| | |
21.01.2016 22:04 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910126
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
ked raz budem riesit dalsie auto, budem urcite rozmyslat o neakej V6-tke
ked raz budem riesit dalsie auto, budem urcite rozmyslat o neakej V6-tke :D
|
|
21.01.2016 22:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910131
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Delict napsal(a): Nikde nieje písané ze gule sa maju menit pri 200tkm. Vtedy je servisný interval kde sa vymení LDS, skontroluju výky a skontroluje sa stav gúl, pokial majú tlaky mimo toleranciu vymenia sa...ale ak ked mas zbytocny liter hurá do toho
Pozerat na KM pri aute starsom ako 3 roky je mimo.. a nad 100tkm je to tiez mimo. Tam sa uz niekedy drasticky zacne prejavovat ako sa s tym autom zaobchadzalo, naproti tomu auto s 300tkm moze byt v lepsom stave jak to so 100.
2.0 vs 2.2ka, u mna jasna vyhra 2.2ka vzdy a vsade. Rovnako to urcite nepojde lebo je rozdiel jedno turbo s VGT a biturbo. Ak kukas na kone..zase si mimo Treba si to odskusat, a citit ako ide krutiaci moment, mne teda dvojlitre nevyhovuju absolutne, ma to zatah dole a koniec..vo vysokych rychlostiach nikde nič. Zato dvadvojka ide krasne v celom pasme. Navrch dvadvojky su podstatne tichsie, kultivovanejsie a maju krajsi zvuk
A spolahlivost? objem nenahradis vacsi motor s vykonovou rezervou pojde vzdy lepsie ako slabsi naplno..
lenze uz sa x7 nova neda kupit s 2,2 a 3HDi. kazdemu vyhovuje nieco ine = naco je mi krutak, kone. Po vyjazde z mesta nasadim dialnicnu rychlost a to je vsetko. po 60km vyradim a parkujem. poobede zas to iste. Den co den. No a podstatna je spotreba. ono ten musketier cipuje 2liter na z 340 na 430Nm keby som moc tuzil po krutaku.
na zavodenie si treba cupit Leon Cupra 280k za cenu oktavky. tvari sa to jak leon ale majitelia premioviek maju problem. C5 je tak na dialnicne presuny jakmile sa to zacne v zatackach naklanat, chce to mat to natrenovane kde je hrana
lenze uz sa x7 nova neda kupit s 2,2 a 3HDi. kazdemu vyhovuje nieco ine = naco je mi krutak, kone. Po vyjazde z mesta nasadim dialnicnu rychlost a to je vsetko. po 60km vyradim a parkujem. poobede zas to iste. Den co den. No a podstatna je spotreba. ono ten musketier cipuje 2liter na z 340 na 430Nm keby som moc tuzil po krutaku.
na zavodenie si treba cupit Leon Cupra 280k za cenu oktavky. tvari sa to jak leon ale majitelia premioviek maju problem. C5 je tak na dialnicne presuny jakmile sa to zacne v zatackach naklanat, chce to mat to natrenovane kde je hrana
|
|
21.01.2016 22:39 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910133
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Rozdíl v krouáku není a tak podstatný. Tady se jedná hlavně o objem. Ten nenahradí ádným chipem. Rozdíl mezi 2.0 a 2.2 není v objemu tak veliký, ale čím těí auto má, tím víc pocítí kadý kubík na víc. Dokud jsem v biturbu nejezdil, tak jsem taky nechápal, proč kadý vyzdvihuje krouák a objem. Nemusí s tím závodit, ale je to prostě komfort, mít výkonovou rezervu. Pohodlněji se rozjídí, předjídí, nespomaluje v kopcích a nevadí ti ani plně naloený auto. 3.0 V6 musí být poitek z jízdy. A to i z pomalý jízdy.
Rozdíl vě spotřebě u biturba s manuálem je proti 2.0 s automatem asi 1L ve prospěch biturba. Vím to, protoe syn má 2.0 s AP. Nikdy nedokáe jet úsporněji, ne já s biturbem. Velkou spotřebu má jen biturbo s AP. Já jsem za těch 6,5 roku najel s mým manuálem 90.000 km a mám za ty kilometry spotřebu 6,9L/100km. Co víc si přát?
Rozdíl v krouáku není a tak podstatný. Tady se jedná hlavně o objem. Ten nenahradí ádným chipem. Rozdíl mezi 2.0 a 2.2 není v objemu tak veliký, ale čím těí auto má, tím víc pocítí kadý kubík na víc. Dokud jsem v biturbu nejezdil, tak jsem taky nechápal, proč kadý vyzdvihuje krouák a objem. Nemusí s tím závodit, ale je to prostě komfort, mít výkonovou rezervu. Pohodlněji se rozjídí, předjídí, nespomaluje v kopcích a nevadí ti ani plně naloený auto. 3.0 V6 musí být poitek z jízdy. A to i z pomalý jízdy.
Rozdíl vě spotřebě u biturba s manuálem je proti 2.0 s automatem asi 1L ve prospěch biturba. Vím to, protoe syn má 2.0 s AP. Nikdy nedokáe jet úsporněji, ne já s biturbem. Velkou spotřebu má jen biturbo s AP. Já jsem za těch 6,5 roku najel s mým manuálem 90.000 km a mám za ty kilometry spotřebu 6,9L/100km. Co víc si přát?
|
|
21.01.2016 22:53 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910135
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Mikra napsal(a): Rozdíl v krouáku není a tak podstatný. Tady se jedná hlavně o objem. Ten nenahradí ádným chipem. Rozdíl mezi 2.0 a 2.2 není v objemu tak veliký, ale čím těí auto má, tím víc pocítí kadý kubík na víc. Dokud jsem v biturbu nejezdil, tak jsem taky nechápal, proč kadý vyzdvihuje krouák a objem. Nemusí s tím závodit, ale je to prostě komfort, mít výkonovou rezervu. Pohodlněji se rozjídí, předjídí, nespomaluje v kopcích a nevadí ti ani plně naloený auto. 3.0 V6 musí být poitek z jízdy. A to i z pomalý jízdy.
Rozdíl vě spotřebě u biturba s manuálem je proti 2.0 s automatem asi 1L ve prospěch biturba. Vím to, protoe syn má 2.0 s AP. Nikdy nedokáe jet úsporněji, ne já s biturbem. Velkou spotřebu má jen biturbo s AP. Já jsem za těch 6,5 roku najel s mým manuálem 90.000 km a mám za ty kilometry spotřebu 6,9L/100km. Co víc si přát?
no teoreticky ked das vedla seba 2.0 a 2.2 a oba maju okolo +/-120kW a ty mas 370Nm, a 2.0 iba 340Nm, neviem ci to poznas, neskusal som ale moc velky rozdiel to asi nebude. a ja mam pod 6litrov dlhodobo, 7l by mi uz prislo vela . predchadzajuca c4 zrala 8litrov a musela preto prec.
no teoreticky ked das vedla seba 2.0 a 2.2 a oba maju okolo +/-120kW a ty mas 370Nm, a 2.0 iba 340Nm, neviem ci to poznas, neskusal som ale moc velky rozdiel to asi nebude. a ja mam pod 6litrov dlhodobo, 7l by mi uz prislo vela . predchadzajuca c4 zrala 8litrov a musela preto prec.
|
|
21.01.2016 23:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910136
|
|
jruze
|
|
|
Jestli můu já - tak biturbo nenahradí 120Kw - biturbo neuhoní,pojede úplně stejně s 2. tunama zasebou kopec nekopec - ta 120Kw dostane tak zaui (v tomto případě) e u jí nebude chtít (a to i na spotřebě) - jen ten AP je o trochu horí ve spotřebě - Mikra má podle mne pravdu nejen se synovím AP ale i s AP v biturbu. - je a moc rozerané,ale v manuálu nemá konkurenci (mimo 3.0HDI)Jinak má spotřeba = pod 7l ale s rychlostí 170 a víc. A jestli ve 150Km/h bude zrychlovat 120Kw tak jak biturbo tak se ukloním tak a si otluču čelo o zem a jetě sice nevím jak je zpřevodovaná 120Kw ale biturbo při předpisové rychlosti jede na zvýenej volnoběh a to i s dvěma tunama na kouli a kopec nekopec - stačí mu 1200ot .
Jestli můu já - tak biturbo nenahradí 120Kw - biturbo neuhoní,pojede úplně stejně s 2. tunama zasebou kopec nekopec - ta 120Kw dostane tak zaui (v tomto případě) e u jí nebude chtít (a to i na spotřebě) - jen ten AP je o trochu horí ve spotřebě - Mikra má podle mne pravdu nejen se synovím AP ale i s AP v biturbu. - je a moc rozerané,ale v manuálu:palec nemá konkurenci (mimo 3.0HDI)Jinak má spotřeba = pod 7l ale s rychlostí 170 a víc. A jestli ve 150Km/h bude zrychlovat 120Kw tak jak biturbo tak se ukloním tak a si otluču čelo o zem:-) a jetě sice nevím jak je zpřevodovaná 120Kw ale biturbo při předpisové rychlosti jede na zvýenej volnoběh a to i s dvěma tunama na kouli a kopec nekopec - stačí mu 1200ot .
|
|
22.01.2016 09:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910154
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
No já mám v 2.2 singleturbu 150kW s AP dlouhodobou spotřebu 7.2 l/100 a to jen proto, e jezdí půl napůl dálnice a město.. s plně naloeným kufrem a 4 lidma jsme dojeli do Chorvatska za 6.8 l/100 (a to jsme jeli větinu cesty tak 140-150)... Tak to by mě zajímala spotřeba s manuálem Kdy jedu po rovné dálnici kolem 100 km/h tak to v aktuální spotřebě ukazuje nějaké 4 litry
No já mám v 2.2 singleturbu 150kW s AP dlouhodobou spotřebu 7.2 l/100 a to jen proto, e jezdí půl napůl dálnice a město.. s plně naloeným kufrem a 4 lidma jsme dojeli do Chorvatska za 6.8 l/100 (a to jsme jeli větinu cesty tak 140-150)... Tak to by mě zajímala spotřeba s manuálem :-)) Kdy jedu po rovné dálnici kolem 100 km/h tak to v aktuální spotřebě ukazuje nějaké 4 litry :-p
|
|
22.01.2016 09:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910159
|
|
cacaminek
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Ja mám C5 x7 2.0 120Kw MP a jsem spokojenej spotřeba necelých 6 litrů a cestou do chorvatska jsem jel za 3.6 - 4.2... Je fakt e jsem jel přes bosnu a tudí půl cesty od balatonu a do chorvatska byla maximálni rychlost 100km/h ale i tak moc pěkné. Teď mám najeto 209 000km a půjde ven spojka a při tom rovnou i setrvák tak budu zase spokojenej. Ale je fakt e poilhávám po automatu ten mi tam troku chybí.
Ja mám C5 x7 2.0 120Kw MP a jsem spokojenej spotřeba necelých 6 litrů a cestou do chorvatska jsem jel za 3.6 - 4.2... Je fakt e jsem jel přes bosnu a tudí půl cesty od balatonu a do chorvatska byla maximálni rychlost 100km/h ale i tak moc pěkné. Teď mám najeto 209 000km a půjde ven spojka a při tom rovnou i setrvák tak budu zase spokojenej. Ale je fakt e poilhávám po automatu ten mi tam troku chybí.
|
|
22.01.2016 10:14 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910187
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Ahoj co myslis tym touto dobou sa vracia jumep z dovolenky. To je konkretne kedy (nechcem ho otravovat na dovolenke)
Inak ja jazdim vacsinou dalnicu BA-TN-PB a potom BA-BB (tak mierne nad limit 140-150tacho) a potom take krivolake cesty BB-PB (okolo 110) aj ked tieto sa hadam v blizkej dobe zredukuju. Ale so spotrebou 6l neratam skor 7+ . Split sme dali z BA za 6 hodin co sme isli jediny krat autom.
Viac jazdim cez zimu/jesen lebo auto cez leto odpociva - ked to ide idem radsej na motorke (mavam okolo 20k na moto za rok)
Ahoj co myslis tym touto dobou sa vracia jumep z dovolenky. To je konkretne kedy (nechcem ho otravovat na dovolenke)
Inak ja jazdim vacsinou dalnicu BA-TN-PB a potom BA-BB (tak mierne nad limit 140-150tacho) a potom take krivolake cesty BB-PB (okolo 110) aj ked tieto sa hadam v blizkej dobe zredukuju. Ale so spotrebou 6l neratam skor 7+ . Split sme dali z BA za 6 hodin co sme isli jediny krat autom.
Viac jazdim cez zimu/jesen lebo auto cez leto odpociva - ked to ide idem radsej na motorke (mavam okolo 20k na moto za rok)
|
|
22.01.2016 18:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910242
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
kde sa daju pouret tieto losie testy?
kde sa daju pouret tieto losie testy? :)
|
|
22.01.2016 18:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910247
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
.link. alebo google
http://teknikensvarld.se/algtest/ alebo google :)
|
|
23.01.2016 10:21 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910363
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Neboj v lete konkurenciu mat nebudes. V pondelok idem pozriet tu zilinsku a v utorok senecku. Na mila sa chystam akurat nevysiel cas. Moc skoro sa stmieva.
Neboj v lete konkurenciu mat nebudes. V pondelok idem pozriet tu zilinsku a v utorok senecku. Na mila sa chystam akurat nevysiel cas. Moc skoro sa stmieva.
|
|
23.01.2016 14:29 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910445
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Ahoj chlapi, sice to sem úplně přesně nepatří, ale kdytak se to pak smázne....
Jaký máte názor na koupi ojeté c3 první generace s motorem 1.4 Hdi? Jednalo by se hlavně o dojídění do práce 25 km tam a pak zpět.
Jde mi hlavně o motor - jaké tam hrozí nebezpečí, co vstřiky atd....
Ahoj chlapi, sice to sem úplně přesně nepatří, ale kdytak se to pak smázne....
Jaký máte názor na koupi ojeté c3 první generace s motorem 1.4 Hdi? Jednalo by se hlavně o dojídění do práce 25 km tam a pak zpět.
Jde mi hlavně o motor - jaké tam hrozí nebezpečí, co vstřiky atd....
|
|
23.01.2016 16:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910469
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
vstreky ako na kazdom inom aute.. pokial su v dobrej kondícií vydria.. pokial nie..nevydria
Osobne by som sa radej Peugeot 206 2.0 HDi RHY ..ale to asi len preto e ho mám odskúaný
vstreky ako na kazdom inom aute.. pokial su v dobrej kondícií vydria.. pokial nie..nevydria :)
Osobne by som sa radej Peugeot 206 2.0 HDi RHY ..ale to asi len preto e ho mám odskúaný :)
|
|
23.01.2016 16:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910478
|
|
mavy
|
|
|
Ahoj chlapi,
Planujem kupit C5 2007 1.6hdi
vedeli by ste mi poradit ci je toto dobra volba?
dakujem za rady
.link.
Ahoj chlapi,
Planujem kupit C5 2007 1.6hdi
vedeli by ste mi poradit ci je toto dobra volba?
dakujem za rady
http://auto.bazos.sk/inzerat/56751219/Citroen-C5-Break-16-HDi-16V-Plus.php
|
|
23.01.2016 16:58 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2910480
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
110 koní na 1500kg break? hm..ja ti neviem..podla mna minimum na C5 je okolo 136k, ináč je to lemravejie. Tie rozdiely v spotrebe niesu neako výrazné pri vačích objemoch.
1.6 HDi potrebuje pravidelnú výmenu oleja, bolo by fajn nazrie do servisnej kniky aký interval pouili..
Má toti blbie rieenú olejovú vanu, meniu olejovú náplň. Pri dlhých intervaloch výmeny oleja tam vzniká riziko usadenín. Hlavne v kritických miestach napojenia mazania turba.
V reále ako hodnoti kým to neobzrie niekto na mieste a neskontroluje s diagnostikou.
110 koní na 1500kg break? hm..ja ti neviem..podla mna minimum na C5 je okolo 136k, ináč je to lemravejie. Tie rozdiely v spotrebe niesu neako výrazné pri vačích objemoch.
1.6 HDi potrebuje pravidelnú výmenu oleja, bolo by fajn nazrie do servisnej kniky aký interval pouili..
Má toti blbie rieenú olejovú vanu, meniu olejovú náplň. Pri dlhých intervaloch výmeny oleja tam vzniká riziko usadenín. Hlavne v kritických miestach napojenia mazania turba.
V reále ako hodnoti kým to neobzrie niekto na mieste a neskontroluje s diagnostikou.
|
|
| |
|
|