| | |
14.12.2010 22:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2365988
|
|
funtomas
|
Město: Roudnička - HK, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
hm hm no nepotěili jste mě, je tu někdo s nějakou pozitvní zkueností s 1.6? jezdí jich přeci jen dost..
hm hm:-( no nepotěili jste mě, je tu někdo s nějakou pozitvní zkueností s 1.6? jezdí jich přeci jen dost..
|
|
14.12.2010 22:21 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2365989
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
zatial,čo som zistil prečo áno je:Bosch vstreky,daju sa repasovat na rozdiel od 2.0 čo majú siemens,zotrvačník sa dá u tie lacnejie zohnat,turbo tuím tie u vedia repasovat a fap do 180 000 pokoj,spotreba áno zimná 5,4 v lete liter dole
zatial,čo som zistil prečo áno je:Bosch vstreky,daju sa repasovat na rozdiel od 2.0 čo majú siemens,zotrvačník sa dá u tie lacnejie zohnat,turbo tuím tie u vedia repasovat a fap do 180 000 pokoj:-d,spotreba áno zimná 5,4 v lete liter dole;-)
|
|
14.12.2010 22:25 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2365991
|
|
Saturnin
|
Město: , Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
jumep napsal(a): bohuzial sa mi tu premele pomerne malo aut, z toho 1.6 ani jedna ma nepresvedcila zeby som do nej siel ...
ako nechcem sa nijako dotknut ... mozes mat dobry kus a nikdy na nic nenatrafit
tu sa skor teraz jedna o to ze niekto si nieco ide kupit, moje slova su ze toto by som ano a toto nie, je to stale kazdeho zvazenie
musime si za dalsie uvedomit ze 90% tych aut su firemne auta a k tym sa nikdy majitelia moc dobre nechovaju, sak co je to firemne, odjazdi svoje a pojde prec ...
OK, naprosto v pořádku, koneckonců fórum je od toho, aby kadý vyjádřil svůj názor, ale ne kadý do toho vidí tak, jako vy kluci ikovný Nicméně mám dotaz: na kolika procentech motorů se projeví problémy? Někdy to na mě dělá dojem, e pokud se narazí na problém, zavrhne se celá série.
OK, naprosto v pořádku, koneckonců fórum je od toho, aby kadý vyjádřil svůj názor, ale ne kadý do toho vidí tak, jako vy kluci ikovný ;-) Nicméně mám dotaz: na kolika procentech motorů se projeví problémy? Někdy to na mě dělá dojem, e pokud se narazí na problém, zavrhne se celá série.
|
|
14.12.2010 22:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2365992
|
|
jumep
|
|
|
co som tu mal 1.6, tak okrem pistovej som snad pocul ze vsetky 1.6 ktore tu boli nieco riesili ....
a pista sa uz teraz radsej neprizna
edit: cize z mohjo hladiska 90% (ale to je velmi nesmerodajne, mne sa tu toho premele dost malo)
co som tu mal 1.6, tak okrem pistovej som snad pocul ze vsetky 1.6 ktore tu boli nieco riesili ....
a pista sa uz teraz radsej neprizna :)
edit: cize z mohjo hladiska 90% (ale to je velmi nesmerodajne, mne sa tu toho premele dost malo)
|
|
14.12.2010 22:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2365993
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pista napsal(a): zatial,čo som zistil prečo áno je:Bosch vstreky,daju sa repasovat na rozdiel od 2.0 čo majú siemens,zotrvačník sa dá u tie lacnejie zohnat,turbo tuím tie u vedia repasovat a fap do 180 000 pokoj ,spotreba áno zimná 5,4 v lete liter dole
ano vstriky se daji repasovat,ale je po pouze repas
prumerne repas je 12-14 nebo take 30 ..to uz tu jednou nekdo resil,myslim c5vyskov ?
siemens se repasovat nedaji ale NOVE vstriky vychazeji cca 22 000
repasovane znamena opravene...levne neznamena vzdy dobre
pri vymene turba se nemeni jen turbo ale spoustu dalsich veci jako olejove cerpadlo,vana,trubky atd...coz moc lidi nedela natoz aby vedela
ano vstriky se daji repasovat,ale je po pouze repas
prumerne repas je 12-14 nebo take 30 ..to uz tu jednou nekdo resil,myslim c5vyskov ?
siemens se repasovat nedaji ale NOVE vstriky vychazeji cca 22 000
repasovane znamena opravene...levne neznamena vzdy dobre
pri vymene turba se nemeni jen turbo ale spoustu dalsich veci jako olejove cerpadlo,vana,trubky atd...coz moc lidi nedela natoz aby vedela :(
|
|
14.12.2010 22:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2365994
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
proti vkusu ádní gust,kto jazdí v meste tak jednoznačne automat+naj motor,1,6 je prímestské auto,nie na moc dlhé trate a nie na velmi krátke!Musí sa nechat zohriat,častejie menit vzduchoví filter,aditívovat palivo,nechodit pod otáčky..dá sa sním jazdit aj portovejie,samozrejme e nie v alpách atd...
proti vkusu ádní gust,kto jazdí v meste tak jednoznačne automat+naj motor:palec,1,6 je prímestské auto,nie na moc dlhé trate a nie na velmi krátke!Musí sa nechat zohriat,častejie menit vzduchoví filter,aditívovat palivo,nechodit pod otáčky.;-).dá sa sním jazdit aj portovejie,samozrejme e nie v alpách atd...
|
|
14.12.2010 23:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366000
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak to mi neda, abych se nepripojil
Spolehlivost 1,6hdi hodnotit nebudu, mozna jsem mel smulu na kus a menil jsem vse vyse zminovane vcetne motoru.
Jinak je to jak pise pista. 1,6 neni na dlouhe trate, neni na kratke trate, s prazdnym autem jede docela dobre... Ale kdo si koupi skoro 5 metrove auto a bude s nim jezdit prazdnym pri meste? Spotreba je krasna dokud nejedete: po meste/po dalnici/nalozeni. Jinak cca 6. Budiz, ale neni lepsi mit 6,5 a o ctvrtinu vic vykonu?
Pres tento negativni nazor jsem ale se svym autem (uz) velice spokojen a shrnul bych to podobne jak tusim Zdenek Sverak v Trhaku: Jak se vam pracovalo s reziserem xxx? Ano, ale pristi film bych radeji tocil s nekym jinym
Tak to mi neda, abych se nepripojil :-d
Spolehlivost 1,6hdi hodnotit nebudu, mozna jsem mel smulu na kus a menil jsem vse vyse zminovane vcetne motoru.
Jinak je to jak pise pista. 1,6 neni na dlouhe trate, neni na kratke trate, s prazdnym autem jede docela dobre... Ale kdo si koupi skoro 5 metrove auto a bude s nim jezdit prazdnym pri meste? Spotreba je krasna dokud nejedete: po meste/po dalnici/nalozeni. Jinak cca 6. Budiz, ale neni lepsi mit 6,5 a o ctvrtinu vic vykonu?
Pres tento negativni nazor jsem ale se svym autem (uz) velice spokojen a shrnul bych to podobne jak tusim Zdenek Sverak v Trhaku: Jak se vam pracovalo s reziserem xxx? Ano, ale pristi film bych radeji tocil s nekym jinym:-d
|
|
15.12.2010 06:03 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366001
|
|
tomc
|
|
|
1,6HDI při vyích rychlostech připomíná mixerco opravdu ivotnosti nepřidá tento motor bych dal tak do saxa tam by pracoval daleko uspěněji
1,6HDI při vyích rychlostech připomíná mixer:-(co opravdu ivotnosti nepřidá:-(((( tento motor bych dal tak do saxa tam by pracoval daleko uspěněji:palec
|
|
15.12.2010 09:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366003
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
funtomas napsal(a): hm hm no nepotěili jste mě, je tu někdo s nějakou pozitvní zkueností s 1.6? jezdí jich přeci jen dost..
Sice mám auto jen cca 3/4 roku a najeto 12000km ale nemůu si stěovat.
Řeil jsem jen jeden opravdový problém (po neúspěném hledání ve dvou servisech objevena nefungující regulace turba - zborcená plastová podtlaková hadička - oprava 20 Kč a hodina času). Celkové náklady na údrbu, co to auto mám, jsou cca 3500,- (zatím jsem po koupi nedělal rozvody, budou na jaře, přítí rok mě jetě čekají zadní brzdiče a asi výměna LDS a chlad. kapaliny)
Pokud bych se více pohyboval po dálnicích, nebo denně vozil partu stokilových chlapů asi bych také chtěl dvoulitr se estikvaltem, ale na moje jedění (denně sám do práce 2x10km + víkendové pojíďky s rodinou po Čechách + párkrát ročně za příbuznými na Slovensko) mi to auto plně vyhovuje.
e to auto má výkon vyhnaný turbem akceptuju, snaím se ho zbytečně netrápit a turbo nevyuívat nadoraz, plyn na podlahu stejně selápnu maximálně tak 5x za rok .
S tím ohříváním bych to tak patně neviděl, ráno nastartuju, ne celé auto okrábu, tak u na přední sklo jde lehce ohřátý vzduch (led taje) a na půlce cesty do práce (5 km/10 minut) se začne hýbat ručička teploměru a vevnitř u začíná být příjemně.
Spotřeba je OK, mimoměsto 4.5-5, po Praze 5.5-6.5 (hodně záleí na provozu, popojídění v kolonách moc úsporné není), teď v zimě je to o něco více - netroufnu si po sněhu jezdit úsporně na neutrál.
Nikomu ten motor ale nevnucuju, kdo je zvyklý jezdit ostřeji a rychleji, ten by často narazil na horní hranici výkonu, odrovnal by ho dřív ne 2.0 a spotřeba by ho stejně neuchvátila.
Sice mám auto jen cca 3/4 roku a najeto 12000km ale nemůu si stěovat.
Řeil jsem jen jeden opravdový problém (po neúspěném hledání ve dvou servisech objevena nefungující regulace turba - zborcená plastová podtlaková hadička - oprava 20 Kč a hodina času). Celkové náklady na údrbu, co to auto mám, jsou cca 3500,- (zatím jsem po koupi nedělal rozvody, budou na jaře, přítí rok mě jetě čekají zadní brzdiče a asi výměna LDS a chlad. kapaliny)
Pokud bych se více pohyboval po dálnicích, nebo denně vozil partu stokilových chlapů asi bych také chtěl dvoulitr se estikvaltem, ale na moje jedění (denně sám do práce 2x10km + víkendové pojíďky s rodinou po Čechách + párkrát ročně za příbuznými na Slovensko) mi to auto plně vyhovuje.
e to auto má výkon vyhnaný turbem akceptuju, snaím se ho zbytečně netrápit a turbo nevyuívat nadoraz, plyn na podlahu stejně selápnu maximálně tak 5x za rok :-).
S tím ohříváním bych to tak patně neviděl, ráno nastartuju, ne celé auto okrábu, tak u na přední sklo jde lehce ohřátý vzduch (led taje) a na půlce cesty do práce (5 km/10 minut) se začne hýbat ručička teploměru a vevnitř u začíná být příjemně.
Spotřeba je OK, mimoměsto 4.5-5, po Praze 5.5-6.5 (hodně záleí na provozu, popojídění v kolonách moc úsporné není), teď v zimě je to o něco více - netroufnu si po sněhu jezdit úsporně na neutrál.
Nikomu ten motor ale nevnucuju, kdo je zvyklý jezdit ostřeji a rychleji, ten by často narazil na horní hranici výkonu, odrovnal by ho dřív ne 2.0 a spotřeba by ho stejně neuchvátila.
|
|
15.12.2010 17:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366022
|
|
DOUFAK
|
|
|
autodiag napsal(a): souhlas krome 2.0HDi
motor ktery se osazoval 5 let urcite neni vyvojovy..delal se jak 8 tak 16v
a je az na nejake mouchy ktere ma kazdy motor temer nesmrtelny a da se rict ze i usporny
coz se o 2,2 rict neda ani v jedne verzi,bohuzel....
ja v tom mam jasno benzinove motory moc nemusim ,kdyz uz tak 3.0 V6 ktery me oslovil ,ne vsak pristupem pri servisu
diesel je 2.0 HDi 100Kw (NE 103Kw) ...vyhovuje jak spotrebou tak kultivovanosti
taky bych do zavrhovanych motoru jeste pridal 2,7HDi,coz je ale vec novejsich modelu
Nechápu,co by mělo být VÝVOJOVÉHO na motoru 2.0Hdi.Je to NAPROSTO spolehlivý kus do města i ven s solidní úměrnou spotřebou stylu jízdy,reimu či nákladu...Trápím ho jí OSMÝ rok (250000km) a mimo rozvodů je ve původní.Spotřeba paliva je stálá a takté oleje. A samou chválu pějí lidé na 100 kW motory Hdi.
Nechápu,co by mělo být VÝVOJOVÉHO na motoru 2.0Hdi.Je to NAPROSTO spolehlivý kus do města i ven s solidní úměrnou spotřebou stylu jízdy,reimu či nákladu...Trápím ho jí OSMÝ rok (250000km) a mimo rozvodů je ve původní.Spotřeba paliva je stálá a takté oleje.;-) A samou chválu pějí lidé na 100 kW motory Hdi.
|
|
15.12.2010 17:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366024
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
autodiag napsal(a): souhlas krome 2.0HDi
motor ktery se osazoval 5 let urcite neni vyvojovy..delal se jak 8 tak 16v
a je az na nejake mouchy ktere ma kazdy motor temer nesmrtelny a da se rict ze i usporny
coz se o 2,2 rict neda ani v jedne verzi,bohuzel....
ja v tom mam jasno benzinove motory moc nemusim ,kdyz uz tak 3.0 V6 ktery me oslovil ,ne vsak pristupem pri servisu
diesel je 2.0 HDi 100Kw (NE 103Kw) ...vyhovuje jak spotrebou tak kultivovanosti
taky bych do zavrhovanych motoru jeste pridal 2,7HDi,coz je ale vec novejsich modelu
Muzes nejak vic rozvest proc 2.2 HDi ne? Konkretne ted posilhavam po C5 II s 2.2 HDi 125kW.
Muzes nejak vic rozvest proc 2.2 HDi ne? Konkretne ted posilhavam po C5 II s 2.2 HDi 125kW.
|
|
15.12.2010 17:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366026
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Georgie napsal(a): Muzes nejak vic rozvest proc 2.2 HDi ne? Konkretne ted posilhavam po C5 II s 2.2 HDi 125kW.
nerikam ze ne...nelze rict ze je spatny..jen je vuci 2.0 proste poruchovejsi,zravejsi a nakladnejsi na udrzbu...
2.2 HDi 125kW je oproti staremu jeste slozitejsi,zravejsi i nakladnejsi
me tyhle vlastnosti nevyhovuji..jinemu to treba nevadi.to uz si musi kazdy rozmyslet sam,ja osobne bych 2.2 HDi 125kW nevolil
nerikam ze ne...nelze rict ze je spatny..jen je vuci 2.0 proste poruchovejsi,zravejsi a nakladnejsi na udrzbu...
2.2 HDi 125kW je oproti staremu jeste slozitejsi,zravejsi i nakladnejsi :(
me tyhle vlastnosti nevyhovuji..jinemu to treba nevadi.to uz si musi kazdy rozmyslet sam,ja osobne bych 2.2 HDi 125kW nevolil
|
|
15.12.2010 18:26 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366030
|
|
ajsikcz
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
No od 2.2HDi 125kw me zrazovali pred 14dny v Citroenu, kdyz mi delali rozvody na 1.6Hdi (zatekla voda = hlucne) a nebyli z ni nadseni - jak pise diag prilis slozity motor, a jako bazarovka to nemusi byt uplne stastna volba.
3/2007 - 99tkm (original stav)
jinak po 3 mesicich uzivani a 9000 km ... mam tyto zkusenosti:
- velmi pomalu / nenaviji se pas ridice (spolujezdcuv jeste v norme) - pry klasicka zavada C5 (naposled jsem tohle zazil na favoritu)
- lupajici konzole sedacky ridice , opet dle fora bezne (slabe uchyceni sedacky/kolejnicek) na mem kusu reseno pri 24tkm v zaruce a jak vidno nepomohlo...
- nedomyslene sterace, pro odklopeni je nutne dosahnout servisni polohy, jinak ridicuv nelze odklopit --> jenze v zime kdyz je to cele od snehu a zmrzle tak jaksi nejde dat sterace do servisni polohy --> nechapu jak je nesmysl se servisni polohou napadl
- topeni nema vyduchy vzadu (resp. pouze pod sedackama) ==> zamlzene okna vzadu u auta za 750 atakujici vyssi stredni tridu skoda lec A4 do roku 2007 taky nema ale je o dost mensi...
- divny rozmer pneu 215/55 R16 "W" - i na zimu v TP ... coz se ani nedela (240kmh)
- siroka stredova konzole (prave koleno se dotyka)
+ neuveritelny komfort podvozku
+ nizky aerodynamicky hluk
+ spotreba cca 6,7 (s 1,4Hdi jsem mel 5,6 -> a vsichni jezdili pry za 4,2 "s nohou na podlaze maximalne 4,7" - takze neresim ... mam tezkou nohu nebo jsem realista ? ) neberu jizdu nekde po okresce 90kmh tam klidne 4,4 ...
+ obrovsky kufr , spousta mista v interieru
+ DARK rezim (SAAB flight mode) -> zhasnuti palubnich pristroju mimo rychlomeru
+ podarene ESP
+ super trakce diky hydractivu na snehu napr pri parkovani se mi nestava ze bych mel jedno kolo ve vzduchu
+ nataceci bixenony
no a pak klasika 1.6HDi -> nenadchne neurazi , ma mouchy a potrebuje dodrzovat prisne servisni intervaly.
jinak s 206 kombi 1,4HDi jsem objel celou Evropu (Gibraltar, Sicilie a jine chutovky ) vzdy jsem jezdil plne nalozeny ve 2 lidech a dalnice 150kmh trvale @ 3500ot.-min. (pri 40°C ve stinu) servis dle predpisu vyrobce a 142 tkm to najelo bez jedine zavady ... takze si myslim ze neni problem motor tocit kdyz ma dobry olej
==> proto 1,6HDi nepodtacet nesnasi to ... byt to pusobi diky utlumeni ze se nic nedeje ...
a zaver priste uz 2.0HDi ...
napisu ve 200tkm az ji za 2 roky prodavat
PS: a je to stejne lego jako kazde auto s BSI takze se da ruzne podomacku "dokupovat" vybava za priplatek
No od 2.2HDi 125kw me zrazovali pred 14dny v Citroenu, kdyz mi delali rozvody na 1.6Hdi (zatekla voda = hlucne) a nebyli z ni nadseni - jak pise diag prilis slozity motor, a jako bazarovka to nemusi byt uplne stastna volba.
3/2007 - 99tkm (original stav)
jinak po 3 mesicich uzivani a 9000 km ... mam tyto zkusenosti:
- velmi pomalu / nenaviji se pas ridice (spolujezdcuv jeste v norme) - pry klasicka zavada C5 (naposled jsem tohle zazil na favoritu)
- lupajici konzole sedacky ridice , opet dle fora bezne (slabe uchyceni sedacky/kolejnicek) na mem kusu reseno pri 24tkm v zaruce a jak vidno nepomohlo...
- nedomyslene sterace, pro odklopeni je nutne dosahnout servisni polohy, jinak ridicuv nelze odklopit --> jenze v zime kdyz je to cele od snehu a zmrzle tak jaksi nejde dat sterace do servisni polohy --> nechapu jak je nesmysl se servisni polohou napadl
- topeni nema vyduchy vzadu (resp. pouze pod sedackama) ==> zamlzene okna vzadu u auta za 750 atakujici vyssi stredni tridu skoda lec A4 do roku 2007 taky nema :-) ale je o dost mensi...
- divny rozmer pneu 215/55 R16 "W" - i na zimu v TP ... coz se ani nedela ;-) (240kmh)
- siroka stredova konzole (prave koleno se dotyka)
+ neuveritelny komfort podvozku
+ nizky aerodynamicky hluk
+ spotreba cca 6,7 (s 1,4Hdi jsem mel 5,6 -> a vsichni jezdili pry za 4,2 "s nohou na podlaze maximalne 4,7" - takze neresim ... mam tezkou nohu nebo jsem realista ? ) neberu jizdu nekde po okresce 90kmh tam klidne 4,4 ...
+ obrovsky kufr , spousta mista v interieru
+ DARK rezim (SAAB flight mode) -> zhasnuti palubnich pristroju mimo rychlomeru
+ podarene ESP
+ super trakce diky hydractivu na snehu napr pri parkovani se mi nestava ze bych mel jedno kolo ve vzduchu
+ nataceci bixenony
no a pak klasika 1.6HDi -> nenadchne neurazi , ma mouchy a potrebuje dodrzovat prisne servisni intervaly.
jinak s 206 kombi 1,4HDi jsem objel celou Evropu (Gibraltar, Sicilie a jine chutovky ) vzdy jsem jezdil plne nalozeny ve 2 lidech a dalnice 150kmh trvale @ 3500ot.-min. (pri 40°C ve stinu) servis dle predpisu vyrobce a 142 tkm to najelo bez jedine zavady ... takze si myslim ze neni problem motor tocit kdyz ma dobry olej
==> proto 1,6HDi nepodtacet nesnasi to ... byt to pusobi diky utlumeni ze se nic nedeje ...
a zaver priste uz 2.0HDi ...
napisu ve 200tkm az ji za 2 roky prodavat :-)
PS: a je to stejne lego jako kazde auto s BSI takze se da ruzne podomacku "dokupovat" vybava za priplatek :-)
|
|
15.12.2010 20:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366051
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja vim ze budu za rejpala,jak jinak ale co je dlouheho natom popsat co je na pres 5 let hojne pouzivanem motoru vyvojoveho nebo spatneho
ja za sebe jsem za dob co se motory v PSA motaji neprisel na zadnou zaludnost ci vadu
kdyz mas nazor za kterym si stojis,je tvuj a nekde jsi ho jen nevycetl,tak se za nej postav a obhaj ho
ja vim ze budu za rejpala,jak jinak :) ale co je dlouheho natom popsat co je na pres 5 let hojne pouzivanem motoru vyvojoveho nebo spatneho :nevim
ja za sebe jsem za dob co se motory v PSA motaji neprisel na zadnou zaludnost ci vadu :nevim
kdyz mas nazor za kterym si stojis,je tvuj a nekde jsi ho jen nevycetl,tak se za nej postav a obhaj ho
|
|
17.12.2010 22:19 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2366245
|
|
funtomas
|
Město: Roudnička - HK, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Díky vem za rady a zkuenosti, asi by mi 1,6 stačila, jak psal TomasT: Pokud bych se více pohyboval na dálnicích, nebo vozil partu stokilových chlapů, tak by byl dvoulitr jasná volba. Já jezdím větinou sám, nebo se psem, cca 20% město, 60% státovka 15% okresky a dálnice asi jen 5%, denní nájezd 100 - 300 km, pak o víkendu s dětma k babičce, v zimě na hory, výlety a někdy ňáká dovolená. Jezdím (aspoň si myslím) celkem s lehkou nohou, u Xantie se přes léto vejdu do 6l. Nelpím nijak na výi povinného ručení nebo spotřebě, ale i u dvoulitru se určitě můe objevit nějaká závada, a tak se asi budu rozhodovat podle stavu auta. vem co jsou dnes na srazu: příjemnou kocovinu... (já si ji uíval dneska)
Díky vem za rady a zkuenosti, asi by mi 1,6 stačila, jak psal TomasT: Pokud bych se více pohyboval na dálnicích, nebo vozil partu stokilových chlapů:-d, tak by byl dvoulitr jasná volba. Já jezdím větinou sám, nebo se psem, cca 20% město, 60% státovka 15% okresky a dálnice asi jen 5%, denní nájezd 100 - 300 km, pak o víkendu s dětma k babičce, v zimě na hory, výlety a někdy ňáká dovolená. Jezdím (aspoň si myslím) celkem s lehkou nohou, u Xantie se přes léto vejdu do 6l. Nelpím nijak na výi povinného ručení nebo spotřebě, ale i u dvoulitru se určitě můe objevit nějaká závada, a tak se asi budu rozhodovat podle stavu auta. ;-) vem co jsou dnes na srazu: příjemnou kocovinu...:-) (já si ji uíval dneska)
|
|
| |
|
|