| | |
02.01.2020 22:55 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3253261
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Osobne si myslim, ze ak chces to auto na dlhsiu dobu, tak automat nie. Aspon vzhladom na tie rocniky, co tu pises.
Důvod ? mám 2008 AP odeel ve 450000Km , druhý 2008 odeel ve 320000Km (důvodem byl chladič AP),třetí 2007 Ap OK najeto 220000Km, 2010 najeto 260000Km AP OK . Od r.v. 2009 jsou u kvalitnějí hydrobloky = tolik nedchází a pokud se o AP trochu stará tak je ivotnost hodně dlouhá a myslím e přeije 2x spojku = cena repase potom stejná jako za ty dvě spojky , ohledně spotřeby - dnes u není takovej rozdíl a pokud delí trasy tak stejná spotřeba (já jezdím s 2.0 HDI dlouhé za 5.5L/100 , s 3.0HDI 6.5L , s biturbem je rozdíl o půl L víc od manuálu.
Důvod ? mám 2008 AP odeel ve 450000Km , druhý 2008 odeel ve 320000Km (důvodem byl chladič AP),třetí 2007 Ap OK najeto 220000Km, 2010 najeto 260000Km AP OK . Od r.v. 2009 jsou u kvalitnějí hydrobloky = tolik nedchází a pokud se o AP trochu stará tak je ivotnost hodně dlouhá a myslím e přeije 2x spojku = cena repase potom stejná jako za ty dvě spojky , ohledně spotřeby - dnes u není takovej rozdíl a pokud delí trasy tak stejná spotřeba (já jezdím s 2.0 HDI dlouhé za 5.5L/100 , s 3.0HDI 6.5L , s biturbem je rozdíl o půl L víc od manuálu. ;-)
|
|
02.01.2020 23:19 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3253262
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Aj tu na fore je vlakno o tom automate. Cena repasu neni za cenu 2xspojka (2.0 HDI vydrzi spojka kolko? 300k km?).
Co v aute neni to sa nep0s3re a ten automat sa da ozialit.
Ja neviem kde na tie spotreby chodite, ze s automatom na dlhe trasy za 5.5l, ked ja s manualom na dlhych trasach mam 6.8l (dlhodoba spotreba cca 200k km stale to iste).
Tie spominane rocniky mozu mat kludne realny najazd okolo 300k km.
Sam to vidim, ze ja mam 250k km, mam cez 100 kg a moja sedacka je ako nova. V inzeratoch auta s 200k km a sedacka derava, interier, ze by sa z toho clovek poblil. To ja taky by som nemal ani pri 350k km
Aj tu na fore je vlakno o tom automate. Cena repasu neni za cenu 2xspojka (2.0 HDI vydrzi spojka kolko? 300k km?).
Co v aute neni to sa nep0s3re a ten automat sa da ozialit.
Ja neviem kde na tie spotreby chodite, ze s automatom na dlhe trasy za 5.5l, ked ja s manualom na dlhych trasach mam 6.8l (dlhodoba spotreba cca 200k km stale to iste).
Tie spominane rocniky mozu mat kludne realny najazd okolo 300k km.
Sam to vidim, ze ja mam 250k km, mam cez 100 kg a moja sedacka je ako nova. V inzeratoch auta s 200k km a sedacka derava, interier, ze by sa z toho clovek poblil. To ja taky by som nemal ani pri 350k km
|
|
03.01.2020 07:25 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3253275
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Aj tu na fore je vlakno o tom automate. Cena repasu neni za cenu 2xspojka (2.0 HDI vydrzi spojka kolko? 300k km?).
Co v aute neni to sa nep0s3re a ten automat sa da ozialit.
Ja neviem kde na tie spotreby chodite, ze s automatom na dlhe trasy za 5.5l, ked ja s manualom na dlhych trasach mam 6.8l (dlhodoba spotreba cca 200k km stale to iste).
Tie spominane rocniky mozu mat kludne realny najazd okolo 300k km.
Sam to vidim, ze ja mam 250k km, mam cez 100 kg a moja sedacka je ako nova. V inzeratoch auta s 200k km a sedacka derava, interier, ze by sa z toho clovek poblil. To ja taky by som nemal ani pri 350k km
Jezdím teď dost často Praha- Veselí n.L = 3.0HDI AP okolo 6L , biturbo man. 6L , 2.0 HDI AP 5.5L ( +- předpisově) já určitě nejezdím na spotřebu !!!
Spojky běně končí kolem 200000Km , AP pokud dostává slunou péči bezproblému 400000Km (statistiky z dílny , pokud neberu 1.6 - ty běně spojky pod 200000Km)
Jezdím teď dost často Praha- Veselí n.L = 3.0HDI AP okolo 6L , biturbo man. 6L , 2.0 HDI AP 5.5L ( +- předpisově) já určitě nejezdím na spotřebu !!!
Spojky běně končí kolem 200000Km , AP pokud dostává slunou péči bezproblému 400000Km (statistiky z dílny , pokud neberu 1.6 - ty běně spojky pod 200000Km);-)
|
|
03.01.2020 11:07 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3253290
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Je tu dost obsiahle vlakno o automate v C5. Na to, ze ich je nie vela, tak slusna kopa problemov.
Tu je vlakno:
.link.
Spojku ak odide, tak vymenie skoro kdekolvek. Odide automat a zacne nocna mora, kde, u koho a za kolko.
Automat je aj hydroblok. Cena repasu automatu? Cena hydrobloku?
Kazdy nech si kupi co chce, mne je to v podstate jedno, ale myslim, ze tie mozne problemy a jejich financne riesenie za to nestoji
Je tu dost obsiahle vlakno o automate v C5. Na to, ze ich je nie vela, tak slusna kopa problemov.
Tu je vlakno:
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2344778-automaticka-prevodovka-am6/36/
Spojku ak odide, tak vymenie skoro kdekolvek. Odide automat a zacne nocna mora, kde, u koho a za kolko.
Automat je aj hydroblok. Cena repasu automatu? Cena hydrobloku?
Kazdy nech si kupi co chce, mne je to v podstate jedno, ale myslim, ze tie mozne problemy a jejich financne riesenie za to nestoji
|
|
03.01.2020 13:49 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3253305
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Eisy811 má zásadní pravdu - pokud si chci auto nechat a dojezdit do rotu, v ádném případě automat. Pravděpodobnost, e se posere roste s věkem a nájezdem, ale neklesá cena opravy! Pak máte nepojízdné auto v hodnotě 50tis, ale oprava automatu za 50. Take nerentabilní vrak.
Eisy811 má zásadní pravdu - pokud si chci auto nechat a dojezdit do rotu, v ádném případě automat. Pravděpodobnost, e se posere roste s věkem a nájezdem, ale neklesá cena opravy! Pak máte nepojízdné auto v hodnotě 50tis, ale oprava automatu za 50. Take nerentabilní vrak.
|
|
03.01.2020 13:52 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3253306
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Je tu dost obsiahle vlakno o automate v C5. Na to, ze ich je nie vela, tak slusna kopa problemov.
Tu je vlakno:
.link.
Spojku ak odide, tak vymenie skoro kdekolvek. Odide automat a zacne nocna mora, kde, u koho a za kolko.
Automat je aj hydroblok. Cena repasu automatu? Cena hydrobloku?
Kazdy nech si kupi co chce, mne je to v podstate jedno, ale myslim, ze tie mozne problemy a jejich financne riesenie za to nestoji
Koupil jsem dvě auta s KO AP - dva automaty (oba dohromady mne stál 25.) mám jak jsem psal čtyři auta z esti v automatu a spokojenost, dvě zbívající (biturba) mají najeto 140 a 220 - vzhledem k tomu e jediné spojky které vydrí víc jsou právě biturbové tak mám jetě čas to nějak řeit ( na biturbu je spojka sice draí ale aspoň vydrí ) biturbová spojka vychází na +- 20000,-
Koupil jsem dvě auta s KO AP - dva automaty (oba dohromady mne stál 25.) mám jak jsem psal čtyři auta z esti v automatu a spokojenost, dvě zbívající (biturba) mají najeto 140 a 220 - vzhledem k tomu e jediné spojky které vydrí víc jsou právě biturbové tak mám jetě čas to nějak řeit ( na biturbu je spojka sice draí ale aspoň vydrí ) biturbová spojka vychází na +- 20000,-
|
|
03.01.2020 20:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3253357
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Mam 250k km a spojka este stale v peknej kondicii.
jruze, ja ti verim, ze to tak mozes mat, avsak kolko ludi sa zaobera C5kami denne, kolki si mozu dovolit kupit automat na sklad ked sa mu pritrafi dobra kupa?
Kolko ludi ma taky prehlad, kontakty?
Kazdy, bezny clovek zacne zhanat nieco, az sa mu odporuci a kedze je aj v casovej tiesni, lebo auto potrebuje, tak je pritlaceny k muru a zial, musi akceptovat to, co sa mu ponukne, hoc to moze byt sialena cena k hodnote zbytku auta. Navyse, s neistym vysledkom.
Mam 250k km a spojka este stale v peknej kondicii.
jruze, ja ti verim, ze to tak mozes mat, avsak kolko ludi sa zaobera C5kami denne, kolki si mozu dovolit kupit automat na sklad ked sa mu pritrafi dobra kupa?
Kolko ludi ma taky prehlad, kontakty?
Kazdy, bezny clovek zacne zhanat nieco, az sa mu odporuci a kedze je aj v casovej tiesni, lebo auto potrebuje, tak je pritlaceny k muru a zial, musi akceptovat to, co sa mu ponukne, hoc to moze byt sialena cena k hodnote zbytku auta. Navyse, s neistym vysledkom.
|
|
10.05.2020 11:40 -
Ověření funkce AP u C5 III 3.0 Hdi
|
3269214
|
|
RiMr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Zdravím, chtěl bych vás poprosit o rady ohledně ověření funkce AP u hodně ojeté C5 III s 3.0 Hdi.
Auto je z bazaru, sehnal jsem minulého majitele který mi dopodrobna o tom autě řekl kadý prd, co tam je dobře a co tam je patně (co sedělo s tím co jsem sám nael při první zběné obhlídce a co já jako nemechanik jsem schopen vidět).
Co se týká řazení, říkal, e s motorem/řazením neměl vůbec ádný problém, ale výslovně mě upozornil na to, e poté co si auto s ověřenými km dovezl z Itálie (kdy mělo cca 200 000, teď má cca 250 000) s ním vyjma výměn mot. oleje a filtrů nedělal NIC. ádné rozvody, ádná výměna oleje v AP (protoe mu v Citroenu -City Car ČB- pochopitelně řekli, e je to doivotní blablabla), jen měnil pravý přední hydr. válec.
Zítra se s autem chci jet projet a protoe mám s automaty málo zkueností (jen jsem nějakou dobu drandil s firemním Volvem a Minicooperem), chci potvrdit nebo vyvrátit co jsem "natudoval" nejen tady ohledně zákl. ověření stavu AP:
- nechám auto nastartovat
- ne se zahřeje, obejdu světla, stěrače, ostřikovače, blinkry, sedadla, klimu, el. zrcátka, vyzkouím polohy podvozku, zvedání zezadu z kufru, stření "okno" (tam od před. majitele vím e nefunguje el. posun, rukou to prý jde), co jetě?
- pak, tedy tipuju po 20 minutách chodu motoru/zahřívání, chci auto projet a vyzkouet plynulost řazení nahoru dolů v městském provozu, budu si dávat bacha na prokluzování-nárust otáček po přeřazení
- zkusím, jestli kdy zastavené auto odbrzdím se na D pomalu samo rozjede
- vyzkouím S reim, a zimní reim
- vyzkouím manuální řazení (to jsem v automatu nedělal jetě nikdy)
- na rovné cestě vyzkouím chování AP/podřazení při prudkém selápnutí plynu
- vyzkouím podřazování při prudkém zpomalení
Budu si vímat případných ran v převodovce, cukání, prokluzování...
Je to "tak nějak"? Počítám s tím, e do auta nacpu jetě dvě ledviny a půl královstvo za rozvody, oleje (motorový i AP), určitě časem věci na podvozku, FAP s CAT bude mastný... ale chci si prostě udělat radost. Svoji stávají omlácenou, ale spolehlivou C5 II s dvoulitrem si nechám, a mám čím jezdit a tohle bude u JRuze na zvedáku..
Jde mi teď hlavně o to, abych s tím dojel z Budějic do Prahy
Díky předem za rady.
Zdravím, chtěl bych vás poprosit o rady ohledně ověření funkce AP u hodně ojeté C5 III s 3.0 Hdi.
Auto je z bazaru, sehnal jsem minulého majitele který mi dopodrobna o tom autě řekl kadý prd, co tam je dobře a co tam je patně (co sedělo s tím co jsem sám nael při první zběné obhlídce a co já jako nemechanik jsem schopen vidět).
Co se týká řazení, říkal, e s motorem/řazením neměl vůbec ádný problém, ale výslovně mě upozornil na to, e poté co si auto s ověřenými km dovezl z Itálie (kdy mělo cca 200 000, teď má cca 250 000) s ním vyjma výměn mot. oleje a filtrů nedělal NIC. ádné rozvody, ádná výměna oleje v AP (protoe mu v Citroenu -City Car ČB- pochopitelně řekli, e je to doivotní blablabla), jen měnil pravý přední hydr. válec.
Zítra se s autem chci jet projet a protoe mám s automaty málo zkueností (jen jsem nějakou dobu drandil s firemním Volvem a Minicooperem), chci potvrdit nebo vyvrátit co jsem "natudoval" nejen tady ohledně zákl. ověření stavu AP:
- nechám auto nastartovat
- ne se zahřeje, obejdu světla, stěrače, ostřikovače, blinkry, sedadla, klimu, el. zrcátka, vyzkouím polohy podvozku, zvedání zezadu z kufru, stření "okno" (tam od před. majitele vím e nefunguje el. posun, rukou to prý jde), co jetě?
- pak, tedy tipuju po 20 minutách chodu motoru/zahřívání, chci auto projet a vyzkouet plynulost řazení nahoru dolů v městském provozu, budu si dávat bacha na prokluzování-nárust otáček po přeřazení
- zkusím, jestli kdy zastavené auto odbrzdím se na D pomalu samo rozjede
- vyzkouím S reim, a zimní reim
- vyzkouím manuální řazení (to jsem v automatu nedělal jetě nikdy)
- na rovné cestě vyzkouím chování AP/podřazení při prudkém selápnutí plynu
- vyzkouím podřazování při prudkém zpomalení
Budu si vímat případných ran v převodovce, cukání, prokluzování...
Je to "tak nějak"? Počítám s tím, e do auta nacpu jetě dvě ledviny a půl královstvo za rozvody, oleje (motorový i AP), určitě časem věci na podvozku, FAP s CAT bude mastný... ale chci si prostě udělat radost. Svoji stávají omlácenou, ale spolehlivou C5 II s dvoulitrem si nechám, a mám čím jezdit a tohle bude u JRuze na zvedáku..
Jde mi teď hlavně o to, abych s tím dojel z Budějic do Prahy :)
Díky předem za rady.
Přílohy: IMG_20200507_212026_copy_1024x424.jpg ( 104976b ) - Screenshot_2020-05-07-21-29-32-521_com.cyberlink.powerdirector.DRA140225_01_copy_1024x473.jpg ( 91963b ) - Screenshot_2020-05-07-21-31-43-969_com.cyberlink.powerdirector.DRA140225_01_copy_1024x473.jpg ( 84873b ) - IMG_20200507_212209_copy_1024x660.jpg ( 74408b ) - |
|
10.05.2020 11:49 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269216
|
|
jruze
|
|
|
RiMr napsal(a): Zdravím, chtěl bych vás poprosit o rady ohledně ověření funkce AP u hodně ojeté C5 III s 3.0 Hdi.
Auto je z bazaru, sehnal jsem minulého majitele který mi dopodrobna o tom autě řekl kadý prd, co tam je dobře a co tam je patně (co sedělo s tím co jsem sám nael při první zběné obhlídce a co já jako nemechanik jsem schopen vidět).
Co se týká řazení, říkal, e s motorem/řazením neměl vůbec ádný problém, ale výslovně mě upozornil na to, e poté co si auto s ověřenými km dovezl z Itálie (kdy mělo cca 200 000, teď má cca 250 000) s ním vyjma výměn mot. oleje a filtrů nedělal NIC. ádné rozvody, ádná výměna oleje v AP (protoe mu v Citroenu -City Car ČB- pochopitelně řekli, e je to doivotní blablabla), jen měnil pravý přední hydr. válec.
Zítra se s autem chci jet projet a protoe mám s automaty málo zkueností (jen jsem nějakou dobu drandil s firemním Volvem a Minicooperem), chci potvrdit nebo vyvrátit co jsem "natudoval" nejen tady ohledně zákl. ověření stavu AP:
- nechám auto nastartovat
- ne se zahřeje, obejdu světla, stěrače, ostřikovače, blinkry, sedadla, klimu, el. zrcátka, vyzkouím polohy podvozku, zvedání zezadu z kufru, stření "okno" (tam od před. majitele vím e nefunguje el. posun, rukou to prý jde), co jetě?
- pak, tedy tipuju po 20 minutách chodu motoru/zahřívání, chci auto projet a vyzkouet plynulost řazení nahoru dolů v městském provozu, budu si dávat bacha na prokluzování-nárust otáček po přeřazení
- zkusím, jestli kdy zastavené auto odbrzdím se na P pomalu samo rozjede
- vyzkouím S reim, a zimní reim
- vyzkouím manuální řazení (to jsem v automatu nedělal jetě nikdy)
- na rovné cestě vyzkouím chování AP/podřazení při prudkém selápnutí plynu
- vyzkouím podřazování při prudkém zpomalení
Budu si vímat případných ran v převodovce, cukání, prokluzování...
Je to "tak nějak"? Počítám s tím, e do auta nacpu jetě dvě ledviny a půl královstvo za rozvody, oleje (motorový i AP), určitě časem věci na podvozku, FAP s CAT bude mastný... ale chci si prostě udělat radost. Svoji stávají omlácenou, ale spolehlivou C5 II s dvoulitrem si nechám, a mám čím jezdit a tohle bude u JRuze na zvedáku..
Jde mi teď hlavně o to, abych s tím dojel z Budějic do Prahy
Díky předem za rady.
Koupeno v Budějkách ? - tak v tom motoru(chladiči) chybělo 3L vody, je po smrtí FAP, displej KO cena byla 110000,-? Utekl jsem od něj . Moc jsem to dál neprolejzal ale převodovka byla nějak poblitá olejem - auto docela hezké ale....(estej smysl mi řekl e to není to pravé ořechové)
Koupeno v Budějkách ? - tak v tom motoru(chladiči) chybělo 3L vody, je po smrtí FAP, displej KO cena byla 110000,-? Utekl jsem od něj .;-) Moc jsem to dál neprolejzal ale převodovka byla nějak poblitá olejem - auto docela hezké ale....(estej smysl mi řekl e to není to pravé ořechové)
|
|
10.05.2020 11:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269220
|
|
RiMr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Tak jste se na něho nakonec byli podívat? Já myslel e ne, e jste se na mě víteco
Tak jste se na něho nakonec byli podívat? Já myslel e ne, e jste se na mě víteco :)
|
|
10.05.2020 11:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269224
|
|
RiMr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
OK, zavolam odpoledne, diky.
OK, zavolam odpoledne, diky.
|
|
10.05.2020 12:25 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269241
|
|
RiMr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Ne, to neřekl, teď nevím jestli je to patně nebo dobře
Jestli tam je nový polomotor při 110000, tak má tedy "jen" 140 tisíc?
Řeknu to tak, jestli to půjde postupně za dalích 50-100 uvést do stavu aby to jezdilo dalích 50 000 km (najezdím ročně tak 15 000), tak je to pro mě akceptovatelné. Co ovem neznamená, e to není konina..
Nebo se na to vytento a počkám...
Ne, to neřekl, teď nevím jestli je to patně nebo dobře :)
Jestli tam je nový polomotor při 110000, tak má tedy "jen" 140 tisíc?
Řeknu to tak, jestli to půjde postupně za dalích 50-100 uvést do stavu aby to jezdilo dalích 50 000 km (najezdím ročně tak 15 000), tak je to pro mě akceptovatelné. Co ovem neznamená, e to není konina..
Nebo se na to vytento a počkám...
|
|
10.05.2020 19:21 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269322
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Hele, tiskar Rimr, cau. A dalsi sestivalec, kde se menil motor Hadam, ze vule na loziskach nebo se zadrel po protoceni loziska v bloku. Bez od toho pryc jak rika Jarda, u takoveho auta opravdu nechces zanedbat udrzbu. Nevi jak jsou na tom 2.2Hdi se spolehlivosti, ale realne tech 150kW pojede stejne jak tech 177 v trilitru. Aspon kdyz jsme to zkouseli s kolegou co mel P508GT, prislo mi to v podstate stejne. To bych videl jak mnohem lepsi volbu.
Hele, tiskar Rimr, cau. A dalsi sestivalec, kde se menil motor :) Hadam, ze vule na loziskach nebo se zadrel po protoceni loziska v bloku. Bez od toho pryc jak rika Jarda, u takoveho auta opravdu nechces zanedbat udrzbu. Nevi jak jsou na tom 2.2Hdi se spolehlivosti, ale realne tech 150kW pojede stejne jak tech 177 v trilitru. Aspon kdyz jsme to zkouseli s kolegou co mel P508GT, prislo mi to v podstate stejne. To bych videl jak mnohem lepsi volbu.
|
|
10.05.2020 20:46 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269341
|
|
RiMr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
No jo, asi si to nové auto vytisknu na 3D tiskárně
U jsem se "uklidnil" a nejspí půjdou bezpochyby bezpečnějí cestou nákupu od Lukiho z Holeova odsud z webu a s největí pravděpodobností zůstanu u C5 II. A kdy se nááááhodou někde naskytne nějaký "zajímavý" estiválec tak to zváím...''
Jinak jsem se minulého majitele toho estiválce z Budějic ptal na tu vodu a říkal e vlastně jo, e někdy v zimě byl v servisu kde mu něco dělali na motoru a kdy ze servisu odjíděl, tak zjistil e mu netopí topení. Tak volal servisákovi a ten mu řekl "a prostě dolije vodu"...
Co udělal "litr nebo dva nebo tak nějak", pak s tím jezdil asi týden nebo dva a pak u to lo do bazaru...
Jsem střelec ale zas tak velký ne...
No jo, asi si to nové auto vytisknu na 3D tiskárně :)
U jsem se "uklidnil" a nejspí půjdou bezpochyby bezpečnějí cestou nákupu od Lukiho z Holeova odsud z webu a s největí pravděpodobností zůstanu u C5 II. A kdy se nááááhodou někde naskytne nějaký "zajímavý" estiválec tak to zváím...''
Jinak jsem se minulého majitele toho estiválce z Budějic ptal na tu vodu a říkal e vlastně jo, e někdy v zimě byl v servisu kde mu něco dělali na motoru a kdy ze servisu odjíděl, tak zjistil e mu netopí topení. Tak volal servisákovi a ten mu řekl "a prostě dolije vodu"...
Co udělal "litr nebo dva nebo tak nějak", pak s tím jezdil asi týden nebo dva a pak u to lo do bazaru...
Jsem střelec ale zas tak velký ne...:-o
|
|
11.05.2020 11:31 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269409
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
RiMr napsal(a): bezpečnějí cestou nákupu od Lukiho z Holeova odsud z webu
Bezpečnějího nevím, ale rozhodně nejdraího. Má brutálně přestřelené ceny aut i dílů. Tak o 30%.....
Bezpečnějího nevím, ale rozhodně nejdraího. Má brutálně přestřelené ceny aut i dílů. Tak o 30%.....
|
|
11.05.2020 12:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269410
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Jenom 30% ? To se mi nějak nezdá. Měl bych zdrait kdy je ta krize
Jenom 30% ? To se mi nějak nezdá. Měl bych zdrait kdy je ta krize ;-)
|
|
11.05.2020 21:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3269496
|
|
RiMr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Tak jsem s tím "předraencem" zrovna přijel z Moravy do Prahy, větina cesty v lijáku a průtri, ve lape jak hodinky, plynulost řazení předčila mé očekávání - nezdá se mi to moné, ale zdá se mi, e ta AP (AM6) reaguje sviněji na "podněty" plynovým pedálem na podřazení na horizontu atd ne ta ve vymazleném Minicooperu který jsem nějaký čas drandil v práci. A to jsem jetě nezkouel S reim. Ale s manuálem jsem si zablbnul.
Co mě oproti mému stávajícímu C5 II manuálnímu dvoulitru překvapilo je spotřeba, tady asi neujedu skoro 1100 km kolem Prahy na jednu nádr... Přitom pocitově těch 20 koní či kolik navíc nějak nevnímám. Ale víme jak je to s tou opicí a banány...
Dám nové gumy na kola, nějaké blbosti jako nové gumy na stěračích, manelka zařídí trochu toho pucování... poprvé mi u C5 funguje zadní sklo/otevírání na kufru, ostřik zadního skla, nasvícení pod palubkou... jetě telování volantu tam nějak netento, jestli tam něco nechybí... ale za ty prachy, na moje drncání (vlastně houpání) s 3D tiskárnami kolem Prahy i dál - velká spokojenost. A kdy se něco podělá, do Radonic je to kousek.
Díky, e jste mi tu C5 III rozmluvili
Tak jsem s tím "předraencem" zrovna přijel z Moravy do Prahy, větina cesty v lijáku a průtri, ve lape jak hodinky, plynulost řazení předčila mé očekávání - nezdá se mi to moné, ale zdá se mi, e ta AP (AM6) reaguje sviněji na "podněty" plynovým pedálem na podřazení na horizontu atd ne ta ve vymazleném Minicooperu který jsem nějaký čas drandil v práci. A to jsem jetě nezkouel S reim. Ale s manuálem jsem si zablbnul.
Co mě oproti mému stávajícímu C5 II manuálnímu dvoulitru překvapilo je spotřeba, tady asi neujedu skoro 1100 km kolem Prahy na jednu nádr... :) Přitom pocitově těch 20 koní či kolik navíc nějak nevnímám. Ale víme jak je to s tou opicí a banány...
Dám nové gumy na kola, nějaké blbosti jako nové gumy na stěračích, manelka zařídí trochu toho pucování... poprvé mi u C5 funguje zadní sklo/otevírání na kufru, ostřik zadního skla, nasvícení pod palubkou... jetě telování volantu tam nějak netento, jestli tam něco nechybí... ale za ty prachy, na moje drncání (vlastně houpání) s 3D tiskárnami kolem Prahy i dál - velká spokojenost. A kdy se něco podělá, do Radonic je to kousek. :)
Díky, e jste mi tu C5 III rozmluvili :)
|
|
| |
|
|