| | |
19.05.2021 21:54 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3310748
|
|
Stanley266
|
Město: Libina, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím vechny nasel by se někdo ochotný v okolí umperku , chtěl bych si vyzkouet klidně jako spolujezdec jak má správně perovat c5 s hydroactiv3+ u mě se to zda takove tvrdí ale tezko soudit zda uz je to patně.
Zdravím vechny nasel by se někdo ochotný v okolí umperku , chtěl bych si vyzkouet klidně jako spolujezdec jak má správně perovat c5 s hydroactiv3+ u mě se to zda takove tvrdí ale tezko soudit zda uz je to patně.
|
|
19.05.2021 23:07 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3310751
|
|
rrroros
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 508 SW | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj, asi přijedu, a se sveze v mojí P508, a ví, jak se jede v 'tvrdím' autě
Jo jo, zlatá C5I - II
Ale jasně, můe mít nějaký problém
Ahoj, asi přijedu, a se sveze v mojí P508, a ví, jak se jede v 'tvrdím' autě :-))))
Jo jo, zlatá C5I - II
Ale jasně, můe mít nějaký problém
|
|
20.05.2021 13:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3310794
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Tiez sa mi to po 310t zda take tvrdsie ale potom si presadnem do ineho auta a zistim ze to je stale fajne makucke.
Tiez sa mi to po 310t zda take tvrdsie ale potom si presadnem do ineho auta a zistim ze to je stale fajne makucke.
|
|
20.05.2021 15:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3310806
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Zdravím Vás odborníci, potřebuji ověřit výbavu C5 Aircross dle VIN. Protoe mi to spěchá, tak vypisuji prémii tomu kdo bude první! Dejme tomu 200 na učet. VIN VR7ACYHZRLL056957 Tak kdo to bude?
Zdravím Vás odborníci, potřebuji ověřit výbavu C5 Aircross dle VIN. Protoe mi to spěchá,;-) tak vypisuji prémii tomu kdo bude první! Dejme tomu 200 na učet. VIN VR7ACYHZRLL056957 Tak kdo to bude?
|
|
20.05.2021 18:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3310833
|
|
Stanley266
|
Město: Libina, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Stejně to mam v plánu nechat zkontrolovat někým kdo tomu rozumí protoe jsem to kupoval na střelce.😁 Protoe předchozí auto jsem kupoval s rozvahou a nejak mi neprirostlo k srdci. Tak uvidíme zda to bude lepí.
Stejně to mam v plánu nechat zkontrolovat někým kdo tomu rozumí protoe jsem to kupoval na střelce.😁 Protoe předchozí auto jsem kupoval s rozvahou a nejak mi neprirostlo k srdci. Tak uvidíme zda to bude lepí.
|
|
22.05.2021 10:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3310945
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Ahoj. Mohl by se někdo podívat na tohle VIN VF7RW4HLAEL501710
Z bazaru u Třebíče.
Jestli najdete nějakou servisní historii? .link.
Potřebuju auto a momentálně nemůu najít nic zajímavého...
Auto = automat
3. pedály a nechci ani vidět...
Ale momentálně je to bída najít něco zajímavého.
Ani pořádně nevím jestli se mám snait najít něco co nejnovějího s nejmením nájezdem.
A nebo něco levného zachovalého.
Kdy to beru podle mého současného auta dvojková C5 Rv .2007 nájezd 268000 km tak mi přijde úplně v pohodě...
Těko se budu smiřovat e bych z něj udělal pracovní auto kdy jsem si pracovní naboural.
Take nevím jestli by nějaká 2009 s 300 najeto taky svoje nesplnila - zbylo by zas víc peněz na servis. Ale jako pracovní auto X7 nechci
je malá! Ale zas nevím jestli má smysl nahrazovat rodiné auto jen o rok,dva mladím...
I jsem přemýlel koupit nějakou dvojkovou jako nové pracovní. Jene momentálně jsem nael dvojku v automatu jen jednu a chtějí za ní 75000.- a je nic moc...
Přemýlím i o C4 Picasso Grand , buď staré/levné jako pracovní a nebo lepí/draí jako rodinné.
Jene větina na trhu je 1.6 a kdy je to 2.0 tak to má robotickou převodovku a ne opravdový automat.
Ten jsem objevil snad jen jeden v Německu jinak je ve robot
Kdy jsme u toho Německa , tak tam mě zaujala také jedna X7
.link.
Tam VIN nevidím ale mohl bych o něj poádat.
Ahoj. Mohl by se někdo podívat na tohle VIN VF7RW4HLAEL501710
Z bazaru u Třebíče.
Jestli najdete nějakou servisní historii? https://www.tipcars.com/citroen-c5/kombi/nafta/citroen-c5-2-2hdi-150kw-panorama-serviska-38090025.html
Potřebuju auto a momentálně nemůu najít nic zajímavého...
Auto = automat :-d
3. pedály a nechci ani vidět...
Ale momentálně je to bída najít něco zajímavého.
Ani pořádně nevím jestli se mám snait najít něco co nejnovějího s nejmením nájezdem.
A nebo něco levného zachovalého.
Kdy to beru podle mého současného auta dvojková C5 Rv .2007 nájezd 268000 km tak mi přijde úplně v pohodě...
Těko se budu smiřovat e bych z něj udělal pracovní auto kdy jsem si pracovní naboural.
Take nevím jestli by nějaká 2009 s 300 najeto taky svoje nesplnila - zbylo by zas víc peněz na servis. Ale jako pracovní auto X7 nechci
je malá! Ale zas nevím jestli má smysl nahrazovat rodiné auto jen o rok,dva mladím...
I jsem přemýlel koupit nějakou dvojkovou jako nové pracovní. Jene momentálně jsem nael dvojku v automatu jen jednu a chtějí za ní 75000.- a je nic moc...
Přemýlím i o C4 Picasso Grand , buď staré/levné jako pracovní a nebo lepí/draí jako rodinné.
Jene větina na trhu je 1.6 a kdy je to 2.0 tak to má robotickou převodovku a ne opravdový automat.
Ten jsem objevil snad jen jeden v Německu jinak je ve robot :-(
Kdy jsme u toho Německa , tak tam mě zaujala také jedna X7
https://www.autoscout24.de/angebote/citroen-c5-tourer-exclusive-hdi200-diesel-weiss-376e5fd3-5b18-4593-9315-2ed11d575b33?&cldtidx=2&cldtsrc=listPage&searchId=-1313518757
Tam VIN nevidím ale mohl bych o něj poádat.
|
|
23.05.2021 20:43 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3311152
|
|
jruze
|
|
|
Nedavno byla tady za 120000,-
Nedavno byla tady za 120000,-
|
|
30.06.2021 17:31 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315191
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Dobry den,
tak uz mam 2litrovy 120kW automat (strieborna farba
Mam este otazku ku automatu, ked stojim na krizovatke (na rovine) a nechce sa mi drzat noha na brzde (nemam start/stop), mozem dat na N kym stojim? Alebo radsej nechat na D a zatiahnut rucnu brzdu (mam elektronicku)? Ci dokonca dat P?
A dalsia vec, som si vsimol ze pri normalnom rezime strasne rychlo preraduje (uz pod 2tisic otackami). Ked jazdim po meste kratke trasy, nie je lepsie jazdit v Sport rezime, aby sa motor skor zohrial a tak netrpel? Musim povedat, ze s tym automatom trocha v duchu bojujem, casto si hovorim, ze ja by som radil inak
Vdaka.
Dobry den,
tak uz mam 2litrovy 120kW automat (strieborna farba ;)
Mam este otazku ku automatu, ked stojim na krizovatke (na rovine) a nechce sa mi drzat noha na brzde (nemam start/stop), mozem dat na N kym stojim? Alebo radsej nechat na D a zatiahnut rucnu brzdu (mam elektronicku)? Ci dokonca dat P?
A dalsia vec, som si vsimol ze pri normalnom rezime strasne rychlo preraduje (uz pod 2tisic otackami). Ked jazdim po meste kratke trasy, nie je lepsie jazdit v Sport rezime, aby sa motor skor zohrial a tak netrpel? Musim povedat, ze s tym automatom trocha v duchu bojujem, casto si hovorim, ze ja by som radil inak ;)
Vdaka.
|
|
30.06.2021 19:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315196
|
|
jumep
|
|
|
Nko mozes dat v pohode a potom bez brzdy len zaradit, ale ono sa na to da zvyknut
EURO 5 norma, preto to radi tak nizkymi otackami, neries to a necum na to, jazdi, das D a nestaras sa, ak potrebujes vyssie otacky lebo nieco tak stup na plyn on si podradi, alebo si manualne podrad
ale principialne, zvykni si na to
Nko mozes dat v pohode a potom bez brzdy len zaradit, ale ono sa na to da zvyknut
EURO 5 norma, preto to radi tak nizkymi otackami, neries to a necum na to, jazdi, das D a nestaras sa, ak potrebujes vyssie otacky lebo nieco tak stup na plyn on si podradi, alebo si manualne podrad
ale principialne, zvykni si na to
|
|
30.06.2021 20:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315205
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
To je jak s tou hospodou co mu tam chodili lidi .. koupil si automat a ono mu to radi samo Za me bych teda neresil stani na semaforech jinak nez s nohou na brzde nebo v nejhorsim vyradit. P tam nedavej - nekdo do tebe zezadu naboura a muze ti to poskodit prevodovku. To same rucni brzda . nejsem si jisty, ze je vhodne tu elektrickou tak casto pouzivat z duvodu opotrebeni. Nikdy me osobne nevadilo stat na brzde, tu nohu stejne musis nekam prece polozit. Jak rika Jumep, vubec nic neres, nastartuj, zarad D a az prijedes na misto urceni, zarad P a zdechni motor. Za chvili si uvedomis, jak je to krasne pohodlne a bezstarostne prave pri cekani na semaforech a jezdeni po meste. Btw treba muj trilitr i kdyz je to proste neco jineho tak prerazuje casto uz pri 1600ot a ty pak spadnou na 1200-1300. 2.2HDI 200k taky hodne podtaci motor. Realne to nevadi, silu to ma a kdyz potrebujes, tak proste slapni na pedal vic a prevodovka se podle toho zaridi a podradi treba i o 2 stupne. At slouzi !!!
To je jak s tou hospodou co mu tam chodili lidi .. koupil si automat a ono mu to radi samo :) Za me bych teda neresil stani na semaforech jinak nez s nohou na brzde nebo v nejhorsim vyradit. P tam nedavej - nekdo do tebe zezadu naboura a muze ti to poskodit prevodovku. To same rucni brzda . nejsem si jisty, ze je vhodne tu elektrickou tak casto pouzivat z duvodu opotrebeni. Nikdy me osobne nevadilo stat na brzde, tu nohu stejne musis nekam prece polozit. Jak rika Jumep, vubec nic neres, nastartuj, zarad D a az prijedes na misto urceni, zarad P a zdechni motor. Za chvili si uvedomis, jak je to krasne pohodlne a bezstarostne prave pri cekani na semaforech a jezdeni po meste. Btw treba muj trilitr i kdyz je to proste neco jineho tak prerazuje casto uz pri 1600ot a ty pak spadnou na 1200-1300. 2.2HDI 200k taky hodne podtaci motor. Realne to nevadi, silu to ma a kdyz potrebujes, tak proste slapni na pedal vic a prevodovka se podle toho zaridi a podradi treba i o 2 stupne. At slouzi !!!
|
|
30.06.2021 21:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315210
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
dkrcmar napsal(a): Dobry den,
tak uz mam 2litrovy 120kW automat (strieborna farba
Mam este otazku ku automatu, ked stojim na krizovatke (na rovine) a nechce sa mi drzat noha na brzde (nemam start/stop), mozem dat na N kym stojim? Alebo radsej nechat na D a zatiahnut rucnu brzdu (mam elektronicku)? Ci dokonca dat P?
A dalsia vec, som si vsimol ze pri normalnom rezime strasne rychlo preraduje (uz pod 2tisic otackami). Ked jazdim po meste kratke trasy, nie je lepsie jazdit v Sport rezime, aby sa motor skor zohrial a tak netrpel? Musim povedat, ze s tym automatom trocha v duchu bojujem, casto si hovorim, ze ja by som radil inak
Vdaka.
Já teda u 9 let co jezdím s automatem tak kdy stojím na křiovatce a nechci stát na brzdě tak to dám na P protoe ne vdy vude je rovina aby to auto na N se někam dopředu nebo dozadu pomalu nerozjelo. Take dát N a stát na brzdě trochu ztrácí logiku 🤣
Mám teď taky ten 120 kW dvoulitr. Bohuel opět černá barva - pojízdná pec
A tu elektrickou ruční brzdu jsem pořád nepochopil.
Doufám e to dělám správně e si jí vůbec nevímám.
Po dojezdu se pravděpodobně sama zapne rozsvítí červená a kdy se rozjidím tak to houpne a je snad odbrdená ( nesvítí červeně)
U se těím do myčky , to bude divadlo a mě to bude táhnout zabrdeného
U v pneuservisu bylo divadlo s ručkou...
Mechanik mi to nějak vysvětlil ale já u to zas zapomněl...
Přilo mi to hrozně komplikovaný...
Jinak ta X7 moná houpe víc ne dvojková a náprava je tií ale stejně si pořád nějak nemůu zvyknout.
Hlavně sedačky .Sice super e mají pamě nastavení na to jsem se těil ale stejně to pokadé přenastavuju. Pořád si nemůu zvyknout. Pořád nemám ten pohodlný měkký gaučový posed z dvojkový, pořád mě někde něco tlačí.
A opravdu nechápu konstruktéry, jaký je problém kdy naučím sedačky pamě e se srovná po eně z jejího nastavení e to taky nepřerovná zrcátka! To přece musí být snazí ne vexlovat ve vech směrech se sedačkou. Proč to nepohne zrcátkem ?
No a ten digitální tachometr, to je pro mě krátkozrakého taky tragédie.
Ovem panoramaticka střecha to je paráda, ta mě baví jak se to auto prosvětlí . U to není taková temná kopka kdy to otevřu.
Já teda u 9 let co jezdím s automatem tak kdy stojím na křiovatce a nechci stát na brzdě tak to dám na P protoe ne vdy vude je rovina aby to auto na N se někam dopředu nebo dozadu pomalu nerozjelo. Take dát N a stát na brzdě trochu ztrácí logiku 🤣
Mám teď taky ten 120 kW dvoulitr. Bohuel opět černá barva - pojízdná pec:-((((
A tu elektrickou ruční brzdu jsem pořád nepochopil.
Doufám e to dělám správně e si jí vůbec nevímám.:-))))
Po dojezdu se pravděpodobně sama zapne rozsvítí červená a kdy se rozjidím tak to houpne a je snad odbrdená ( nesvítí červeně)
U se těím do myčky , to bude divadlo a mě to bude táhnout zabrdeného :-))))
U v pneuservisu bylo divadlo s ručkou...
Mechanik mi to nějak vysvětlil ale já u to zas zapomněl...
Přilo mi to hrozně komplikovaný...
Jinak ta X7 moná houpe víc ne dvojková a náprava je tií ale stejně si pořád nějak nemůu zvyknout.
Hlavně sedačky .Sice super e mají pamě nastavení na to jsem se těil ale stejně to pokadé přenastavuju. Pořád si nemůu zvyknout. Pořád nemám ten pohodlný měkký gaučový posed z dvojkový, pořád mě někde něco tlačí.
A opravdu nechápu konstruktéry, jaký je problém kdy naučím sedačky pamě e se srovná po eně z jejího nastavení e to taky nepřerovná zrcátka! To přece musí být snazí ne vexlovat ve vech směrech se sedačkou. Proč to nepohne zrcátkem ?
No a ten digitální tachometr, to je pro mě krátkozrakého taky tragédie.
Ovem panoramaticka střecha to je paráda, ta mě baví jak se to auto prosvětlí . U to není taková temná kopka kdy to otevřu.
|
|
01.07.2021 10:17 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315258
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Toto fórum je strane super, lebo to tu ije
Vetkým vám ďakujem za odpovede! Inak ak niekto jazdí tvrstoročie na manuáli, tak na automat si musí chvížu zvyka. Potrebujem asi viac času, kým ho prestanem riei.
Inak tie sedačky ma tvú, načo sú tam tie vysoké mantinely, človek keď nasadá, tak strane zavadzajú (moji rodičia ledva nasadli). Staré sedačky to nemali a vôbec som z nich nevypadával v zákrutách.
Ak môem, mám ete otázku. Keď chcem pusti tempomat, skutočne musím 3x zmačknú tlačítko (2x Limit/Cruise a Set+), neexistuje aj jednoklikacia monos, ako na starom tempomate pod volantom?
Dikes.
Toto fórum je strane super, lebo to tu ije :palec
Vetkým vám ďakujem za odpovede! Inak ak niekto jazdí tvrstoročie na manuáli, tak na automat si musí chvížu zvyka. Potrebujem asi viac času, kým ho prestanem riei. :-))))
Inak tie sedačky ma tvú, načo sú tam tie vysoké mantinely, človek keď nasadá, tak strane zavadzajú (moji rodičia ledva nasadli). Staré sedačky to nemali a vôbec som z nich nevypadával v zákrutách.
Ak môem, mám ete otázku. Keď chcem pusti tempomat, skutočne musím 3x zmačknú tlačítko (2x Limit/Cruise a Set+), neexistuje aj jednoklikacia monos, ako na starom tempomate pod volantom?
Dikes.
|
|
01.07.2021 10:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315259
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Pokud uz mas od predchozi jizdy vybrany cruise, tak normalne staci zmacknou + a tempomat se zapne na aktualni rychlost jako prave jedes. Co vim, ze kdyz auto privezu ze servisu kde odpojili baterku, tak po nastartovani neni vybrany ani cruise nebo limit a musim ho nejdriv vybrat. Dalsi nastartovani uz neni potreba cruise znova vybirat a staci zmacknout +. Takhle to funguje aspon u me.
Pokud uz mas od predchozi jizdy vybrany cruise, tak normalne staci zmacknou + a tempomat se zapne na aktualni rychlost jako prave jedes. Co vim, ze kdyz auto privezu ze servisu kde odpojili baterku, tak po nastartovani neni vybrany ani cruise nebo limit a musim ho nejdriv vybrat. Dalsi nastartovani uz neni potreba cruise znova vybirat a staci zmacknout +. Takhle to funguje aspon u me.
|
|
01.07.2021 11:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315260
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
No mne to práve nefunguje, mačkám + a nič. Jedine funguje 2x Limit/Cruise a potom +. (dokonca si nepamätá ani to Cruise).
No mne to práve nefunguje, mačkám + a nič. Jedine funguje 2x Limit/Cruise a potom +. (dokonca si nepamätá ani to Cruise).
|
|
01.07.2021 15:28 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315266
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Pokud by jsi dal P, tak bez selápnutí brzdy nezařadí, proto psal N bez brzdy.
Ale nechápu vyřazování na cokoliv u automatu při stání na semaforu. Asi jsem deformovanej Prahou, která je dost kopcovitá, take křiovatek na úplné rovině tu zas tolik není a dále zdrování při rozjezdu z křiovatky je tady největí řidičský zločin, kterého se tu lze dopustit. Take jedině zařazené D, noha na brzdě a potom okamitý rozjezd.
Vlastně si nevzpomínám, e bych na křiovatce stál bez brzdy ani u manuálu, mi to přijde jako blbost vdycky. Místo aby člověk odloil nohu na brzdu, tak řeí, kam s ní a jetě musí být neustále ve střehu, jestli se auto vlivem gravitace pomalu nerozjídí ? Myslím e i v autokole za to vyhazovali.
Pokud by jsi dal P, tak bez selápnutí brzdy nezařadí, proto psal N bez brzdy.
Ale nechápu vyřazování na cokoliv u automatu při stání na semaforu. Asi jsem deformovanej Prahou, která je dost kopcovitá, take křiovatek na úplné rovině tu zas tolik není a dále zdrování při rozjezdu z křiovatky je tady největí řidičský zločin, kterého se tu lze dopustit. Take jedině zařazené D, noha na brzdě a potom okamitý rozjezd.
Vlastně si nevzpomínám, e bych na křiovatce stál bez brzdy ani u manuálu, mi to přijde jako blbost vdycky. Místo aby člověk odloil nohu na brzdu, tak řeí, kam s ní a jetě musí být neustále ve střehu, jestli se auto vlivem gravitace pomalu nerozjídí ? Myslím e i v autokole za to vyhazovali.
|
|
01.07.2021 21:11 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315290
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Ano z toho N by to tam mělo jít rovnou bez brzdy Ale přiznám se e jsem to N nikdy za tu dobu co jezdím automatem nepouil . N jsem vyuil snad jen kdy jsem měl zakouslou ruční brzdu a chtěl zjistit jestli u jsem ji uvolnil . Tak jsem dal N a zkouel auto roztlačit. Jo a vlastně jetě kdy mě táhl na laně jsem pouil Nko jinak nikdy 😁 Já taky samozřejmě vdy D a brzda. Ale někdy kdy vidím e je to na dlouho tak dám P . Pak samozřejmě brzda a D ale i tak mi to přijde minimálně stejně rychlé jako větina ostatních s manuálem. Taky musí dát spojku a 1 pak 2 a 3 🤣 to my s normálními auty u pak nereíme a jsme dávno pryč
dkrcmar - počkej a dopadne jako já, já kdy někdy náhodou sednu do předpotopního auta se třemi pedály, tak se rozjezdu naprosto v pohodě selápnu spojku zsřadím a plynule se rozjezdu dám 2 atd. Pohoda jazz. Jene problém začíná u křiovatek - v tom okamiku kdy je potřeba brzdit. Levá noha si klidně odpočívá v rohu a myslí si e má odpracováno, já selápnu jen brzdu jak jsem zvyklý. Take hup a drc a auto chcípne A pak jsem za vola
Take u se těm třípedálům vyhýbám jak čert kříi.
Ano z toho N by to tam mělo jít rovnou bez brzdy Ale přiznám se e jsem to N nikdy za tu dobu co jezdím automatem nepouil . N jsem vyuil snad jen kdy jsem měl zakouslou ruční brzdu a chtěl zjistit jestli u jsem ji uvolnil . Tak jsem dal N a zkouel auto roztlačit. Jo a vlastně jetě kdy mě táhl na laně jsem pouil Nko jinak nikdy 😁 Já taky samozřejmě vdy D a brzda. Ale někdy kdy vidím e je to na dlouho tak dám P . Pak samozřejmě brzda a D ale i tak mi to přijde minimálně stejně rychlé jako větina ostatních s manuálem. Taky musí dát spojku a 1 pak 2 a 3 🤣 to my s normálními auty u pak nereíme a jsme dávno pryč :-p
dkrcmar - počkej a dopadne jako já, já kdy někdy náhodou sednu do předpotopního auta se třemi pedály, tak se rozjezdu naprosto v pohodě selápnu spojku zsřadím a plynule se rozjezdu dám 2 atd. Pohoda jazz. Jene problém začíná u křiovatek - v tom okamiku kdy je potřeba brzdit. Levá noha si klidně odpočívá v rohu a myslí si e má odpracováno, já selápnu jen brzdu jak jsem zvyklý. Take hup a drc a auto chcípne :-)))) A pak jsem za vola :-))))
Take u se těm třípedálům vyhýbám jak čert kříi.:-d
|
|
02.07.2021 09:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315340
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
A ten tempomat vám funguje ako? Máte 3klik (vid vissie) ako ja alebo 1klik?
A ten tempomat vám funguje ako? Máte 3klik (vid vissie) ako ja alebo 1klik?
|
|
02.07.2021 12:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315348
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Moc tempomat nepouívám, ale pokud ho vypnu OFF, tak je to na trojklik a pokud ho nechám v reimu || Pause, tak stačí jeden klik.
Moc tempomat nepouívám, ale pokud ho vypnu OFF, tak je to na trojklik a pokud ho nechám v reimu || Pause, tak stačí jeden klik.
|
|
02.07.2021 13:07 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3315365
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Aha, to bude asi moj problem, tusim som to vzdy vypol OFFom, dikes za radu!
Aha, to bude asi moj problem, tusim som to vzdy vypol OFFom, dikes za radu!
|
|
| |
|
|