| | |
20.05.2013 12:17 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2581137
|
|
Gabo
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 81 |
|
|
OK, nevedel som, ze mas automat, tak to berem spat
OK, nevedel som, ze mas automat, tak to berem spat ;-)
|
|
20.05.2013 14:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2581161
|
|
Tortugas
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
citrus napsal(a): kamarad by chcel kupit C5II 1,8i. Varoval som ho pred spotrebou oleja. Týka sa to aj C5II???
Nevim jestli to je podobny motor, ale ja mel v Picassu 1.8i 85kW a menil jsem jenom filtry, protoze olej jsem musel dolevat snad casteji nez benzin
Hlavne mi prijde, ze na C5 je to proste slabota, uz s Picassem to melo co delat.
kamarad by chcel kupit C5II 1,8i. Varoval som ho pred spotrebou oleja. Týka sa to aj C5II???
Nevim jestli to je podobny motor, ale ja mel v Picassu 1.8i 85kW a menil jsem jenom filtry, protoze olej jsem musel dolevat snad casteji nez benzin:-)
Hlavne mi prijde, ze na C5 je to proste slabota, uz s Picassem to melo co delat.
|
|
20.05.2013 16:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2581219
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To je divný e to tak "vylepili" já u Xantie měrku vidím jen kdy dávám nový olej.Za 6.let jsem jí jetě nezadřel.Spoléhám na kontrolku, svítí jen při nedostatku LHM ten musím dodávat.
To je divný e to tak "vylepili" já u Xantie měrku vidím jen kdy dávám nový olej.Za 6.let jsem jí jetě nezadřel.Spoléhám na kontrolku, svítí jen při nedostatku LHM ten musím dodávat.
|
|
22.05.2013 16:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2581718
|
|
ShaiMagal
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj,
aktuálně mám Honda Prelude, benzín, 2.0 a chtěl bych něco, co splňuje následující poadavky:
- 4-5 dveřák
- větí prostor (kombi nechci, nelíbí se mi)
- rozumná spotřeba
- automatická převodovka
- základní výbava (klimatizace, abs, tempomat, posilovač řízení, atd...)
- do 100 000 Kč
Asi půl roku se dívám a pořád mám v hledáčku pouze jeden automobil, a to tento:
.link.
Mohli by jste mi ho zkritizovat? Ano, či ne?
Můj kamarád (automechanik) mě od toho odrazuje vemi prostředky.
Jako negativa zmiňuje zejména:
- komplikovaná revize plynu kadé 2 roky
- v roce 2020 výměna bomby za cca 25 000 Kč
- tlumiče u kufru
- časté problémy s autem obecně (motor, apod)
A co Vá názor na tento citroen? Byli jsme se na něm ji s automechanikem podívat, ádné viditelné závady apod., ale dle něj jsou tyto C5 velmi poruchové a mohla by se mi ta koupě prodrait.
Děkuji za rady a reálné zhodnocení.
Ahoj,
aktuálně mám Honda Prelude, benzín, 2.0 a chtěl bych něco, co splňuje následující poadavky:
- 4-5 dveřák
- větí prostor (kombi nechci, nelíbí se mi)
- rozumná spotřeba
- automatická převodovka
- základní výbava (klimatizace, abs, tempomat, posilovač řízení, atd...)
- do 100 000 Kč
Asi půl roku se dívám a pořád mám v hledáčku pouze jeden automobil, a to tento:
.link.
Mohli by jste mi ho zkritizovat? Ano, či ne?
Můj kamarád (automechanik) mě od toho odrazuje vemi prostředky.
Jako negativa zmiňuje zejména:
- komplikovaná revize plynu kadé 2 roky
- v roce 2020 výměna bomby za cca 25 000 Kč
- tlumiče u kufru
- časté problémy s autem obecně (motor, apod)
A co Vá názor na tento citroen? Byli jsme se na něm ji s automechanikem podívat, ádné viditelné závady apod., ale dle něj jsou tyto C5 velmi poruchové a mohla by se mi ta koupě prodrait.
Děkuji za rady a reálné zhodnocení.
|
|
22.05.2013 17:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2581741
|
|
DrMarvin
|
|
|
ShaiMagal napsal(a): Můj kamarád (automechanik) mě od toho odrazuje vemi prostředky.
Jako negativa zmiňuje zejména:
- komplikovaná revize plynu kadé 2 roky
- v roce 2020 výměna bomby za cca 25 000 Kč
- tlumiče u kufru
- časté problémy s autem obecně (motor, apod)
Ahoj...No a automechanik jezdí čtyřkovým golfem ne?:=)
Zeptej se tu kluků a nedávno se řeilo e na revizi nic komplikovaného neni.....ale to já nevím...
v roce 2020 výměna bomby si myslim e tě teď trápit nemusí:=)7 let je času dost a myslim e provoz na plyn ti tu nádr zanedlouho zaplatí.
Tlumiče v kufru? Tak automechanik je vcelku znalej...C5 ádný tlumiče nemá...celý je to hydraulika a to je asi nejmíň poruchová věc na citronech....a i levnějí ne pruiny a tlumič na jiné überauto.
Časté problémy s autem? no já ti nevím....záleí na tom jak se k tomu choval ten před tebou...ale podle mých zkueností je Citroen stejně poruchovej jako vechny ostatní auta.Ikdy já si stěovat nemůu a upřímně nic jinýho ne citrona u nechci:=)
Ale o 3.0 V6 ti toho moc nepovim...
A neboj...mne od toho taky kamarád odrazoval kdy jsem to kupoval:=)
Hele koupil jsem to a nacpal jsem do toho pár peněz , auto bylo po enský, take se to dalo čekat a jezdim rok bez poruch....auto mne nikde nenechalo (kdy nepočítám chybu servisu) .....
Je to na tobě...ale vyloeně bych se toho opravdu nebál:=)
Ahoj...No a automechanik jezdí čtyřkovým golfem ne?:=)
Zeptej se tu kluků a nedávno se řeilo e na revizi nic komplikovaného neni.....ale to já nevím...
v roce 2020 výměna bomby si myslim e tě teď trápit nemusí:=)7 let je času dost a myslim e provoz na plyn ti tu nádr zanedlouho zaplatí.
Tlumiče v kufru? Tak automechanik je vcelku znalej...C5 ádný tlumiče nemá...celý je to hydraulika a to je asi nejmíň poruchová věc na citronech....a i levnějí ne pruiny a tlumič na jiné überauto.
Časté problémy s autem? no já ti nevím....záleí na tom jak se k tomu choval ten před tebou...ale podle mých zkueností je Citroen stejně poruchovej jako vechny ostatní auta.Ikdy já si stěovat nemůu a upřímně nic jinýho ne citrona u nechci:=)
Ale o 3.0 V6 ti toho moc nepovim...
A neboj...mne od toho taky kamarád odrazoval kdy jsem to kupoval:=)
Hele koupil jsem to a nacpal jsem do toho pár peněz , auto bylo po enský, take se to dalo čekat a jezdim rok bez poruch....auto mne nikde nenechalo (kdy nepočítám chybu servisu) .....
Je to na tobě...ale vyloeně bych se toho opravdu nebál:=)
|
|
22.05.2013 20:14 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2581776
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
shaimagal: za 25000 je komplet LPG systém na 6 válec, výměna nádre stojí 3 a 6 000,ale to tě za 7 let trápit nebude, pokud si neplánuje nechávat auto 10 let
shaimagal: za 25000 je komplet LPG systém na 6 válec:-), výměna nádre stojí 3 a 6 000,ale to tě za 7 let trápit nebude, pokud si neplánuje nechávat auto 10 let
|
|
22.06.2013 15:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591614
|
|
jirka002
|
|
|
Ahoj, zdravím vás vechny. Chtěl bych kohokoli z vás poádat o sdělení vaich zkueností s C5 3.0 V6 152kw ve výbavě Exclusive z r. 2001. Uvauju o koupi tohoto vozu z bazaru (odkaz je na mém profilu), ale trochu se u takto luxusní výbavy a stáří vozu obávám nákladů na okamité i pozdějí opravy a náhradní díly. S náklady na benzín a zákonný pojitění jsem smířenej, ale nerad bych do auta za který zaplatim 50 tisíc, nasypal v krátký době dalích 100 tisíc, abych ho vůbec moh běně pouívat. Budu rád za jakoukoli vai reakci a radu. Moc díky. Jirka
Ahoj, zdravím vás vechny. Chtěl bych kohokoli z vás poádat o sdělení vaich zkueností s C5 3.0 V6 152kw ve výbavě Exclusive z r. 2001. Uvauju o koupi tohoto vozu z bazaru (odkaz je na mém profilu), ale trochu se u takto luxusní výbavy a stáří vozu obávám nákladů na okamité i pozdějí opravy a náhradní díly. S náklady na benzín a zákonný pojitění jsem smířenej, ale nerad bych do auta za který zaplatim 50 tisíc, nasypal v krátký době dalích 100 tisíc, abych ho vůbec moh běně pouívat. Budu rád za jakoukoli vai reakci a radu. Moc díky. Jirka
|
|
22.06.2013 16:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591615
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já si myslím,e kadý auto má svoje mouchy,k tomuto typu ti odpovědí zkuenějí,jsou na srazu,tak asi a v pondělí,jenom bych se jetě podíval na pravý horní roh,inzerce,prodej aut,nevim jakou má představu,obsah,benzín,nafta,...,ale já bych věděl mezi nima o dvou,tady má jistotu,e jsou auta dá se říct bez investic,z bazaru je to vdycky trochu risk,můj názor,ve jinak záleí na tvém rozhodnutí,
Já si myslím,e kadý auto má svoje mouchy,k tomuto typu ti odpovědí zkuenějí,jsou na srazu,tak asi a v pondělí,jenom bych se jetě podíval na pravý horní roh,inzerce,prodej aut,nevim jakou má představu,obsah,benzín,nafta,...,ale já bych věděl mezi nima o dvou,tady má jistotu,e jsou auta dá se říct bez investic,z bazaru je to vdycky trochu risk,můj názor,ve jinak záleí na tvém rozhodnutí, ;-)
|
|
22.06.2013 20:55 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591649
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
jirka002 napsal(a): Ahoj, zdravím vás vechny. Chtěl bych kohokoli z vás poádat o sdělení vaich zkueností s C5 3.0 V6 152kw ve výbavě Exclusive z r. 2001. Uvauju o koupi tohoto vozu z bazaru (odkaz je na mém profilu), ale trochu se u takto luxusní výbavy a stáří vozu obávám nákladů na okamité i pozdějí opravy a náhradní díly. S náklady na benzín a zákonný pojitění jsem smířenej, ale nerad bych do auta za který zaplatim 50 tisíc, nasypal v krátký době dalích 100 tisíc, abych ho vůbec moh běně pouívat. Budu rád za jakoukoli vai reakci a radu. Moc díky. Jirka
Obecně na průměrném autě z bazaru je potřeba počítat s náklady po koupi v nejlepím případě tak 10%, v horím třeba 50% z ceny auta... No a u toho bazaru na který má v profilu odkaz, radi nemluvit
Co si pamatuju, kdy jsem já vybíral svojí C5, tak na motoru 3.0 V6 trochu častěji odcházejí zapalovací moduly. A některé díly jsou na tenhle motor neobvykle drahé (třeba výfuk...). No a pokud jde o výbavu, tak běné problémy C5: páčky pod volantem, klapky 2zónové klimatizace, parkovací senzory... Pozor na stav automatu, to by byla drahá sranda. Po koupi 100% rozvody a velkej servis. Projdi si tohle téma a jetě třeba tohle .link.
Zbytek doplní odborníci...
Ale hlavně, ke koupi si pozvat odborníka s diagnostikou, někdo se ti tu určitě nabídne kdy poprosí a v tom nejmenovaným bazaru z něj budou hotový
Obecně na průměrném autě z bazaru je potřeba počítat s náklady po koupi v nejlepím případě tak 10%, v horím třeba 50% z ceny auta... No a u toho bazaru na který má v profilu odkaz, radi nemluvit :-d
Co si pamatuju, kdy jsem já vybíral svojí C5, tak na motoru 3.0 V6 trochu častěji odcházejí zapalovací moduly. A některé díly jsou na tenhle motor neobvykle drahé (třeba výfuk...). No a pokud jde o výbavu, tak běné problémy C5: páčky pod volantem, klapky 2zónové klimatizace, parkovací senzory... Pozor na stav automatu, to by byla drahá sranda. Po koupi 100% rozvody a velkej servis. Projdi si tohle téma a jetě třeba tohle http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze-o-c5/2411299-koupe-citroenu-c5-jakou-motorizaci/14/#.UcXy6Zy0PWY
Zbytek doplní odborníci...
Ale hlavně, ke koupi si pozvat odborníka s diagnostikou, někdo se ti tu určitě nabídne kdy poprosí ;-) a v tom nejmenovaným bazaru z něj budou hotový :-d
|
|
22.06.2013 22:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591655
|
|
jirka002
|
|
|
Díky vám oběma za reakci Na diagnostiku a prohlídku si spí budu muset najít odborníka ve svým městě. Nepředpokládám, e někdo z vás za mnou přijede odkudkoli do Budějovic (kam si auto nejspí nechám přivést) aby mi v bazaru zkontroloval auto Ale pokud je tu mezi váma odborník s diagnostikou přímo z ČB, rád bych ho tímto poádal o pomoc
Díky vám oběma za reakci :palec Na diagnostiku a prohlídku si spí budu muset najít odborníka ve svým městě. Nepředpokládám, e někdo z vás za mnou přijede odkudkoli do Budějovic (kam si auto nejspí nechám přivést) aby mi v bazaru zkontroloval auto :-d Ale pokud je tu mezi váma odborník s diagnostikou přímo z ČB, rád bych ho tímto poádal o pomoc ;-)
|
|
22.06.2013 22:52 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591660
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jinak třeba já sem měl z tohoto bazaru 6aut,pouze jsem vyměnil náplně a filtry,poslední laguna,na ní my odeel jeden snímač,nelo k vůli němu nastartovat,nechal jsem si ho vyměnit a jel na reklamaci,v ceně kupovaného auta je s tímto počítáno,oprava stála 2 500kč,vrátily my 2 000kč,proto,e jsem si to nenechal opravit u nich,já myslim e to je dobrý,jinak jsem s auty jenom jezdil bez nějakých oprav,moná jsem měl těstí,ale v tomto počtu aut,nevim,jinak a se vrátí kluci ze srazu,vím,e z Budějic tam stoprocentně někdo je,nemůu si zrovna vybavit,choď na klub a najde,drim palce
Jinak třeba já sem měl z tohoto bazaru 6aut,pouze jsem vyměnil náplně a filtry,poslední laguna,na ní my odeel jeden snímač,nelo k vůli němu nastartovat,nechal jsem si ho vyměnit a jel na reklamaci,v ceně kupovaného auta je s tímto počítáno,oprava stála 2 500kč,vrátily my 2 000kč,proto,e jsem si to nenechal opravit u nich,já myslim e to je dobrý,jinak jsem s auty jenom jezdil bez nějakých oprav,moná jsem měl těstí,ale v tomto počtu aut,nevim,jinak a se vrátí kluci ze srazu,vím,e z Budějic tam stoprocentně někdo je,nemůu si zrovna vybavit,choď na klub a najde,drim palce ;-)
|
|
22.06.2013 23:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591662
|
|
jirka002
|
|
|
Díky Mimochodem, předevim takovou reakci na zmíněný autobazar čtu velice rád. Na netu je opravdu popsaných několik dost znepokojivých zkueností a v tvým případě 6 vozů, to u by asi neměla být náhoda a těstí.
Díky :palec Mimochodem, předevim takovou reakci na zmíněný autobazar čtu velice rád. Na netu je opravdu popsaných několik dost znepokojivých zkueností a v tvým případě 6 vozů, to u by asi neměla být náhoda a těstí.
|
|
23.06.2013 07:17 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591669
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jetě ne mně tady vichni rozcupujou,k těm servisnim kníkam,dávaji je ke kadému autu,vystavujou nový ,kde je pouze napsaná kontrola oleje,tak pokud nejsou záznamy přímo od bejvalejch majitelů a není vymazána hystorie auta,tak tuto knihu neber jako bernou minci,moje zkuenosti a můj názor,
Jetě ne mně tady vichni rozcupujou,k těm servisnim kníkam,dávaji je ke kadému autu,vystavujou nový ,kde je pouze napsaná kontrola oleje,tak pokud nejsou záznamy přímo od bejvalejch majitelů a není vymazána hystorie auta,tak tuto knihu neber jako bernou minci,moje zkuenosti a můj názor, ;-)
|
|
23.06.2013 10:29 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591683
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Také jsem si viml,ale zapomněl upozornit,koukal jsem na ten bazar,je to C5 I,
Také jsem si viml,ale zapomněl upozornit,koukal jsem na ten bazar,je to C5 I,;-)
|
|
23.06.2013 10:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591684
|
|
.45acp
|
|
|
Já to chápu tak, e vlastní trojkovýho třílitra a chce k tomu jetě jedničkovýho
Já to chápu tak, e vlastní trojkovýho třílitra a chce k tomu jetě jedničkovýho:-d
|
|
23.06.2013 10:37 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591685
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Taky jsem to tak chápal, ale v profilu má C5 III rok výroby 2001. Take jde opravdu o omyl.
Taky jsem to tak chápal, ale v profilu má C5 III rok výroby 2001. Take jde opravdu o omyl.
|
|
23.06.2013 11:13 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591692
|
|
jirka002
|
|
|
Jj máte pravdu. Chybička
Jj máte pravdu. Chybička ;-)
|
|
23.06.2013 15:40 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2591753
|
|
jirka002
|
|
|
V mnoha názorech i na jiných stránkách čtu reakce typu, e auto za 50 tisíc bude prostě a jednodue rot. Jsem sice laik, ale nechce se mi tomu úplně věřit. Třeba tahle C5 co chci koupit. Jo, sice je za pouhých 50 tisíc, ale neni to taky tim, e auto je dost starý a nejspí ve bude za 12 let od jeho výroby opotřebovaný? Prodejce snad ví, e i díky dalím ne zrovna nízkým nákladům (benzín - obrovská spotřeba, povinný ručení - cca 12 tis./rok, nebo nemám nárok na bonusy, náhradní díly - přece jen dost bohatá a řekněme luxusní výbava) nemusí být o takový auto zájem a přizpůsobí tomu cenu. Já do toho auta rád dalích 50 tisíc během roku od koupě zainvestuju, vlastně s tím i počítám! Kdy nebude v háji motor nebo převodovka, mělo by 50 tisíc stranou na opravy stačit, co myslíte??
V mnoha názorech i na jiných stránkách čtu reakce typu, e auto za 50 tisíc bude prostě a jednodue rot. Jsem sice laik, ale nechce se mi tomu úplně věřit. Třeba tahle C5 co chci koupit. Jo, sice je za pouhých 50 tisíc, ale neni to taky tim, e auto je dost starý a nejspí ve bude za 12 let od jeho výroby opotřebovaný? Prodejce snad ví, e i díky dalím ne zrovna nízkým nákladům (benzín - obrovská spotřeba, povinný ručení - cca 12 tis./rok, nebo nemám nárok na bonusy, náhradní díly - přece jen dost bohatá a řekněme luxusní výbava) nemusí být o takový auto zájem a přizpůsobí tomu cenu. Já do toho auta rád dalích 50 tisíc během roku od koupě zainvestuju, vlastně s tím i počítám! Kdy nebude v háji motor nebo převodovka, mělo by 50 tisíc stranou na opravy stačit, co myslíte??
|
|
| |
|
|