Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 198 > >|
28.12.2011 18:51 - Re: Koupě Citroenu C5 2436046
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
acka ... to je kus od kusu, akurat su velky, takze ked je nieco problem tak sa ti len zasmeju a neriesia


Jo,to je pravda,je to u nich kus od kusu,ale-aspoň u mě-asi měsíc po koupi se mi zastavilo palivové čerpadlo,tak jsem reklamoval skrytou vadu,zkusili,že to skrytá vada není,tak jsem jim přinesl vyjádření znalce(známého) a najednou obrátili,zaplatili fakturu za opravu,kterou jsem jim přinesl a navrch natankovali plnou nádrž-80litrů... Ale jak jsem psal,člověk jim hned na začátku musí ukázat,že mu nemůžou sr.t na lopatky a pak jde vše,jak má.

28.12.2011 18:53 - Re: Koupě Citroenu C5 2436050
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mhhory napsal(a):
Dobrý den, v poslední době uvažuji o koupi novějšího vozu než mám v současné době (Fiat BRAVA). Dost jsem se zakoukal do vozu Citroen C5 II generace motor 1.6 HDI 80kw rok 2007. Byl jsem se podívat jen tak informativně v AAA a hodně se mi zalíbil tento vůz:

.link.

V C5 nejsem nijak zvlášt znalý, proto bych uvítal Vaše názory, tipy a připomínky. Vím, že mnozí z Vás tu budou říkat a nadávat na AAA, ale přijde mi, že v poslední době se spíš dostávají na místa lepších autobazarů.

Děkuji.


Na 1.6HDI a výbavu je to dost. Porovnej z inzerátu od ,,luki" 1. lepší motorizace 2. lepší výbava a vozí i levnější . A to nemluvím že si nebude kazit jméno na clubu . Asi bych se raději poptal u něho.A pokud z bazaru kvůli splátkám tak se i auto od Lukiho dá podle mne koupit přes bazar.

28.12.2011 19:04 - Re: Koupě Citroenu C5 2436056
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
mhhory: Nenapsal jsi, jaký mᚠs autem úmysly. Teda spíš popiš, jaký mᚠasi představy o způsobu provozu. Roční nájezd km, dálnice či město, sám či s rodinou a s nákladem atd. Podle toho by se dalo spíš poradit, jakou motorizaci upřednostnit. Vybrat si auto v bazaru podle fotky a popisu není zrovna nejlepší způsob. Měl bys začít právě od toho, k čemu a jak auto využíváš, potom se rozhodnout pro značku, typ, motorizaci a výbavu a podle toho hledat. Naleštěný auto s nízkou cenou nemusí být nejlepší koupě.
Můj názor ale je, že objem motoru ničím plnohodnotným nenahradíš, u takhle těžkýho auta obzvl᚝. A přestože je tu spousta majitelů 1.6 HDi a jsou spokojeni, já bych volil spíš dvoulitra. A to především kvůli životnosti, servisovatelnosti a výkonu. Těch pár korun ročně na pojistce se myslím časem vrátí právě na servisu.
A mimo jiné, všimli jste si, že v bazarech začínají 1.6 převažovat? Čím to asi bude?

28.12.2011 21:03 - Re: Koupě Citroenu C5 2436068
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Jde o tu cenu: 190 je mimo. I kdyby třeba km seděly a bylo to v sebelepším stavu, tak dovnitř nevidíš a po pár tisících km může odejít dvouhmota/turbo/.... a to není otázka jestli, ale kdy. Takže bych šel po levnějším. Jasně že vybrat co nejlepší kus, ale ne za takové peníze.
A že převládají 1,6? Co asi převládá u fábií? 1,2HTP. U Felicií 1,3MPI. U Passata to bude 1,9TDI... Je to prostě základní motorizace a vyrobilo se jich nejvíc. Smutný by bylo, kdyby v bazarech převládaly 2,2 kterých se vyrobilo 10x míň.

29.12.2011 08:27 - Re: Koupě Citroenu C5 2436111
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
AAA .... obrátili,zaplatili fakturu za opravu,kterou jsem jim přinesl a navrch natankovali plnou nádrž-80litrů... Ale jak jsem psal,člověk jim hned na začátku musí ukázat,že mu nemůžou sr.t na lopatky a pak jde vše,jak má.

Já mám nádrž na 68 litrů ....

29.12.2011 10:18 - Re: Koupě Citroenu C5 2436126
mhhory
Město: Havlíčkův Brod, Auto: Počet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Takže začnu ještě jednou:
1) v současné době vlastním motorizaci 1.2ku a nejsem jeden z těch, kteří by potřebovali výkon na to aby vůbec mohli vyjet na silnici. Jezdím předpisově, a počet 59kw mi k tomu zatím stačí. Dokonce i na předjíždění do kopce.
2) roční nájezd mám cca 20.000 km, jezdím tak 30%město, 60% mimo, 10%dálnice
3) ještě přemýšlím nad benzínem, ale když největší počet C5 mají právě motor 1.6HDi, a celkem jsem na ně četl kvalitní recenze.
4) když někam jedu, tak jezdíme max ve 3, ale většinou ve dvou lidech. Takže combi nechci...
5) auto jsem si vybral z prostého důvodu, prostě se mi líbí. Je to jak z té reklamy, jak chlápek stojí u renoltu a říká - já ho nepotřebuji, ale chci ho Nechci kupovat auto hned a teď, ale do půl roku bych chtěl něco najít a pořídit, zatím pročítám diskuzi a zjištuji co a jak se kde nechá pořídit, na co si dát pozor a tak.

Když to vezmu tak nebo tak, tak se rozhoduji mezi Citroen C5 nebo Škoda Octavie II generace, rozpočet je cca do 200tKč, když to vezmu kolem a kolem tak mi prostě C5 vychází lépe už jenom kvůli výbavě a vzhledu, jízdních vlastností....

A dále vůbec nevím, jak se u C5 II, třeba konkrétně u toho inzerátu pohybují ceny. Když se podívám na jiné inzeráty tak i když jsou auta starý max. 4 - 5 let, tak mají najeto už ke 180.000km, takže ono je těžké sehnat pěkné auto s nájezdem do 100.000km. Vím, někdo začne oponovat, že km nehrajou roli, ale víte jak....

Co jsem tak pročítal tak největší problémy jsou:
turbo/dvouhmot.
FAP filtr, ten nevím zda u tohoto modelu vůbec je...

V inzerci má luki, pěkné, ale za :
1) je to combi a ty se mi nelíbí, chci jednoznačně sedana
2) je to už mimo můj rozpočet

29.12.2011 11:15 - Re: Koupě Citroenu C5 2436128
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
chces nieco co je velmi tazko zohnatelne
1. tie auta stali okolo miliona, ked ich bereme vybavene
2. kupovali sa do firiem ako firemne auta, kde sa pocitalo s tym ze nieco najazdia, malo bolo takych co si to kupili sukromne a nabehali 100t km
3. 1.6 nespada do kategorie 1. a 2., ak ano tak to znamena ze tie motory maju za sebou toho vela a su uhnane
4. este raz to tu zopakujem, 1.6 na vykon je v pohode, kazdy kolko chce, na konstrukciu je velmi zle (svedci o tom uz len to ze na 2.0 je servisny interval 30000 km, na 1.6 je maximum 20t a odporuca sa neprekracovat 15. Ked porovnam olejovy filter, tak 1.6 ma 2x vacsi filter oproti tej 2.0)
5. z bodu 1 a 2 vypliva ze chcet to auto zo 100t km znamena mat vyssi budget, lebo je to skor vzacnost
6. jedine co sa 1.6 upret neda je spotreba, ale s 2.0 pri tom co popisujes sa da chodit za 6l a omnoho vacsim kludom
7. recence, bazarnici sa tych 1.6stiek potrebuju zbavovat ...
8. ak by som mal uvazovat nad 1.6 tak jedine novu
9. statisticky co som tu mal 8 z 10 1.6 malo spojku v pr. (vsetci medzi 100 - 200t)

10. takze to zhrnem, hladal by som 2.0, automat alebo manual do 200t km - mas vacsiu sancu ze najdes nieco dobre a snad nestocene - pretoze tych 100t je najskor nerealnych

29.12.2011 11:32 - Re: Koupě Citroenu C5 2436129
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Hledej benzín. Jestli naftou ušetříš 1Kč/km (rozdíl spotřeby 3l/100, víc to nebude), mᚠročně 20tisíc Kč, který padnou jeden rok do dvouhmoty, druhej do turba, třetí do vstřiků. Nebo taky půl roku po koupi odejde všechno najednou a seš v tom za 60 ani nevíš jak. A u té 1,6 je to jistota. U 2,0 to může snad odcházet během těch let, ale čeká tě to tak jak tak. Nikdo ti neprodá auto, do kterýho těžce investoval.
Budeš muset v každým případě vychytat záležitosti jako ruční brzda, ložiska v ramenech, tak si nepřidělávej starosti s motorem. Nehledě na čas strávenej opravama.

29.12.2011 12:10 - Re: Koupě Citroenu C5 2436130
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
K bodu 4 - kombi nebo sedan snad nevybíráme podle počtu přepravovaných lidí (většina z nás doufám nevozí lidi v kufru), ale podle toho, co chceme přepravovat ještě kromě těch lidí. Přišel jsem (kromě jasného prostoru i na hodně velké předměty) na jednu nenápadnou výhodu kombi - prostor je v létě klimatizován a v zimě vytápěn, což pro potraviny, elektroniku... je nedocenitelné.
Ale pokud trvᚠna sedanu, tak (ač majitel dieselu) souhlasím s minulým příspěvkem. Ke kombi ten diesel patří (a tomu odpovídá procento z výroby), u sedanu benzínem pomineš problémy (kromě uvedených) v extrémní zimě, aditiva, FAP...

29.12.2011 12:38 - Re: Koupě Citroenu C5 2436133
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
K tomu, že výkon stávajícího auta ti stačí-to je běžná argumentace většiny lidí zvažující změnu auta.
Tady asi je většina "nezávodníků", za kterými běžně při rozjezdu asfalt nelítá taky spokojena se svým výkonem. I já. Ale třeba jednou za rok, nebo třeba za pět se může stát, že se budeš potřebovat dostat z hrozícího průseru (i třeba nezaviněně) a pak ti těch pár koníků navíc může třeba zachránit kejhák.
Při koupi ojetého auta je rozdíl cen v závislosti na motorizaci minimální, nebo spíš žádný, tak proč si nevybrat silnější.
Co se týká rozhodování Combi X sedan, tam jde i o pocit co se mi líbí. V bazarech je většina kombíků, tak asi najít slušnýho sedana bude horší.

29.12.2011 12:45 - Re: Koupě Citroenu C5 2436134
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Hledej benzín. Jestli naftou ušetříš 1Kč/km (rozdíl spotřeby 3l/100, víc to nebude), mᚠročně 20tisíc Kč, který padnou jeden rok do dvouhmoty, druhej do turba, třetí do vstřiků. Nebo taky půl roku po koupi odejde všechno najednou a seš v tom za 60 ani nevíš jak. A u té 1,6 je to jistota. U 2,0 to může snad odcházet během těch let, ale čeká tě to tak jak tak. Nikdo ti neprodá auto, do kterýho těžce investoval.
Budeš muset v každým případě vychytat záležitosti jako ruční brzda, ložiska v ramenech, tak si nepřidělávej starosti s motorem. Nehledě na čas strávenej opravama.


To píšeš, jako by byla jistotka, že mu něco z těch 3 věcí odejde. Při benzínu mᚠjistotu, že tech 20 000kč ročně navíc dáš. U nafty jen, když se něco pokazí. Pokud je pravdou, že nafta je náchylnější, tak si polož otázku, zda-li děkᚠvěci, které tomu motoru obecně škodí, pokud ano, tak potom by to chtělo benzín.
Mám olítanou prskavku ( ale mám ji rád ), 2x stočená, těžko zjistit, kolik má skutečně najeto, ale odhadem cca 300 000km. Po dvou letech provozu a 30tkm se žádná "neúdržbová" investice netýkala motoru. ( takže mám ve své podstatě našetřeno 30 000kč na opravu motoru )
Co se vstřiků týče, tak mi příjde, že si lidé za to můžou ve většině případů sami. Jen ve svém okolí vím o 2 lidech, co museli měnit vstřiky ( berlingo, xsara ), jeden se bil do prsou jak má lacinou naftu od kamioňáka a druhej pokoušel osud u nějaký pochybný benzínky.

mhhory: píšeš 1.2 59kw? to je nějaký punto nebo něco takového? Určitě to je malé auto a porovnej váhu současného auta a tím nad kterým přemýšlíš. 59Kw v 1000kg vážícím autě je úplně něco jiného než 80kw v 1500kg autě.
Na tvém místě bych volil 2.0HDi 100kw. ( a dodržoval slušné vychování ke svému autu - olej, dobrou naftu, netočit studený, atd... )

29.12.2011 12:56 - Re: Koupě Citroenu C5 2436135
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Když mᚠauto dva roky, těžko se ti bude něco soudit. Počkej, až ho budeš mít třeba 6 let... to už pak já třeba dokážu vytvořit lepší statistiku poruchovosti...

A když se sežene dobrej benál, v dobrým stavu a zaplynuje se (u někoho, kdo to umí), tak se může jít HDičko se spostřebou bodnout. Já najezdím průměrně měsíčně jenom 2500Km ale i tak jsem volila zaplynovanej benál... a spokojenost nejvyšší

29.12.2011 14:03 - Re: Koupě Citroenu C5 2436144
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Reknu to tak. Jelikoz prodavam dily tak vidim jake motory nejcasteji prodam. Mam jistotu ze pokud mam 1,6 motor tak se do mesice proda. O turbech ani nemluvim. 2,0 HDI RHR je proste drzak a to mi nikdo nevymluvi. Ve svem aute mam RHR a 260 na budiku a jedine co tak spojka a setrvak ve 240. Pokud sezenes 2,0 HDI RHR v provedeni bez FAP tak jako mam ja tak budes jezdit do 6 litru pri svizne jizde. Kdyz se snazim predpisove tak 5,2 neni problem. Prostridal jsem vsechny typy motoru 1,6, 2,0 2,2 i 2,2 Biturbo a jiny nez 2,0 bych nechtel. Proto nejcasteji vozim i tuto motorizaci. Je to ale vec nazoru. 1,6 je dobry artikl na prodej ND a to o necem vypovida.

29.12.2011 14:35 - Re: Koupě Citroenu C5 2436147
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Když mᚠauto dva roky, těžko se ti bude něco soudit. Počkej, až ho budeš mít třeba 6 let... to už pak já třeba dokážu vytvořit lepší statistiku poruchovosti...

A když se sežene dobrej benál, v dobrým stavu a zaplynuje se (u někoho, kdo to umí), tak se může jít HDičko se spostřebou bodnout. Já najezdím průměrně měsíčně jenom 2500Km ale i tak jsem volila zaplynovanej benál... a spokojenost nejvyšší


Darjo, zřejmě jsi jen nepochopila, jak jsem to myslel.
ve zkratce: To že si koupíš naftu neznamená, že na ní nedělᚠnic jinýho než, že měníš vstřiky, setrvák a turbo.

P.S. Zase tam je to slovíčko "KDYŽ" Když koupíš dobrej benál a když ho dobře zaplynuješ, tak to je v pohodě. Pak se tu objeví někdo jiný a ten napíše: když koupíš dobrou naftu, v dobrým stavu, tak je to v pohodě.
No a co když koupí špatnej benál nebo naftu? DD Tak je to na pytel tak jako tak

29.12.2011 17:51 - Re: Koupě Citroenu C5 2436161
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
No a když koupíš dobrej benál a nezaplynuješ .....

U všech chce koukat hlavně na stav, na známky předchozí údržby než na "stočené" km ....

29.12.2011 18:52 - Re: Koupě Citroenu C5 2436173
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Trochu to teda shrnu. Benzín nebo nafta, každý má svoje + a - . Je jasný, že motor s větším obsahem vydrží dýl. Není tolik namáhanej. Diesel zpravidla vydrží při rovnocený údržbě víc km než benzín. Úspora na palivu je ve prospěch nafty, ale kdo ví jak dlouho, vzhledem k pohybům ceny. Náklady na údržbu si myslím jsou docela srovnatelný, pokud se nejedná o auto na hranici životnosti zmiňovaných dílů. Uvedený způsob využívání auta taky nehovoří výrazně pro některou z motorizací. Takže je v podstatě skoro jedno, co si pořídí. Pro kliďasa bych doporučil naftu, právě kvůli krouáku v nízkých otáčkách. Je to jízda na pohodu. A jak už bylo několikrát podotknuto, když HDi, tak 2.0. Za cenu kolem těch 200k se určitě najde slušnej kousek, jen se nesmí pospíchat. A automat je taky o pohodě. Navíc při koupi C5II 2.0 HDi s automatem je jistý H3+ a šestistupňová převodovka. A to jsou plusy, za kterýma se vyplatí jít.
Moje doporučení je teda jasný. A podložený. Už jsem psal, že syn si právě tuhle kombinaci před půl rokem přivezl ze slovače - za což musím poděkovat jumepovi a Lukimu - a přestože je to ještě nevyblázněnej pětadvacetiletej kluk, je s tím max. spokojenej. A za 200t v Exclusive, kůže, AFIL, Navi RT3 a JBL audio? Co víc si přát?

29.12.2011 20:06 - Re: Koupě Citroenu C5 2436210
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Tony_Z: Není jistota že odejde něco, ale odejde všechno (+FAP jsem ještě zapomněl, i když dá se vypláchnout, je to starost navíc). Ty díly prostě nevydrží statisíce km. Konkrétně u mě: repas vstřiků, po 2 měsících opět (poprvé byly údajně asi nečistoty v potrubí), teď po roce to vypadá na další repasi+rovnou už čerpadlo. Repase dělal Bosch, palivový filtr se měnil, nafta jedině OMV nebo Shell. Takže cca za 15 měsíců náklady jen na vstřikování nějakých 60tisíc.

O vstřikovačích je pěkný článek tady: .link.

A jak psal Jumep, naftu si kupují většinou firmy na velký nájezd. Benzín bude spíš po soukromníkovi.

29.12.2011 23:20 - Re: Koupě Citroenu C5 2436237
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak to ten co ti robil ten repas - od toho by som siel daleko
1. ked nieco take davam robit tak mi povie ze sa MUSI vycistit system
2. ak su striky zanesene, povie mi ze boli zanesene a odporuci mi repas a kontrolu cerpadla
v tomto pripade rovnako, nadrz von na vycistenie, trubky na vycistenie, rampa na vycistenie (rampu sa priznam ze flakam len vyplachom cez dieru snimaca tlaku)
3. otazka je kto a ako robil ten repas

s tym ze benzin bude po sukromnikovi rovnako nesuhlasim

30.12.2011 00:12 - Re: Koupě Citroenu C5 2436250
zico
Město: Bratislava, Auto: A6 allroad 3.0 TDIPočet příspěvků: 426

99 Poslat soukromou zprávu
vyskovak, nestras tu ludi ja mam uz stvrty diesel a stale neviem co su to "dvouhmota", "turbo" a "vstriky"
to je hadam z nejakeho koncernoveho casopisu

30.12.2011 00:18 - Re: Koupě Citroenu C5 2436251
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
A nebo katastrofickeho filmu Rekl bych to tak. kazde auto je pokladnicka. At ceske, nemecke, italske ci francouzske.

|< < 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 198 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator