Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 198 > >|
08.11.2011 15:50 - Re: Koupě Citroenu C5 2424093
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
ten návod by mne zajímal
Edit: už jsem to našel
.link.

08.11.2011 15:58 - Re: Koupě Citroenu C5 2424095
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
amirinda napsal(a):
ten návod by mne zajímal


ked som povedal, ze so to sem daval, mal by si hladat .... (priloha)

Přílohy:
1CX4-C4BU0RQ0-Přítomnost oxidace na zadních výklopných dveřích, na krajích pásu, v zónách označených _a.pdf ( 113897b ) -

08.11.2011 19:42 - Re: Koupě Citroenu C5 2424150
nomadm
Město: Otrokovice, Auto: Škoda Felicia Combi 1.3 MPiPočet příspěvků: 29
99 Poslat soukromou zprávu
DaveLbc napsal(a):
Mně stačí jak kámoš bojuje s focusem Nechtěl bych forda ani za nic. Je něco jiného když je to funglofka. Mám už 4tého Citrona od ZXka Xantii až C5. Nikdy jsem neměl žádný problém se rzí. To ford má. S motorem to ford má.A jiné věci. Já bych volil C5 jednoznačně


no u nás v rodině je 2x Focus II a naprosto ok, dolívá se jen olej a benzín...a co slyším od známých, tak taky spokojenost...takže bych se dobrého forda nebál...s citroenem (c5) nikoho známého právě nemám

08.11.2011 20:04 - Re: Koupě Citroenu C5 2424154
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
V tom případě si kup forda. Já už nebudu měnit. Ale musíš si zvážit sám jak auto používᚠa kam s ním jezdíš.Pokud jen na nákup do Tesca a do práce tak si kup forda těch pár minut tam přežiješ)
Ale jestli si chceš vychutnat jízdu a to doslova tak C5. Jen můj názor. Měl jsem možnost jet ve Focusu
Přeji ti štastnou volbu at si vybereš co koliv

08.11.2011 20:16 - Re: Koupě Citroenu C5 2424161
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Půl roku jsem jezdil Focusem ( po Xsaře a před C5 ) , krom toho že to je nesrovnatelný s jakýmkoliv Citroenem ( pohodlí ) , tak i motor 1.8 TDCi je to nejhorší co jsem kdy měl .( Zkuste kouknout na Focus fórum co tam řeší za problémy se vstřikovačema , čerpadlama , EGR apod ... )
Dnes jsem jel do práce s kolegou Focusem ... je to jak jízda v šalině po Brně ( šalina - tramvaj , pro neznalé ) .

08.11.2011 20:41 - Re: Koupě Citroenu C5 2424166
Luboš74
Město: Neznašov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k TourerPočet příspěvků: 78
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
nomadm napsal(a):
Zdravím citroenáři, právě jsem v procesu výběru náhrady naší feldy kombi. Nějak se pořád nemůžu rozhodnout co pořídit. Stále zvažuji zda-li kombi nižší střední, nebo střední, nebo MPV. Najedem cca 10tis. km/rok. Ze střední bych bral buď Mondeo, Vectru nebo právě C5 II, při mém malém nájedzu bych do nafty raději nešel, ikdyž mě do ní pan servisák citroenů ve Zlámanci (okres Uher. Hradiště) trošku přesvědčoval (1.6 HDI). Nicméně si myslím, že benzín 2.0 je lepší volba. CHtěl bych se Vás
zeptat, zda-li někdo na Zlínsku tuto motorizaci vlastníte (C5 II kombi od r.v. 2005 do 2007) a jestli by bylo možné se tím svézt. Děkuji mnohokrát.




Ptát se na Citroen fóru jestli Ford nebo Citroen si sám můžeš dát odpověď. Jasně že ti tu každý řekne že Citroen. Když se stejně tak zeptᚠna Ford fóru tak ti tam každý řekne že jedině Ford, Citroen ani náhodou. Jestli ti můžu poradit jak jsem stejné dilema řešil já tak jsem si pročetl fóra obou značek pro které jsem se rozhodoval. Zjistil jsem si nejčastější závady,cenu dílů,zkušenosti a spokojenost uživatelů atd. Potom jsem si auta obou značek projel a rozhodl se.Ještě jsem četl že nemᚠjasno jestli ropu nebo benzín. Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou.

08.11.2011 21:12 - Re: Koupě Citroenu C5 2424177
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
Luboš74 napsal(a):
Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou.


ja najezdím něco okolo 15000 ročně, přesto jsem zvolil C5 r.v. 2002 (o spokojenosti netřeba mluvit) a že by to byl starej ropák si nemyslím. Jo kámoš co měl Ford Siera r.v. 1996 tojo to byl starej ropák.

08.11.2011 21:35 - Re: Koupě Citroenu C5 2424181
Luboš74
Město: Neznašov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k TourerPočet příspěvků: 78
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
amirinda napsal(a):
Luboš74 napsal(a):
Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou.
ja najezdím něco okolo 15000 ročně, přesto jsem zvolil C5 r.v. 2002 (o spokojenosti netřeba mluvit) a že by to byl starej ropák si nemyslím. Jo kámoš co měl Ford Siera r.v. 1996 tojo to byl starej ropák.


Najezdíme 7-8000km ročně. Pro mě tedy ropa = vyhozené peníze. Pro nomadm a jeho směšném nájezdu jako mám já to platí taktéž. Stačí si pročíst kolik kdo do auta vrazil a kolik najezdí ročně. Když si to propočítám tak se to mě ani jemu nevyplatí. Když budu jezdit 25 000km ročně tak si ropu také pořídím.

08.11.2011 21:44 - Re: Koupě Citroenu C5 2424183
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
no je třeba počítat při nájezdu kolik kdo vrazil přímo do motoru, ne ostatní součástky spojené s vozem, ty jsou víceméně +- stejné
Edit: ale samo nikomu nic neberu, ale C5 je C5. Tím nechci hanit jiné značky.

08.11.2011 21:50 - Re: Koupě Citroenu C5 2424185
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Luboš74 napsal(a):
Najezdíme 7-8000km ročně. Pro mě tedy ropa = vyhozené peníze. Pro nomadm a jeho směšném nájezdu jako mám já to platí taktéž. Stačí si pročíst kolik kdo do auta vrazil a kolik najezdí ročně. Když si to propočítám tak se to mě ani jemu nevyplatí. Když budu jezdit 25 000km ročně tak si ropu také pořídím.

Tak nevím, proč by při malým nájezdu měl ropák mít větší náklady? Při 7 až 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky a když teda tak málo najezdí, tak ani nic neopotřebuje a nic taky neodejde. Tak o jakých nákladech je řeč? Přesně jsi vystihl podstatu. Ropáci mají vyšší náklady na servis, protože víc najezdí. A to proto, že kdo hodně jezdí, tak kouká po naftě, protože ta to líp snese a dýl vydrží.
Mýtus, že nafta se vyplácí jen při velkým ročním nájezdu je nesmysl. Obzvl᚝ v případě, že ojetých C5 v dieselu je víc a mají možná nižší pořizovací cenu než benzíny. A dnes už ani nový nafáky nejsou vždycky dražší než benzíňáky.
Kdyby šlo o otázku krátkých tras, tak bych mohl souhlasit, ale malý roční nájezd opravdu není důvodem k NEpořízení diesela.

08.11.2011 22:00 - Re: Koupě Citroenu C5 2424187
nomadm
Město: Otrokovice, Auto: Škoda Felicia Combi 1.3 MPiPočet příspěvků: 29
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra:

tak nějak to vidím i já...úplná pravda, ceny ojetých benzínů jsou vpodstatě vyšší než nafáky...Ale prostě se bojím nafty, je tam toho přeci víc co se může posrat....
Já se ale krátkým trasám po městě nevyhnu (obchody, pojížďky,atd..), to přeci ale musí jezdit všichni ropáci, ne? Nebo snad máte (ropáci) na krátké trasy nějaké "nákupní tašky" v benzínu?

08.11.2011 22:02 - Re: Koupě Citroenu C5 2424191
Luboš74
Město: Neznašov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k TourerPočet příspěvků: 78
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Tak nevím, proč by při malým nájezdu měl ropák mít větší náklady? Při 7 až 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky a když teda tak málo najezdí, tak ani nic neopotřebuje a nic taky neodejde. Tak o jakých nákladech je řeč? Přesně jsi vystihl podstatu. Ropáci mají vyšší náklady na servis, protože víc najezdí. A to proto, že kdo hodně jezdí, tak kouká po naftě, protože ta to líp snese a dýl vydrží. Mýtus, že nafta se vyplácí jen při velkým ročním nájezdu je nesmysl. Obzvl᚝ v případě, že ojetých C5 v dieselu je víc a mají možná nižší pořizovací cenu než benzíny. A dnes už ani nový nafáky nejsou vždycky dražší než benzíňáky. Kdyby šlo o otázku krátkých tras, tak bych mohl souhlasit, ale malý roční nájezd opravdu není důvodem k NEpořízení diesela.


Když budu kupovat ojetou naftu tak musím počítat že má najeto víc jak benzín. Nikdo neprodává auto po generálce. Takže stačí že odejde vstřik,čerpadlo,dvouhmoák nebo turbo a pří tak malém nájezdu je kouzlo nafty je v pr...!

08.11.2011 22:02 - Re: Koupě Citroenu C5 2424192
tezkac
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 189
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Při 7 až 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky


to by jsi tomu dal....i když ti bude auto stát v garáži, tak by jsi měl olej jednou za rok vyměnit

08.11.2011 22:06 - Re: Koupě Citroenu C5 2424194
Rampa
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 89
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zatím jen pokukuji po novém modelu C5 X7, až mi moje C5 I doslouží a porovnávám provozní výdaje. Teď mám gumy 195/65 R15 - 1 kus 1200 -1600 Kč. Nová C5 má 17 kola - cena 1 kus 4000 - 6000 Kč. Na celé auto 16 - 24 000 Kč. To je nářez. Máte někdo zkušenost, pokud je rozměr pneu větší, má delší výdrž (nájezd) ?
Pak připočtu FAP, kterej zaplapánbůh zatím nemám a tak jsem z toho nějakej míň nadšenej

08.11.2011 22:19 - Re: Koupě Citroenu C5 2424196
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No já to tak mám. Denně do práce asi 13km, po práci zpět. V zimě nebo v horku. Mezi tím několikrát týdně nákup asi tak 3km. A občas dlouhá cesta po dálnici. Řekněme 1x za měsíc. A nic se mi na autě nesype a spotřeba je nesrovnatelně nižší proti benzínu. Zvl᚝ v zimě to oceníš. Benzíny tyhle krátký trasy s vymrzlým motorem jezdí asi tak za dvojnásobek průměrný spotřeby. Já zvýšení spotřeby nepozoruju. Jasně že je v zimě vyšší, asi tak o 0,5 až 1 litr, ale to je spíš dáno cestama, prokluzem, hrnutím břečky a pod.
Ono totiž záleží na tom, co koupíš. Může to být hrobka, která nepřestane ruinovat rodinný rozpočet, a nebo slušně zajetý auto, který při tvým ročním nájezdu začne potřebovat servis až tak za deset let. Nebo i později. A nezáleží při tom, jestli to bude nafta nebo benzín. Hlavně vybrat dobrej kus, s diagnostikou a odborníkem po boku.
Takže doporučuju vyhledat si nna netu nějakej kousek, dát sem link a počkat, až ti ho odborný oko členů klubu zkritizuje, nebo pochválí. A pokud se některý bude líbit, tak se domluvit s někým zkušeným, aby s tebou za tím skvostem do onoho bazaru zajel a prověřil jeho stav. Tady na klubu se nemusíš bát zeptat kolegy třeba i ze slovenska, jestli by s tebou nezajel do bazaru až někde v Aši. Až takových aut prověříš několik, poznáš, co se v nich může skrývat a co se dá odhalit a potom mᚠmnohem větší šanci že nenaletíš a nepřivezeš si domů bezednou pokladničku.
A pokud to bude prověřený a slušně zajetý auto, tak se nic neposere, a je to nafta nebo benzín.
A ještě jednu výhodu má diesel. Nemusíš tolik koukat na to, kolik to má najeto. Vydrží to při slušným zacházení mnohem víc než benzíňáky.

08.11.2011 22:24 - Re: Koupě Citroenu C5 2424197
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Luboš74 napsal(a):
Když budu kupovat ojetou naftu tak musím počítat že má najeto víc jak benzín. Nikdo neprodává auto po generálce. Takže stačí že odejde vstřik,čerpadlo,dvouhmoák nebo turbo a pří tak malém nájezdu je kouzlo nafty je v pr...!

Já koupil naftu s najetýma 64t km.
Ano, pokud koupíš starší s víc km, tak k ceně připočítej něco na nutný servis a jseš zhruba na stejný ceně jako za benzíňák. A mᚠpřed sebou hrozně moc km bez servisu.

08.11.2011 22:25 - Re: Koupě Citroenu C5 2424198
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
tezkac napsal(a):
to by jsi tomu dal....i když ti bude auto stát v garáži, tak by jsi měl olej jednou za rok vyměnit

To bylo myšleno ironicky

08.11.2011 22:30 - Re: Koupě Citroenu C5 2424199
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Rampa napsal(a):
Zatím jen pokukuji po novém modelu C5 X7, až mi moje C5 I doslouží a porovnávám provozní výdaje. Teď mám gumy 195/65 R15 - 1 kus 1200 -1600 Kč. Nová C5 má 17 kola - cena 1 kus 4000 - 6000 Kč. Na celé auto 16 - 24 000 Kč. To je nářez. Máte někdo zkušenost, pokud je rozměr pneu větší, má delší výdrž (nájezd) ?
Pak připočtu FAP, kterej zaplapánbůh zatím nemám a tak jsem z toho nějakej míň nadšenej

Ne, větší gumy nemají proč dýl vydržet.
A neřeš FAP na novým autě. Než se dostaneš k jeho výměně, ujedeš možná 250 000 km. A ani potom není třeba ho hned měnit. Dá se vyprat a nestojí to tak moc.
FAP je bubák, kterýho z něj udělali asi benzíňáci, kterým vadí, že nafáci jezdí laciněji.

09.11.2011 06:44 - Re: Koupě Citroenu C5 2424216
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Souhlasím s posledními vlákny, že i při nízkém nájezdu nemá diesel vyšší náklady. Měl jsem vectry benzín - výměna oleje 15000, ropa C5 - 20000. Ropák chce trochu silnější baterku, což je jednou za 5 let tak 300 Kč navíc. Půlka webu u benzínů je o svíčkách (jakoby nestačil pokyn - kupovat doporučené výrobcem), vysokonapěových měničích, kabelech, správném oktanovém čísle...
Na krátké jízdy zejména v zimě studený diesel má menší procentuální zvýšení spotřeby než benzín, kde sytič (samozřejmě nahrazený počítačem) přitápí spotřebu i na dvojnásobek.
Ale fakt je na krátkých zimních jízdách zoufalé topení dané malým odpadním teplem.
Navíc v provedení break-kombi je v dieselech nesmírně větší výběr daný procentem ve výrobě.

09.11.2011 10:10 - Re: Koupě Citroenu C5 2424229
Luboš74
Město: Neznašov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k TourerPočet příspěvků: 78
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Souhlasím s posledními vlákny, že i při nízkém nájezdu nemá diesel vyšší náklady.


A teď tu o Karkulce. Koukám že HDI je v C5 dle pisálků kouzelný motor. Vím že to je kvalitní motor ale jako každý nafák si na sebe musí vydělat počtem ujetých km. Jinak je po propočítání nákladů na provoz nevýhodný. Je zajímavé že se všude píše a mluví o tom že starší nafák musí najet více km jinak se ne vyplatí. Tohle je jediné fórum kde se mě snaží přesvědčit že čím méňe najedu tak se HDI vyplatí. Nehledě na to že už je nafta někde i o 1,50Kč dražší než benzín. Když se podívám kdo za kolik jezdí a dost lidí tam je co kolem 7l a já mám dlouhodobou spotřebu 8,5l benzínu tak při mém nájezdu km je nafta neekonomická.
Tak a teď do mě!

|< < 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 198 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator