| | |
07.11.2019 21:37 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3246778
|
|
Patrik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Patrik napsal(a): Ahoj, díky za reakci. 1 majitel řečeno v ČR. Díky i za vyjádření k servisování
Nechci vytvářet vlny, jde mi o osobní info at nevymýlím kolo, tak klidně reference i do sz pokud chcete, děkuji předem. P.
Jetě mne napadlo, pls jak jste spokojeni s rádiem a jeho ovládáním přes display? Temn můj kus nemá vůbec radio a místo něj je tam záslepka... kdyby místo té záslepky aspon dali vysouvací dráček na kafe... nejde to nějak doladit treba z jiného auta, kde to mají? Ten "kaslík" musí být asi normovaný pro radio, ... nebo se pletu a rádio tam je jen schované za tou záslepkou?
Pls, má kombi IIIg. otevírací zadní sklo na dveřích od kufru?
A jetě , pls tip u koho a za kolik namontovat tané zařízení, chci na kouli vozit kola....
Díky vem .
Jetě mne napadlo, pls jak jste spokojeni s rádiem a jeho ovládáním přes display? Temn můj kus nemá vůbec radio a místo něj je tam záslepka... kdyby místo té záslepky aspon dali vysouvací dráček na kafe... nejde to nějak doladit treba z jiného auta, kde to mají? Ten "kaslík" musí být asi normovaný pro radio, ... nebo se pletu a rádio tam je jen schované za tou záslepkou?;-)
Pls, má kombi IIIg. otevírací zadní sklo na dveřích od kufru?
A jetě , pls tip u koho a za kolik namontovat tané zařízení, chci na kouli vozit kola....
Díky vem .
|
|
08.11.2019 08:31 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3246832
|
|
jumep
|
|
|
to radio sa vola smeg
sklo otvaracie nema
tazne by som daval original
to radio sa vola smeg
sklo otvaracie nema
tazne by som daval original
|
|
12.11.2019 06:55 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3247264
|
|
jozz
|
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Ahojte, viete mi niekto preverit:
VIN:VF7RWRHF8AL504134
Dakujem
Ahojte, viete mi niekto preverit:
VIN:VF7RWRHF8AL504134
Dakujem
|
|
13.11.2019 05:33 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3247385
|
|
Patrik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 18 |
|
|
jumep napsal(a): to radio sa vola smeg
sklo otvaracie nema
tazne by som daval original
Díky,
+ tak pevné tané jsem objednal origo, servis si za něj řekl 15,000,- vč montáe... trochu jsem zbledl, ale asi nemám moc alternativ.
+ z té navigace jsem tulpachový,. funguje Citroen update zdarma po dobu 5ti let? A je to aspon trochu aktuální? Stejně bych nejraději dál jezdil na Waze... jde jí tam doplnit a jak?
Díky
Díky,
+ tak pevné tané jsem objednal origo, servis si za něj řekl 15,000,- vč montáe... trochu jsem zbledl, ale asi nemám moc alternativ.:-(
+ z té navigace jsem tulpachový,. funguje Citroen update zdarma po dobu 5ti let? A je to aspon trochu aktuální? Stejně bych nejraději dál jezdil na Waze... jde jí tam doplnit a jak?
Díky
|
|
13.11.2019 06:14 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3247387
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Patrik napsal(a): Díky,
+ tak pevné tané jsem objednal origo, servis si za něj řekl 15,000,- vč montáe... trochu jsem zbledl, ale asi nemám moc alternativ.
+ z té navigace jsem tulpachový,. funguje Citroen update zdarma po dobu 5ti let? A je to aspon trochu aktuální? Stejně bych nejraději dál jezdil na Waze... jde jí tam doplnit a jak?
Díky
15k za pevné tané? WTF? Za 10k odnímatelné i s montáí....Ty pevné vypadají hnusně...
15k za pevné tané? WTF? Za 10k odnímatelné i s montáí....Ty pevné vypadají hnusně...
|
|
18.11.2019 21:05 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248001
|
|
Burys14
|
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahoj vem,
jak bych jen začal? Měli jsme doma celkem 4x BX, jednoho jsem si nakonec nechal jen tak pro radost. Abych ho neničil, koupil jsem si před 3 lety "na zimu" Xantii (to jsem sotva nastoupil do práce chtěl jsem C5 I, ale na tu nebylo). Jak je patrné, mám jí stále. Vzhledem k tomu, e to auto je chudák, hlavně trubky v dost katastrofálním stavu, první netěstí mě potkalo v červnu. Opravoval jsem to sám. Vyměnit co je třeba nemám pořádně kde. I tak cena, vzhledem ke stavu kastle je moc vysoká. Má to taky skoro 320 000 km a předchozích 13 let to auto mělo minimální údrbu. I kdy je mi ho moc líto, na tom se nedá stavět. Pokud je něco dokurvený a navíc bylo lehce nabouraný, nikdy se z toho neudělá pěkný auto. Leda do haly a na léto, jinak to stejně půjde do háje za 2 zimy. Navíc taky bezpečnost, kdy na silnici potkávám to, co potkávám. A tak dále...
A teď u se konečně dostávám k tomu, proč píu. Pomalu koukám po něčem novějím, něčem, čemu se nikdo nestihl pomstít, nestihlo to shnít, nemá to 5x objetou zeměkouli a na tachometru nic. Prostě to alespoň jetě jednou musí být Citroen s hydrou a volba padla na C5 III (X7) Tourer Exclusive a to buď 2.0 HDi, nebo 2.2 Hdi. Sen o C6, nebo C5 v estiválci nechám zatím být. Pročítal jsem si podrobněji zdejí diskuze a velmi jste nahlodali mojí předchozí jistotu.
Jak jsem psal, chci něco, co nebude víc v servise, ne jezdit. BX i Xantia slouily vdy dobře a to se jim vem pomstil nejeden dobrák. Ani jedo z BX, co jsme měli a Xantia nebyly krasavci, asi kadý mělo mení, či větí nehodu atd... I tak ale věrně s běnou údrbou slouily. Opravovalo se málo co. A nikdy ani jedno z těch aut nepřijelo na odtahovce. A nikdy se nikomu z opravy neprotočily panenky.
Momentálně mám vyhlídnutou C5. Je to 2012, 2.0 HDi 120 kW Manuál Tourer Exclusive. Najeto má víc, ne bych chtěl a to asi 236 000 km, ale zase je to spí novějí kus. Přijde mi, e 2012 a novějí moc k vidění není. Měla stále autorizák a je tam protiúčtem, kupováno a servisováno u stále stejného dýlera. Nechvátám, ale prostě je to přesně to, co bych chtěl. Jasná historie auta, výbava, ve, neviděl jsem to zatím, ale snad je nedokurvený a neshnilý.
Zde jsem si ale přečetl pár věcí, které mi udělali vrásky na čele. A já bych si rád jetě poslechl, jestli je to s touhle generací fakt tak straný? Chápu, kadej kus je originál... Mě se to auto líbí a předchozí generace je u fakt hodně letitá. Já to auto chci na 10 let určitě, jestli to nehodím na hruku ejo. Nestřídám věci, najezdím autem za rok tak 12 000 km, take můj nájezd za 10 let není nic extra velkýho.
Fakt mě tedy zajímá pár věcí:
1. ivotnost těch pístnic je fakt tak mizerná a jsou tak citlivé na zacházení s autem a poserou se, kdy se to zvedne a nepovolí se víčko na LDS nádrce? Budou prostě téct, nebo se brzo podělají úplně? U BX a Xantie o těch pístnicích člověk ani neví a přeijou auto. Na BX jsem měnil zadní, prooxidovala skrz (hliník).
2. Co ta pojebaná elektrická ručka u manuální převodovky? To jako a zahnijou lanovody a e jsem je měnil na mnoha autech, tak jí koupím celou za 30 000 Kč? To je vtip?
3. Od prvopočátku HDi se říká, e vstřiky nevydrej dlouho atd... Na Xantii jsou na 99 % původní a nikdo na ně přesně 317 000 Km neáhl. U jako budou ty Delphi na X7 po tomhle nájezdu ko, nebo mám čekat to, co na Xantii, e to bude mít přes 300 a nebude to problém?
4. Turbo na Xantii má bez áhnutí to, co vstřikovače. Tady vydrí taky tolik, nebo s tím taky nemám počítat?
5. Četl jsem tu, e na X7 shnijou trubky rychlostí téměř blesku. Chcete mi říct, e kdy koupím 7 let starej vůz, tak mám počítat s tím, e 10 let ty trubky u nevydrí i kdy se o to plánuji velice poctivě starat? Na BX jsou skoro 30 let a jsou pěkný. Na Xantii moc pěkný nejsou, ale 20 let bez údrby a zatím jen jedna úplně ko. A to prosím ta, co je v motoráku skoro nejvej a nejkratí.
6. Předpokládám, e hydraulický čerpadlo je tu nejmení problém, ale to mám čekat, e se podělá kdy? Na BX a Xantii pomalu nevím, e tam nějaký je. Nikdy mu nic nebylo.
7. Spojka s dvouhmotou čekám, e pokud nebyl dělaná, o moc víc, ne 236 000 km to nedá, Na Xantii asi původní spojka, která jsem si o 35 000 km zpět při koupi říkal, e je potřeba udělat a jezdím s tím furt a i kdy je mizerná, nekloue a myslím, e zatím nehrozí závada.
Nevím, na co jsem zapomněl, ale jsem z tý X7 teď nějak vyděenej. Jsem zvyklej si na autě větinu věcí dělat sám, mám i Lexii. Mechanici se mi větinou jen pomstili. Nejsem automechanik, ale zase bez zkueností taky ne. Chci jen pěkný auto na moc let. Něco, co budu moct udrovat v pěkným stavu, ne jen zachraňovat z hrobu. Auto vdy potřebuje nějaké opravy, ale chci jezdit spolehlivě a beze strachu kdy se co drahýho podělá. Do teď jsem měl vechno za pár lupek a jezdilo to dobře. Váně si koupím u celkem draí auto a budu jen furt řeit závady? Mám z toho teď takový pocit. Zkuenosti s C5 nemám vůbec. Ale vdy jsem myslel, e jsou to nadprůměrně spolehlivá auta (i Xantie a BX to byly). S výbornou antikorozní úpravou i trubek, hlavně trubek. Kastle drela skvěle i na BX.
Doufám, e se ten román někomu chtěl číst, ale moc děkuji vem, kteří mi nějak konstruktivně odpoví, nebo se spí vyjádří.
Ahoj vem,
jak bych jen začal? Měli jsme doma celkem 4x BX, jednoho jsem si nakonec nechal jen tak pro radost. Abych ho neničil, koupil jsem si před 3 lety "na zimu" Xantii (to jsem sotva nastoupil do práce chtěl jsem C5 I, ale na tu nebylo). Jak je patrné, mám jí stále. Vzhledem k tomu, e to auto je chudák, hlavně trubky v dost katastrofálním stavu, první netěstí mě potkalo v červnu. Opravoval jsem to sám. Vyměnit co je třeba nemám pořádně kde. I tak cena, vzhledem ke stavu kastle je moc vysoká. Má to taky skoro 320 000 km a předchozích 13 let to auto mělo minimální údrbu. I kdy je mi ho moc líto, na tom se nedá stavět. Pokud je něco dokurvený a navíc bylo lehce nabouraný, nikdy se z toho neudělá pěkný auto. Leda do haly a na léto, jinak to stejně půjde do háje za 2 zimy. Navíc taky bezpečnost, kdy na silnici potkávám to, co potkávám. A tak dále...
A teď u se konečně dostávám k tomu, proč píu. Pomalu koukám po něčem novějím, něčem, čemu se nikdo nestihl pomstít, nestihlo to shnít, nemá to 5x objetou zeměkouli a na tachometru nic. Prostě to alespoň jetě jednou musí být Citroen s hydrou a volba padla na C5 III (X7) Tourer Exclusive a to buď 2.0 HDi, nebo 2.2 Hdi. Sen o C6, nebo C5 v estiválci nechám zatím být. Pročítal jsem si podrobněji zdejí diskuze a velmi jste nahlodali mojí předchozí jistotu.
Jak jsem psal, chci něco, co nebude víc v servise, ne jezdit. BX i Xantia slouily vdy dobře a to se jim vem pomstil nejeden dobrák. Ani jedo z BX, co jsme měli a Xantia nebyly krasavci, asi kadý mělo mení, či větí nehodu atd... I tak ale věrně s běnou údrbou slouily. Opravovalo se málo co. A nikdy ani jedno z těch aut nepřijelo na odtahovce. A nikdy se nikomu z opravy neprotočily panenky.
Momentálně mám vyhlídnutou C5. Je to 2012, 2.0 HDi 120 kW Manuál Tourer Exclusive. Najeto má víc, ne bych chtěl a to asi 236 000 km, ale zase je to spí novějí kus. Přijde mi, e 2012 a novějí moc k vidění není. Měla stále autorizák a je tam protiúčtem, kupováno a servisováno u stále stejného dýlera. Nechvátám, ale prostě je to přesně to, co bych chtěl. Jasná historie auta, výbava, ve, neviděl jsem to zatím, ale snad je nedokurvený a neshnilý.
Zde jsem si ale přečetl pár věcí, které mi udělali vrásky na čele. A já bych si rád jetě poslechl, jestli je to s touhle generací fakt tak straný? Chápu, kadej kus je originál... Mě se to auto líbí a předchozí generace je u fakt hodně letitá. Já to auto chci na 10 let určitě, jestli to nehodím na hruku ejo. Nestřídám věci, najezdím autem za rok tak 12 000 km, take můj nájezd za 10 let není nic extra velkýho.
Fakt mě tedy zajímá pár věcí:
1. ivotnost těch pístnic je fakt tak mizerná a jsou tak citlivé na zacházení s autem a poserou se, kdy se to zvedne a nepovolí se víčko na LDS nádrce? Budou prostě téct, nebo se brzo podělají úplně? U BX a Xantie o těch pístnicích člověk ani neví a přeijou auto. Na BX jsem měnil zadní, prooxidovala skrz (hliník).
2. Co ta pojebaná elektrická ručka u manuální převodovky? To jako a zahnijou lanovody a e jsem je měnil na mnoha autech, tak jí koupím celou za 30 000 Kč? To je vtip?
3. Od prvopočátku HDi se říká, e vstřiky nevydrej dlouho atd... Na Xantii jsou na 99 % původní a nikdo na ně přesně 317 000 Km neáhl. U jako budou ty Delphi na X7 po tomhle nájezdu ko, nebo mám čekat to, co na Xantii, e to bude mít přes 300 a nebude to problém?
4. Turbo na Xantii má bez áhnutí to, co vstřikovače. Tady vydrí taky tolik, nebo s tím taky nemám počítat?
5. Četl jsem tu, e na X7 shnijou trubky rychlostí téměř blesku. Chcete mi říct, e kdy koupím 7 let starej vůz, tak mám počítat s tím, e 10 let ty trubky u nevydrí i kdy se o to plánuji velice poctivě starat? Na BX jsou skoro 30 let a jsou pěkný. Na Xantii moc pěkný nejsou, ale 20 let bez údrby a zatím jen jedna úplně ko. A to prosím ta, co je v motoráku skoro nejvej a nejkratí.
6. Předpokládám, e hydraulický čerpadlo je tu nejmení problém, ale to mám čekat, e se podělá kdy? Na BX a Xantii pomalu nevím, e tam nějaký je. Nikdy mu nic nebylo.
7. Spojka s dvouhmotou čekám, e pokud nebyl dělaná, o moc víc, ne 236 000 km to nedá, Na Xantii asi původní spojka, která jsem si o 35 000 km zpět při koupi říkal, e je potřeba udělat a jezdím s tím furt a i kdy je mizerná, nekloue a myslím, e zatím nehrozí závada.
Nevím, na co jsem zapomněl, ale jsem z tý X7 teď nějak vyděenej. Jsem zvyklej si na autě větinu věcí dělat sám, mám i Lexii. Mechanici se mi větinou jen pomstili. Nejsem automechanik, ale zase bez zkueností taky ne. Chci jen pěkný auto na moc let. Něco, co budu moct udrovat v pěkným stavu, ne jen zachraňovat z hrobu. Auto vdy potřebuje nějaké opravy, ale chci jezdit spolehlivě a beze strachu kdy se co drahýho podělá. Do teď jsem měl vechno za pár lupek a jezdilo to dobře. Váně si koupím u celkem draí auto a budu jen furt řeit závady? Mám z toho teď takový pocit. Zkuenosti s C5 nemám vůbec. Ale vdy jsem myslel, e jsou to nadprůměrně spolehlivá auta (i Xantie a BX to byly). S výbornou antikorozní úpravou i trubek, hlavně trubek. Kastle drela skvěle i na BX.
Doufám, e se ten román někomu chtěl číst, ale moc děkuji vem, kteří mi nějak konstruktivně odpoví, nebo se spí vyjádří.
|
|
19.11.2019 07:41 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248065
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Skúsim tak v skratke ako bývalý majitež C5 III (X7), auto som mal 9 rokov a stále žutujem, e som ho musel opusti
1. Pokiaž dáva bacha pri dvíhaní auta na zdvihák, nemal by by problém. Mne odila PP a asi to bol problém autorizovaného servisu, lebo ja som vdy dával auto na zdvihák v hornej polohe a nikdy nebol problém.
2. Nemal som s ňou nikdy problém, skôr som mal problémy so zadnými brzdičmi (odili páčky ručnej brzdy)
3. Mám v okolí pár 2.0 HDi od 200 - 350 tis a neviem o tom e by menili vstrekovače.
4. to isté čo 3.
5. Ako som sledoval, problém má len jedna trubka - hlavná tlaková od predu do zadu. Podža vetkého je z odfláknutého materiálu a často prdne v driaku za nádrou. Osobne by som preventívne vymenil za niečo kvalitneie. Ostatné trubky som mal vdy OK.
6. Pokiaž nebude prelieva LDS, čerpadlo nebude ma problém.
7. ako poveda, vetko záleí na týle jazdy.
Skúsim tak v skratke ako bývalý majitež C5 III (X7), auto som mal 9 rokov a stále žutujem, e som ho musel opusti ;-)
1. Pokiaž dáva bacha pri dvíhaní auta na zdvihák, nemal by by problém. Mne odila PP a asi to bol problém autorizovaného servisu, lebo ja som vdy dával auto na zdvihák v hornej polohe a nikdy nebol problém.
2. Nemal som s ňou nikdy problém, skôr som mal problémy so zadnými brzdičmi (odili páčky ručnej brzdy)
3. Mám v okolí pár 2.0 HDi od 200 - 350 tis a neviem o tom e by menili vstrekovače.
4. to isté čo 3.
5. Ako som sledoval, problém má len jedna trubka - hlavná tlaková od predu do zadu. Podža vetkého je z odfláknutého materiálu a často prdne v driaku za nádrou. Osobne by som preventívne vymenil za niečo kvalitneie. Ostatné trubky som mal vdy OK.
6. Pokiaž nebude prelieva LDS, čerpadlo nebude ma problém.
7. ako poveda, vetko záleí na týle jazdy.
|
|
20.11.2019 15:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248189
|
|
Burys14
|
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Moc děkuji za odpověď. My jsme spolu dokonce mluvili po telefonu. Bohuel u byla Vae C5 prodaná. Ten světlý interiér jsem si zamiloval. Nikdy bych se nebál něco koupit méně, ne Vae auto a to jsem ho ani neviděl na ivo. Věřím, e ta byla v absolutním pořádku. Navíc ten záznam historie auta. To u mi hlava nebrala Perfektní! Mě dnes konečně volal dýler, e u sehnal majitele, tak to zítra omrknu. Zatím je to asi druhá nejlepí nabídka, co jsem za dlouhou dobu objevil po té Vaí. S C5 chci jezdit, na práci mám BX, tomu musím trochu vrátit zalý lesk. Tak snad se rozhodnu dobře.
Moc děkuji za odpověď. My jsme spolu dokonce mluvili po telefonu. Bohuel u byla Vae C5 prodaná. Ten světlý interiér jsem si zamiloval. Nikdy bych se nebál něco koupit méně, ne Vae auto a to jsem ho ani neviděl na ivo. Věřím, e ta byla v absolutním pořádku. Navíc ten záznam historie auta. To u mi hlava nebrala :-) Perfektní! Mě dnes konečně volal dýler, e u sehnal majitele, tak to zítra omrknu. Zatím je to asi druhá nejlepí nabídka, co jsem za dlouhou dobu objevil po té Vaí. S C5 chci jezdit, na práci mám BX, tomu musím trochu vrátit zalý lesk. Tak snad se rozhodnu dobře.
|
|
21.11.2019 19:05 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248346
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Co za to chtějí? interval rozvodů je na 240000 ,FAP bude asi taky zralej.spojku nedokáu posoudit ale nedávno se tady na mě někdo vrhnul taky jsem se tady ptal, přitom hledám primárně AT, a to vyznělo jako e se vůbec opovazuju pochybovacne vyptávat to se přeci nekazí . já u hledám asi 5 měsíců. 3 auta jsem si projel ,mega pohodlné, spoustu aut mi prodali před nosem,tak hledám dál čím jezdit mám.
V příloze si můe prohlídnout výpis servisní historie, to se líbilo, ideální podle představ.nekde mě ji taky nechtěli poslat ochrana osobních dat bla bla.hledam hlavně v D.
Co za to chtějí? interval rozvodů je na 240000 ,FAP bude asi taky zralej.spojku nedokáu posoudit ale nedávno se tady na mě někdo vrhnul taky jsem se tady ptal, přitom hledám primárně AT, a to vyznělo jako e se vůbec opovazuju pochybovacne vyptávat to se přeci nekazí :-p . já u hledám asi 5 měsíců. 3 auta jsem si projel ,mega pohodlné:palec, spoustu aut mi prodali před nosem,tak hledám dál čím jezdit mám.
V příloze si můe prohlídnout výpis servisní historie, to se líbilo, ideální podle představ.nekde mě ji taky nechtěli poslat ochrana osobních dat bla bla.hledam hlavně v D.
Přílohy: Fahrzeughistorie(1).pdf ( 45235b ) - |
|
21.11.2019 20:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248363
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no pozrel som zbezne tu historiu. to ja asi budem mat pruser ked si okrem 2 predrazenych vymen oleja v autorizaku koli zaruke inak robim zatial vsetko sam = olej co 10-13tkm, filte su brnkacka, pripadne ked to bude zlozitejsie, skocim na banku,
blbe je ze ja auto nechcem predat= ktore auto chodi 120km/h pod 5 litrov? dlhodobo, lenze 120 je v x7 na zaspatie
mimochodom, uz som mal skoro buracku, normalne som isiel po meste skoro 60 a chlapik z vedlajsej na audi nezastal, strhol som volant do protismeru a sli sme vedla seba, neskutocne stastie, asi 40cm od seba, to bol sokujuci zazitok
no pozrel som zbezne tu historiu. to ja asi budem mat pruser ked si okrem 2 predrazenych vymen oleja v autorizaku koli zaruke inak robim zatial vsetko sam = olej co 10-13tkm, filte su brnkacka, pripadne ked to bude zlozitejsie, skocim na banku,
blbe je ze ja auto nechcem predat= ktore auto chodi 120km/h pod 5 litrov? dlhodobo, lenze 120 je v x7 na zaspatie
mimochodom, uz som mal skoro buracku, normalne som isiel po meste skoro 60 a chlapik z vedlajsej na audi nezastal, strhol som volant do protismeru a sli sme vedla seba, neskutocne stastie, asi 40cm od seba, to bol sokujuci zazitok
|
|
21.11.2019 21:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248404
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
robo tu historii jsem posilal jako příklad jednoho auta co bylo nedavno v nabídce.
a já si myslím e kdy si vetko robí sám tak zase bude umět o tom ve dopodrobna vysvětlit atd.
robo tu historii jsem posilal jako příklad jednoho auta co bylo nedavno v nabídce.
a já si myslím e kdy si vetko robí sám tak zase bude umět o tom ve dopodrobna vysvětlit atd.;-)
|
|
22.11.2019 08:11 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248450
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
robo napsal(a): no pozrel som zbezne tu historiu. to ja asi budem mat pruser ked si okrem 2 predrazenych vymen oleja v autorizaku koli zaruke inak robim zatial vsetko sam = olej co 10-13tkm, filte su brnkacka, pripadne ked to bude zlozitejsie, skocim na banku,
blbe je ze ja auto nechcem predat= ktore auto chodi 120km/h pod 5 litrov? dlhodobo, lenze 120 je v x7 na zaspatie
mimochodom, uz som mal skoro buracku, normalne som isiel po meste skoro 60 a chlapik z vedlajsej na audi nezastal, strhol som volant do protismeru a sli sme vedla seba, neskutocne stastie, asi 40cm od seba, to bol sokujuci zazitok
do autorizáku nemusí chodi u viac ako 10 rokov. Pokiaž žubovožlný servis dodrí predpísané servisné intervaly a pecifikácie náhradných dielov, tak je to OK. Ja som mal záruku 2+3 roky a na servise v Citroene som nebol ani raz - servis som si robil sám alebo u kamaráta v neautorizovanom servise. So záručnými opravami (tie musí robi len v Citroene) nebol nikdy problém - chladič klímy, loisko ramena, PP piestnica.
A tú históriu auta čo spomína @Burys14 som mal v spritmonitore - tam si robím záznamy vetkých tankovaní, servisu, opráv atď... Robím to tak u kadého svojho auta
do autorizáku nemusí chodi u viac ako 10 rokov. Pokiaž žubovožlný servis dodrí predpísané servisné intervaly a pecifikácie náhradných dielov, tak je to OK. Ja som mal záruku 2+3 roky a na servise v Citroene som nebol ani raz - servis som si robil sám alebo u kamaráta v neautorizovanom servise. So záručnými opravami (tie musí robi len v Citroene) nebol nikdy problém - chladič klímy, loisko ramena, PP piestnica.
A tú históriu auta čo spomína @Burys14 som mal v spritmonitore - tam si robím záznamy vetkých tankovaní, servisu, opráv atď... Robím to tak u kadého svojho auta ;-)
|
|
22.11.2019 19:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248537
|
|
Burys14
|
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Včera jsem to viděl, vichni byli vstřícní, dokonce i prodejce, kterého jsem zabavil na hodinu a půl. Vyhodili kvůli mě z dílny C6, na který jsem si málem vykoukal oči. Auto jsem si nechal zvednou a zkontrolovat to nejdůleitějí na jejich diag. Měl jsem i svoji. Myslím, e nejsem úplně nezkuený, co se týká aut i jejich kupování a moná jsem ani skoro na nic nezapomněl. Řekl bych asi, e je to typ vozu, který stočíte o kilo, nebo víc a těko vám na to běný člověk přijde. Auto tam bylo tak, jak ho majitel dovezl. Jezdil s ním na pravidelné kontroly a vdy se servisovalo tam. K autu mám kompletní seznam prací od koupě a do teď. Viděl jsem i fotodokumentaci naprosto lehké nehody na zadek. Ve bylo opraveno a nenael jsem ani měřičem barvy, který jsem si vzal odchylku od originálu na 5. dveřích. Jinou nehodu, ne tenhle ukanec jsem neviděl a není ádný záznam v servise. Nejpodstatnějí oprava byla asi výměna startéru, jinak prakticky jen údrba a spotřební díly. Je tam i rok stará baterie (současně se startérem).
Pár drobností jsem ale nael. Pokud by se někomu zdálo, e něco drobnost není, prosím zpravte mě o tom:
1. Rozvody mě čekají (to jsem čekal)
2. Poznal jsem vůli na přední nápravě. Pravé kolo více, levé méně. Je to jakoby spodní čep (je tam nějak na 3 roubech). Ty víceprvky moc neznám, tak nevím, jak se přesně nazývá. Takový ekvivalent spodního čepu na rameni třeba na BX, co jsem měnil. Obě sady gum jsou ale sjeté rovnoměrně, mě se tenkrát na vnitřku sjeli na drát za 1000 km. Ale víceprvek nevím, jak se chová.
3. Zvedl jsem auto do vrchní polohy a zpět se mu moc nechtělo (zadek). To znám ze svých strojů, ale já kdy se tomu nechce zakvedlám táhlem a je to. Tady to bylo horí. Na zvedáku jsem viděl, e kloubek ke korektoru (mám za to, e je to korektor) uprostřed je dost rezavý a bude to asi jen zatuhlé. Nemyslím, e je to něco vánějího. Ale vlastně mě a zarazilo, jak rezavý celý ten díl je, to snad nemám ani po 30 letech na BX. Asi dobrá povrchovka no...
A to je asi celé. Jinak se ve jeví naprosto v pořádku. S dvouhmotou té nemám zkuenosti, ale ádný pazvuk, či změna zvuku při selápnutí spojky. Jede to taky normálně. Klasický test na spojku úplně v pohodě, myslím, e by ít mohla jetě. Neměl jsem pocit, e by byla na konci ivota. Ve, co jsem zkouel fungovalo. Auto vypadá moc hezky i ze spoda, krom výe popsaného absolutně bez koroze. Kryty nechybí atd...
Pána znají za ty roky velice dobře, jezdilo to údajně převáně dálky do zahraničí, nájezd tak 30 000 km ročně. Take bych věřil, e tohle autu svědčilo. Vechny servisní úkony byly dodrovány. koda jen, e i olej po 30 000 km. Ale snad to pro tenhle motor není tak kritické, jako pro pédéčka. Já přejdu na kratí interval, ale i na kratí cesty.
Na základě drobných objevených problémů jsme lehce upravili cenu a plácli si. Take teď řeíme papíry.
Pokud ve klapne, tak snad jsem ve odhadl dobře auto mi bude spolehlivě slouit. O to mi jde nejvíce. Skvělá je ale ta historie, kterou vím. Moc lepích nabídek s tímhle rozpočtem bych asi nenael v budoucnu.
Rozhodně nemám pocit, e by třeba někdo něco skrýval.
Včera jsem to viděl, vichni byli vstřícní, dokonce i prodejce, kterého jsem zabavil na hodinu a půl. Vyhodili kvůli mě z dílny C6, na který jsem si málem vykoukal oči. Auto jsem si nechal zvednou a zkontrolovat to nejdůleitějí na jejich diag. Měl jsem i svoji. Myslím, e nejsem úplně nezkuený, co se týká aut i jejich kupování a moná jsem ani skoro na nic nezapomněl. :-D Řekl bych asi, e je to typ vozu, který stočíte o kilo, nebo víc a těko vám na to běný člověk přijde. Auto tam bylo tak, jak ho majitel dovezl. Jezdil s ním na pravidelné kontroly a vdy se servisovalo tam. K autu mám kompletní seznam prací od koupě a do teď. Viděl jsem i fotodokumentaci naprosto lehké nehody na zadek. Ve bylo opraveno a nenael jsem ani měřičem barvy, který jsem si vzal odchylku od originálu na 5. dveřích. Jinou nehodu, ne tenhle ukanec jsem neviděl a není ádný záznam v servise. Nejpodstatnějí oprava byla asi výměna startéru, jinak prakticky jen údrba a spotřební díly. Je tam i rok stará baterie (současně se startérem).
Pár drobností jsem ale nael. Pokud by se někomu zdálo, e něco drobnost není, prosím zpravte mě o tom:
1. Rozvody mě čekají (to jsem čekal)
2. Poznal jsem vůli na přední nápravě. Pravé kolo více, levé méně. Je to jakoby spodní čep (je tam nějak na 3 roubech). Ty víceprvky moc neznám, tak nevím, jak se přesně nazývá. Takový ekvivalent spodního čepu na rameni třeba na BX, co jsem měnil. Obě sady gum jsou ale sjeté rovnoměrně, mě se tenkrát na vnitřku sjeli na drát za 1000 km. Ale víceprvek nevím, jak se chová.
3. Zvedl jsem auto do vrchní polohy a zpět se mu moc nechtělo (zadek). To znám ze svých strojů, ale já kdy se tomu nechce zakvedlám táhlem a je to. Tady to bylo horí. Na zvedáku jsem viděl, e kloubek ke korektoru (mám za to, e je to korektor) uprostřed je dost rezavý a bude to asi jen zatuhlé. Nemyslím, e je to něco vánějího. Ale vlastně mě a zarazilo, jak rezavý celý ten díl je, to snad nemám ani po 30 letech na BX. Asi dobrá povrchovka no...
A to je asi celé. Jinak se ve jeví naprosto v pořádku. S dvouhmotou té nemám zkuenosti, ale ádný pazvuk, či změna zvuku při selápnutí spojky. Jede to taky normálně. Klasický test na spojku úplně v pohodě, myslím, e by ít mohla jetě. Neměl jsem pocit, e by byla na konci ivota. Ve, co jsem zkouel fungovalo. Auto vypadá moc hezky i ze spoda, krom výe popsaného absolutně bez koroze. Kryty nechybí atd...
Pána znají za ty roky velice dobře, jezdilo to údajně převáně dálky do zahraničí, nájezd tak 30 000 km ročně. Take bych věřil, e tohle autu svědčilo. Vechny servisní úkony byly dodrovány. koda jen, e i olej po 30 000 km. Ale snad to pro tenhle motor není tak kritické, jako pro pédéčka. Já přejdu na kratí interval, ale i na kratí cesty.
Na základě drobných objevených problémů jsme lehce upravili cenu a plácli si. Take teď řeíme papíry.
Pokud ve klapne, tak snad jsem ve odhadl dobře auto mi bude spolehlivě slouit. O to mi jde nejvíce. Skvělá je ale ta historie, kterou vím. Moc lepích nabídek s tímhle rozpočtem bych asi nenael v budoucnu.
Rozhodně nemám pocit, e by třeba někdo něco skrýval.
|
|
23.11.2019 08:31 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248617
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Burys-a co za to nakonec zaplatí?
Burys-a co za to nakonec zaplatí?
|
|
23.11.2019 15:33 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248719
|
|
Burys14
|
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Za samotný auto 155 000 Kč. Cena bych řekl je snad adekvátní. Dolu u nepůjde.
Jinak na Sauto je stříbrná C5 Exclusive Tourer za skoro stejný peníze s nájezdem jen 90 000 km. Koupeno v Čr, podle STK kilometry asi sedí světlý interiér. Prakticky stejný auto, co se chystám koupit. Ta cena mi přijde a straně nízká. Zajímalo by mě proč to?
Za samotný auto 155 000 Kč. Cena bych řekl je snad adekvátní. Dolu u nepůjde.
Jinak na Sauto je stříbrná C5 Exclusive Tourer za skoro stejný peníze s nájezdem jen 90 000 km. Koupeno v Čr, podle STK kilometry asi sedí světlý interiér. Prakticky stejný auto, co se chystám koupit. Ta cena mi přijde a straně nízká. Zajímalo by mě proč to?
|
|
23.11.2019 20:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3248794
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Hm, hm, dali tam i VIN - VF7RWRHF8AL512454. Třeba někdo zjistí, jestli je tam nějaký zakopaný pes?
Hm, hm, dali tam i VIN - VF7RWRHF8AL512454. Třeba někdo zjistí, jestli je tam nějaký zakopaný pes?
|
|
15.12.2019 11:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3251601
|
|
Burys14
|
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahoj,
abych to tu dokončil, tak 27.11 jsem auto přivezl domů. Momentálně je u přepsané na mě a po základním servisu. Take rozvodová sada INA vč. pumpy. Nová chladící kapalina. Řemen alternátoru a olej. Pak sponka na hadici od chladiče, árovička v zadních dveřích a provizorní oprava husího krku zadního ostřikovače. Čekají mě jetě spodní čepy na předku (mechanik říkal, e tahle vůle je jetě pohoda proti tomu s čím tam lidi jezdí). Bohuel prolíná pravá přední pístnice, take ta mě čeká taky viz. jiné vlákno tu. Vrek jsem si pohlídal, ale mrcha teče vespod, co jsem na zvedáku neviděl, protoe bylo vechno mokré a zasviněné z toho počasí.
Z autem jsem najezdil asi 400 km. Teď jsem otočil Prahu a získal jsem několik poznatků.
1. Mám 172 cm, prostor je pro mě úplně luxusní. Měl jsem BX obyč. sedačky, pak anatomy, pak Xantii a nazýval jsem to gaučem. Tak sedačka v X7 mi úplně vyrazila dech. Říkám tomu uák, protoe je to asi nejpodobnějí. Nezail jsem, e jde sedačka nastavit tak, abych byl opřenej celou plochou zad i hlavou o opěrku. Nejradi bych si tu sedačku dal i do obýváku místo křesla a to vyhodil z okna. Masání funkce je jen třenička a fakt je mi to příjemné.
2. Motor je úplně skvělej. Jezdil jsem s tímhle motorem ve Fiatu Scudo, ale tady mám z něj lepí pocit. Na 6. to točí mnohem méně, jak Scudo. Na dálnici ve dvou se to do kopce rozjelo i v rychlosti pod 80 km/h. Co mě překvapilo je, e se mi líbí jeho zvuk, kdy na to člověk trochu lápne. Nečekal jsem, e mě kdy osloví zvuk turbodieselového čtyřválce.
3. Nejnovějí auta, co pouívám jsou asi sluební Fiaty (Scudo, Bravo, Tipo, Freemont). Vdy mě tvalo, e radio Beat při cestě do Prahy místy nehraje vůbec, nebo hodně mizerně. C5 nemá problém. Kvalita příjmu je super, to jsem vdy obdivoval na novějím koncernu, to má příjem taky super. A zdá se mi, e mám odlomený kousek antény navíc Obecně to rádio hraje fakt dobře.
4. Jízda s C5 po dálnici mě ohromila a překvapila tak, e jsem to ani nechápal. Nepřilo mi, e je to uvnitř tak extra tiché, ne jsem najel na dálnici, nastavil 135 a promluvil na spolujezdkyni. To ticho je nesrovnatelné s čímkoliv, co jsem do teď znal. Nikdy jsem nebyl víc odpočatej po cestě z Prahy. Jen jsem chtěl, aby sjezd Beranov byl co nejdál a já mohl furt jet. Můj pocit na dálnici je asi takto: Svět mimo auto se mě vůbec netýká, nemůe se vůbec nic stát, radost z jízdy. A hlavně i s tímhle výkonem lápnu na 6. na plyn a prostě jede.
5. Přítelkyně ohromená ze zatmavovacích zrcátek, nastavení sedačky a vyhřívání a úplně nahoru a spousty drobností.
Můu u dodat jen to, e doufám, e to bude dlouho a spolehlivě jezdit. Neskutečně dobře se v tomhle autě cítím.
Na závěr si můu jetě leda postesknout nad tím, e tohle je vlastně labutí píseň Citroënu.
Do galerie jsem hodil nějakou fotku, kdyby se někdo chtěl mrknout. Zatím jen ty z inzerátu
PS: Odkládací prostory je věc, která mě nadchla asi nejméně
Ahoj,
abych to tu dokončil, tak 27.11 jsem auto přivezl domů. Momentálně je u přepsané na mě a po základním servisu. Take rozvodová sada INA vč. pumpy. Nová chladící kapalina. Řemen alternátoru a olej. Pak sponka na hadici od chladiče, árovička v zadních dveřích a provizorní oprava husího krku zadního ostřikovače. Čekají mě jetě spodní čepy na předku (mechanik říkal, e tahle vůle je jetě pohoda proti tomu s čím tam lidi jezdí). Bohuel prolíná pravá přední pístnice, take ta mě čeká taky viz. jiné vlákno tu. Vrek jsem si pohlídal, ale mrcha teče vespod, co jsem na zvedáku neviděl, protoe bylo vechno mokré a zasviněné z toho počasí.
Z autem jsem najezdil asi 400 km. Teď jsem otočil Prahu a získal jsem několik poznatků.
1. Mám 172 cm, prostor je pro mě úplně luxusní. Měl jsem BX obyč. sedačky, pak anatomy, pak Xantii a nazýval jsem to gaučem. Tak sedačka v X7 mi úplně vyrazila dech. Říkám tomu uák, protoe je to asi nejpodobnějí. Nezail jsem, e jde sedačka nastavit tak, abych byl opřenej celou plochou zad i hlavou o opěrku. Nejradi bych si tu sedačku dal i do obýváku místo křesla a to vyhodil z okna. Masání funkce je jen třenička a fakt je mi to příjemné.
2. Motor je úplně skvělej. Jezdil jsem s tímhle motorem ve Fiatu Scudo, ale tady mám z něj lepí pocit. Na 6. to točí mnohem méně, jak Scudo. Na dálnici ve dvou se to do kopce rozjelo i v rychlosti pod 80 km/h. Co mě překvapilo je, e se mi líbí jeho zvuk, kdy na to člověk trochu lápne. Nečekal jsem, e mě kdy osloví zvuk turbodieselového čtyřválce.
3. Nejnovějí auta, co pouívám jsou asi sluební Fiaty (Scudo, Bravo, Tipo, Freemont). Vdy mě tvalo, e radio Beat při cestě do Prahy místy nehraje vůbec, nebo hodně mizerně. C5 nemá problém. Kvalita příjmu je super, to jsem vdy obdivoval na novějím koncernu, to má příjem taky super. A zdá se mi, e mám odlomený kousek antény navíc :-D Obecně to rádio hraje fakt dobře.
4. Jízda s C5 po dálnici mě ohromila a překvapila tak, e jsem to ani nechápal. Nepřilo mi, e je to uvnitř tak extra tiché, ne jsem najel na dálnici, nastavil 135 a promluvil na spolujezdkyni. To ticho je nesrovnatelné s čímkoliv, co jsem do teď znal. Nikdy jsem nebyl víc odpočatej po cestě z Prahy. Jen jsem chtěl, aby sjezd Beranov byl co nejdál a já mohl furt jet. Můj pocit na dálnici je asi takto: Svět mimo auto se mě vůbec netýká, nemůe se vůbec nic stát, radost z jízdy. A hlavně i s tímhle výkonem lápnu na 6. na plyn a prostě jede.
5. Přítelkyně ohromená ze zatmavovacích zrcátek, nastavení sedačky a vyhřívání a úplně nahoru a spousty drobností.
Můu u dodat jen to, e doufám, e to bude dlouho a spolehlivě jezdit. Neskutečně dobře se v tomhle autě cítím.
Na závěr si můu jetě leda postesknout nad tím, e tohle je vlastně labutí píseň Citroënu.
Do galerie jsem hodil nějakou fotku, kdyby se někdo chtěl mrknout. Zatím jen ty z inzerátu ;-)
PS: Odkládací prostory je věc, která mě nadchla asi nejméně :-D
|
|
29.12.2019 17:43 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3252856
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ahoj, prosím o zkuenosti a radu co vybrat za auto.... Mám C5, 2,2 HDi rv 2002 - chci si koupit novějí a mám tak nějak na výběr: 2,0 HDI automat - rv 2012 nebo 2,2 HDI automat - rv 2012 nebo 2,0 HDi manuál - rv 2010. Jde mi o to, jak jsou na tom ty atomaty - jak často se musí měnit olej v převodovce a tak celkově údrba...? Děkuji za jakoukoliv radu či informace.
Ahoj, prosím o zkuenosti a radu co vybrat za auto.... Mám C5, 2,2 HDi rv 2002 - chci si koupit novějí a mám tak nějak na výběr: 2,0 HDI automat - rv 2012 nebo 2,2 HDI automat - rv 2012 nebo 2,0 HDi manuál - rv 2010. Jde mi o to, jak jsou na tom ty atomaty - jak často se musí měnit olej v převodovce a tak celkově údrba...? Děkuji za jakoukoliv radu či informace.
|
|
29.12.2019 23:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3252919
|
|
jruze
|
|
|
Leonidas.1 napsal(a): Ahoj, prosím o zkuenosti a radu co vybrat za auto.... Mám C5, 2,2 HDi rv 2002 - chci si koupit novějí a mám tak nějak na výběr: 2,0 HDI automat - rv 2012 nebo 2,2 HDI automat - rv 2012 nebo 2,0 HDi manuál - rv 2010. Jde mi o to, jak jsou na tom ty atomaty - jak často se musí měnit olej v převodovce a tak celkově údrba...? Děkuji za jakoukoliv radu či informace.
Hodně málo informací
Ten automat není ohledně údrby a nákladů to nejnákladnějí co tě můe čekat - olej v AP by se měl měnit - po +- 60000Km , daleko víc by tě měl zajímat celkovej stav aut,Fap atd...
Hodně málo informací;-)
Ten automat není ohledně údrby a nákladů to nejnákladnějí co tě můe čekat - olej v AP by se měl měnit - po +- 60000Km , daleko víc by tě měl zajímat celkovej stav aut,Fap atd... :nevim
|
|
02.01.2020 22:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3253260
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Osobne si myslim, ze ak chces to auto na dlhsiu dobu, tak automat nie. Aspon vzhladom na tie rocniky, co tu pises.
Osobne si myslim, ze ak chces to auto na dlhsiu dobu, tak automat nie. Aspon vzhladom na tie rocniky, co tu pises.
|
|
| |
|
|