| | |
10.07.2010 09:36 -
Re: Koupě c5 ,nač si dát pozor
|
2349991
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
cauko.ak jazdí viac mesto,tak jednoznačne automat,ak mimo tak manuál!Hlavne si treba davat pozor,či bolo auto búrané!Krivý podvozok,alebo nápravy je velmi zlé pre hydrauliku a to je základom c5!Nebude sa dat nikdy poriadne nastavit a stále bude vela blbnút!Francie je dobré ja mám tie stade,super a čisté auto.A diagnostika je aj v notasu,ale musí mat káble.C5 I má inú koncovku ako C5 II!
cauko.ak jazdí viac mesto,tak jednoznačne automat,ak mimo tak manuál!Hlavne si treba davat pozor,či bolo auto búrané!Krivý podvozok,alebo nápravy je velmi zlé pre hydrauliku a to je základom c5!Nebude sa dat nikdy poriadne nastavit a stále bude vela blbnút!Francie je dobré ja mám tie stade,super a čisté auto.A diagnostika je aj v notasu,ale musí mat káble.C5 I má inú koncovku ako C5 II!
|
|
10.07.2010 15:01 -
Re: Koupě c5 ,nač si dát pozor
|
2349999
|
|
drak21
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Tak moná se na mě usmálo těstí a nebudu muset sponzorovat u tak vysokou ivotní úroveň bazarníka a koupím citrónka od normálního člověka.Sice má prý najeto 114t co na dovoz z Německa je jaksi málo (rv.05),no uvidíme co řekne pán.
to najkmlouvám se za svojí zbrklost,přítě budu opatrnějí
Tak moná se na mě usmálo těstí a nebudu muset sponzorovat u tak vysokou ivotní úroveň bazarníka:-) a koupím citrónka od normálního člověka.Sice má prý najeto 114t co na dovoz z Německa je jaksi málo (rv.05),no uvidíme co řekne pán.
to najk:omlouvám se za svojí zbrklost,přítě budu opatrnějí :)
|
|
10.07.2010 22:04 -
Re: Koupě c5 ,nač si dát pozor
|
2350011
|
|
tief
|
|
|
Dovolim si akurat este dodatocne nesuhlasit s informaciou ze C5 1 a C5 2 ma "inu koncovku". Obe C5 maju ROVNAKY OBDII konektor umiestneny na rovnakom mieste a na napojenie sa pouziva rovnaky kabel ....
Dovolim si akurat este dodatocne nesuhlasit s informaciou ze C5 1 a C5 2 ma "inu koncovku". Obe C5 maju ROVNAKY OBDII konektor umiestneny na rovnakom mieste a na napojenie sa pouziva rovnaky kabel ....
|
|
19.07.2010 17:43 -
C5 dilema
|
2350437
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
V uvodu Vas vsechny zdravim a doufam, ze koncem roku konecne rozsirim Vase rady. Po Xsare a C4 konecne bude "skutecny" Citroen. Mam ale jednu otazku a jedno dilema, rad si prectu Vase nazory a rady
1) MOTOR - rocne najedeme tak 10.000km a to z 85% ve meste, nikdy jsem nemel naftu a proto zatim volim benzin, na vyber neni takze 1.6THP a ani z toho nemam pocit, ze bych byl ochuzen. Vykonove se mi zda dostatecny, kroutici moment slusny od nizkych otacek a benzinova verze je o temer 200kg lehci, tak snad se nemylim...
Rad bych automat, ale co jsem zkousel v salonu s 2.0HDi tak me to nepresvedcilo a to zejmena reakce plny plyn, dlouuuha doba nez podradil. Pokud je k benzinu stejny typ prevodovky se stejnym chovanim budu radeji radit rucne. Nejsem zadnej zavodnik, ale obcas je potreba problemu ujet.
2) RODINNE DILEMA - auto budeme kupovat ve vybave Exclusive a mame dve varianty na kterych jsme se zasekli
a) Bila Nacre + cerny interier
b) Modra Bourrasque + svetly interier
Drahe polovicce se libi varianta b) coz me take, ale vice v ni vidim neprakticnost a dlouhodobejsi neudrzitelnost oproti variante a).
Navic citelnost tlacitek stredoveho panelu ve svetle barve s bilymi popiskami je temer nulova a netusim jak bych je ovladal za jizdy, rikali i cosi o tom, ze se to da rozsvitit, ale ze by se dal rozsvitit ve dne jen stredovy panel se mi moc nezda.
Posledni dotaz je k priplatkove navigaci MyWay, ma s ni nekdo zkusenost, funguje u nas relativne spolehlive? Uvazujeme nad ni, protoze standartni radio nas zklamalo a prijde mi, ze pro tento model by snad mohli dat neco slusnejsiho, nez to co davaj do vseho uz asi 10let.
Uff, tak je to snad vse... Diky vsem, kdo to docetli az sem a predem diky i za vsechny postrehy, napady a navrhy.
V uvodu Vas vsechny zdravim a doufam, ze koncem roku konecne rozsirim Vase rady. Po Xsare a C4 konecne bude "skutecny" Citroen. Mam ale jednu otazku a jedno dilema, rad si prectu Vase nazory a rady
1) MOTOR - rocne najedeme tak 10.000km a to z 85% ve meste, nikdy jsem nemel naftu a proto zatim volim benzin, na vyber neni takze 1.6THP a ani z toho nemam pocit, ze bych byl ochuzen. Vykonove se mi zda dostatecny, kroutici moment slusny od nizkych otacek a benzinova verze je o temer 200kg lehci, tak snad se nemylim...
Rad bych automat, ale co jsem zkousel v salonu s 2.0HDi tak me to nepresvedcilo a to zejmena reakce plny plyn, dlouuuha doba nez podradil. Pokud je k benzinu stejny typ prevodovky se stejnym chovanim budu radeji radit rucne. Nejsem zadnej zavodnik, ale obcas je potreba problemu ujet.
2) RODINNE DILEMA - auto budeme kupovat ve vybave Exclusive a mame dve varianty na kterych jsme se zasekli
a) Bila Nacre + cerny interier
b) Modra Bourrasque + svetly interier
Drahe polovicce se libi varianta b) coz me take, ale vice v ni vidim neprakticnost a dlouhodobejsi neudrzitelnost oproti variante a).
Navic citelnost tlacitek stredoveho panelu ve svetle barve s bilymi popiskami je temer nulova a netusim jak bych je ovladal za jizdy, rikali i cosi o tom, ze se to da rozsvitit, ale ze by se dal rozsvitit ve dne jen stredovy panel se mi moc nezda.
Posledni dotaz je k priplatkove navigaci MyWay, ma s ni nekdo zkusenost, funguje u nas relativne spolehlive? Uvazujeme nad ni, protoze standartni radio nas zklamalo a prijde mi, ze pro tento model by snad mohli dat neco slusnejsiho, nez to co davaj do vseho uz asi 10let.
Uff, tak je to snad vse... Diky vsem, kdo to docetli az sem a predem diky i za vsechny postrehy, napady a navrhy.
|
|
19.07.2010 20:56 -
Re: C5 dilema
|
2350457
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Ahoj,
pokud jezdí tak málo, krátké trasy a 85% město, tak je volba jasná. Benzín v klasickém automatu.
Do města, kolon a popojidění v kopci je to neocenitelný pomocník. A kdy mu dá SPORT, tak ani ty prodlevy nejsou problém. A ve spojení se silnějím motorem to je krása.
Ahoj,
pokud jezdí tak málo, krátké trasy a 85% město, tak je volba jasná. Benzín v klasickém automatu.
Do města, kolon a popojidění v kopci je to neocenitelný pomocník. A kdy mu dá SPORT, tak ani ty prodlevy nejsou problém. A ve spojení se silnějím motorem to je krása.
|
|
19.07.2010 21:33 -
Re: C5 dilema
|
2350462
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Klokan napsal(a): Do města, kolon a popojidění v kopci je to neocenitelný pomocník. A kdy mu dá SPORT, tak ani ty prodlevy nejsou problém. A ve spojení se silnějím motorem to je krása.
Prave kvuli mestu o nem vazne uvazuju, ale moznost se s nim svezt predem je temer nulova. V pripade nutnosti hledat predtim tlacitko sport vyjde casove asi stejne jako prerazeni bez hledani tlacitka, jezdit se stale zapnutym rezimem sport by bylo asi ekonomicky narocne ve spotrebe.
Prave kvuli mestu o nem vazne uvazuju, ale moznost se s nim svezt predem je temer nulova. V pripade nutnosti hledat predtim tlacitko sport vyjde casove asi stejne jako prerazeni bez hledani tlacitka, jezdit se stale zapnutym rezimem sport by bylo asi ekonomicky narocne ve spotrebe.
|
|
19.07.2010 21:42 -
Re: C5 dilema
|
2350463
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
A to budes kupovat tedy novej vuz, nebo starsi ?
A to budes kupovat tedy novej vuz, nebo starsi ?
|
|
19.07.2010 21:51 -
Re: C5 dilema
|
2350464
|
|
tief
|
|
|
tiboon napsal(a): Prave kvuli mestu o nem vazne uvazuju, ale moznost se s nim svezt predem je temer nulova. V pripade nutnosti hledat predtim tlacitko sport vyjde casove asi stejne jako prerazeni bez hledani tlacitka, jezdit se stale zapnutym rezimem sport by bylo asi ekonomicky narocne ve spotrebe.
Noo, v tom pravdu moc nemas, ked vies ze budes robit blbiny ( predbehovat atd ) tak si sport zapnes dopredu, ked potrebujes rychlo podradis mas vzdy moznost sekvencie, pripadne ked nejaky kilometer s automatom najazdis naucis sa radit plynom.
Dalsia poznamka k automatu - s automatom aby jazdil ako ma sa musis naucit ...
Noo, v tom pravdu moc nemas, ked vies ze budes robit blbiny ( predbehovat atd ) tak si sport zapnes dopredu, ked potrebujes rychlo podradis mas vzdy moznost sekvencie, pripadne ked nejaky kilometer s automatom najazdis naucis sa radit plynom.
Dalsia poznamka k automatu - s automatom aby jazdil ako ma sa musis naucit ...
|
|
19.07.2010 22:00 -
Re: C5 dilema
|
2350465
|
|
Darja
|
|
|
1,6 THP (v meních vozech dobré) je stejně jako 1,6 HDi na tak těký auto málo. Kubaturu bych volila od 2000ccm...
Vzhledem k tomu, e v c5 má psanou spotřebu v městě 11 litrů a ze zkuenosti v peotu (207) to ere i víc, tak bych volila 2,0 HDi 120 kw, se 6° automatem, je to i kompatibilní s výbavou exclusive a samozřejmě ta spotřeba bude v městě příznivějí
K váze: 1,6 THP váí stejně jako starí C5, tj má 1,5 tuny. 2,0 HDi má 1,7.. ale 2,0 Hdi má o 100nm vyí kroutící moment a trochu jinou křivku průběhu, kroutící moment má pičku v niích otáčkách, jízdu to činní komfortnějí, nemusí tak točit. Ta lenost, co "provází" HDičko je fakt, e se nedostavuje tak "kopající" turboefekt.
K automatu: To je o zvyku, automat je úasná věc, jen ty první kilometry jsou rozpačité. A nemám problém se někam nacpat, jen musí rychle selápnout, dát najevo "teď budeme akcelerovat", ta mrcha podřadí velmi ráda Ze začátku jsem pouívala sekvenci, protoe jsem nevěřila, e podřadí, jak já potřebuju, teď po těch letech si rozumíme moc
Zajímalo by mě, jaké rádio dádá PSA do aut u 10 let... myslí tu RT5? Hehehehe
A na konec k barvě: na tmavě modré uvidí vechno, pínu, sebemaličkatej ďolík.. mám tmavěmodrou a v městě je to utrpení. Vzhledem k pěkné, leč neprakticky umístěné boční litě na dveřích, bude v městě nová C5 rychle obouchaná. Volila bych edou (něco v odstínu fulminator) a nebo bílou se světlým interiérem. Myslím, e bílá se světlým interiérem bude působit velmi luxusně.
Ale ví co, je to tvoje volba Je to na tobě, co tobě se bude líbit a nenech si do toho kecat Ty s tím autem bude jezdit
1,6 THP (v meních vozech dobré) je stejně jako 1,6 HDi na tak těký auto málo. Kubaturu bych volila od 2000ccm...
Vzhledem k tomu, e v c5 má psanou spotřebu v městě 11 litrů a ze zkuenosti v peotu (207) to ere i víc, tak bych volila 2,0 HDi 120 kw, se 6° automatem, je to i kompatibilní s výbavou exclusive a samozřejmě ta spotřeba bude v městě příznivějí:-)
K váze: 1,6 THP váí stejně jako starí C5, tj má 1,5 tuny. 2,0 HDi má 1,7.. ale 2,0 Hdi má o 100nm vyí kroutící moment a trochu jinou křivku průběhu, kroutící moment má pičku v niích otáčkách, jízdu to činní komfortnějí, nemusí tak točit. Ta lenost, co "provází" HDičko je fakt, e se nedostavuje tak "kopající" turboefekt.
K automatu: To je o zvyku, automat je úasná věc, jen ty první kilometry jsou rozpačité. A nemám problém se někam nacpat, jen musí rychle selápnout, dát najevo "teď budeme akcelerovat", ta mrcha podřadí velmi ráda :) Ze začátku jsem pouívala sekvenci, protoe jsem nevěřila, e podřadí, jak já potřebuju, teď po těch letech si rozumíme moc :D
Zajímalo by mě, jaké rádio dádá PSA do aut u 10 let... myslí tu RT5? Hehehehe :-)
A na konec k barvě: na tmavě modré uvidí vechno, pínu, sebemaličkatej ďolík.. mám tmavěmodrou a v městě je to utrpení. Vzhledem k pěkné, leč neprakticky umístěné boční litě na dveřích, bude v městě nová C5 rychle obouchaná. Volila bych edou (něco v odstínu fulminator) a nebo bílou se světlým interiérem. Myslím, e bílá se světlým interiérem bude působit velmi luxusně.
Ale ví co, je to tvoje volba :-) Je to na tobě, co tobě se bude líbit a nenech si do toho kecat :-)) Ty s tím autem bude jezdit;-)
|
|
19.07.2010 22:48 -
Re: C5 dilema
|
2350473
|
|
bubaaaack
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Na 10 km pojizdky prevazne do mesta bych diesel (navic s FAPem) asi moc netahal, ale pokud obcas vyjedes dalnici, tak by to mohlo byt v klidu. Je ale pravda, ze ta 1,6 THP nebude mit kratsimi pojizdkami zase az takovej problem, ale na druhou stranu bude mit s tou hmotou trochu praci a bude potreba ji drzet trochu vic pod krkem nez diesel. Hlavne s automatem.
U te barvy je to jasny: Seda je dobra, u C5 je maji dokonce 2
Preji Ti krasne rozhodovani...
Na 10 km pojizdky prevazne do mesta bych diesel (navic s FAPem) asi moc netahal, ale pokud obcas vyjedes dalnici, tak by to mohlo byt v klidu. Je ale pravda, ze ta 1,6 THP nebude mit kratsimi pojizdkami zase az takovej problem, ale na druhou stranu bude mit s tou hmotou trochu praci a bude potreba ji drzet trochu vic pod krkem nez diesel. Hlavne s automatem.
U te barvy je to jasny: Seda je dobra, u C5 je maji dokonce 2 :-)
Preji Ti krasne rozhodovani...:-d
|
|
19.07.2010 22:57 -
Re: C5 dilema
|
2350474
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Dutch - ano, nove
tief - nemyslim tento pripad, myslim napriklad nutne zrychleni kvuli bezpecnosti, predpokladam, ze kdyz zarazim plyn do podlahy tak by to melo poznat ze asi chci max zrychlit a ne 2-3s premyslet pak podradit a pak trochu tahnout. Napr. na dalnici, kde jsem chtel zrychlit a predjet nakladak pred priblizujicim se autem v levem pruhu, takhle jsem mu tam vjel a efekt se nedostavil, teda dostavil, ale pozde. Musel sundat nohu z plynu coz by nemusel, kdyby reakce automatu byla rychlejsi.
Zkusenost mam s Volvem a to podrazuje temer okamzite, ale je mozne, ze cena bude hrat prim, jsem si toho vedom, ale srdce mam u Citroenu... Ale zadne velke zkusenosti s automatem nemam, takze nevim jak ho donutit maximalne zrychlit, nez ze dam plnej kotel plynu.
Darja - myslim, ze 160PS a 240Nm trvale od 1.400ot je na benzin provozovany ve meste slusny, s C4 jezdim s 1.4 za 7.5l s najezdem 85% mesto, kdyz ta 1.6 bude chodit za 10l nevidim v tom problem, tezko by se mi zaplatil rozdil v cene, udrzbe, premyslenim jestli mi to nezamrzne a hranim si s FAP, ale je to muj nazor, treba blbej
Jo a to radio to je to samy co mame v C4 uz 4 roky a ta se vyrabi od 2004 asi a kdovi, jestli ho nedavali uz nekam jinam predtim
Xsaru jsem mel predtim fulminator, ted mam C4 v te reklamni sede, ta je super na bordel, ale zase je to takova mys sediva.... bily auto s bilym iterierem doma neproslo, prej nejsme buziklub nebo tak neco
Bila me laka prave i tim, ze na ni predpokladam nebudo tak rvat mestske urazy typu lehkej skrabanec, kterym se snad ani neda vyhnout, kdyz ma clovek smulu a v obchodaku vedle nej zaparkuje rodina ve Favoritu a mama ma 140kg.... nemyslim to nijak zle, ale nekterym lidem je jedno jak se chovajik okolnim autum, vetsinou jsem vypozoroval, ze prave popsane typy vedou zebricek...
Dutch - ano, nove
tief - nemyslim tento pripad, myslim napriklad nutne zrychleni kvuli bezpecnosti, predpokladam, ze kdyz zarazim plyn do podlahy tak by to melo poznat ze asi chci max zrychlit a ne 2-3s premyslet pak podradit a pak trochu tahnout. Napr. na dalnici, kde jsem chtel zrychlit a predjet nakladak pred priblizujicim se autem v levem pruhu, takhle jsem mu tam vjel a efekt se nedostavil, teda dostavil, ale pozde. Musel sundat nohu z plynu coz by nemusel, kdyby reakce automatu byla rychlejsi.
Zkusenost mam s Volvem a to podrazuje temer okamzite, ale je mozne, ze cena bude hrat prim, jsem si toho vedom, ale srdce mam u Citroenu... Ale zadne velke zkusenosti s automatem nemam, takze nevim jak ho donutit maximalne zrychlit, nez ze dam plnej kotel plynu.
Darja - myslim, ze 160PS a 240Nm trvale od 1.400ot je na benzin provozovany ve meste slusny, s C4 jezdim s 1.4 za 7.5l s najezdem 85% mesto, kdyz ta 1.6 bude chodit za 10l nevidim v tom problem, tezko by se mi zaplatil rozdil v cene, udrzbe, premyslenim jestli mi to nezamrzne a hranim si s FAP, ale je to muj nazor, treba blbej
Jo a to radio ;) to je to samy co mame v C4 uz 4 roky a ta se vyrabi od 2004 asi a kdovi, jestli ho nedavali uz nekam jinam predtim :-((((
Xsaru jsem mel predtim fulminator, ted mam C4 v te reklamni sede, ta je super na bordel, ale zase je to takova mys sediva.... bily auto s bilym iterierem doma neproslo, prej nejsme buziklub nebo tak neco :D
Bila me laka prave i tim, ze na ni predpokladam nebudo tak rvat mestske urazy typu lehkej skrabanec, kterym se snad ani neda vyhnout, kdyz ma clovek smulu a v obchodaku vedle nej zaparkuje rodina ve Favoritu a mama ma 140kg.... nemyslim to nijak zle, ale nekterym lidem je jedno jak se chovajik okolnim autum, vetsinou jsem vypozoroval, ze prave popsane typy vedou zebricek...
|
|
19.07.2010 23:05 -
Re: C5 dilema
|
2350475
|
|
Darja
|
|
|
No, takhle, kdy si myslí, e to rádio, co je v C4 je i v nové C5... ádná evoluce
A kdy ses vím tak jistej, kup si to, co chce a nás se neptej
To je kontraproduktivní diskuze pak
No, takhle, kdy si myslí, e to rádio, co je v C4 je i v nové C5... ádná evoluce :D :D
A kdy ses vím tak jistej, kup si to, co chce a nás se neptej :D
To je kontraproduktivní diskuze pak :D
|
|
19.07.2010 23:30 -
Re: C5 dilema
|
2350476
|
|
tief
|
|
|
tiboon napsal(a): tief - nemyslim tento pripad, myslim napriklad nutne zrychleni kvuli bezpecnosti, predpokladam, ze kdyz zarazim plyn do podlahy tak by to melo poznat ze asi chci max zrychlit a ne 2-3s premyslet pak podradit a pak trochu tahnout. Napr. na dalnici, kde jsem chtel zrychlit a predjet nakladak pred priblizujicim se autem v levem pruhu, takhle jsem mu tam vjel a efekt se nedostavil, teda dostavil, ale pozde. Musel sundat nohu z plynu coz by nemusel, kdyby reakce automatu byla rychlejsi.
Zkusenost mam s Volvem a to podrazuje temer okamzite, ale je mozne, ze cena bude hrat prim, jsem si toho vedom, ale srdce mam u Citroenu... Ale zadne velke zkusenosti s automatem nemam, takze nevim jak ho donutit maximalne zrychlit, nez ze dam plnej kotel plynu.
No, mozno bude problem v tom ze rozdiel medzi volvom a citroenom nie je len v nazve. Ked sa naucis
soferovat autoadabtibilny sekvencny automat v c5 tak podradi rychlejsie nez sa ti prestane hybat noha na plyne ...
No, mozno bude problem v tom ze rozdiel medzi volvom a citroenom nie je len v nazve. Ked sa naucis
soferovat autoadabtibilny sekvencny automat v c5 tak podradi rychlejsie nez sa ti prestane hybat noha na plyne ...
|
|
19.07.2010 23:54 -
Re: C5 dilema
|
2350477
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Darja - Ale ne, diskuse je prece o diskuzi a ne o pouhem automatickem prijeti nazoru jineho.
bubaaaack - prave ze na dalnici se dostanu tak 1x za 2mesice, jinak jen mesto a primestske "dalnicni" pripojky = max 80km/h
Zrejme jsem to cele napsal spatne, uvital bych zkusenosti majitelu svetleho interieru, jak moc trpi beznym provozem, jak je narocny na udrzbu zdali se to da jednoduse a s jakou frevenci zvladnout pripadne vlastni silou nebo je spis nutne profi cisteni
2.0HDi je presne o 80.000,- drazsi ,pokud pocitam spravne, tak pri rozdilu spotreby 3l/100km pouze v rozdilu ceny auta je navratnost 88.000km bez zapocitani drazsi udrzby naftoveho motoru
Papirove je dynamika takto:
Citroen C5 II 2.0 HDi 160 2010
0 à 100 : 9.1 s
Citroen C5 II 1.6 THP 2010
0 à 100 : 8.6 s
Do jake miry se tomu da verit je otazkou... bohuzel se mi nepodarilo najit na internetu zadny "test" s motorem 1.6THP a ani nikoho neznam s touto motorizaci, nafta prevlada
Nasel jsem jeden test :
2.0 benzin 103kW 200 Nm při 4 000 ot./min spotreba mesto 7,6 l/100 km (setrne) vs 2.0HDi 103 kW 320 Nm při 2 000 ot./min spotreba mesto 5,5 l/100 km
rozdil 2l/100km od stejneho ridice je celkem vypovidajici... nazor na svezeni t.j. dynamiku a radost z jizdy zrychleni atd tak to vyhral benzin
pokud suse porovnam hodnoty na papire, jevi se mi, ze situace s vykonejsim 1.6THP 115kw a 240Nm automat 9,8s/100km/h vs 2.0HDi 120kW a 340Nm automat 10s/100km/h bude obdobna
Darja - Ale ne, diskuse je prece o diskuzi a ne o pouhem automatickem prijeti nazoru jineho.
bubaaaack - prave ze na dalnici se dostanu tak 1x za 2mesice, jinak jen mesto a primestske "dalnicni" pripojky = max 80km/h
Zrejme jsem to cele napsal spatne, uvital bych zkusenosti majitelu svetleho interieru, jak moc trpi beznym provozem, jak je narocny na udrzbu zdali se to da jednoduse a s jakou frevenci zvladnout pripadne vlastni silou nebo je spis nutne profi cisteni
2.0HDi je presne o 80.000,- drazsi ,pokud pocitam spravne, tak pri rozdilu spotreby 3l/100km pouze v rozdilu ceny auta je navratnost 88.000km bez zapocitani drazsi udrzby naftoveho motoru
Papirove je dynamika takto:
Citroen C5 II 2.0 HDi 160 2010
0 à 100 : 9.1 s
Citroen C5 II 1.6 THP 2010
0 à 100 : 8.6 s
Do jake miry se tomu da verit je otazkou... bohuzel se mi nepodarilo najit na internetu zadny "test" s motorem 1.6THP a ani nikoho neznam s touto motorizaci, nafta prevlada
Nasel jsem jeden test :
2.0 benzin 103kW 200 Nm při 4 000 ot./min spotreba mesto 7,6 l/100 km (setrne) vs 2.0HDi 103 kW 320 Nm při 2 000 ot./min spotreba mesto 5,5 l/100 km
rozdil 2l/100km od stejneho ridice je celkem vypovidajici... nazor na svezeni t.j. dynamiku a radost z jizdy zrychleni atd tak to vyhral benzin
pokud suse porovnam hodnoty na papire, jevi se mi, ze situace s vykonejsim 1.6THP 115kw a 240Nm automat 9,8s/100km/h vs 2.0HDi 120kW a 340Nm automat 10s/100km/h bude obdobna
|
|
20.07.2010 00:01 -
Re: C5 dilema
|
2350478
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
tief napsal(a): Ked sa naucis soferovat autoadabtibilny sekvencny automat v c5 tak podradi rychlejsie nez sa ti prestane hybat noha na plyne ...
Technicky netusim jaky je mezi nimi rozdil, dokazu popsat pouze co jsem udelal ja a co automat, situaci jsem popsal, muzes tedy poradit jak donutit automat Citroenu akcelerovat s podrazenim lepe ? Urcite to vyzkousim pokud se mi podari nekde dalsi zkusebka s automatem.
Laicky si myslim, ze prudkym az maximalnim pridanim plynu by tak reagovat mel, na postupne pridavani spis ocekavam postupne zrychlovani bez podrazeni.
Technicky netusim jaky je mezi nimi rozdil, dokazu popsat pouze co jsem udelal ja a co automat, situaci jsem popsal, muzes tedy poradit jak donutit automat Citroenu akcelerovat s podrazenim lepe ? Urcite to vyzkousim pokud se mi podari nekde dalsi zkusebka s automatem.
Laicky si myslim, ze prudkym az maximalnim pridanim plynu by tak reagovat mel, na postupne pridavani spis ocekavam postupne zrychlovani bez podrazeni.
|
|
20.07.2010 09:38 -
Re: C5 dilema
|
2350485
|
|
Darja
|
|
|
tiboon napsal(a): Darja - Ale ne, diskuse je prece o diskuzi a ne o pouhem automatickem prijeti nazoru jineho.
hele, já napsala, je to tvoje volba. Ty malé obsahy jsou prostě patná volba do tak těkého auta. Ty říká, e je to akurát. Asi má větí zkuenost.. neberu ti to
A to s tím automatem.. tief má recht, automat se učí tvému stylu jízdy, já s automatem nalítala přes 60tisíc a nemám problém se řazením, ale moná je to mojí nohou
hele, já napsala, je to tvoje volba. Ty malé obsahy jsou prostě patná volba do tak těkého auta. Ty říká, e je to akurát. Asi má větí zkuenost.. neberu ti to :)
A to s tím automatem.. tief má recht, automat se učí tvému stylu jízdy, já s automatem nalítala přes 60tisíc a nemám problém se řazením, ale moná je to mojí nohou :-))))
|
|
20.07.2010 12:45 -
Re: C5 dilema
|
2350511
|
|
tief
|
|
|
tiboon napsal(a): Technicky netusim jaky je mezi nimi rozdil, dokazu popsat pouze co jsem udelal ja a co automat, situaci jsem popsal, muzes tedy poradit jak donutit automat Citroenu akcelerovat s podrazenim lepe ? Urcite to vyzkousim pokud se mi podari nekde dalsi zkusebka s automatem.
Laicky si myslim, ze prudkym az maximalnim pridanim plynu by tak reagovat mel, na postupne pridavani spis ocekavam postupne zrychlovani bez podrazeni.
Lekce plneho plynu:
kdyz chces by ti na 100% podradil malinko pusti plyn ( rekneme o 1 - 2cm ) a fakt rychle zmackni pedal, chce to trocha treningu ale kdyz to ziskas do nohy tak garantuju ze auto klidne podkvaltuje az do jednicky kdyz to bude mozne a udela to hned. Ta 2 - 3 vteriny mezera je kdyz zmacnes plyn pomali, automat ceka jestli to fakt myslis vazne ... hold AI
A jak psala Darja automat se uci tvemu stylu jizdy, kdyz budes casto tocit vyssi tocky bude i pri pomalem mackani plynu podrazovat daleko driv.
Lekce plneho plynu:
kdyz chces by ti na 100% podradil malinko pusti plyn ( rekneme o 1 - 2cm ) a fakt rychle zmackni pedal, chce to trocha treningu ale kdyz to ziskas do nohy tak garantuju ze auto klidne podkvaltuje az do jednicky kdyz to bude mozne a udela to hned. Ta 2 - 3 vteriny mezera je kdyz zmacnes plyn pomali, automat ceka jestli to fakt myslis vazne ... hold AI :)
A jak psala Darja automat se uci tvemu stylu jizdy, kdyz budes casto tocit vyssi tocky bude i pri pomalem mackani plynu podrazovat daleko driv.
|
|
20.07.2010 17:34 -
Re: C5 dilema
|
2350539
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
tief - s ubranim je to zajimava ficura, pokud budu mit sanci vyzkousim.
Darja - obecna definice maly obsahy jsou proste spatna volba do tak tezkeho auta je nicnerikajici, pred par lety byl maly obsah i 2l a delali se daleko vic 6V, vubec se nebojim vykonu "maleho" motoru, otazkou muze byt spolehlivost, jak je chlazene turbo, kolik vydrzi, nema li ten motor nejake jine konstrukcni omezeni nachylne k opotrebeni atd. Malej motor je holt pokrok, jinak tu mame furt 2.8D 44kW a to neni zas tak davno a taky by ti rikali, ten 2.0turbo je na tak tezky auto malej, maly obsahy nebrat
Taky bych radeji 2.0T v benzinu, ale nedela se, nedela se krome tohoto motoru zadnej benzin krome 1.8, ale to je jen nouzovka kvuli cene
V palivu se mi tech 80k navic nikdy nevrati a to ani nepomyslim na drazsi pojistku a drazsi udrzbu, kdybych kupoval auto ojete bylo by rozhodovani jine a spis by zalezelo na konkretnim kusu, stavu, predchozi udrzbe a tak podobne
tief - s ubranim je to zajimava ficura, pokud budu mit sanci vyzkousim.
Darja - obecna definice maly obsahy jsou proste spatna volba do tak tezkeho auta je nicnerikajici, pred par lety byl maly obsah i 2l a delali se daleko vic 6V, vubec se nebojim vykonu "maleho" motoru, otazkou muze byt spolehlivost, jak je chlazene turbo, kolik vydrzi, nema li ten motor nejake jine konstrukcni omezeni nachylne k opotrebeni atd. Malej motor je holt pokrok, jinak tu mame furt 2.8D 44kW a to neni zas tak davno a taky by ti rikali, ten 2.0turbo je na tak tezky auto malej, maly obsahy nebrat
Taky bych radeji 2.0T v benzinu, ale nedela se, nedela se krome tohoto motoru zadnej benzin krome 1.8, ale to je jen nouzovka kvuli cene
V palivu se mi tech 80k navic nikdy nevrati a to ani nepomyslim na drazsi pojistku a drazsi udrzbu, kdybych kupoval auto ojete bylo by rozhodovani jine a spis by zalezelo na konkretnim kusu, stavu, predchozi udrzbe a tak podobne
|
|
20.07.2010 17:47 -
Re: C5 dilema
|
2350540
|
|
jumep
|
|
|
skusenost je takato:
2.0HDi 80kw = na vydrz super motor, ale nechcel by som ho ....
1.6HDi 80kw = papierovo super motor, do 100t km by som povedal ok ... cize ak by som kupoval nove auto a vedel ze najazdim do 100t / 5rokov ked ho budem menit, uvazoval by som nad nim ...
ale asi by som ho nezobral
a) isto sa robi exclusive s tymto motorom?
b) to auto budem chcet predat, lepsie sa to bude dat ak tam bude iny motor ...
cim nizsi obsah / vyssi vykon, tym vacsie opotrebenie a s tym spojena poruchovost
co vydrzal ten 2.8D a co vydrzi ta 1.6HDi ked uz to porovnavame ...
skusenost je takato:
2.0HDi 80kw = na vydrz super motor, ale nechcel by som ho ....
1.6HDi 80kw = papierovo super motor, do 100t km by som povedal ok ... cize ak by som kupoval nove auto a vedel ze najazdim do 100t / 5rokov ked ho budem menit, uvazoval by som nad nim ...
ale asi by som ho nezobral
a) isto sa robi exclusive s tymto motorom?
b) to auto budem chcet predat, lepsie sa to bude dat ak tam bude iny motor ...
cim nizsi obsah / vyssi vykon, tym vacsie opotrebenie a s tym spojena poruchovost
co vydrzal ten 2.8D a co vydrzi ta 1.6HDi ked uz to porovnavame ...
|
|
20.07.2010 18:18 -
Re: C5 dilema
|
2350551
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
najedu tak 10.000km za rok a jedna se o volbu :
1.6turbo 115kW s 240Nm od 1.400ot
vs
2.0HDi 100kW 300Nm resp. 120kW 340Nm oboje od 2.000ot
predpokladam, ze auto budeme mit max 8let = cca 80.000km coz mi stejne neikdo nebude v tyhle zemi verit a rozdil v nakupni cene je:
HDi 100kW + 50.000,-
HDi 120kW + 80.000,-
najedu tak 10.000km za rok a jedna se o volbu :
1.6turbo 115kW s 240Nm od 1.400ot
vs
2.0HDi 100kW 300Nm resp. 120kW 340Nm oboje od 2.000ot
predpokladam, ze auto budeme mit max 8let = cca 80.000km coz mi stejne neikdo nebude v tyhle zemi verit a rozdil v nakupni cene je:
HDi 100kW + 50.000,-
HDi 120kW + 80.000,-
|
|
| |
|
|