je tam více součástek k porouchání, různá čidla na atmosféře benzínu určitě nemohou být tak drahá jako vstřiky, vstřikovací čerpadlo, turbo, intelcooler, tlakové hadice, EGR, FAP, čidla jsou tak určitě také. Jene, já s dieselem nejezdím, take o tom jak je to skutečně s poruchovostí vím prd.
Take pokud se někdo dokáe vyjádřit k tomu který motor je servisně lepí? Neberu v potaz vyloeně smolné nebo zanedbané kusy.
U dvoulitrového benzínu bych chtěl jen manuál, ale co spojení nafty a automatu? U Xantue jsem se s 4HP20 od ZF docela spálil. Ale co ten estikvalt od Aisinu? Na druhou stranu spojková sada + setrvák je asi levnějí ne repas automatu.
|
|
11.04.2014 18:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686468
|
|
jumep
|
|
|
ako som uz povedal (na motor tu je inac druhe vlakno, kde sa dozvies co chces asi)
v popise toho najazdu by som sa nejako tej nafty nebal (samozrejme treba znizit servisny interval a menit vsetky filtre bez rozmyslu)
co sa tyka automatu
4hp20 je v podstate nesmrtelna prevodovka (davala sa do c5 1 a v c5 2 kym neprisiel aisin)
problem aisinu je hydroblok, zohnat novy sa da okolo 900E + samozrejme starat sa on (vymena oleja atd.)
ako som uz povedal (na motor tu je inac druhe vlakno, kde sa dozvies co chces asi)
v popise toho najazdu by som sa nejako tej nafty nebal (samozrejme treba znizit servisny interval a menit vsetky filtre bez rozmyslu)
co sa tyka automatu
4hp20 je v podstate nesmrtelna prevodovka (davala sa do c5 1 a v c5 2 kym neprisiel aisin)
problem aisinu je hydroblok, zohnat novy sa da okolo 900E + samozrejme starat sa on (vymena oleja atd.)
|
|
11.04.2014 18:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686469
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Je pravdou,e kdy kouknu na nabídku autobazarů,zaměřim se na výbavu exkluzive a prohlédnu si fotogalerii,někdy stačí porovnat i země původu a je tam rozdíl,také jsem si toho předtím neviml,jinej kraj,jiné nároky,zajímavé.
Je pravdou,e kdy kouknu na nabídku autobazarů,zaměřim se na výbavu exkluzive a prohlédnu si fotogalerii,někdy stačí porovnat i země původu a je tam rozdíl,také jsem si toho předtím neviml,jinej kraj,jiné nároky,zajímavé.
|
|
11.04.2014 19:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686477
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Pro jamaco a světlonoe
Dlouho jsem zvaoval zda se zapojit do této diskuse. Nakonec jsem se rozhodl napsat svůj příběh. Můj roční nájezd km je 25 a 30 tisíc.
Kdy jsem se rozhodl koupit C5ku, chtěl jsem pochopitelně naftový motor, pro jeho ukrutný zátah v nízkých otáčkách. Pak jsem ale zjistil, e ve městě a na krátkých trasách nebude jezdit za 5 litrů, ale za mnohem více. Náklady na údrbu se mi zdály také větí ne u benzínu. V té době jsem měl zkuenost s vozem jiné značky poháněným LPG a přesný propočet nákladů na ujetí 50 tisíc km s tímto vozem. A pak padlo rozhodnutí koupit C5 2.0 benzín 100 kW, co se mi zdá dostačující výkon, s alternativním pohonem na LPG, mám ji rok a půl, náklady na provoz jsou neskutečné, tak nízké jsem nikdy u ádného auta neměl. Viz moje příspěvky v sekci spotřeba a LPG. Na provoz po městě by mě seral jak benzín tak nafta, jen pozor na to jaké LPG zařízení je namontováno. Některá přepínají na plyn po ujetých 5 km, jiná po 800 metrech a 1 km. A podle toho jsou náklady na spotřebu.
Pro jamaco a světlonoe
Dlouho jsem zvaoval zda se zapojit do této diskuse. Nakonec jsem se rozhodl napsat svůj příběh. Můj roční nájezd km je 25 a 30 tisíc.
Kdy jsem se rozhodl koupit C5ku, chtěl jsem pochopitelně naftový motor, pro jeho ukrutný zátah v nízkých otáčkách. Pak jsem ale zjistil, e ve městě a na krátkých trasách nebude jezdit za 5 litrů, ale za mnohem více. Náklady na údrbu se mi zdály také větí ne u benzínu. V té době jsem měl zkuenost s vozem jiné značky poháněným LPG a přesný propočet nákladů na ujetí 50 tisíc km s tímto vozem. A pak padlo rozhodnutí koupit C5 2.0 benzín 100 kW, co se mi zdá dostačující výkon, s alternativním pohonem na LPG, mám ji rok a půl, náklady na provoz jsou neskutečné, tak nízké jsem nikdy u ádného auta neměl. Viz moje příspěvky v sekci spotřeba a LPG. Na provoz po městě by mě seral jak benzín tak nafta, jen pozor na to jaké LPG zařízení je namontováno. Některá přepínají na plyn po ujetých 5 km, jiná po 800 metrech a 1 km. A podle toho jsou náklady na spotřebu.
|
|
11.04.2014 20:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686489
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Moná jsi měl o svým příspěvku uvaovat jetě dýl.
Nikomu tady nelo o spotřebu, ale o vhodnost diesela pro městský provoz s kratíma vzdálenostma a s malým ročním nájezdem. Nikdo nepochybuje, e LPG je co do paliva nejvýhodnějí, ale to sem teď vůbec nepatří.
Moná jsi měl o svým příspěvku uvaovat jetě dýl. :-d
Nikomu tady nelo o spotřebu, ale o vhodnost diesela pro městský provoz s kratíma vzdálenostma a s malým ročním nájezdem. Nikdo nepochybuje, e LPG je co do paliva nejvýhodnějí, ale to sem teď vůbec nepatří. ;-)
|
|
11.04.2014 21:13 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686502
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Nepsal tady Marius Pedersen e na Vranikach jezdí okolo komína? A má disel...Taxikáři mají taky disel, sice jezdí hodně km ale FAP jim po městě taky asi moc neregeneruje.
Rio tady pořád hájí Lpg. Já zase disel a automat
Ta 6 a nízké otáčky je prostě bomba.Je to můj první nafák, v létě to budou dva roky co ho mám a pořád se toho nemůu nabait.Těím se na kadou jízdu. Od srpna 2012 co vlastním auto jsem najel cca 30 tis. Krom Chorvatska moc dlouhých jízd nebylo větinou Praha.Jednou týdně k mámě do Kladna a tak jednou měsíčně ke tchýňi 110 km.Občas nějaký výlet. O FAP zatím nevím a ani s ostatním nemám problém.
Ale jinak tomu zas moc nerozumím,od toho jsou tu jiní...
Nepsal tady Marius Pedersen e na Vranikach jezdí okolo komína? A má disel...Taxikáři mají taky disel, sice jezdí hodně km ale FAP jim po městě taky asi moc neregeneruje.
Rio tady pořád hájí Lpg. Já zase disel a automat :-)
Ta 6 a nízké otáčky je prostě bomba.Je to můj první nafák, v létě to budou dva roky co ho mám a pořád se toho nemůu nabait.Těím se na kadou jízdu. Od srpna 2012 co vlastním auto jsem najel cca 30 tis. Krom Chorvatska moc dlouhých jízd nebylo větinou Praha.Jednou týdně k mámě do Kladna a tak jednou měsíčně ke tchýňi 110 km.Občas nějaký výlet. O FAP zatím nevím a ani s ostatním nemám problém.:palec
Ale jinak tomu zas moc nerozumím,od toho jsou tu jiní...
|
|
11.04.2014 21:22 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686504
|
|
jamaco
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 5 |
|
|
diky za nazory, tech benzinu v kombiku je fakt minimum.. co jsem tak projel servery tak v soucasnosti je jeden nekde ve Zline.. jeden byl pred casem v Teplicich, ale to je mozna pul roku zpet. dovoz z de, asi pro me neni alternativa, pri vozidle jehoz cena je nejakych 100 tis. to asi vyberu neco jineho...jak je to. s tim prverenim ojete nafty? dokaze odbornik poznat jak je na tom?
diky za nazory, tech benzinu v kombiku je fakt minimum.. co jsem tak projel servery tak v soucasnosti je jeden nekde ve Zline.. jeden byl pred casem v Teplicich, ale to je mozna pul roku zpet. dovoz z de, asi pro me neni alternativa, pri vozidle jehoz cena je nejakych 100 tis. to asi vyberu neco jineho...jak je to. s tim prverenim ojete nafty? dokaze odbornik poznat jak je na tom?
|
|
11.04.2014 21:28 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686506
|
|
jamaco
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 5 |
|
|
hellmut: to je asi tak ten najezd co mam ja.. podobny system jizd.. po praze+prumerne 2x do mesice nekam dal... nebo na vylet. jak si vybiral a proveroval vozidlo? rad bych pripadne pak poprosil o doprovod nekoho z mistnich odborniku..
hellmut: to je asi tak ten najezd co mam ja.. podobny system jizd.. po praze+prumerne 2x do mesice nekam dal... nebo na vylet. jak si vybiral a proveroval vozidlo? rad bych pripadne pak poprosil o doprovod nekoho z mistnich odborniku..
|
|
11.04.2014 21:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686508
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
jamaco napsal(a): hellmut: to je asi tak ten najezd co mam ja.. podobny system jizd.. po praze+prumerne 2x do mesice nekam dal... nebo na vylet. jak si vybiral a proveroval vozidlo? rad bych pripadne pak poprosil o doprovod nekoho z mistnich odborniku..
je tady Jarda zvaný striptér - Jruze, je tady i kontakt
jinak ja jezdím kolem komína, spotřeba mně nezajímá - neřeím , jinak kolem 7 litrů spíe 7,5 , aqle ja mám bez Fapu, jezdím denně cca 13 tam a 13 zpět, jednou za čas ven z vesnice - ročně cca 15000, nemyslím, e náklady na provoz (díly, benzín) jsou větí, dobrý kup
je tady Jarda zvaný striptér - Jruze, je tady i kontakt ;-)
jinak ja jezdím kolem komína, spotřeba mně nezajímá - neřeím , jinak kolem 7 litrů spíe 7,5 , aqle ja mám bez Fapu, jezdím denně cca 13 tam a 13 zpět, jednou za čas ven z vesnice - ročně cca 15000, nemyslím, e náklady na provoz (díly, benzín) jsou větí, dobrý kup
|
|
11.04.2014 21:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686510
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jamaco -
Stejně jako ty - přihlásil se do C5 klubu
Pak u to lo samo... A co jsem zde pochopil nafta se prověří lépe ne benzín.Ale já jsem na motory a auta totální amatér,umím i jen uívat jízdu...
Já hledal od dubna do července. Nakonec dovoz z Německa s místním odborníkem (Jruze) který ve prověřil. A auto mi v Německu taky nael borec zde z klubu...
Jamaco -
Stejně jako ty - přihlásil se do C5 klubu :-))))
Pak u to lo samo... A co jsem zde pochopil nafta se prověří lépe ne benzín.Ale já jsem na motory a auta totální amatér,umím i jen uívat jízdu...:-))))
Já hledal od dubna do července. Nakonec dovoz z Německa s místním odborníkem (Jruze) který ve prověřil. A auto mi v Německu taky nael borec zde z klubu...:palec
|
|
11.04.2014 21:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686532
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Tak já jsem rád za příspěvek od Rio11, protoe pokud má člověk benzín, tak o plynu určitě uvauje. Co jsem si tu k LPG načítal příspěvky, tak zas tak jednoduché to vdy nemusí být. Rio11 ty má plyn jaké značky? Ne, e bych se do zaplynovaného benzínu chtěl hned vrhnout. Ono 100kw výkonu a nějakých 190 Nm krouáku na tak těké auto není zas taková sláva, je to jen na takové rodinné popojídění, tah tam není. Mám ve svém momentálním autě - pozor řeknu sprosté slovo - Mondeu 107 kw a jako nic moc (kolik kw tam po letech provozu skutečně zbylo nevím) Není to zlé auto, ale u jsem proel genezí BX - XM - Xantia a hydraulika mi prostě chybí. Take to, e se poohlíím po C5 je přirozený vývoj. Nemám moc důvěru k nabídce autobazarů, spí si počkám a bude některý "klubák" prodávat svého mazla nebo si nechám něco doporučit a přivézt. Času dost, kdy to bude trvat půl roku, nic se nestane.
Načítal jsem si tady samozřejmě vechno co lo, v sekci o motorech je spousta popsaných závad, ale spí bych poádal o shrnutí zkueností uivatele po nějaké době provozu, tak jak to u pár kolegů udělalo a za tyto informace dík.
Tak já jsem rád za příspěvek od Rio11, protoe pokud má člověk benzín, tak o plynu určitě uvauje. Co jsem si tu k LPG načítal příspěvky, tak zas tak jednoduché to vdy nemusí být. Rio11 ty má plyn jaké značky? Ne, e bych se do zaplynovaného benzínu chtěl hned vrhnout. Ono 100kw výkonu a nějakých 190 Nm krouáku na tak těké auto není zas taková sláva, je to jen na takové rodinné popojídění, tah tam není. Mám ve svém momentálním autě - pozor řeknu sprosté slovo - Mondeu 107 kw a jako nic moc (kolik kw tam po letech provozu skutečně zbylo nevím) Není to zlé auto, ale u jsem proel genezí BX - XM - Xantia a hydraulika mi prostě chybí. Take to, e se poohlíím po C5 je přirozený vývoj. Nemám moc důvěru k nabídce autobazarů, spí si počkám a bude některý "klubák" prodávat svého mazla nebo si nechám něco doporučit a přivézt. Času dost, kdy to bude trvat půl roku, nic se nestane.
Načítal jsem si tady samozřejmě vechno co lo, v sekci o motorech je spousta popsaných závad, ale spí bych poádal o shrnutí zkueností uivatele po nějaké době provozu, tak jak to u pár kolegů udělalo a za tyto informace dík. :palec
|
|
11.04.2014 23:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686535
|
|
jumep
|
|
|
ked uz ideme do detailu - na mestsku prevadzku neni C5 to prave absolutne, rovnako neni to prave ani spalovaci motor, idealne je do mesta s dennym najazdom 100km nejaky elektromobil
ps. preto som si kupil C6
ked uz ideme do detailu - na mestsku prevadzku neni C5 to prave absolutne, rovnako neni to prave ani spalovaci motor, idealne je do mesta s dennym najazdom 100km nejaky elektromobil
ps. preto som si kupil C6 :D
|
|
12.04.2014 05:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2686541
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Světlono napsal(a): Tak já jsem rád za příspěvek od Rio11, protoe pokud má člověk benzín, tak o plynu určitě uvauje. Co jsem si tu k LPG načítal příspěvky, tak zas tak jednoduché to vdy nemusí být. Rio11 ty má plyn jaké značky? Ne, e bych se do zaplynovaného benzínu chtěl hned vrhnout. Ono 100kw výkonu a nějakých 190 Nm krouáku na tak těké auto není zas taková sláva, je to jen na takové rodinné popojídění, tah tam není. Mám ve svém momentálním autě - pozor řeknu sprosté slovo - Mondeu 107 kw a jako nic moc (kolik kw tam po letech provozu skutečně zbylo nevím) Není to zlé auto, ale u jsem proel genezí BX - XM - Xantia a hydraulika mi prostě chybí. Take to, e se poohlíím po C5 je přirozený vývoj. Nemám moc důvěru k nabídce autobazarů, spí si počkám a bude některý "klubák" prodávat svého mazla nebo si nechám něco doporučit a přivézt. Času dost, kdy to bude trvat půl roku, nic se nestane.
Načítal jsem si tady samozřejmě vechno co lo, v sekci o motorech je spousta popsaných závad, ale spí bych poádal o shrnutí zkueností uivatele po nějaké době provozu, tak jak to u pár kolegů udělalo a za tyto informace dík.
No Mondeo snad tu není sprosté slovo? - měl jsem dvě - benzín i diesel a jsou to dobré auta. V benzínu supr vůz -trochu motokára ale výborné jízdní vlastnosti, v dieselu u bohuel jen auto co chtělo v kadé zatáčce vjet do příkopy (tak jako podle mě kadý diesel kromě BMW - sorry kluci )
Ale nicméně - mimo C5 bych byl ochotný uvaovat snad jen o V70 nebo o Mercedesu - (ale to u je jiný příběh....)
take za mě C5!!!
Benzín - dlouhé hledání, nejistá koupě, v případě průvihu drahý servis.....
- výkon dostatečný pro vechny řidiče kteří umí pouívat benzínový motor. Nezaostává za dieselem ve
stejném obsahu a turbu - spíe naopak.
Diesel - rychlé hledání, ale zase velká pravděpodobnost patné koupě, v případě (nejen) průvihu servis jetě draí
(a pravděpodobnějí)
spotřeba o cca 1.5 l na 100 km nií
LPG - pro dobrodruhy (to jsem já!!) spotřeba nejnií - je potřeba dobře vybrat a být tolerantní k vrtochům vozidla.
Za mě osobně - pokud nejde prvoplánově o spotřebu tak nejlepí volbou je vdycky benzín!!!!
No Mondeo snad tu není sprosté slovo? - měl jsem dvě - benzín i diesel a jsou to dobré auta. V benzínu supr vůz -trochu motokára ale výborné jízdní vlastnosti, v dieselu u bohuel jen auto co chtělo v kadé zatáčce vjet do příkopy (tak jako podle mě kadý diesel kromě BMW - sorry kluci :-d )
Ale nicméně - mimo C5 bych byl ochotný uvaovat snad jen o V70 nebo o Mercedesu - (ale to u je jiný příběh....)
take za mě C5!!!
Benzín - dlouhé hledání, nejistá koupě, v případě průvihu drahý servis.....
- výkon dostatečný pro vechny řidiče kteří umí pouívat benzínový motor. Nezaostává za dieselem ve
stejném obsahu a turbu - spíe naopak.
Diesel - rychlé hledání, ale zase velká pravděpodobnost patné koupě, v případě (nejen) průvihu servis jetě draí
(a pravděpodobnějí)
spotřeba o cca 1.5 l na 100 km nií
LPG - pro dobrodruhy (to jsem já!!) spotřeba nejnií - je potřeba dobře vybrat a být tolerantní k vrtochům vozidla.
Za mě osobně - pokud nejde prvoplánově o spotřebu tak nejlepí volbou je vdycky benzín!!!!:-)
|
|
| |
|
|