| | |
25.07.2012 06:19 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2494942
|
|
Mamlas
|
|
|
Kdyz uz C5 II tak radsi 2.0HDI s 6st. automatem nebo 2.2HDI biturbo. U tohodle bys asi menil predni naraznik a strikal pulku auta, aby vypadalo k svetu plus zakladni servis po koupi. Za vyslednou cenu bys sehnal urcite lepsi auto.
Kdyz uz C5 II tak radsi 2.0HDI s 6st. automatem nebo 2.2HDI biturbo. U tohodle bys asi menil predni naraznik a strikal pulku auta, aby vypadalo k svetu plus zakladni servis po koupi. Za vyslednou cenu bys sehnal urcite lepsi auto.
|
|
25.07.2012 16:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2495169
|
|
.45acp
|
|
|
.link. to podle fotek nevypadá patně, i dobrá výbava.
http://citroen-c5.autobazar.cz/inzerat/811267/citro%C3%ABn-c5-2-0hdi-100kw-fap-exclusive/ to podle fotek nevypadá patně, i dobrá výbava.
|
|
25.07.2012 17:11 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2495199
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A na ty roletky a přípravu na telefon fakt sluný. Ale to není chyba auta, ale blbej popis bazarníka. Take kdo má zájem, tak honem prověřit stav, diagnostiku, projíďku a up, a se ten krasavec objeví u někoho v galerii. A nezapomeňte vydolovat slevu .
A na ty roletky a přípravu na telefon fakt sluný. Ale to není chyba auta, ale blbej popis bazarníka. Take kdo má zájem, tak honem prověřit stav, diagnostiku, projíďku a up, a se ten krasavec objeví u někoho v galerii. A nezapomeňte vydolovat slevu :-d.
|
|
06.08.2012 19:02 -
Re: Nový člen
|
2497540
|
|
Pavelbbk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Ahoj lidi
Velice váně uvauji o koupi nové C5 ve 2,0HDI 120kw exklusive s pár blbostma za příplatek, xenony a parkovací senzory, měl jsem odd dealera dokonce takovou na víkend půjčenou a velice mile mě překvapila H3+ je velká pohodička nikdy jsem Citroen neměl a chci se vás zkuených zeptat . Kam dáváte lahev nebo kelímek s pitím ? Nenael jsem jediné místo kam to dát a taky se mi líbí světlý interiér, ale jeliko jsem měl vdy černý nebo kůi tak by mě zajímalo jestli vyaduje nějakou speciální údrbu, nebo se nepiní víc ne černý ?
Děkuji Pavel
Ahoj lidi
Velice váně uvauji o koupi nové C5 ve 2,0HDI 120kw exklusive s pár blbostma za příplatek, xenony a parkovací senzory, měl jsem odd dealera dokonce takovou na víkend půjčenou a velice mile mě překvapila :palec H3+ je velká pohodička :-) nikdy jsem Citroen neměl a chci se vás zkuených zeptat . Kam dáváte lahev nebo kelímek s pitím ? Nenael jsem jediné místo kam to dát a taky se mi líbí světlý interiér, ale jeliko jsem měl vdy černý nebo kůi tak by mě zajímalo jestli vyaduje nějakou speciální údrbu, nebo se nepiní víc ne černý ?
Děkuji Pavel
|
|
06.08.2012 19:39 -
Re: Nový člen
|
2497552
|
|
Henry
|
|
|
Láhev dávám do klimatizované přihrádky. Kelímek si vypiju v motorestu a jídlo mě nesmí do auta Mám světlý interiér - látkový a neřekl bych, e se víc piní. Snaím se k interiéru chovat ohleduplně - ádné montérky, ádné holínky a podobně.
Láhev dávám do klimatizované přihrádky. Kelímek si vypiju v motorestu a jídlo mě nesmí do auta:-)) Mám světlý interiér - látkový a neřekl bych, e se víc piní. Snaím se k interiéru chovat ohleduplně - ádné montérky, ádné holínky a podobně.
Přílohy: Interier C5.jpg ( 437685b ) - |
|
07.08.2012 13:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2497682
|
|
máca
|
|
|
Pavelbbk napsal(a): Ahoj lidi
Velice váně uvauji o koupi nové C5 ve 2,0HDI 120kw exklusive s pár blbostma za příplatek, xenony a parkovací senzory, měl jsem odd dealera dokonce takovou na víkend půjčenou a velice mile mě překvapila H3+ je velká pohodička nikdy jsem Citroen neměl a chci se vás zkuených zeptat . Kam dáváte lahev nebo kelímek s pitím ? Nenael jsem jediné místo kam to dát a taky se mi líbí světlý interiér, ale jeliko jsem měl vdy černý nebo kůi tak by mě zajímalo jestli vyaduje nějakou speciální údrbu, nebo se nepiní víc ne černý ?
Děkuji Pavel
malou lahvičku-0,3 při ruce si dám do kaslíku v levo od volantu, ale jen na nouzovku, jinak velká láhev se vejde do klim. přihrádky.
malou lahvičku-0,3 při ruce si dám do kaslíku v levo od volantu, ale jen na nouzovku, jinak velká láhev se vejde do klim. přihrádky.
|
|
07.08.2012 17:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2497732
|
|
Mamlas
|
|
|
Asi to chce C5 s automatem a pak ten kelimek muzes drzet v ruce.
To me taky vadi na C5 III, ze nema zadny drzak na piti. To asi trochu podcenili.
Asi to chce C5 s automatem a pak ten kelimek muzes drzet v ruce. :palec
To me taky vadi na C5 III, ze nema zadny drzak na piti. To asi trochu podcenili.
|
|
07.08.2012 18:19 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2497736
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já ho nějak nevidím ani v C5II...Teda jestli nemyslíte to u ruční brzdy, ale to je tak na plechovku a nesmí se prudce brzdit. V Xantii mi krásně pasuje hrnek do kapsy u dveří - krásně tam drí
Já ho nějak nevidím ani v C5II...Teda jestli nemyslíte to u ruční brzdy, ale to je tak na plechovku a nesmí se prudce brzdit. V Xantii mi krásně pasuje hrnek do kapsy u dveří - krásně tam drí :-((((
|
|
07.08.2012 18:33 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2497738
|
|
máca
|
|
|
Leda si pořídit takovou malou jakoby kapsičku z plastu na láhev. Má se zavěsit na okno,nevím ale jak to bude vypadat, aby se neponičila guma. Viděla jsem to myslím v zásilk. obchjodě Magnet. Ale osobně do toho nejdu.
Leda si pořídit takovou malou jakoby kapsičku z plastu na láhev. Má se zavěsit na okno,nevím ale jak to bude vypadat, aby se neponičila guma. Viděla jsem to myslím v zásilk. obchjodě Magnet. Ale osobně do toho nejdu.:-d
|
|
07.08.2012 21:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2497811
|
|
jumep
|
|
|
kto videl ako krasne ma C6 spravene drziaky na pohare by pri c5 zaplakal
kto videl ako krasne ma C6 spravene drziaky na pohare by pri c5 zaplakal :)
|
|
07.08.2012 21:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2497817
|
|
C5stepan
|
|
|
Prezidenti FRA to mají na slivovicu.
Prezidenti FRA to mají na slivovicu:-)))).
|
|
25.08.2012 22:28 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2501214
|
|
Devilian
|
|
|
Zdravim. Je tu niekto z juzneho slovenska z diagnostikou a skusenostami, kto by so mnou chcel obehnut par C5? Chcel by som sa uz konecne stat plnohodnotnym clenom klubu
Zdravim. Je tu niekto z juzneho slovenska z diagnostikou a skusenostami, kto by so mnou chcel obehnut par C5? Chcel by som sa uz konecne stat plnohodnotnym clenom klubu :)
|
|
26.08.2012 01:20 -
Rady před koupí nové C5
|
2501224
|
|
LishaoTao
|
|
|
Ahoj Vichni.
Toto je můj první příspěvek zde. Budu si kupovat nové auto a zvauji i jako jednoho z favoritů C5 2,2Hdi automat z ceníku jsem vybral vechno, kromě střeního okna, plus navíc audio systém na zakázku, jetě extra fólie na okna, obyčejná bílá barva plus matná bílá fólie a pouze 18 kola. Auto se mi mooc líbí, ale je to hlavně z ekonomických důvodů. Jen se bojím Francouzského auta. Vykolily mě u R25, Safrane (Baccara), Safrane (Initiale), VelSatis (Initiale) a Espace IV. Je to u pravda několik let, ale mám pocit, e stejně jako vude jinde se díky panice z Číny hrozně etří. Jezdím u jen v Německých autech - a zde je to teda znát. Dalí favorit je BMW5, BMW5GT. Nepite mi prosím e to jsou nesrovnatelná auta. Kdy to vezmu racionálně a odpustím si kraviny, který si objednám stejně jen proto, abych měl auto v dobré výbavě a pouiji je minimálně, tak mi z toho C5 vypadne jako celkem rozumná úvaha. Obitá palubní deska, výplně dveří a k oknům, plnokoený interiér a srovnatelné sedačky jsou v BMW za cca 220tisíc, atd..
Co mě přivádí k C5?
- Jak jsem psal je to hlavně cena.
- Pominu-li BMW 525D a MB-E 250CDI, tak i monost celkem výkonného 4válce s automatem 2,2HDI. Na více válců v rámci firemní politiky nemám nárok. Pan ředitel má také jen 4válec. Zkouel jsem DS5 v hybridu a teda to bylo pro mě peklo.. Co se auta týče. Jízdně mi to ústrojí přilo zajímavé.
- Udělám Němcům truc - je jim to samozřejmě jedno, ale mě to udělá dobře Odliím se od ostatních kolegů, přátel. S pojmem neprémiový fakt problém nemám.
- V maximální výbavě hodnotně vyhlíející interiér - kůe Criollo a alcantarový strop
- Multimediální systém NaviDrive 3D - přijde mi to jako za málo peněz hodně muziky
- Parádní sedačky. Takhle pohodlně se mi sedí jen v BMW s anatomickými sedadly a nebo co pamatuji tak ve VelSatisu. Jezdím věčně sám, nebo maximálně ve dvou, take málo místa vzadu mě netrápí. Navíc mi to tak patné nepřijde nevím co ti novináři furt řeí.
- čudltown. Mraky a mraky tlačítek to mám moc rád. Troku mi jen schází iDrive, nebo nějaký podobný ovládací klon.
- pevný střed volantu se spoustou tlačítek to mě bere!
- auto není tak přeplastované jako Insignie, Superby, Peugeoty,
- dvě pěkné koncovky výfuku
Co mi na C5 schází, nebo vadí
- ambientní osvětlení. V autech co teď mám, mi svítí od kliček dveří, schránek ve dveřích, dřevěného dekoru na palubní desce/dveřích a po prostor pro nohy. Je to fakt příjemný, hodně cestuju v noci a cítím se v autě prostě skvěle.
- dobré audio - a teď nemyslím Bose, Infinity, Philips a podobné hrůzy. Hudbu dnes poslouchám téměř výhradně v autě a chci si jí uít. Natěstí tento nedostatek jsem s dealerem vyřeil, e mi do auta přes externí firmu postaví zvuk na mé ucho, bez ztráty záruky.
- náhon jen na přední nápravu
- relativně malá obrazovka NaviDrive 3D jen 7
- absence klimatizovaných sedaček
- absence adaptivního tempomatu - i kdy je pravda, e poslední dobou se ho snaím moc nepouívat a jezdím na nohu. Nemám pak problémy s koncentrací při delích cestách a neusínám
- nemonost volby dekoru rád bych dřevo.
- vyí hluk od kol. Na autě se kterým jsem jel byly R18 Micheliny a přilo mi, e dělaly dost hluk. Ale je moné, e jsem teď jen moc zhejčkanej.
- úzký středový tunel. To mi ale zase vynahrazují ty sedačky někam se vejít musí J
- kovový dekor na volantu a tenkost věnce
- absence zadní elektrické roletky na okno. Manuální pro boční okna mi nevadí, ale ten prazvlátní tvar mě fakt tve to je raději nebudu vytahovat.
- klíček od vozu ten je teda fakt mega děsivej vyřeeno, na zakázku mi udělají jinou tu gumoplastovou část.
- dráčky nápojů na to se ale asi dá zvyknout
- autohold jen hill assist a jen na pár vteřin L
- auto na 18 nevypadá zas tak dobře. Aby bylo opravdu parádní, tak to chce ty 19 Adriatique. Ale já chci etřit! Take 18 Caspienne
- s paketem Criollo jsou nějaké plastové doplňky domodra náhodně vybrané. ádnou logiku jsem v tom nenael.
- absence plynové vzpěry pro kapotu minimálně s kadým tankováním dolévám vodu do ostřikovačů.
Dotazy :
Má C5 atermické čelní sklo?
Má lepené čelní sklo?
Ta krabička na video-IN u NaviDrive 3D je v přihrádce před spolujezdcem sériově?
Je moné pouívat spárovaný telefon s bluetooth jako Wifi onboard hotspot?
Jde odblokovat dívání se na TV/DVD za jízdy?
Na nějakých fotkách mi přijde, jako by C5 měla zadní světla lehce začerněná?
Co je zezadu na středovém panelu? Výdechy klimatizace jsou ve sloupkách.
Jinak mile mě překvapil automat jak řadí. Nebylo to zlé a ta 2,2HDI na běnou dálniční 150-160 bohatě dostačovala. Spotřeba pod 7litrů je fajn. Motor se moc nevytáčel a v kabině byl celkem klid.
Auto bych chtěl tak na 2-3roky. Teď ale hlavní otázka, jestli s ním budu schopen najezdit 200t km kadodenního jedění, nebo si ho nechat jen na 150t ? Nechci nic řeit. Jen jezdit na pravidelné servisní prohlídky a toď ve. K autům se umím chovat musím, kdy chci, aby na ně byl spoleh a někde mě nenechala. Ale nechci někde v Belgii řeit to, e mi nefunguje podvozek, nebo něco dálího. Na moje.auto a na dalích uivatelských rezencích jim pořád něco odchází, zlobí
.
Díky moc vem za rady, návrhy, podněty.
Lishao
Ahoj Vichni.
Toto je můj první příspěvek zde. Budu si kupovat nové auto a zvauji i jako jednoho z favoritů C5 2,2Hdi automat z ceníku jsem vybral vechno, kromě střeního okna, plus navíc audio systém na zakázku, jetě extra fólie na okna, obyčejná bílá barva plus matná bílá fólie a pouze 18 kola. Auto se mi mooc líbí, ale je to hlavně z ekonomických důvodů. Jen se bojím Francouzského auta. Vykolily mě u R25, Safrane (Baccara), Safrane (Initiale), VelSatis (Initiale) a Espace IV. Je to u pravda několik let, ale mám pocit, e stejně jako vude jinde se díky panice z Číny hrozně etří. Jezdím u jen v Německých autech - a zde je to teda znát. Dalí favorit je BMW5, BMW5GT. Nepite mi prosím e to jsou nesrovnatelná auta. Kdy to vezmu racionálně a odpustím si kraviny, který si objednám stejně jen proto, abych měl auto v dobré výbavě a pouiji je minimálně, tak mi z toho C5 vypadne jako celkem rozumná úvaha. Obitá palubní deska, výplně dveří a k oknům, plnokoený interiér a srovnatelné sedačky jsou v BMW za cca 220tisíc, atd..
Co mě přivádí k C5?
- Jak jsem psal je to hlavně cena.
- Pominu-li BMW 525D a MB-E 250CDI, tak i monost celkem výkonného 4válce s automatem 2,2HDI. Na více válců v rámci firemní politiky nemám nárok. Pan ředitel má také jen 4válec. Zkouel jsem DS5 v hybridu a teda to bylo pro mě peklo.. Co se auta týče. Jízdně mi to ústrojí přilo zajímavé.
- Udělám Němcům truc - je jim to samozřejmě jedno, ale mě to udělá dobře :) Odliím se od ostatních kolegů, přátel. S pojmem neprémiový fakt problém nemám.
- V maximální výbavě hodnotně vyhlíející interiér - kůe Criollo a alcantarový strop
- Multimediální systém NaviDrive 3D - přijde mi to jako za málo peněz hodně muziky
- Parádní sedačky. Takhle pohodlně se mi sedí jen v BMW s anatomickými sedadly a nebo co pamatuji tak ve VelSatisu. Jezdím věčně sám, nebo maximálně ve dvou, take málo místa vzadu mě netrápí. Navíc mi to tak patné nepřijde nevím co ti novináři furt řeí.
- čudltown. Mraky a mraky tlačítek to mám moc rád. Troku mi jen schází iDrive, nebo nějaký podobný ovládací klon.
- pevný střed volantu se spoustou tlačítek to mě bere!
- auto není tak přeplastované jako Insignie, Superby, Peugeoty,
- dvě pěkné koncovky výfuku
Co mi na C5 schází, nebo vadí
- ambientní osvětlení. V autech co teď mám, mi svítí od kliček dveří, schránek ve dveřích, dřevěného dekoru na palubní desce/dveřích a po prostor pro nohy. Je to fakt příjemný, hodně cestuju v noci a cítím se v autě prostě skvěle.
- dobré audio - a teď nemyslím Bose, Infinity, Philips a podobné hrůzy. Hudbu dnes poslouchám téměř výhradně v autě a chci si jí uít. Natěstí tento nedostatek jsem s dealerem vyřeil, e mi do auta přes externí firmu postaví zvuk na mé ucho, bez ztráty záruky.
- náhon jen na přední nápravu
- relativně malá obrazovka NaviDrive 3D jen 7
- absence klimatizovaných sedaček
- absence adaptivního tempomatu - i kdy je pravda, e poslední dobou se ho snaím moc nepouívat a jezdím na nohu. Nemám pak problémy s koncentrací při delích cestách a neusínám
- nemonost volby dekoru rád bych dřevo.
- vyí hluk od kol. Na autě se kterým jsem jel byly R18 Micheliny a přilo mi, e dělaly dost hluk. Ale je moné, e jsem teď jen moc zhejčkanej.
- úzký středový tunel. To mi ale zase vynahrazují ty sedačky někam se vejít musí J
- kovový dekor na volantu a tenkost věnce
- absence zadní elektrické roletky na okno. Manuální pro boční okna mi nevadí, ale ten prazvlátní tvar mě fakt tve to je raději nebudu vytahovat.
- klíček od vozu ten je teda fakt mega děsivej vyřeeno, na zakázku mi udělají jinou tu gumoplastovou část.
- dráčky nápojů na to se ale asi dá zvyknout
- autohold jen hill assist a jen na pár vteřin L
- auto na 18 nevypadá zas tak dobře. Aby bylo opravdu parádní, tak to chce ty 19 Adriatique. Ale já chci etřit! Take 18 Caspienne
- s paketem Criollo jsou nějaké plastové doplňky domodra náhodně vybrané. ádnou logiku jsem v tom nenael.
- absence plynové vzpěry pro kapotu minimálně s kadým tankováním dolévám vodu do ostřikovačů.
Dotazy :
Má C5 atermické čelní sklo?
Má lepené čelní sklo?
Ta krabička na video-IN u NaviDrive 3D je v přihrádce před spolujezdcem sériově?
Je moné pouívat spárovaný telefon s bluetooth jako Wifi onboard hotspot?
Jde odblokovat dívání se na TV/DVD za jízdy?
Na nějakých fotkách mi přijde, jako by C5 měla zadní světla lehce začerněná?
Co je zezadu na středovém panelu? Výdechy klimatizace jsou ve sloupkách.
Jinak mile mě překvapil automat jak řadí. Nebylo to zlé a ta 2,2HDI na běnou dálniční 150-160 bohatě dostačovala. Spotřeba pod 7litrů je fajn. Motor se moc nevytáčel a v kabině byl celkem klid.
Auto bych chtěl tak na 2-3roky. Teď ale hlavní otázka, jestli s ním budu schopen najezdit 200t km kadodenního jedění, nebo si ho nechat jen na 150t ? Nechci nic řeit. Jen jezdit na pravidelné servisní prohlídky a toď ve. K autům se umím chovat musím, kdy chci, aby na ně byl spoleh a někde mě nenechala. Ale nechci někde v Belgii řeit to, e mi nefunguje podvozek, nebo něco dálího. Na moje.auto a na dalích uivatelských rezencích jim pořád něco odchází, zlobí
.
Díky moc vem za rady, návrhy, podněty.
Lishao
|
|
26.08.2012 18:44 -
Re: Rady před koupí nové C5
|
2501397
|
|
cit
|
|
|
Dej si otázku-jaký jsem řidič? Jestli pohodář,tak je pro tebe C5 ta pravá.
Dej si otázku-jaký jsem řidič? Jestli pohodář,tak je pro tebe C5 ta pravá.:palec
|
|
26.08.2012 21:30 -
Re: Rady před koupí nové C5
|
2501470
|
|
Hanz 397
|
|
|
Zmiňoval jsi tady nadauta(tak se tu říká BMW )-jezdil jsem s C5 X7,skoro denně jezdím s BMW 5 i GT,take si myslím,e si můu dovolit porovnat(i kdy ádné extra velké porce km,take srovnání ber s mírnou rezervou). Obě auta jsou tak nějak stejně německá,podobná kvalitou zpracování a zmiňovaná nadauta jsou u teď i docela kamarádská k posádce,díky nastavitelným tlumičům,ale na hydru to pořád nemá. Tím ale asi vekerá podobnost končí. Motory BMW větinou mají nadbytek výkonu,Citroen ho má příjemně tak akorát, BMW má druhou zásuvku 12V za 25E,Citroen zadarmo -tím chci říct,e i kdy je Citroen dost ořezanej kvůli ceně,tak má pořád za míň peněz větí výbavu. Abys do BMW nacpal to,co do C5 za mega,musel bys přitlačit jetě dalích aspoň 300000... A za to u bys mohl koupit manelce novou C4 . Na spolehlivost bych moc nekoukal-pokud trefí dobrej kus,poslouí ti stejně jedno i druhý,pokud trefí patnej,bude nasr...nej tam i tam... A novináři? Ti píou tak dobře o autě,jak hodně jim importér nasype /jak hodně jim to auto nechá zrasovat-na kadým kolení vídám "novinářská" auta a kolikrát člověk nechápe,jak to,či ono dokázali. Take nějak nevím proč,ale vychází mi pořád líp C5. Jinak myslím,e něco podobného se tu u probíralo,ale nemůu to najít....
Zmiňoval jsi tady nadauta(tak se tu říká BMW :-d )-jezdil jsem s C5 X7,skoro denně jezdím s BMW 5 i GT,take si myslím,e si můu dovolit porovnat(i kdy ádné extra velké porce km,take srovnání ber s mírnou rezervou). Obě auta jsou tak nějak stejně německá,podobná kvalitou zpracování a zmiňovaná nadauta jsou u teď i docela kamarádská k posádce,díky nastavitelným tlumičům,ale na hydru to pořád nemá. Tím ale asi vekerá podobnost končí. Motory BMW větinou mají nadbytek výkonu,Citroen ho má příjemně tak akorát, BMW má druhou zásuvku 12V za 25E,Citroen zadarmo ;-) -tím chci říct,e i kdy je Citroen dost ořezanej kvůli ceně,tak má pořád za míň peněz větí výbavu. Abys do BMW nacpal to,co do C5 za mega,musel bys přitlačit jetě dalích aspoň 300000... A za to u bys mohl koupit manelce novou C4 :-d . Na spolehlivost bych moc nekoukal-pokud trefí dobrej kus,poslouí ti stejně jedno i druhý,pokud trefí patnej,bude nasr...nej tam i tam... A novináři? Ti píou tak dobře o autě,jak hodně jim importér nasype /jak hodně jim to auto nechá zrasovat-na kadým kolení vídám "novinářská" auta a kolikrát člověk nechápe,jak to,či ono dokázali. Take nějak nevím proč,ale vychází mi pořád líp C5. Jinak myslím,e něco podobného se tu u probíralo,ale nemůu to najít....
|
|
26.08.2012 22:40 -
Re: Rady před koupí nové C5
|
2501497
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Proč C5 a ne C6?
Proč C5 a ne C6? :nevim
|
|
| |
|
|