| | |
12.05.2024 22:21 -
Re: Re: Koupě Citroenu C5
|
3379758
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Luki mě taky napadl ale mám ho trochu daleko.
O C8 člověče ani neuvaoval 😁
Před 20 lety jí měl kamarád a občas jsem ji řídil na cestách do Alp za paraglidingem. Neskutečně mě rozčiloval ten tachometr v prostředku auta. Jsem zvyklý sklopit oči dolů a ne je jetě otáčet doleva . Přístup k motoru a opravám je prý příerný a mě ten kombik velikostí bohatě stačí . Kdy jsem řídil C8 připadal jsem si e řídím autobus 😁 Ale to je samozřejmě o zvyku.
Luki mě taky napadl ale mám ho trochu daleko.
O C8 člověče ani neuvaoval 😁
Před 20 lety jí měl kamarád a občas jsem ji řídil na cestách do Alp za paraglidingem. Neskutečně mě rozčiloval ten tachometr v prostředku auta. Jsem zvyklý sklopit oči dolů a ne je jetě otáčet doleva . Přístup k motoru a opravám je prý příerný a mě ten kombik velikostí bohatě stačí . Kdy jsem řídil C8 připadal jsem si e řídím autobus 😁 Ale to je samozřejmě o zvyku.
|
|
13.05.2024 20:43 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3379788
|
|
michalf
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ahoj, uvauju o koupi tohoto: .link.
Vidíte v tom někdo nějakou zjevnou zradu prosím?
V mteriálech z Cebie mě zaujalo toto:
Datum 10/2023
Země ČR
Výe kody 36 636 CZK
Druh události Pojistná událost
Materiál BLATNÍK PŘ. P.,SADA DRÁK SVĚTLOMET P.,PODLOKA ZNAČKA REGISTR. PŘ.
Lakování BLATNÍK PŘ. L.,BLATNÍK PŘ. P.
Čili asi nějaký lehčí ukanec na semaforech apod.? Od nehody v říjnu 2023 ale najeto jen cca 1000 km. Můe to být následek nehody (opravit jen to nejnutnějí a rychle se auta zbavit), na druhou stranu by to odpovídalo celkově niímu nájezdu druhého majitele v záznamech ... ?
Dále v protokolu z STK 2019 ve 155 000 km:
LEHKÉ (A) (počet závad) 3
4.7.1.2.1 U zařízení k osvětlení zadní tabulky registrační značky nesvítí některý světelný zdroj.
5.3.2.2.1 Tlumič pérování je pokozený nebo netěsný avak tato závada nemá vliv na provozní
vlastnosti vozidla.
6.1.1.2.1 Některé spojovací prvky (rouby) rámu jsou zjevně uvolněné, ale tato závada nemá
vliv na pevnost konstrukce rámu.
A pak STK 2021 ve 168 000 km bez závad. O tom nevím, co si myslet ...
Auto se nachází v Ostravě, v sobotu se na něj mám jet podívat. Případně uvítám doporučení mechanika v Ostravě, který nabízí slubu kontroly na místě před koupí (počítám, e k "mému" mechanikovi do Brna mě s tím bazar nepustí).
Díky.
Ahoj, uvauju o koupi tohoto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/206466675
Vidíte v tom někdo nějakou zjevnou zradu prosím?
V mteriálech z Cebie mě zaujalo toto:
Datum 10/2023
Země ČR
Výe kody 36 636 CZK
Druh události Pojistná událost
Materiál BLATNÍK PŘ. P.,SADA DRÁK SVĚTLOMET P.,PODLOKA ZNAČKA REGISTR. PŘ.
Lakování BLATNÍK PŘ. L.,BLATNÍK PŘ. P.
Čili asi nějaký lehčí ukanec na semaforech apod.? Od nehody v říjnu 2023 ale najeto jen cca 1000 km. Můe to být následek nehody (opravit jen to nejnutnějí a rychle se auta zbavit), na druhou stranu by to odpovídalo celkově niímu nájezdu druhého majitele v záznamech ... ?
Dále v protokolu z STK 2019 ve 155 000 km:
LEHKÉ (A) (počet závad) 3
4.7.1.2.1 U zařízení k osvětlení zadní tabulky registrační značky nesvítí některý světelný zdroj.
5.3.2.2.1 Tlumič pérování je pokozený nebo netěsný avak tato závada nemá vliv na provozní
vlastnosti vozidla.
6.1.1.2.1 Některé spojovací prvky (rouby) rámu jsou zjevně uvolněné, ale tato závada nemá
vliv na pevnost konstrukce rámu.
A pak STK 2021 ve 168 000 km bez závad. O tom nevím, co si myslet ...
Auto se nachází v Ostravě, v sobotu se na něj mám jet podívat. Případně uvítám doporučení mechanika v Ostravě, který nabízí slubu kontroly na místě před koupí (počítám, e k "mému" mechanikovi do Brna mě s tím bazar nepustí).
Díky.
|
|
16.05.2024 19:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3379950
|
|
Breaka
|
Město: Kutna Hora, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
koda za 36 tisíc můe být hned. Mně před pár lety měnili ve značkovém servisu bixenon za cca 42 tisíc bez práce. Muselo to být lehčí uknutí.
Na fotkách vypadá dobře. Asi bych se tam zajel podívat.
koda za 36 tisíc můe být hned. Mně před pár lety měnili ve značkovém servisu bixenon za cca 42 tisíc bez práce. Muselo to být lehčí uknutí.
Na fotkách vypadá dobře. Asi bych se tam zajel podívat.
|
|
16.05.2024 23:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3379965
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
36tisic to je na takove auto "kosmetika", ze to vubec resis, se na to jed podivat a uvidis. Zkus zavolat .link. Je z Hlucina, C5tky dela bezne, takze ti to muze zkouknout jestli se domluvite.
36tisic to je na takove auto "kosmetika", ze to vubec resis, se na to jed podivat a uvidis. Zkus zavolat https://opravavozidel.wbs.cz/Kontakt.html Je z Hlucina, C5tky dela bezne, takze ti to muze zkouknout jestli se domluvite.
|
|
17.05.2024 08:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3379981
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
36 000 za jeden blatník, 2x lakování. dráčky světlometů, montá. To je v cenách autorizáku na pojiovnu normální cena. Navíc to prodává autorizovaný dealer Citroenu ?
36 000 za jeden blatník, 2x lakování. dráčky světlometů, montá. To je v cenách autorizáku na pojiovnu normální cena. Navíc to prodává autorizovaný dealer Citroenu ?
|
|
17.05.2024 09:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3379982
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
ret33 napsal(a): 36 000 za jeden blatník, 2x lakování. dráčky světlometů, montá. To je v cenách autorizáku na pojiovnu normální cena. Navíc to prodává autorizovaný dealer Citroenu ?
Jj, v zime mi menili z pojistky predni naraznik na Ecku a bylo to presne 2x tolik Tenhle km najezd 180tis je takovy trosku nevdecny bych rekl. Pokud jeste nebyly menene predni pistnice tak na ne brzy prijde, koule vydrzi pres 200 ale o moc vic uz ne, hlavne pokud chces aby to perovalo jak nove no. Rozvodak by uz mel byt vymeneny, protoze tam je tusim interval max. 10 let, to si pozjistuj. Z tech prednich pistnic nesmi nic tect, jinak jsou na vymenu, automat a brzdy si overis aji v pohode sam. Z hydrauliky dale zkouknout stav potrubi hlavne v zadu, pak jeste jestli je v poradku rizeni, tusim na 2.0 byva problem s tim, ze se dostane bordel pod prachovky na servu a muze tam byt koroze a vsechny ostatni fuknce v aute si muzes vyzkouset. Taky bych se snazil zjistit, jestli byl vubec kdy meneny olej v automatu. Stav prevodovky musis zkontrolovat i po poradnem prohrati, protoze vychozeny hydroblok v AT se vic projevi kdyz je horky a tim padem i ridsi olej. Takze zkusebni jizda aspon tech 20km minimalne, uz kvuli te prevodovce. Jestli to bylo nekdy bourane nejak moc a opravovane spatne ti neporadim, ale klasicky se hledaji veci typu ze byla sundavana kapota(barva na sroubech kapoty, spasovani dilu, zkusit zkouknout nosniky vepredu jestli tam neni videt nejake stopy po rovnani nebo tak. Sranda je, ze to mam do toho kodekaru asi tak 5minut autem
Jj, v zime mi menili z pojistky predni naraznik na Ecku a bylo to presne 2x tolik :) Tenhle km najezd 180tis je takovy trosku nevdecny bych rekl. Pokud jeste nebyly menene predni pistnice tak na ne brzy prijde, koule vydrzi pres 200 ale o moc vic uz ne, hlavne pokud chces aby to perovalo jak nove no. Rozvodak by uz mel byt vymeneny, protoze tam je tusim interval max. 10 let, to si pozjistuj. Z tech prednich pistnic nesmi nic tect, jinak jsou na vymenu, automat a brzdy si overis aji v pohode sam. Z hydrauliky dale zkouknout stav potrubi hlavne v zadu, pak jeste jestli je v poradku rizeni, tusim na 2.0 byva problem s tim, ze se dostane bordel pod prachovky na servu a muze tam byt koroze a vsechny ostatni fuknce v aute si muzes vyzkouset. Taky bych se snazil zjistit, jestli byl vubec kdy meneny olej v automatu. Stav prevodovky musis zkontrolovat i po poradnem prohrati, protoze vychozeny hydroblok v AT se vic projevi kdyz je horky a tim padem i ridsi olej. Takze zkusebni jizda aspon tech 20km minimalne, uz kvuli te prevodovce. Jestli to bylo nekdy bourane nejak moc a opravovane spatne ti neporadim, ale klasicky se hledaji veci typu ze byla sundavana kapota(barva na sroubech kapoty, spasovani dilu, zkusit zkouknout nosniky vepredu jestli tam neni videt nejake stopy po rovnani nebo tak. Sranda je, ze to mam do toho kodekaru asi tak 5minut autem :)
|
|
17.05.2024 11:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3379984
|
|
michalf
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 11 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Pokud jeste nebyly menene predni pistnice tak na ne brzy prijde, koule vydrzi pres 200 ale o moc vic uz ne, hlavne pokud chces aby to perovalo jak nove no.
Kdy jsem se u svého stávajícího auta ptal v 200 000 km na generálku hydrauliky (tj. i výměnu koulí), jak údajně předepisuje výrobce, tak mi bylo řečeno, e to běně nebývá potřeba a pokud nepozoruju nějaký vyloený problém, mám to nechat plavat. Auto teď má 300 000 km, s hydraulikou ádný problém nebyl. Auto u nejspí nepéruje jak nové, ale pořád je to výrazný rozdíl oproti "běným" autům na pruinách. Auto mám od r. 2015 (172 000 km) a za celou dobu se na jedné zadní pístnici asi dvakrát náhodně při prohlídkách objevila kapka oleje. Jednou u byla plánována oprava, ale po dovezení do servisu byla pístnice zase suchá, tak od opravy mechanik upustil. Jednou někdy při cca 250 000 km bylo dolito nějaké mení mnoství oleje kvůli vrzajícímu řízení při otáčení volantem na místě. Jinak nikdy nic. Prostě po zkuenostech s C5II z hydrauliky nemám obavy. Leda by se C5III v tomto ohledu nějak významně liila.
RimmerCZ napsal(a): Rozvodak by uz mel byt vymeneny, protoze tam je tusim interval max. 10 let, to si pozjistuj.
Jasně, s výměnou rozvodů počítám 100%.
RimmerCZ napsal(a): Taky bych se snazil zjistit, jestli byl vubec kdy meneny olej v automatu. Stav prevodovky musis zkontrolovat i po poradnem prohrati, protoze vychozeny hydroblok v AT se vic projevi kdyz je horky a tim padem i ridsi olej. Takze zkusebni jizda aspon tech 20km minimalne, uz kvuli te prevodovce.
Pokud se dá věřit záznamům z Cebie, tak nikdy . A mám neblahé tuení, e u podobně starých aut s podobným nájezdem to větinou nebude jiné. S hrůzou pročítám téma .link. - nakonec bych i skousl nutnost repase hydrobloku (u podobného manuálního auta bych nejspí stejně nechával vyměnit setrvačník, co by vylo cenově srovnatelně), ale nejsem si jistý, jaké dalí kody můu čekat jako důsledek toho dlouho neměněného oleje.
Kadopádně díky za vechny tipy. V mezičase se objevil i jiný kandidát, 2014, ~150 000 km, ke kterému se teď spí kloním, právě kvůli tomu niímu nájezdu, tj. nií pravděpodobnosti problémů s automatem. (Je to 2.0 HDi 101 kW, to výe odkazované je 120 kW - netuím, jestli to z hlediska problémů s AP můe hrát roli.)
Pokud se dá věřit záznamům z Cebie, tak nikdy :( . A mám neblahé tuení, e u podobně starých aut s podobným nájezdem to větinou nebude jiné. S hrůzou pročítám téma http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2344778-vymena-oleje-automaticka-prevodovka-am6-c5-iii/ - nakonec bych i skousl nutnost repase hydrobloku (u podobného manuálního auta bych nejspí stejně nechával vyměnit setrvačník, co by vylo cenově srovnatelně), ale nejsem si jistý, jaké dalí kody můu čekat jako důsledek toho dlouho neměněného oleje.
Kadopádně díky za vechny tipy. V mezičase se objevil i jiný kandidát, 2014, ~150 000 km, ke kterému se teď spí kloním, právě kvůli tomu niímu nájezdu, tj. nií pravděpodobnosti problémů s automatem. (Je to 2.0 HDi 101 kW, to výe odkazované je 120 kW - netuím, jestli to z hlediska problémů s AP můe hrát roli.)
|
|
17.05.2024 13:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3379985
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ja jsem mel trilitra, takze predek byl tezsi, ale pistnice jsem menil ve 160. Koule v cce 250, po vymene to bylo dost poznat, zaroven s tim byly uhnite trubky k zadnim pistnicim. U tech prevodovek je to loterie. Jestli to jezdilo treba hodne po dalnici tak je to lepsi nez kdyz to jezdilo po spis po meste, kde dochazi k mnohem castejsimu razeni v prepoctu na kilometr. Nejhorsi co muze byt by asi bylo, kdyby se pri razeni zvedaly otacky. To znamena, ze prokluzuji lamely a timpadem budou trochu nebo vic spalene. Pokud je razeni spise vice znatelne bez zvyseni otacek, proste radi lehce tvrdeji, tak to bude asi proste opotrebeny hydroblok. To poznas taky, ze za studena radi lepe a jemneji nez za tepla - neutika pres ty pistky tolik tlaku. Ten stoji kolem 25 novy, coz neni az tak hrozne a da se vymenit na aute no. Proplach bych vubec nedelal u prevodovky, kde nemusel byt nikdy meneny olej a delal bych jen castecnou vymena tech 3.5l oleje treba pokazde pri motorovem oleji. Tech 3.5l JW3324 oleje v materialu vyjde lehce pres 1000korun, takze to v podstate pri vymene oleje "skoro" nepoznas na cene. Tak GL pri hledani
Ja jsem mel trilitra, takze predek byl tezsi, ale pistnice jsem menil ve 160. Koule v cce 250, po vymene to bylo dost poznat, zaroven s tim byly uhnite trubky k zadnim pistnicim. U tech prevodovek je to loterie. Jestli to jezdilo treba hodne po dalnici tak je to lepsi nez kdyz to jezdilo po spis po meste, kde dochazi k mnohem castejsimu razeni v prepoctu na kilometr. Nejhorsi co muze byt by asi bylo, kdyby se pri razeni zvedaly otacky. To znamena, ze prokluzuji lamely a timpadem budou trochu nebo vic spalene. Pokud je razeni spise vice znatelne bez zvyseni otacek, proste radi lehce tvrdeji, tak to bude asi proste opotrebeny hydroblok. To poznas taky, ze za studena radi lepe a jemneji nez za tepla - neutika pres ty pistky tolik tlaku. Ten stoji kolem 25 novy, coz neni az tak hrozne a da se vymenit na aute no. Proplach bych vubec nedelal u prevodovky, kde nemusel byt nikdy meneny olej a delal bych jen castecnou vymena tech 3.5l oleje treba pokazde pri motorovem oleji. Tech 3.5l JW3324 oleje v materialu vyjde lehce pres 1000korun, takze to v podstate pri vymene oleje "skoro" nepoznas na cene. Tak GL pri hledani
|
|
19.05.2024 12:37 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3380031
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
... Prostě po zkuenostech s C5II z hydrauliky nemám obavy. Leda by se C5III v tomto ohledu nějak významně liila.
To právě z hydrauliky obavy měj... Trubkohadice k zadním pístnicím odcházejí na C5 III mnohem dřív, tak 10-12 let, ale největí pek je vydřená hřídelka v převodce servořízení, kudy ti pak začne rosit hydroolej a musí vyměnit servo. A potká to skoro kadého. C5 III je krám, nekupuj to. Oproti C5 II je to sice mnohem hezčí, ale taky mnohem horí auto.
... Prostě po zkuenostech s C5II z hydrauliky nemám obavy. Leda by se C5III v tomto ohledu nějak významně liila.
To právě z hydrauliky obavy měj... Trubkohadice k zadním pístnicím odcházejí na C5 III mnohem dřív, tak 10-12 let, ale největí pek je vydřená hřídelka v převodce servořízení, kudy ti pak začne rosit hydroolej a musí vyměnit servo. A potká to skoro kadého. C5 III je krám, nekupuj to. Oproti C5 II je to sice mnohem hezčí, ale taky mnohem horí auto.
|
|
19.05.2024 16:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3380037
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
To je otázka, máme doma obě a mám přesně opačnou zkuenost. Na II jsem měnil snad u úplně vechno kolem elektroniky - spínače, snímače, BSI, COM... Na II měním loiska zadní nápravy po 100kKm. Přední náprava X7 je sloitá jako raketoplán, ale první kuláč byl potřeba měnit ve 260kKm, II má za tu dobu při podobném nájezdu měněné ve, něco i dvakrát (jo, aftermarket s díly podvozku nestojí za mnoho a Citroen na tyhle starý auta stejně prodává jenom přebalený a předraený aftermarket).
To je otázka, máme doma obě a mám přesně opačnou zkuenost. Na II jsem měnil snad u úplně vechno kolem elektroniky - spínače, snímače, BSI, COM... Na II měním loiska zadní nápravy po 100kKm. Přední náprava X7 je sloitá jako raketoplán, ale první kuláč byl potřeba měnit ve 260kKm, II má za tu dobu při podobném nájezdu měněné ve, něco i dvakrát (jo, aftermarket s díly podvozku nestojí za mnoho a Citroen na tyhle starý auta stejně prodává jenom přebalený a předraený aftermarket).
|
|
21.05.2024 12:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3380108
|
|
jruze
|
|
|
HELLMUT napsal(a): Ahoj , omlouvám se e to vezmu ze iroka.
Mám C5 2.0 2007 od roku 2012 . Bylo to moje vysněné auto a dodnes je to miláček. Od té doby jsem měl 4 C5. Momentálně mám tu první která byla na začátku rodinná a její předchůdce Xantia byla degradována na pracovní dodávku. Jeliko jsem si zvykl na automat Xantii jsem vyměnil za jedničkovou popelnici 2.2 2002 od Lukiho za pár korun. Tu potom za dvojkovou 2.2 2005 tu jsem v roce 2021 naboural a zruil. ena mě přesvědčila abych u nekupoval dalí popelnici a koupili jsme X7 2011 jako rodinnou a "miláček" byl degradován na pracovní dodávku. Pořád ho mám raději ne tu X7, je větí a pohodlnějí, X7 není na dodávku tak vhodná jako dvojka.Ani nevydrí tolik a u na rozdíl od té starí začíná reznout. O vánocích miláček přiel se závadou automatické převodovky. Můj automechanik s tím nechtěl nic mít. Hledal jsem řeení. Výměna repasované za 80 000 mi přilo ilenost i na mě 😁
Na Facebooku mi byl doporučen jistý člověk který nabídl e se na to podívá. Auto jsem mu dal 7.1. 2024 ke konci ledna mi ho vrátil s tím e je opravené stálo to 11 400.- Dojel jsem na konec jeho obce a opět vyskočila chyba a nouzák na trojku. Take zpět a druhé kolo. Poslal jsem mu zálohu 20 000 e to předá kolegovi "specialistovi na převodovky" a začalo asi největí utrpení co jsem v ivotě s autem zail. Zkratim to, Přivezl jsem si ji dnes po 4 měsících ! Bohuel automat stále nefunkční! Po tisíci SMS a vyhrůkách policií jsem dostal zpět vechny peníze 31 400 mi v noci poslal na můj účet. Vzhledem k tomu e se nakonec po tom pekle zachoval férově ho nejmenuju a nebudu mu dělat ostudu. Není to ádný člověk kterého bych znal zde z klubu. Celou tu dobu jsem jezdil pracovat X7 a ena natvaná bez auta. Na tom se to také podepsalo a dnes jsem ho musel odvézt k mému automechanikovi asi tam nechám dost peněz. A konečně se dostáváme k jádru pudla. Opravdu si neumím představit řídit něco jiného ne C5. C4 Grand Picasso bych jetě skousnul ale s opravdovým automatem je jich jako afránu a bude to drahý. Chci velký auto s automatem a za rozumnou cenu . Dnes jsem objevil stejnou C5 co je miláček. Jen není 2007 ale 2006 a nemá najeto 313 ale 390. Pan za ní chce 20000 take by mi jetě 11 400 zbylo z toho co jsem vybojoval od toho neastníka. 😁
Do milácka jsem loni investoval přes 50 000 tak nevím jestli ho dát jen tak na vrakovitě a jak dlouho můe vydret tahle za těch 20000? Majitel tvrdí e automat řadí bez problémů a e technická končí tento měsíc, tu bych asi byl schopen zařídit v tom problém nevidím jinak prý ádné evidentní závady " jen " 390 najeto a to nevím jestli to jetě není stočené co vím e moje určitě není, to mi tenkrát Jruze potvrdil kdy jsme ji spolu kupovali. Samozřejmě můu se s pánem zkusit zítra domluvit jestli můeme zajet do Nučic na diagnostiku. Přilo by mi to nejrychlejí řeení současného problému s auty . I kdy to obnáí odhlásit miláčka, parkovací oprávnění, povinné ručení a ve zařídit na tu druhou. Varianta z druhé vyndat převodovku mi přijde dost komplikovaná nebo můj automechanik je v před důchodovém věku a prý to u dělat sám v garái nechce, stejně tak mi měnit eventuálně nějakou jinou z vrakovitě, inzerátu nebo nevím odkud jí vzít. A to je ke vemu zajíc v pytli převodovka z vrakáče, tohle auto alespoň můu projet a vyzkouet. Tak co radíte bando? Nebo se najde někdo kdo by mi to za rozumnou cenu na miláčkovi opravil ? Jumep by se přemluvit nechal ale jet na trojku do Piean mi přijde dost velká divočina...
Odkaz na zmiňovanou nabídku zítra se tam jdu podívat mám to tady v Praze co je obrovský plus. .link.
Jinak koukal jsem i do Německa ale za cca 1200 jsem nael jednu v Dradanech a dvě straně daleko. Kdyby byly černé jako mám já tak bych to risknul a vzal si moje SPZ a dojel si tam .Řeit převozní nebo dopravu na vleku nechci - dalí náklady.Ale bohuel černá není ani jedna😪 Dvojky v automatu a kombíku bohuel momentálně moc nejsou v Německu ani Čr.
Měnil jsem AP několikrát ( moná 5.-10.x) - krom jedné ( od zde clubu) a vdy OK - je to u několik let zpět a jezdí bezproblému dodnes ( min dvě jsou na mích původních autech a servisuji dodnes - take mám přehled. Převodovka se dá sehnat +- do deseti + práce kolem pěti ( neděláme na autě take motor ven) - převodovky jsou se zárukou 🤗 a kdyby byl problém vymění za jinou
Měnil jsem AP několikrát ( moná 5.-10.x) - krom jedné ( od zde clubu) a vdy OK - je to u několik let zpět a jezdí bezproblému dodnes ( min dvě jsou na mích původních autech a servisuji dodnes - take mám přehled. Převodovka se dá sehnat +- do deseti + práce kolem pěti ( neděláme na autě take motor ven) - převodovky jsou se zárukou 🤗 a kdyby byl problém vymění za jinou
|
|
23.05.2024 18:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3380252
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Čau borci,
jsem v tom chlapském věku, kdy si potřebuji nutně něco pořídit - milenku, motorku, auto....
No tak se rozhoduji, e skončím u toho auta a po plejádě několika BX, Xantia a C5 je asi nejvyí čas pořídit nějakou rozumnou hydro z pozdějích ročníků, dokud něco je. Prostě poslední auto s pořádnýma koulema.
Aktuálně si vozím pozadí v 1,6 hadici z roku 2006, kterou familierně nazývám "kasička", protoe jsem do ní poslal ji pěkné peníze. A protoe bych se podobným dobrodrustvím ji chtěl vyhnout a ji nějakou dobu nesleduji útrapy a těkosti X7 bych poádal o vae rady, doporučení či upozornění. Protoe si opravdu chci udělat radost, samozřejmě potřebuji silnějí stroj s pěknou výbavou. Z toho důvodu uvauji o ročníku 2012-2015, které budou mít nájezdy v nejlepích případech od 200 tis a více a následující motory:
2,0 HDI - zde mě zajímají vyí výkonové verze tj. 120 nebo 133 kw
2,2 HDI - novějí tj. s výkonem 150kw
Větina z lépe vybavených vozidel má s těmito motory automat, měl by to být 6stupňový Aisin. Jsou s tím nějaké trable, problémy, neduhy? Automat jsem nikdy neměl a mám z toho celkem obavy. 2,2 snad má výhradně automat.
Samozřejmě, e mě s těmito motory určitě časem potká FAP, ale jde mi o to, abych nevlezl do nějaké pasti, které jsou obecně známé.
Zároveň bych nechtěl motor s Adblue (osobní zkuenosti z Berlinga i od kamarádů z Peuegotů), tj vybírat motory do EURO 5?
díky za rady
Čau borci,
jsem v tom chlapském věku, kdy si potřebuji nutně něco pořídit - milenku, motorku, auto....:-)
No tak se rozhoduji, e skončím u toho auta a po plejádě několika BX, Xantia a C5 je asi nejvyí čas pořídit nějakou rozumnou hydro z pozdějích ročníků, dokud něco je. Prostě poslední auto s pořádnýma koulema.
Aktuálně si vozím pozadí v 1,6 hadici z roku 2006, kterou familierně nazývám "kasička", protoe jsem do ní poslal ji pěkné peníze. A protoe bych se podobným dobrodrustvím ji chtěl vyhnout a ji nějakou dobu nesleduji útrapy a těkosti X7 bych poádal o vae rady, doporučení či upozornění. Protoe si opravdu chci udělat radost, samozřejmě potřebuji silnějí stroj s pěknou výbavou. Z toho důvodu uvauji o ročníku 2012-2015, které budou mít nájezdy v nejlepích případech od 200 tis a více a následující motory:
2,0 HDI - zde mě zajímají vyí výkonové verze tj. 120 nebo 133 kw
2,2 HDI - novějí tj. s výkonem 150kw
Větina z lépe vybavených vozidel má s těmito motory automat, měl by to být 6stupňový Aisin. Jsou s tím nějaké trable, problémy, neduhy? Automat jsem nikdy neměl a mám z toho celkem obavy. 2,2 snad má výhradně automat.
Samozřejmě, e mě s těmito motory určitě časem potká FAP, ale jde mi o to, abych nevlezl do nějaké pasti, které jsou obecně známé.
Zároveň bych nechtěl motor s Adblue (osobní zkuenosti z Berlinga i od kamarádů z Peuegotů), tj vybírat motory do EURO 5?
díky za rady
|
|
24.05.2024 07:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3380271
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
2,2HDi 150kw asi nejlepí volba
2,0 133kw u bude mít euro6 take adblue...
2,2HDi 150kw asi nejlepí volba :palec
2,0 133kw u bude mít euro6 take adblue...
|
|
24.05.2024 14:05 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3380296
|
|
sumi
|
Město: Přezletice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
No já jsem "přiel" o své milované biturbo 2006 (Těsnění pod hlavou a obávám se e nejen to těsnění). Po dlouhém váhání jsem el do 120kw automatu 2015 230t km. Ve stovnání je to dle mě mení, hezčí, tií a podvozkově lepí. Zatím jsem se úplně nesil s automatem / motorizací. Biturbo jelo stejně kopec nekopec, tady musím do kopce přidávat a na můj vkus to má straně dlouhou dráhu plynu. Jestli to bude kasička se teprve pozná Jsem ale přesvědčen e z 1,6 bude spokojen motorově se vemi alternativami
No já jsem "přiel" o své milované biturbo 2006 (Těsnění pod hlavou a obávám se e nejen to těsnění). Po dlouhém váhání jsem el do 120kw automatu 2015 230t km. Ve stovnání je to dle mě mení, hezčí, tií a podvozkově lepí. Zatím jsem se úplně nesil s automatem / motorizací. Biturbo jelo stejně kopec nekopec, tady musím do kopce přidávat a na můj vkus to má straně dlouhou dráhu plynu. Jestli to bude kasička se teprve pozná ;) Jsem ale přesvědčen e z 1,6 bude spokojen motorově se vemi alternativami
|
|
| |
|
|