| | |
30.12.2011 06:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436252
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Naprostý sohlas. U kadého technického výrobku (nejen auta) existují krámy způsobené výrobou nebo zoufalou údrbou a kdyby to mělo vést k zásadnímu odmítání daného výrobku, tak jetě honíme mamuty.
Včera jsem ze zvědavosti hledal podobné kluby na západ od naich hranic (nemá tento club nějaký seznam nebo styky??) a u germánského Andre Citroen clubu jsem objevil článek 10x kolem zeměkoule. Je tam fotka tachometru 400 000 km na C5 I 2.2 HDi. Majitel má první spojku, první turbo, druhé koule, třetí řemen... Kromě předepsaných výměn nedal do motoru ani euro.
Naprostý sohlas. U kadého technického výrobku (nejen auta) existují krámy způsobené výrobou nebo zoufalou údrbou a kdyby to mělo vést k zásadnímu odmítání daného výrobku, tak jetě honíme mamuty.
Včera jsem ze zvědavosti hledal podobné kluby na západ od naich hranic (nemá tento club nějaký seznam nebo styky??) a u germánského Andre Citroen clubu jsem objevil článek 10x kolem zeměkoule. Je tam fotka tachometru 400 000 km na C5 I 2.2 HDi. Majitel má první spojku, první turbo, druhé koule, třetí řemen... Kromě předepsaných výměn nedal do motoru ani euro.
|
|
30.12.2011 09:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436255
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
To je příklad ze ivota. Poprvé la repase vstřiků přes autorizák Citroen, podruhé lo celé auto do Bosche, a udělají co je potřeba. Nevím u kde jinde by tomu měli víc rozumět.
A není to problém francouzského auta, je to problém německého vstřikování. Stejně bych dopadl s TDI.
Kdy to shrnu, nafta vs benzín:
Nafta:
Turbo 15
Vstřikování 30
Dvouhmota se spojkou 20
FAP 10
Benzín:
Kat 20
Lambdy 10
Spojka 5
a to beru ceny citroenu
Věřím tomu, e na německou naftu s německým servisem HDI zvládne 400tisíc. To dají i blbý felicie a 100% by to zvládla i C5 2,0i.
To je příklad ze ivota. Poprvé la repase vstřiků přes autorizák Citroen, podruhé lo celé auto do Bosche, a udělají co je potřeba. Nevím u kde jinde by tomu měli víc rozumět.
A není to problém francouzského auta, je to problém německého vstřikování. Stejně bych dopadl s TDI.
Kdy to shrnu, nafta vs benzín:
Nafta:
Turbo 15
Vstřikování 30
Dvouhmota se spojkou 20
FAP 10
Benzín:
Kat 20
Lambdy 10
Spojka 5
a to beru ceny citroenu
Věřím tomu, e na německou naftu s německým servisem HDI zvládne 400tisíc. To dají i blbý felicie a 100% by to zvládla i C5 2,0i.
|
|
30.12.2011 16:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436267
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
c5vyskov: Předpokládám, e ten příklad ze ivota je o té 1.6HDi, kterou tu mnozí kupujícím vymlouvají. A se jí vyhnou obloukem.
c5vyskov: Předpokládám, e ten příklad ze ivota je o té 1.6HDi, kterou tu mnozí kupujícím vymlouvají. A se jí vyhnou obloukem.
|
|
30.12.2011 17:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436278
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): To je příklad ze ivota. Poprvé la repase vstřiků přes autorizák Citroen, podruhé lo celé auto do Bosche, a udělají co je potřeba. Nevím u kde jinde by tomu měli víc rozumět.
A není to problém francouzského auta, je to problém německého vstřikování. Stejně bych dopadl s TDI.
Kdy to shrnu, nafta vs benzín:
Nafta:
Turbo 15 ----------------------8a12000,-
Vstřikování 30----------------repas 12000,-
Dvouhmota se spojkou 20--14000,-
FAP 10-------------------------1000,-+aditiva3500,-
Benzín:
Kat 20
Lambdy 10
Spojka 5
a to beru ceny citroenu
----------------------------------------------------
vstřiky 3500,- kus(nedají se repasovat)
svíčky ????
zap.lita???
a dalí - benziny moc nedělám tak jen tak narychlo z hlavy co mne napadlo.
Věřím tomu, e na německou naftu s německým servisem HDI zvládne 400tisíc. To dají i blbý felicie a 100% by to zvládla i C5 2,0i.
Trochu jsem upravil ceny na aktuální a u benzínu je toho o mnoho víc co odchází častěji ne u nafty
Trochu jsem upravil ceny na aktuální a u benzínu je toho o mnoho víc co odchází častěji ne u nafty
|
|
30.12.2011 19:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436285
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
nevím proč kadý vymlouvá koupi 1.6HDi. Já jsem se taky nejdřív bál,je to motor který vychází z 1.4. Pořád slyím jak je to napumpované tlakem turba a je to na hranici,ale co to je ta hranice?
Kdy se podíváme jak to ve jde straně rychle dopředu a pořád to jetě půjde. Tak si myslím,e ta hranice je jetě hodně daleko.
Já osobně jsem spokojen jak s výkonem a pruností. Není to závodák to je jasný,ale u takového auta nejde o závodění.
Jde nám vem co jsme "jiní" přece o pohodlí a klidnou jízdu přes cokoliv co nám nae skvělé silnice nastraí.
Nejde zas tak o motor jako o schopnost auta nás uchvátit jízdou a proto Francouz a Ne Germán.
Já mám jasno na dlouhou dobu
:-o nevím proč kadý vymlouvá koupi 1.6HDi. Já jsem se taky nejdřív bál,je to motor který vychází z 1.4. Pořád slyím jak je to napumpované tlakem turba a je to na hranici,ale co to je ta hranice?
Kdy se podíváme jak to ve jde straně rychle dopředu a pořád to jetě půjde. Tak si myslím,e ta hranice je jetě hodně daleko.
Já osobně jsem spokojen jak s výkonem a pruností. Není to závodák to je jasný,ale u takového auta nejde o závodění.
Jde nám vem co jsme "jiní" přece o pohodlí a klidnou jízdu přes cokoliv co nám nae skvělé silnice nastraí.
Nejde zas tak o motor jako o schopnost auta nás uchvátit jízdou:-)) a proto Francouz a Ne Germán:-)))).
Já mám jasno na dlouhou dobu:palec
|
|
30.12.2011 19:33 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436286
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tu nejde o to, ci je to na ten objem velky vykon. Podla mna co sa tyka objem - vykon tak je to v poho. Ide o to, ze ten motor nieje na to konstrukcne dimenzovany, proste je poddimenzovany. On je dobry na vykrese ( maly, kompaktny, usporny, tichy, pohodlny proste uzivatelsky prijemny..) aale nieje proste dost dimenzovany na ten vykon. Preto pisem, ze ako novy moze byt ok. ale po 100 000km by som to predal a hotovo. Keby aspon stali veci do neho par korun, to budu mozno za par rokov. Ale na servis je to drahy motor a to co ludia usporia na nafte s vysokou pravdepodobnostou potom daju za opravy.
Tu nejde o to, ci je to na ten objem velky vykon. Podla mna co sa tyka objem - vykon tak je to v poho. Ide o to, ze ten motor nieje na to konstrukcne dimenzovany, proste je poddimenzovany. On je dobry na vykrese ( maly, kompaktny, usporny, tichy, pohodlny proste uzivatelsky prijemny..) aale nieje proste dost dimenzovany na ten vykon. Preto pisem, ze ako novy moze byt ok. ale po 100 000km by som to predal a hotovo. Keby aspon stali veci do neho par korun, to budu mozno za par rokov. Ale na servis je to drahy motor a to co ludia usporia na nafte s vysokou pravdepodobnostou potom daju za opravy.
|
|
30.12.2011 20:46 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436289
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Já tomu stejně pořád nerozumím. Jak poddimenzovaný, já mám najeto 180t a zatím ve o.k.Je teda pravda,e papá ve kvalitní a aditivované jako já.
Neříkám,e ve co nakreslí a vymyslí je bez much,ale jsou i 1.2 s turbem a ty jsou taky patné,protoe májí obsah zapalovače.
No budu čekat kdy na mě vykokne nějaká poddimenzovaná vada
Moná kdybych viděl co se děje v motoru tak si to nekoupím ale jinak...
Já tomu stejně pořád nerozumím. Jak poddimenzovaný, já mám najeto 180t a zatím ve o.k.Je teda pravda,e papá ve kvalitní a aditivované jako já:-)))).
Neříkám,e ve co nakreslí a vymyslí je bez much,ale jsou i 1.2 s turbem a ty jsou taky patné,protoe májí obsah zapalovače.
No budu čekat kdy na mě vykokne nějaká poddimenzovaná vada:-))
Moná kdybych viděl co se děje v motoru tak si to nekoupím ale jinak...
|
|
30.12.2011 22:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436322
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jojo, příklad ze ivota se týkal 1,6HDI, jene ty díly mají vechny HDI. A neříkejte, e u jiných HDI neodejdou. Moná jenom později.
A ceny co jsem uváděl u nákladů na diesel můu (bohuel) podloit fakturama. Moná se dá i za míň, ale beru to jako uivatel - na opravu dám auto do servisu, maximálně třeba turbo do turboservisu atd. Nevím jestli franta vedle ve vesnici repásne vstřiky za 12, lubo odvedle propláchne fap... Tím se nechci dotknout těch, co to umí. Ale moje dosavadní zkuenost s pepou z vesnice je taková, e mi vyměněné loisko v kole po 30km vypadlo-blbě zajistil segrovku...
Náklady na provoz benzínu by mohl upřesnit nějaký kolega (kolegyně s benzínem - já iju v tom, e se tam nemá co pokazit a kdy u, tak to stojí pár korun.
Ale obecně tedy kdy u do C5 diesel, tak ne 1,6. Můe najít kus v 100% stavu, ale prostě ta pravděpodobnost drahé závady u 1,6 asi je vyí. Stejně jako podle mě je rizikovějí diesel ne benzín.
DaveLbc: No poddimenzovaný...u to prostě není na 50let. Si vem starý V3S, Tatry, TD osobáky z 80. let, jezdí dodnes. Kde budou za 20 let CR diesly?
Jojo, příklad ze ivota se týkal 1,6HDI, jene ty díly mají vechny HDI. A neříkejte, e u jiných HDI neodejdou. Moná jenom později.
A ceny co jsem uváděl u nákladů na diesel můu (bohuel) podloit fakturama. Moná se dá i za míň, ale beru to jako uivatel - na opravu dám auto do servisu, maximálně třeba turbo do turboservisu atd. Nevím jestli franta vedle ve vesnici repásne vstřiky za 12, lubo odvedle propláchne fap... Tím se nechci dotknout těch, co to umí. Ale moje dosavadní zkuenost s pepou z vesnice je taková, e mi vyměněné loisko v kole po 30km vypadlo-blbě zajistil segrovku...
Náklady na provoz benzínu by mohl upřesnit nějaký kolega (kolegyně:)) s benzínem - já iju v tom, e se tam nemá co pokazit a kdy u, tak to stojí pár korun.
Ale obecně tedy kdy u do C5 diesel, tak ne 1,6. Můe najít kus v 100% stavu, ale prostě ta pravděpodobnost drahé závady u 1,6 asi je vyí. Stejně jako podle mě je rizikovějí diesel ne benzín.
DaveLbc: No poddimenzovaný...u to prostě není na 50let. Si vem starý V3S, Tatry, TD osobáky z 80. let, jezdí dodnes. Kde budou za 20 let CR diesly?
|
|
30.12.2011 22:24 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436323
|
|
jumep
|
|
|
uz sa to tu zvrhava, takze by som poprosil STOP a navrat k tematu (radsej takto, povodne som sa chcel este vyjadrit, ale nebudem to tu rozduchavat)
uz sa to tu zvrhava, takze by som poprosil STOP a navrat k tematu (radsej takto, povodne som sa chcel este vyjadrit, ale nebudem to tu rozduchavat)
|
|
31.12.2011 13:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436404
|
|
karneval
|
|
|
Tak skúsenosti zo včerajej obhliadky v ahách: .link.
prvá vec: Jumep je ochotný človek a vyzná sa - moe vás uchráni od pohromy na kolesách
Čo sa týka auta tak sklamanie, km boli stočené o 100t., s tým sa ale počítalo. Predok bol robený, bol tam gitovaný nárazník aj svetlá neboli celkom ok, ale airbagy vraj strelené neboli. Zadný nárazník bol lakovaný, zrkadlá tam neboli originál. Interiér dos oahaný, zadný stierač zahrdzavený, ulomený. S tým u sa vežmi nepočítalo, lebo na fotkách sú tieto veci OK.
Z technických chýb tam boli zlé haviče, pravdepodobne vadný EGR, webasto po smrti, loiská v zadnej náprave.
Pán bol očividne ochotný akceptova 800 zžavu, take si bol vedomý e auto nie je OK, pri telefóne ma o tom ubezpečoval, take to beriem ako zavádzanie - stálo nás to čas, peniaze, otravovanie iných žudí. Urobili sme 1000km a prili bez auta, ale lepie takto ako dojs s vrakom
Take vďaka jumep ete raz a ja hžadám ďalej
Tak skúsenosti zo včerajej obhliadky v ahách: http://citroen-c5-break.autobazar.eu/22-16v-hdi-exclusive-id1799513.html
prvá vec: Jumep je ochotný človek a vyzná sa - moe vás uchráni od pohromy na kolesách :D
Čo sa týka auta tak sklamanie, km boli stočené o 100t., s tým sa ale počítalo. Predok bol robený, bol tam gitovaný nárazník aj svetlá neboli celkom ok, ale airbagy vraj strelené neboli. Zadný nárazník bol lakovaný, zrkadlá tam neboli originál. Interiér dos oahaný, zadný stierač zahrdzavený, ulomený. S tým u sa vežmi nepočítalo, lebo na fotkách sú tieto veci OK.
Z technických chýb tam boli zlé haviče, pravdepodobne vadný EGR, webasto po smrti, loiská v zadnej náprave.
Pán bol očividne ochotný akceptova 800 zžavu, take si bol vedomý e auto nie je OK, pri telefóne ma o tom ubezpečoval, take to beriem ako zavádzanie - stálo nás to čas, peniaze, otravovanie iných žudí. Urobili sme 1000km a prili bez auta, ale lepie takto ako dojs s vrakom :)
Take vďaka jumep ete raz a ja hžadám ďalej :)
|
|
31.12.2011 16:41 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436437
|
|
Henry
|
|
|
Takhle by měl nakupovat auto kadý.
A se to vichni naučíme, tak se přestanou prodávat drahé vraky nebo cena bude odpovídající vraku.
Věřím tomu, e za 1/2 ceny by jsi auto koupil s tím, e ty vadné věci vymění a má pokoj.
P.S. Ké by bylo víc takových "jumepů"
Takhle by měl nakupovat auto kadý. :palec :palec
A se to vichni naučíme, tak se přestanou prodávat drahé vraky nebo cena bude odpovídající vraku.
Věřím tomu, e za 1/2 ceny by jsi auto koupil s tím, e ty vadné věci vymění a má pokoj.
P.S. Ké by bylo víc takových "jumepů" ;-)
|
|
31.12.2011 19:21 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436467
|
|
JaMat
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 115 |
|
|
Dobrá práce
Jen dodám, e za 3.800,- to auto ani dobré být nemohlo. Snad Ti to napoví, v jakých cenových relacích hledat...
Dobrá práce :palec
Jen dodám, e za 3.800,- to auto ani dobré být nemohlo. Snad Ti to napoví, v jakých cenových relacích hledat...
|
|
01.01.2012 11:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436484
|
|
karneval
|
|
|
JaMat napsal(a): Dobrá práce
Jen dodám, e za 3.800,- to auto ani dobré být nemohlo. Snad Ti to napoví, v jakých cenových relacích hledat...
Čo sa týka ceny, myslím si e za 4k +- sa C5 I zohna dá. Skús si na také auto da cenovku 5,5k a nepredá ho ani za rok. Sú to u 7-10 ročné Citroeny a odhliadnuc od výbavy si nedria hodnotu ako iné značky. To je hlavný dovod prečo chcem C5 - za tie prachy ponúka toho asi najviac vo svojej triede. Schválne, kožko by som zaplatil za priestorovo rovnaký Passat s rovnakou výbavou a rovnakým ročníkom?
Mali sme ís pozera iné auto ale predalo sa. U tohto konkrétneho kusu zaváil hlavne fakt, e aj keby sa dali do poriadku mechanické veci, stále by mi ostalo auto so zničeným interiérom a robeným predkom.
Čo sa týka ceny, myslím si e za 4k +- sa C5 I zohna dá. Skús si na také auto da cenovku 5,5k a nepredá ho ani za rok. Sú to u 7-10 ročné Citroeny a odhliadnuc od výbavy si nedria hodnotu ako iné značky. To je hlavný dovod prečo chcem C5 - za tie prachy ponúka toho asi najviac vo svojej triede. Schválne, kožko by som zaplatil za priestorovo rovnaký Passat s rovnakou výbavou a rovnakým ročníkom?
Mali sme ís pozera iné auto ale predalo sa. U tohto konkrétneho kusu zaváil hlavne fakt, e aj keby sa dali do poriadku mechanické veci, stále by mi ostalo auto so zničeným interiérom a robeným predkom.
|
|
04.01.2012 17:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436953
|
|
Luki_C5
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) najk, 04.01.12 21:25 Důvod: aktualizuj si inzerát a tam to napi, bac, bac na zadek | | |
|
05.01.2012 08:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2437014
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
já bych jen dodal malou reakci na koupi vozu.zadal jsem si do vyhledávače:mobile.de kde cena je zhruba poloviční ne na stránkách autobazar.eu.km-nestočené!!!(v německu je to trestný čin)a výměna n.d.bude asi taky kvalitnějí ne z kelly.tech.stav vozidla taky bude lepí u nás se dá projít skoro se vím i kdy je to on-line ale v německu u je to větí problém.zkus juknout a porovnat ceny tam a pak u jen vzít týden dovču pozvat jumepa na výlet a tradá pro vůz
já bych jen dodal malou reakci na koupi vozu.zadal jsem si do vyhledávače:mobile.de kde cena je zhruba poloviční ne na stránkách autobazar.eu.km-nestočené!!!(v německu je to trestný čin)a výměna n.d.bude asi taky kvalitnějí ne z kelly.tech.stav vozidla taky bude lepí u nás se dá projít skoro se vím i kdy je to on-line ale v německu u je to větí problém.zkus juknout a porovnat ceny tam a pak u jen vzít týden dovču pozvat jumepa na výlet a tradá pro vůz :palec
|
|
05.01.2012 11:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2437023
|
|
jardas
|
|
|
Taky nechápu... joo moná před pár lety se to jetě vyplatilo z německa
ale dneska ? Auto ti tam prodá Turek jak poleno a kasička je doma
to spí jako výcary nebo Lucembursko a tak
Taky nechápu... joo moná před pár lety se to jetě vyplatilo z německa
ale dneska ? Auto ti tam prodá Turek jak poleno a kasička je doma
to spí jako výcary nebo Lucembursko a tak
|
|
05.01.2012 12:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2437024
|
|
jruze
|
|
|
Dá se i dnes v DE , ale musí od němce a né na mobil,ale na adrese a dobře vybrat - nejlépe tam někoho mít a z místních novin.Musí počítat e pokud je nízká cena tak větinou má nějaký důvod opodstetněný stavem a investicí potřebnou k odstranění vad buď vzniklích a nebo začínajících - zjednodueně na autě se začnou projevovat závady servis stanoví v brzké době investice 2000eur - běná cena 4000eur - prodejní cena 2000eur. Konkrétní případ mobile DE -C5 II 2.0HDI - motor točí,ale nechytne cena 2000eur místo Hamburg.
Můe si pro to dojet 2000eur + 10000,- doprava + 20000,- motor + 10000,- přihláení =90000,- a to je jeden z dobrých inzerátů.
Dá se i dnes v DE , ale musí od němce a né na mobil,ale na adrese a dobře vybrat - nejlépe tam někoho mít a z místních novin.Musí počítat e pokud je nízká cena tak větinou má nějaký důvod opodstetněný stavem a investicí potřebnou k odstranění vad buď vzniklích a nebo začínajících - zjednodueně na autě se začnou projevovat závady servis stanoví v brzké době investice 2000eur - běná cena 4000eur - prodejní cena 2000eur. Konkrétní případ mobile DE -C5 II 2.0HDI - motor točí,ale nechytne cena 2000eur místo Hamburg.
Můe si pro to dojet 2000eur + 10000,- doprava + 20000,- motor + 10000,- přihláení =90000,- a to je jeden z dobrých inzerátů.
|
|
05.01.2012 12:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2437026
|
|
jardas
|
|
|
jruze napsal(a): Dá se i dnes v DE , ale musí od němce a né na mobil,ale na adrese a dobře vybrat - nejlépe tam někoho mít a z místních novin.Musí počítat e pokud je nízká cena tak větinou má nějaký důvod opodstetněný stavem a investicí potřebnou k odstranění vad buď vzniklích a nebo začínajících - zjednodueně na autě se začnou projevovat závady servis stanoví v brzké době investice 2000eur - běná cena 4000eur - prodejní cena 2000eur. Konkrétní případ mobile DE -C5 II 2.0HDI - motor točí,ale nechytne cena 2000eur místo Hamburg.
Můe si pro to dojet 2000eur + 10000,- doprava + 20000,- motor + 10000,- přihláení =90000,- a to je jeden z dobrých inzerátů.
Tak to je jasný, kdy to bere ze soukromý adresy, ale to u tam jak říká musí někoho mít... spousta lidí pořád jenom vleze na mobile, veme auto hurá do německýho bazáru, kde je to fakt poslední dobou samej turek, pro fáro
teď před svátkama jsem přivez z německa jednu RS6, ze soukromý adresy, sice levná nebyla, ale ten stav A+, dneska se prodala
Pablik1: by jsi se divil jak se v německu začíná stáčet, hlavně v těch případech jak jsem psal, a pak nikdy nebrat auto co je pár kilometrů od hranic, větinou to tam někam dotáhnou čei a prodávaj to jakoe německý auto
Tak to je jasný, kdy to bere ze soukromý adresy, ale to u tam jak říká musí někoho mít... spousta lidí pořád jenom vleze na mobile, veme auto hurá do německýho bazáru, kde je to fakt poslední dobou samej turek, pro fáro
teď před svátkama jsem přivez z německa jednu RS6, ze soukromý adresy, sice levná nebyla, ale ten stav A+, dneska se prodala
Pablik1: by jsi se divil jak se v německu začíná stáčet, hlavně v těch případech jak jsem psal, a pak nikdy nebrat auto co je pár kilometrů od hranic, větinou to tam někam dotáhnou čei a prodávaj to jakoe německý auto
|
|
| |
|
|