| | |
31.07.2013 22:52 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604051
|
|
jruze
|
|
|
Tak po prohlídce jedné C5II 2.2HDI 98Kw : auto docela hezké,výbava sluná,nějaké chyby a podle veho troku ,,ubráno"tacho 170. + odhad tak 50. no několik závaných chyb(EGR,klapky,2x vstřik,2xparkáč,6x afil a turbo asi tlačilo olej do sání) no i přesto pokus zkuební jízda : na 600m nedosáhlo auto větí rychlost jak 60Km/h nestihlo zařadit ani 3.(AP) a motor zkolaboval-zhasl-při pokusu nastartovat 0 (zřejmě potkaný) take patně načasovaný prodej.
Tak po prohlídce jedné C5II 2.2HDI 98Kw : auto docela hezké,výbava sluná,nějaké chyby a podle veho troku ,,ubráno"tacho 170. + odhad tak 50. no několik závaných chyb(EGR,klapky,2x vstřik,2xparkáč,6x afil a turbo asi tlačilo olej do sání) no i přesto pokus zkuební jízda : na 600m nedosáhlo auto větí rychlost jak 60Km/h nestihlo zařadit ani 3.(AP) a motor zkolaboval-zhasl-při pokusu nastartovat 0 (zřejmě potkaný) take patně načasovaný prodej.:-((((
|
|
03.08.2013 16:26 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604405
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Naspo se ptá - koupě C5 2604402 naspo Město: Vykov, Auto: volvo S80 Počet příspěvků: 3
Rád bych poádal o radu na koupi C5 r.v.2009, mám vyhlídnuté 2 vozy jedná se o 2.0Hdi 103kW bez hydroaktivu v plné výbavě(navigace, parkovací senzory, hlídání jízdních pruhů, vyhřívání sedadel) a 2,2 Hdi 120kW s hydroaktivem ale v normál výbavě. Zajímalo by mne zejména zkuenosti s podvozkama s a bez hydroaktivu a zkuenosti a kvalita motorizace 2.0Hdi a 2,2Hdi
Citova
Naspo se ptá - koupě C5 2604402 naspo Město: Vykov, Auto: volvo S80 Počet příspěvků: 3
Rád bych poádal o radu na koupi C5 r.v.2009, mám vyhlídnuté 2 vozy jedná se o 2.0Hdi 103kW bez hydroaktivu v plné výbavě(navigace, parkovací senzory, hlídání jízdních pruhů, vyhřívání sedadel) a 2,2 Hdi 120kW s hydroaktivem ale v normál výbavě. Zajímalo by mne zejména zkuenosti s podvozkama s a bez hydroaktivu a zkuenosti a kvalita motorizace 2.0Hdi a 2,2Hdi
Citova
|
|
03.08.2013 16:31 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604407
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
C5 bez hydractive? to je uz aky paradox, keby som chcel nehydro auto (čo určite nechcem ) tak jaguár by uz trcal v garazi a nie neaka stiesnená c5 (samozrejme starí model v mojej cenovej relácií )
C5 bez hydractive? to je uz aky paradox, keby som chcel nehydro auto (čo určite nechcem :D ) tak jaguár by uz trcal v garazi a nie neaka stiesnená c5 :-d (samozrejme starí model v mojej cenovej relácií :D)
|
|
03.08.2013 17:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604417
|
|
naspo
|
Město: Vykov, Auto: volvo S80 | Počet příspěvků: 7 |
|
|
jeliko jsem měl dávno citrona Xantiii a pak Paouty a byl jsem s nima dosti spokojen. Po projetí Citrona bez hydroaktivu mi opravu nepřilo e nemá hydrauliku, podvozek byl dobře vyladěn. Proto právě uvauji zda se smířit s malou výbavou či nemít hydroaktiv. Proto se tu obracím na zkuené co to pouívají, jeliko ti co jen říkají e citroen bez hydrauliky není citroen mi moc nepomůe, spíe mi jde o to jak je to s výdrí hydroaktivu a s její opravou o proti klasického podvozku z tlumiči.
Popřípadě je-li někdo schopen mi říci proč se zříci výbavy jako je výhřev sesel, hlídání jízdního pruhu, parkovací asistent, vestavná navigace, podvozek s Snow Motion jen proto e budu mít hydroaktiv a nebudou tyto příplatkové věci, domnívám se e tyto věci jsou při jedění pořebnějí, má-li někdo jiný názor či má někdo povědomost o nějakém vozu které má oboje, a mi dá prosím nějaký kontakt či odkaz
jeliko jsem měl dávno citrona Xantiii a pak Paouty a byl jsem s nima dosti spokojen. Po projetí Citrona bez hydroaktivu mi opravu nepřilo e nemá hydrauliku, podvozek byl dobře vyladěn. Proto právě uvauji zda se smířit s malou výbavou či nemít hydroaktiv. Proto se tu obracím na zkuené co to pouívají, jeliko ti co jen říkají e citroen bez hydrauliky není citroen mi moc nepomůe, spíe mi jde o to jak je to s výdrí hydroaktivu a s její opravou o proti klasického podvozku z tlumiči.
Popřípadě je-li někdo schopen mi říci proč se zříci výbavy jako je výhřev sesel, hlídání jízdního pruhu, parkovací asistent, vestavná navigace, podvozek s Snow Motion jen proto e budu mít hydroaktiv a nebudou tyto příplatkové věci, domnívám se e tyto věci jsou při jedění pořebnějí, má-li někdo jiný názor či má někdo povědomost o nějakém vozu které má oboje, a mi dá prosím nějaký kontakt či odkaz
|
|
03.08.2013 17:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604421
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hydraktiv není jen o pruení. Je to taky vyrovnávání auta při zatíení, nadzdvihnutí auta při přejezdu nerovnosti, sníení auta při dosaení vyí rychlosti a pod.
Koule hydraktivu vydrí zhruba 250.000 km a mnohdy i o 100.000 víc.
Tlumiče ádnýho auta nevydrí ani polovinu.
Koule stojí 1400,- Kč. Kolik stojí tlumič třeba na koncernvágen?
Lidi, který nepoznají rozdíl mezi hydraktivem a krouceným drátem změní názor, a kdy si na hydře pojezdí pár týdnů a pak znova vlezou do pruinovýho kostitřasu.
Jediný rozumný řeení pro toho, kdo se nechce rozloučit s komfortem hydraktivu a exclusivní výbavou je pořídit auto, který má oboje. A je jich v bazarech dost, jen si vybrat. C5 se zpravidla hledá několik týdnů a obvykle musí člověk nějaký to auto v bazaru navtívit spolu s odborníkem s diagnostikou. Po takhle pečlivým hledání a přebírání se dá najít slunej kus a je tady hodně lidí, kteří k C5 přili právě takovýmhle způsobem. A jsou spokojení.
Hydraktiv není jen o pruení. Je to taky vyrovnávání auta při zatíení, nadzdvihnutí auta při přejezdu nerovnosti, sníení auta při dosaení vyí rychlosti a pod.
Koule hydraktivu vydrí zhruba 250.000 km a mnohdy i o 100.000 víc.
Tlumiče ádnýho auta nevydrí ani polovinu.
Koule stojí 1400,- Kč. Kolik stojí tlumič třeba na koncernvágen?
Lidi, který nepoznají rozdíl mezi hydraktivem a krouceným drátem změní názor, a kdy si na hydře pojezdí pár týdnů a pak znova vlezou do pruinovýho kostitřasu.
Jediný rozumný řeení pro toho, kdo se nechce rozloučit s komfortem hydraktivu a exclusivní výbavou je pořídit auto, který má oboje. A je jich v bazarech dost, jen si vybrat. C5 se zpravidla hledá několik týdnů a obvykle musí člověk nějaký to auto v bazaru navtívit spolu s odborníkem s diagnostikou. Po takhle pečlivým hledání a přebírání se dá najít slunej kus a je tady hodně lidí, kteří k C5 přili právě takovýmhle způsobem. A jsou spokojení.
|
|
03.08.2013 19:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604424
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
Presne tak, "nemá hydrauliku, podvozek byl dobře vyladěn"
-pevné nastavenie charakteristiky a koniec
-sadnú do toho 4 plus batoina, auto klesne..a charakteristika je fuč, komfort viacmenej tie
obyčajný podvozok musí voli medzi kompromismi, makké pruenie alebo stabilita, výka do menieho terénu alebo na dialničné závody, uitočná hmotnos 400 alebo 700.. hydractive nemusí riei iadne kompromisy, má vetko a hneď
plus malé výhody ako nastavenie svetlej výky, a automatická úprava výky a tuhosti podla rýchlosti a situácií
Presne tak, "nemá hydrauliku, podvozek byl dobře vyladěn"
-pevné nastavenie charakteristiky a koniec
-sadnú do toho 4 plus batoina, auto klesne..a charakteristika je fuč, komfort viacmenej tie
obyčajný podvozok musí voli medzi kompromismi, makké pruenie alebo stabilita, výka do menieho terénu alebo na dialničné závody, uitočná hmotnos 400 alebo 700.. hydractive nemusí riei iadne kompromisy, má vetko a hneď :palec
plus malé výhody ako nastavenie svetlej výky, a automatická úprava výky a tuhosti podla rýchlosti a situácií
|
|
03.08.2013 19:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604431
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
No asi, tak. 99% světové populace aut má pruiny. Řeí někdo z majitelů něco co napsali pánové přede mnou?
Náklad, dálnici, světlou výku a podobně? S hydrou trávím u kus svého ivota a dál určitě budu, ale trvat na něčem, jako dogma, mi příjde přinejmením trapné. Pokud se pánovi to auto líbí je jedno co si vybere. Proč jsou v C5 pruiny? Jestli se svezl a auto mu příjde pohodlné a ono věru je, tak proč váhat. Jestli se mu tedy líbí cé pětka a je v lepí výbavě,ale hlavně stavu, tak osobně nákup doporučuji, u jen z důvodu toho, e přibude dalí moná spokojený citroenář. Závěrem bych snad mohl říci, a si kupující promyslí na co to auto bude pouívat. Jestli bude stavět barák a jezdit v polích a nebo bude naprosto normální uivatel, jako kadý z nás, tak mít hydu pro pocit, e mám hydru, no, myslím, e netřeba to dále komentovat.
No asi, tak. 99% světové populace aut má pruiny. Řeí někdo z majitelů něco co napsali pánové přede mnou?
Náklad, dálnici, světlou výku a podobně? S hydrou trávím u kus svého ivota a dál určitě budu, ale trvat na něčem, jako dogma, mi příjde přinejmením trapné. Pokud se pánovi to auto líbí je jedno co si vybere. Proč jsou v C5 pruiny? Jestli se svezl a auto mu příjde pohodlné a ono věru je, tak proč váhat. Jestli se mu tedy líbí cé pětka a je v lepí výbavě,ale hlavně stavu, tak osobně nákup doporučuji, u jen z důvodu toho, e přibude dalí moná spokojený citroenář. Závěrem bych snad mohl říci, a si kupující promyslí na co to auto bude pouívat. Jestli bude stavět barák a jezdit v polích a nebo bude naprosto normální uivatel, jako kadý z nás, tak mít hydu pro pocit, e mám hydru, no, myslím, e netřeba to dále komentovat.
|
|
03.08.2013 20:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604432
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ale to jsi nás patně pochopil. Jasně e je volba na něm, co si koupí. Jen jsme mu chtěli vysvětlit, co je na hydru dobrý, protoe to evidentně neví. Vdy se na to ptal.
No a volit mezi dvěma auty je vdycky neastný řeení. Takový buď a nebo se za ty peníze nemá konat. Měl by hledat to co chce a ne brát to, co se napoprvé nabízí. Tím si právě koleduje o to, e bude brzy moná nespokojený a bude si vyčítat, e měl volit druhou monost.
Základ výběru je nespěchat a hledat a hledat. Nejdřív si nastavit parametry výběru a podle nich hledat. Někdy se musí z nějakýho poadavku slevit, ale slevit u C5 zrovna na hydraulice, to je fakt to nejhorí moný řeení.
A to co jsi napsal na konci - mít hydu pro pocit e mám hydru - to ukazuje na to, e jsi asi dlouho neprojel po horí silnici s něčím na pruinách.
Ale to jsi nás patně pochopil. Jasně e je volba na něm, co si koupí. Jen jsme mu chtěli vysvětlit, co je na hydru dobrý, protoe to evidentně neví. Vdy se na to ptal.
No a volit mezi dvěma auty je vdycky neastný řeení. Takový buď a nebo se za ty peníze nemá konat. Měl by hledat to co chce a ne brát to, co se napoprvé nabízí. Tím si právě koleduje o to, e bude brzy moná nespokojený a bude si vyčítat, e měl volit druhou monost.
Základ výběru je nespěchat a hledat a hledat. Nejdřív si nastavit parametry výběru a podle nich hledat. Někdy se musí z nějakýho poadavku slevit, ale slevit u C5 zrovna na hydraulice, to je fakt to nejhorí moný řeení.
A to co jsi napsal na konci - mít hydu pro pocit e mám hydru - to ukazuje na to, e jsi asi dlouho neprojel po horí silnici s něčím na pruinách.
|
|
03.08.2013 20:11 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604433
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Mikra napsal(a): Ale to jsi nás patně pochopil. Jasně e je volba na něm, co si koupí. Jen jsme mu chtěli vysvětlit, co je na hydru dobrý, protoe to evidentně neví. Vdy se na to ptal.
No a volit mezi dvěma auty je vdycky neastný řeení. Takový buď a nebo se za ty peníze nemá konat. Měl by hledat to co chce a ne brát to, co se napoprvé nabízí. Tím si právě koleduje o to, e bude brzy moná nespokojený a bude si vyčítat, e měl volit druhou monost.
Základ výběru je nespěchat a hledat a hledat. Nejdřív si nastavit parametry výběru a podle nich hledat. Někdy se musí z nějakýho poadavku slevit, ale slevit u C5 zrovna na hydraulice, to je fakt to nejhorí moný řeení.
Ano s tím souhlasím. Ale znám lidi, znám sebe a on je rozhodnutý a přesvědčit se nedá, jen se potřebuje ujistit, ohřát srdíčko dát a mít pocit, e v tom není sám. Jsou to dvě auta. A tak u opravdu zbývá, ne mu poradit, a si srovná k čemu to auto bude mít a jestli se smíří s pruinama. Nu a já říkám, e klidně, e v pojetí vnímání a pouívání dneních aut u to je jedno.
Ano s tím souhlasím. Ale znám lidi, znám sebe a on je rozhodnutý a přesvědčit se nedá, jen se potřebuje ujistit, ohřát srdíčko dát a mít pocit, e v tom není sám. Jsou to dvě auta. A tak u opravdu zbývá, ne mu poradit, a si srovná k čemu to auto bude mít a jestli se smíří s pruinama. Nu a já říkám, e klidně, e v pojetí vnímání a pouívání dneních aut u to je jedno.
|
|
03.08.2013 20:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604434
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Mikra napsal(a): Ale to jsi nás patně pochopil. Jasně e je volba na něm, co si koupí. Jen jsme mu chtěli vysvětlit, co je na hydru dobrý, protoe to evidentně neví. Vdy se na to ptal.
No a volit mezi dvěma auty je vdycky neastný řeení. Takový buď a nebo se za ty peníze nemá konat. Měl by hledat to co chce a ne brát to, co se napoprvé nabízí. Tím si právě koleduje o to, e bude brzy moná nespokojený a bude si vyčítat, e měl volit druhou monost.
Základ výběru je nespěchat a hledat a hledat. Nejdřív si nastavit parametry výběru a podle nich hledat. Někdy se musí z nějakýho poadavku slevit, ale slevit u C5 zrovna na hydraulice, to je fakt to nejhorí moný řeení.
A to co jsi napsal na konci - mít hydu pro pocit e mám hydru - to ukazuje na to, e jsi asi dlouho neprojel po horí silnici s něčím na pruinách.
Jetě doplním. To ví e jel a jezdím často. Firemní fóbií.
S tou hydrou jsem to myslel tak, e " přece nám nesáhne na nae ego ". Pocit hydry mě přece od ostatních odliuje. A věřte vím své, sám jsem si s tím proel, třebas s Activou.
Jetě doplním. To ví e jel a jezdím často. Firemní fóbií.
S tou hydrou jsem to myslel tak, e " přece nám nesáhne na nae ego ". Pocit hydry mě přece od ostatních odliuje. A věřte vím své, sám jsem si s tím proel, třebas s Activou. ;-)
|
|
03.08.2013 20:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604435
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No já nevím ,asi je to nemoc. Ale kdy má 99% aut pruiny, tak tak mi vysvětli proč si koupit Citroen na pruinach? Pro mě je Citroenař ten, co se vlní na hydru. Pokud to jednou skončí ,tak nevidím jediný důvod proč bych Citroen kupoval.Leda e by měl naprosto kosmický design jako ádné jiné auto...Co se týká zdejího problému ,tak přesně jak píe Mikra.Vydret a bude auto se vím...
No já nevím ,asi je to nemoc. Ale kdy má 99% aut pruiny, tak tak mi vysvětli proč si koupit Citroen na pruinach? Pro mě je Citroenař ten, co se vlní na hydru. Pokud to jednou skončí ,tak nevidím jediný důvod proč bych Citroen kupoval.Leda e by měl naprosto kosmický design jako ádné jiné auto...Co se týká zdejího problému ,tak přesně jak píe Mikra.Vydret a bude auto se vím...:-d
|
|
03.08.2013 20:25 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604438
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jo, a jinak je zde inzerát Luki C5 to auto má skoro ve...
Jo, a jinak je zde inzerát Luki C5 to auto má skoro ve...
|
|
03.08.2013 20:28 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604439
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
HELLMUT napsal(a): No já nevím ,asi je to nemoc. Ale kdy má 99% aut pruiny, tak tak mi vysvětli proč si koupit Citroen na pruinach? Pro mě je Citroenař ten, co se vlní na hydru. Pokud to jednou skončí ,tak nevidím jediný důvod proč bych Citroen kupoval.Leda e by měl naprosto kosmický design jako ádné jiné auto...Co se týká zdejího problému ,tak přesně jak píe Mikra.Vydret a bude auto se vím...
Ale přece. Kupuje značku nebo hydru? Vdy jsou i vzduchové tlumiče. Benz, bmw, nebo kdo. Myslí, e to je nepohodlné a nebo si to auto nekoupí proto, e to je benz a nebo bawor, wágen?
Pak to je rozdíl. Pokud kupuje auto s hydrou brzy skončí. Pokud kupuje citroen, jako svou značku, která dělá tak trochu odliná auta, či dělala, to u je věc názoru, tak potom jsi nad věcí. Ale to bychom mohli klábosit hodiny.
At si koupí tu pruinovku a a tu bude plakat, tak mu tu písněte " no já ti to přece říkal ".
Ale přece. Kupuje značku nebo hydru? Vdy jsou i vzduchové tlumiče. Benz, bmw, nebo kdo. Myslí, e to je nepohodlné a nebo si to auto nekoupí proto, e to je benz a nebo bawor, wágen?
Pak to je rozdíl. Pokud kupuje auto s hydrou brzy skončí. Pokud kupuje citroen, jako svou značku, která dělá tak trochu odliná auta, či dělala, to u je věc názoru, tak potom jsi nad věcí. Ale to bychom mohli klábosit hodiny.
At si koupí tu pruinovku a a tu bude plakat, tak mu tu písněte " no já ti to přece říkal ". :-)
|
|
03.08.2013 20:47 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604442
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No a to je právě to, v čem mu chceme pomoct. Aby později neplakal, protoe dnes pospíchal.
No a to je právě to, v čem mu chceme pomoct. Aby později neplakal, protoe dnes pospíchal. ;-)
|
|
03.08.2013 20:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604444
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
chýba mi tu "lajknú príspevok"
Stotonujem sa s vyie uvedeným názorom e niesom značkár a citron okrem hydrauliky u nieje ničím výnimočný (u, odkedy citron začal robi c5 x7 a tvári sa nemecky, dosiahol tým len to e zapadol medzi edú vačinu ,citroen som vzdy volil pre jeho ergonomiu, dizajn,vlastnosti hydraulike jedinečné..a oni sa toho snazia zbavit vid klasicke brzdy vs hydro brzdy to je najvačia koda a na tie C5kové si neviem zvyknú po presadnutí).
Vzduch podla mna nedosahuje kvalít hydrauliky, mal som pár moností sa viez, a pár rôčkov som jazdil na kamióne kde je len vzduch
ako hlavnú nevýhodu vidím vzduchové balóny- sú síce tlmené tlmičmi ale ked vletis do jamy s balonom tak sa proste stlačí a vymrtí..to hydraulika nerobí vďaka tlmeniu olejom. Dalia vec ,na vzduch potrebuje vyiu tesnos systému ako na hydro, neraz som videl padnutý mercedes na bok alebo na jedno koleso. Dalia vec, balóny a kompresor určite nemajú ivotnos napr C5 systému, kde gule vydria aj 300 000. Videl som nejedno audi meni "mechy" po 60-100 000km za troku iné peniaze (cca 30 000 kus) ako som zvyknutý dáva za gule (29-40/kus).
chýba mi tu "lajknú príspevok" :-d
Stotonujem sa s vyie uvedeným názorom e niesom značkár a citron okrem hydrauliky u nieje ničím výnimočný (u, odkedy citron začal robi c5 x7 a tvári sa nemecky, dosiahol tým len to e zapadol medzi edú vačinu ,citroen som vzdy volil pre jeho ergonomiu, dizajn,vlastnosti hydraulike jedinečné..a oni sa toho snazia zbavit vid klasicke brzdy vs hydro brzdy to je najvačia koda a na tie C5kové si neviem zvyknú po presadnutí).
Vzduch podla mna nedosahuje kvalít hydrauliky, mal som pár moností sa viez, a pár rôčkov som jazdil na kamióne kde je len vzduch :)
ako hlavnú nevýhodu vidím vzduchové balóny- sú síce tlmené tlmičmi ale ked vletis do jamy s balonom tak sa proste stlačí a vymrtí..to hydraulika nerobí vďaka tlmeniu olejom. Dalia vec ,na vzduch potrebuje vyiu tesnos systému ako na hydro, neraz som videl padnutý mercedes na bok alebo na jedno koleso. Dalia vec, balóny a kompresor určite nemajú ivotnos napr C5 systému, kde gule vydria aj 300 000. Videl som nejedno audi meni "mechy" po 60-100 000km za troku iné peniaze (cca 30 000 kus) ako som zvyknutý dáva za gule (29-40/kus).
|
|
03.08.2013 21:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604456
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já kupují značku nebo byla proslulá tou hydrou a designem.Design skončil u XM (a jetě C6) Hydra brzy taky skončíC5 má z Citroenu u jen tu hydru.Jinak je to nudné auto - proto volím kombi nebo tam je jetě malý náznak staré krásy.
Vzduch by mi nevadil ale to u je o jiných penězích....
Jinak nevím proč bych měl kupovat 'svou' značku kdy pomalu opoutí ve co jsem na ní miloval...
Já kupují značku nebo byla proslulá tou hydrou a designem.Design skončil u XM (a jetě C6) Hydra brzy taky skončí:-((((C5 má z Citroenu u jen tu hydru.Jinak je to nudné auto - proto volím kombi nebo tam je jetě malý náznak staré krásy.
Vzduch by mi nevadil ale to u je o jiných penězích....
Jinak nevím proč bych měl kupovat 'svou' značku kdy pomalu opoutí ve co jsem na ní miloval...
|
|
03.08.2013 21:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604457
|
|
naspo
|
Město: Vykov, Auto: volvo S80 | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Omlouvám se vem, koho bych se nějak dotknul, chtěl jsem se jen zeptat na zkuenosti s tlumičovím podvozkem, nebo spíe slyet argumenty proč se jej vyvarovat. Sám jsem měl Xantii I a byl jsem nadmíru spokojen s hydraulikou i kdy to byla jedničková řada a jetě ji padala prdel, ale je tomu cca od roku 2005 co jsem si pořídil paouta a pak 2009 Volvo. Tak mne prosím nekamenujte e jsem opustil řady spokojených řidičů francouzských strojů, ale po tom to úniku k jiné značce jsem se o hydroaktiv více nezajímal a dá se říci e po zkuenostech s naema silnicema a počítám spíe e budou jetě horí a jetě z důvodu vozu z roku 2004 se poohlíím po změně vozového parku. A jeliko se poohlíím zarazilo mne jak byl podvozek s tlumičema srovnatelný s minulostí s hydraulikou, a co jsem zatim potkal vozy, které se mi líbily a byli v manuálu (automat nechci) tak jsem neviděl hydroaktiv s takovou výbavou. Tak uvauji jen pro a proti, neříkám e e kupuji hned první co potkám. Proto jsem i dal poadavek zda někdo neviděl něco hezkého kolem roku 2008-2009 a někde do 250,000,-Kč
Na názor na pneumatické odpruení není moné srovnávat, né zhlediska odpruení ale z důvodu poruchovosti.
Omlouvám se vem, koho bych se nějak dotknul, chtěl jsem se jen zeptat na zkuenosti s tlumičovím podvozkem, nebo spíe slyet argumenty proč se jej vyvarovat. Sám jsem měl Xantii I a byl jsem nadmíru spokojen s hydraulikou i kdy to byla jedničková řada a jetě ji padala prdel, ale je tomu cca od roku 2005 co jsem si pořídil paouta a pak 2009 Volvo. Tak mne prosím nekamenujte e jsem opustil řady spokojených řidičů francouzských strojů, ale po tom to úniku k jiné značce jsem se o hydroaktiv více nezajímal a dá se říci e po zkuenostech s naema silnicema a počítám spíe e budou jetě horí a jetě z důvodu vozu z roku 2004 se poohlíím po změně vozového parku. A jeliko se poohlíím zarazilo mne jak byl podvozek s tlumičema srovnatelný s minulostí s hydraulikou, a co jsem zatim potkal vozy, které se mi líbily a byli v manuálu (automat nechci) tak jsem neviděl hydroaktiv s takovou výbavou. Tak uvauji jen pro a proti, neříkám e e kupuji hned první co potkám. Proto jsem i dal poadavek zda někdo neviděl něco hezkého kolem roku 2008-2009 a někde do 250,000,-Kč
Na názor na pneumatické odpruení není moné srovnávat, né zhlediska odpruení ale z důvodu poruchovosti.
|
|
03.08.2013 21:46 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604458
|
|
naspo
|
Město: Vykov, Auto: volvo S80 | Počet příspěvků: 7 |
|
|
té červené C5 z Holeova jsem na sbazaru také viml, ale nemám zkuenost tudí ani důvěru v 2.7Hdi a v automat, neřkuli jeho spotřebu
té červené C5 z Holeova jsem na sbazaru také viml, ale nemám zkuenost tudí ani důvěru v 2.7Hdi a v automat, neřkuli jeho spotřebu
|
|
03.08.2013 21:47 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604459
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
koda e nechce automat, protoe ta 2.7 od Lukiho je fakt luxusní, s nadstandartní výbavou a na hydru - .link.
Můj syn má 2.0 HDi taky luxusně vybavenou a s 6r automatem, já mám 2.2 HDi biturbo s manuálem a občas synovi ten automat závidím. Bydlíme v horách, v zasněených kopcích a přesto syn, ač mladík, u o autě s manuálem nechce slyet. Jel jsem s tím automatem párkrát a nenael jsem na něm jedinou věc, kterou bych mu mohl vytknout. A jak jsem tak namlsanej pohodlím, tak je automat vlastně to jediný, co mi schází. Jediná výhoda manuálu je trochu mení spotřeba. Ale ten litr na víc za automat není velká daň za pohodlí.
koda e nechce automat, protoe ta 2.7 od Lukiho je fakt luxusní, s nadstandartní výbavou a na hydru - http://www.c5club.cz/inzerce/prodej-automobilu/2388-c5-x7-2-7-hdi-tourer-exclusive#.Uf1eKm0VQxE
Můj syn má 2.0 HDi taky luxusně vybavenou a s 6r automatem, já mám 2.2 HDi biturbo s manuálem a občas synovi ten automat závidím. Bydlíme v horách, v zasněených kopcích a přesto syn, ač mladík, u o autě s manuálem nechce slyet. Jel jsem s tím automatem párkrát a nenael jsem na něm jedinou věc, kterou bych mu mohl vytknout. A jak jsem tak namlsanej pohodlím, tak je automat vlastně to jediný, co mi schází. Jediná výhoda manuálu je trochu mení spotřeba. Ale ten litr na víc za automat není velká daň za pohodlí.
|
|
03.08.2013 21:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2604462
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Není nic lepího ne Citroen s automatem! Ten litr na víc za to určitě stojí! Jinak o
spotřebě by ti řekl Rimmer ten nedávno koupil 3.0.
A jinak koupě od Lukiho je určitě lepí ne od nějakého zlodejskeho bazarnika.
Není nic lepího ne Citroen s automatem! Ten litr na víc za to určitě stojí! Jinak o
spotřebě by ti řekl Rimmer ten nedávno koupil 3.0.
A jinak koupě od Lukiho je určitě lepí ne od nějakého zlodejskeho bazarnika.
|
|
| |
|
|