| | |
16.02.2016 07:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919500
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Sedačky jsou úasné. Kromě regulace sklonu opěradla mají samostatnou regulaci sklonu horní části opěradla. To nemají ani mnohé velké audiny, meďáci... Já se svými kulatými zády mám poprvé v ivotě opřená ramena, krk a hlavu.
Ale správně psali v jedné kritice, e s nastavením si člověk musí vyhrát, po chvilce něco upravit... Proto jsem trval na paměti polohy, abych to po změně na jiného řidiče nemusel pracně dávat zpět.
A partnerka má Bechtěreva (degenerace páteře) a toto je první auto, kde přejede půl Evropy a neví o tom, u své fábie po 100 km nemůe vylézt. Hlavně oceňuje ohromný rozsah vysunutí bederního zakřivení a podvozek.
- jedinou připomínku co se jim moc nepovedlo je iroký práh a tím pádem trpí anatomický prvek sedadla - z auta se nedá vylézt bez toho aby si na něj člověk nemusel sednout. - nebo je nějaká finta? - já se svími 172cm jsem na to nepřiel a jetě mi ,,hubeňouři" OK , ale co takoví 150Kg ?
:palec - jedinou připomínku co se jim moc nepovedlo je iroký práh a tím pádem trpí anatomický prvek sedadla - z auta se nedá vylézt bez toho aby si na něj člověk nemusel sednout.:nevim - nebo je nějaká finta? - já se svími 172cm jsem na to nepřiel a jetě mi ,,hubeňouři" OK , ale co takoví 150Kg ?
|
|
16.02.2016 08:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919506
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Klusee napsal(a): Jeste me napada jedna vec. Jaka je obecne spolehlivost AT prevodovek u C5? U V70 je to obecne velice slabe, vsude tak tak dimenzovane Aisiny, ktere vydrzi 250tkm na jednu vymenu a pak hotovka.. (pokud by se olej menil pravidelne, tak vydrzi vek, ale bohuzel vyrobce nepredepisoval.. ) jak je to u C5? moc by se mi libila ta 6 stupnova AT u C5II...
Co jsem tu postřehl tak citroen pouívá Aisin stejně jak Volvo. O ivotnosti AT převodovek u C5II je tadz určitě napsáno spousta, to se musí vyjádřit ti, co ji mají. Ale tak jak se vím to bude o tom, kdo s tím jezdil a jak měnil olej...
Co jsem tu postřehl tak citroen pouívá Aisin stejně jak Volvo. O ivotnosti AT převodovek u C5II je tadz určitě napsáno spousta, to se musí vyjádřit ti, co ji mají. Ale tak jak se vím to bude o tom, kdo s tím jezdil a jak měnil olej...
|
|
16.02.2016 09:52 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919518
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Koupil jsem auto s Aisinem a nemám problém ani ve 215 000 km, ale předchozí majitel měnil pravidelně olej. Zico auto koupil se 120 000 km cca, prodej mě se uskutečnil ve 200 000 km. Nic ne olej a hydroblok na tom není... Pak u jedině celkové opotřebení .
Koupil jsem auto s Aisinem a nemám problém ani ve 215 000 km, ale předchozí majitel měnil pravidelně olej. Zico auto koupil se 120 000 km cca, prodej mě se uskutečnil ve 200 000 km. Nic ne olej a hydroblok na tom není... Pak u jedině celkové opotřebení ;-).
|
|
16.02.2016 09:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919520
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Klusee napsal(a): Jeste me napada jedna vec. Jaka je obecne spolehlivost AT prevodovek u C5? U V70 je to obecne velice slabe, vsude tak tak dimenzovane Aisiny, ktere vydrzi 250tkm na jednu vymenu a pak hotovka.. (pokud by se olej menil pravidelne, tak vydrzi vek, ale bohuzel vyrobce nepredepisoval.. ) jak je to u C5? moc by se mi libila ta 6 stupnova AT u C5II...
Četl jsi ROZCESTNÍK C5? Má tam o převodovkách ve, vlastně odpovědi na vechny své otázky, je zbytečné se ptát na něco, co je popsané tam, nebo si to najít v přísluných sekcích a vláknech, jenom číst a hledat.
Četl jsi ROZCESTNÍK C5? Má tam o převodovkách ve, vlastně odpovědi na vechny své otázky, je zbytečné se ptát na něco, co je popsané tam, nebo si to najít v přísluných sekcích a vláknech, jenom číst a hledat. ;-)
|
|
16.02.2016 10:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919521
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Ja mam doma tri kusy AM6. Z toho dva kusy su v C5 II. jeden je povodny, 220 000km, v C6 sa menil hydroblok pri 230 000km a v tretej c5 som vymenil automat aj s motorom.
Ja mam doma tri kusy AM6. Z toho dva kusy su v C5 II. jeden je povodny, 220 000km, v C6 sa menil hydroblok pri 230 000km a v tretej c5 som vymenil automat aj s motorom.
|
|
16.02.2016 19:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919618
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
V listopadu jsem se rozhodl pro koupi novějího auta. Měl jsem a stále jetě mám C5 I. Rozhodoval jsem se mezi Volvem XC 70 a C5 III. Ve volvu se mi sedělo o poznání líp-opravdu jako v "křesle". Vystupování z C5 III je opravdu horí, ne z předchozích modelů. Nakonec jsem koupil C5ku-kvůli spotřebě, ale hlavním důvodem byl opět podvozek. Pohodlný, stále ve stejné výce, v případě potřeby zvednu. Dělal jsem spojku-určitě jednoduí práce, ne na Volvu
V listopadu jsem se rozhodl pro koupi novějího auta. Měl jsem a stále jetě mám C5 I. Rozhodoval jsem se mezi Volvem XC 70 a C5 III. Ve volvu se mi sedělo o poznání líp-opravdu jako v "křesle". Vystupování z C5 II:palecI je opravdu horí, ne z předchozích modelů. Nakonec jsem koupil C5ku-kvůli spotřebě, ale hlavním důvodem byl opět podvozek. Pohodlný, stále ve stejné výce, v případě potřeby zvednu. Dělal jsem spojku-určitě jednoduí práce, ne na Volvu
|
|
16.02.2016 20:52 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919694
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Zdenda - na rozcestnik jsem koukal, ale neprocital jsem uplne detailne diskuzi ohledne AT prevodovky... Napravim..
Dan 1: Ty jsi muj clovek! Mas zkusenosti z volva, stare i nove c5.. Ja mel podobne zkusenosti pri srovnani X7 a Volva S80 i V70. Na to, jak byvavaji C5 sesle vychvalovane, me docela zklamaly. Mohl bys srovna C5 III a C5 I sesle? Dik.
Mimochodem XC70 je fakt rozezrana, dost tam dela ta ctyrkolka a DPF, ktere volvo dodelavalo..
Zdenda - na rozcestnik jsem koukal, ale neprocital jsem uplne detailne diskuzi ohledne AT prevodovky... Napravim.. :)
Dan 1: Ty jsi muj clovek! :) Mas zkusenosti z volva, stare i nove c5.. :) Ja mel podobne zkusenosti pri srovnani X7 a Volva S80 i V70. Na to, jak byvavaji C5 sesle vychvalovane, me docela zklamaly. Mohl bys srovna C5 III a C5 I sesle? Dik.
Mimochodem XC70 je fakt rozezrana, dost tam dela ta ctyrkolka a DPF, ktere volvo dodelavalo..
|
|
16.02.2016 22:26 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919725
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Jestli se můu vloit do diskuse o sedačkách.. mám dost najeděno v obou A u C5 III je podle mě zakopanej pes hlavně v nastavení.. ony jsou trochu tvrdí, na druhou stranu mají spoustu moností poloh. A a si člověk najde tu svoji(a e to několik hodin za volantem trvá - nebo aspoň mně trvalo), tak je to super.
C51/2 jsou na druhou stranu prostě křesla. Osobně se trochu líp cítím po 1500km v sedačkách C5II ne X7. Ale to je zase taky spjatý s dalíma ne-ergonomickejma prvkama, který v X7 bohuel jsou. Nicméně je to o zvyku
Jestli se můu vloit do diskuse o sedačkách.. mám dost najeděno v obou :-) A u C5 III je podle mě zakopanej pes hlavně v nastavení.. ony jsou trochu tvrdí, na druhou stranu mají spoustu moností poloh. A a si člověk najde tu svoji(a e to několik hodin za volantem trvá - nebo aspoň mně trvalo), tak je to super.
C51/2 jsou na druhou stranu prostě křesla. Osobně se trochu líp cítím po 1500km v sedačkách C5II ne X7. Ale to je zase taky spjatý s dalíma ne-ergonomickejma prvkama, který v X7 bohuel jsou. Nicméně je to o zvyku:-)
|
|
17.02.2016 06:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919748
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
C5 I-popravdě nikdy se mi moc nelíbila, kupoval jsem ji kvůli monosti manipulaci se světlou výkou auta. Motor 2,2 HDI-výborný, jen jednou problém s podtlakovým vedením. Závady na autě-vdy jen maličkosti, které jsem díky tomuto fo'ru vyřeil za pár korun. C5 III se mi vdy líbila, svezení pro mne lepí-mám raději tvrdí sedačky. Vytýkám zatím jen problémové vystupování, málo odkládacích prostor, ovládání stěračů-spíe vypnutí automatického stírání. 103 kw na C5 III je velký rozdíl oproti 98 kw na C5 I
C5 I-popravdě nikdy se mi moc nelíbila, kupoval jsem ji kvůli monosti manipulaci se světlou výkou auta. Motor 2,2 HDI-výborný, jen jednou problém s podtlakovým vedením. Závady na autě-vdy jen maličkosti, které jsem díky tomuto fo'ru vyřeil za pár korun. C5 III se mi vdy líbila, svezení pro mne lepí-mám raději tvrdí sedačky. Vytýkám zatím jen problémové vystupování, málo odkládacích prostor, ovládání stěračů-spíe vypnutí automatického stírání. 103 kw na C5 III je velký rozdíl oproti 98 kw na C5 I
|
|
17.02.2016 09:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919773
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
U X7 je děs umístění prostřední koule pro přední nápravu a její výměna ( přepáka motoru před řidičem ). A u zadních prostředních koulí to není taky ádná výhra. Je to od naich nasolených břeček tak srostlé s hliníkovou kostkou, e to nejde rozdělat a kdy se k tomu přidá zarezlá přívodní trubka do ventilu tak, e je komplet srostlé ve - trubka, holendr i velká matice, tak to je fakt lahůdka... Zadní korektor s táhlem je v plast tunýlku za chvíli komplet zrezlej daleko víc ne na jinejch hydrách ... Mělo to být celý zakrytý i s prostředníma koulema komplet zadek.
U X7 je děs umístění prostřední koule pro přední nápravu a její výměna ( přepáka motoru před řidičem ). A u zadních prostředních koulí to není taky ádná výhra. Je to od naich nasolených břeček tak srostlé s hliníkovou kostkou, e to nejde rozdělat a kdy se k tomu přidá zarezlá přívodní trubka do ventilu tak, e je komplet srostlé ve - trubka, holendr i velká matice, tak to je fakt lahůdka... Zadní korektor s táhlem je v plast tunýlku za chvíli komplet zrezlej daleko víc ne na jinejch hydrách ... Mělo to být celý zakrytý i s prostředníma koulema komplet zadek.
|
|
25.02.2016 13:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2922100
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Ahojte, taka filozoficka otazka, ktora tu bola uz x krat zodpovedana. Hlavne teda na mechanikov a ludi, ktorym uz preslo par X7 pod rukami. Sli by ste do kupy aj auta s 200-250k km realnych a 5-6 rokmi na cestach? Jedna sa mi hlavne o to ci su tam nejake vam zname "kurvitka" o ktorych viete ze sa pri vacsom najazde km pravidelne zacnu kazit (priklad - spolahlivo viem ze spojky a hydrodynamycke menice vyrabane v ZF Sachs uz idu postupne po 180-200k km do hrobu a je uplne jedno ako peclivo ste s autom zaobchadzali). Pytam sa informativne, ci vam medzicasom v servise nepribudli auta s nejakymi casto opakujucimi problemami, pripadne zahadnostami.
Tak teda, sli by ste do kupy X7 aj s vacsim najazdom? Necaka tam nejake neprijemne prekvapenie? (berme v uvahu ze gule aj FAP by boli v poriadku. Naplne, filtre, rozvody nepocitajme tam je vymena samozrejmost)
Ahojte, taka filozoficka otazka, ktora tu bola uz x krat zodpovedana. Hlavne teda na mechanikov a ludi, ktorym uz preslo par X7 pod rukami. Sli by ste do kupy aj auta s 200-250k km realnych a 5-6 rokmi na cestach? Jedna sa mi hlavne o to ci su tam nejake vam zname "kurvitka" o ktorych viete ze sa pri vacsom najazde km pravidelne zacnu kazit (priklad - spolahlivo viem ze spojky a hydrodynamycke menice vyrabane v ZF Sachs uz idu postupne po 180-200k km do hrobu a je uplne jedno ako peclivo ste s autom zaobchadzali). Pytam sa informativne, ci vam medzicasom v servise nepribudli auta s nejakymi casto opakujucimi problemami, pripadne zahadnostami.
Tak teda, sli by ste do kupy X7 aj s vacsim najazdom? Necaka tam nejake neprijemne prekvapenie? (berme v uvahu ze gule aj FAP by boli v poriadku. Naplne, filtre, rozvody nepocitajme tam je vymena samozrejmost)
|
|
25.02.2016 21:10 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2922249
|
|
jumep
|
|
|
okrem piestnic a silentov v ramenach nic extra ma nenapada (toto sa riesi pred kupou)
okrem piestnic a silentov v ramenach nic extra ma nenapada (toto sa riesi pred kupou)
|
|
25.02.2016 22:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2922319
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
No ja som kupil prave pred mesiacom taku X7 2.2HDI co ma cez 200k . Ale kedze cena bola primerana tak zostalo vela bubakov na pripadne opravy. Uz sa tesim na FAP (fap po 200k nebude urcite v dobrom stave), nejake silenbloky su nacate a jedna piestnica.
No ja som kupil prave pred mesiacom taku X7 2.2HDI co ma cez 200k . Ale kedze cena bola primerana tak zostalo vela bubakov na pripadne opravy. Uz sa tesim na FAP (fap po 200k nebude urcite v dobrom stave), nejake silenbloky su nacate a jedna piestnica.
|
|
28.02.2016 14:17 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2923262
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Vďaka obom za názor, take by teoreticky nemala by v aute iadna vežká zrada. Risomas keď spomína ten FAP, napadla ma ete jedna otázka (aj keď mimo tému) - dá sa na X7 FAP aj čisti, ako to bolo pri FAPoch na C5 II? Či sa robí vdy len komplet výmena?
Vďaka obom za názor, take by teoreticky nemala by v aute iadna vežká zrada. Risomas keď spomína ten FAP, napadla ma ete jedna otázka (aj keď mimo tému) - dá sa na X7 FAP aj čisti, ako to bolo pri FAPoch na C5 II? Či sa robí vdy len komplet výmena?
|
|
28.02.2016 14:20 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2923263
|
|
jumep
|
|
|
cistit sa da, akurat 120kw ho ma nerozoberatelny takze tam nie som si tym moc isty ako to pojde
cistit sa da, akurat 120kw ho ma nerozoberatelny takze tam nie som si tym moc isty ako to pojde
|
|
28.02.2016 14:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2923266
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
No super, vďaka jumep. Pri 120kW sa tuím muselo reza a po vyčistení naspä zvarova, keďe je spolu s výfukom montovaný ako jeden kus (aspoň tak som to pochopil tuna z clubovej diskusie). Ale ete raz vďaka za info, poteili.
No super, vďaka jumep. Pri 120kW sa tuím muselo reza a po vyčistení naspä zvarova, keďe je spolu s výfukom montovaný ako jeden kus (aspoň tak som to pochopil tuna z clubovej diskusie). Ale ete raz vďaka za info, poteili. :-)
|
|
28.02.2016 14:35 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2923267
|
|
jumep
|
|
|
kazdopadne uz aj fabricky repas je 300eur, co na tu kilometraz je v pohode unosne
kazdopadne uz aj fabricky repas je 300eur, co na tu kilometraz je v pohode unosne
|
|
28.02.2016 18:17 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2923354
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
2.0 HDi 120 kW a fabricky repas FAPu za. 300???
2.0 HDi 120 kW a fabricky repas FAPu za. 300???
|
|
| |
|
|