| | |
17.03.2013 20:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558409
|
|
ondikGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 12 |
|
|
tak se vracim s prozbou jestli nekdo nemuzete omrknout tuhle C5tku
.link.
kilometrum moc neverim za tu cenu,ale kdyby nahodou byly fakt,tak by snad nemusela byt ani 1,6stka KO ne?
duvod proc jsem se vratil je :.link.
potrebuji nutne auto na jezdeni do prace s taznym zarizenim abych mohl pak to auto zlikvidovat.
C5tka se celkem libi moji
jo a jeste se chcu zeptat hrozne dobre se mi jelo v passatu B6,kterej je cenove mimo me je to takova lod co sedi jak ribita. je C5tka podobna? kdyz si prictu mekost hydrauliky
tak se vracim s prozbou jestli nekdo nemuzete omrknout tuhle C5tku
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/11649828?goFrom=list
kilometrum moc neverim za tu cenu,ale kdyby nahodou byly fakt,tak by snad nemusela byt ani 1,6stka KO ne?
duvod proc jsem se vratil je :http://archiv.hzszlk.eu/obrazek/17359/?IDa=2539
potrebuji nutne auto na jezdeni do prace s taznym zarizenim abych mohl pak to auto zlikvidovat.
C5tka se celkem libi moji
jo a jeste se chcu zeptat hrozne dobre se mi jelo v passatu B6,kterej je cenove mimo me je to takova lod co sedi jak ribita. je C5tka podobna? kdyz si prictu mekost hydrauliky
|
|
17.03.2013 20:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558420
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
máca napsal(a): Já mám v edé metalíze dle papírů, ale přijde mi stříbrná, kdy jsem si ji vybírala, ani jsem po barvě nekoukala, a jsem moc spokojená.
Ta tvoje metla je nejlepí na pínu. Na tom není nic vidět.
Já mám pískovou a tam u vidím vechno. Ale je to barva, kterou si mamina vysnila. Vdycky kdy jsme potkali auto s takovou barvou, tak se rozplývala a slintala, e takový by jednou chtěla. A kdy jsem narazil na tohle, co máme, tak by necukla, i kdyby to nemělo kola.
Ta tvoje metla je nejlepí na pínu. Na tom není nic vidět.
Já mám pískovou a tam u vidím vechno. Ale je to barva, kterou si mamina vysnila. Vdycky kdy jsme potkali auto s takovou barvou, tak se rozplývala a slintala, e takový by jednou chtěla. A kdy jsem narazil na tohle, co máme, tak by necukla, i kdyby to nemělo kola. :-))))
|
|
17.03.2013 21:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558433
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
ondikGT napsal(a): tak se vracim s prozbou jestli nekdo nemuzete omrknout tuhle C5tku
.link.
kilometrum moc neverim za tu cenu,ale kdyby nahodou byly fakt,tak by snad nemusela byt ani 1,6stka KO ne?
duvod proc jsem se vratil je : .link.
potrebuji nutne auto na jezdeni do prace s taznym zarizenim abych mohl pak to auto zlikvidovat.
C5tka se celkem libi moji
jo a jeste se chcu zeptat hrozne dobre se mi jelo v passatu B6,kterej je cenove mimo me je to takova lod co sedi jak ribita. je C5tka podobna? kdyz si prictu mekost hydrauliky
no 1,6 a tané zařízení???? nevím, km jsou opravdu podezřelé, a jízda C5 v. koncern nemá cenu rozebírat, oboje je o něčem jiném , jinak je tady v tomto vlákně 67 stran a dalí jsou ohledně 1,6 (nic proti, ale tahat s ní něco)
no 1,6 a tané zařízení???? nevím, km jsou opravdu podezřelé, a jízda C5 v. koncern nemá cenu rozebírat, oboje je o něčem jiném , jinak je tady v tomto vlákně 67 stran a dalí jsou ohledně 1,6 (nic proti, ale tahat s ní něco) ;-)
|
|
17.03.2013 22:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558478
|
|
ondikGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 12 |
|
|
ale to nebude tezky vozik to bude mit max 500kg navic ja tahal aj s favoritem 900 a vzdy OK.
nevim co vybrat. kamos se ted zbavil 307dmicky 2,0 HDI rikal,ze se to sypalo, 1,6 je naprd, benziny taky nikdo moc neprosazuje. tos nevim
ale to nebude tezky vozik to bude mit max 500kg navic ja tahal aj s favoritem 900 a vzdy OK.
nevim co vybrat. kamos se ted zbavil 307dmicky 2,0 HDI rikal,ze se to sypalo, 1,6 je naprd, benziny taky nikdo moc neprosazuje. tos nevim
|
|
17.03.2013 22:26 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558481
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
ondikGT napsal(a): ale to nebude tezky vozik to bude mit max 500kg navic ja tahal aj s favoritem 900 a vzdy OK.
nevim co vybrat. kamos se ted zbavil 307dmicky 2,0 HDI rikal,ze se to sypalo, 1,6 je naprd, benziny taky nikdo moc neprosazuje. tos nevim
kdy neví, tak najed na první stránku a čti, uvidím, e 2,0 HDI tady vede
kdy neví, tak najed na první stránku a čti, uvidím, e 2,0 HDI tady vede ;-)
|
|
18.03.2013 06:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558494
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dost se dívám po nabídkách autobazarů na C5 III výroba po 2008(sauto, autobazar..) a povaoval bych za velmi příznačné, e 3/4 nabízených aut je 1.6 HDi. A kdy si člověk vybere ty s dost malým nájezdem a nejlevnějí, tak tam je jich drtivá větina nabídky. Na otázku, proč pak se asi lidi masivně zbavují poměrně nových a poměrně málo jetých aut za poměrně malý peníz - asi není těké najít odpověď. Kdo má dvoulitr a více, tak se toho masivně nezbavuje a snaí se to auto vyjet, co to dá.
Dost se dívám po nabídkách autobazarů na C5 III výroba po 2008(sauto, autobazar..) a povaoval bych za velmi příznačné, e 3/4 nabízených aut je 1.6 HDi. A kdy si člověk vybere ty s dost malým nájezdem a nejlevnějí, tak tam je jich drtivá větina nabídky. Na otázku, proč pak se asi lidi masivně zbavují poměrně nových a poměrně málo jetých aut za poměrně malý peníz - asi není těké najít odpověď. Kdo má dvoulitr a více, tak se toho masivně nezbavuje a snaí se to auto vyjet, co to dá.
|
|
18.03.2013 08:39 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558525
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Problém s mnostvím prodaných C5 1.6 HDi je v tom, e vichni prodejci je vychvalujou a do nebe. Vechny časopisy, reklamy v televizi, Autosalon i Auto Moto Revue... vude se dočtete a doslechnete, e je to "nový" ekonomický motor. Málo ere. Cpou ho i do jiných aut a vude reklamujou nízkou spotřebu. Proto se jich jako nových prodá nejvíc. A nový auta s 1.6 jsou o hodně levnějí ne ty nevýhodný a neúsporný dráky 2.0 a 2.2. No a po pár km se ty výhodný 1.6 objevujou v bazarech jako voňavky. A zase za hubičku. Drtivá větina zájemců o koupi auta poslechne mediální masá novináře veználka, místo sbírání zkueností u odborníků. Stačí se podívat na kritéria, podle kterých lidi vybíraj, jaký auto si koupit. Cena, spotřeba, laciný díly, laciný povinný ručení ... No a potom se chytaj za hlavu a ti rozumějí s tím upalujou do bazaru, dokud to má nějakou hodnotu.
No a je tady jetě pár jednotlivců, kterým ta 1.6 stačí. Na popojídění po obchodech sám a nebo ve dvou lidech je to dostatečný a ne se s tím nalítá 100t km, tak bude nový století. Ti jsou spokojení. Navíc dnes se moc auta nekupujou s předpokladem, e by to mělo nalítat 500t km.
Problém s mnostvím prodaných C5 1.6 HDi je v tom, e vichni prodejci je vychvalujou a do nebe. Vechny časopisy, reklamy v televizi, Autosalon i Auto Moto Revue... vude se dočtete a doslechnete, e je to "nový" ekonomický motor. Málo ere. Cpou ho i do jiných aut a vude reklamujou nízkou spotřebu. Proto se jich jako nových prodá nejvíc. A nový auta s 1.6 jsou o hodně levnějí ne ty nevýhodný a neúsporný dráky 2.0 a 2.2. No a po pár km se ty výhodný 1.6 objevujou v bazarech jako voňavky. A zase za hubičku. Drtivá větina zájemců o koupi auta poslechne mediální masá novináře veználka, místo sbírání zkueností u odborníků. Stačí se podívat na kritéria, podle kterých lidi vybíraj, jaký auto si koupit. Cena, spotřeba, laciný díly, laciný povinný ručení ... No a potom se chytaj za hlavu a ti rozumějí s tím upalujou do bazaru, dokud to má nějakou hodnotu.
No a je tady jetě pár jednotlivců, kterým ta 1.6 stačí. Na popojídění po obchodech sám a nebo ve dvou lidech je to dostatečný a ne se s tím nalítá 100t km, tak bude nový století. Ti jsou spokojení. Navíc dnes se moc auta nekupujou s předpokladem, e by to mělo nalítat 500t km.
|
|
18.03.2013 09:12 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558545
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No já jsem měl ohromnou kliku, e jsem byl před koupí rozhodnut pro C5, ale v motorizaci jsem neměl jasno. No a ta klika byla, e jsem nael tyto stránky a jejich tvůrcům tímto opět nesmírně děkuji!! Kdy jsem nael vhodnou 1.6. tak jsem jetě jásal, jak uspořím na povinném ručení... No a pak jsem se tady začetl
No já jsem měl ohromnou kliku, e jsem byl před koupí rozhodnut pro C5, ale v motorizaci jsem neměl jasno. No a ta klika byla, e jsem nael tyto stránky a jejich tvůrcům tímto opět nesmírně děkuji!! Kdy jsem nael vhodnou 1.6. tak jsem jetě jásal, jak uspořím na povinném ručení... No a pak jsem se tady začetl :-)
|
|
18.03.2013 10:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558566
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Mikra: Podívej se na spritmonitor, ty 1,6 opravdu mají mení spotřebu. Sice cca o 1l, co je na jednu stranu zanedbatelný, ale pořád je to 0,4Kč/km a bude hůř.
Ceny u nové C5 jsou kolem 480 (1,6 kombi) a 510 (2,0 kombi), co je spí hodně malý rozdíl. Jo, jsou i C5 s 2,0 za 650, ale to jsou exclusive, automat, hydractiv... U verze socka 1,6 vs. socka 2,0 je ten rozdíl vzhledem k ceně auta zanedbatelný. Lidem jde hlavně o spotřebu a jestli to auto má o 2s horí zrychlení, to neřeí. Osobně to řeím taky jen během zrychlování, kdeto na spotřebu koukám pořád
Budu se opakovat, ale proč by 1,6 nemohla táhnout přívěs? Občas tahám 1,5t a celou D1 na tempomat 95km/h na pětku... Jo, sice to má nějakých 25kW/tunu, ale u slabího 2,0 vychází 30kW/tunu a to u je ok? Jako pro cestu jednou za měsíc v tom nevidím problém. Co by měli říkat kamioňáci s 10kW/tunu, kteří tak jezdí denodenně?
Mikra: Podívej se na spritmonitor, ty 1,6 opravdu mají mení spotřebu. Sice cca o 1l, co je na jednu stranu zanedbatelný, ale pořád je to 0,4Kč/km a bude hůř.
Ceny u nové C5 jsou kolem 480 (1,6 kombi) a 510 (2,0 kombi), co je spí hodně malý rozdíl. Jo, jsou i C5 s 2,0 za 650, ale to jsou exclusive, automat, hydractiv... U verze socka 1,6 vs. socka 2,0 je ten rozdíl vzhledem k ceně auta zanedbatelný. Lidem jde hlavně o spotřebu a jestli to auto má o 2s horí zrychlení, to neřeí. Osobně to řeím taky jen během zrychlování, kdeto na spotřebu koukám pořád:-d
Budu se opakovat, ale proč by 1,6 nemohla táhnout přívěs? Občas tahám 1,5t a celou D1 na tempomat 95km/h na pětku... Jo, sice to má nějakých 25kW/tunu, ale u slabího 2,0 vychází 30kW/tunu a to u je ok? Jako pro cestu jednou za měsíc v tom nevidím problém. Co by měli říkat kamioňáci s 10kW/tunu, kteří tak jezdí denodenně?
|
|
18.03.2013 10:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558567
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nepsal jsem, e nemají mení spotřebu. To samozřejmě mají. Ale za jakou cenu? Výkon tomu chybí ne jen na zrychlení a tahání, ale ten motor se při velký zátěi trápí a pak jde dřív do háje. Někdo netahá, nespěchá, nepředjídí, tak mu to stačí. Na pár km za rok se nií spotřeba moc neprojeví, ale servisní náklady přijdou dřív a budou pak 2x proti odolným motorům.
Ale tohle není vlákno o kvalitě 1.6 HDi. Já jen napsal, proč se jich tolik prodává a proč jich tolik končí v bazarech.
Nepsal jsem, e nemají mení spotřebu. To samozřejmě mají. Ale za jakou cenu? Výkon tomu chybí ne jen na zrychlení a tahání, ale ten motor se při velký zátěi trápí a pak jde dřív do háje. Někdo netahá, nespěchá, nepředjídí, tak mu to stačí. Na pár km za rok se nií spotřeba moc neprojeví, ale servisní náklady přijdou dřív a budou pak 2x proti odolným motorům.
Ale tohle není vlákno o kvalitě 1.6 HDi. Já jen napsal, proč se jich tolik prodává a proč jich tolik končí v bazarech.
|
|
18.03.2013 10:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558572
|
|
jumep
|
|
|
nikdy som a sme tu nekomentovali vykon .... ale konstrukciu a vydrz toho motora (do C5 1 sa davali RHY, ak to niekomu staci, tak nech to ma ... 66kw - nemam nic proti)
po tom co tu mam jeden rozhadzany tak mozem povedat, ze kluka je na tom velmi zle, otocenie a umiestnenie vyfuku a fapu absolutne zle, rovnako stopky ventilov - ihlicky
jedine co ten motor ma akoze dobre je spotreba ... ale to je fakt len akoze, bud rad ze ti to jazdi OK
jo a kW u kamionu tiez moc nehra rolu, tam rolu hra krukak
nikdy som a sme tu nekomentovali vykon .... ale konstrukciu a vydrz toho motora (do C5 1 sa davali RHY, ak to niekomu staci, tak nech to ma ... 66kw - nemam nic proti)
po tom co tu mam jeden rozhadzany tak mozem povedat, ze kluka je na tom velmi zle, otocenie a umiestnenie vyfuku a fapu absolutne zle, rovnako stopky ventilov - ihlicky
jedine co ten motor ma akoze dobre je spotreba ... ale to je fakt len akoze, bud rad ze ti to jazdi OK
jo a kW u kamionu tiez moc nehra rolu, tam rolu hra krukak
|
|
18.03.2013 10:28 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558576
|
|
C5stepan
|
|
|
Ten Zlíňák si z nás váně utahuje. Do vlákna o koupi C5 plete vechna moná auta, původně koncern, naposledy Favorita a Peugeota. To rozbité auto je myslím Fiat a C5 se líbí zřejmě jen "jeho". A tak nás dostal do situace, e víme i to, e kamioňáci tahají dennodenně 10kW/tunu. Hruky s jabkama, kule s baňama. Ondíku, a se rozhodne pro C5, pak se ptej jakou nebo se pochlub, cos koupil a nezas..ej vlákno.
Ten Zlíňák si z nás váně utahuje. Do vlákna o koupi C5 plete vechna moná auta, původně koncern, naposledy Favorita a Peugeota. To rozbité auto je myslím Fiat a C5 se líbí zřejmě jen "jeho". A tak nás dostal do situace, e víme i to, e kamioňáci tahají dennodenně 10kW/tunu. Hruky s jabkama, kule s baňama. Ondíku, a se rozhodne pro C5, pak se ptej jakou nebo se pochlub, cos koupil a nezas..ej vlákno.
|
|
18.03.2013 13:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558643
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak "starý" 2,0 je určitě bytelnějí konstrukce. Ale co jsem teď na autosalonu koukal na různý motory, novinky, v řezech... v detailech působily fakt jak hračky a to i vzhledem k 1,6. S takovou se bude na 1,6 za pár let vzpomínat jako na drák
Stejně po statisících km odejde dvouhmota, spojka, vstřiky, fap, moná turbo, egr, a jestli u 1,6 odejde i holý motor, to u je jen petka do mlýna. A e se 1,6 prodává víc ne dvoulitrů, no ono se jich taky víc vyrobilo.
Obecně kupovat v dnení době ojetinu je nesmysl (a říkám to nerad, protoe jednou bych za svoji C5 jetě rád něco utril. Je to prostě spotřební věc. Ondikovi bych doporučil (zvlá kdy očividně neví co chce, netrvá na hydře..), ne koupit za 120tisíc stočenku, kde během pár let nasype dalích 80 tisíc do "spotřebáku", bude s tím mít starostí, a si radi koupí za nějakých 250 novou 308 a na 10 let má klid.
edit: a nebo za 50 tisíc C5, věnovat jí čas, pospravovat, vyjde ho to na nějakých 100 a při troe těstí bude mít vystaraný na 5 let. Ale prostě ojetina za 120000 s x00 000 km je blbost.
Tak "starý" 2,0 je určitě bytelnějí konstrukce. Ale co jsem teď na autosalonu koukal na různý motory, novinky, v řezech... v detailech působily fakt jak hračky a to i vzhledem k 1,6. S takovou se bude na 1,6 za pár let vzpomínat jako na drák:-d
Stejně po statisících km odejde dvouhmota, spojka, vstřiky, fap, moná turbo, egr, a jestli u 1,6 odejde i holý motor, to u je jen petka do mlýna. A e se 1,6 prodává víc ne dvoulitrů, no ono se jich taky víc vyrobilo.
Obecně kupovat v dnení době ojetinu je nesmysl (a říkám to nerad, protoe jednou bych za svoji C5 jetě rád něco utril:)). Je to prostě spotřební věc. Ondikovi bych doporučil (zvlá kdy očividně neví co chce, netrvá na hydře..), ne koupit za 120tisíc stočenku, kde během pár let nasype dalích 80 tisíc do "spotřebáku", bude s tím mít starostí, a si radi koupí za nějakých 250 novou 308 a na 10 let má klid.
edit: a nebo za 50 tisíc C5, věnovat jí čas, pospravovat, vyjde ho to na nějakých 100 a při troe těstí bude mít vystaraný na 5 let. Ale prostě ojetina za 120000 s x00 000 km je blbost.
|
|
18.03.2013 15:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558676
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Přesně tak, projede bránou autosalonu a třetina ceny vozu je v pr...
Přesně tak, projede bránou autosalonu a třetina ceny vozu je v pr...
|
|
18.03.2013 20:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558786
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
tak hoi nechte toho mentorování, chudák ten co sem nahlídne, toto vlákno slouí úplně něčemu jinému, ne vae odborně a matematicky, statistický podloené nesmysly, děkuji, nebo to smáznu, tady je to o radách, případně odkazech na autá, vyjádření se k němu ap.
tak hoi nechte toho mentorování, chudák ten co sem nahlídne, toto vlákno slouí úplně něčemu jinému, ne vae odborně a matematicky, statistický podloené nesmysly, děkuji, nebo to smáznu, tady je to o radách, případně odkazech na autá, vyjádření se k němu ap. ;-)
|
|
31.03.2013 20:55 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2561837
|
|
Berlinus
|
Město: Tábor, Auto: Fiat Ulysse II 2,2 JTD | Počet příspěvků: 20 |
|
|
to jumped
v bingu mam 2.0HDi RHY 66KW
ten motor je jedno z mala na co jsem jeste vubec nemusel sahnout
dodrzuji vsechny servisni intervaly a olej davam fullsynt
nevim o kolik je bingo lehci nez C5 ale vzhledem k moji drivejsi brigade (rozvoz novin - vic nez 40 baliku) jsem byl tutove tezsi nez C5
na motoru jsem nemel vyssi spotrebu nez s prazdnym autem (spotreby.cz) a kupodivu ani pruznost nemela zadnou ztratu.
naprosto nevim jak je to mozny ale zrejme na to ma vyliv prevodovka co se davala do binga protoze auto nejelo vic nez tachometrovych 170 i z kopce
jedine kdy je to sakra znat je tazeni cehokoli na kouli (VW Bus 66´)
ty dve tuny z vilniusu do sobeslavi (1280km) jsem jel skoro stale po dalnici 100km/h pokud to slo a motor tahl sice min ale spotreba byla 8 - 8,5 l/100km coz s autem co ma 2,5t na lane je dobry
tak a ted k tomu nejdulezitejsimu co jsem chtel rict - nezalezi hlavne na prevodovce co z motoru dava kolum???
dyt RHY v C5 nemohla jezdit max 170 z kopce jediny co me napada ze mely jiny je prevodovka
to jumped
v bingu mam 2.0HDi RHY 66KW
ten motor je jedno z mala na co jsem jeste vubec nemusel sahnout
dodrzuji vsechny servisni intervaly a olej davam fullsynt
nevim o kolik je bingo lehci nez C5 ale vzhledem k moji drivejsi brigade (rozvoz novin - vic nez 40 baliku) jsem byl tutove tezsi nez C5
na motoru jsem nemel vyssi spotrebu nez s prazdnym autem (spotreby.cz) a kupodivu ani pruznost nemela zadnou ztratu.
naprosto nevim jak je to mozny ale zrejme na to ma vyliv prevodovka co se davala do binga protoze auto nejelo vic nez tachometrovych 170 i z kopce :-)
jedine kdy je to sakra znat je tazeni cehokoli na kouli (VW Bus 66´)
ty dve tuny z vilniusu do sobeslavi (1280km) jsem jel skoro stale po dalnici 100km/h pokud to slo a motor tahl sice min ale spotreba byla 8 - 8,5 l/100km coz s autem co ma 2,5t na lane je dobry
tak a ted k tomu nejdulezitejsimu co jsem chtel rict - nezalezi hlavne na prevodovce co z motoru dava kolum???
dyt RHY v C5 nemohla jezdit max 170 z kopce jediny co me napada ze mely jiny je prevodovka
|
|
03.04.2013 00:05 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2562987
|
|
naspo
|
Město: Vykov, Auto: volvo S80 | Počet příspěvků: 7 |
|
|
tak tedy po přečtení těchto příspěvků mám hlavu v pejru a ani nevím co mám hledat , jeliko jsem tu dnes nový, domníval jsem se e mi někdo pomůe, ale někdo lepí mi raději mé vlákno zavřel, abych se nic nedozvěděl. Tak tedy se zeptám motor 2,2Hdi (125kW) je pro tuto váhu vozu dobrý neo jak spolehlivý je tento motor, jednalo by se o vozidlo z roku 2008, byly nějaké úpravy tohoto motoru nebo je to zkuený motor za tu dobu
tak tedy po přečtení těchto příspěvků mám hlavu v pejru a ani nevím co mám hledat :-(((( , jeliko jsem tu dnes nový, domníval jsem se e mi někdo pomůe, ale někdo lepí :-p mi raději mé vlákno zavřel, abych se nic nedozvěděl. Tak tedy se zeptám motor 2,2Hdi (125kW) je pro tuto váhu vozu dobrý neo jak spolehlivý je tento motor, jednalo by se o vozidlo z roku 2008, byly nějaké úpravy tohoto motoru nebo je to zkuený motor za tu dobu
|
|
| |
|
|