Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 ... 198 > >|
07.11.2019 21:37 - Re: Koupě Citroenu C5 3246778
Patrik
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW)Počet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
Patrik napsal(a):
Ahoj, díky za reakci. 1 majitel řečeno v ČR. Díky i za vyjádření k servisování… Nechci vytvářet vlny, jde mi o osobní info at nevymýšlím kolo, tak klidně reference i do sz pokud chcete, děkuji předem. P.


Ještě mne napadlo, pls jak jste spokojeni s rádiem a jeho ovládáním přes display? Temn můj kus nemá vůbec radio a místo něj je tam záslepka... kdyby místo té záslepky aspon dali vysouvací držáček na kafe... nejde to nějak doladit treba z jiného auta, kde to mají? Ten "kaslík" musí být asi normovaný pro radio, ... nebo se pletu a rádio tam je jen schované za tou záslepkou?
Pls, má kombi IIIg. otevírací zadní sklo na dveřích od kufru?
A ještě , pls tip u koho a za kolik namontovat tažné zařízení, chci na kouli vozit kola....
Díky všem .

08.11.2019 08:31 - Re: Koupě Citroenu C5 3246832
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to radio sa vola smeg

sklo otvaracie nema
tazne by som daval original

12.11.2019 06:55 - Re: Koupě Citroenu C5 3247264
jozz
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte, viete mi niekto preverit:
VIN:VF7RWRHF8AL504134
Dakujem

13.11.2019 05:33 - Re: Koupě Citroenu C5 3247385
Patrik
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW)Počet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to radio sa vola smeg

sklo otvaracie nema
tazne by som daval original

Díky,
+ tak pevné tažné jsem objednal origo, servis si za něj řekl 15,000,- vč montáže... trochu jsem zbledl, ale asi nemám moc alternativ.
+ z té navigace jsem tulpachový,. funguje Citroen update zdarma po dobu 5ti let? A je to aspon trochu aktuální? Stejně bych nejraději dál jezdil na Waze... jde jí tam doplnit a jak?
Díky

13.11.2019 06:14 - Re: Koupě Citroenu C5 3247387
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Patrik napsal(a):
Díky,
+ tak pevné tažné jsem objednal origo, servis si za něj řekl 15,000,- vč montáže... trochu jsem zbledl, ale asi nemám moc alternativ.
+ z té navigace jsem tulpachový,. funguje Citroen update zdarma po dobu 5ti let? A je to aspon trochu aktuální? Stejně bych nejraději dál jezdil na Waze... jde jí tam doplnit a jak?
Díky


15k za pevné tažné? WTF? Za 10k odnímatelné i s montáží....Ty pevné vypadají hnusně...

18.11.2019 21:05 - Re: Koupě Citroenu C5 3248001
Burys14
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) Počet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem,
jak bych jen začal? Měli jsme doma celkem 4x BX, jednoho jsem si nakonec nechal jen tak pro radost. Abych ho neničil, koupil jsem si před 3 lety "na zimu" Xantii (to jsem sotva nastoupil do práce chtěl jsem C5 I, ale na tu nebylo). Jak je patrné, mám jí stále. Vzhledem k tomu, že to auto je chudák, hlavně trubky v dost katastrofálním stavu, první neštěstí mě potkalo v červnu. Opravoval jsem to sám. Vyměnit co je třeba nemám pořádně kde. I tak cena, vzhledem ke stavu kastle je moc vysoká. Má to taky skoro 320 000 km a předchozích 13 let to auto mělo minimální údržbu. I když je mi ho moc líto, na tom se nedá stavět. Pokud je něco dokurvený a navíc bylo lehce nabouraný, nikdy se z toho neudělá pěkný auto. Leda do haly a na léto, jinak to stejně půjde do háje za 2 zimy. Navíc taky bezpečnost, když na silnici potkávám to, co potkávám. A tak dále...
A teď už se konečně dostávám k tomu, proč píšu. Pomalu koukám po něčem novějším, něčem, čemu se nikdo nestihl pomstít, nestihlo to shnít, nemá to 5x objetou zeměkouli a na tachometru nic. Prostě to alespoň ještě jednou musí být Citroen s hydrou a volba padla na C5 III (X7) Tourer Exclusive a to buď 2.0 HDi, nebo 2.2 Hdi. Sen o C6, nebo C5 v šestiválci nechám zatím být. Pročítal jsem si podrobněji zdejší diskuze a velmi jste nahlodali mojí předchozí jistotu.
Jak jsem psal, chci něco, co nebude víc v servise, než jezdit. BX i Xantia sloužily vždy dobře a to se jim všem pomstil nejeden dobrák. Ani jedo z BX, co jsme měli a Xantia nebyly krasavci, asi každý mělo menší, či větší nehodu atd... I tak ale věrně s běžnou údržbou sloužily. Opravovalo se málo co. A nikdy ani jedno z těch aut nepřijelo na odtahovce. A nikdy se nikomu z opravy neprotočily panenky.
Momentálně mám vyhlídnutou C5. Je to 2012, 2.0 HDi 120 kW Manuál Tourer Exclusive. Najeto má víc, než bych chtěl a to asi 236 000 km, ale zase je to spíš novější kus. Přijde mi, že 2012 a novější moc k vidění není. Měla stále autorizák a je tam protiúčtem, kupováno a servisováno u stále stejného dýlera. Nechvátám, ale prostě je to přesně to, co bych chtěl. Jasná historie auta, výbava, vše, neviděl jsem to zatím, ale snad je nedokurvený a neshnilý.
Zde jsem si ale přečetl pár věcí, které mi udělali vrásky na čele. A já bych si rád ještě poslechl, jestli je to s touhle generací fakt tak strašný? Chápu, každej kus je originál... Mě se to auto líbí a předchozí generace je už fakt hodně letitá. Já to auto chci na 10 let určitě, jestli to nehodím na hrušku žejo. Nestřídám věci, najezdím autem za rok tak 12 000 km, takže můj nájezd za 10 let není nic extra velkýho.
Fakt mě tedy zajímá pár věcí:
1. Životnost těch pístnic je fakt tak mizerná a jsou tak citlivé na zacházení s autem a poserou se, když se to zvedne a nepovolí se víčko na LDS nádržce? Budou prostě téct, nebo se brzo podělají úplně? U BX a Xantie o těch pístnicích člověk ani neví a přežijou auto. Na BX jsem měnil zadní, prooxidovala skrz (hliník).
2. Co ta pojebaná elektrická ručka u manuální převodovky? To jako až zahnijou lanovody a že jsem je měnil na mnoha autech, tak jí koupím celou za 30 000 Kč? To je vtip?
3. Od prvopočátku HDi se říká, že vstřiky nevydržej dlouho atd... Na Xantii jsou na 99 % původní a nikdo na ně přesně 317 000 Km nešáhl. Už jako budou ty Delphi na X7 po tomhle nájezdu ko, nebo mám čekat to, co na Xantii, že to bude mít přes 300 a nebude to problém?
4. Turbo na Xantii má bez šáhnutí to, co vstřikovače. Tady vydrží taky tolik, nebo s tím taky nemám počítat?
5. Četl jsem tu, že na X7 shnijou trubky rychlostí téměř blesku. Chcete mi říct, že když koupím 7 let starej vůz, tak mám počítat s tím, že 10 let ty trubky už nevydrží i když se o to plánuji velice poctivě starat? Na BX jsou skoro 30 let a jsou pěkný. Na Xantii moc pěkný nejsou, ale 20 let bez údržby a zatím jen jedna úplně ko. A to prosím ta, co je v motoráku skoro nejvejš a nejkratší.
6. Předpokládám, že hydraulický čerpadlo je tu nejmenší problém, ale to mám čekat, že se podělá kdy? Na BX a Xantii pomalu nevím, že tam nějaký je. Nikdy mu nic nebylo.
7. Spojka s dvouhmotou čekám, že pokud nebyl dělaná, o moc víc, než 236 000 km to nedá, Na Xantii asi původní spojka, která jsem si o 35 000 km zpět při koupi říkal, že je potřeba udělat a jezdím s tím furt a i když je mizerná, neklouže a myslím, že zatím nehrozí závada.
Nevím, na co jsem zapomněl, ale jsem z tý X7 teď nějak vyděšenej. Jsem zvyklej si na autě většinu věcí dělat sám, mám i Lexii. Mechanici se mi většinou jen pomstili. Nejsem automechanik, ale zase bez zkušeností taky ne. Chci jen pěkný auto na moc let. Něco, co budu moct udržovat v pěkným stavu, ne jen zachraňovat z hrobu. Auto vždy potřebuje nějaké opravy, ale chci jezdit spolehlivě a beze strachu kdy se co drahýho podělá. Do teď jsem měl všechno za pár šlupek a jezdilo to dobře. Vážně si koupím už celkem dražší auto a budu jen furt řešit závady? Mám z toho teď takový pocit. Zkušenosti s C5 nemám vůbec. Ale vždy jsem myslel, že jsou to nadprůměrně spolehlivá auta (i Xantie a BX to byly). S výbornou antikorozní úpravou i trubek, hlavně trubek. Kastle držela skvěle i na BX.
Doufám, že se ten román někomu chtěl číst, ale moc děkuji všem, kteří mi nějak konstruktivně odpoví, nebo se spíš vyjádří.

19.11.2019 07:41 - Re: Koupě Citroenu C5 3248065
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Skúsim tak v skratke ako bývalý majitež C5 III (X7), auto som mal 9 rokov a stále žutujem, že som ho musel opusti
1. Pokiaž dávaš bacha pri dvíhaní auta na zdvihák, nemal by by problém. Mne odišla PP a asi to bol problém autorizovaného servisu, lebo ja som vždy dával auto na zdvihák v hornej polohe a nikdy nebol problém.
2. Nemal som s ňou nikdy problém, skôr som mal problémy so zadnými brzdičmi (odišli páčky ručnej brzdy)
3. Mám v okolí pár 2.0 HDi od 200 - 350 tis a neviem o tom že by menili vstrekovače.
4. to isté čo 3.
5. Ako som sledoval, problém má len jedna trubka - hlavná tlaková od predu do zadu. Podža všetkého je z odfláknutého materiálu a často prdne v držiaku za nádržou. Osobne by som preventívne vymenil za niečo kvalitnešie. Ostatné trubky som mal vždy OK.
6. Pokiaž nebudeš prelieva LDS, čerpadlo nebude ma problém.
7. ažko poveda, všetko záleží na štýle jazdy.

20.11.2019 15:35 - Re: Koupě Citroenu C5 3248189
Burys14
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) Počet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Moc děkuji za odpověď. My jsme spolu dokonce mluvili po telefonu. Bohužel už byla Vaše C5 prodaná. Ten světlý interiér jsem si zamiloval. Nikdy bych se nebál něco koupit méně, než Vaše auto a to jsem ho ani neviděl na živo. Věřím, že ta byla v absolutním pořádku. Navíc ten záznam historie auta. To už mi hlava nebrala Perfektní! Mě dnes konečně volal dýler, že už sehnal majitele, tak to zítra omrknu. Zatím je to asi druhá nejlepší nabídka, co jsem za dlouhou dobu objevil po té Vaší. S C5 chci jezdit, na práci mám BX, tomu musím trochu vrátit zašlý lesk. Tak snad se rozhodnu dobře.

21.11.2019 19:05 - Re: Koupě Citroenu C5 3248346
venaval
Město: Železná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 49
99 Poslat soukromou zprávu
Co za to chtějí? interval rozvodů je na 240000 ,FAP bude asi taky zralej.spojku nedokážu posoudit ale nedávno se tady na mě někdo vrhnul taky jsem se tady ptal, přitom hledám primárně AT, a to vyznělo jako že se vůbec opovazuju pochybovacne vyptávat to se přeci nekazí . já už hledám asi 5 měsíců. 3 auta jsem si projel ,mega pohodlné, spoustu aut mi prodali před nosem,tak hledám dál čím jezdit mám.

V příloze si můžeš prohlídnout výpis servisní historie, to se líbilo, ideální podle představ.nekde mě ji taky nechtěli poslat ochrana osobních dat bla bla.hledam hlavně v D.

Přílohy:
Fahrzeughistorie(1).pdf ( 45235b ) -

21.11.2019 20:01 - Re: Koupě Citroenu C5 3248363
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no pozrel som zbezne tu historiu. to ja asi budem mat pruser ked si okrem 2 predrazenych vymen oleja v autorizaku koli zaruke inak robim zatial vsetko sam = olej co 10-13tkm, filte su brnkacka, pripadne ked to bude zlozitejsie, skocim na banku,

blbe je ze ja auto nechcem predat= ktore auto chodi 120km/h pod 5 litrov? dlhodobo, lenze 120 je v x7 na zaspatie
mimochodom, uz som mal skoro buracku, normalne som isiel po meste skoro 60 a chlapik z vedlajsej na audi nezastal, strhol som volant do protismeru a sli sme vedla seba, neskutocne stastie, asi 40cm od seba, to bol sokujuci zazitok

21.11.2019 21:10 - Re: Koupě Citroenu C5 3248404
venaval
Město: Železná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 49
99 Poslat soukromou zprávu
robo tu historii jsem posilal jako příklad jednoho auta co bylo nedavno v nabídce.
a já si myslím že když si všetko robíš sám tak zase budeš umět o tom vše dopodrobna vysvětlit atd.

22.11.2019 08:11 - Re: Koupě Citroenu C5 3248450
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
no pozrel som zbezne tu historiu. to ja asi budem mat pruser ked si okrem 2 predrazenych vymen oleja v autorizaku koli zaruke inak robim zatial vsetko sam = olej co 10-13tkm, filte su brnkacka, pripadne ked to bude zlozitejsie, skocim na banku,

blbe je ze ja auto nechcem predat= ktore auto chodi 120km/h pod 5 litrov? dlhodobo, lenze 120 je v x7 na zaspatie
mimochodom, uz som mal skoro buracku, normalne som isiel po meste skoro 60 a chlapik z vedlajsej na audi nezastal, strhol som volant do protismeru a sli sme vedla seba, neskutocne stastie, asi 40cm od seba, to bol sokujuci zazitok

do autorizáku nemusíš chodi už viac ako 10 rokov. Pokiaž žubovožlný servis dodrží predpísané servisné intervaly a špecifikácie náhradných dielov, tak je to OK. Ja som mal záruku 2+3 roky a na servise v Citroene som nebol ani raz - servis som si robil sám alebo u kamaráta v neautorizovanom servise. So záručnými opravami (tie musíš robi len v Citroene) nebol nikdy problém - chladič klímy, ložisko ramena, PP piestnica.
A tú históriu auta čo spomína @Burys14 som mal v spritmonitore - tam si robím záznamy všetkých tankovaní, servisu, opráv atď... Robím to tak u každého svojho auta

22.11.2019 19:45 - Re: Koupě Citroenu C5 3248537
Burys14
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) Počet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Včera jsem to viděl, všichni byli vstřícní, dokonce i prodejce, kterého jsem zabavil na hodinu a půl. Vyhodili kvůli mě z dílny C6, na který jsem si málem vykoukal oči. Auto jsem si nechal zvednou a zkontrolovat to nejdůležitější na jejich diag. Měl jsem i svoji. Myslím, že nejsem úplně nezkušený, co se týká aut i jejich kupování a možná jsem ani skoro na nic nezapomněl. Řekl bych asi, že je to typ vozu, který stočíte o kilo, nebo víc a těžko vám na to běžný člověk přijde. Auto tam bylo tak, jak ho majitel dovezl. Jezdil s ním na pravidelné kontroly a vždy se servisovalo tam. K autu mám kompletní seznam prací od koupě až do teď. Viděl jsem i fotodokumentaci naprosto lehké nehody na zadek. Vše bylo opraveno a nenašel jsem ani měřičem barvy, který jsem si vzal odchylku od originálu na 5. dveřích. Jinou nehodu, než tenhle ukanec jsem neviděl a není žádný záznam v servise. Nejpodstatnější oprava byla asi výměna startéru, jinak prakticky jen údržba a spotřební díly. Je tam i rok stará baterie (současně se startérem).
Pár drobností jsem ale našel. Pokud by se někomu zdálo, že něco drobnost není, prosím zpravte mě o tom:
1. Rozvody mě čekají (to jsem čekal)
2. Poznal jsem vůli na přední nápravě. Pravé kolo více, levé méně. Je to jakoby spodní čep (je tam nějak na 3 šroubech). Ty víceprvky moc neznám, tak nevím, jak se přesně nazývá. Takový ekvivalent spodního čepu na rameni třeba na BX, co jsem měnil. Obě sady gum jsou ale sjeté rovnoměrně, mě se tenkrát na vnitřku sjeli na drát za 1000 km. Ale víceprvek nevím, jak se chová.
3. Zvedl jsem auto do vrchní polohy a zpět se mu moc nechtělo (zadek). To znám ze svých strojů, ale já když se tomu nechce zakvedlám táhlem a je to. Tady to bylo horší. Na zvedáku jsem viděl, že kloubek ke korektoru (mám za to, že je to korektor) uprostřed je dost rezavý a bude to asi jen zatuhlé. Nemyslím, že je to něco vážnějšího. Ale vlastně mě až zarazilo, jak rezavý celý ten díl je, to snad nemám ani po 30 letech na BX. Asi dobrá povrchovka no...
A to je asi celé. Jinak se vše jeví naprosto v pořádku. S dvouhmotou též nemám zkušenosti, ale žádný pazvuk, či změna zvuku při sešlápnutí spojky. Jede to taky normálně. Klasický test na spojku úplně v pohodě, myslím, že by žít mohla ještě. Neměl jsem pocit, že by byla na konci života. Vše, co jsem zkoušel fungovalo. Auto vypadá moc hezky i ze spoda, krom výše popsaného absolutně bez koroze. Kryty nechybí atd...
Pána znají za ty roky velice dobře, jezdilo to údajně převážně dálky do zahraničí, nájezd tak 30 000 km ročně. Takže bych věřil, že tohle autu svědčilo. Všechny servisní úkony byly dodržovány. Škoda jen, že i olej po 30 000 km. Ale snad to pro tenhle motor není tak kritické, jako pro pédéčka. Já přejdu na kratší interval, ale i na kratší cesty.
Na základě drobných objevených problémů jsme lehce upravili cenu a plácli si. Takže teď řešíme papíry.
Pokud vše klapne, tak snad jsem vše odhadl dobře auto mi bude spolehlivě sloužit. O to mi jde nejvíce. Skvělá je ale ta historie, kterou vím. Moc lepších nabídek s tímhle rozpočtem bych asi nenašel v budoucnu.
Rozhodně nemám pocit, že by třeba někdo něco skrýval.

23.11.2019 08:31 - Re: Koupě Citroenu C5 3248617
venaval
Město: Železná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 49
99 Poslat soukromou zprávu
Burys-a co za to nakonec zaplatíš?

23.11.2019 15:33 - Re: Koupě Citroenu C5 3248719
Burys14
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) Počet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Za samotný auto 155 000 Kč. Cena bych řekl je snad adekvátní. Dolu už nepůjde.
Jinak na Sauto je stříbrná C5 Exclusive Tourer za skoro stejný peníze s nájezdem jen 90 000 km. Koupeno v Čr, podle STK kilometry asi sedí světlý interiér. Prakticky stejný auto, co se chystám koupit. Ta cena mi přijde až strašně nízká. Zajímalo by mě proč to?

23.11.2019 20:48 - Re: Koupě Citroenu C5 3248794
Bernhard
Město: Brno, Auto: OctaviaPočet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Hm, hm, dali tam i VIN - VF7RWRHF8AL512454. Třeba někdo zjistí, jestli je tam nějaký zakopaný pes?

15.12.2019 11:58 - Re: Koupě Citroenu C5 3251601
Burys14
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) Počet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj,
abych to tu dokončil, tak 27.11 jsem auto přivezl domů. Momentálně je už přepsané na mě a po základním servisu. Takže rozvodová sada INA vč. pumpy. Nová chladící kapalina. Řemen alternátoru a olej. Pak sponka na hadici od chladiče, žárovička v zadních dveřích a provizorní oprava husího krku zadního ostřikovače. Čekají mě ještě spodní čepy na předku (mechanik říkal, že tahle vůle je ještě pohoda proti tomu s čím tam lidi jezdí). Bohužel prolíná pravá přední pístnice, takže ta mě čeká taky viz. jiné vlákno tu. Vršek jsem si pohlídal, ale mrcha teče vespod, což jsem na zvedáku neviděl, protože bylo všechno mokré a zasviněné z toho počasí.
Z autem jsem najezdil asi 400 km. Teď jsem otočil Prahu a získal jsem několik poznatků.
1. Mám 172 cm, prostor je pro mě úplně luxusní. Měl jsem BX obyč. sedačky, pak anatomy, pak Xantii a nazýval jsem to gaučem. Tak sedačka v X7 mi úplně vyrazila dech. Říkám tomu ušák, protože je to asi nejpodobnější. Nezažil jsem, že jde sedačka nastavit tak, abych byl opřenej celou plochou zad i hlavou o opěrku. Nejradši bych si tu sedačku dal i do obýváku místo křesla a to vyhodil z okna. Masážní funkce je jen třešnička a fakt je mi to příjemné.
2. Motor je úplně skvělej. Jezdil jsem s tímhle motorem ve Fiatu Scudo, ale tady mám z něj lepší pocit. Na 6. to točí mnohem méně, jak Scudo. Na dálnici ve dvou se to do kopce rozjelo i v rychlosti pod 80 km/h. Co mě překvapilo je, že se mi líbí jeho zvuk, když na to člověk trochu šlápne. Nečekal jsem, že mě kdy osloví zvuk turbodieselového čtyřválce.
3. Nejnovější auta, co používám jsou asi služební Fiaty (Scudo, Bravo, Tipo, Freemont). Vždy mě štvalo, že radio Beat při cestě do Prahy místy nehraje vůbec, nebo hodně mizerně. C5 nemá problém. Kvalita příjmu je super, to jsem vždy obdivoval na novějším koncernu, to má příjem taky super. A zdá se mi, že mám odlomený kousek antény navíc Obecně to rádio hraje fakt dobře.
4. Jízda s C5 po dálnici mě ohromila a překvapila tak, že jsem to ani nechápal. Nepřišlo mi, že je to uvnitř tak extra tiché, než jsem najel na dálnici, nastavil 135 a promluvil na spolujezdkyni. To ticho je nesrovnatelné s čímkoliv, co jsem do teď znal. Nikdy jsem nebyl víc odpočatej po cestě z Prahy. Jen jsem chtěl, aby sjezd Beranov byl co nejdál a já mohl furt jet. Můj pocit na dálnici je asi takto: Svět mimo auto se mě vůbec netýká, nemůže se vůbec nic stát, radost z jízdy. A hlavně i s tímhle výkonem šlápnu na 6. na plyn a prostě jede.
5. Přítelkyně ohromená ze zatmavovacích zrcátek, nastavení sedačky a vyhřívání až úplně nahoru a spousty drobností.

Můžu už dodat jen to, že doufám, že to bude dlouho a spolehlivě jezdit. Neskutečně dobře se v tomhle autě cítím.
Na závěr si můžu ještě leda postesknout nad tím, že tohle je vlastně labutí píseň Citroënu.
Do galerie jsem hodil nějakou fotku, kdyby se někdo chtěl mrknout. Zatím jen ty z inzerátu

PS: Odkládací prostory je věc, která mě nadchla asi nejméně

29.12.2019 17:43 - Re: Koupě Citroenu C5 3252856
Leonidas.1
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 60
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, prosím o zkušenosti a radu co vybrat za auto.... Mám C5, 2,2 HDi rv 2002 - chci si koupit novější a mám tak nějak na výběr: 2,0 HDI automat - rv 2012 nebo 2,2 HDI automat - rv 2012 nebo 2,0 HDi manuál - rv 2010. Jde mi o to, jak jsou na tom ty atomaty - jak často se musí měnit olej v převodovce a tak celkově údržba...? Děkuji za jakoukoliv radu či informace.

29.12.2019 23:18 - Re: Koupě Citroenu C5 3252919
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Leonidas.1 napsal(a):
Ahoj, prosím o zkušenosti a radu co vybrat za auto.... Mám C5, 2,2 HDi rv 2002 - chci si koupit novější a mám tak nějak na výběr: 2,0 HDI automat - rv 2012 nebo 2,2 HDI automat - rv 2012 nebo 2,0 HDi manuál - rv 2010. Jde mi o to, jak jsou na tom ty atomaty - jak často se musí měnit olej v převodovce a tak celkově údržba...? Děkuji za jakoukoliv radu či informace.


Hodně málo informací
Ten automat není ohledně údržby a nákladů to nejnákladnější co tě může čekat - olej v AP by se měl měnit - po +- 60000Km , daleko víc by tě měl zajímat celkovej stav aut,Fap atd...

02.01.2020 22:23 - Re: Koupě Citroenu C5 3253260
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Osobne si myslim, ze ak chces to auto na dlhsiu dobu, tak automat nie. Aspon vzhladom na tie rocniky, co tu pises.

|< < 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 ... 198 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator