| | |
29.12.2017 19:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3121484
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Hezký vánoční čas kolegové,
vím e opět otravuju, ale nebyl by mi někdo schopen zjistit něco otomto autě prosím:
VF7RWRHH4CL515047
Jetě jednou díky.
vlkr
Hezký vánoční čas kolegové,
vím e opět otravuju, ale nebyl by mi někdo schopen zjistit něco otomto autě prosím:
VF7RWRHH4CL515047
Jetě jednou díky.
vlkr
|
|
29.12.2017 21:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3121494
|
|
fousek
|
|
|
Třeba někdo pomůe více... .link.
Třeba někdo pomůe více... http://vin-decoder.co/VF7RWRHH4CL515047
|
|
01.01.2018 23:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3121897
|
|
paulix96
|
|
|
Zdravím,
pohrávám si s mylenkou pořízení C5 I Ph2. Inu, naftu nemusím a pokud to je moné, vyhýbám se jí. Osobně se mi nejvíce líbí 3.0 V6. V Laguně II byl tenhle motor poměrně spolehlivý, ravý, ale spolehlivý. Jak to vypadá u C5? Není příli těký na přední nápravu? A co jiné benzínové motory? Samozřejmě jsem si četl vlákno o motorech, ale víte jak... Případně uvítám i zkuenosti s provozem na prdy dinosaurů (LPG).
Jak je to s elektrikou? Měl jsem dvojkovou Lagunu, take vím co to je patná elektronika. Jak to je se spolehlivostí? Rád si hraju s elektrikou, take si leccos opravím sám.
Hydraulika. Na svém Meganovi mám klasický podvozek, ale je to Coupé, take je poměrně tvrdý. Líbí se mi alternativa jedění na poltáři místo na prkénku. Sice mi to zase tolik nevadí, ale jezdím často přes Předlice v Ústí pod Labem a tam je to děravé jako čerstvá porce ementálu z Kauflandu. Je pravda, e je to spolehlivějí ne klasické podvozky?
Jak velký je kufr? Nejde mi o litry, ale spíe o to, jestli bych se v něm vyspal. Mám 2 metry, take čím delí tím líp. Osobně bych více preferoval liftback, protoe ten zadek je fakt pěkný. Ale netvrdím, e je to podmínkou, i kombík bych uvítal. Přeci jen se mi bude hodit praktičtějí vůz. Na druhou stranu, oproti mému Coupé je praktický i kufr na kolečkách. Zvlátě, kdy mám v kufru rezervu (LPG).
Audio. Docela důleité je pro mě audio a celková kvalita zvuku, případně odhlučnění. Jak na tom C5 je? Rád bych navigaci, ale e bych chtěl mít v kufru zesilovač se říct nedá. Vím, e byla i nějaká výbava, která zahrnuje JBL zesilovač a reproduktory.
Samozatmavovací vnitřní zpětné zrcátko. Má ho C5?
A v neposlední řadě samonatáčecí xenony. Jak moc jsou dobré? Zrovna tahle vychytávka mě docela láká.
Diagnostika. Jaký má PSA diagnostický nástroj? Mám sice Delphi, ale to je spíe takový kompromis.
Na konec asi cena. Myslíte, e je reálných nějakých 60-70 tisíc za vůz?
Díky!
Zdravím,
pohrávám si s mylenkou pořízení C5 I Ph2. Inu, naftu nemusím a pokud to je moné, vyhýbám se jí. Osobně se mi nejvíce líbí 3.0 V6. V Laguně II byl tenhle motor poměrně spolehlivý, ravý, ale spolehlivý. Jak to vypadá u C5? Není příli těký na přední nápravu? A co jiné benzínové motory? Samozřejmě jsem si četl vlákno o motorech, ale víte jak... Případně uvítám i zkuenosti s provozem na prdy dinosaurů (LPG).
Jak je to s elektrikou? Měl jsem dvojkovou Lagunu, take vím co to je patná elektronika. :-d Jak to je se spolehlivostí? Rád si hraju s elektrikou, take si leccos opravím sám.
Hydraulika. Na svém Meganovi mám klasický podvozek, ale je to Coupé, take je poměrně tvrdý. Líbí se mi alternativa jedění na poltáři místo na prkénku. Sice mi to zase tolik nevadí, ale jezdím často přes Předlice v Ústí pod Labem a tam je to děravé jako čerstvá porce ementálu z Kauflandu. Je pravda, e je to spolehlivějí ne klasické podvozky?
Jak velký je kufr? Nejde mi o litry, ale spíe o to, jestli bych se v něm vyspal. Mám 2 metry, take čím delí tím líp. Osobně bych více preferoval liftback, protoe ten zadek je fakt pěkný. Ale netvrdím, e je to podmínkou, i kombík bych uvítal. Přeci jen se mi bude hodit praktičtějí vůz. Na druhou stranu, oproti mému Coupé je praktický i kufr na kolečkách. Zvlátě, kdy mám v kufru rezervu (LPG).
Audio. Docela důleité je pro mě audio a celková kvalita zvuku, případně odhlučnění. Jak na tom C5 je? Rád bych navigaci, ale e bych chtěl mít v kufru zesilovač se říct nedá. Vím, e byla i nějaká výbava, která zahrnuje JBL zesilovač a reproduktory.
Samozatmavovací vnitřní zpětné zrcátko. Má ho C5?
A v neposlední řadě samonatáčecí xenony. Jak moc jsou dobré? Zrovna tahle vychytávka mě docela láká.
Diagnostika. Jaký má PSA diagnostický nástroj? Mám sice Delphi, ale to je spíe takový kompromis.
Na konec asi cena. Myslíte, e je reálných nějakých 60-70 tisíc za vůz?
Díky!
|
|
01.01.2018 23:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3121903
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
trochu offtopic ale co je to ku.va dnes za modu si s autem kupovat zaroven i diagnostiku ?
k veci..myslim ze ve tvem pripade bych si do toho auta sednul a vyzkousel vse co te zajima...je to to nejlepsi co muzes udelat
jinak tahle C5II je asi posledni model co neni uplne financne a servisne narocny
urcite si dej pozor na to aby jsi mel CAN model,cili po roce 2005,radeji 2006+
s motorem 3.0i V6 ve slusnem stavu se ti bude asi blbe shanet..s 2.0i se take da jezdit,1.8 bych nedoporucil...
nataceci svetlomety jsou dobra vec ale pokud nedej boze trefis predek tak cena opravy prevysuje vetsinou cenu auta.
zesilovac v kufru mit nebudes protoze je v predu pod kastlikem spolujezdce
s audiem je to no za me nic moc,jedine co tam snad RNEG hrave obstojne...
s cenou je to asi tak ze na kvalitu se musi cekat a jako takovou je ji potreba zaplatit...jinak receno nekupul to nejlevnejsi co nejdes s tim ze si to nejak postupne das do kupy,protoze zjistis casem ze uz jsi v tom x2 kupni ceny a stejne to neni porad ono
trochu offtopic ale co je to ku.va dnes za modu si s autem kupovat zaroven i diagnostiku ? :nevim
k veci..myslim ze ve tvem pripade bych si do toho auta sednul a vyzkousel vse co te zajima...je to to nejlepsi co muzes udelat
jinak tahle C5II je asi posledni model co neni uplne financne a servisne narocny
urcite si dej pozor na to aby jsi mel CAN model,cili po roce 2005,radeji 2006+
s motorem 3.0i V6 ve slusnem stavu se ti bude asi blbe shanet..s 2.0i se take da jezdit,1.8 bych nedoporucil...
nataceci svetlomety jsou dobra vec ale pokud nedej boze trefis predek tak cena opravy prevysuje vetsinou cenu auta.
zesilovac v kufru mit nebudes protoze je v predu pod kastlikem spolujezdce
s audiem je to no za me nic moc,jedine co tam snad RNEG hrave obstojne...
s cenou je to asi tak ze na kvalitu se musi cekat a jako takovou je ji potreba zaplatit...jinak receno nekupul to nejlevnejsi co nejdes s tim ze si to nejak postupne das do kupy,protoze zjistis casem ze uz jsi v tom x2 kupni ceny a stejne to neni porad ono
|
|
02.01.2018 19:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3122036
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
paulix96 napsal(a): Zdravím,
pohrávám si s mylenkou pořízení C5 I Ph2. Inu, naftu nemusím a pokud to je moné, vyhýbám se jí. Osobně se mi nejvíce líbí 3.0 V6. V Laguně II byl tenhle motor poměrně spolehlivý, ravý, ale spolehlivý. Jak to vypadá u C5? Není příli těký na přední nápravu? A co jiné benzínové motory? Samozřejmě jsem si četl vlákno o motorech, ale víte jak... Případně uvítám i zkuenosti s provozem na prdy dinosaurů (LPG).
Jak je to s elektrikou? Měl jsem dvojkovou Lagunu, take vím co to je patná elektronika. Jak to je se spolehlivostí? Rád si hraju s elektrikou, take si leccos opravím sám.
Hydraulika. Na svém Meganovi mám klasický podvozek, ale je to Coupé, take je poměrně tvrdý. Líbí se mi alternativa jedění na poltáři místo na prkénku. Sice mi to zase tolik nevadí, ale jezdím často přes Předlice v Ústí pod Labem a tam je to děravé jako čerstvá porce ementálu z Kauflandu. Je pravda, e je to spolehlivějí ne klasické podvozky?
Jak velký je kufr? Nejde mi o litry, ale spíe o to, jestli bych se v něm vyspal. Mám 2 metry, take čím delí tím líp. Osobně bych více preferoval liftback, protoe ten zadek je fakt pěkný. Ale netvrdím, e je to podmínkou, i kombík bych uvítal. Přeci jen se mi bude hodit praktičtějí vůz. Na druhou stranu, oproti mému Coupé je praktický i kufr na kolečkách. Zvlátě, kdy mám v kufru rezervu (LPG).
Audio. Docela důleité je pro mě audio a celková kvalita zvuku, případně odhlučnění. Jak na tom C5 je? Rád bych navigaci, ale e bych chtěl mít v kufru zesilovač se říct nedá. Vím, e byla i nějaká výbava, která zahrnuje JBL zesilovač a reproduktory.
Samozatmavovací vnitřní zpětné zrcátko. Má ho C5?
A v neposlední řadě samonatáčecí xenony. Jak moc jsou dobré? Zrovna tahle vychytávka mě docela láká.
Diagnostika. Jaký má PSA diagnostický nástroj? Mám sice Delphi, ale to je spíe takový kompromis.
Na konec asi cena. Myslíte, e je reálných nějakých 60-70 tisíc za vůz?
Díky!
Ahoj, mám 190 cm a v kombíku se vyspím celkem sluně, je potřeba vyhodit sedáky zadních sedadel aby tam byl prostor, protoe kdy jsou jen vyklopené tak je tam cca 170 cm. Oni tam jsou jen zacvaknuté na takových kulatinkách,take není potřeba nářadí ani nic roubovat.Jen vyháknu,dám na přední sedačky a vzadu je letitě. Akorát to chce vyplnit tu díru na zemi od konce opěradla (které je sklopené ) a předními sedáky. Spal jsem tam u několikrát a nebyl problém,dva lidi se tam vyspí.Samozřejmě hotel je hotel
Ty natáčecí Xenony mám a zatím NO PROBLEM - baví mě to jak se v zatáčkách hýbou. Je to ale větinou jen ve výbavě exculsive a má to a C5 II. (od roku 2004 nebo 05? teď nevím) . Ty první C5 I. mají xenony co se nehýbou. Pozná to e mají takovou tu čočku/oko.
Podvozek ,to je kapitola sama pro sebe - prostě paráda i kdy staré Citroeny byli jetě lepí,teď u je to na mě tvrdý ale oproti klasickým tlumičům pořád nebe a dudy
S Hydraulikou větinou problémy nebývají. S elektro někdy ale v tom já nejsem ten pravý co by se měl vyjadřovat. Já zatím problém neměl.
Audio JBL tak nějak ujde, ádná hitparáda ale mě to stačí a ve srovnání s obyč. reproduktory to rozdíl je.
Navi je dobrá ani ne kvůli navi ale e ten display je velký,tak se tam vejde víc informací a nemusí člověk pořád přepínat zobrazení. Bez navi je taky dost problém přehrávat něco jiného ne CD nebo rádio. Navi má vstup v kastlíku na video a tam je červený a bílý konektor na zvuk take se tam dá píchnout mobil nebo Ipod.
Pak se jetě dá od někoho kdo ví jak na to dodělat kabel z rádia na konci s USB samicí,to snad jde i do rádia bez Navi .
Já zase benzíny nemusím a C5 je hlavně ropák,benzín se hledá patně, 2.0i má jen 5 kvaltů co na dálnici musí být opruz ( Moje zkuenost s Xantií 1.8, C5 bude asi víc odhlučněná) ale 6 je prostě 6. a tu ten benzín nemá...
Najít 2.0 benzín s Xenony a JBL bude asi těký oříek...
3.0 benzín má myslím jen automat a ten 6 má... Automat já miluju,tím jsem tu vyhláený
Take kdy benzín tak ten 3.0 . Tam asi naopak dost často bude navi a JBL a xenony asi vdy. Jene to zase bude trochu papat a kdy bude mít LPG , tak asi v kufru bude buď nádr nebo rezerva a to zase znemoňuje to spaní...
Taky se tu píe e opravy toho 3.0 jsou náročnějí na peněenku a třeba výfuk je prý dost drahý.
Ale kdy je opice,musí být i na banány
Samozatmavovací vnitřní zrcátko to mají asi vechny C5 ale já jsem asi lojza ale nikdy jsem si pořádně nevimnul jak to funguje. Nicméně mě nic neoslňuje
Ahoj, mám 190 cm a v kombíku se vyspím celkem sluně, je potřeba vyhodit sedáky zadních sedadel aby tam byl prostor, protoe kdy jsou jen vyklopené tak je tam cca 170 cm. Oni tam jsou jen zacvaknuté na takových kulatinkách,take není potřeba nářadí ani nic roubovat.Jen vyháknu,dám na přední sedačky a vzadu je letitě. Akorát to chce vyplnit tu díru na zemi od konce opěradla (které je sklopené ) a předními sedáky. Spal jsem tam u několikrát a nebyl problém,dva lidi se tam vyspí.Samozřejmě hotel je hotel :-))))
Ty natáčecí Xenony mám a zatím NO PROBLEM - baví mě to jak se v zatáčkách hýbou. Je to ale větinou jen ve výbavě exculsive a má to a C5 II. (od roku 2004 nebo 05? teď nevím) . Ty první C5 I. mají xenony co se nehýbou. Pozná to e mají takovou tu čočku/oko.
Podvozek ,to je kapitola sama pro sebe - prostě paráda i kdy staré Citroeny byli jetě lepí,teď u je to na mě tvrdý ale oproti klasickým tlumičům pořád nebe a dudy :-d
S Hydraulikou větinou problémy nebývají. S elektro někdy ale v tom já nejsem ten pravý co by se měl vyjadřovat. Já zatím problém neměl.
Audio JBL tak nějak ujde, ádná hitparáda ale mě to stačí a ve srovnání s obyč. reproduktory to rozdíl je.
Navi je dobrá ani ne kvůli navi ale e ten display je velký,tak se tam vejde víc informací a nemusí člověk pořád přepínat zobrazení. Bez navi je taky dost problém přehrávat něco jiného ne CD nebo rádio. Navi má vstup v kastlíku na video a tam je červený a bílý konektor na zvuk take se tam dá píchnout mobil nebo Ipod.
Pak se jetě dá od někoho kdo ví jak na to dodělat kabel z rádia na konci s USB samicí,to snad jde i do rádia bez Navi .
Já zase benzíny nemusím a C5 je hlavně ropák,benzín se hledá patně, 2.0i má jen 5 kvaltů co na dálnici musí být opruz ( Moje zkuenost s Xantií 1.8, C5 bude asi víc odhlučněná) ale 6 je prostě 6. a tu ten benzín nemá...
Najít 2.0 benzín s Xenony a JBL bude asi těký oříek... :nevim
3.0 benzín má myslím jen automat a ten 6 má... Automat já miluju,tím jsem tu vyhláený :-p
Take kdy benzín tak ten 3.0 . Tam asi naopak dost často bude navi a JBL a xenony asi vdy. Jene to zase bude trochu papat a kdy bude mít LPG , tak asi v kufru bude buď nádr nebo rezerva a to zase znemoňuje to spaní...
Taky se tu píe e opravy toho 3.0 jsou náročnějí na peněenku a třeba výfuk je prý dost drahý. :nevim
Ale kdy je opice,musí být i na banány :-))))
Samozatmavovací vnitřní zrcátko to mají asi vechny C5 ale já jsem asi lojza ale nikdy jsem si pořádně nevimnul jak to funguje. Nicméně mě nic neoslňuje :-d
|
|
02.01.2018 20:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3122067
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
paulix96 napsal(a): Zdravím,
pohrávám si s mylenkou pořízení C5 I Ph2. Inu, naftu nemusím a pokud to je moné, vyhýbám se jí.
at....
Preju ti hodne stesti. Je to jeden z mych vlhkych snu. 2006-2008, V6 3.0i v manualu, podle mne neexistuje, AM6 jedina moznost. Auto v dobrem servisovanem stavu bude minimalne za 5-8 tis . Jsou to posledni solidni auta stare skoly, nebo dinosauri, zalezi na uhlu pohledu.
Preju ti hodne stesti. Je to jeden z mych vlhkych snu. 2006-2008, V6 3.0i v manualu, podle mne neexistuje, AM6 jedina moznost. Auto v dobrem servisovanem stavu bude minimalne za 5-8 tis . Jsou to posledni solidni auta stare skoly, nebo dinosauri, zalezi na uhlu pohledu.
|
|
02.01.2018 20:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3122070
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v manualu neni,pouze AM6
v manualu neni,pouze AM6
|
|
02.01.2018 21:47 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3122115
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..a hlavne jeste s debilnim predpotopnim menicem...hrozny..
..a hlavne jeste s debilnim predpotopnim menicem...hrozny..
|
|
10.01.2018 22:49 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123630
|
|
Majer
|
Město: Krnov, Auto: Fiat Punto I | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím,
Mám v plánu po delí době investovat do koupě auta a po dohodě s přítelkyní padlo rozhodnutí právě na C5. Podmínkou bylo aby to byl benzín, jeliko to bude auto na kratí vzdálenosti, občas dovolená. Co jsem zjioval tak do motorizace 1.6 se nevyplatilo jít, tak jsem pokukoval po inzerátech s 1,8 a 2.0i motorem. podařilo se mi najít tyto dva krasavce, ovem jako úplnej lajk okolo aut (vím jen co jsem se dočetl zde a v recenzích ) si nejsem jistý které si vybrat. Jde hlavně o to aby to auto vydrelo s dobrou péčí dalích 5-6 let.
Proto bych vás rád poprosil o radu, na co se mám při koupi dívat a zaměřit, co pohlídat co ozkouet, jeliko je jedno auto přes celou ČR a druhé v podstatě také (500 a 200km od domova ) budu mít pouze jednu monost se na něj podívat.
Moto 1.8 .link.
VIN: VF7RD6FYC54031741
Moto 2.0i .link.
VIN: VF7RDRFJC54004033
Díky za kadý názor a radu
Zdravím,
Mám v plánu po delí době investovat do koupě auta a po dohodě s přítelkyní padlo rozhodnutí právě na C5. Podmínkou bylo aby to byl benzín, jeliko to bude auto na kratí vzdálenosti, občas dovolená. Co jsem zjioval tak do motorizace 1.6 se nevyplatilo jít, tak jsem pokukoval po inzerátech s 1,8 a 2.0i motorem. podařilo se mi najít tyto dva krasavce, ovem jako úplnej lajk okolo aut (vím jen co jsem se dočetl zde a v recenzích :nevim ) si nejsem jistý které si vybrat. Jde hlavně o to aby to auto vydrelo s dobrou péčí dalích 5-6 let.
Proto bych vás rád poprosil o radu, na co se mám při koupi dívat a zaměřit, co pohlídat co ozkouet, jeliko je jedno auto přes celou ČR a druhé v podstatě také (500 a 200km od domova :-(((( ) budu mít pouze jednu monost se na něj podívat.
Moto 1.8 https://auto.bazos.cz/inzerat/83982313/Citron-C5-18-92kwr09sknihanovaSTK.php
VIN: VF7RD6FYC54031741
Moto 2.0i https://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/17093737?goFrom=list
VIN: VF7RDRFJC54004033
Díky za kadý názor a radu :palec
|
|
10.01.2018 22:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123631
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ta 1.8 je na drátech. C5 bez hydractivu nedává smysl.
Ta 1.8 je na drátech. C5 bez hydractivu nedává smysl.
|
|
10.01.2018 23:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123644
|
|
Majer
|
Město: Krnov, Auto: Fiat Punto I | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Mikra napsal(a): Ta 1.8 je na drátech. C5 bez hydractivu nedává smysl.
Ok take 1.8 je "out" co jsem četl tak ty 2.0i se vyráběly často taky bez toho hydractivu? Je ance e u tohoto konkrétního ten hydractiv je? Nebo jak to můu zjistit?
Ok take 1.8 je "out" co jsem četl tak ty 2.0i se vyráběly často taky bez toho hydractivu? Je ance e u tohoto konkrétního ten hydractiv je? Nebo jak to můu zjistit?
|
|
10.01.2018 23:40 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123645
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Majer napsal(a): Zdravím,
Mám v plánu po delí době investovat do koupě auta a po dohodě s přítelkyní padlo rozhodnutí právě na atd.....
celkove problem je s benzinovymi c5 x7, nejsou. Nebyly ve sve dobe free a cool. Citroen c5 bez hydractivu, te musi motivovat pouze designem, protoze jakmile nema citroen hydroaktivni podvozek, spada mezi vsechny ostatni auta a mizi jeho podstatna vyhoda. Proste tohle auto vymre a s nim zapadne i citroen.
celkove problem je s benzinovymi c5 x7, nejsou. Nebyly ve sve dobe free a cool. Citroen c5 bez hydractivu, te musi motivovat pouze designem, protoze jakmile nema citroen hydroaktivni podvozek, spada mezi vsechny ostatni auta a mizi jeho podstatna vyhoda. Proste tohle auto vymre a s nim zapadne i citroen.
|
|
10.01.2018 23:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123646
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Majer napsal(a): Ok take 1.8 je "out" co jsem četl tak ty 2.0i se vyráběly často taky bez toho hydractivu? Je ance e u tohoto konkrétního ten hydractiv je? Nebo jak to můu zjistit?
hydra ma tlacitka nahoru-dolu, pruzici koule a v podbezich nejsou pruziny. Prodejce to fotil tak, aby to nebylo videt. Znali to vyctou z VIN kodu v systemu.
hydra ma tlacitka nahoru-dolu, pruzici koule a v podbezich nejsou pruziny. Prodejce to fotil tak, aby to nebylo videt. Znali to vyctou z VIN kodu v systemu.
|
|
11.01.2018 01:29 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123670
|
|
zdenycit
|
Město: Tupadly, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ten 2.0i má hydrauliku,na fotkách je to vidět.
Ten 2.0i má hydrauliku,na fotkách je to vidět.
|
|
11.01.2018 02:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123675
|
|
Majer
|
Město: Krnov, Auto: Fiat Punto I | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ok ty koule jsou viditelné u foto s motorem na té 2.0i, zkusím to tedy zajet omrknout a ozkouet co bude v silách Dočetl jsem se zde e bývá problém s chodem na 3 válce, občas nedrí páté dveře, vyzkouet vechnu elektroniku co se dá, jetě nějaká rada na co si dát pozor? Nemám monost dotáhnout zkuenějího automechanika 200km daleko tak na to budu sám Kadopádně díky moc za rady .
Ok ty koule jsou viditelné u foto s motorem na té 2.0i, zkusím to tedy zajet omrknout a ozkouet co bude v silách :-d Dočetl jsem se zde e bývá problém s chodem na 3 válce, občas nedrí páté dveře, vyzkouet vechnu elektroniku co se dá, jetě nějaká rada na co si dát pozor? Nemám monost dotáhnout zkuenějího automechanika 200km daleko tak na to budu sám :-d Kadopádně díky moc za rady :palec .
|
|
11.01.2018 05:46 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123676
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Ta 2.0 je v inzerci minimálně rok, před rokem byla za 167 000 Kč. Zkusil bych to pouít při vyjednávání o ceně. Je trochu otázka, proč se to auto prodává tak dlouho. Nafáků je vude plno, benzín se patně shání a o tenhle nikdo nemá zájem ?
Ta 2.0 je v inzerci minimálně rok, před rokem byla za 167 000 Kč. Zkusil bych to pouít při vyjednávání o ceně. Je trochu otázka, proč se to auto prodává tak dlouho. Nafáků je vude plno, benzín se patně shání a o tenhle nikdo nemá zájem ?
|
|
11.01.2018 08:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123693
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
1.8 urcite nebrat,duvodu je hodne a jsou tady popsany
2.0 je lepsi volba nicmene nevim jestli zrovna tebou vybrany bude to prave
vzhledem k tomu ze uz je v inzerci pomerne dlouho..muze to znamena problem ale nemusi to znamenat nic
auto ujelo prvni za dva roky cca 125000,pokud auto zustalo majiteli treba dalsich 2-3 roky muzeme zaspekulovat a spocitat si probeh,protoze vyfocena serviska je podvrh
kazdopadne bych pro auto vyrazil s nekmy kdo tomu rozumi
1.8 urcite nebrat,duvodu je hodne a jsou tady popsany
2.0 je lepsi volba nicmene nevim jestli zrovna tebou vybrany bude to prave
vzhledem k tomu ze uz je v inzerci pomerne dlouho..muze to znamena problem ale nemusi to znamenat nic
auto ujelo prvni za dva roky cca 125000,pokud auto zustalo majiteli treba dalsich 2-3 roky muzeme zaspekulovat a spocitat si probeh,protoze vyfocena serviska je podvrh
kazdopadne bych pro auto vyrazil s nekmy kdo tomu rozumi
Přílohy: VF7RDRFJC54004033.pdf ( 33131b ) - |
|
11.01.2018 10:39 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3123729
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Serviska podvrh nebude. Já tam vidím, e za 4 roky to mělo najeto 65955, co přesně odpovídá zápisu v servisce. Ten poslední zápis je evidentně chybně zapsaný. Pak nejspí auto změnilo majitele, který s tím jezdil více, dalí záznam v servisce je 35000 km/ rok. Pak serviska končí, protoe auto stojí rok na placu, je v historii mezera 3 roky, take by ty km mohly i odpovídat. Otázka je, jak o auto bylo pečováno. První majitel asi do autorizáku jezdil jen s reklamacemi, druhý asi servisoval po cca 35000 a pak se na autorizák rovně vykalal. Nebo to prodal dál, to u jsou takové spekulace.
Vzít si s sebou někoho kdo tomu rozumí je dobrý nápad. Ideálně specialistu na Citroeny s diagnostikou. Zkus nějakého z klubu. Nebo se domluvit na prohlídce v nejbliím autorizáku, nebude to a tak velký náklad navíc.
Serviska podvrh nebude. Já tam vidím, e za 4 roky to mělo najeto 65955, co přesně odpovídá zápisu v servisce. Ten poslední zápis je evidentně chybně zapsaný. Pak nejspí auto změnilo majitele, který s tím jezdil více, dalí záznam v servisce je 35000 km/ rok. Pak serviska končí, protoe auto stojí rok na placu, je v historii mezera 3 roky, take by ty km mohly i odpovídat. Otázka je, jak o auto bylo pečováno. První majitel asi do autorizáku jezdil jen s reklamacemi, druhý asi servisoval po cca 35000 a pak se na autorizák rovně vykalal. Nebo to prodal dál, to u jsou takové spekulace.
Vzít si s sebou někoho kdo tomu rozumí je dobrý nápad. Ideálně specialistu na Citroeny s diagnostikou. Zkus nějakého z klubu. Nebo se domluvit na prohlídce v nejbliím autorizáku, nebude to a tak velký náklad navíc.
|
|
| |
|
|