Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 ... 198 > >|
31.03.2014 17:13 - Re: Koupě Citroenu C5 2682454
amstafford
Město: Příbram, Auto: Počet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
dobrý den všem, jsem tady nováček a rád bych požádal o radu zkušené matadory, chtěl bych rozšířit řady C5kařů, protože sem se tak drobet rozmnožil a protože věčně věků vozíme poměrně dost harampádí, kočárek, psa a bůh ví co, pokukuji po větším, kombíku, moje součastná škodověnka už nám nestačí a tak sem začal obdivovat kolegovu C5ku, něco sem tady na fóru už přečetl, ale ještě pořád tápám, tak bych se chtěl zeptat, zda náhodou někdo neznáte některé z těchto vozů, popřípadě, zda by byla tahle motorizace ve spojení s automatickou převodovkou dobrá volba
.link.
.link.
.link.
děkuji všem za případné rady a postřehy a mějte se fajn

31.03.2014 17:58 - Re: Koupě Citroenu C5 2682474
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
amstafford napsal(a):
dobrý den všem, jsem tady nováček a rád bych požádal o radu zkušené matadory, chtěl bych rozšířit řady C5kařů, protože sem se tak drobet rozmnožil a protože věčně věků vozíme poměrně dost harampádí, kočárek, psa a bůh ví co, pokukuji po větším, kombíku, moje součastná škodověnka už nám nestačí a tak sem začal obdivovat kolegovu C5ku, něco sem tady na fóru už přečetl, ale ještě pořád tápám, tak bych se chtěl zeptat, zda náhodou někdo neznáte některé z těchto vozů, popřípadě, zda by byla tahle motorizace ve spojení s automatickou převodovkou dobrá volba
.link.
.link.
.link.

První (to mám zarohem) a nebo třetí.

31.03.2014 18:15 - Re: Koupě Citroenu C5 2682476
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

Bllizzard napsal(a):