| | |
11.05.2011 21:54 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390154
|
|
jumep
|
|
|
"diagnostika diagnostika a diagnostika. Od někoho, kdo s ní umí. "
este raz zvyraznene: Od někoho, kdo s ní umí.
a ver mi ze skusenost je taka ze v autorizakoch castokrat nevedia, alebo sa tvaria ze nevedia ... je to jedno, skratka hodnota autorizovanej diagnostiky byva dost chaba .... (povacsine, nebudem to tu rozvadzat)
"diagnostika diagnostika a diagnostika. Od někoho, kdo s ní umí. "
este raz zvyraznene: Od někoho, kdo s ní umí.
a ver mi ze skusenost je taka ze v autorizakoch castokrat nevedia, alebo sa tvaria ze nevedia ... je to jedno, skratka hodnota autorizovanej diagnostiky byva dost chaba .... (povacsine, nebudem to tu rozvadzat)
|
|
11.05.2011 21:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390155
|
|
tief
|
|
|
Tak to nech nekomu kdo s tim umi ( a ne paterovi ) ... ale kupovat to jen tak na blind je dcl odvazne
Tak to nech nekomu kdo s tim umi ( a ne paterovi ) ... ale kupovat to jen tak na blind je dcl odvazne :)
|
|
11.05.2011 22:00 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390156
|
|
morys
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Ahoj.Chtěl by jsem se poradit.Chci kupovat c5 combi.váhám mezi diselovým a benzínovým motorem.Bude to mé první auto.Chci dát do auta max 120000kč taky asi nebude od věci ubrat 20000kč na opravy.Ale myslím e se mi disel neoplatí jestli najezdím denně 50km do práce krát 5 dní tak 250km týdně.Sem tam nějaký výlet do100km nebo 200km jednou dvakrát do měsíce.A jestli nějaká dovolená jednou ročně Itálie nebo Chorvatsko.Má někdo zkuenosti s pohonem na plyn?Přijde mi e 2.0benzín spotřeba kolem 10 litrů je dost to raději v plynu.Nějaká rada na co si dát pozor.Budu jen rád.
Ahoj.Chtěl by jsem se poradit.Chci kupovat c5 combi.váhám mezi diselovým a benzínovým motorem.Bude to mé první auto.Chci dát do auta max 120000kč taky asi nebude od věci ubrat 20000kč na opravy.Ale myslím e se mi disel neoplatí jestli najezdím denně 50km do práce krát 5 dní tak 250km týdně.Sem tam nějaký výlet do100km nebo 200km jednou dvakrát do měsíce.A jestli nějaká dovolená jednou ročně Itálie nebo Chorvatsko.Má někdo zkuenosti s pohonem na plyn?Přijde mi e 2.0benzín spotřeba kolem 10 litrů je dost to raději v plynu.Nějaká rada na co si dát pozor.Budu jen rád.
|
|
11.05.2011 22:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390158
|
|
Boracon
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
jestli je to tvoje první auto tak bych doporučil benzín a kdy toho jetě moc nenajezdí tak určitě, LPG nevim nemám zkuenosti ale kupovat asi auto u se zabudovanym plynem, kdy ho tam bude dodělávat tak to taky bude stát docela dost ostatně jetě sem neviděl C5 na LPG třeba má někdo z klubu a poradí
jestli je to tvoje první auto tak bych doporučil benzín a kdy toho jetě moc nenajezdí tak určitě, LPG nevim nemám zkuenosti ale kupovat asi auto u se zabudovanym plynem, kdy ho tam bude dodělávat tak to taky bude stát docela dost :nevim ostatně jetě sem neviděl C5 na LPG třeba má někdo z klubu a poradí :-))))
|
|
11.05.2011 22:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390160
|
|
jumep
|
|
|
osobne by som radsej volil naftu, citroen je proste skor do nafty ako do benzinu
osobne by som radsej volil naftu, citroen je proste skor do nafty ako do benzinu
|
|
11.05.2011 22:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390166
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
morys napsal(a):
neblázni, Autamost?! nebrat a odrazuju. stačí si tady vyhledat skuenosti s touto firmou, např. jak jednomu neastníkovi auto, C5 - LPG, shořelo při cestě domů v Praze. nebo, jak přelepujou kontrolky na palubce, aby nesvítily a o stáčení není třeba mluvit! a s tím přelepením to mám od očitého svědka a dalí to psal zde, na fóru! Autamost - samej krasavec v super stavu
neblázni, Autamost?! nebrat a odrazuju. stačí si tady vyhledat skuenosti s touto firmou, např. jak jednomu neastníkovi auto, C5 - LPG, shořelo při cestě domů v Praze. nebo, jak přelepujou kontrolky na palubce, aby nesvítily a o stáčení není třeba mluvit! a s tím přelepením to mám od očitého svědka a dalí to psal zde, na fóru! Autamost - samej krasavec v super stavu:nevim
|
|
11.05.2011 23:47 -
Re: Re: Koupě Citroenu C5 Benzín Nafta nebo Plyn
|
2390173
|
|
magvonzlin
|
Město: Otrokovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Já jsem měl Vectru 2.0 benzín, do které jsem dal LPG a najezdil s ním přes 200tis km. Absolutně v pohodě. Předpokládám, e ani 2.0 v C5 by s tím neměla mít problém - nejlépe se zeptat nějakého schopného LPG servisu, oni u to větinou mají vychytané.
Ale s těmi km co píe si myslím, e se ti to nevyplatí - návratnost samotné investice +/- po 30tis km.
Kup si benzínovou C5, vylechti si ji, a vechno funguje jak má a na plyn se vykali. To můj osobní názor.
Já jsem měl Vectru 2.0 benzín, do které jsem dal LPG a najezdil s ním přes 200tis km. Absolutně v pohodě. Předpokládám, e ani 2.0 v C5 by s tím neměla mít problém - nejlépe se zeptat nějakého schopného LPG servisu, oni u to větinou mají vychytané.
Ale s těmi km co píe si myslím, e se ti to nevyplatí - návratnost samotné investice +/- po 30tis km.
Kup si benzínovou C5, vylechti si ji, a vechno funguje jak má a na plyn se vykali. To můj osobní názor.
|
|
11.05.2011 23:49 -
Re: Re: Koupě Citroenu C5 Benzín Nafta nebo Plyn
|
2390174
|
|
jumep
|
|
|
osobne, ako som pisal, citroen a nafta, tiez nabeham 50km denne a to len po meste ...
proste frantici maju doladenu naftu
osobne, ako som pisal, citroen a nafta, tiez nabeham 50km denne a to len po meste ...
proste frantici maju doladenu naftu
|
|
12.05.2011 00:22 -
Re: Re: Koupě Citroenu C5 Benzín Nafta nebo Plyn
|
2390186
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
morys kdyz najezdis neco pres 15 t km rocne tak se ti i to HDI vyplati vice nez kupovat benzin a predelavat na LPG...
ja nekdy najezdim 60 km tydne a nekdy to je zase 500 km/tydne a o benalu jsem neuvazoval zvlastne ne u C5...
rocne delam 15-20tkm...
nevim jak v CR ci nemecku jaky je vyber benzinovych C5 ale i tady je treba na prodej 400 naftaku a 100 benzinaku C5 ...
morys kdyz najezdis neco pres 15 t km rocne tak se ti i to HDI vyplati vice nez kupovat benzin a predelavat na LPG...
ja nekdy najezdim 60 km tydne :-) a nekdy to je zase 500 km/tydne a o benalu jsem neuvazoval zvlastne ne u C5...
rocne delam 15-20tkm...
nevim jak v CR ci nemecku jaky je vyber benzinovych C5 ale i tady je treba na prodej 400 naftaku a 100 benzinaku C5 ...
|
|
12.05.2011 00:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390187
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
Při vybírání c5 jsem je taky navtívil. Autamost je zvlátní dovozce co ani nemá svůj prostor/autobazar, ale má několik "krasavců" v komisi v nedalekém autobazaru za Mostem. Přesto, e sem s nim byl na prohlídce předem domluvený tak se ani neukázal a pouze mi odkázal na tamního bazarníka. Německá serviska bez razítek psaná vdy stejným písmem a stejnou propiskou, bouchání v zadku svědčící o stavu loisek v ramenou, a trochu problém to natočit...vybitá baterka svědčila o délce uskladnění. Dokumenty od vozu neukáí neb je to ji prý na českém čistopise. rovně nefunkční otvírání zadního okna (break). Měl jsem sebou jen základní diagnostiku tak mi to bazarník povolil poté co se telefonem ujistil u toho dovozce e můe. z rozhovoru jsem vytuil e NB rozhodně nepřipadá v úvahu. primitivní čtečku závad ale povolil. - řídící jednotka panensky čistá ale čtečkou sem se nedostal jinam. take návtěvu tohoto místa povauju za ztrátu času a peněz za projeté KM. p.s kdy u jsem se chystal odejít a věděl e sem u teda nikdy nevkročím, ze zvědavosti jsem naznačil e jsem četl na netu (hádejte kde ) cosi o nějakém shořelém autě a ne příli ochotnému vracení peněz. nače se bazarník plameně rozkecal o tom e ale ty prachy dovozce přece bez problémů vrátil a e jinde by se na to vykalali a udělal z toho skoro hrdinský čin e ty prachy dotyčnému vrátili.
Při vybírání c5 jsem je taky navtívil. Autamost je zvlátní dovozce co ani nemá svůj prostor/autobazar, ale má několik "krasavců" v komisi v nedalekém autobazaru za Mostem. Přesto, e sem s nim byl na prohlídce předem domluvený tak se ani neukázal a pouze mi odkázal na tamního bazarníka. Německá serviska bez razítek psaná vdy stejným písmem a stejnou propiskou, bouchání v zadku svědčící o stavu loisek v ramenou, a trochu problém to natočit...vybitá baterka svědčila o délce uskladnění. Dokumenty od vozu neukáí neb je to ji prý na českém čistopise. rovně nefunkční otvírání zadního okna (break). Měl jsem sebou jen základní diagnostiku tak mi to bazarník povolil poté co se telefonem ujistil u toho dovozce e můe. z rozhovoru jsem vytuil e NB rozhodně nepřipadá v úvahu. primitivní čtečku závad ale povolil. - řídící jednotka panensky čistá ale čtečkou sem se nedostal jinam. take návtěvu tohoto místa povauju za ztrátu času a peněz za projeté KM. p.s kdy u jsem se chystal odejít a věděl e sem u teda nikdy nevkročím, ze zvědavosti jsem naznačil e jsem četl na netu (hádejte kde:-d ) cosi o nějakém shořelém autě a ne příli ochotnému vracení peněz. nače se bazarník plameně rozkecal o tom e ale ty prachy dovozce přece bez problémů vrátil a e jinde by se na to vykalali a udělal z toho skoro hrdinský čin e ty prachy dotyčnému vrátili.
|
|
12.05.2011 06:26 -
Re: Re: Koupě Citroenu C5 Benzín Nafta nebo Plyn
|
2390189
|
|
morys
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 10 |
|
|
No spí jsem myslel e bych koupil u rovnou plyn kdy se zadaří.Jestli najedu ročně 10000km nebo15000km tak se mi ten disel nemue vyplatit.Nebo snad jo.Hodně lidí mi říka e by jse mělo najezdit minimálně 25000km aby se mi disel vyplatil.dík vem za příspěvky.
No spí jsem myslel e bych koupil u rovnou plyn kdy se zadaří.Jestli najedu ročně 10000km nebo15000km tak se mi ten disel nemue vyplatit.Nebo snad jo.Hodně lidí mi říka e by jse mělo najezdit minimálně 25000km aby se mi disel vyplatil.dík vem za příspěvky.
|
|
12.05.2011 08:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390206
|
|
JaMat
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 115 |
|
|
jen doplním odkazy k tomu, co píe troll
.link. - od strany 4 je to zajímavé
.link.
jen doplním odkazy k tomu, co píe troll
http://www.c5club.cz/diskuze/servisy-vrakoviste-sluzby/2346873-vase-zkusenost-se-servisem-vyuzijte-www-ccca-cz/ - od strany 4 je to zajímavé
http://zpravy.idnes.cz/obrazem-cerstve-koupeny-citroen-shorel-majiteli-na-prvni-ceste-psb-/krimi.asp?c=A100531_180745_krimi_cen
|
|
12.05.2011 09:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390212
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud chce kombíka, tak asi bude vyuívat kufr. Tím pádem má problém kam plynovou nádr - válec do kufru asi ne, to bys zazdil úplně.
Take místo rezervy a má problém co s rezervou - vozit, zabere 1/4 kufru - nevozit, mít jen lepení, můe mít problém, který sám nevyřeí (stalo se mi 2x v 5 posledních letech, e bych bez rezervy byl bez ance - nezalepitelná díra).
A najet min 15000 ročně (to by mohlo odpovídat tomu co píe) to u ten diesel uije. Já jezdím denně do práce 2x 9km a taky mám raději diesel (celkem za rok najedu kolem těch 15000).
Take pokud nemá vůči dieselu nějakou averzi, tak mu dej u C5 Break přednost - a pak u stačí vybírat zda výkonnějí nebo úspornějí motor.
Pokud chce kombíka, tak asi bude vyuívat kufr. Tím pádem má problém kam plynovou nádr - válec do kufru asi ne, to bys zazdil úplně.
Take místo rezervy a má problém co s rezervou - vozit, zabere 1/4 kufru - nevozit, mít jen lepení, můe mít problém, který sám nevyřeí (stalo se mi 2x v 5 posledních letech, e bych bez rezervy byl bez ance - nezalepitelná díra).
A najet min 15000 ročně (to by mohlo odpovídat tomu co píe) to u ten diesel uije. Já jezdím denně do práce 2x 9km a taky mám raději diesel (celkem za rok najedu kolem těch 15000).
Take pokud nemá vůči dieselu nějakou averzi, tak mu dej u C5 Break přednost - a pak u stačí vybírat zda výkonnějí nebo úspornějí motor.
|
|
12.05.2011 10:39 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390218
|
|
tief
|
|
|
Ja plyn ako problem nevidim ... funguje to uplne bez problemov ... u C5 V6 nie je rezerva o velkosti 1/4 kufru takze je to uplne v pohode a u kombika to bude 2x tak dobre ... a u lpg je cena za km nizsia ako u hdi ... kazda technologia ma svoje vyhody a nevyhody ... len si vybrat ...
Ja plyn ako problem nevidim ... funguje to uplne bez problemov ... u C5 V6 nie je rezerva o velkosti 1/4 kufru takze je to uplne v pohode :-D a u kombika to bude 2x tak dobre ... a u lpg je cena za km nizsia ako u hdi ... kazda technologia ma svoje vyhody a nevyhody ... len si vybrat ...
|
|
12.05.2011 12:03 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390225
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
ahoj, koukám jak hodně nafáků pomlouvá plyn...kolik jste s plynem hoi najezdili, e toho tolik víte?
já kdy jsem kupoval auto, tak jsem se rozhodoval mezi HDi a LPG, a nakonec kvůli levnějímu provozu vyhrálo LPG (je to u moje třetí auto na plyn), pro mě bylo skoro nejdůleítějí náklady na 1 km protoe najezdím ročně 35t km
určitě je nevýhoda mení kufr (protoe tam mám rezervu), ale to natěstí vadí pouze párkrát do roka kdy jeud na dovolenou nebo spím v autě, dále musí častěji tankovat a má mení dojezd na nádr ne HDi, a taky nemají LPG rádi v některých servisech
nafta je určitě úasná na krouák, ale zase je draí a sloitějí na údrbu, a pokud se ti vysype turbo, vstřiky, apod tak je i dost drahá
kadý si musí vybrat sám co chce a peferuje, ale pokud najede 15.000 km ročně tak si klidně kup i benzín, nové lpg pouze pokud si auto nechá dlouho a zaplatí se ti to, počítej e musí naject 40t km na LPD ne se ti zaplatí instalace (kdy nechá dělat novou), pokud u koupí s přestavbou tak je to asi nejlepí volba, ale počítej e auto bud emít dost km
tastnou ruku při výběru
ahoj, koukám jak hodně nafáků pomlouvá plyn...kolik jste s plynem hoi najezdili, e toho tolik víte?
já kdy jsem kupoval auto, tak jsem se rozhodoval mezi HDi a LPG, a nakonec kvůli levnějímu provozu vyhrálo LPG (je to u moje třetí auto na plyn), pro mě bylo skoro nejdůleítějí náklady na 1 km protoe najezdím ročně 35t km
určitě je nevýhoda mení kufr (protoe tam mám rezervu), ale to natěstí vadí pouze párkrát do roka kdy jeud na dovolenou nebo spím v autě, dále musí častěji tankovat a má mení dojezd na nádr ne HDi, a taky nemají LPG rádi v některých servisech
nafta je určitě úasná na krouák, ale zase je draí a sloitějí na údrbu, a pokud se ti vysype turbo, vstřiky, apod tak je i dost drahá
kadý si musí vybrat sám co chce a peferuje, ale pokud najede 15.000 km ročně tak si klidně kup i benzín, nové lpg pouze pokud si auto nechá dlouho a zaplatí se ti to, počítej e musí naject 40t km na LPD ne se ti zaplatí instalace (kdy nechá dělat novou), pokud u koupí s přestavbou tak je to asi nejlepí volba, ale počítej e auto bud emít dost km
tastnou ruku při výběru
|
|
12.05.2011 13:12 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390240
|
|
jumep
|
|
|
tezkac napsal(a): ale zas eje draí a sloitějí na údrbu, a pokud s eti vysype turbo, vstřiky, apod tak je i dost drahá
s tymto sa absolutne neda suhlasit
starsia nafta neni o com, nova si pocitas ci sa ti to oplati vramci prevadzky a podobne, ale starsia nafta sa pozera skor na stav a vybavu, lebo cena oproti benzinu neni nic extra
starsi plyn - treba pocitat ze zivotnost nadrze bude vacsinou koncit - takze sa pripravit na investiciu do nadrze a podrobnu reviziu systemu
dalsia vec co je proti plynu - zakaz vjazdu do garazi a podobne - toto je to preco ja osobne plyn nie, mam dost miest kam sa takto potrebujem dostat
s tymto sa absolutne neda suhlasit
starsia nafta neni o com, nova si pocitas ci sa ti to oplati vramci prevadzky a podobne, ale starsia nafta sa pozera skor na stav a vybavu, lebo cena oproti benzinu neni nic extra
starsi plyn - treba pocitat ze zivotnost nadrze bude vacsinou koncit - takze sa pripravit na investiciu do nadrze a podrobnu reviziu systemu
dalsia vec co je proti plynu - zakaz vjazdu do garazi a podobne - toto je to preco ja osobne plyn nie, mam dost miest kam sa takto potrebujem dostat
|
|
12.05.2011 16:46 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390268
|
|
C5stepan
|
|
|
Morys: pokud nepouívá auto jako pracovní prostředek, např. taxi, nikdy se Ti nevyplatí! A je to nafák, plyňák či benziňák. Take auto vybírej podle jeho stavu (diag!), svých moností a nároků. Přes týden jezdím "kolem komína" starým Tranzitem, proto o víkendu rád přesednu do houpačky HDi), a mám v plánu jet 10 či 500km. Jasně e se mi to "nevyplatí" finančně, ale to pojeděníčko stojí za to. Přeji astnou ruku při výběru!
Morys: pokud nepouívá auto jako pracovní prostředek, např. taxi, nikdy se Ti nevyplatí! A je to nafák, plyňák či benziňák. Take auto vybírej podle jeho stavu (diag!), svých moností a nároků. Přes týden jezdím "kolem komína" starým Tranzitem, proto o víkendu rád přesednu do houpačky HDi), a mám v plánu jet 10 či 500km. Jasně e se mi to "nevyplatí" finančně, ale to pojeděníčko stojí za to. Přeji astnou ruku při výběru:palec!
|
|
12.05.2011 17:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2390270
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Tak já přidám taky svojí zkuenost s LPG 7 let jsem měl mondeo dotaený z NL u s plynem a jediná investice byla po dvou letech výměna nádre jinak na motor a plyn celejch 7 let (100000km) nikdo nemusel áhnout.Čert ví o kolik to bylo stočený já to koupil se 121tis. km dalích 100tis sem s tim najel já.Po mě ho má kámo a to auto jezdí bez problémů do teď.Ta výměna nádre mě vyla asi na 8000.- a to jetě proto e sem trval na zachování původního ukazatele stavu paliva,jinak by mi tam dali asi o 2000 levnějí.Je pravda e to byla stará klasická sprcha v sání jak je na tom se spolehlivostí vstřikování plynu nevim.Holanďani měli pěkně vymylenou i tu rezervu,stála na boku kufru v pěknym koenym futrálu přiroubovaná křídlovou maticí a v tom kombíku nepřekáela ani kdy jsme tam spali ve dvou lidech.A k těm garáím LPG nesmí jenom do podzemních garáí.
Tak já přidám taky svojí zkuenost s LPG 7 let jsem měl mondeo dotaený z NL u s plynem a jediná investice byla po dvou letech výměna nádre jinak na motor a plyn celejch 7 let (100000km) nikdo nemusel áhnout.Čert ví o kolik to bylo stočený já to koupil se 121tis. km dalích 100tis sem s tim najel já.Po mě ho má kámo a to auto jezdí bez problémů do teď.Ta výměna nádre mě vyla asi na 8000.- a to jetě proto e sem trval na zachování původního ukazatele stavu paliva,jinak by mi tam dali asi o 2000 levnějí.Je pravda e to byla stará klasická sprcha v sání jak je na tom se spolehlivostí vstřikování plynu nevim.Holanďani měli pěkně vymylenou i tu rezervu,stála na boku kufru v pěknym koenym futrálu přiroubovaná křídlovou maticí a v tom kombíku nepřekáela ani kdy jsme tam spali ve dvou lidech.A k těm garáím LPG nesmí jenom do podzemních garáí.
|
|
| |
|
|