| | |
08.11.2011 15:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424093
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
ten návod by mne zajímal
Edit: u jsem to nael
.link.
ten návod by mne zajímal
Edit: u jsem to nael :-)
http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/2343394-zaruka-na-rez-kastle/
|
|
08.11.2011 20:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424154
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
V tom případě si kup forda. Já u nebudu měnit. Ale musí si zváit sám jak auto pouívá a kam s ním jezdí.Pokud jen na nákup do Tesca a do práce tak si kup forda těch pár minut tam přeije)
Ale jestli si chce vychutnat jízdu a to doslova tak C5. Jen můj názor. Měl jsem monost jet ve Focusu
Přeji ti tastnou volbu at si vybere co koliv
V tom případě si kup forda. Já u nebudu měnit. Ale musí si zváit sám jak auto pouívá a kam s ním jezdí.Pokud jen na nákup do Tesca a do práce tak si kup forda těch pár minut tam přeije:-)))
Ale jestli si chce vychutnat jízdu a to doslova tak C5. Jen můj názor. Měl jsem monost jet ve Focusu:-p
Přeji ti tastnou volbu:palec at si vybere co koliv
|
|
08.11.2011 20:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424161
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Půl roku jsem jezdil Focusem ( po Xsaře a před C5 ) , krom toho e to je nesrovnatelný s jakýmkoliv Citroenem ( pohodlí ) , tak i motor 1.8 TDCi je to nejhorí co jsem kdy měl .( Zkuste kouknout na Focus fórum co tam řeí za problémy se vstřikovačema , čerpadlama , EGR apod ... )
Dnes jsem jel do práce s kolegou Focusem ... je to jak jízda v alině po Brně ( alina - tramvaj , pro neznalé ) .
Půl roku jsem jezdil Focusem ( po Xsaře a před C5 ) , krom toho e to je nesrovnatelný s jakýmkoliv Citroenem ( pohodlí ) , tak i motor 1.8 TDCi je to nejhorí co jsem kdy měl .( Zkuste kouknout na Focus fórum co tam řeí za problémy se vstřikovačema , čerpadlama , EGR apod ... )
Dnes jsem jel do práce s kolegou Focusem ... je to jak jízda v alině po Brně ( alina - tramvaj , pro neznalé ) .
|
|
08.11.2011 20:41 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424166
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
nomadm napsal(a): Zdravím citroenáři, právě jsem v procesu výběru náhrady naí feldy kombi. Nějak se pořád nemůu rozhodnout co pořídit. Stále zvauji zda-li kombi nií střední, nebo střední, nebo MPV. Najedem cca 10tis. km/rok. Ze střední bych bral buď Mondeo, Vectru nebo právě C5 II, při mém malém nájedzu bych do nafty raději neel, ikdy mě do ní pan servisák citroenů ve Zlámanci (okres Uher. Hraditě) troku přesvědčoval (1.6 HDI). Nicméně si myslím, e benzín 2.0 je lepí volba. CHtěl bych se Vás
zeptat, zda-li někdo na Zlínsku tuto motorizaci vlastníte (C5 II kombi od r.v. 2005 do 2007) a jestli by bylo moné se tím svézt. Děkuji mnohokrát.
Ptát se na Citroen fóru jestli Ford nebo Citroen si sám můe dát odpověď. Jasně e ti tu kadý řekne e Citroen. Kdy se stejně tak zeptá na Ford fóru tak ti tam kadý řekne e jedině Ford, Citroen ani náhodou. Jestli ti můu poradit jak jsem stejné dilema řeil já tak jsem si pročetl fóra obou značek pro které jsem se rozhodoval. Zjistil jsem si nejčastějí závady,cenu dílů,zkuenosti a spokojenost uivatelů atd. Potom jsem si auta obou značek projel a rozhodl se.Jetě jsem četl e nemá jasno jestli ropu nebo benzín. Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou.
Zdravím citroenáři, právě jsem v procesu výběru náhrady naí feldy kombi. Nějak se pořád nemůu rozhodnout co pořídit. Stále zvauji zda-li kombi nií střední, nebo střední, nebo MPV. Najedem cca 10tis. km/rok. Ze střední bych bral buď Mondeo, Vectru nebo právě C5 II, při mém malém nájedzu bych do nafty raději neel, ikdy mě do ní pan servisák citroenů ve Zlámanci (okres Uher. Hraditě) troku přesvědčoval (1.6 HDI). Nicméně si myslím, e benzín 2.0 je lepí volba. CHtěl bych se Vás
zeptat, zda-li někdo na Zlínsku tuto motorizaci vlastníte (C5 II kombi od r.v. 2005 do 2007) a jestli by bylo moné se tím svézt. Děkuji mnohokrát.
Ptát se na Citroen fóru jestli Ford nebo Citroen si sám můe dát odpověď. Jasně e ti tu kadý řekne e Citroen. Kdy se stejně tak zeptá na Ford fóru tak ti tam kadý řekne e jedině Ford, Citroen ani náhodou. Jestli ti můu poradit jak jsem stejné dilema řeil já tak jsem si pročetl fóra obou značek pro které jsem se rozhodoval. Zjistil jsem si nejčastějí závady,cenu dílů,zkuenosti a spokojenost uivatelů atd. Potom jsem si auta obou značek projel a rozhodl se.Jetě jsem četl e nemá jasno jestli ropu nebo benzín. Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou.
|
|
08.11.2011 21:12 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424177
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
Lubo74 napsal(a): Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou.
ja najezdím něco okolo 15000 ročně, přesto jsem zvolil C5 r.v. 2002 (o spokojenosti netřeba mluvit) a e by to byl starej ropák si nemyslím. Jo kámo co měl Ford Siera r.v. 1996 tojo to byl starej ropák.
Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou.
ja najezdím něco okolo 15000 ročně, přesto jsem zvolil C5 r.v. 2002 (o spokojenosti netřeba mluvit) a e by to byl starej ropák si nemyslím. Jo kámo co měl Ford Siera r.v. 1996 tojo to byl starej ropák.
|
|
08.11.2011 21:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424181
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
amirinda napsal(a): Lubo74 napsal(a): Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou. ja najezdím něco okolo 15000 ročně, přesto jsem zvolil C5 r.v. 2002 (o spokojenosti netřeba mluvit) a e by to byl starej ropák si nemyslím. Jo kámo co měl Ford Siera r.v. 1996 tojo to byl starej ropák.
Najezdíme 7-8000km ročně. Pro mě tedy ropa = vyhozené peníze. Pro nomadm a jeho směném nájezdu jako mám já to platí takté. Stačí si pročíst kolik kdo do auta vrazil a kolik najezdí ročně. Kdy si to propočítám tak se to mě ani jemu nevyplatí. Kdy budu jezdit 25 000km ročně tak si ropu také pořídím.
Při nájezdu do 10 000km starýho ropáka ani náhodou. ja najezdím něco okolo 15000 ročně, přesto jsem zvolil C5 r.v. 2002 (o spokojenosti netřeba mluvit) a e by to byl starej ropák si nemyslím. Jo kámo co měl Ford Siera r.v. 1996 tojo to byl starej ropák.
Najezdíme 7-8000km ročně. Pro mě tedy ropa = vyhozené peníze. Pro nomadm a jeho směném nájezdu jako mám já to platí takté. Stačí si pročíst kolik kdo do auta vrazil a kolik najezdí ročně. Kdy si to propočítám tak se to mě ani jemu nevyplatí. Kdy budu jezdit 25 000km ročně tak si ropu také pořídím.
|
|
08.11.2011 21:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424183
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
no je třeba počítat při nájezdu kolik kdo vrazil přímo do motoru, ne ostatní součástky spojené s vozem, ty jsou víceméně +- stejné
Edit: ale samo nikomu nic neberu, ale C5 je C5. Tím nechci hanit jiné značky.
no je třeba počítat při nájezdu kolik kdo vrazil přímo do motoru, ne ostatní součástky spojené s vozem, ty jsou víceméně +- stejné
Edit: ale samo nikomu nic neberu, ale C5 je C5. Tím nechci hanit jiné značky.
|
|
08.11.2011 21:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424185
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Lubo74 napsal(a): Najezdíme 7-8000km ročně. Pro mě tedy ropa = vyhozené peníze. Pro nomadm a jeho směném nájezdu jako mám já to platí takté. Stačí si pročíst kolik kdo do auta vrazil a kolik najezdí ročně. Kdy si to propočítám tak se to mě ani jemu nevyplatí. Kdy budu jezdit 25 000km ročně tak si ropu také pořídím.
Tak nevím, proč by při malým nájezdu měl ropák mít větí náklady? Při 7 a 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky a kdy teda tak málo najezdí, tak ani nic neopotřebuje a nic taky neodejde. Tak o jakých nákladech je řeč? Přesně jsi vystihl podstatu. Ropáci mají vyí náklady na servis, protoe víc najezdí. A to proto, e kdo hodně jezdí, tak kouká po naftě, protoe ta to líp snese a dýl vydrí.
Mýtus, e nafta se vyplácí jen při velkým ročním nájezdu je nesmysl. Obzvlá v případě, e ojetých C5 v dieselu je víc a mají moná nií pořizovací cenu ne benzíny. A dnes u ani nový nafáky nejsou vdycky draí ne benzíňáky.
Kdyby lo o otázku krátkých tras, tak bych mohl souhlasit, ale malý roční nájezd opravdu není důvodem k NEpořízení diesela.
Tak nevím, proč by při malým nájezdu měl ropák mít větí náklady? Při 7 a 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky a kdy teda tak málo najezdí, tak ani nic neopotřebuje a nic taky neodejde. Tak o jakých nákladech je řeč? Přesně jsi vystihl podstatu. Ropáci mají vyí náklady na servis, protoe víc najezdí. A to proto, e kdo hodně jezdí, tak kouká po naftě, protoe ta to líp snese a dýl vydrí.
Mýtus, e nafta se vyplácí jen při velkým ročním nájezdu je nesmysl. Obzvlá v případě, e ojetých C5 v dieselu je víc a mají moná nií pořizovací cenu ne benzíny. A dnes u ani nový nafáky nejsou vdycky draí ne benzíňáky.
Kdyby lo o otázku krátkých tras, tak bych mohl souhlasit, ale malý roční nájezd opravdu není důvodem k NEpořízení diesela.
|
|
08.11.2011 22:00 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424187
|
|
nomadm
|
Město: Otrokovice, Auto: koda Felicia Combi 1.3 MPi | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Mikra:
tak nějak to vidím i já...úplná pravda, ceny ojetých benzínů jsou vpodstatě vyí ne nafáky...Ale prostě se bojím nafty, je tam toho přeci víc co se můe posrat....
Já se ale krátkým trasám po městě nevyhnu (obchody, pojíďky,atd..), to přeci ale musí jezdit vichni ropáci, ne? Nebo snad máte (ropáci) na krátké trasy nějaké "nákupní taky" v benzínu?
Mikra:
tak nějak to vidím i já...úplná pravda, ceny ojetých benzínů jsou vpodstatě vyí ne nafáky...Ale prostě se bojím nafty, je tam toho přeci víc co se můe posrat....
Já se ale krátkým trasám po městě nevyhnu (obchody, pojíďky,atd..), to přeci ale musí jezdit vichni ropáci, ne? Nebo snad máte (ropáci) na krátké trasy nějaké "nákupní taky" v benzínu?
|
|
08.11.2011 22:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424191
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Mikra napsal(a): Tak nevím, proč by při malým nájezdu měl ropák mít větí náklady? Při 7 a 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky a kdy teda tak málo najezdí, tak ani nic neopotřebuje a nic taky neodejde. Tak o jakých nákladech je řeč? Přesně jsi vystihl podstatu. Ropáci mají vyí náklady na servis, protoe víc najezdí. A to proto, e kdo hodně jezdí, tak kouká po naftě, protoe ta to líp snese a dýl vydrí. Mýtus, e nafta se vyplácí jen při velkým ročním nájezdu je nesmysl. Obzvlá v případě, e ojetých C5 v dieselu je víc a mají moná nií pořizovací cenu ne benzíny. A dnes u ani nový nafáky nejsou vdycky draí ne benzíňáky. Kdyby lo o otázku krátkých tras, tak bych mohl souhlasit, ale malý roční nájezd opravdu není důvodem k NEpořízení diesela.
Kdy budu kupovat ojetou naftu tak musím počítat e má najeto víc jak benzín. Nikdo neprodává auto po generálce. Take stačí e odejde vstřik,čerpadlo,dvouhmoák nebo turbo a pří tak malém nájezdu je kouzlo nafty je v pr...!
Tak nevím, proč by při malým nájezdu měl ropák mít větí náklady? Při 7 a 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky a kdy teda tak málo najezdí, tak ani nic neopotřebuje a nic taky neodejde. Tak o jakých nákladech je řeč? Přesně jsi vystihl podstatu. Ropáci mají vyí náklady na servis, protoe víc najezdí. A to proto, e kdo hodně jezdí, tak kouká po naftě, protoe ta to líp snese a dýl vydrí. Mýtus, e nafta se vyplácí jen při velkým ročním nájezdu je nesmysl. Obzvlá v případě, e ojetých C5 v dieselu je víc a mají moná nií pořizovací cenu ne benzíny. A dnes u ani nový nafáky nejsou vdycky draí ne benzíňáky. Kdyby lo o otázku krátkých tras, tak bych mohl souhlasit, ale malý roční nájezd opravdu není důvodem k NEpořízení diesela.
Kdy budu kupovat ojetou naftu tak musím počítat e má najeto víc jak benzín. Nikdo neprodává auto po generálce. Take stačí e odejde vstřik,čerpadlo,dvouhmoák nebo turbo a pří tak malém nájezdu je kouzlo nafty je v pr...!
|
|
08.11.2011 22:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424194
|
|
Rampa
|
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Zatím jen pokukuji po novém modelu C5 X7, a mi moje C5 I doslouí a porovnávám provozní výdaje. Teď mám gumy 195/65 R15 - 1 kus 1200 -1600 Kč. Nová C5 má 17 kola - cena 1 kus 4000 - 6000 Kč. Na celé auto 16 - 24 000 Kč. To je nářez. Máte někdo zkuenost, pokud je rozměr pneu větí, má delí výdr (nájezd) ?
Pak připočtu FAP, kterej zaplapánbůh zatím nemám a tak jsem z toho nějakej míň nadenej
Zatím jen pokukuji po novém modelu C5 X7, a mi moje C5 I doslouí a porovnávám provozní výdaje. Teď mám gumy 195/65 R15 - 1 kus 1200 -1600 Kč. Nová C5 má 17 kola - cena 1 kus 4000 - 6000 Kč. Na celé auto 16 - 24 000 Kč. To je nářez. Máte někdo zkuenost, pokud je rozměr pneu větí, má delí výdr (nájezd) ?
Pak připočtu FAP, kterej zaplapánbůh zatím nemám a tak jsem z toho nějakej míň nadenej :nevim:nevim
|
|
08.11.2011 22:19 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424196
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No já to tak mám. Denně do práce asi 13km, po práci zpět. V zimě nebo v horku. Mezi tím několikrát týdně nákup asi tak 3km. A občas dlouhá cesta po dálnici. Řekněme 1x za měsíc. A nic se mi na autě nesype a spotřeba je nesrovnatelně nií proti benzínu. Zvlá v zimě to ocení. Benzíny tyhle krátký trasy s vymrzlým motorem jezdí asi tak za dvojnásobek průměrný spotřeby. Já zvýení spotřeby nepozoruju. Jasně e je v zimě vyí, asi tak o 0,5 a 1 litr, ale to je spí dáno cestama, prokluzem, hrnutím břečky a pod.
Ono toti záleí na tom, co koupí. Můe to být hrobka, která nepřestane ruinovat rodinný rozpočet, a nebo sluně zajetý auto, který při tvým ročním nájezdu začne potřebovat servis a tak za deset let. Nebo i později. A nezáleí při tom, jestli to bude nafta nebo benzín. Hlavně vybrat dobrej kus, s diagnostikou a odborníkem po boku.
Take doporučuju vyhledat si nna netu nějakej kousek, dát sem link a počkat, a ti ho odborný oko členů klubu zkritizuje, nebo pochválí. A pokud se některý bude líbit, tak se domluvit s někým zkueným, aby s tebou za tím skvostem do onoho bazaru zajel a prověřil jeho stav. Tady na klubu se nemusí bát zeptat kolegy třeba i ze slovenska, jestli by s tebou nezajel do bazaru a někde v Ai. A takových aut prověří několik, pozná, co se v nich můe skrývat a co se dá odhalit a potom má mnohem větí anci e nenaletí a nepřiveze si domů bezednou pokladničku.
A pokud to bude prověřený a sluně zajetý auto, tak se nic neposere, a je to nafta nebo benzín.
A jetě jednu výhodu má diesel. Nemusí tolik koukat na to, kolik to má najeto. Vydrí to při sluným zacházení mnohem víc ne benzíňáky.
No já to tak mám. Denně do práce asi 13km, po práci zpět. V zimě nebo v horku. Mezi tím několikrát týdně nákup asi tak 3km. A občas dlouhá cesta po dálnici. Řekněme 1x za měsíc. A nic se mi na autě nesype a spotřeba je nesrovnatelně nií proti benzínu. Zvlá v zimě to ocení. Benzíny tyhle krátký trasy s vymrzlým motorem jezdí asi tak za dvojnásobek :-) průměrný spotřeby. Já zvýení spotřeby nepozoruju. Jasně e je v zimě vyí, asi tak o 0,5 a 1 litr, ale to je spí dáno cestama, prokluzem, hrnutím břečky a pod.
Ono toti záleí na tom, co koupí. Můe to být hrobka, která nepřestane ruinovat rodinný rozpočet, a nebo sluně zajetý auto, který při tvým ročním nájezdu začne potřebovat servis a tak za deset let. Nebo i později. A nezáleí při tom, jestli to bude nafta nebo benzín. Hlavně vybrat dobrej kus, s diagnostikou a odborníkem po boku.
Take doporučuju vyhledat si nna netu nějakej kousek, dát sem link a počkat, a ti ho odborný oko členů klubu zkritizuje, nebo pochválí. A pokud se některý bude líbit, tak se domluvit s někým zkueným, aby s tebou za tím skvostem do onoho bazaru zajel a prověřil jeho stav. Tady na klubu se nemusí bát zeptat kolegy třeba i ze slovenska, jestli by s tebou nezajel do bazaru a někde v Ai. :-) A takových aut prověří několik, pozná, co se v nich můe skrývat a co se dá odhalit a potom má mnohem větí anci e nenaletí a nepřiveze si domů bezednou pokladničku.
A pokud to bude prověřený a sluně zajetý auto, tak se nic neposere, a je to nafta nebo benzín.
A jetě jednu výhodu má diesel. Nemusí tolik koukat na to, kolik to má najeto. Vydrí to při sluným zacházení mnohem víc ne benzíňáky. :palec
|
|
08.11.2011 22:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424199
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Rampa napsal(a): Zatím jen pokukuji po novém modelu C5 X7, a mi moje C5 I doslouí a porovnávám provozní výdaje. Teď mám gumy 195/65 R15 - 1 kus 1200 -1600 Kč. Nová C5 má 17 kola - cena 1 kus 4000 - 6000 Kč. Na celé auto 16 - 24 000 Kč. To je nářez. Máte někdo zkuenost, pokud je rozměr pneu větí, má delí výdr (nájezd) ?
Pak připočtu FAP, kterej zaplapánbůh zatím nemám a tak jsem z toho nějakej míň nadenej
Ne, větí gumy nemají proč dýl vydret.
A neře FAP na novým autě. Ne se dostane k jeho výměně, ujede moná 250 000 km. A ani potom není třeba ho hned měnit. Dá se vyprat a nestojí to tak moc.
FAP je bubák, kterýho z něj udělali asi benzíňáci, kterým vadí, e nafáci jezdí laciněji.
Ne, větí gumy nemají proč dýl vydret.
A neře FAP na novým autě. Ne se dostane k jeho výměně, ujede moná 250 000 km. A ani potom není třeba ho hned měnit. Dá se vyprat a nestojí to tak moc.
:-D FAP je bubák, kterýho z něj udělali asi benzíňáci, kterým vadí, e nafáci jezdí laciněji. :-D
|
|
09.11.2011 06:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424216
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Souhlasím s posledními vlákny, e i při nízkém nájezdu nemá diesel vyí náklady. Měl jsem vectry benzín - výměna oleje 15000, ropa C5 - 20000. Ropák chce trochu silnějí baterku, co je jednou za 5 let tak 300 Kč navíc. Půlka webu u benzínů je o svíčkách (jakoby nestačil pokyn - kupovat doporučené výrobcem), vysokonapěových měničích, kabelech, správném oktanovém čísle...
Na krátké jízdy zejména v zimě studený diesel má mení procentuální zvýení spotřeby ne benzín, kde sytič (samozřejmě nahrazený počítačem) přitápí spotřebu i na dvojnásobek.
Ale fakt je na krátkých zimních jízdách zoufalé topení dané malým odpadním teplem.
Navíc v provedení break-kombi je v dieselech nesmírně větí výběr daný procentem ve výrobě.
Souhlasím s posledními vlákny, e i při nízkém nájezdu nemá diesel vyí náklady. Měl jsem vectry benzín - výměna oleje 15000, ropa C5 - 20000. Ropák chce trochu silnějí baterku, co je jednou za 5 let tak 300 Kč navíc. Půlka webu u benzínů je o svíčkách (jakoby nestačil pokyn - kupovat doporučené výrobcem), vysokonapěových měničích, kabelech, správném oktanovém čísle...
Na krátké jízdy zejména v zimě studený diesel má mení procentuální zvýení spotřeby ne benzín, kde sytič (samozřejmě nahrazený počítačem) přitápí spotřebu i na dvojnásobek.
Ale fakt je na krátkých zimních jízdách zoufalé topení dané malým odpadním teplem.
Navíc v provedení break-kombi je v dieselech nesmírně větí výběr daný procentem ve výrobě.
|
|
09.11.2011 10:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2424229
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
vilous napsal(a): Souhlasím s posledními vlákny, e i při nízkém nájezdu nemá diesel vyí náklady.
A teď tu o Karkulce. Koukám e HDI je v C5 dle pisálků kouzelný motor. Vím e to je kvalitní motor ale jako kadý nafák si na sebe musí vydělat počtem ujetých km. Jinak je po propočítání nákladů na provoz nevýhodný. Je zajímavé e se vude píe a mluví o tom e starí nafák musí najet více km jinak se ne vyplatí. Tohle je jediné fórum kde se mě snaí přesvědčit e čím méňe najedu tak se HDI vyplatí. Nehledě na to e u je nafta někde i o 1,50Kč draí ne benzín. Kdy se podívám kdo za kolik jezdí a dost lidí tam je co kolem 7l a já mám dlouhodobou spotřebu 8,5l benzínu tak při mém nájezdu km je nafta neekonomická.
Tak a teď do mě!
Souhlasím s posledními vlákny, e i při nízkém nájezdu nemá diesel vyí náklady.
A teď tu o Karkulce. Koukám e HDI je v C5 dle pisálků kouzelný motor. Vím e to je kvalitní motor ale jako kadý nafák si na sebe musí vydělat počtem ujetých km. Jinak je po propočítání nákladů na provoz nevýhodný. Je zajímavé e se vude píe a mluví o tom e starí nafák musí najet více km jinak se ne vyplatí. Tohle je jediné fórum kde se mě snaí přesvědčit e čím méňe najedu tak se HDI vyplatí. Nehledě na to e u je nafta někde i o 1,50Kč draí ne benzín. Kdy se podívám kdo za kolik jezdí a dost lidí tam je co kolem 7l a já mám dlouhodobou spotřebu 8,5l benzínu tak při mém nájezdu km je nafta neekonomická.
Tak a teď do mě!
|
|
| |
|
|