| | |
10.11.2011 21:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424417
|
|
nomadm
|
Město: Otrokovice, Auto: koda Felicia Combi 1.3 MPi | Počet příspěvků: 29 |
|
|
najk napsal(a): a kouknul si vedle na nae inzeráty, např. Luki je ná člen, solidní kluk, ten ti i přesně řekne co kupuje, včetně chyb a závad , tahá Cpětky a nemá to ani daleko
jojo asi ho, a to bude teda aktuální vyuiju...
jojo asi ho, a to bude teda aktuální vyuiju...
|
|
10.11.2011 22:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424419
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
nomadm napsal(a): ... z toho servisu jsi toho vyjmenoval dost, lo by to i nějak kvantifikovat finančně, samoe cca? ...
Nerad bych se poutěl do vypočítávání, protoe vechno záleí na značce dílu a ceně servisu. Navíc nejsem přes benzíny moc znalej. A nakonec spousta z těch vyjmenovaných moných oprav nemusí být nutná, take bych to řeil spí a na konkrétním autě. Ale v podstatě kdy nebudu moc při zemi, tak 20 000,- Kč by mělo myslím stačit na dostatečný omlazení ojetiny, pokud to není dokonalá hrobka. A určitě se dá servis svépomocí pořídit i levněji. A nai místní servismani jsou láce sama , tak ádný strach a hledej dalí. To, e má čas, hraje do karet tobě.
Nerad bych se poutěl do vypočítávání, protoe vechno záleí na značce dílu a ceně servisu. Navíc nejsem přes benzíny moc znalej. A nakonec spousta z těch vyjmenovaných moných oprav nemusí být nutná, take bych to řeil spí a na konkrétním autě. Ale v podstatě kdy nebudu moc při zemi, tak 20 000,- Kč by mělo myslím stačit na dostatečný omlazení ojetiny, pokud to není dokonalá hrobka. A určitě se dá servis svépomocí pořídit i levněji. A nai místní servismani jsou láce sama :-D, tak ádný strach a hledej dalí. To, e má čas, hraje do karet tobě. :palec
|
|
15.11.2011 21:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425347
|
|
nomadm
|
Město: Otrokovice, Auto: koda Felicia Combi 1.3 MPi | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Děkuji za odpovědi. No uvidíme, jsem zvědav na osobní "setkání" s Kuldovou C5II. Jo a nemáte někdo foto rozsvícené přístrojové desky za era, nevím ani jakou má podsvícení barvu, jde nastavit intenzita podsvícení?
..................................................
Děkuji.
Děkuji za odpovědi. No uvidíme, jsem zvědav na osobní "setkání" s Kuldovou C5II. Jo a nemáte někdo foto rozsvícené přístrojové desky za era, nevím ani jakou má podsvícení barvu, jde nastavit intenzita podsvícení?
..................................................
Děkuji.
|
|
16.11.2011 22:43 -
uvauji o nové C5 - poraďte
|
2425569
|
|
Carlos
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím asi je nesmysl ptát se na tomto foru, kdy jsou tu samí zarytí citroeňáci, ale otec uvauje o nové C5 tourer ve výbavě exclusiv + podvozek Hydr3 s motorem 2,0HDI 100kW.
Zeptám se rovnou, jak moc se to auto sere? Kadej říká něco jiného, já osobně se nejvíce bojím té elektroniky.... Poreďte doporučujete tento vůz?
Zdravím asi je nesmysl ptát se na tomto foru, kdy jsou tu samí zarytí citroeňáci, ale otec uvauje o nové C5 tourer ve výbavě exclusiv + podvozek Hydr3 s motorem 2,0HDI 100kW.
Zeptám se rovnou, jak moc se to auto sere? Kadej říká něco jiného, já osobně se nejvíce bojím té elektroniky.... Poreďte doporučujete tento vůz? :nevim
|
|
17.11.2011 05:53 -
Re: uvauji o nové C5 - poraďte
|
2425600
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Povauji tento dotaz za trochu divný. Jak se auto sejří se marně nějakými výpočty snaí lidi zjistit na tomto webu a podobně na jiných klubech a kdo na nějaké rozumné pravdivé srovnání přijde, tak dostane Nobelovu cenu. Prostě to chce mít trochu kliku a hlavně pečovat jako u kadého jiného. U aut běných vyhláených značek se ji nedá koupit auto s pověstí totálního krámu.
Psal jsem tu jinde, auto (bez rozdílu značky) podle ADAC zůstane stát na silnici z 9% kvůli závadě pohonné soustavy a ze 45% kvůli závadě elektroniky. Tedy obava je oprávněná, ale nemá ádné řeení. Řeením je koupit si igulíka nebo favorita nebo jezdit vlakem.
Povauji tento dotaz za trochu divný. Jak se auto sejří se marně nějakými výpočty snaí lidi zjistit na tomto webu a podobně na jiných klubech a kdo na nějaké rozumné pravdivé srovnání přijde, tak dostane Nobelovu cenu. Prostě to chce mít trochu kliku a hlavně pečovat jako u kadého jiného. U aut běných vyhláených značek se ji nedá koupit auto s pověstí totálního krámu.
Psal jsem tu jinde, auto (bez rozdílu značky) podle ADAC zůstane stát na silnici z 9% kvůli závadě pohonné soustavy a ze 45% kvůli závadě elektroniky. Tedy obava je oprávněná, ale nemá ádné řeení. Řeením je koupit si igulíka nebo favorita nebo jezdit vlakem.
|
|
17.11.2011 10:21 -
Re: uvauji o nové C5 - poraďte
|
2425617
|
|
Darja
|
|
|
Hele, vechno se sere, jinak by servisz pochcípaly hlady. Je jasný, e kadý auto má mouchy.
Výběr auta je prostě kompromis mezi komfortem x vzhledem x motorizací x výbavou x cenou ND x provozními náklady a dalíma věcma.
Těko ti budou radit cizí lidi, to je jako kdybychom ti vybírali manelku Jestli se ti to auto líbí, jestli ti sedlo do ruky, baví tě ho řídit, jsi spokojený s výbavou, pohodlím, bezpečností, ber ho.
Hele, vechno se sere, jinak by servisz pochcípaly hlady. Je jasný, e kadý auto má mouchy.
Výběr auta je prostě kompromis mezi komfortem x vzhledem x motorizací x výbavou x cenou ND x provozními náklady a dalíma věcma.
Těko ti budou radit cizí lidi, to je jako kdybychom ti vybírali manelku :) Jestli se ti to auto líbí, jestli ti sedlo do ruky, baví tě ho řídit, jsi spokojený s výbavou, pohodlím, bezpečností, ber ho.
|
|
17.11.2011 10:43 -
Re: uvauji o nové C5 - poraďte
|
2425635
|
|
DOUFAK
|
|
|
Carlos napsal(a): Zdravím asi je nesmysl ptát se na tomto foru, kdy jsou tu samí zarytí citroeňáci, ale otec uvauje o nové C5 tourer ve výbavě exclusiv + podvozek Hydr3 s motorem 2,0HDI 100kW.
Zeptám se rovnou, jak moc se to auto sere? Kadej říká něco jiného, já osobně se nejvíce bojím té elektroniky.... Poreďte doporučujete tento vůz?
Těí mě,e se konečně taky tady mluví o Nových autech a ne stále jen o starých "peleích"jak s oblibou říká Darja - vozy s třetími,pátými majiteli a za PÁR korun a pak se od nich čekají ZÁZRAKY.Carlosi - neboj se Nového.Jsi první majitel a jak si to ochočí,takové to pak bude mít (viz.třeba hláky o výměně spojky po sto tisích km ad.- neuvěřitelné) Vá Nový 100kW motor ve výbavě Exclusiv s hydraulikou je BOMBA ten motor u tady velmi chválil dřívějí velmi technicky fundovaný přispěvatel Martin-alias-DIAGNOSTIK. A já si velmi dobře pamatuji,e kdy jsem kdysi el do Nové C5 před lety,tak jsem slyel tolik vástů na ve a o vem,e mi měla podle dobových chytráků zůstat i klika od dveří zvenčí v ruce pokud za ní vezmu.Hlavně se tehdy mluvilo o HYDRACTIVECH coby naprosto nespolehlivém zařízení.Ja ti mohu potvrdit,e toto byla věc o které jsem 8 let co auto mám VŮBEC ani nevěděl.Naprosto spolehlivé.Elektronika - jak co,jak kdy,ale slova křivého říci nemohu- dá se to shrnout do obecné roviny,kdy jde o naprostý standart oproti jiným vozům a já můu potvrdit z vl.praxe lepí standart oproti třeba VW.Mám C5 od začátku jako taxi a pohoda.Ale to je to, e, NOVÉ je NOVÉ - take neváhej a kupuj.Já ti mohu jen tie závidět,protoe ekon.situaci u nemám,jako před lety,tak musím počkat...
Těí mě,e se konečně taky tady mluví o Nových autech a ne stále jen o starých "peleích"jak s oblibou říká Darja - vozy s třetími,pátými majiteli a za PÁR korun a pak se od nich čekají ZÁZRAKY.Carlosi - neboj se Nového.Jsi první majitel a jak si to ochočí,takové to pak bude mít (viz.třeba hláky o výměně spojky po sto tisích km ad.- neuvěřitelné):-o Vá Nový 100kW motor ve výbavě Exclusiv s hydraulikou je BOMBA:palec ten motor u tady velmi chválil dřívějí velmi technicky fundovaný přispěvatel Martin-alias-DIAGNOSTIK. A já si velmi dobře pamatuji,e kdy jsem kdysi el do Nové C5 před lety,tak jsem slyel tolik vástů na ve a o vem,e mi měla podle dobových chytráků zůstat i klika od dveří zvenčí v ruce pokud za ní vezmu.Hlavně se tehdy mluvilo o HYDRACTIVECH coby naprosto nespolehlivém zařízení.Ja ti mohu potvrdit,e toto byla věc o které jsem 8 let co auto mám VŮBEC ani nevěděl.Naprosto spolehlivé.Elektronika - jak co,jak kdy,ale slova křivého říci nemohu- dá se to shrnout do obecné roviny,kdy jde o naprostý standart oproti jiným vozům a já můu potvrdit z vl.praxe lepí standart oproti třeba VW.Mám C5 od začátku jako taxi a pohoda.Ale to je to, e, NOVÉ je NOVÉ - take neváhej a kupuj.Já ti mohu jen tie závidět,protoe ekon.situaci u nemám,jako před lety,tak musím počkat...;-) :-))
|
|
17.11.2011 11:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425666
|
|
jumep
|
|
|
strach z elektroniky ... krasny mytus ako vsetko ostatne vo svojej podstate
- elektronika je z 90% nemecka
- VW pouziva VALEO snimace, ktore rovnoko pouzival citroen
- kazde nove auto ktore je trocha vybavene pouziva elektroniku a ta sa moze pokazit, ale pravdepodobnost odidenia elektroniky v novom aute je velmi nizka
cize rady garaznikov ktory ked povies slovo "common rail" povedia ze to je mega super crep, ktory sa mega sere a nic nevydrzi (pritom iny typ vstrekovania sa uz nepouziva ani u nich uznavaneho nemeckeho auta) su absolutne neopodstatnene, takze ak ides do noveho auta, skor sa zameraj na to co chces
ps. 2.0 100kw ktory sa daval do tychto aut je nahradeny novsim motorom s inym vstrekovanim (uz tam nie je siemens) (ps. ten RHR a siemensove vstrekovanie neni az tak genialne, ako tu bol prezentovane, ale vo svojej podstate je to dobry motor - to je na inu debatu ... osobne by som ale do neho isiel)
strach z elektroniky ... krasny mytus ako vsetko ostatne vo svojej podstate
- elektronika je z 90% nemecka
- VW pouziva VALEO snimace, ktore rovnoko pouzival citroen
- kazde nove auto ktore je trocha vybavene pouziva elektroniku a ta sa moze pokazit, ale pravdepodobnost odidenia elektroniky v novom aute je velmi nizka
cize rady garaznikov ktory ked povies slovo "common rail" povedia ze to je mega super crep, ktory sa mega sere a nic nevydrzi (pritom iny typ vstrekovania sa uz nepouziva ani u nich uznavaneho nemeckeho auta) su absolutne neopodstatnene, takze ak ides do noveho auta, skor sa zameraj na to co chces
ps. 2.0 100kw ktory sa daval do tychto aut je nahradeny novsim motorom s inym vstrekovanim (uz tam nie je siemens) (ps. ten RHR a siemensove vstrekovanie neni az tak genialne, ako tu bol prezentovane, ale vo svojej podstate je to dobry motor - to je na inu debatu ... osobne by som ale do neho isiel)
|
|
17.11.2011 12:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425674
|
|
Darja
|
|
|
Novej HDi částečně uspokojil i moji potřebu dynamiky motoru. Byla jsem jím v nové C5 mile překvapená
(jumep ví, e se mi z ní ven moc nechtělo )
Novej HDi částečně uspokojil i moji potřebu dynamiky motoru. Byla jsem jím v nové C5 mile překvapená :)
(jumep ví, e se mi z ní ven moc nechtělo :-)))) )
|
|
17.11.2011 13:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425680
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Co jsi zkousela za motor/vybavu a byl/nebyl to automat?
Co jsi zkousela za motor/vybavu a byl/nebyl to automat?
|
|
17.11.2011 13:49 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425689
|
|
Darja
|
|
|
2,0 Hdi s fofrklackem, exclusive, sedan... a pak i jednoho tourera, 2,0 Hdi f exclusive, fofrklacek.
Jako na turbodehet to jede fakt pěkně, a e já jsem zvyklá na dynamiku třílitra... Překvapilo mě to. Tak moc, e jsem si řekla, e moná... MONÁ půjdu i do HDi.
Jo a taky jsem byla vozena v C5 X7 V6 f benálu Jetě jsem ji teda neřídila, bo mi ji jetě nepůjčil )
2,0 Hdi s fofrklackem, exclusive, sedan... a pak i jednoho tourera, 2,0 Hdi f exclusive, fofrklacek.
Jako na turbodehet to jede fakt pěkně, a e já jsem zvyklá na dynamiku třílitra... Překvapilo mě to. Tak moc, e jsem si řekla, e moná... MONÁ půjdu i do HDi.
Jo a taky jsem byla vozena v C5 X7 V6 f benálu :) Jetě jsem ji teda neřídila, bo mi ji jetě nepůjčil :-)))
|
|
17.11.2011 14:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425691
|
|
zico
|
|
|
Carlos, tata bude spokojny aj s vybavou, aj s motorom (kultura, spotreba). Podla toho co pises, mu ide o manual.
Ak chce nahodou automat, tak nech radsej uvazuje v rovine 2,2 / 150kw - cenovy rozdiel uz nie je velky. Automat s 2,0 / 120kW je volaky cajovy
Carlos, tata bude spokojny aj s vybavou, aj s motorom (kultura, spotreba). Podla toho co pises, mu ide o manual.
Ak chce nahodou automat, tak nech radsej uvazuje v rovine 2,2 / 150kw - cenovy rozdiel uz nie je velky. Automat s 2,0 / 120kW je volaky cajovy :nevim
|
|
17.11.2011 16:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425741
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Darja napsal(a): 2,0 Hdi s fofrklackem, exclusive, sedan... a pak i jednoho tourera, 2,0 Hdi f exclusive, fofrklacek.
Jako na turbodehet to jede fakt pěkně, a e já jsem zvyklá na dynamiku třílitra... Překvapilo mě to. Tak moc, e jsem si řekla, e moná... MONÁ půjdu i do HDi.
Jo a taky jsem byla vozena v C5 X7 V6 f benálu Jetě jsem ji teda neřídila, bo mi ji jetě nepůjčil )
Coze, v benalu V6? Kde k tomu kdo prisel?
Coze, v benalu V6? Kde k tomu kdo prisel?
|
|
17.11.2011 20:13 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425774
|
|
Darja
|
|
|
Má ji klokan... Nová pětka f v6 f benálu... taky si pro ni jel na konec světa
Má ji klokan... Nová pětka f v6 f benálu... taky si pro ni jel na konec světa :D
|
|
18.11.2011 06:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425806
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Výjimečně nesouhlasím s jumep, e pravděpodobnost poruchy elektroniky nového auta je velmi nízká. Pracuji ve francouzské firmě a C4 jsou tu pro běný lid a C5 jako manaerský vůz. A skoro u vech C5 byl nějaký elektrický hokej hned u nového. Třeba ze 3 nových C5-III dva dojely z autosalónu k pumpě přes ulici a u je nikdo nenastartoval. Chtělo to prý celkový restart SW. Zda lo o chybu nějakých předepsaných operací výstupní kontroly nebo prodejního servisu samozřejmě nemohu posoudit.
Obecně graf poruchovosti jakékoli techniky v čase má tvar vany. Začíná na velmi vysokých hodnotách a rychle téměř kolmo padá téměř k nule, pak drí vyrovnané dno a po nějaké době začne lineárně stoupat.
Ty počáteční vysoké hodnoty jsou způsobeny vadnými díly, vadnou montáí a projeví se skoro hned. Take (co větinou netuí spousta lajků) nejporuchovějí je NOVÉ auto. Větinu kryje záruka, ale majitel tím zabije čas, nervy a i trochu těch peněz. Nejlepí auto je tak kolem 50000, na kterém byly prováděny vechny předepsané úkony a majitel s ním nejezdil do Dakaru. Je lehce zajeté, bývalý majitel si s ním uil vechny výe popsané problémy a stojí zhruba polovic. V momentě lineárního nárůstu kiksů je potřeba se toho rychle zbavit. Pozor - mám na mysli nečekané vady, ne to, e se něco po nějaké době prostě opotřebuje.
Výjimečně nesouhlasím s jumep, e pravděpodobnost poruchy elektroniky nového auta je velmi nízká. Pracuji ve francouzské firmě a C4 jsou tu pro běný lid a C5 jako manaerský vůz. A skoro u vech C5 byl nějaký elektrický hokej hned u nového. Třeba ze 3 nových C5-III dva dojely z autosalónu k pumpě přes ulici a u je nikdo nenastartoval. Chtělo to prý celkový restart SW. Zda lo o chybu nějakých předepsaných operací výstupní kontroly nebo prodejního servisu samozřejmě nemohu posoudit.
Obecně graf poruchovosti jakékoli techniky v čase má tvar vany. Začíná na velmi vysokých hodnotách a rychle téměř kolmo padá téměř k nule, pak drí vyrovnané dno a po nějaké době začne lineárně stoupat.
Ty počáteční vysoké hodnoty jsou způsobeny vadnými díly, vadnou montáí a projeví se skoro hned. Take (co větinou netuí spousta lajků) nejporuchovějí je NOVÉ auto. Větinu kryje záruka, ale majitel tím zabije čas, nervy a i trochu těch peněz. Nejlepí auto je tak kolem 50000, na kterém byly prováděny vechny předepsané úkony a majitel s ním nejezdil do Dakaru. Je lehce zajeté, bývalý majitel si s ním uil vechny výe popsané problémy a stojí zhruba polovic. V momentě lineárního nárůstu kiksů je potřeba se toho rychle zbavit. Pozor - mám na mysli nečekané vady, ne to, e se něco po nějaké době prostě opotřebuje.
|
|
18.11.2011 15:37 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2425862
|
|
zico
|
|
|
s týmto sa dá súhlasi. čo sledujem u zákazníkov (aj fleet, aj občania), tak väčina múch alebo potenc.ványch porúch sa na aute objaví behom prvého roka-dvoch. Potom zvykne auto niekožko rokov fiča no problem.
Naneastie pre nás - kupujúcich jazdeniek, je na trhu pomerne málo áut vo veku 1-2 roky, ktoré by navye u mali za sebou výraznejí prepad ceny.
s týmto sa dá súhlasi. čo sledujem u zákazníkov (aj fleet, aj občania), tak väčina múch alebo potenc.ványch porúch sa na aute objaví behom prvého roka-dvoch. Potom zvykne auto niekožko rokov fiča no problem.
Naneastie pre nás - kupujúcich jazdeniek, je na trhu pomerne málo áut vo veku 1-2 roky, ktoré by navye u mali za sebou výraznejí prepad ceny.
|
|
19.11.2011 23:13 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2426058
|
|
johni55
|
Město: Praha 13, Auto: xsara 1.8 | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahoj, mám xsaru a chtěl bych něco lepího, nael jsem tento inzerát a dost o ní uvauji- máte k tomu nějaké rady nebo připomínky? Je divné, e je to exclusive a nepíou tam nic o xenonech ani o tempomatu, e by to bylo nějaké osekané? .link.
Ahoj, mám xsaru a chtěl bych něco lepího:-d, nael jsem tento inzerát a dost o ní uvauji- máte k tomu nějaké rady nebo připomínky? Je divné, e je to exclusive a nepíou tam nic o xenonech ani o tempomatu, e by to bylo nějaké osekané? http://rychle.cars.cz/xchanger/arc/carDetail.jsp?cid=13159788294821489
|
|
19.11.2011 23:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2426059
|
|
jumep
|
|
|
to exclusive neni ani nahodou ... jedine v porovnani z fabiu to bude jasne exclusive ...
majitel nosil prstene, prasacky nastriekany popolnik, novo obsity volant
podla radia by som to na 03/2006 nepovedal, skor 03/2005 (z vin sa da povedat viac)
km to bude mat podla naznakov tak minimalne o 100t viac
moj usudok = nie
to exclusive neni ani nahodou ... jedine v porovnani z fabiu to bude jasne exclusive ...
majitel nosil prstene, prasacky nastriekany popolnik, novo obsity volant
podla radia by som to na 03/2006 nepovedal, skor 03/2005 (z vin sa da povedat viac)
km to bude mat podla naznakov tak minimalne o 100t viac
moj usudok = nie
|
|
19.11.2011 23:24 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2426060
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Exclusive to asi není. Xenony nejsou, ale tempomat tam je. Teda páčka tam je. Klimatizace je digitální a ne manuální. Brzdovým asistentem asi myslí ESP. A vyhřívané přední sklo neexistuje.
Evidentně to psal někdo, kdo Cépětkám moc nerozumí. Ale alespoň nepíou, kolik to má najeto, ale kolik to má na tachometru .
Lak je pěknej, interiér naletěnej, umytý před focením, prostě bazar. Je třeba to projet diagnostikou, projet se s tím a pak můe něco posuzovat. Podle těchto fotek to nejde.
Exclusive to asi není. Xenony nejsou, ale tempomat tam je. Teda páčka tam je. Klimatizace je digitální a ne manuální. Brzdovým asistentem asi myslí ESP. A vyhřívané přední sklo neexistuje.
Evidentně to psal někdo, kdo Cépětkám moc nerozumí. Ale alespoň nepíou, kolik to má najeto, ale kolik to má na tachometru :-).
Lak je pěknej, interiér naletěnej, umytý před focením, prostě bazar. Je třeba to projet diagnostikou, projet se s tím a pak můe něco posuzovat. Podle těchto fotek to nejde.
|
|
| |
|
|