| | |
28.12.2011 18:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436046
|
|
Hanz 397
|
|
|
jumep napsal(a): acka ... to je kus od kusu, akurat su velky, takze ked je nieco problem tak sa ti len zasmeju a neriesia
Jo,to je pravda,je to u nich kus od kusu,ale-aspoň u mě-asi měsíc po koupi se mi zastavilo palivové čerpadlo,tak jsem reklamoval skrytou vadu,zkusili,e to skrytá vada není,tak jsem jim přinesl vyjádření znalce(známého) a najednou obrátili,zaplatili fakturu za opravu,kterou jsem jim přinesl a navrch natankovali plnou nádr-80litrů... Ale jak jsem psal,člověk jim hned na začátku musí ukázat,e mu nemůou sr.t na lopatky a pak jde ve,jak má.
Jo,to je pravda,je to u nich kus od kusu,ale-aspoň u mě-asi měsíc po koupi se mi zastavilo palivové čerpadlo,tak jsem reklamoval skrytou vadu,zkusili,e to skrytá vada není,tak jsem jim přinesl vyjádření znalce(známého) a najednou obrátili,zaplatili fakturu za opravu,kterou jsem jim přinesl a navrch natankovali plnou nádr-80litrů... Ale jak jsem psal,člověk jim hned na začátku musí ukázat,e mu nemůou sr.t na lopatky a pak jde ve,jak má.
|
|
28.12.2011 18:53 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436050
|
|
jruze
|
|
|
mhhory napsal(a): Dobrý den, v poslední době uvauji o koupi novějího vozu ne mám v současné době (Fiat BRAVA). Dost jsem se zakoukal do vozu Citroen C5 II generace motor 1.6 HDI 80kw rok 2007. Byl jsem se podívat jen tak informativně v AAA a hodně se mi zalíbil tento vůz:
.link.
V C5 nejsem nijak zvlát znalý, proto bych uvítal Vae názory, tipy a připomínky. Vím, e mnozí z Vás tu budou říkat a nadávat na AAA, ale přijde mi, e v poslední době se spí dostávají na místa lepích autobazarů.
Děkuji.
Na 1.6HDI a výbavu je to dost. Porovnej z inzerátu od ,,luki" 1. lepí motorizace 2. lepí výbava a vozí i levnějí . A to nemluvím e si nebude kazit jméno na clubu . Asi bych se raději poptal u něho.A pokud z bazaru kvůli splátkám tak se i auto od Lukiho dá podle mne koupit přes bazar.
Na 1.6HDI a výbavu je to dost. Porovnej z inzerátu od ,,luki" 1. lepí motorizace 2. lepí výbava a vozí i levnějí . A to nemluvím e si nebude kazit jméno na clubu . Asi bych se raději poptal u něho.A pokud z bazaru kvůli splátkám tak se i auto od Lukiho dá podle mne koupit přes bazar.
|
|
28.12.2011 19:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436056
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
mhhory: Nenapsal jsi, jaký má s autem úmysly. Teda spí popi, jaký má asi představy o způsobu provozu. Roční nájezd km, dálnice či město, sám či s rodinou a s nákladem atd. Podle toho by se dalo spí poradit, jakou motorizaci upřednostnit. Vybrat si auto v bazaru podle fotky a popisu není zrovna nejlepí způsob. Měl bys začít právě od toho, k čemu a jak auto vyuívá, potom se rozhodnout pro značku, typ, motorizaci a výbavu a podle toho hledat. Naletěný auto s nízkou cenou nemusí být nejlepí koupě.
Můj názor ale je, e objem motoru ničím plnohodnotným nenahradí, u takhle těkýho auta obzvlá. A přestoe je tu spousta majitelů 1.6 HDi a jsou spokojeni, já bych volil spí dvoulitra. A to předevím kvůli ivotnosti, servisovatelnosti a výkonu. Těch pár korun ročně na pojistce se myslím časem vrátí právě na servisu.
A mimo jiné, vimli jste si, e v bazarech začínají 1.6 převaovat? Čím to asi bude?
mhhory: Nenapsal jsi, jaký má s autem úmysly. Teda spí popi, jaký má asi představy o způsobu provozu. Roční nájezd km, dálnice či město, sám či s rodinou a s nákladem atd. Podle toho by se dalo spí poradit, jakou motorizaci upřednostnit. Vybrat si auto v bazaru podle fotky a popisu není zrovna nejlepí způsob. Měl bys začít právě od toho, k čemu a jak auto vyuívá, potom se rozhodnout pro značku, typ, motorizaci a výbavu a podle toho hledat. Naletěný auto s nízkou cenou nemusí být nejlepí koupě.
Můj názor ale je, e objem motoru ničím plnohodnotným nenahradí, u takhle těkýho auta obzvlá. A přestoe je tu spousta majitelů 1.6 HDi a jsou spokojeni, já bych volil spí dvoulitra. A to předevím kvůli ivotnosti, servisovatelnosti a výkonu. Těch pár korun ročně na pojistce se myslím časem vrátí právě na servisu.
A mimo jiné, vimli jste si, e v bazarech začínají 1.6 převaovat? Čím to asi bude? :-)
|
|
28.12.2011 21:03 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436068
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jde o tu cenu: 190 je mimo. I kdyby třeba km seděly a bylo to v sebelepím stavu, tak dovnitř nevidí a po pár tisících km můe odejít dvouhmota/turbo/.... a to není otázka jestli, ale kdy. Take bych el po levnějím. Jasně e vybrat co nejlepí kus, ale ne za takové peníze.
A e převládají 1,6? Co asi převládá u fábií? 1,2HTP. U Felicií 1,3MPI. U Passata to bude 1,9TDI... Je to prostě základní motorizace a vyrobilo se jich nejvíc. Smutný by bylo, kdyby v bazarech převládaly 2,2 kterých se vyrobilo 10x míň.
Jde o tu cenu: 190 je mimo. I kdyby třeba km seděly a bylo to v sebelepím stavu, tak dovnitř nevidí a po pár tisících km můe odejít dvouhmota/turbo/.... a to není otázka jestli, ale kdy. Take bych el po levnějím. Jasně e vybrat co nejlepí kus, ale ne za takové peníze.
A e převládají 1,6? Co asi převládá u fábií? 1,2HTP. U Felicií 1,3MPI. U Passata to bude 1,9TDI... Je to prostě základní motorizace a vyrobilo se jich nejvíc. Smutný by bylo, kdyby v bazarech převládaly 2,2 kterých se vyrobilo 10x míň.
|
|
29.12.2011 08:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436111
|
|
C5stepan
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): AAA .... obrátili,zaplatili fakturu za opravu,kterou jsem jim přinesl a navrch natankovali plnou nádr-80litrů... Ale jak jsem psal,člověk jim hned na začátku musí ukázat,e mu nemůou sr.t na lopatky a pak jde ve,jak má.
Já mám nádr na 68 litrů ....
AAA .... obrátili,zaplatili fakturu za opravu,kterou jsem jim přinesl a navrch natankovali plnou nádr-80litrů... Ale jak jsem psal,člověk jim hned na začátku musí ukázat,e mu nemůou sr.t na lopatky a pak jde ve,jak má.
Já mám nádr na 68 litrů ...;-).
|
|
29.12.2011 10:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436126
|
|
mhhory
|
|
|
Take začnu jetě jednou:
1) v současné době vlastním motorizaci 1.2ku a nejsem jeden z těch, kteří by potřebovali výkon na to aby vůbec mohli vyjet na silnici. Jezdím předpisově, a počet 59kw mi k tomu zatím stačí. Dokonce i na předjídění do kopce.
2) roční nájezd mám cca 20.000 km, jezdím tak 30%město, 60% mimo, 10%dálnice
3) jetě přemýlím nad benzínem, ale kdy největí počet C5 mají právě motor 1.6HDi, a celkem jsem na ně četl kvalitní recenze.
4) kdy někam jedu, tak jezdíme max ve 3, ale větinou ve dvou lidech. Take combi nechci...
5) auto jsem si vybral z prostého důvodu, prostě se mi líbí. Je to jak z té reklamy, jak chlápek stojí u renoltu a říká - já ho nepotřebuji, ale chci ho Nechci kupovat auto hned a teď, ale do půl roku bych chtěl něco najít a pořídit, zatím pročítám diskuzi a zjituji co a jak se kde nechá pořídit, na co si dát pozor a tak.
Kdy to vezmu tak nebo tak, tak se rozhoduji mezi Citroen C5 nebo koda Octavie II generace, rozpočet je cca do 200tKč, kdy to vezmu kolem a kolem tak mi prostě C5 vychází lépe u jenom kvůli výbavě a vzhledu, jízdních vlastností....
A dále vůbec nevím, jak se u C5 II, třeba konkrétně u toho inzerátu pohybují ceny. Kdy se podívám na jiné inzeráty tak i kdy jsou auta starý max. 4 - 5 let, tak mají najeto u ke 180.000km, take ono je těké sehnat pěkné auto s nájezdem do 100.000km. Vím, někdo začne oponovat, e km nehrajou roli, ale víte jak....
Co jsem tak pročítal tak největí problémy jsou:
turbo/dvouhmot.
FAP filtr, ten nevím zda u tohoto modelu vůbec je...
V inzerci má luki, pěkné, ale za :
1) je to combi a ty se mi nelíbí, chci jednoznačně sedana
2) je to u mimo můj rozpočet
Take začnu jetě jednou:
1) v současné době vlastním motorizaci 1.2ku a nejsem jeden z těch, kteří by potřebovali výkon na to aby vůbec mohli vyjet na silnici. Jezdím předpisově, a počet 59kw mi k tomu zatím stačí. Dokonce i na předjídění do kopce.
2) roční nájezd mám cca 20.000 km, jezdím tak 30%město, 60% mimo, 10%dálnice
3) jetě přemýlím nad benzínem, ale kdy největí počet C5 mají právě motor 1.6HDi, a celkem jsem na ně četl kvalitní recenze.
4) kdy někam jedu, tak jezdíme max ve 3, ale větinou ve dvou lidech. Take combi nechci...
5) auto jsem si vybral z prostého důvodu, prostě se mi líbí. Je to jak z té reklamy, jak chlápek stojí u renoltu a říká - já ho nepotřebuji, ale chci ho :-)))) Nechci kupovat auto hned a teď, ale do půl roku bych chtěl něco najít a pořídit, zatím pročítám diskuzi a zjituji co a jak se kde nechá pořídit, na co si dát pozor a tak.
Kdy to vezmu tak nebo tak, tak se rozhoduji mezi Citroen C5 nebo koda Octavie II generace, rozpočet je cca do 200tKč, kdy to vezmu kolem a kolem tak mi prostě C5 vychází lépe u jenom kvůli výbavě a vzhledu, jízdních vlastností.... :palec
A dále vůbec nevím, jak se u C5 II, třeba konkrétně u toho inzerátu pohybují ceny. Kdy se podívám na jiné inzeráty tak i kdy jsou auta starý max. 4 - 5 let, tak mají najeto u ke 180.000km, take ono je těké sehnat pěkné auto s nájezdem do 100.000km. Vím, někdo začne oponovat, e km nehrajou roli, ale víte jak....
Co jsem tak pročítal tak největí problémy jsou:
turbo/dvouhmot.
FAP filtr, ten nevím zda u tohoto modelu vůbec je...
V inzerci má luki, pěkné, ale za :
1) je to combi a ty se mi nelíbí, chci jednoznačně sedana
2) je to u mimo můj rozpočet
|
|
29.12.2011 11:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436128
|
|
jumep
|
|
|
chces nieco co je velmi tazko zohnatelne
1. tie auta stali okolo miliona, ked ich bereme vybavene
2. kupovali sa do firiem ako firemne auta, kde sa pocitalo s tym ze nieco najazdia, malo bolo takych co si to kupili sukromne a nabehali 100t km
3. 1.6 nespada do kategorie 1. a 2., ak ano tak to znamena ze tie motory maju za sebou toho vela a su uhnane
4. este raz to tu zopakujem, 1.6 na vykon je v pohode, kazdy kolko chce, na konstrukciu je velmi zle (svedci o tom uz len to ze na 2.0 je servisny interval 30000 km, na 1.6 je maximum 20t a odporuca sa neprekracovat 15. Ked porovnam olejovy filter, tak 1.6 ma 2x vacsi filter oproti tej 2.0)
5. z bodu 1 a 2 vypliva ze chcet to auto zo 100t km znamena mat vyssi budget, lebo je to skor vzacnost
6. jedine co sa 1.6 upret neda je spotreba, ale s 2.0 pri tom co popisujes sa da chodit za 6l a omnoho vacsim kludom
7. recence, bazarnici sa tych 1.6stiek potrebuju zbavovat ...
8. ak by som mal uvazovat nad 1.6 tak jedine novu
9. statisticky co som tu mal 8 z 10 1.6 malo spojku v pr. (vsetci medzi 100 - 200t)
10. takze to zhrnem, hladal by som 2.0, automat alebo manual do 200t km - mas vacsiu sancu ze najdes nieco dobre a snad nestocene - pretoze tych 100t je najskor nerealnych
chces nieco co je velmi tazko zohnatelne
1. tie auta stali okolo miliona, ked ich bereme vybavene
2. kupovali sa do firiem ako firemne auta, kde sa pocitalo s tym ze nieco najazdia, malo bolo takych co si to kupili sukromne a nabehali 100t km
3. 1.6 nespada do kategorie 1. a 2., ak ano tak to znamena ze tie motory maju za sebou toho vela a su uhnane
4. este raz to tu zopakujem, 1.6 na vykon je v pohode, kazdy kolko chce, na konstrukciu je velmi zle (svedci o tom uz len to ze na 2.0 je servisny interval 30000 km, na 1.6 je maximum 20t a odporuca sa neprekracovat 15. Ked porovnam olejovy filter, tak 1.6 ma 2x vacsi filter oproti tej 2.0)
5. z bodu 1 a 2 vypliva ze chcet to auto zo 100t km znamena mat vyssi budget, lebo je to skor vzacnost
6. jedine co sa 1.6 upret neda je spotreba, ale s 2.0 pri tom co popisujes sa da chodit za 6l a omnoho vacsim kludom
7. recence, bazarnici sa tych 1.6stiek potrebuju zbavovat ...
8. ak by som mal uvazovat nad 1.6 tak jedine novu
9. statisticky co som tu mal 8 z 10 1.6 malo spojku v pr. (vsetci medzi 100 - 200t)
10. takze to zhrnem, hladal by som 2.0, automat alebo manual do 200t km - mas vacsiu sancu ze najdes nieco dobre a snad nestocene - pretoze tych 100t je najskor nerealnych
|
|
29.12.2011 11:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436129
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Hledej benzín. Jestli naftou uetří 1Kč/km (rozdíl spotřeby 3l/100, víc to nebude), má ročně 20tisíc Kč, který padnou jeden rok do dvouhmoty, druhej do turba, třetí do vstřiků. Nebo taky půl roku po koupi odejde vechno najednou a se v tom za 60 ani neví jak. A u té 1,6 je to jistota. U 2,0 to můe snad odcházet během těch let, ale čeká tě to tak jak tak. Nikdo ti neprodá auto, do kterýho těce investoval.
Bude muset v kadým případě vychytat záleitosti jako ruční brzda, loiska v ramenech, tak si nepřidělávej starosti s motorem. Nehledě na čas strávenej opravama.
Hledej benzín. Jestli naftou uetří 1Kč/km (rozdíl spotřeby 3l/100, víc to nebude), má ročně 20tisíc Kč, který padnou jeden rok do dvouhmoty, druhej do turba, třetí do vstřiků. Nebo taky půl roku po koupi odejde vechno najednou a se v tom za 60 ani neví jak. A u té 1,6 je to jistota. U 2,0 to můe snad odcházet během těch let, ale čeká tě to tak jak tak. Nikdo ti neprodá auto, do kterýho těce investoval.
Bude muset v kadým případě vychytat záleitosti jako ruční brzda, loiska v ramenech, tak si nepřidělávej starosti s motorem. Nehledě na čas strávenej opravama.
|
|
29.12.2011 12:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436130
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
K bodu 4 - kombi nebo sedan snad nevybíráme podle počtu přepravovaných lidí (větina z nás doufám nevozí lidi v kufru), ale podle toho, co chceme přepravovat jetě kromě těch lidí. Přiel jsem (kromě jasného prostoru i na hodně velké předměty) na jednu nenápadnou výhodu kombi - prostor je v létě klimatizován a v zimě vytápěn, co pro potraviny, elektroniku... je nedocenitelné.
Ale pokud trvá na sedanu, tak (ač majitel dieselu) souhlasím s minulým příspěvkem. Ke kombi ten diesel patří (a tomu odpovídá procento z výroby), u sedanu benzínem pomine problémy (kromě uvedených) v extrémní zimě, aditiva, FAP...
K bodu 4 - kombi nebo sedan snad nevybíráme podle počtu přepravovaných lidí (větina z nás doufám nevozí lidi v kufru), ale podle toho, co chceme přepravovat jetě kromě těch lidí. Přiel jsem (kromě jasného prostoru i na hodně velké předměty) na jednu nenápadnou výhodu kombi - prostor je v létě klimatizován a v zimě vytápěn, co pro potraviny, elektroniku... je nedocenitelné.
Ale pokud trvá na sedanu, tak (ač majitel dieselu) souhlasím s minulým příspěvkem. Ke kombi ten diesel patří (a tomu odpovídá procento z výroby), u sedanu benzínem pomine problémy (kromě uvedených) v extrémní zimě, aditiva, FAP...
|
|
29.12.2011 12:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436133
|
|
.45acp
|
|
|
K tomu, e výkon stávajícího auta ti stačí-to je běná argumentace větiny lidí zvaující změnu auta.
Tady asi je větina "nezávodníků", za kterými běně při rozjezdu asfalt nelítá taky spokojena se svým výkonem. I já. Ale třeba jednou za rok, nebo třeba za pět se můe stát, e se bude potřebovat dostat z hrozícího průseru (i třeba nezaviněně) a pak ti těch pár koníků navíc můe třeba zachránit kejhák.
Při koupi ojetého auta je rozdíl cen v závislosti na motorizaci minimální, nebo spí ádný, tak proč si nevybrat silnějí.
Co se týká rozhodování Combi X sedan, tam jde i o pocit co se mi líbí. V bazarech je větina kombíků, tak asi najít slunýho sedana bude horí.
K tomu, e výkon stávajícího auta ti stačí-to je běná argumentace větiny lidí zvaující změnu auta.
Tady asi je větina "nezávodníků", za kterými běně při rozjezdu asfalt nelítá taky spokojena se svým výkonem. I já. Ale třeba jednou za rok, nebo třeba za pět se můe stát, e se bude potřebovat dostat z hrozícího průseru (i třeba nezaviněně) a pak ti těch pár koníků navíc můe třeba zachránit kejhák.
Při koupi ojetého auta je rozdíl cen v závislosti na motorizaci minimální, nebo spí ádný, tak proč si nevybrat silnějí.
Co se týká rozhodování Combi X sedan, tam jde i o pocit co se mi líbí. V bazarech je větina kombíků, tak asi najít slunýho sedana bude horí.
|
|
29.12.2011 12:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436134
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Hledej benzín. Jestli naftou uetří 1Kč/km (rozdíl spotřeby 3l/100, víc to nebude), má ročně 20tisíc Kč, který padnou jeden rok do dvouhmoty, druhej do turba, třetí do vstřiků. Nebo taky půl roku po koupi odejde vechno najednou a se v tom za 60 ani neví jak. A u té 1,6 je to jistota. U 2,0 to můe snad odcházet během těch let, ale čeká tě to tak jak tak. Nikdo ti neprodá auto, do kterýho těce investoval.
Bude muset v kadým případě vychytat záleitosti jako ruční brzda, loiska v ramenech, tak si nepřidělávej starosti s motorem. Nehledě na čas strávenej opravama.
To píe, jako by byla jistotka, e mu něco z těch 3 věcí odejde. Při benzínu má jistotu, e tech 20 000kč ročně navíc dá. U nafty jen, kdy se něco pokazí. Pokud je pravdou, e nafta je náchylnějí, tak si polo otázku, zda-li děká věci, které tomu motoru obecně kodí, pokud ano, tak potom by to chtělo benzín.
Mám olítanou prskavku ( ale mám ji rád ), 2x stočená, těko zjistit, kolik má skutečně najeto, ale odhadem cca 300 000km. Po dvou letech provozu a 30tkm se ádná "neúdrbová" investice netýkala motoru. ( take mám ve své podstatě naetřeno 30 000kč na opravu motoru )
Co se vstřiků týče, tak mi příjde, e si lidé za to můou ve větině případů sami. Jen ve svém okolí vím o 2 lidech, co museli měnit vstřiky ( berlingo, xsara ), jeden se bil do prsou jak má lacinou naftu od kamioňáka a druhej pokouel osud u nějaký pochybný benzínky.
mhhory: píe 1.2 59kw? to je nějaký punto nebo něco takového? Určitě to je malé auto a porovnej váhu současného auta a tím nad kterým přemýlí. 59Kw v 1000kg váícím autě je úplně něco jiného ne 80kw v 1500kg autě.
Na tvém místě bych volil 2.0HDi 100kw. ( a dodroval sluné vychování ke svému autu - olej, dobrou naftu, netočit studený, atd... )
To píe, jako by byla jistotka, e mu něco z těch 3 věcí odejde. Při benzínu má jistotu, e tech 20 000kč ročně navíc dá. U nafty jen, kdy se něco pokazí. Pokud je pravdou, e nafta je náchylnějí, tak si polo otázku, zda-li děká věci, které tomu motoru obecně kodí, pokud ano, tak potom by to chtělo benzín.
Mám olítanou prskavku ( ale mám ji rád :-) ), 2x stočená, těko zjistit, kolik má skutečně najeto, ale odhadem cca 300 000km. Po dvou letech provozu a 30tkm se ádná "neúdrbová" investice netýkala motoru. ( take mám ve své podstatě naetřeno 30 000kč na opravu motoru )
Co se vstřiků týče, tak mi příjde, e si lidé za to můou ve větině případů sami. Jen ve svém okolí vím o 2 lidech, co museli měnit vstřiky ( berlingo, xsara ), jeden se bil do prsou jak má lacinou naftu od kamioňáka a druhej pokouel osud u nějaký pochybný benzínky.
mhhory: píe 1.2 59kw? to je nějaký punto nebo něco takového? Určitě to je malé auto a porovnej váhu současného auta a tím nad kterým přemýlí. 59Kw v 1000kg váícím autě je úplně něco jiného ne 80kw v 1500kg autě.
Na tvém místě bych volil 2.0HDi 100kw. ( a dodroval sluné vychování ke svému autu - olej, dobrou naftu, netočit studený, atd... )
|
|
29.12.2011 12:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436135
|
|
Darja
|
|
|
Kdy má auto dva roky, těko se ti bude něco soudit. Počkej, a ho bude mít třeba 6 let... to u pak já třeba dokáu vytvořit lepí statistiku poruchovosti...
A kdy se seene dobrej benál, v dobrým stavu a zaplynuje se (u někoho, kdo to umí), tak se můe jít HDičko se spostřebou bodnout. Já najezdím průměrně měsíčně jenom 2500Km ale i tak jsem volila zaplynovanej benál... a spokojenost nejvyí
Kdy má auto dva roky, těko se ti bude něco soudit. Počkej, a ho bude mít třeba 6 let... to u pak já třeba dokáu vytvořit lepí statistiku poruchovosti...
A kdy se seene dobrej benál, v dobrým stavu a zaplynuje se (u někoho, kdo to umí), tak se můe jít HDičko se spostřebou bodnout. Já najezdím průměrně měsíčně jenom 2500Km ale i tak jsem volila zaplynovanej benál... a spokojenost nejvyí :)
|
|
29.12.2011 14:03 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436144
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Reknu to tak. Jelikoz prodavam dily tak vidim jake motory nejcasteji prodam. Mam jistotu ze pokud mam 1,6 motor tak se do mesice proda. O turbech ani nemluvim. 2,0 HDI RHR je proste drzak a to mi nikdo nevymluvi. Ve svem aute mam RHR a 260 na budiku a jedine co tak spojka a setrvak ve 240. Pokud sezenes 2,0 HDI RHR v provedeni bez FAP tak jako mam ja tak budes jezdit do 6 litru pri svizne jizde. Kdyz se snazim predpisove tak 5,2 neni problem. Prostridal jsem vsechny typy motoru 1,6, 2,0 2,2 i 2,2 Biturbo a jiny nez 2,0 bych nechtel. Proto nejcasteji vozim i tuto motorizaci. Je to ale vec nazoru. 1,6 je dobry artikl na prodej ND a to o necem vypovida.
Reknu to tak. Jelikoz prodavam dily tak vidim jake motory nejcasteji prodam. Mam jistotu ze pokud mam 1,6 motor tak se do mesice proda. O turbech ani nemluvim. 2,0 HDI RHR je proste drzak a to mi nikdo nevymluvi. Ve svem aute mam RHR a 260 na budiku a jedine co tak spojka a setrvak ve 240. Pokud sezenes 2,0 HDI RHR v provedeni bez FAP tak jako mam ja tak budes jezdit do 6 litru pri svizne jizde. Kdyz se snazim predpisove tak 5,2 neni problem. Prostridal jsem vsechny typy motoru 1,6, 2,0 2,2 i 2,2 Biturbo a jiny nez 2,0 bych nechtel. Proto nejcasteji vozim i tuto motorizaci. Je to ale vec nazoru. 1,6 je dobry artikl na prodej ND a to o necem vypovida. :palec
|
|
29.12.2011 14:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436147
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Darja napsal(a): Kdy má auto dva roky, těko se ti bude něco soudit. Počkej, a ho bude mít třeba 6 let... to u pak já třeba dokáu vytvořit lepí statistiku poruchovosti...
A kdy se seene dobrej benál, v dobrým stavu a zaplynuje se (u někoho, kdo to umí), tak se můe jít HDičko se spostřebou bodnout. Já najezdím průměrně měsíčně jenom 2500Km ale i tak jsem volila zaplynovanej benál... a spokojenost nejvyí
Darjo, zřejmě jsi jen nepochopila, jak jsem to myslel.
ve zkratce: To e si koupí naftu neznamená, e na ní nedělá nic jinýho ne, e mění vstřiky, setrvák a turbo.
P.S. Zase tam je to slovíčko "KDY" Kdy koupí dobrej benál a kdy ho dobře zaplynuje, tak to je v pohodě. Pak se tu objeví někdo jiný a ten napíe: kdy koupí dobrou naftu, v dobrým stavu, tak je to v pohodě.
No a co kdy koupí patnej benál nebo naftu? DD Tak je to na pytel tak jako tak
Darjo, zřejmě jsi jen nepochopila, jak jsem to myslel. :-)
ve zkratce: To e si koupí naftu neznamená, e na ní nedělá nic jinýho ne, e mění vstřiky, setrvák a turbo. ;-)
P.S. Zase tam je to slovíčko "KDY" :-D Kdy koupí dobrej benál a kdy ho dobře zaplynuje, tak to je v pohodě. Pak se tu objeví někdo jiný a ten napíe: kdy koupí dobrou naftu, v dobrým stavu, tak je to v pohodě.
No a co kdy koupí patnej benál nebo naftu? :-DDD Tak je to na pytel tak jako tak ;-)
|
|
29.12.2011 17:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436161
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
No a kdy koupí dobrej benál a nezaplynuje .....
U vech chce koukat hlavně na stav, na známky předchozí údrby ne na "stočené" km ....
No a kdy koupí dobrej benál a nezaplynuje ..... :-))
U vech chce koukat hlavně na stav, na známky předchozí údrby ne na "stočené" km ....
|
|
29.12.2011 18:52 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436173
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Trochu to teda shrnu. Benzín nebo nafta, kadý má svoje + a - . Je jasný, e motor s větím obsahem vydrí dýl. Není tolik namáhanej. Diesel zpravidla vydrí při rovnocený údrbě víc km ne benzín. Úspora na palivu je ve prospěch nafty, ale kdo ví jak dlouho, vzhledem k pohybům ceny. Náklady na údrbu si myslím jsou docela srovnatelný, pokud se nejedná o auto na hranici ivotnosti zmiňovaných dílů. Uvedený způsob vyuívání auta taky nehovoří výrazně pro některou z motorizací. Take je v podstatě skoro jedno, co si pořídí. Pro kliďasa bych doporučil naftu, právě kvůli krouáku v nízkých otáčkách. Je to jízda na pohodu. A jak u bylo několikrát podotknuto, kdy HDi, tak 2.0. Za cenu kolem těch 200k se určitě najde slunej kousek, jen se nesmí pospíchat. A automat je taky o pohodě. Navíc při koupi C5II 2.0 HDi s automatem je jistý H3+ a estistupňová převodovka. A to jsou plusy, za kterýma se vyplatí jít.
Moje doporučení je teda jasný. A podloený. U jsem psal, e syn si právě tuhle kombinaci před půl rokem přivezl ze slovače - za co musím poděkovat jumepovi a Lukimu - a přestoe je to jetě nevyblázněnej pětadvacetiletej kluk, je s tím max. spokojenej. A za 200t v Exclusive, kůe, AFIL, Navi RT3 a JBL audio? Co víc si přát?
Trochu to teda shrnu. Benzín nebo nafta, kadý má svoje + a - . Je jasný, e motor s větím obsahem vydrí dýl. Není tolik namáhanej. Diesel zpravidla vydrí při rovnocený údrbě víc km ne benzín. Úspora na palivu je ve prospěch nafty, ale kdo ví jak dlouho, vzhledem k pohybům ceny. Náklady na údrbu si myslím jsou docela srovnatelný, pokud se nejedná o auto na hranici ivotnosti zmiňovaných dílů. Uvedený způsob vyuívání auta taky nehovoří výrazně pro některou z motorizací. Take je v podstatě skoro jedno, co si pořídí. Pro kliďasa bych doporučil naftu, právě kvůli krouáku v nízkých otáčkách. Je to jízda na pohodu. A jak u bylo několikrát podotknuto, kdy HDi, tak 2.0. Za cenu kolem těch 200k se určitě najde slunej kousek, jen se nesmí pospíchat. A automat je taky o pohodě. Navíc při koupi C5II 2.0 HDi s automatem je jistý H3+ a estistupňová převodovka. A to jsou plusy, za kterýma se vyplatí jít.
Moje doporučení je teda jasný. A podloený. U jsem psal, e syn si právě tuhle kombinaci před půl rokem přivezl ze slovače - za co musím poděkovat jumepovi a Lukimu - a přestoe je to jetě nevyblázněnej pětadvacetiletej kluk, je s tím max. spokojenej. A za 200t v Exclusive, kůe, AFIL, Navi RT3 a JBL audio? Co víc si přát? :palec
|
|
29.12.2011 20:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436210
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tony_Z: Není jistota e odejde něco, ale odejde vechno (+FAP jsem jetě zapomněl, i kdy dá se vypláchnout, je to starost navíc). Ty díly prostě nevydrí statisíce km. Konkrétně u mě: repas vstřiků, po 2 měsících opět (poprvé byly údajně asi nečistoty v potrubí), teď po roce to vypadá na dalí repasi+rovnou u čerpadlo. Repase dělal Bosch, palivový filtr se měnil, nafta jedině OMV nebo Shell. Take cca za 15 měsíců náklady jen na vstřikování nějakých 60tisíc.
O vstřikovačích je pěkný článek tady: .link.
A jak psal Jumep, naftu si kupují větinou firmy na velký nájezd. Benzín bude spí po soukromníkovi.
Tony_Z: Není jistota e odejde něco, ale odejde vechno (+FAP jsem jetě zapomněl, i kdy dá se vypláchnout, je to starost navíc). Ty díly prostě nevydrí statisíce km. Konkrétně u mě: repas vstřiků, po 2 měsících opět (poprvé byly údajně asi nečistoty v potrubí), teď po roce to vypadá na dalí repasi+rovnou u čerpadlo. Repase dělal Bosch, palivový filtr se měnil, nafta jedině OMV nebo Shell. Take cca za 15 měsíců náklady jen na vstřikování nějakých 60tisíc.
O vstřikovačích je pěkný článek tady: http://www.agat.sk/post/vstrikovace-common-rail-smejdy-nebo-high-tech-produkty-36/
A jak psal Jumep, naftu si kupují větinou firmy na velký nájezd. Benzín bude spí po soukromníkovi.
|
|
29.12.2011 23:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436237
|
|
jumep
|
|
|
tak to ten co ti robil ten repas - od toho by som siel daleko
1. ked nieco take davam robit tak mi povie ze sa MUSI vycistit system
2. ak su striky zanesene, povie mi ze boli zanesene a odporuci mi repas a kontrolu cerpadla
v tomto pripade rovnako, nadrz von na vycistenie, trubky na vycistenie, rampa na vycistenie (rampu sa priznam ze flakam len vyplachom cez dieru snimaca tlaku)
3. otazka je kto a ako robil ten repas
s tym ze benzin bude po sukromnikovi rovnako nesuhlasim
tak to ten co ti robil ten repas - od toho by som siel daleko
1. ked nieco take davam robit tak mi povie ze sa MUSI vycistit system
2. ak su striky zanesene, povie mi ze boli zanesene a odporuci mi repas a kontrolu cerpadla
v tomto pripade rovnako, nadrz von na vycistenie, trubky na vycistenie, rampa na vycistenie (rampu sa priznam ze flakam len vyplachom cez dieru snimaca tlaku)
3. otazka je kto a ako robil ten repas
s tym ze benzin bude po sukromnikovi rovnako nesuhlasim
|
|
30.12.2011 00:12 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436250
|
|
zico
|
|
|
vyskovak, nestras tu ludi ja mam uz stvrty diesel a stale neviem co su to "dvouhmota", "turbo" a "vstriky"
to je hadam z nejakeho koncernoveho casopisu
vyskovak, nestras tu ludi :-o ja mam uz stvrty diesel a stale neviem co su to "dvouhmota", "turbo" a "vstriky"
to je hadam z nejakeho koncernoveho casopisu :-d
|
|
30.12.2011 00:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2436251
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
A nebo katastrofickeho filmu Rekl bych to tak. kazde auto je pokladnicka. At ceske, nemecke, italske ci francouzske.
A nebo katastrofickeho filmu :-) Rekl bych to tak. kazde auto je pokladnicka. At ceske, nemecke, italske ci francouzske.
|
|
| |
|
|