| | |
08.11.2015 15:30 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884412
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
S koulema bude problém kvůli rozměrům - C5kové jsou takové zplotělé, ne kulaté.
S koulema bude problém kvůli rozměrům - C5kové jsou takové zplotělé, ne kulaté.
|
|
08.11.2015 16:26 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884432
|
|
jumep
|
|
|
co viem daju sa strcit len dozadu na napravu, ale ako bolo povedane, do ineho ako origo by som nesiel, rovnako nespekuloval s prehadzovanim medzi sebou
C5 nebude nikdy tak hupava ako XM, kvoli nejakej bezpecnosti, ked ju rozplaves, tak lepsie drzi, tuto hupavost docielili pri zachovani vacsej stability na C6 kde sa dal amvar
co sa tyka AM6, ako uz bolo povedane, ked kope tak je na 98% zly hydroblok, co a da repasovat, ale je to na investicie do toho, inak ak sa meni olej neni sa tam coho bat
co sa tyka toho lukiho auta, on ho pusti len za to za co ho ma inzerovane, inak si ho skor skladal pre seba, bol s nim teraz na zraze, automat ide uplne krasne, brble na tom vyfuk, ale to je v rieseni
co viem daju sa strcit len dozadu na napravu, ale ako bolo povedane, do ineho ako origo by som nesiel, rovnako nespekuloval s prehadzovanim medzi sebou
C5 nebude nikdy tak hupava ako XM, kvoli nejakej bezpecnosti, ked ju rozplaves, tak lepsie drzi, tuto hupavost docielili pri zachovani vacsej stability na C6 kde sa dal amvar
co sa tyka AM6, ako uz bolo povedane, ked kope tak je na 98% zly hydroblok, co a da repasovat, ale je to na investicie do toho, inak ak sa meni olej neni sa tam coho bat
co sa tyka toho lukiho auta, on ho pusti len za to za co ho ma inzerovane, inak si ho skor skladal pre seba, bol s nim teraz na zraze, automat ide uplne krasne, brble na tom vyfuk, ale to je v rieseni
|
|
08.11.2015 16:30 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884434
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ale hlavně si myslím, e staré koule měly membránu konstruovanou pro LHM a nové pouívají LDS. Kdo ví, co by to na tom materiálu napáchalo. Vyměnit si koule s ivotností mnohdy a 300k km za koule, který nevydrí ani 100k km, to je holý nerozum. Auto s rychlostí nad 220km/h nemůe být tak houpavý, jinak by taky mohlo uletět. Frantíci to nepřitvrdili kvůli tomu, aby jsme měli odlučený zadky, ale kvůli bezpečnosti.
Kdysi jsem po něčem podobným pátral a jako jediný rozumný návrh odborníků bylo převrtání tlumičů v prostředních koulích. To by změkčilo jízdu v meních rychlostech, kdy jsou střední koule plně aktivní, ale neovlivnilo by to tak výrazně tvrdost auta při vysokých rychlostech, kdy se střední koule tolik nevyuívají a auto je o kousek sníený.
EDIT: Jumep je zase rychlejí.
Ale hlavně si myslím, e staré koule měly membránu konstruovanou pro LHM a nové pouívají LDS. Kdo ví, co by to na tom materiálu napáchalo. Vyměnit si koule s ivotností mnohdy a 300k km za koule, který nevydrí ani 100k km, to je holý nerozum. Auto s rychlostí nad 220km/h nemůe být tak houpavý, jinak by taky mohlo uletět. Frantíci to nepřitvrdili kvůli tomu, aby jsme měli odlučený zadky, ale kvůli bezpečnosti.
Kdysi jsem po něčem podobným pátral a jako jediný rozumný návrh odborníků bylo převrtání tlumičů v prostředních koulích. To by změkčilo jízdu v meních rychlostech, kdy jsou střední koule plně aktivní, ale neovlivnilo by to tak výrazně tvrdost auta při vysokých rychlostech, kdy se střední koule tolik nevyuívají a auto je o kousek sníený.
EDIT: Jumep je zase rychlejí. :-D
|
|
08.11.2015 16:39 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884443
|
|
jumep
|
|
|
prostredne gule nemaju tlmice
prostredne gule nemaju tlmice
|
|
08.11.2015 16:42 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884444
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak buď mě ojebali, nebo mysleli jen průchod LDS do koule. Nevím. Já jsem do toho nakonec neel.
A moná jsem to nenapsal vechno. Myslím e tam lo jetě o výměnu koulí za vyí tlak, ale to u bych moc kecal.
Tak buď mě ojebali, nebo mysleli jen průchod LDS do koule. Nevím. Já jsem do toho nakonec neel.
A moná jsem to nenapsal vechno. Myslím e tam lo jetě o výměnu koulí za vyí tlak, ale to u bych moc kecal.
|
|
08.11.2015 17:29 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884478
|
|
LiPa
|
Město: Jičín, Auto: Citroën XM 3.0 V6 24V (147 kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
OK, díky za tip, Lukimu u jsem poslal mail, tak uvidíme. Jinak ona ta nepřímá úměra mezi měkkým podvozkem a bezpečností není vdy pravidlem, jak je vidět na ji zmiňovaných C5 III nebo na stařičké CX. A např. moje XM se starím 147 kW motorem jede tachometrových 260 km/h (teda jelo, u jsem to dlouho nezkouel) a ani s houpavým podvozkem nikde nikdy neustřelilo... ale OK, koule nechám originál a budu doufat, e se mi jednou povede pořídit si C6 s amvarem
EDIT: Prostřední koule jsou fakt bez tlumičů, alespoň u Hydractive I a II tomu tak je. Převrtávaly se koule u kol, ale to u je risk, obzvlá u silnějích motorizací... Jinak tuím Pat&Mat někde psal, e syntetická LDS je prý o dost větí sajrajt, ne byla minerální LHM.
OK, díky za tip, Lukimu u jsem poslal mail, tak uvidíme. Jinak ona ta nepřímá úměra mezi měkkým podvozkem a bezpečností není vdy pravidlem, jak je vidět na ji zmiňovaných C5 III nebo na stařičké CX. A např. moje XM se starím 147 kW motorem jede tachometrových 260 km/h (teda jelo, u jsem to dlouho nezkouel) a ani s houpavým podvozkem nikde nikdy neustřelilo... ale OK, koule nechám originál a budu doufat, e se mi jednou povede pořídit si C6 s amvarem :-)
EDIT: Prostřední koule jsou fakt bez tlumičů, alespoň u Hydractive I a II tomu tak je. Převrtávaly se koule u kol, ale to u je risk, obzvlá u silnějích motorizací... Jinak tuím Pat&Mat někde psal, e syntetická LDS je prý o dost větí sajrajt, ne byla minerální LHM.
|
|
08.11.2015 17:46 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884489
|
|
Danipet
|
|
|
Lipa: Mno houpavost je taky resena kvuli crash testum, proto nejsou c5 tak houpave c5 a c5R, jinak Lukas ji nenecha min jak za ty penize co ma v inzeratu, proto ji nemam jeste doma
Lipa: Mno houpavost je taky resena kvuli crash testum, proto nejsou c5 tak houpave c5 a c5R, jinak Lukas ji nenecha min jak za ty penize co ma v inzeratu, proto ji nemam jeste doma :-D
|
|
08.11.2015 17:54 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884497
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
C5 je podla mna ekvivalent XM, s tym ze na sport mode je tuhia (slovo tvrdia mi nesedí)
Hydraulika sama o sebe sa správa ako degresívne pruenie, tzn to plávanie je obmedzené v určitom zdvihu
Na mojom prvom BX GTi 16V s klasickými gužami som letel 230 a nemal som najmení pocit eby auto uletelo, alebo eby sa rozplávalo.. zato v audi coupe so port pruinami gumy pitali ..na hrbolatej ceste kde bene práim 110 na citróne , tak zadok odskakoval ako ialený..viac ako 80 som si nedovolil.
C5 mi u taká sviná nepríde..čokolvek s hmotnosou nad 1t proste pre mna porák, ani trhač asfaltu nieje.
Veliká koda e sa nerobila C4 s hydrou..mala jeden pekný 177k motorček.. rovnako Xsara VTS 167k a rovnako BX 16V s 160k
P.S hupavost nieje rieena kvoli crash testom, pri brzdeni auto vdy kompenzovalo výku u od čias DSky , v SPORT mode jednoducho sú odstránené "extra húpacie gule" kvôli lepej odozve podvozku, z auta sa tak razom stáva v zákrutách BXo a hlce ich aj ked o dos aie BXo..
C5 je podla mna ekvivalent XM, s tym ze na sport mode je tuhia (slovo tvrdia mi nesedí)
Hydraulika sama o sebe sa správa ako degresívne pruenie, tzn to plávanie je obmedzené v určitom zdvihu
Na mojom prvom BX GTi 16V s klasickými gužami som letel 230 a nemal som najmení pocit eby auto uletelo, alebo eby sa rozplávalo.. zato v audi coupe so port pruinami gumy pitali ..na hrbolatej ceste kde bene práim 110 na citróne , tak zadok odskakoval ako ialený..viac ako 80 som si nedovolil.
C5 mi u taká sviná nepríde..čokolvek s hmotnosou nad 1t proste pre mna porák, ani trhač asfaltu nieje.
Veliká koda e sa nerobila C4 s hydrou..mala jeden pekný 177k motorček.. rovnako Xsara VTS 167k a rovnako BX 16V s 160k
P.S hupavost nieje rieena kvoli crash testom, pri brzdeni auto vdy kompenzovalo výku u od čias DSky , v SPORT mode jednoducho sú odstránené "extra húpacie gule" kvôli lepej odozve podvozku, z auta sa tak razom stáva v zákrutách BXo a hlce ich :D aj ked o dos aie BXo..
|
|
08.11.2015 17:58 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884501
|
|
jumep
|
|
|
C5 je ekvivalent XA, XM nahradzala C6
tu nejde o to letet rovno, ale pri uhybacich manevroch a losich testoch kde sa dokaze rozplavat
C5 je ekvivalent XA, XM nahradzala C6
tu nejde o to letet rovno, ale pri uhybacich manevroch a losich testoch kde sa dokaze rozplavat
|
|
08.11.2015 18:01 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884503
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Nesuhlasim ze sa dokaze rozplavat.. nieje to makké pruenie , je to degresívna charakteristika.. CX,XM,BX,XA vetky boli v losích testoch vynikajúce..hravo porazili dnené poráky a autá ktoré sa chvália portovnosou a sedením na ceste. BMW M ,VRSky, GTička, VR6 atd.
Nesuhlasim ze sa dokaze rozplavat.. nieje to makké pruenie , je to degresívna charakteristika.. CX,XM,BX,XA vetky boli v losích testoch vynikajúce..hravo porazili dnené poráky a autá ktoré sa chvália portovnosou a sedením na ceste. BMW M ,VRSky, GTička, VR6 atd.
|
|
08.11.2015 18:04 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884505
|
|
jumep
|
|
|
tak ho rozplav a uvidis ako ta otoci
doprava dolava doprava dolava, nielen uhybaci manever, ked ti zacne lietat tazisko ....
tak ho rozplav a uvidis ako ta otoci
doprava dolava doprava dolava, nielen uhybaci manever, ked ti zacne lietat tazisko ....
|
|
08.11.2015 18:09 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884507
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Si to nevidel este??
XM Slalom :: .link.
CX Slalom :: .link.
BX bohuzial na videu nieje..ale dorábal som s ním iné psie kusy
Si to nevidel este??
XM Slalom :: https://www.youtube.com/watch?v=gVPXgvOl0xc
CX Slalom :: https://www.youtube.com/watch?v=6cRhfPOBhpc
BX bohuzial na videu nieje..ale dorábal som s ním iné psie kusy :-d
|
|
08.11.2015 18:35 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884529
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): tak ho rozplav a uvidis ako ta otoci
doprava dolava doprava dolava, nielen uhybaci manever, ked ti zacne lietat tazisko ....
No myslím e si s C5 limuzkou a z C5 biturbem (obě s manuálem) dovolím daleko víc ne kdokoli s X7 a C6 - ty nápravy jsou dělané na pohodlí a na dlouhé rovné úseky,zrovna tak automat není dobrej na ,,blbnutí" - pokud si chci zablbnout ve slalomu(a v serpentínách) musím mít pevněí záběr a monost okamité změny krouáku (natvrdo) - (a nejhorí kombinace byla pro mne AP a čerstvě udělané př.desky - to jen proč jsem to vzdal - abych
přejel o metr?? zastavovací lajnu - to byla potupa,s měkým rozjezdem to bylo zrovnatak to byla pro mne potupující disciplína s daným autem - litoval jsem e jsem nevzal edivé(o tom svědčily i dřívějí výsledky Ten slalom není a tak o výkonu motoru,ale délce auta a u X7 , C6 ?? a naklánění?? - pus si ,,Četníky " - co dovede ,,Káča" - je sice pravda e s tím jel kaskadér a dost bylo přikresleno , ale kdo s káčou jezdil potvrdí má slova.
No myslím e si s C5 limuzkou a z C5 biturbem (obě s manuálem) dovolím daleko víc ne kdokoli s X7 a C6 - ty nápravy jsou dělané na pohodlí a na dlouhé rovné úseky,zrovna tak automat není dobrej na ,,blbnutí" - pokud si chci zablbnout ve slalomu(a v serpentínách) musím mít pevněí záběr a monost okamité změny krouáku (natvrdo) - (a nejhorí kombinace byla pro mne AP a čerstvě udělané př.desky - to jen proč jsem to vzdal - abych
přejel o metr?? zastavovací lajnu - to byla potupa,s měkým rozjezdem to bylo zrovnatak to byla pro mne potupující disciplína s daným autem - litoval jsem e jsem nevzal edivé(o tom svědčily i dřívějí výsledky;-) Ten slalom není a tak o výkonu motoru,ale délce auta a u X7 , C6 ?? a naklánění?? - pus si ,,Četníky " - co dovede ,,Káča" - je sice pravda e s tím jel kaskadér a dost bylo přikresleno , ale kdo s káčou jezdil potvrdí má slova.
|
|
08.11.2015 18:37 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884531
|
|
jumep
|
|
|
videli sme vcera pri zrucke
videli sme vcera pri zrucke :-p
|
|
08.11.2015 18:56 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884537
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): videli sme vcera pri zrucke
přečti si to teď - dopsal jsem a zdůvodnil - projdi si výsledky starích mejch jízd (jinak má pravdu bylo to z jiných důvodů - měl jsem 100.chutí jet vyměnit auta - kdybych to stihl ) - zlaák je v celku hezký,ale jen cesák.(věř mi e jsem se i styděl - jetě bych měl asi anci na třeba deseti Km jízdy přes serpentýny.
No myslím e si s C5 limuzkou a z C5 biturbem (obě s manuálem) dovolím daleko víc ne kdokoli s X7 a C6 - ty nápravy jsou dělané na pohodlí a na dlouhé rovné úseky,zrovna tak automat není dobrej na ,,blbnutí" - pokud si chci zablbnout ve slalomu(a v serpentínách) musím mít pevněí záběr a monost okamité změny krouáku (natvrdo) - (a nejhorí kombinace byla pro mne AP a čerstvě udělané př.desky - to jen proč jsem to vzdal - abych
přejel o metr?? zastavovací lajnu - to byla potupa,s měkým rozjezdem to bylo zrovnatak to byla pro mne potupující disciplína s daným autem - litoval jsem e jsem nevzal edivé(o tom svědčily i dřívějí výsledky Ten slalom není a tak o výkonu motoru,ale délce auta a u X7 , C6 ?? a naklánění?? - pus si ,,Četníky " - co dovede ,,Káča" - je sice pravda e s tím jel kaskadér a dost bylo přikresleno , ale kdo s káčou jezdil potvrdí má slova.
:-(((( přečti si to teď - dopsal jsem a zdůvodnil - projdi si výsledky starích mejch jízd (jinak má pravdu bylo to z jiných důvodů - měl jsem 100.chutí jet vyměnit auta - kdybych to stihl ) - zlaák je v celku hezký,ale jen cesák.(věř mi e jsem se i styděl:-( - jetě bych měl asi anci na třeba deseti Km jízdy přes serpentýny.
No myslím e si s C5 limuzkou a z C5 biturbem (obě s manuálem) dovolím daleko víc ne kdokoli s X7 a C6 - ty nápravy jsou dělané na pohodlí a na dlouhé rovné úseky,zrovna tak automat není dobrej na ,,blbnutí" - pokud si chci zablbnout ve slalomu(a v serpentínách) musím mít pevněí záběr a monost okamité změny krouáku (natvrdo) - (a nejhorí kombinace byla pro mne AP a čerstvě udělané př.desky - to jen proč jsem to vzdal - abych
přejel o metr?? zastavovací lajnu - to byla potupa,s měkým rozjezdem to bylo zrovnatak to byla pro mne potupující disciplína s daným autem - litoval jsem e jsem nevzal edivé(o tom svědčily i dřívějí výsledky Ten slalom není a tak o výkonu motoru,ale délce auta a u X7 , C6 ?? a naklánění?? - pus si ,,Četníky " - co dovede ,,Káča" - je sice pravda e s tím jel kaskadér a dost bylo přikresleno , ale kdo s káčou jezdil potvrdí má slova.
|
|
08.11.2015 19:07 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884546
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Precenuje to biturbo
Stále netreba zabúda e aj napriek superpodvozku, stále to má len 4 gumy..a fyzika nepustí.. a to ustrelí tak to poletí..
P.S s BXkom 16V strčím biturbo 2x do kapsy
Precenuje to biturbo :-d
Stále netreba zabúda e aj napriek superpodvozku, stále to má len 4 gumy..a fyzika nepustí.. a to ustrelí tak to poletí.. :-d
P.S s BXkom 16V strčím biturbo 2x do kapsy :-p
|
|
08.11.2015 20:18 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884607
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Problem je ze auto lo do kytek Motor mi zostal..kasnu mam..ale projekt je odloený na neurčito.. za pár rokov sa ozvem
Kombík 1100kg, z 0-100 za 7,6s,, Vmax 230 kmh, teoretická 249kmh, 4x4 fulltime torsen a LSD, klima, ABS, port sedačky , hydraulika..atd
Problem je ze auto lo do kytek :-(((( Motor mi zostal..kasnu mam..ale projekt je odloený na neurčito.. za pár rokov sa ozvem :-d
Kombík 1100kg, z 0-100 za 7,6s,, Vmax 230 kmh, teoretická 249kmh, 4x4 fulltime torsen a LSD, klima, ABS, port sedačky , hydraulika..atd :)
Přílohy: 4WD.jpg ( 73184b ) - 16V int.jpg ( 13492b ) - |
|
08.11.2015 21:18 -
Re: Koupě C5 II 3.0 V6
|
2884669
|
|
jumep
|
|
|
ty a tvoj break, ja uz sa k tomu nevyjadrujem, to mozeme riesit niekedy na zraze
ty a tvoj break, ja uz sa k tomu nevyjadrujem, to mozeme riesit niekedy na zraze
|
|
| |
|
|