| | |
16.10.2011 21:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2419411
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Ahoj vichni, jsem tu nový, studuju teď v Německu a při té příleitosti bych si tu rád sehnal jistý pohodlný kočár... S pětkou mám u mení zkuenost - má ji příbuzný (liftback 2001 HDi 80kW), asi pro mě není jiná volba Chtěl bych poprosit o pár rad či upřesnění, informace jinak sbírám u několik měsíců (dokonce jsem přečetl těch 34 stránek tady, a bavilo mě to ), ale pár věcí mě jetě "trápí"...
Take: nejsem pořád rozhodnutý o motoru - počítal jsem, e benzín s LPG nebo nafta mě nakonec vyjdou víceméně podobně, tak bych se chtěl zeptat, jestli máte zkuenosti, jak velký je rozdíl mezi benzínem 2.0 100kW proti 2.2HDi 98kW nebo 2.0HDi 100kW? Zrychlení, plynulost jízdy, zvuk, estka na dálnici... Vyplatí se z tohohle pohledu nafta? Chápu, e je snazí sehnat naftu, ale trochu mám strach z draích problémů - jaká je pravděpodobnost smrti dvouhmoáku a vstřiků Siemens, a při jakém nájezdu se to dá čekat i při sluném zacházení, resp. kvalitní naftě - vydrí 200tkm?
A potom - po kolika letech, resp. km má člověk očekávat hodně pokozená madla dveří (osahaná, loupající se...)? 120, 150tkm u?
A nakonec jetě prosba - do Německa se asi nikomu s diagnostikou chtít nebude neznáte náhodou někoho poblí třeba Düsseldorfu, nebo v Holandsku, nebo kontakt na kamaráda z německého (či holandského) C5 klubu (německý jsem nenael vůbec, zatím)? Vím, docela utopie...
Kadopádně moc dík za jakoukoliv radu a přeju vem majitelům tisíce bezporuchových houpavých kilometrů!