| | |
03.11.2016 22:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008352
|
|
vos.pe
|
|
|
Podle mě jsou u x7 nesrovnatelně lepí jízdní vlastnosti proti c5 II.Nápravy jsou zcela jiné. Pérování rovně komfortnějí. (Měl jsem ale jen 4 koule )
Podle mě jsou u x7 nesrovnatelně lepí jízdní vlastnosti proti c5 II.Nápravy jsou zcela jiné. Pérování rovně komfortnějí. (Měl jsem ale jen 4 koule )
|
|
04.11.2016 07:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008421
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tady je toho o X7 snad dost ne?.link.
Jinak mě baví e se to pořád dokola mění - jednou houpe víc stará a nová je moc tuhá a podruhé je zase X7 pohodlnějí a komfortnějí,tak soudruzi u fakt nevím jak to tedy je...
A co já pochopil, tak X7 je asi na údrbu draí - o těch nápravách je tam toho vic ne dost a e stačí kdy je něco volné a u je z toho "tanečnice"
Olej do AP je prý také jiný /draí
A ty pneumatiky jsou taky za víc ne 16" na II....
Na druhou stranu kdy u jsi starou C5 měl tak proč nejít zas o level dál Take jsme zase tam kde jsme byli na začátku
Tady je toho o X7 snad dost ne?http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze-o-c5/168329-c5-x7-alias-c5-iii/14/
Jinak mě baví e se to pořád dokola mění - jednou houpe víc stará a nová je moc tuhá a podruhé je zase X7 pohodlnějí a komfortnějí,tak soudruzi u fakt nevím jak to tedy je...:nevim
A co já pochopil, tak X7 je asi na údrbu draí - o těch nápravách je tam toho vic ne dost a e stačí kdy je něco volné a u je z toho "tanečnice" :-d
Olej do AP je prý také jiný /draí :nevim
A ty pneumatiky jsou taky za víc ne 16" na II....
Na druhou stranu kdy u jsi starou C5 měl tak proč nejít zas o level dál ;-) Take jsme zase tam kde jsme byli na začátku :-))))
|
|
04.11.2016 09:22 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008455
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
Souhlasim s Hellmutem. Je to jak na houpacce a pokazde jsou jine "reference".
Jestli to nebude tim, ze kazdy mame na vec jiny subjektivni pohled a tim i nazor. Zaroven si myslim, ze podstatnou roli v tom jake to ci ono auto je je jeho stari a potazmo technicky stav. Nove auto se bude chovat uplne jinak, nez stare. A take dobre servisovane stare auto se bude chovat jinak nez spatne servisovane "nove" auto. A to nemluvim o vybave podvozku ....
Z osobni zkusenosti muzu rict, ze kdyz jsem pri prvni projizdce presedl ze sve stare C5 do nove, byl jsem zcela unesen z toho, jak se auto houpalo a chovalo (rozumej ta nova C5). Ale kdyz jsem pak presedl po par tydnech jezdeni v nove C5 do sve stare a byl jsem se projet, mel jsem uplne stejny pocit
Jestli ono to nebude proste tim, ze to bylo JINE! A ta zmena, kterou clovek prozije presednutim z jednoho auta do druheho, ho nuti rict, ze to bylo horsi, nebo lepsi
Tezko tu z nas nekdo bude schopny porovnat novou C5 I ci II s novou C5 III (X7), neni to realne.
Nedilnou soucasti teto problematiky je cena servisu, myslim ze to vyplyva predevsim z toho co jsem rikal, ze C5 III je novejsi model a logicky tak jsou na nej vsechny veci drazsi, bylo to tak i predeslych modelu, kdyz byl "jejich cas". Opet zde hraje dalsi roli i to, ze C5 III je technologicky koplikovanejsi...
Tot muj nazor na tuto problematiku srovnavani C5I, C5 II a C5 III
Souhlasim s Hellmutem. Je to jak na houpacce a pokazde jsou jine "reference".
Jestli to nebude tim, ze kazdy mame na vec jiny subjektivni pohled a tim i nazor. Zaroven si myslim, ze podstatnou roli v tom jake to ci ono auto je je jeho stari a potazmo technicky stav. Nove auto se bude chovat uplne jinak, nez stare. A take dobre servisovane stare auto se bude chovat jinak nez spatne servisovane "nove" auto. A to nemluvim o vybave podvozku ....
Z osobni zkusenosti muzu rict, ze kdyz jsem pri prvni projizdce presedl ze sve stare C5 do nove, byl jsem zcela unesen z toho, jak se auto houpalo a chovalo (rozumej ta nova C5). Ale kdyz jsem pak presedl po par tydnech jezdeni v nove C5 do sve stare a byl jsem se projet, mel jsem uplne stejny pocit :)
Jestli ono to nebude proste tim, ze to bylo JINE! A ta zmena, kterou clovek prozije presednutim z jednoho auta do druheho, ho nuti rict, ze to bylo horsi, nebo lepsi :)
Tezko tu z nas nekdo bude schopny porovnat novou C5 I ci II s novou C5 III (X7), neni to realne.
Nedilnou soucasti teto problematiky je cena servisu, myslim ze to vyplyva predevsim z toho co jsem rikal, ze C5 III je novejsi model a logicky tak jsou na nej vsechny veci drazsi, bylo to tak i predeslych modelu, kdyz byl "jejich cas". Opet zde hraje dalsi roli i to, ze C5 III je technologicky koplikovanejsi...
Tot muj nazor na tuto problematiku srovnavani C5I, C5 II a C5 III
|
|
04.11.2016 09:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008457
|
|
vos.pe
|
|
|
Myslí e je dobré porovnat názory,nicméně nejdůleitějí je pouít zdravý rozum. Za totáče jsme také četli,i v odborném tisku,e nejlepí auto je Moskvič.Zdravý rozum to ale snadno vyřeil. Pak se samozřejmě nemohu ne hlasitě zasmát kdy čtu ,e pneu na x7 jsou draí ne na starou c 5.
Myslí e je dobré porovnat názory,nicméně nejdůleitějí je pouít zdravý rozum. Za totáče jsme také četli,i v odborném tisku,e nejlepí auto je Moskvič.Zdravý rozum to ale snadno vyřeil. Pak se samozřejmě nemohu ne hlasitě zasmát kdy čtu ,e pneu na x7 jsou draí ne na starou c 5. :-))))
|
|
04.11.2016 10:25 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008472
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Vos.pe - přeji hlasitý smích, ale nevím, čemu se směje. Samozřejmě jsou pneu na X7 draí ne na starý, protoe starý podle provedení má kola 15-16 a X7 má kola17. Myslím standardní provedení a ne nějaké tunění.
Vos.pe - přeji hlasitý smích, ale nevím, čemu se směje. Samozřejmě jsou pneu na X7 draí ne na starý, protoe starý podle provedení má kola 15-16 a X7 má kola17. Myslím standardní provedení a ne nějaké tunění.
|
|
04.11.2016 10:54 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008478
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Ty pneumatiky, moná je to směné ale bavili jsme se nedávno s Alxem a říkal e obout X7 vyjde skoro na dvacku a já obul za 14. Jasně kdo chce opici musí mít i na banány. Ale kdy se někdo rozhoduje mezi II a X7 je to dalí faktor k zamylení, pro někoho je 5000 pár drobných a někomu to přijde rozdíl.
A C6 je nádherná '!!! uvnitř i venku je to Citroën jak má být a ne kopie německého auta jako X7! Ale to je ta otázka vkusu. Zde v klubu je spousta lidí co mají C5 jen proto e je v bazaru levná, málo peněz hodně muziky.A X7 kupují i lidi co předelé Citroëny míjeli obloukem e byli "hnusný". Já měl vdy Citroën protoe to byl exot,extravagantní auto.I kdy nepopírám e cena za to mě vyhovuje Na X7 si nemůu zvyknout.Předek dobrý, volant dobrý ale tim to končí. Kdyby třeba zadek měla ve stylu Volva V 70 hned by to bylo lepí. Takhle je to mix Audi a BMW. To Peugeot 508 je větí "francouz"
C6 za stejné peníze jako X7? Jene kolik se jich "valí" po vrakoviti jako C5??? Z čeho brát orgány kdy je to celkem vzácný exemplář, kolik jich denně potkáváme?
Pořizovací cena moná stejná ale pak kdy rozbiju třeba světlo?
A hlavně není kombík
Ty pneumatiky, moná je to směné ale bavili jsme se nedávno s Alxem a říkal e obout X7 vyjde skoro na dvacku a já obul za 14. Jasně kdo chce opici musí mít i na banány. Ale kdy se někdo rozhoduje mezi II a X7 je to dalí faktor k zamylení, pro někoho je 5000 pár drobných a někomu to přijde rozdíl.
A C6 je nádherná '!!! uvnitř i venku je to Citroën jak má být a ne kopie německého auta jako X7! Ale to je ta otázka vkusu. Zde v klubu je spousta lidí co mají C5 jen proto e je v bazaru levná, málo peněz hodně muziky.A X7 kupují i lidi co předelé Citroëny míjeli obloukem e byli "hnusný". Já měl vdy Citroën protoe to byl exot,extravagantní auto.I kdy nepopírám e cena za to mě vyhovuje :-d Na X7 si nemůu zvyknout.Předek dobrý, volant dobrý ale tim to končí. Kdyby třeba zadek měla ve stylu Volva V 70 hned by to bylo lepí. Takhle je to mix Audi a BMW. To Peugeot 508 je větí "francouz"
C6 za stejné peníze jako X7? Jene kolik se jich "valí" po vrakoviti jako C5??? Z čeho brát orgány kdy je to celkem vzácný exemplář, kolik jich denně potkáváme?
Pořizovací cena moná stejná ale pak kdy rozbiju třeba světlo? :nevim:nevim:nevim
A hlavně není kombík :-(((( :-))))
|
|
04.11.2016 10:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008479
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
No X7 narocny na servis..to je dost diskutabilni. U predni napravy je nejdrazsi loziska na tehlicich. Ale novejsi modely uz je maji lepsi, jinak vsecky ostatni silentbloky stoji nekolik stokorun, zadna hruza. Taky je dost rozdil koupit si auto 10 let stare nebo treba 5 let stare. Kdyz si pamatuju co vsecko jsem za 6 let vymenit na stare C5tce, nebylo toho zrovna malo, protoze uz to auto melo proste svoje nejlepsi leta zasebou.
No X7 narocny na servis..to je dost diskutabilni. U predni napravy je nejdrazsi loziska na tehlicich. Ale novejsi modely uz je maji lepsi, jinak vsecky ostatni silentbloky stoji nekolik stokorun, zadna hruza. Taky je dost rozdil koupit si auto 10 let stare nebo treba 5 let stare. Kdyz si pamatuju co vsecko jsem za 6 let vymenit na stare C5tce, nebylo toho zrovna malo, protoze uz to auto melo proste svoje nejlepsi leta zasebou.
|
|
04.11.2016 11:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008482
|
|
ivanivan
|
|
|
Musím částečně souhlasit se vemi. Na vem je trochu pravdy a trochu subjektivního. Já nebral X7 z důvodů draí pořizovačky a údrby a větinou absence plné výbavy. Vzal jsem radi 2x C5II . Po X7 stále koukám, ale zrazuje mě koncernový vzhled a absence prostoru (versus C5II). Je pravda, e auta postupně stárnou a pomalu nebude z čeho vybírat (mluvím o hydraulice). U Citroenu bych asi chtěl skončit s C5 kombi (II nebo X7) a C6kou před domem .
P.S. Názor je jako díra do p....e, kadý ji má
Musím částečně souhlasit se vemi. Na vem je trochu pravdy a trochu subjektivního. Já nebral X7 z důvodů draí pořizovačky a údrby a větinou absence plné výbavy. Vzal jsem radi 2x C5II :palec . Po X7 stále koukám, ale zrazuje mě koncernový vzhled a absence prostoru (versus C5II). Je pravda, e auta postupně stárnou a pomalu nebude z čeho vybírat (mluvím o hydraulice). U Citroenu bych asi chtěl skončit s C5 kombi (II nebo X7) a C6kou před domem :-)))) .
P.S. Názor je jako díra do p....e, kadý ji má ;-)
|
|
04.11.2016 12:29 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008484
|
|
jruze
|
|
|
Nechtěl jsem se vyjadřovat ale nedá mi to : C6 a X 7 jsou .... sloité,drahé na opravy a postavené na 200000Km (a to vydrí bez velkých oprav tak 1/3), C6 je zezadu tak příerná e z mého pohledu to přehluí některé její výhody.C5 I a II byly a jsou auta která jsou schopna najet bezproblému 500 a milion Km a pořád to bude auto Nato u v zahraničí přili a dnes se dají sehnat i za pár korun a na spoustě míst se cena C5II rovná c6 a nebo X7 a opravovat za drahé peníze i kdy to asi jednou udělat budu muset(moná a to jen e budu chtít vyhovět eně) - já jsem spokojenej s mími C5 II.
Nechtěl jsem se vyjadřovat ale nedá mi to : C6 a X 7 jsou .... sloité,drahé na opravy a postavené na 200000Km (a to vydrí bez velkých oprav tak 1/3), C6 je zezadu tak příerná e z mého pohledu to přehluí některé její výhody.C5 I a II byly a jsou auta která jsou schopna najet bezproblému 500 a milion Km a pořád to bude auto;-) Nato u v zahraničí přili a dnes se dají sehnat i za pár korun a na spoustě míst se cena C5II rovná c6 a nebo X7 a opravovat za drahé peníze i kdy to asi jednou udělat budu muset(moná a to jen e budu chtít vyhovět eně) - já jsem spokojenej s mími C5 II.:palec
|
|
04.11.2016 12:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008485
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jetě k tomu obutí - na II jsem za 16" Goodyeary platil kolem 12 (kupováno co nejvýhodněji přes net), na X7 jsem koupil 17" Goodyeary v Citroenu za 14, bylo to o nějaký ten rok později take z části inflace... řekl bych e ceny jsou úplně nastejno.
Záleí jaký ročník chce kupovat, třeba 2008 X7 podle mě nemá smysl, to je lepí vzít 2007 II. Jednak X7 bude z náběhu výroby, nevychytaná, údrby bude potřebovat stejně (vzhledem ke sloitosti moná i víc) a bude to draí. Jestli bys bral X7 2011 nebo novějí (ideálně po faceliftu, zase by měl být vychytanějí), tak tam nemá smysl uvaovat o 5 let starí II...
Jetě k tomu obutí - na II jsem za 16" Goodyeary platil kolem 12 (kupováno co nejvýhodněji přes net), na X7 jsem koupil 17" Goodyeary v Citroenu za 14, bylo to o nějaký ten rok později take z části inflace... řekl bych e ceny jsou úplně nastejno.
Záleí jaký ročník chce kupovat, třeba 2008 X7 podle mě nemá smysl, to je lepí vzít 2007 II. Jednak X7 bude z náběhu výroby, nevychytaná, údrby bude potřebovat stejně (vzhledem ke sloitosti moná i víc) a bude to draí. Jestli bys bral X7 2011 nebo novějí (ideálně po faceliftu, zase by měl být vychytanějí), tak tam nemá smysl uvaovat o 5 let starí II...
|
|
04.11.2016 18:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008591
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
Cena pneu je samozrejme dana jejim rozmerem, u C5 I a II, jak uz se tu psalo, se jedna o 15" nebo 16", ale u C5 III uz je to 17", 18" a 19" a v 18" ci 19" uz jsou ceny velmi "zajimave". Takto to bylo asi mysleno
Cena pneu je samozrejme dana jejim rozmerem, u C5 I a II, jak uz se tu psalo, se jedna o 15" nebo 16", ale u C5 III uz je to 17", 18" a 19" a v 18" ci 19" uz jsou ceny velmi "zajimave". Takto to bylo asi mysleno :palec
|
|
04.11.2016 19:07 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008608
|
|
vos.pe
|
|
|
I trojky jsou na estnáctkách a i 16tky se dají koupit velmi drahé a naopak,jak kdo chce.
I trojky jsou na estnáctkách :-d a i 16tky se dají koupit velmi drahé a naopak,jak kdo chce. ;-)
|
|
04.11.2016 23:17 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008682
|
|
jruze
|
|
|
Máte hezké názory a z nich vyplývá e kadému vyhovuje něco jiného - za mne : jezdím ze spoustou aut z těchto tří verzí a kdy porovnám : X7 dlouhé trasy = proč né (to ale ze vemi) ale X7 zdaleka nesedí jako C5I i II a protoe jsem magor tak vyrovnávat X7 a její houpání do stran bych byl po stejné trase utahanej jak prase , na krátkých trasách se zatáčkami ?? nemohl bych dostat pokutu za rychlost(nebo by tam musela být tak 30Km/h - podotýkám e je to výsledek testu desítek aut(i kdy se zákaznickými auty nejezdím jako s mojema , ale některé testy mne nutí jet rychleji a přes zatáčky atd.. no X7 se chová o 50% hůř v zatáčkách (odskakuje,vlní se ) - je to ale logické proto se na závodech pouívají co nejkratí rozvory ,pevnějí stabylizátory atd.. - já se do vás v tomto případě raději nebudu plést= jsem jinej. mám jiné poadavky na stabilitu auta.
Máte hezké názory a z nich vyplývá e kadému vyhovuje něco jiného - za mne : jezdím ze spoustou aut z těchto tří verzí a kdy porovnám : X7 dlouhé trasy = proč né (to ale ze vemi) ale X7 zdaleka nesedí jako C5I i II a protoe jsem magor tak vyrovnávat X7 a její houpání do stran bych byl po stejné trase utahanej jak prase , na krátkých trasách se zatáčkami ?? nemohl bych dostat pokutu za rychlost(nebo by tam musela být tak 30Km/h - podotýkám e je to výsledek testu desítek aut(i kdy se zákaznickými auty nejezdím jako s mojema , ale některé testy mne nutí jet rychleji a přes zatáčky atd.. no X7 se chová o 50% hůř v zatáčkách (odskakuje,vlní se ) - je to ale logické proto se na závodech pouívají co nejkratí rozvory ,pevnějí stabylizátory atd.. - já se do vás v tomto případě raději nebudu plést= jsem jinej.;-) mám jiné poadavky na stabilitu auta.
|
|
04.11.2016 23:46 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008686
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
No, spociatko som bol docela vystresovany z toho, ze clovek trhol volantom a kolesa sa vytocili, lenze kasna este akoby chvilu isla svojim smerom. Uz som si na to zvykol. Tym nechcem povedat, ze by to nejak zle sedelo na ceste, v zakrutach, sedi dobre, len to chce zvyk. A ano, v zakrute a na nerovnostiach zadok uskoci
Ale ktore auto v strednej triede s dieslom ma sportoveho ducha? Ak sa aj najde, tak je potrebne spomenut si na podvozok C5ky a koli comu tam je. Prioritou je komfort
No, spociatko som bol docela vystresovany z toho, ze clovek trhol volantom a kolesa sa vytocili, lenze kasna este akoby chvilu isla svojim smerom. Uz som si na to zvykol. Tym nechcem povedat, ze by to nejak zle sedelo na ceste, v zakrutach, sedi dobre, len to chce zvyk. A ano, v zakrute a na nerovnostiach zadok uskoci
Ale ktore auto v strednej triede s dieslom ma sportoveho ducha? Ak sa aj najde, tak je potrebne spomenut si na podvozok C5ky a koli comu tam je. Prioritou je komfort
|
|
05.11.2016 13:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008760
|
|
jruze
|
|
|
Souhlasím - jen jestli to není důvod(X7 je měkoučká v 10-15cm) co způsobuje podle mne to pohupování zestrany nastranu , ve směru jízdy je to příjemné a komfortní bohuel se toto děje i ze strany nastranu a to můe být jeden z důvodů proč opoutějí hydru páč tomu na nové výceprvkové nápravě nedovedou zamezit.(chová se to podobně jak stará ,,kachna" (přehnaně v ,,četníkách")
Souhlasím - jen jestli to není důvod(X7 je měkoučká v 10-15cm) co způsobuje podle mne to pohupování zestrany nastranu , ve směru jízdy je to příjemné a komfortní bohuel se toto děje i ze strany nastranu a to můe být jeden z důvodů proč opoutějí hydru páč tomu na nové výceprvkové nápravě nedovedou zamezit.(chová se to podobně jak stará ,,kachna" (přehnaně v ,,četníkách")
|
|
05.11.2016 13:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3008763
|
|
vos.pe
|
|
|
Mno,pokud mám chu závodit,nekoupím si citrona s koulema,nato kombíka s dieselem.
Můj dojem je ,s X7 stejná zatáčka o 10 víc se stejným stresem. A to jsem krátce jezdil 3,6 litrové subarko,co je úplně jiné kafe!V první chvíli se citron jevil jako neovladatelná líná vobluda.
Mno,pokud mám chu závodit,nekoupím si citrona s koulema,nato kombíka s dieselem. :-d:-d
Můj dojem je ,s X7 stejná zatáčka o 10 víc se stejným stresem. A to jsem krátce jezdil 3,6 litrové subarko,co je úplně jiné kafe!V první chvíli se citron jevil jako neovladatelná líná vobluda. :-)
|
|
| |
|
|