| | |
18.12.2010 01:11 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366257
|
|
funtomas
|
Město: Roudnička - HK, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Aha - to sem asi měl napsat dřív, abych předeel případným nedorozuměním, u jsem tu byl dřív zaregistrován, kdy jsem uvaoval o koupi, ale pak u se mi profil smazal, tak jsem se přihlásil znovu pod jiným nickem, to asi můe být problém (někdy není na kodu pročíst si podrobně pravidla tak to omluva
Aha - to sem asi měl napsat dřív, abych předeel případným nedorozuměním, u jsem tu byl dřív zaregistrován, kdy jsem uvaoval o koupi, ale pak u se mi profil smazal, tak jsem se přihlásil znovu pod jiným nickem, to asi můe být problém:nevim (někdy není na kodu pročíst si podrobně pravidla:-)) tak to omluva
|
|
18.12.2010 01:11 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366258
|
|
funtomas
|
Město: Roudnička - HK, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Aha - to sem asi měl napsat dřív, abych předeel případným nedorozuměním, u jsem tu byl dřív zaregistrován, kdy jsem uvaoval o koupi, ale pak u se mi profil smazal, tak jsem se přihlásil znovu pod jiným nickem, to asi můe být problém (někdy není na kodu pročíst si podrobně pravidla tak to omluva
Aha - to sem asi měl napsat dřív, abych předeel případným nedorozuměním, u jsem tu byl dřív zaregistrován, kdy jsem uvaoval o koupi, ale pak u se mi profil smazal, tak jsem se přihlásil znovu pod jiným nickem, to asi můe být problém:nevim (někdy není na kodu pročíst si podrobně pravidla:-)) tak to omluva
|
|
18.12.2010 09:53 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366267
|
|
tief
|
|
|
no zrova co se tyce servisovatelnosti tak je 1.6 na tom docela tragicky. kdyz to jede tak je to dobry motor ale jak se to zacne srat je to silene, a 1.6 je na c5 malinka a kazdy to toci jako kojota ... a nepredpokladam ze si koupis nove auto ... jdi do 2.0 ...
no zrova co se tyce servisovatelnosti tak je 1.6 na tom docela tragicky. kdyz to jede tak je to dobry motor ale jak se to zacne srat je to silene, a 1.6 je na c5 malinka a kazdy to toci jako kojota ... a nepredpokladam ze si koupis nove auto ... jdi do 2.0 ...
|
|
18.12.2010 21:19 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366301
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Pridam se s tou 2.2kou. Vykon vyborny, je docela lenivy na rozjezd ale od 2tis opravdu vystreli vpred. Mam automat a ta spotreba je opravdu hrozna. Na dalnici s tempomatem na 130 cca 7.5, okrsky a mesto v lete nad 8 a v zime se po 9 nedostanu. Podotykam, ze to mam jeste chipnute, ale rozdil ve spotrebe jsem nepoznal, jenom se to projevilo na sile motoru, jinak to zere furt stejne = hodne Na druhou stranu je to pohodle a velke auto a na to ze je 8 roku stare tlaci do sedacky porad dobre kdyz je potreba.
Pridam se s tou 2.2kou. Vykon vyborny, je docela lenivy na rozjezd ale od 2tis opravdu vystreli vpred. Mam automat a ta spotreba je opravdu hrozna. Na dalnici s tempomatem na 130 cca 7.5, okrsky a mesto v lete nad 8 a v zime se po 9 nedostanu. Podotykam, ze to mam jeste chipnute, ale rozdil ve spotrebe jsem nepoznal, jenom se to projevilo na sile motoru, jinak to zere furt stejne = hodne ;) Na druhou stranu je to pohodle a velke auto a na to ze je 8 roku stare tlaci do sedacky porad dobre kdyz je potreba.
|
|
18.12.2010 21:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366302
|
|
jumep
|
|
|
ja len podotknem ze zatah ide od 1500ot
ja len podotknem ze zatah ide od 1500ot
|
|
18.12.2010 21:33 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366303
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
To jo, neni to tak hrozne, neni problem jet na 1500 ot do kopce kdyz na to prijde. Spis je dost znatelna turbodira jeste ve spojeni s automatem je to o to vic markantni. Je to pak otazka zvyku. Mam chip od Petra 2.2 a spokojenost, doufal jsem v nizsi spotrebu, a trosku zmenseni turbodiry v nizsich otackach, ale ostatni splnilo. Motor tahne lip, hlavne kolem 2 tisic a kdyz je fakt nutno lepe se vytoci do max. otacek, predtim od 3500 nahoru uz hodne ztracel na akceleraci, cehoz se da vyuzit pri nejakem agresivnejsim predjizdeni napr. na dvojku.
To jo, neni to tak hrozne, neni problem jet na 1500 ot do kopce kdyz na to prijde. Spis je dost znatelna turbodira jeste ve spojeni s automatem je to o to vic markantni. Je to pak otazka zvyku. Mam chip od Petra 2.2 a spokojenost, doufal jsem v nizsi spotrebu, a trosku zmenseni turbodiry v nizsich otackach, ale ostatni splnilo. Motor tahne lip, hlavne kolem 2 tisic a kdyz je fakt nutno lepe se vytoci do max. otacek, predtim od 3500 nahoru uz hodne ztracel na akceleraci, cehoz se da vyuzit pri nejakem agresivnejsim predjizdeni napr. na dvojku.
|
|
18.12.2010 21:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366304
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pri 1500 turbo "nenaplnis" zacina ozivat nekde u 1750-1800 a "pouzitelne" od 1950-2000
co se tyka upravy pravdepodobne se neco nepovedlo (tim nechci ocernovat Petra),ale ja jsem u obou aut kde jsem 2.2Hdi mel (C5 I s AT a L.Phedra v manualu) jsem si diru "vyplnil" tak ze auto jelo krasne odspodu a v plnem rozsahu otacek rovnomerne bez turboefektu
spotreba mno je takova jaka je..u c5 jsem byl na 7-8 s Phedrou 8-9
pri 1500 turbo "nenaplnis" zacina ozivat nekde u 1750-1800 a "pouzitelne" od 1950-2000
co se tyka upravy pravdepodobne se neco nepovedlo (tim nechci ocernovat Petra),ale ja jsem u obou aut kde jsem 2.2Hdi mel (C5 I s AT a L.Phedra v manualu) jsem si diru "vyplnil" tak ze auto jelo krasne odspodu a v plnem rozsahu otacek rovnomerne bez turboefektu
spotreba mno je takova jaka je..u c5 jsem byl na 7-8 s Phedrou 8-9
|
|
23.12.2010 18:13 -
Re: C5 dilema
|
2366747
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Bude to BMW X1 2,0 Diesel pouze zadni nahon, individual konfigurace za cenu temer stejnou jakou mi nabizel Citroen na C5
je to sice mensi auto, ale kufr stejne velky a pro nas (2) s najezdem 85% mesto je to vhodnejsi auto a protoze jsme i pidilidi tak lehce uzsi interier nam nevadi
Bude to BMW X1 2,0 Diesel pouze zadni nahon, individual konfigurace za cenu temer stejnou jakou mi nabizel Citroen na C5
je to sice mensi auto, ale kufr stejne velky a pro nas (2) s najezdem 85% mesto je to vhodnejsi auto a protoze jsme i pidilidi tak lehce uzsi interier nam nevadi
|
|
23.12.2010 22:51 -
Re: C5 dilema
|
2366787
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
BMV bych teda nekoupil , ale jinak nevidim nic extra zaporneho na BMW
BMV bych teda nekoupil :-d, ale jinak nevidim nic extra zaporneho na BMW ;-)
|
|
24.12.2010 00:35 -
Re: C5 dilema
|
2366798
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
cez vikend som sa vozil na BMW X1 2.8i. Jedine co je na tom aute dobre je motor (270k na take male auto...). Na moj vkus velmi tvrde a nepohodlne. Priplatkove kozene sedadla tvrde ako kamen-velke sklamanie. po 200 km ma bolel chrbat. s c5 sa to neda porovnat. ked som presadol z BMW do mojho tak som mu slubil, ze ho nikdy nedam prec Jedine co by som si z X1 zobral do c5 je motor a prevodovka. i
cez vikend som sa vozil na BMW X1 2.8i. Jedine co je na tom aute dobre je motor (270k na take male auto...). Na moj vkus velmi tvrde a nepohodlne. Priplatkove kozene sedadla tvrde ako kamen-velke sklamanie. po 200 km ma bolel chrbat. s c5 sa to neda porovnat. ked som presadol z BMW do mojho tak som mu slubil, ze ho nikdy nedam prec :D Jedine co by som si z X1 zobral do c5 je motor a prevodovka. i
|
|
24.12.2010 08:49 -
Re: C5 dilema
|
2366802
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
samozrejme, ze charakteristika podvozku je uplne jina, take x1 a c5 jsou stavene k jinemu ucelu. kozeny sedacky ... nejspis to byli priplatkovy sportovni sedadla s kozenym potahem, to by odpovidalo i motorizaci
samozrejme, ze charakteristika podvozku je uplne jina, take x1 a c5 jsou stavene k jinemu ucelu. kozeny sedacky ... nejspis to byli priplatkovy sportovni sedadla s kozenym potahem, to by odpovidalo i motorizaci
|
|
24.12.2010 09:48 -
Re: C5 dilema
|
2366804
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ono na to BMW1 bude neco pravdy...myslim si ze C5 & X1 jet rochu nepomer...osobne bych v pripade ze bych chtel male auto asi volil koda Yeti i kdyz nefandim VAG a kdyz do mesta pravdepodobne 1,2 TSI u ktereho cena nani az tak zavratna ,ale neni ani levne
v X1 jsem mel take moznost se povozit ale musim souhlasit s Rafmartin,auto je neskutecne tvrde a napohodlne
ono na to BMW1 bude neco pravdy...myslim si ze C5 & X1 jet rochu nepomer...osobne bych v pripade ze bych chtel male auto asi volil koda Yeti i kdyz nefandim VAG a kdyz do mesta pravdepodobne 1,2 TSI u ktereho cena nani az tak zavratna ,ale neni ani levne
v X1 jsem mel take moznost se povozit ale musim souhlasit s Rafmartin,auto je neskutecne tvrde a napohodlne:nevim
|
|
24.12.2010 10:10 -
Re: C5 dilema
|
2366805
|
|
tiboon
|
Město: Praha, Auto: Citroen C4 1.4 | Počet příspěvků: 15 |
|
|
tvrdosti jsme se bali hodne, ale subjektivne me i me zene prisla jizda v X1 stejne pohodlna jako v nasi C4, hodne zalezi na pneu a velikosti kol, pokud si nekdo koupi spotr.podvozek tak uz asi vubec...
mimochodem zkusebni jizda u bmw byla pres 1h a to po vsech typech silnic
X1 je pro nas vyborny kompromis v zabave, jizde, velikosti, prakticnosti a osobnich preferenci, ja chtel sedan, zena suv
samozrejme chapu, ze jsem na citroen foru, c5 je nejlepsi, porad se na ni rad koukam i na silnici, je to paradni auto, interier je bohuzel horsi
tvrdosti jsme se bali hodne, ale subjektivne me i me zene prisla jizda v X1 stejne pohodlna jako v nasi C4, hodne zalezi na pneu a velikosti kol, pokud si nekdo koupi spotr.podvozek tak uz asi vubec...
mimochodem zkusebni jizda u bmw byla pres 1h a to po vsech typech silnic
X1 je pro nas vyborny kompromis v zabave, jizde, velikosti, prakticnosti a osobnich preferenci, ja chtel sedan, zena suv
samozrejme chapu, ze jsem na citroen foru, c5 je nejlepsi, porad se na ni rad koukam i na silnici, je to paradni auto, interier je bohuzel horsi
|
|
26.12.2010 11:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366910
|
|
Lobos
|
|
|
Tak pánove ja mám2.0i 16v.Spotřeba na dálkach podle počitače 6,3a7,00 město 8,5 zima10a11 při studeném motoru.Neměnil bych u jenom za ceny za nahr.dílech.Uvedu příklad.Cena nové set.sady spojky na benzín je 5500 ta kvalitnějí verze.Dá se pořidit i levnějí zalei jak se citite finančně.Sada na naftu nejlevnějí 12000 a plus práce samozřejmně.Těch dílu je víc ale uvadím jen ten připad.Prostě co uetříte na spotřebě investujete více do nahr.dílu.Ale samozřejmně je to kadého volba.
Tak pánove ja mám2.0i 16v.Spotřeba na dálkach podle počitače 6,3a7,00 město 8,5 zima10a11 při studeném motoru.Neměnil bych u jenom za ceny za nahr.dílech.Uvedu příklad.Cena nové set.sady spojky na benzín je 5500 ta kvalitnějí verze.Dá se pořidit i levnějí zalei jak se citite finančně.Sada na naftu nejlevnějí 12000 a plus práce samozřejmně.Těch dílu je víc ale uvadím jen ten připad.Prostě co uetříte na spotřebě investujete více do nahr.dílu.Ale samozřejmně je to kadého volba.
|
|
27.12.2010 09:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366956
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
tomc napsal(a): a včem jetě je rozdíl v cenách??.....
třeba vstřiky, turbo, čerpadlo, filtr pevných částic, rozvody, spojka, haviče.....
a včem jetě je rozdíl v cenách??.....
třeba vstřiky, turbo, čerpadlo, filtr pevných částic, rozvody, spojka, haviče.....
|
|
27.12.2010 11:28 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366962
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vstriky - pokud nelejes sracku a nesnazis se usetrit,vydrzistejne jako motor
cerpadlo - to same co pro vstriky,prezije motor
turbo - to ale benzin (2.0i ) nema vid,zase pokud k nemu nejsi prase vydrzi
FAP - ano po 200 000 je potreba ho vymenit,znam lidi co ho maji 400 000 a vic,fap stale puvodni
Rozvody - ty se u benzinu nedelaji ???? cenove stejne
spojka - ta se u benzinu taky nedela ?...podotknes cenu,ano je o neco drazsi ale zase pokud nepodtacis motor nebo nejezdis jako prase ve 400 000 stale ve stavu 70% ze 100%,kolik ma Nm benzin a kolik Diesel?
zhavice - benzinovy motor nema zapalovaci svicky ??? ktere maji take predepsany interval ??
vstriky - pokud nelejes sracku a nesnazis se usetrit,vydrzistejne jako motor
cerpadlo - to same co pro vstriky,prezije motor
turbo - to ale benzin (2.0i ) nema vid,zase pokud k nemu nejsi prase vydrzi
FAP - ano po 200 000 je potreba ho vymenit,znam lidi co ho maji 400 000 a vic,fap stale puvodni
Rozvody - ty se u benzinu nedelaji ???? cenove stejne
spojka - ta se u benzinu taky nedela ?...podotknes cenu,ano je o neco drazsi ale zase pokud nepodtacis motor nebo nejezdis jako prase ve 400 000 stale ve stavu 70% ze 100%,kolik ma Nm benzin a kolik Diesel?
zhavice - benzinovy motor nema zapalovaci svicky ??? ktere maji take predepsany interval ??
|
|
27.12.2010 12:13 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366965
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
nemá cenu se rozepisovat o jednotlivých polokách, ale jedním nahlédnutím do ceníku zjistí, e díly na diesel jsou draí
celkově je diesel oproti benzínu sloitějí motor a také náročnějí na údrbu
ale jak psal někdo předtím, je to kadého volba a záleí jakou ojetinu koupí a kolik ročně najede
nemá cenu se rozepisovat o jednotlivých polokách, ale jedním nahlédnutím do ceníku zjistí, e díly na diesel jsou draí
celkově je diesel oproti benzínu sloitějí motor a také náročnějí na údrbu
ale jak psal někdo předtím, je to kadého volba a záleí jakou ojetinu koupí a kolik ročně najede
|
|
| |
|
|