Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 ... 198 > >|
02.01.2020 22:55 - Re: Koupě Citroenu C5 3253261
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
Osobne si myslim, ze ak chces to auto na dlhsiu dobu, tak automat nie. Aspon vzhladom na tie rocniky, co tu pises.


Důvod ? mám 2008 AP odešel ve 450000Km , druhý 2008 odešel ve 320000Km (důvodem byl chladič AP),třetí 2007 Ap OK najeto 220000Km, 2010 najeto 260000Km AP OK . Od r.v. 2009 jsou už kvalitnější hydrobloky = tolik nedchází a pokud se o AP trochu stará tak je životnost hodně dlouhá a myslím že přežije 2x spojku = cena repase potom stejná jako za ty dvě spojky , ohledně spotřeby - dnes už není takovej rozdíl a pokud delší trasy tak stejná spotřeba (já jezdím s 2.0 HDI dlouhé za 5.5L/100 , s 3.0HDI 6.5L , s biturbem je rozdíl o půl L víc od manuálu.

02.01.2020 23:19 - Re: Koupě Citroenu C5 3253262
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Aj tu na fore je vlakno o tom automate. Cena repasu neni za cenu 2xspojka (2.0 HDI vydrzi spojka kolko? 300k km?).
Co v aute neni to sa nep0s3re a ten automat sa da ozialit.
Ja neviem kde na tie spotreby chodite, ze s automatom na dlhe trasy za 5.5l, ked ja s manualom na dlhych trasach mam 6.8l (dlhodoba spotreba cca 200k km stale to iste).
Tie spominane rocniky mozu mat kludne realny najazd okolo 300k km.
Sam to vidim, ze ja mam 250k km, mam cez 100 kg a moja sedacka je ako nova. V inzeratoch auta s 200k km a sedacka derava, interier, ze by sa z toho clovek poblil. To ja taky by som nemal ani pri 350k km…

03.01.2020 07:25 - Re: Koupě Citroenu C5 3253275
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
Aj tu na fore je vlakno o tom automate. Cena repasu neni za cenu 2xspojka (2.0 HDI vydrzi spojka kolko? 300k km?).
Co v aute neni to sa nep0s3re a ten automat sa da ozialit.
Ja neviem kde na tie spotreby chodite, ze s automatom na dlhe trasy za 5.5l, ked ja s manualom na dlhych trasach mam 6.8l (dlhodoba spotreba cca 200k km stale to iste).
Tie spominane rocniky mozu mat kludne realny najazd okolo 300k km.
Sam to vidim, ze ja mam 250k km, mam cez 100 kg a moja sedacka je ako nova. V inzeratoch auta s 200k km a sedacka derava, interier, ze by sa z toho clovek poblil. To ja taky by som nemal ani pri 350k km…


Jezdím teď dost často Praha- Veselí n.L = 3.0HDI AP okolo 6L , biturbo man. 6L , 2.0 HDI AP 5.5L ( +- předpisově) já určitě nejezdím na spotřebu !!!
Spojky běžně končí kolem 200000Km , AP pokud dostává slušnou péči bezproblému 400000Km (statistiky z dílny , pokud neberu 1.6 - ty běžně spojky pod 200000Km)

03.01.2020 11:07 - Re: Koupě Citroenu C5 3253290
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Je tu dost obsiahle vlakno o automate v C5. Na to, ze ich je nie vela, tak slusna kopa problemov.
Tu je vlakno:
.link.
Spojku ak odide, tak vymenie skoro kdekolvek. Odide automat a zacne nocna mora, kde, u koho a za kolko.
Automat je aj hydroblok. Cena repasu automatu? Cena hydrobloku?
Kazdy nech si kupi co chce, mne je to v podstate jedno, ale myslim, ze tie mozne problemy a jejich financne riesenie za to nestoji…

03.01.2020 13:49 - Re: Koupě Citroenu C5 3253305
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Eisy811 má zásadní pravdu - pokud si chci auto nechat a dojezdit do šrotu, v žádném případě automat. Pravděpodobnost, že se posere roste s věkem a nájezdem, ale neklesá cena opravy! Pak máte nepojízdné auto v hodnotě 50tis, ale oprava automatu za 50. Takže nerentabilní vrak.

03.01.2020 13:52 - Re: Koupě Citroenu C5 3253306
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
Je tu dost obsiahle vlakno o automate v C5. Na to, ze ich je nie vela, tak slusna kopa problemov.
Tu je vlakno:
.link.
Spojku ak odide, tak vymenie skoro kdekolvek. Odide automat a zacne nocna mora, kde, u koho a za kolko.
Automat je aj hydroblok. Cena repasu automatu? Cena hydrobloku?
Kazdy nech si kupi co chce, mne je to v podstate jedno, ale myslim, ze tie mozne problemy a jejich financne riesenie za to nestoji…


Koupil jsem dvě auta s KO AP - dva automaty (oba dohromady mne stál 25.) mám jak jsem psal čtyři auta z šesti v automatu a spokojenost, dvě zbívající (biturba) mají najeto 140 a 220 - vzhledem k tomu že jediné spojky které vydrží víc jsou právě biturbové tak mám ještě čas to nějak řešit ( na biturbu je spojka sice dražší ale aspoň vydrží ) biturbová spojka vychází na +- 20000,-

03.01.2020 20:27 - Re: Koupě Citroenu C5 3253357
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mam 250k km a spojka este stale v peknej kondicii.
jruze, ja ti verim, ze to tak mozes mat, avsak kolko ludi sa zaobera C5kami denne, kolki si mozu dovolit kupit automat “na sklad“ ked sa mu pritrafi dobra kupa?
Kolko ludi ma taky prehlad, kontakty?
Kazdy, bezny clovek zacne zhanat nieco, az sa mu odporuci a kedze je aj v casovej tiesni, lebo auto potrebuje, tak je pritlaceny k muru a zial, musi akceptovat to, co sa mu ponukne, hoc to moze byt sialena cena k hodnote zbytku auta. Navyse, s neistym vysledkom.

10.05.2020 11:40 - Ověření funkce AP u C5 III 3.0 Hdi 3269214
RiMr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 25

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, chtěl bych vás poprosit o rady ohledně ověření funkce AP u hodně ojeté C5 III s 3.0 Hdi.
Auto je z bazaru, sehnal jsem minulého majitele který mi dopodrobna o tom autě řekl každý prd, co tam je dobře a co tam je špatně (což sedělo s tím co jsem sám našel při první zběžné obhlídce a co já jako nemechanik jsem schopen vidět).
Co se týká řazení, říkal, že s motorem/řazením neměl vůbec žádný problém, ale výslovně mě upozornil na to, že poté co si auto s ověřenými km dovezl z Itálie (kdy mělo cca 200 000, teď má cca 250 000) s ním vyjma výměn mot. oleje a filtrů nedělal NIC. Žádné rozvody, žádná výměna oleje v AP (protože mu v Citroenu -City Car ČB- pochopitelně řekli, že je to doživotní blablabla), jen měnil pravý přední hydr. válec.
Zítra se s autem chci jet projet a protože mám s automaty málo zkušeností (jen jsem nějakou dobu drandil s firemním Volvem a Minicooperem), chci potvrdit nebo vyvrátit co jsem "naštudoval" nejen tady ohledně zákl. ověření stavu AP:
- nechám auto nastartovat
- než se zahřeje, obejdu světla, stěrače, ostřikovače, blinkry, sedadla, klimu, el. zrcátka, vyzkouším polohy podvozku, zvedání zezadu z kufru, střešní "okno" (tam od před. majitele vím že nefunguje el. posun, rukou to prý jde), co ještě?
- pak, tedy tipuju po 20 minutách chodu motoru/zahřívání, chci auto projet a vyzkoušet plynulost řazení nahoru dolů v městském provozu, budu si dávat bacha na prokluzování-nárust otáček po přeřazení
- zkusím, jestli když zastavené auto odbrzdím se na D pomalu samo rozjede
- vyzkouším S režim, a zimní režim
- vyzkouším manuální řazení (to jsem v automatu nedělal ještě nikdy)
- na rovné cestě vyzkouším chování AP/podřazení při prudkém sešlápnutí plynu
- vyzkouším podřazování při prudkém zpomalení

Budu si všímat případných ran v převodovce, cukání, prokluzování...

Je to "tak nějak"? Počítám s tím, že do auta nacpu ještě dvě ledviny a půl královstvo za rozvody, oleje (motorový i AP), určitě časem věci na podvozku, FAP s CAT bude mastný... ale chci si prostě udělat radost. Svoji stávají omlácenou, ale spolehlivou C5 II s dvoulitrem si nechám, a mám čím jezdit až tohle bude u JRuze na zvedáku..
Jde mi teď hlavně o to, abych s tím dojel z Budějic do Prahy
Díky předem za rady.

Přílohy:
IMG_20200507_212026_copy_1024x424.jpg ( 104976b ) -
Screenshot_2020-05-07-21-29-32-521_com.cyberlink.powerdirector.DRA140225_01_copy_1024x473.jpg ( 91963b ) -
Screenshot_2020-05-07-21-31-43-969_com.cyberlink.powerdirector.DRA140225_01_copy_1024x473.jpg ( 84873b ) -
IMG_20200507_212209_copy_1024x660.jpg ( 74408b ) -

10.05.2020 11:49 - Re: Koupě Citroenu C5 3269216
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
RiMr napsal(a):
Zdravím, chtěl bych vás poprosit o rady ohledně ověření funkce AP u hodně ojeté C5 III s 3.0 Hdi.
Auto je z bazaru, sehnal jsem minulého majitele který mi dopodrobna o tom autě řekl každý prd, co tam je dobře a co tam je špatně (což sedělo s tím co jsem sám našel při první zběžné obhlídce a co já jako nemechanik jsem schopen vidět).
Co se týká řazení, říkal, že s motorem/řazením neměl vůbec žádný problém, ale výslovně mě upozornil na to, že poté co si auto s ověřenými km dovezl z Itálie (kdy mělo cca 200 000, teď má cca 250 000) s ním vyjma výměn mot. oleje a filtrů nedělal NIC. Žádné rozvody, žádná výměna oleje v AP (protože mu v Citroenu -City Car ČB- pochopitelně řekli, že je to doživotní blablabla), jen měnil pravý přední hydr. válec.
Zítra se s autem chci jet projet a protože mám s automaty málo zkušeností (jen jsem nějakou dobu drandil s firemním Volvem a Minicooperem), chci potvrdit nebo vyvrátit co jsem "naštudoval" nejen tady ohledně zákl. ověření stavu AP:
- nechám auto nastartovat
- než se zahřeje, obejdu světla, stěrače, ostřikovače, blinkry, sedadla, klimu, el. zrcátka, vyzkouším polohy podvozku, zvedání zezadu z kufru, střešní "okno" (tam od před. majitele vím že nefunguje el. posun, rukou to prý jde), co ještě?
- pak, tedy tipuju po 20 minutách chodu motoru/zahřívání, chci auto projet a vyzkoušet plynulost řazení nahoru dolů v městském provozu, budu si dávat bacha na prokluzování-nárust otáček po přeřazení
- zkusím, jestli když zastavené auto odbrzdím se na P pomalu samo rozjede
- vyzkouším S režim, a zimní režim
- vyzkouším manuální řazení (to jsem v automatu nedělal ještě nikdy)
- na rovné cestě vyzkouším chování AP/podřazení při prudkém sešlápnutí plynu
- vyzkouším podřazování při prudkém zpomalení

Budu si všímat případných ran v převodovce, cukání, prokluzování...

Je to "tak nějak"? Počítám s tím, že do auta nacpu ještě dvě ledviny a půl královstvo za rozvody, oleje (motorový i AP), určitě časem věci na podvozku, FAP s CAT bude mastný... ale chci si prostě udělat radost. Svoji stávají omlácenou, ale spolehlivou C5 II s dvoulitrem si nechám, a mám čím jezdit až tohle bude u JRuze na zvedáku..
Jde mi teď hlavně o to, abych s tím dojel z Budějic do Prahy
Díky předem za rady.


Koupeno v Budějkách ? - tak v tom motoru(chladiči) chybělo 3L vody, je po smrtí FAP, displej KO cena byla 110000,-? Utekl jsem od něj . Moc jsem to dál neprolejzal ale převodovka byla nějak poblitá olejem - auto docela hezké ale....(šestej smysl mi řekl že to není to pravé ořechové)

10.05.2020 11:51 - Re: Koupě Citroenu C5 3269220
RiMr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 25

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jste se na něho nakonec byli podívat? Já myslel že ne, že jste se na mě víteco

10.05.2020 11:54 - Re: Koupě Citroenu C5 3269223
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
RiMr napsal(a):
Tak jste se na něho nakonec byli podívat? Já myslel že ne, že jste se na mě víteco


Volal jsem ale tel.obsazen a potom už jsem si nezpoměl a zpětné volání nebylo.

10.05.2020 11:56 - Re: Koupě Citroenu C5 3269224
RiMr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 25

99 Poslat soukromou zprávu
OK, zavolam odpoledne, diky.

10.05.2020 12:17 - Re: Koupě Citroenu C5 3269235
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
RiMr napsal(a):
Tak jste se na něho nakonec byli podívat? Já myslel že ne, že jste se na mě víteco


Ve 110000Km byl měněn polomotor a zřejmě byly dělané rozvody - to majitel také zdělil ? Jak říkám nějak se mi to nezdálo - projistotu jsem sjel jen z nájezdů a zase na ně nacouval a udělal diag + zběžnou prohlídku (odradil mne FAP a chybějící 3L vody v chlazení (a tak nějak ,,opatrné" dolívání vody a né až do plné expanzky ) šli jsme za prodejcem jestli to můžeme nastartovat když je to bez vody - ani jsme to nestartovali dokud nedolil +- 3L vody a to jsme ani neodvzdušňovali a nebylo dolito do plné expanzky nikdenic neteklo , pověstné trubky k topení byly OK a zřejmě měněné při výměně motoru(jinak by byly ohnilé jako u každé)- tady u té OK.(ušetřeno 3500,- )

10.05.2020 12:25 - Re: Koupě Citroenu C5 3269241
RiMr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 25

99 Poslat soukromou zprávu
Ne, to neřekl, teď nevím jestli je to špatně nebo dobře
Jestli tam je nový polomotor při 110000, tak má tedy "jen" 140 tisíc?
Řeknu to tak, jestli to půjde postupně za dalších 50-100 uvést do stavu aby to jezdilo dalších 50 000 km (najezdím ročně tak 15 000), tak je to pro mě akceptovatelné. Což ovšem neznamená, že to není konina..
Nebo se na to vytento a počkám...

10.05.2020 19:21 - Re: Koupě Citroenu C5 3269322
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hele, tiskar Rimr, cau. A dalsi sestivalec, kde se menil motor Hadam, ze vule na loziskach nebo se zadrel po protoceni loziska v bloku. Bez od toho pryc jak rika Jarda, u takoveho auta opravdu nechces zanedbat udrzbu. Nevi jak jsou na tom 2.2Hdi se spolehlivosti, ale realne tech 150kW pojede stejne jak tech 177 v trilitru. Aspon kdyz jsme to zkouseli s kolegou co mel P508GT, prislo mi to v podstate stejne. To bych videl jak mnohem lepsi volbu.

10.05.2020 20:46 - Re: Koupě Citroenu C5 3269341
RiMr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 25

99 Poslat soukromou zprávu
No jo, asi si to nové auto vytisknu na 3D tiskárně
Už jsem se "uklidnil" a nejspíš půjdou bezpochyby bezpečnější cestou nákupu od Lukiho z Holešova odsud z webu a s největší pravděpodobností zůstanu u C5 II. A když se nááááhodou někde naskytne nějaký "zajímavý" šestiválec tak to zvážím...''

Jinak jsem se minulého majitele toho šestiválce z Budějic ptal na tu vodu a říkal že vlastně jo, že někdy v zimě byl v servisu kde mu něco dělali na motoru a když ze servisu odjížděl, tak zjistil že mu netopí topení. Tak volal servisákovi a ten mu řekl "a prostě dolije vodu"...
Což udělal "litr nebo dva nebo tak nějak", pak s tím jezdil asi týden nebo dva a pak už to šlo do bazaru...
Jsem střelec ale zas tak velký ne...

11.05.2020 11:31 - Re: Koupě Citroenu C5 3269409
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
RiMr napsal(a):
bezpečnější cestou nákupu od Lukiho z Holešova odsud z webu


Bezpečnějšího nevím, ale rozhodně nejdražšího. Má brutálně přestřelené ceny aut i dílů. Tak o 30%.....

11.05.2020 12:23 - Re: Koupě Citroenu C5 3269410
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Jenom 30% ? To se mi nějak nezdá. Měl bych zdražit když je ta krize

11.05.2020 21:11 - Re: Koupě Citroenu C5 3269491
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Jenom 30% ? To se mi nějak nezdá. Měl bych zdražit když je ta krize





11.05.2020 21:45 - Re: Koupě Citroenu C5 3269496
RiMr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 25

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem s tím "předražencem" zrovna přijel z Moravy do Prahy, většina cesty v lijáku až průtrži, vše šlape jak hodinky, plynulost řazení předčila mé očekávání - nezdá se mi to možné, ale zdá se mi, že ta AP (AM6) reaguje svižněji na "podněty" plynovým pedálem na podřazení na horizontu atd než ta ve vymazleném Minicooperu který jsem nějaký čas drandil v práci. A to jsem ještě nezkoušel S režim. Ale s manuálem jsem si zablbnul.
Co mě oproti mému stávajícímu C5 II manuálnímu dvoulitru překvapilo je spotřeba, tady asi neujedu skoro 1100 km kolem Prahy na jednu nádrž... Přitom pocitově těch 20 koní či kolik navíc nějak nevnímám. Ale víme jak je to s tou opicí a banány...
Dám nové gumy na kola, nějaké blbosti jako nové gumy na stěračích, manželka zařídí trochu toho pucování... poprvé mi u C5 funguje zadní sklo/otevírání na kufru, ostřik zadního skla, nasvícení pod palubkou... ještě štelování volantu tam nějak netento, jestli tam něco nechybí... ale za ty prachy, na moje drncání (vlastně houpání) s 3D tiskárnami kolem Prahy i dál - velká spokojenost. A když se něco podělá, do Radonic je to kousek.
Díky, že jste mi tu C5 III rozmluvili

|< < 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 ... 198 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator