| | |
27.12.2010 15:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367010
|
|
tomc
|
|
|
doba kdy cenový rozdíl aut byl 80/100tkč benzín/nafta je pryčpokud jezdím benzínem tak 10l benzínu po městě neudělá 100km u nafty to není problém při stejném jizdním reimu naftový motor není náročnějí na udrbu jen baterie musí být silnějípalivové filtry musí mněnit i u benzínu a pokud nalije sračku misto paliva tak cena oprav je hodně srovnatelná.pokud jsem zavodník tak naftu nechám zemnědělcum a drtím 3litr.
doba kdy cenový rozdíl aut byl 80/100tkč benzín/nafta je pryč:-))pokud jezdím benzínem tak 10l benzínu po městě neudělá 100km u nafty to není problém při stejném jizdním reimu:palec naftový motor není náročnějí na udrbu jen baterie musí být silnějí:-ppalivové filtry musí mněnit i u benzínu a pokud nalije sračku misto paliva tak cena oprav je hodně srovnatelná.pokud jsem zavodník tak naftu nechám zemnědělcum a drtím 3litr.
|
|
27.12.2010 18:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367030
|
|
Lobos
|
|
|
Podařilo se mi tady vytvořit zajimavou diskuzi benzin nebo diessel.A to je super.Začnu u těch dílu.Spojka,pokud začne hlučet spojkové lisko je jedno kolik máte najeto spojka jde prostě ven,aden servis vám nevymění jen loisko prostě proto e se prodají díly jako set.Mona e seenete loisko asi 400kč ale jak řikam měni se celé.Turbo,benzín ho nemá to je pravda protoe ho nepotřebuje,ten motor je ivý 103kw,ale můj znamy měnil ji dvě.Prvni byl sice repas ale druhé nové.Ceny uasne,co havičky panové to je pohodička při koupi nových co?A e vydrí?Tak to je utopie.
Podařilo se mi tady vytvořit zajimavou diskuzi benzin nebo diessel.A to je super.Začnu u těch dílu.Spojka,pokud začne hlučet spojkové lisko je jedno kolik máte najeto spojka jde prostě ven,aden servis vám nevymění jen loisko prostě proto e se prodají díly jako set.Mona e seenete loisko asi 400kč ale jak řikam měni se celé.Turbo,benzín ho nemá to je pravda protoe ho nepotřebuje,ten motor je ivý 103kw,ale můj znamy měnil ji dvě.Prvni byl sice repas ale druhé nové.Ceny uasne,co havičky panové to je pohodička při koupi nových co?A e vydrí?Tak to je utopie.:-)))):palec
|
|
27.12.2010 18:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367031
|
|
jumep
|
|
|
Lobos napsal(a): Podařilo se mi tady vytvořit zajimavou diskuzi benzin nebo diessel.A to je super.Začnu u těch dílu.Spojka,pokud začne hlučet spojkové lisko je jedno kolik máte najeto spojka jde prostě ven,aden servis vám nevymění jen loisko prostě proto e se prodají díly jako set.Mona e seenete loisko asi 400kč ale jak řikam měni se celé.Turbo,benzín ho nemá to je pravda protoe ho nepotřebuje,ten motor je ivý 103kw,ale můj znamy měnil ji dvě.Prvni byl sice repas ale druhé nové.Ceny uasne,co havičky panové to je pohodička při koupi nových co?A e vydrí?Tak to je utopie.
hmmm, tak lozisko hucat ... nemal som taky pripad a spojku ked uz raz otvorim, tak cena dielov je smiesna na to aby som to nevymenil (zhruba ako ked dam dole spojku a nevymenim gufero na kluke atd...)
zhavice - 90% C5 1tiek ma povodne zhavice - tj vydrzali min. 150t km / 5 rokov, cena zhavicu 20E / ks neni tak hrozna ... tak teraz neviem na co narazas
ked to tak berem turbo benzin je Xkrat nachylnejsi na funkcnost ako nejake HDi
hmmm, tak lozisko hucat ... nemal som taky pripad a spojku ked uz raz otvorim, tak cena dielov je smiesna na to aby som to nevymenil (zhruba ako ked dam dole spojku a nevymenim gufero na kluke atd...)
zhavice - 90% C5 1tiek ma povodne zhavice - tj vydrzali min. 150t km / 5 rokov, cena zhavicu 20E / ks neni tak hrozna ... tak teraz neviem na co narazas
ked to tak berem turbo benzin je Xkrat nachylnejsi na funkcnost ako nejake HDi
|
|
27.12.2010 18:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367032
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@LUBOS
zhavice : to se ti nepovedlo...vymena zap.svicek je dle typu udavana od 20-30 000 coz je to same jako zhavici ...cena ? srovnatelna
jednoducha otazka: proc tam kde je potreba vydrz (pracovni stroje,tezka nakladni doprava a doprava vubec,lode atd,proste vsude kde se pouziva pistovy motor) se pouziva naftovy motor ????
turbina...inu je to i tim ze ucinost motoru (benzin i nafta) jsou cca 25%..,ucinost preplnovaneho je 35%
proc se u benzinoveho motoru nepouziva pridavne topeni a naftoveho je to dnes skoro nutnost
proc se dnesni moderni benzinove motory vetsinou osazuji preplnovanim ?
neni tak jednoduche a jednoznacne rict co je to nej,hloupe ale je bezzube tvrzeni ze benzin patri do zapalovacu nebo ze nafta patri do kamen
treba malo kdo vi ze nafta je odpad pri vyrobe benzinu
@LUBOS
zhavice : to se ti nepovedlo...vymena zap.svicek je dle typu udavana od 20-30 000 coz je to same jako zhavici ;) ...cena ? srovnatelna
jednoducha otazka: proc tam kde je potreba vydrz (pracovni stroje,tezka nakladni doprava a doprava vubec,lode atd,proste vsude kde se pouziva pistovy motor) se pouziva naftovy motor ????
turbina...inu je to i tim ze ucinost motoru (benzin i nafta) jsou cca 25%..,ucinost preplnovaneho je 35%
proc se u benzinoveho motoru nepouziva pridavne topeni a naftoveho je to dnes skoro nutnost
proc se dnesni moderni benzinove motory vetsinou osazuji preplnovanim ?
neni tak jednoduche a jednoznacne rict co je to nej,hloupe ale je bezzube tvrzeni ze benzin patri do zapalovacu nebo ze nafta patri do kamen ;)
treba malo kdo vi ze nafta je odpad pri vyrobe benzinu ;)
|
|
27.12.2010 18:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367033
|
|
jumep
|
|
|
s tym odpadom myslim ze nafta je cisty produkt a benzin je odpad pri spracovani ropy
s tym odpadom myslim ze nafta je cisty produkt a benzin je odpad pri spracovani ropy
|
|
27.12.2010 18:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367039
|
|
jruze
|
|
|
Odpad je benzín-tak nás to učili a je pravda e nafáky byly zajímavějí kdy nafty bylo vude tří .... a nebo kdy stála půlku od benzínu(cena spotřeba)diesel je náročnějí na údrbu,ale výkon je dnes skoro srovnatelný,spotřeba je nií a ivotnost mám za to je u nafty větí.Jinak a si kadý pořídí na co má chu .
Odpad je benzín-tak nás to učili a je pravda e nafáky byly zajímavějí kdy nafty bylo vude tří .... a nebo kdy stála půlku od benzínu(cena spotřeba)diesel je náročnějí na údrbu,ale výkon je dnes skoro srovnatelný,spotřeba je nií a ivotnost mám za to je u nafty větí.Jinak a si kadý pořídí na co má chu .
|
|
27.12.2010 18:47 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367040
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Benzín je jedna z frakcí ropy která se destiluje v rozmezí 30-180°C při zahřívání bez přístupu vzduchu. Je to směs uhlovodíků s přímým (parafiny) i cyklickým (cykloparafiny) řetězcem. Frakce s bodem varu nad 180°C jsou středně těké sloky (kerosin, petrolej), nad cca 220°C destilují těké sloky - předevím nafta.
nafta je odpad při výrobě benzínu (v poměru 1:2)
ve sve podstate je to tak ze ze surove ropy se v Kralupech za hodinu vyroby z 350 tun 70 tun benzinu a cca 105 tun nafty
Benzín je jedna z frakcí ropy která se destiluje v rozmezí 30-180°C při zahřívání bez přístupu vzduchu. Je to směs uhlovodíků s přímým (parafiny) i cyklickým (cykloparafiny) řetězcem. Frakce s bodem varu nad 180°C jsou středně těké sloky (kerosin, petrolej), nad cca 220°C destilují těké sloky - předevím nafta.
nafta je odpad při výrobě benzínu (v poměru 1:2)
ve sve podstate je to tak ze ze surove ropy se v Kralupech za hodinu vyroby z 350 tun 70 tun benzinu a cca 105 tun nafty
|
|
27.12.2010 18:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367042
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@jruze
ano je to tak ,popletl jsem si to i kdyz jednoznacne to uplne neni
ja vyhraneny nazor nemam...ale kdyz dojde na lamani chleba kdy jsi videl naposled benzinove auto ktere by jelo a melo pres 500 000
@jruze
ano je to tak ,popletl jsem si to i kdyz jednoznacne to uplne neni ;)
ja vyhraneny nazor nemam...ale kdyz dojde na lamani chleba kdy jsi videl naposled benzinove auto ktere by jelo a melo pres 500 000 :)
|
|
27.12.2010 19:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367050
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ano je to tak...tusim ze i zde je jeden stastny milionar (tusim 2,2 HDi)
merdedes klape i kdyz uz nema co by pohanel
ano je to tak...tusim ze i zde je jeden stastny milionar ;) (tusim 2,2 HDi)
merdedes klape i kdyz uz nema co by pohanel :)
|
|
28.12.2010 07:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367099
|
|
Lobos
|
|
|
Troku se nám to otočilo.Tak co benzín nebo nafta?Souhlasím s názorem e naftové motory se pouívaji v těkých a hlavně zatěových podmínkach.Spotřeba je také nií to bez diskuze,ale i benzín ma své plus.Tichý chod,akcelerace,moná větí spolehlivost,spotřeba oleje?Topení funguje hned,teda skoro hned,nepotřebuje nezávislé-dalí náklady navíc,ivotnost nafáky ji mají věti opravdu ale hodně zálei jak se k autíčku chováme.I benzín najede 300000km.Ostatně to u ho nebudu mít.Rozvody jsou limitováne u nafty na více km to je taky pravda.
Troku se nám to otočilo.Tak co benzín nebo nafta?Souhlasím s názorem e naftové motory se pouívaji v těkých a hlavně zatěových podmínkach.Spotřeba je také nií to bez diskuze,ale i benzín ma své plus.Tichý chod,akcelerace,moná větí spolehlivost,spotřeba oleje?Topení funguje hned,teda skoro hned,nepotřebuje nezávislé-dalí náklady navíc,ivotnost nafáky ji mají věti opravdu ale hodně zálei jak se k autíčku chováme.I benzín najede 300000km.Ostatně to u ho nebudu mít.Rozvody jsou limitováne u nafty na více km to je taky pravda.;-)
|
|
28.12.2010 10:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367105
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Nedá mi to abych taky nenapsal svou zkuenost... Ne jsem přesedlal na současnou C5 , tak jsme celých 15 let jezdili s manelkou výhradně benzínovými auty, a to jetě nejlépe s motory V6, protoe mají sametový chod a výkon. Nafta ? Taky jsem říkal e patří jen do kamen... ne jsem vyzkouel 2,2 HDi. Tenhle motor mě dostal nejen chováním, to není ádné kadlakadlakadla co slyím různě okolo sebe, prostě je dost dobře odhlučněn - samozřejmě hlavně za jízdy. Ekonomika provozu ? Spadl jsem se spotřebou asi o 3 litry dolů, zátah a síla ? No jo... u to není na co jsem byl zvyklý, ale taky jsem se po letech "zklidnil" a nezávodím. Ceny náhradních dílů ? Tak z toho jsem měl strach... ano pokud bych natrefil na patný "kus" (olítaný, stočený... prostě hujda) tak by to byla bezedná studna. Ale vybíral jsem pečlivě a bral a ESTÉ auto z prohlíených C5. Z bazaru ádné... Za rok a půl mám s autem najeto přes 30 000 km a bez problémů... a to jsem se tak nafty bál. Resumé ? NELITUJI ZMĚNY
Nedá mi to abych taky nenapsal svou zkuenost... Ne jsem přesedlal na současnou C5 , tak jsme celých 15 let jezdili s manelkou výhradně benzínovými auty, a to jetě nejlépe s motory V6, protoe mají sametový chod a výkon. Nafta ? Taky jsem říkal e patří jen do kamen... ne jsem vyzkouel 2,2 HDi. Tenhle motor mě dostal nejen chováním, to není ádné kadlakadlakadla co slyím různě okolo sebe, prostě je dost dobře odhlučněn - samozřejmě hlavně za jízdy. Ekonomika provozu ? Spadl jsem se spotřebou asi o 3 litry dolů, zátah a síla ? No jo... u to není na co jsem byl zvyklý, ale taky jsem se po letech "zklidnil" a nezávodím. Ceny náhradních dílů ? Tak z toho jsem měl strach... ano pokud bych natrefil na patný "kus" (olítaný, stočený... prostě hujda) tak by to byla bezedná studna. Ale vybíral jsem pečlivě a bral a ESTÉ auto z prohlíených C5. Z bazaru ádné... Za rok a půl mám s autem najeto přes 30 000 km a bez problémů... a to jsem se tak nafty bál. Resumé ? NELITUJI ZMĚNY :palec
|
|
28.12.2010 11:07 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367109
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Výběr auta jako takového u mne rozhodl prostor. Jezdím často v 5 s rodiči přes 80 let vzadu. Chybějící střední tunel (téměř jediné běné auto na naem trhu) byl zásadní, protoe se přes něj nemusí 5 minut přendavat noha. Vnitřní ířka toté.
Výběr motoru byl a druhotný. V ivotě jsem neměl traktor, ale 2.2 právem dostal 2001 cenu za nejlepí diesel roku. Pravda - něco si přihřáli ekologové za FAP, co nám jako uivatelům jen přidělává starosti a náklady. Měl jsem před tím stejně výkoný benzín, byl ivějí (i lehčí auto) na první reakci, ale také citlivějí na řazení. Kdy jsem moc přidal na patný kvalt, tak to mělo tendenci "uchlastat". Na tento diesel je ohromný spoleh, e za jakéhokoli reimu a otáček, kdy se na něj lápne, tak po vteřině začne spolehlivě a čím dál silněji táhnout - to je ohromný pocit. Benzín chlastal olej, 2.2 bere 0.5 litru mezi výměnami, které jsou navíc dlouhé 20 000 km. Topení bez bufíku fakt první minuty blbé, zase spotřeba famózní.
Výběr auta jako takového u mne rozhodl prostor. Jezdím často v 5 s rodiči přes 80 let vzadu. Chybějící střední tunel (téměř jediné běné auto na naem trhu) byl zásadní, protoe se přes něj nemusí 5 minut přendavat noha. Vnitřní ířka toté.
Výběr motoru byl a druhotný. V ivotě jsem neměl traktor, ale 2.2 právem dostal 2001 cenu za nejlepí diesel roku. Pravda - něco si přihřáli ekologové za FAP, co nám jako uivatelům jen přidělává starosti a náklady. Měl jsem před tím stejně výkoný benzín, byl ivějí (i lehčí auto) na první reakci, ale také citlivějí na řazení. Kdy jsem moc přidal na patný kvalt, tak to mělo tendenci "uchlastat". Na tento diesel je ohromný spoleh, e za jakéhokoli reimu a otáček, kdy se na něj lápne, tak po vteřině začne spolehlivě a čím dál silněji táhnout - to je ohromný pocit. Benzín chlastal olej, 2.2 bere 0.5 litru mezi výměnami, které jsou navíc dlouhé 20 000 km. Topení bez bufíku fakt první minuty blbé, zase spotřeba famózní.
|
|
02.01.2011 21:46 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367945
|
|
hráč
|
Město: Blovice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Zdravím vechny, chystám se na svoji první C5. Xsara u má své odjeto. Po pročtení zdejího fóra jsem ale na rozpacích - sháním toti ojeté, tak do 200 tis., na netu je jich dost, ale pověst českých bazarů je tragická. Uvauji o 2,0 HDI, ale mohlo by být i 1,6 nebo 2,2. Nemáte prosím někdo tip, buď na dobrý bazar, nebo na konkrétní auto? Moc díky.
Zdravím vechny, chystám se na svoji první C5. Xsara u má své odjeto. Po pročtení zdejího fóra jsem ale na rozpacích - sháním toti ojeté, tak do 200 tis., na netu je jich dost, ale pověst českých bazarů je tragická. Uvauji o 2,0 HDI, ale mohlo by být i 1,6 nebo 2,2. Nemáte prosím někdo tip, buď na dobrý bazar, nebo na konkrétní auto? Moc díky.
|
|
02.01.2011 21:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2367946
|
|
tief
|
|
|
Hlavne kabel, pocitac a diagnostikovat ... nebrat prvni kousek i kdyz to bude vonavka s nadhernou prupovidkou - ale to uz asi znas ...
Hlavne kabel, pocitac a diagnostikovat ... nebrat prvni kousek i kdyz to bude vonavka s nadhernou prupovidkou - ale to uz asi znas ...
|
|
03.01.2011 13:52 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2368004
|
|
tomc
|
|
|
podle mě inzeráty tady na clubu taky nejsou patné
podle mě inzeráty tady na clubu taky nejsou patné:palec
|
|
04.01.2011 16:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2368151
|
|
jumep
|
|
|
.link.
keby ten inzerat expiroval tak je v prilohe
ak niekto vaha kvoli spolahlivosti - asi neni moc o com
http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=192998
keby ten inzerat expiroval tak je v prilohe
ak niekto vaha kvoli spolahlivosti - asi neni moc o com :)
Přílohy: skor2mil.jpg ( 512040b ) - |
|
06.01.2011 22:37 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2368642
|
|
funtomas
|
Město: Roudnička - HK, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Ahoj, tak nakonec jsem koupil 1,6 od saturnina, tak jen doufám, e se nedočkám nějakých neradostných událostí. Vechno zatím celkem funguje, diagnostika nic nehlásila, auto vypadá celkem udrovaně, jen občas se ozývá lehce drnčivý, plechový zvuk (údajně hliníkový kryt turba - doufám) a světla jsou nastavena na automatické vypínaní po 30 s., ale někdy zhasnou hned po vypnutí motoru. Výkon zhodnotil kámo slovy: "Tak na jedění pro důchodce", kdy jedu jen s lidma, tak to de, uvidíme a naloím pár věcí do kufru Kadopádně díky vem za rady a zkuenosti, (ale komu není rady, tomu ...)
Ahoj, tak nakonec jsem koupil 1,6 od saturnina, tak jen doufám, e se nedočkám nějakých neradostných událostí. Vechno zatím celkem funguje, diagnostika nic nehlásila, auto vypadá celkem udrovaně, jen občas se ozývá lehce drnčivý, plechový zvuk (údajně hliníkový kryt turba - doufám) a světla jsou nastavena na automatické vypínaní po 30 s., ale někdy zhasnou hned po vypnutí motoru. Výkon zhodnotil kámo slovy: "Tak na jedění pro důchodce", kdy jedu jen s lidma, tak to de, uvidíme a naloím pár věcí do kufru:-) Kadopádně díky vem za rady a zkuenosti, (ale komu není rady, tomu ...) ;-)
|
|
06.01.2011 23:40 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2368660
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
funtomas napsal(a): ... se ozývá lehce drnčivý, plechový zvuk (údajně hliníkový kryt turba - doufám) a světla jsou nastavena na automatické vypínaní po 30 s., ale někdy zhasnou hned po vypnutí motoru. Výkon zhodnotil kámo slovy: "Tak na jedění pro důchodce", kdy jedu jen s lidma, tak to de, uvidíme a naloím pár věcí do kufru Kadopádně díky vem za rady a zkuenosti, (ale komu není rady, tomu ...)
To nebude kryt turba (to ádný nemá). ale kryt katalyzátoru a FAPu - je chycený asi na 7 roubech. Nebo drnčí něco cokoliv jiného.
Pokud nepotřebuje 200 v městě a 300 z místa, tak to pojede i naloené, ale chce to dret otáčky nad cca 1700/min (4 - 60km/h, 5- 75km/h). Ní je to taková spořivá udrovací rychlost po rovině, bez monosti rychlé akcelerace.
To nebude kryt turba (to ádný nemá). ale kryt katalyzátoru a FAPu - je chycený asi na 7 roubech. Nebo drnčí něco cokoliv jiného.
Pokud nepotřebuje 200 v městě a 300 z místa, tak to pojede i naloené, ale chce to dret otáčky nad cca 1700/min (4 - 60km/h, 5- 75km/h). Ní je to taková spořivá udrovací rychlost po rovině, bez monosti rychlé akcelerace.
|
|
| |
|
|