| | |
01.02.2016 20:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2913736
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Mají tam i autoservis, tak se v tom moná opravdu hrabali - nevím... Mluvil něco o řídící jednotce, nebo čerpadle. To je předpokládám ten Hydraulický blok ovládání?? Tato porucha by se projevovala jen nefunkčním ABS? Nebo i u brdění?
Mají tam i autoservis, tak se v tom moná opravdu hrabali - nevím... Mluvil něco o řídící jednotce, nebo čerpadle. To je předpokládám ten Hydraulický blok ovládání?? Tato porucha by se projevovala jen nefunkčním ABS? Nebo i u brdění?
|
|
01.02.2016 21:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2913738
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Trubičky jdou: brzdový válec -> hydraulický blok -> brzdy
Take porucha, kdy je ten blok nefunkční/trvale otevřený by na brzdění mít vliv neměla.
Ten blok se aktivuje jen v momentě potřeby aktivace ABS (odblokování zabrděných kol).
Ale dnes za zpřísněných podmínek by s takovýmhle stavem mohl být problém na STK.
Trubičky jdou: brzdový válec -> hydraulický blok -> brzdy
Take porucha, kdy je ten blok nefunkční/trvale otevřený by na brzdění mít vliv neměla.
Ten blok se aktivuje jen v momentě potřeby aktivace ABS (odblokování zabrděných kol).
Ale dnes za zpřísněných podmínek by s takovýmhle stavem mohl být problém na STK.
|
|
01.02.2016 21:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2913741
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Prasklým ozubeným kroukem to rozhodně nebude, ten se projeví rozsvícením kontrolky ABS a při nějaké rychlosti, řeil jsem ho u manelčina auta, kdy byl jenom prasklý, nejdříve se kontrolka rozsvítila při 110, kdy se začal i odlepovat, rychlost se postupně zkrátila na 50, při kadém vypnutí a znovu nastartování a ujetí zhruba 1m zhasla a rozsvítila se zase a třeba při 50, před jízdou do servisu na výměnu jsem ho sundal, aby se nepokodil snímač, svítilo ABS stále.
Ano, porucha by se projevovala nefunkčním ABS, jinak by to brzdilo normálně, a na to, e kdy selápne prudce brzdu, kola se ti zablokují, nepootáčejí se jak s funkčnim ABS.
Prasklým ozubeným kroukem to rozhodně nebude, ten se projeví rozsvícením kontrolky ABS a při nějaké rychlosti, řeil jsem ho u manelčina auta, kdy byl jenom prasklý, nejdříve se kontrolka rozsvítila při 110, kdy se začal i odlepovat, rychlost se postupně zkrátila na 50, při kadém vypnutí a znovu nastartování a ujetí zhruba 1m zhasla a rozsvítila se zase a třeba při 50, před jízdou do servisu na výměnu jsem ho sundal, aby se nepokodil snímač, svítilo ABS stále.
Ano, porucha by se projevovala nefunkčním ABS, jinak by to brzdilo normálně, a na to, e kdy selápne prudce brzdu, kola se ti zablokují, nepootáčejí se jak s funkčnim ABS. ;-)
|
|
01.02.2016 22:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2913760
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Zdenda - tak ono to klidně můe být tak, e ten krouek u upadnul..
Zdenda - tak ono to klidně můe být tak, e ten krouek u upadnul.. ;-)
|
|
01.02.2016 22:43 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2913763
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jedině tak, ten eny se také drolil v ruce, můe býr v háji i ten snímač ABS, ale tyto věci by měla napsat diagnostika, kdy je teda u ni někdo, kdo tomu rozumí.
Jedině tak, ten eny se také drolil v ruce, můe býr v háji i ten snímač ABS, ale tyto věci by měla napsat diagnostika, kdy je teda u ni někdo, kdo tomu rozumí. ;-)
|
|
01.02.2016 22:43 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2913764
|
|
jumep
|
|
|
jo, ale ono si pamata zavadu a hlasi ju hned, ked sa rozbehnes a je vsetko ok, potom zhasne
jo, ale ono si pamata zavadu a hlasi ju hned, ked sa rozbehnes a je vsetko ok, potom zhasne
|
|
01.02.2016 23:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2913819
|
|
jruze
|
|
|
A jakej problém je si otestovat ABS a jedotlivé snímače,giro,jednotlivé ventily a snímač natočení volantu - nikdo to nevyřeí od PC (teoreticky se dá opravit ve a pokud to nepůjde tak jinou elektroniku a naprogramovat na toto auto) Mlátí se tu jen prázdná sláma
A jakej problém je si otestovat ABS a jedotlivé snímače,giro,jednotlivé ventily a snímač natočení volantu - nikdo to nevyřeí od PC (teoreticky se dá opravit ve a pokud to nepůjde tak jinou elektroniku a naprogramovat na toto auto);-) Mlátí se tu jen prázdná sláma ;-)
|
|
02.02.2016 17:53 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2914355
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Take nic.... kromě ABS nefunkční jetě: Dálka od centrálu, levý přední repro, chybí anténa, uzávěr pravého kastlíku spolujezdce zlomený, pravá stření lita leela na zemi kdy jsme přijeli, jinak dost oouchané.... koda. Někdo se k tomu asi choval jak hovado
Při řízení se mi zdálo e doprava jde volant lehčeji ne doleva a na kruháči se mi ozvalo nějaké pípání, ale nestačil jsem přečíst co.
Take nic.... kromě ABS nefunkční jetě: Dálka od centrálu, levý přední repro, chybí anténa, uzávěr pravého kastlíku spolujezdce zlomený, pravá stření lita leela na zemi kdy jsme přijeli, jinak dost oouchané.... koda. Někdo se k tomu asi choval jak hovado :-(
Při řízení se mi zdálo e doprava jde volant lehčeji ne doleva a na kruháči se mi ozvalo nějaké pípání, ale nestačil jsem přečíst co. :-((((
|
|
03.02.2016 13:45 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2914921
|
|
ivanivan
|
|
|
Já nemám rád malá auta a za ty peníze má C5 (moná i za míň)
Já nemám rád malá auta a za ty peníze má C5 (moná i za míň) :palec
|
|
03.02.2016 22:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2915094
|
|
milda67
|
|
|
přesně tak, za ten ročník a ty závady k tomu bych řekl tak poloviční cenu
přesně tak, za ten ročník a ty závady k tomu bych řekl tak poloviční cenu
|
|
04.02.2016 09:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2915329
|
|
ivanivan
|
|
|
Neunikla, taky jsem to řeil se enou . A výsledek? U máme 3 C5ky .
Neunikla, taky jsem to řeil se enou :-) . A výsledek? U máme 3 C5ky :-)))) .
|
|
04.02.2016 18:54 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2915530
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Malá auta mají něco do sebe - já si do města, pokud tam mám hledat místo k parkování, rád beru manelčinu C3.
Ale zase, dálniční známku jí nekoupím, na 1,1i jsou to vyhozené peníze, kdy máme doma C5.
Malá auta mají něco do sebe - já si do města, pokud tam mám hledat místo k parkování, rád beru manelčinu C3.
Ale zase, dálniční známku jí nekoupím, na 1,1i jsou to vyhozené peníze, kdy máme doma C5.
|
|
15.02.2016 22:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919439
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Zdravim citronaky! Mam dotaz ohledne (samozrejme) C5ky. Vozim se v prvni generaci Volva V70 jeste se starym 2.5D motorem, ale porad pokukuju po C5. Z Volva jsem zvykly na vybornou uroven pohodli a ergonomie, pomerne vysokou spolehlivost a moznost vlastnich oprav, proto bych se na tyto veci rad zeptal tady na foru. U C5ky me nejvic laka hydra, protoze prece jen je V70 po 16 letech trochu rozhrkanejsi, ale trochu se bojim servisnich nakladu a toho, ze "tam neco furt odchazi" Bracha poridil X7 2.7HDi a trochu mu to prijde jako tisic malych bolesti, jake jsou vase zkusenosti? U sveho auta si dokazu udelat dost veci sam (ramena, loziska, brzdy, proste hruba mechanika), ale tu na foru jsem nabyl dojmu, ze C5 neni uz tak jednoduchy kus techniky jako stare volvo... jak to je? Mohl by nekdo take srovnat sedacky C5 III vs II? V brachove III mi prijdou o dost tuzsi, nez ultraobyvak ve volvu... Dik
Zdravim citronaky! :) Mam dotaz ohledne (samozrejme) C5ky. Vozim se v prvni generaci Volva V70 jeste se starym 2.5D motorem, ale porad pokukuju po C5. Z Volva jsem zvykly na vybornou uroven pohodli a ergonomie, pomerne vysokou spolehlivost a moznost vlastnich oprav, proto bych se na tyto veci rad zeptal tady na foru. U C5ky me nejvic laka hydra, protoze prece jen je V70 po 16 letech trochu rozhrkanejsi, ale trochu se bojim servisnich nakladu a toho, ze "tam neco furt odchazi" :) Bracha poridil X7 2.7HDi a trochu mu to prijde jako tisic malych bolesti, jake jsou vase zkusenosti? U sveho auta si dokazu udelat dost veci sam (ramena, loziska, brzdy, proste hruba mechanika), ale tu na foru jsem nabyl dojmu, ze C5 neni uz tak jednoduchy kus techniky jako stare volvo... jak to je? Mohl by nekdo take srovnat sedacky C5 III vs II? V brachove III mi prijdou o dost tuzsi, nez ultraobyvak ve volvu... :) Dik
|
|
15.02.2016 22:37 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919441
|
|
jumep
|
|
|
C5 1 a 2 su na podvozok 10x lahsie spravitelne ako volvo ... velmi jednoducha naprava s tym ze tam nie su pruziny tak tam nie je skutocne co riesit alebo sa coho bat
u x7 je to narocnejsie, ale stale plati ze nic hrosne a neriesitelne, takisto by som povedal ze v pohode
co sa tyka sedaciek, to si najradsej odskusaj sam, posad sa do toho a povoz sa
C5 1 a 2 su na podvozok 10x lahsie spravitelne ako volvo ... velmi jednoducha naprava s tym ze tam nie su pruziny tak tam nie je skutocne co riesit alebo sa coho bat
u x7 je to narocnejsie, ale stale plati ze nic hrosne a neriesitelne, takisto by som povedal ze v pohode
co sa tyka sedaciek, to si najradsej odskusaj sam, posad sa do toho a povoz sa
|
|
15.02.2016 22:52 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919443
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Jumep - zrovna z tveho profilu mi prislo, ze Citroen moc jednoduchych veci nedela, ale moc jsem to nestudoval. Na toto tema - existuji i treba nejaka youtube vida, cili navody pro zakladni vymeny na C5? Myslim tim prave brzdy, loziska, atd?
Co se sedacek tyce, ty v X7, prestoze se tvrdi, ze je to obyvak, mi zase tak pohodlne neprisly, proto jsem se ptal na rozdil... Jde asi o to, ze ve volvu jsou sedaky extra mekke, coz pro sportovni jizdu neni nic moc, ale clovek ujede 1000km jak nic... Byl jsem prekvapeny, ze jsem stejny pocit nemel u X7. Ono za par minut testovaci jizdy toho clovek moc nepozna, to chce dyl...
Jumep - zrovna z tveho profilu mi prislo, ze Citroen moc jednoduchych veci nedela, ale moc jsem to nestudoval. Na toto tema - existuji i treba nejaka youtube vida, cili navody pro zakladni vymeny na C5? Myslim tim prave brzdy, loziska, atd?
Co se sedacek tyce, ty v X7, prestoze se tvrdi, ze je to obyvak, mi zase tak pohodlne neprisly, proto jsem se ptal na rozdil... Jde asi o to, ze ve volvu jsou sedaky extra mekke, coz pro sportovni jizdu neni nic moc, ale clovek ujede 1000km jak nic... Byl jsem prekvapeny, ze jsem stejny pocit nemel u X7. Ono za par minut testovaci jizdy toho clovek moc nepozna, to chce dyl...
|
|
15.02.2016 22:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919444
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Po dvou měsících jsem z C5 III (X7) pořád nadený jak jsem tu někde četl - sedačky má lanovka, my máme křesla - to platí i pro X7, i kdy majitelé starích C5 se mnou moná nebudou souhlasit. Tohle auto mi doslova sedlo se vím vudy Po předchozích dvou Lagunách (I a II) padla opět volba na francouzské pohodlí a jsem e jsem změnil značku nelituji. Kdysi jsem si řekl, e pokud mi po prvním usednutí do vozu bude něco by jen troičku vadit, nekoupím si ho. Vadilo by mi to toti celou dobu pouívání auta ( tuhle zkuenost u mám ). Na C5 jsem napoprvé nael jen jedinou chybu - nedostatek úloných prostor - ale to není vada, která by mě otravovala nějak dlouho ( kastlík na kafíčko a mobil u je na cestě a předpokládám, e montá bude raz-dva a drák na lahev také ). Na opravy jsou tu servisy, ceny náhradních dílů nejdou do závratných výin a auta této třídy nejsou tolik oizená, jako mení vozy, take něco vydrí To můj názor na C5 III (X7).
Po dvou měsících jsem z C5 III (X7) pořád nadený :) jak jsem tu někde četl - sedačky má lanovka, my máme křesla - to platí i pro X7, i kdy majitelé starích C5 se mnou moná nebudou souhlasit. Tohle auto mi doslova sedlo se vím vudy :palec Po předchozích dvou Lagunách (I a II) padla opět volba na francouzské pohodlí a jsem e jsem změnil značku nelituji. Kdysi jsem si řekl, e pokud mi po prvním usednutí do vozu bude něco by jen troičku vadit, nekoupím si ho. Vadilo by mi to toti celou dobu pouívání auta ( tuhle zkuenost u mám ). Na C5 jsem napoprvé nael jen jedinou chybu - nedostatek úloných prostor - ale to není vada, která by mě otravovala nějak dlouho ( kastlík na kafíčko a mobil u je na cestě a předpokládám, e montá bude raz-dva a drák na lahev také ). Na opravy jsou tu servisy, ceny náhradních dílů nejdou do závratných výin a auta této třídy nejsou tolik oizená, jako mení vozy, take něco vydrí :) To můj názor na C5 III (X7).
|
|
15.02.2016 23:13 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919459
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Jeste me napada jedna vec. Jaka je obecne spolehlivost AT prevodovek u C5? U V70 je to obecne velice slabe, vsude tak tak dimenzovane Aisiny, ktere vydrzi 250tkm na jednu vymenu a pak hotovka.. (pokud by se olej menil pravidelne, tak vydrzi vek, ale bohuzel vyrobce nepredepisoval.. ) jak je to u C5? moc by se mi libila ta 6 stupnova AT u C5II...
Jeste me napada jedna vec. Jaka je obecne spolehlivost AT prevodovek u C5? U V70 je to obecne velice slabe, vsude tak tak dimenzovane Aisiny, ktere vydrzi 250tkm na jednu vymenu a pak hotovka..:) (pokud by se olej menil pravidelne, tak vydrzi vek, ale bohuzel vyrobce nepredepisoval..:( ) jak je to u C5? moc by se mi libila ta 6 stupnova AT u C5II...
|
|
16.02.2016 06:47 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2919491
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Sedačky jsou úasné. Kromě regulace sklonu opěradla mají samostatnou regulaci sklonu horní části opěradla. To nemají ani mnohé velké audiny, meďáci... Já se svými kulatými zády mám poprvé v ivotě opřená ramena, krk a hlavu.
Ale správně psali v jedné kritice, e s nastavením si člověk musí vyhrát, po chvilce něco upravit... Proto jsem trval na paměti polohy, abych to po změně na jiného řidiče nemusel pracně dávat zpět.
A partnerka má Bechtěreva (degenerace páteře) a toto je první auto, kde přejede půl Evropy a neví o tom, u své fábie po 100 km nemůe vylézt. Hlavně oceňuje ohromný rozsah vysunutí bederního zakřivení a podvozek.
Sedačky jsou úasné. Kromě regulace sklonu opěradla mají samostatnou regulaci sklonu horní části opěradla. To nemají ani mnohé velké audiny, meďáci... Já se svými kulatými zády mám poprvé v ivotě opřená ramena, krk a hlavu.
Ale správně psali v jedné kritice, e s nastavením si člověk musí vyhrát, po chvilce něco upravit... Proto jsem trval na paměti polohy, abych to po změně na jiného řidiče nemusel pracně dávat zpět.
A partnerka má Bechtěreva (degenerace páteře) a toto je první auto, kde přejede půl Evropy a neví o tom, u své fábie po 100 km nemůe vylézt. Hlavně oceňuje ohromný rozsah vysunutí bederního zakřivení a podvozek.
|
|
| |
|
|