| | |
31.03.2014 17:13 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2682454
|
|
amstafford
|
Město: Příbram, Auto: | Počet příspěvků: 1 |
|
|
dobrý den vem, jsem tady nováček a rád bych poádal o radu zkuené matadory, chtěl bych rozířit řady C5kařů, protoe sem se tak drobet rozmnoil a protoe věčně věků vozíme poměrně dost harampádí, kočárek, psa a bůh ví co, pokukuji po větím, kombíku, moje součastná kodověnka u nám nestačí a tak sem začal obdivovat kolegovu C5ku, něco sem tady na fóru u přečetl, ale jetě pořád tápám, tak bych se chtěl zeptat, zda náhodou někdo neznáte některé z těchto vozů, popřípadě, zda by byla tahle motorizace ve spojení s automatickou převodovkou dobrá volba
.link.
.link.
.link.
děkuji vem za případné rady a postřehy a mějte se fajn
dobrý den vem, jsem tady nováček a rád bych poádal o radu zkuené matadory, chtěl bych rozířit řady C5kařů, protoe sem se tak drobet rozmnoil a protoe věčně věků vozíme poměrně dost harampádí, kočárek, psa a bůh ví co, pokukuji po větím, kombíku, moje součastná kodověnka u nám nestačí a tak sem začal obdivovat kolegovu C5ku, něco sem tady na fóru u přečetl, ale jetě pořád tápám, tak bych se chtěl zeptat, zda náhodou někdo neznáte některé z těchto vozů, popřípadě, zda by byla tahle motorizace ve spojení s automatickou převodovkou dobrá volba
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/15335737?goFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/14811436?goFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/15156381?goFrom=list
|
|
31.03.2014 17:58 -
|
2682474
|
|
jruze
|
|
|