| | |
06.03.2011 11:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376333
|
|
jumep
|
|
|
16V 2.0 sa do C5 nedaval, az od faceliftu, kde uz sa dava 100kw a koncepcne iny motor ...
FAP je zalezitost 80t km pri starom type, 120+t km pri novom (po vyrobe 12/2002) a relativne len obrovsky strasiak
presne pre tu dan by som radsej auto s fapom ...
takze este raz si to prejdeme, davali sa tam pri 2.0HDi
RHY (ma udivuje ale davali sa) 66kw, bez intercooleru, 8 ventil, bez fapu (budu evidentne hodne malo vybavene auta)
RHZ 80kw, intercooler, 8 ventil, bez fapu - najrozsirenejsi motor aspon teda tu
RHS 79kw ?, intercooler, air inlet heater, fap, 8 ventil
az 2.2 ma 16 ventil ....
16V 2.0 sa do C5 nedaval, az od faceliftu, kde uz sa dava 100kw a koncepcne iny motor ...
FAP je zalezitost 80t km pri starom type, 120+t km pri novom (po vyrobe 12/2002) a relativne len obrovsky strasiak
presne pre tu dan by som radsej auto s fapom ...
takze este raz si to prejdeme, davali sa tam pri 2.0HDi
RHY (ma udivuje ale davali sa) 66kw, bez intercooleru, 8 ventil, bez fapu (budu evidentne hodne malo vybavene auta)
RHZ 80kw, intercooler, 8 ventil, bez fapu - najrozsirenejsi motor aspon teda tu
RHS 79kw ?, intercooler, air inlet heater, fap, 8 ventil
az 2.2 ma 16 ventil ....
|
|
06.03.2011 11:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376334
|
|
Darja
|
|
|
Citronek napsal(a): a k cemu je to dobre ze FAP tam bude ?
No, kdy u čeká ten přírůstek, tak nechce, aby kdy se proběhne kolem projídějícího HDi bez FAP, tak se nadýchalo mikročásteček. Pro člověka jsou částice mení ne 0,25 mm velmi nebezpečné, protoe dokáou projít dýchacími cestami a hluboko do plic. Nejvíce je to kodlivé pro děti Nafáci produkují částice v řádech nanometrů. Sedni si na prdel za auto bez FAP a za auto s FAP a nech to protůrovat. Uvidíme, co tě dřív vyene
Take
No, kdy u čeká ten přírůstek, tak nechce, aby kdy se proběhne kolem projídějícího HDi bez FAP, tak se nadýchalo mikročásteček. Pro člověka jsou částice mení ne 0,25 mm velmi nebezpečné, protoe dokáou projít dýchacími cestami a hluboko do plic. Nejvíce je to kodlivé pro děti :) Nafáci produkují částice v řádech nanometrů. Sedni si na prdel za auto bez FAP a za auto s FAP a nech to protůrovat. Uvidíme, co tě dřív vyene :-))))
Take
:-)))):-)))):-))))
|
|
06.03.2011 13:19 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376342
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
jeste by se mi tady hodilo kdy byl ten facelift a jak ho poznam na aute zvenku ci u motoru ci jak ?
jeste by se mi tady hodilo kdy byl ten facelift a jak ho poznam na aute zvenku ci u motoru ci jak ?
|
|
06.03.2011 13:21 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376343
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
kdy se podívá na můj profil tak uvidí auto po faceliftu
kdy se podívá na můj profil tak uvidí auto po faceliftu
|
|
06.03.2011 13:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376347
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
aha to je ten co ma znak uz sladeny v masce ...
ja myslle ze nejake facelift jeste drobny byl 2001 a pak treba 2003 byl nejaky drobny....
takze od 2001 do 2004 je porad stejne auto i motory jo ?
jak koukam tak 90k verzi nechci ... uz jen 110k nebo 136k akorat nevim 2.2 je to stejna jednotka akorat vyssi objem nebo neco je jinak ?
co treba rozvody ? je tam neco specialniho ?
aha to je ten co ma znak uz sladeny v masce ...
ja myslle ze nejake facelift jeste drobny byl 2001 a pak treba 2003 byl nejaky drobny....
takze od 2001 do 2004 je porad stejne auto i motory jo ?
jak koukam tak 90k verzi nechci ... uz jen 110k nebo 136k akorat nevim 2.2 je to stejna jednotka akorat vyssi objem nebo neco je jinak ?
co treba rozvody ? je tam neco specialniho ?
|
|
06.03.2011 13:37 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376348
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
2,2 je jinej motor,rozvody nejsou speciální prostě je jjinej
2,2 je jinej motor,rozvody nejsou speciální prostě je jjinej
|
|
06.03.2011 13:39 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376349
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
jo, někdy od listoadu 2004 u facelifty jsou (i můj případ), ale pokud je to r.v.2004, tak je potřeba si dát pozor na některý věci, jsou kusy, který maj facelift kastli, ale motor jetě z první řady, aspoň o naftách vím, e to tak bylo (2.0hdi 80kw a 2.2 96kW) a dokonce jsem na netu viděl mutaci zvenku facelift a interiér I. generace, ale to u je asi extrém
jo, někdy od listoadu 2004 u facelifty jsou (i můj případ), ale pokud je to r.v.2004, tak je potřeba si dát pozor na některý věci, jsou kusy, který maj facelift kastli, ale motor jetě z první řady, aspoň o naftách vím, e to tak bylo (2.0hdi 80kw a 2.2 96kW) a dokonce jsem na netu viděl mutaci zvenku facelift a interiér I. generace, ale to u je asi extrém :-d
|
|
06.03.2011 13:39 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376350
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
mozna uz tady opruzuju ale v cem je 2.2 jinej oproti 2.0 ... spolehlivejsi ? ma vetsi spotrebu ?
mozna uz tady opruzuju ale v cem je 2.2 jinej oproti 2.0 ... spolehlivejsi ? ma vetsi spotrebu ?
|
|
06.03.2011 13:40 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376351
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
Zbyňa napsal(a): jo, někdy od listoadu 2004 u facelifty jsou (i můj případ), ale pokud je to r.v.2004, tak je potřeba si dát pozor na některý věci, jsou kusy, který maj facelift kastli, ale motor jetě z první řady, aspoň o naftách vím, e to tak bylo (2.0hdi 80kw a 2.2 96kW) a dokonce jsem na netu viděl mutaci zvenku facelift a interiér I. generace, ale to u je asi extrém
já mám červen 2005 a motor 98 kw
|
|
06.03.2011 13:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376354
|
|
tief
|
|
|
proc si na to davat pozor ? je normalni mat facelift a v tom 98kw 2.2 ...
proc si na to davat pozor ? je normalni mat facelift a v tom 98kw 2.2 ...
|
|
06.03.2011 14:12 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376357
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
tief napsal(a): proc si na to davat pozor ? je normalni mat facelift a v tom 98kw 2.2 ...
jasně, proti tomu nic. myslel jsem to tak, aby se někde neřeklo, e je tam dvoulitr nafta , a a v průběhu prohlíení auta člověk zjistí, e je to 80kw a ne 100... jinak na tom nic patnýho není, samozřejmě
jasně, proti tomu nic. myslel jsem to tak, aby se někde neřeklo, e je tam dvoulitr nafta , a a v průběhu prohlíení auta člověk zjistí, e je to 80kw a ne 100... jinak na tom nic patnýho není, samozřejmě :)
|
|
06.03.2011 18:00 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376379
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
tak jsem si procetl cele tohle vlakno, ufff dalo zabrat ale jeste mam par dotazu:
1: jak otestovat hydroactiv,samozrejme bez servisu pred koupi?
2: jak zjistim kolik zbyva do pristiho doleti aditiv ? ci dalsiho cisteni FAP (pripadne cena kolik to vyjde v CR v servisu nebo doma)
3: diesla jsem mel zatim jen jednoho 1.9 JDT od Fiatu tak nevim jak to poradne projet ?
4: jde nejak vyzkouset spojka kolik ma zivotnosti pred sebou ? napr. u benzinu zaradim 4.stupen a pomalinku poustim a auto se ma zacit dusit az chcipnout, pri opoptrebovae spojce vydrzi i chvili prokluzovat, takhle jsem to zkousel a opravdu to funguje.
5: vyzkouseni ESP ci dalsich veci ? pri klicku v poloze on maji se rozsvitit vsechny kontrolky ? i kontrolka motoru ?
6: nejake dalsi dulezite info co bych mel vedet co otestovat ?
i kombik nevypada spatne hlavne toho mista tam ale zase jich az tak moc neni.... ale vidim to na HDI 2.0 110k SX nebo exclusive do 160 tkm...
vyber nechci uspechat aktualne mam cim jezdit ale cena benzinu jede nahoru a uz to trosku jde poznat kdyz se nekam dale jede nebo mezi UK-CR to uz je pak palka ...s fiatem sem jel i za 5 litriku dalkove a tohle bych cekal i od C5 , 110-120 km h byto i realne byt mohlo ne ?
tak jsem si procetl cele tohle vlakno, ufff :-o dalo zabrat ale jeste mam par dotazu:
1: jak otestovat hydroactiv,samozrejme bez servisu pred koupi?
2: jak zjistim kolik zbyva do pristiho doleti aditiv ? ci dalsiho cisteni FAP (pripadne cena kolik to vyjde v CR v servisu nebo doma)
3: diesla jsem mel zatim jen jednoho 1.9 JDT od Fiatu tak nevim jak to poradne projet ?
4: jde nejak vyzkouset spojka kolik ma zivotnosti pred sebou ? napr. u benzinu zaradim 4.stupen a pomalinku poustim a auto se ma zacit dusit az chcipnout, pri opoptrebovae spojce vydrzi i chvili prokluzovat, takhle jsem to zkousel a opravdu to funguje.
5: vyzkouseni ESP ci dalsich veci ? pri klicku v poloze on maji se rozsvitit vsechny kontrolky ? i kontrolka motoru ?
6: nejake dalsi dulezite info co bych mel vedet co otestovat ?
i kombik nevypada spatne hlavne toho mista tam ale zase jich az tak moc neni.... ale vidim to na HDI 2.0 110k SX nebo exclusive do 160 tkm...
vyber nechci uspechat aktualne mam cim jezdit ale cena benzinu jede nahoru a uz to trosku jde poznat kdyz se nekam dale jede nebo mezi UK-CR to uz je pak palka ...s fiatem sem jel i za 5 litriku dalkove a tohle bych cekal i od C5 , 110-120 km h byto i realne byt mohlo ne ?
|
|
06.03.2011 19:00 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376386
|
|
Láda
|
Město: Praha 17, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Já jen k tomu hydroaktivu. Za poslední doplnění a kontrolu hydroaktivu ve značkovém servisu v Praze ve Stodůlkách jsem zaplatil 760,- Kč. Úkony - vyputění tlaku, dolití oleje, kontrola vech spojů a trubek, natlakování (cca 45 minut). Jinak hydroaktiv se podle mě vyzkouí tak, e si při sputěném motoru zmáčknu tlačítko a "vypumpuju" auto do horní polohy. Pak se rozjedu. Jakmile překročím rychlost 10km/h na displeji se objeví překročení rychlosti a hydroaktiv sám sníí výku. Při překročení rychlosti 40km/h opět dispej ukáe sníení podvozku a je v tzv. normální výce. Po těchto úkonech je dobré se jetě jednou podívat na povozek zda to někde neteče. Jinak na hydroaktiv + je údajně záruka 200 tisíc km. Já mám najeto 126 tisíc a podvozek péruje jedna báseň - ádný problém.
Já jen k tomu hydroaktivu. Za poslední doplnění a kontrolu hydroaktivu ve značkovém servisu v Praze ve Stodůlkách jsem zaplatil 760,- Kč. Úkony - vyputění tlaku, dolití oleje, kontrola vech spojů a trubek, natlakování (cca 45 minut). Jinak hydroaktiv se podle mě vyzkouí tak, e si při sputěném motoru zmáčknu tlačítko a "vypumpuju" auto do horní polohy. Pak se rozjedu. Jakmile překročím rychlost 10km/h na displeji se objeví překročení rychlosti a hydroaktiv sám sníí výku. Při překročení rychlosti 40km/h opět dispej ukáe sníení podvozku a je v tzv. normální výce. Po těchto úkonech je dobré se jetě jednou podívat na povozek zda to někde neteče. Jinak na hydroaktiv + je údajně záruka 200 tisíc km. Já mám najeto 126 tisíc a podvozek péruje jedna báseň - ádný problém.
|
|
06.03.2011 20:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376416
|
|
jumep
|
|
|
1. u H3, tj. bez tlacitka sport neni co testovat, pokial sa to dviha a nic netecie - vzadu vpredu, musi byt vsetko suche... neni skratka co
u h3+ (sport) bez diagnostiky aj tak moc neotestujes, len mozno subjektivny pocit ci spinaju alebo nespinaju regulatory
2. diagnostika nieco povie a potom stav km
3. o5., diagnostika a hodnoty
4. podla toho kde zabera, ak hore, ma dost za sebou
5. kontrolky svietia vsetky (okrem smeroviek atd.) a postupne pozhasinaju, po nastartovani a priputani sa nema svietit nic, esp nejako testovat je problem, ale ak nehlasi poruchu, neni co riesit, snad len pri hrabavom rozbehu by malo zabranit preklzovaniu kolies a blikat kontrolka
6. stav zadnych ramien, klimatizacie, zadnych strmenov, hadic k servu, plastov pod motorom, zbezne pozretie diagnostikou - stav motora a chybovy log / kontrola km .. ale relativne vsetko tu mas popisane co s tym robit ak to je zle, je to skor na vyjednavanie o cene
to co pise Láda, je normalna vec hydractivu, nevidel som zeby niekde to mohlo mat problem, ak sa to dviha, vsetko bude chodit, ak by nechodilo, tak bude vzdy ina zavaznejsia chyba ako samotny hydroblok (napr. by bolo zle abs/esp, nesiel by tachometer .... vtedy by dana funkcia nemusela ist)
proste hydro je to absolutne najposlednejsie kde by som hladal problem
1. u H3, tj. bez tlacitka sport neni co testovat, pokial sa to dviha a nic netecie - vzadu vpredu, musi byt vsetko suche... neni skratka co
u h3+ (sport) bez diagnostiky aj tak moc neotestujes, len mozno subjektivny pocit ci spinaju alebo nespinaju regulatory
2. diagnostika nieco povie a potom stav km
3. o5., diagnostika a hodnoty
4. podla toho kde zabera, ak hore, ma dost za sebou
5. kontrolky svietia vsetky (okrem smeroviek atd.) a postupne pozhasinaju, po nastartovani a priputani sa nema svietit nic, esp nejako testovat je problem, ale ak nehlasi poruchu, neni co riesit, snad len pri hrabavom rozbehu by malo zabranit preklzovaniu kolies a blikat kontrolka
6. stav zadnych ramien, klimatizacie, zadnych strmenov, hadic k servu, plastov pod motorom, zbezne pozretie diagnostikou - stav motora a chybovy log / kontrola km .. ale relativne vsetko tu mas popisane co s tym robit ak to je zle, je to skor na vyjednavanie o cene
to co pise Láda, je normalna vec hydractivu, nevidel som zeby niekde to mohlo mat problem, ak sa to dviha, vsetko bude chodit, ak by nechodilo, tak bude vzdy ina zavaznejsia chyba ako samotny hydroblok (napr. by bolo zle abs/esp, nesiel by tachometer .... vtedy by dana funkcia nemusela ist)
proste hydro je to absolutne najposlednejsie kde by som hladal problem
|
|
06.03.2011 20:54 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2376452
|
|
zico
|
|
|
citronek, pri kupe jazdenky nikdy NEODSTRANIS rizika spojene s kupou, ale ich mozes len OBMEDZIT. Takze pri kupe:
- zjednaj -10% z ceny auta
- onych 10% usetrenych + 10% svojich si priprav na prekvapenia, ktore auto v najblizsich mesiacoch prinesie
A budes spokojny
citronek, pri kupe jazdenky nikdy NEODSTRANIS rizika spojene s kupou, ale ich mozes len OBMEDZIT. Takze pri kupe:
- zjednaj -10% z ceny auta
- onych 10% usetrenych + 10% svojich si priprav na prekvapenia, ktore auto v najblizsich mesiacoch prinesie
A budes spokojny :-d
|
|
09.03.2011 00:09 -
Re: Nova C5 (C5 III alias X7)
|
2376782
|
|
kockodan
|
Město: Semily, Auto: Citroën Xantia II 1.9 TD X,SX (66kW) TDI | Počet příspěvků: 2 |
|
|
chci si koupit 2HDI, sedan na hydru,.. ale nedám ani současných milých 580klacků za novou, u koho sehnat se zárukou slunou rok starou ojetinu,...miluji tu černou barvu?
díky
chci si koupit 2HDI, sedan na hydru,.. ale nedám ani současných milých 580klacků za novou, u koho sehnat se zárukou slunou rok starou ojetinu,...miluji tu černou barvu:-p?
díky
|
|
09.03.2011 07:30 -
Re: Nova C5 (C5 III alias X7)
|
2376784
|
|
tief
|
|
|
"Člověk se tak necítí za volantem zbytečně utopený a bohaté prosklení má blahodárný vliv na velkou vzdunost a dobrý výhled do vech světových stran." hmmm ... pan redaktor asi v C5 I alebo C5 II nesedel noo ...
dalsia perla: "Nevýrazné větí atmosferáky včetně třílitru V6 postupně uhynuly na úbytě, nebo moc racionálních důvodů pro jejich koupi zkrátka nebylo."
"Kdo má rád vysoké otáčky blízko maxima, musí se el bohu smířit s jednou nedokonalostí spočívající v nekoordinovaném přeřazování řidiče a automatu při dosaení maximálně povolených obrátek. Jinak řečeno na pomezí červeného pole můe řadit jak řidič, tak i automat ve snaze uchránit motor před pokozením. Výsledkem můe být v některých momentech neádoucí odřazení o dva stupně místo o jeden zamýlený, co jistě nepotěí." - toto robi kazdy sekvencny automat ? preco je to u citroena zrovna nevyhoda ?
"Člověk se tak necítí za volantem zbytečně utopený a bohaté prosklení má blahodárný vliv na velkou vzdunost a dobrý výhled do vech světových stran." hmmm ... pan redaktor asi v C5 I alebo C5 II nesedel noo ...
dalsia perla: "Nevýrazné větí atmosferáky včetně třílitru V6 postupně uhynuly na úbytě, nebo moc racionálních důvodů pro jejich koupi zkrátka nebylo."
"Kdo má rád vysoké otáčky blízko maxima, musí se el bohu smířit s jednou nedokonalostí spočívající v nekoordinovaném přeřazování řidiče a automatu při dosaení maximálně povolených obrátek. Jinak řečeno na pomezí červeného pole můe řadit jak řidič, tak i automat ve snaze uchránit motor před pokozením. Výsledkem můe být v některých momentech neádoucí odřazení o dva stupně místo o jeden zamýlený, co jistě nepotěí." - toto robi kazdy sekvencny automat ? preco je to u citroena zrovna nevyhoda ?
|
|
09.03.2011 10:07 -
Re: Nova C5 (C5 III alias X7)
|
2376797
|
|
jumep
|
|
|
tief: ze to este citas
tief: ze to este citas
|
|
| |
|
|