| | |
10.03.2015 14:05 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796261
|
|
jumep
|
|
|
Citronek vieme ze si mal C5 1 a vieme aj preco nechces diesel .... keby si nemal diagnostiku tak to tak nehrotis - tot moj nazor
kazdopadne je idealne si sadnut do oboch aut a vyskusat si vsetko
od priestoru po loznu plochu a odhad toho co budes vozit
Delict: to zavesenie z toho robi omnoho stabilnejsie auto
Citronek vieme ze si mal C5 1 a vieme aj preco nechces diesel .... keby si nemal diagnostiku tak to tak nehrotis :) - tot moj nazor
kazdopadne je idealne si sadnut do oboch aut a vyskusat si vsetko
od priestoru po loznu plochu a odhad toho co budes vozit
Delict: to zavesenie z toho robi omnoho stabilnejsie auto
|
|
10.03.2015 14:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796262
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
diky za nazory...
@jumep: ano ta byvala C5 2.2HDI a moje diagnostika nedelalo dobrotu, ted mam diag taky ale uz neni cas behat kolem auta a resit kazde cidlo a kupodivu motor vrni a jezdi...
Naftu nechci z duvodu ( nebudu rozepisovat bolesti naftaku), ze zatim neocekavam ze bych za praci dojizdel dale nez 20 km a v planu bude dost kratkych tras po meste a okoli 2 az 15 km, pak cca jednou mesicne trasa 400km. Takze bych ten FAP pekne ucpaval a vysledna spotreba nafty by nebyla o moc nizsi nez benzin ... v pripade delsich jizd a najezdu k benzinu pridam LPG a budu jezdit srovnatelne ci mozna i o neco mene nez s naftou...
Jak jsi ji mi jiz kdysi psal 2.0 103kw neni nijak problemova -ano sve mouchy ma ale neni stale to 1.6 THP ci 2.0HPI
diky za nazory...
@jumep: ano ta byvala C5 2.2HDI a moje diagnostika nedelalo dobrotu, ted mam diag taky ale uz neni cas behat kolem auta a resit kazde cidlo a kupodivu motor vrni a jezdi...
Naftu nechci z duvodu ( nebudu rozepisovat bolesti naftaku), ze zatim neocekavam ze bych za praci dojizdel dale nez 20 km a v planu bude dost kratkych tras po meste a okoli 2 az 15 km, pak cca jednou mesicne trasa 400km. Takze bych ten FAP pekne ucpaval a vysledna spotreba nafty by nebyla o moc nizsi nez benzin ... v pripade delsich jizd a najezdu k benzinu pridam LPG a budu jezdit srovnatelne ci mozna i o neco mene nez s naftou...
Jak jsi ji mi jiz kdysi psal 2.0 103kw neni nijak problemova -ano sve mouchy ma ale neni stale to 1.6 THP ci 2.0HPI
|
|
10.03.2015 14:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796263
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No já jako amatér se v technice nevyznám. Interiér III.řady je bez pochyby o mnoho hezčí! I.a II. je uvnitř jak z roku 1990... Ale zase je tam "vzduno " není tam člověk tak nacpaný jak v letadle.
Ale nechápu kdy ti vadí hluk v Xaře e pořád chce ten benzín, tedy pokud nechce jezdit max 100km/h...
Z tohoto důvodu u benzín nikdy nechci.. .
Koukám e píe proč naftu ne, No já bych to zase tolik neřeil. V Praze je větina Taxi disel a myslím e moc prostoru na regeneraci nemají...
No já jako amatér se v technice nevyznám. Interiér III.řady je bez pochyby o mnoho hezčí! I.a II. je uvnitř jak z roku 1990...:-)) Ale zase je tam "vzduno " není tam člověk tak nacpaný jak v letadle.
Ale nechápu kdy ti vadí hluk v Xaře e pořád chce ten benzín, tedy pokud nechce jezdit max 100km/h...:-d
Z tohoto důvodu u benzín nikdy nechci.. .:-)
Koukám e píe proč naftu ne, No já bych to zase tolik neřeil. V Praze je větina Taxi disel a myslím e moc prostoru na regeneraci nemají...
|
|
10.03.2015 14:25 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796264
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Delict napsal(a): sgt éé.. v com je dalej? mozes uviest neaky konkretny priklad? alebo podloi fotkou? Mne to pride len viac plastovejie.. interier C5 III sa mne osobne absolutne nepáči..
@delict: jumep má pravdu, to rozdielne zavesenie kolies vpredu a vzadu robí vežký rozdiel. Na XA to ete celkom dobre fungovalo, nakožko XA bola VEźMI nízke auto. U vysokej C5 I/II je to fajn zavesenie, pokiaž ide rovno. Ak prídu zatáčky a technickejia tra, tak tam u zavesenie stráca, to cíti okamite.
Čo sa týka interiéru, tak či sa niekomu páči alebo nie je čisto subjektívny pocit. Kvalita spracovania a pouité materiály sú ale úplne inde. V X7 nenájde úpajúce sa a tvrdé plasty, nepresné lícovanie atď...
@delict: jumep má pravdu, to rozdielne zavesenie kolies vpredu a vzadu robí vežký rozdiel. Na XA to ete celkom dobre fungovalo, nakožko XA bola VEźMI nízke auto. U vysokej C5 I/II je to fajn zavesenie, pokiaž ide rovno. Ak prídu zatáčky a technickejia tra, tak tam u zavesenie stráca, to cíti okamite.
Čo sa týka interiéru, tak či sa niekomu páči alebo nie je čisto subjektívny pocit. Kvalita spracovania a pouité materiály sú ale úplne inde. V X7 nenájde úpajúce sa a tvrdé plasty, nepresné lícovanie atď...
|
|
10.03.2015 14:25 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796265
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Xsara nema odhlucneni, dvere jako plechovka ...
s benzinem se da jet 130km/h klidne bez toho aniz by obtezoval hlukem do kabiny, to uz jde vice slyset aerodynamicky hluk ...
Jdu hledat diskusi kolik lidi s C5 HDI jezdi kratke trasy po meste
Xsara nema odhlucneni, dvere jako plechovka ...
s benzinem se da jet 130km/h klidne bez toho aniz by obtezoval hlukem do kabiny, to uz jde vice slyset aerodynamicky hluk ...
Jdu hledat diskusi kolik lidi s C5 HDI jezdi kratke trasy po meste ;-)
|
|
10.03.2015 14:29 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796266
|
|
jumep
|
|
|
mas tu mna napr z 2.7 sialenostu (predtym 2.2)
cela nadrz sa nepohnem z mesta - jazda do 5km
mas tu mna napr z 2.7 sialenostu :) (predtym 2.2)
cela nadrz sa nepohnem z mesta - jazda do 5km
|
|
10.03.2015 14:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796267
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No a taky si můe přečíst jak tu řeí jinou převodovku do benzínu kvůli hluku
No a taky si můe přečíst jak tu řeí jinou převodovku do benzínu kvůli hluku :-))))
|
|
10.03.2015 14:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796268
|
|
bew
|
Město: Ďura u Ostravy, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Zkuenost s AAA ... a lidi se stále nepoučí. (narazil jsem při brouzdání webem)
.link.
Zkuenost s AAA ... a lidi se stále nepoučí. (narazil jsem při brouzdání webem)
http://liborsynek.blog.idnes.cz/c/404737/Jak-to-chodi-v-AAA.html
|
|
10.03.2015 14:39 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796269
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Kde je nepresné lícovanie? Ja vidím skôr kvalitu v starých poctivých hrubých plastoch..a nie v tých naklikaných tenkých plastíkoch v novsich autach.. pride mi to ako ABS plast z citroenu BX..moja C5 I. si po 13 rokoch nevrzne, ani jeden kus nikdy nevrzol.. uvidíme čo spraví po 13 rokoch "presné lícovanie" a kvalita C5 x7
Vlečná náprava bude vdy stráca na nezávislé zavesenie..ale nezávislé zavesenie bude zase vdy finančne náročnejie na údrbu. Na túto vlečku som si zvykol u z čias BX,Xant, XM..a jazdím ju aj na C5. Je to len o zvyku ..C5 zvláda losí test v 70km/h, tak isto aj XM a ostatné..nezávislé zavesenie v novej C5 tourer zvláda 71km/h
C5 x7 zahodila vsetko co predosle C5 mali a čím vynikali.. preto je aj najslabie predávanou z generacií C5..a mono posledný klinec do rakvy hydrauliky
Kde je nepresné lícovanie? Ja vidím skôr kvalitu v starých poctivých hrubých plastoch..a nie v tých naklikaných tenkých plastíkoch v novsich autach.. pride mi to ako ABS plast z citroenu BX..moja C5 I. si po 13 rokoch nevrzne, ani jeden kus nikdy nevrzol.. uvidíme čo spraví po 13 rokoch "presné lícovanie" a kvalita C5 x7
Vlečná náprava bude vdy stráca na nezávislé zavesenie..ale nezávislé zavesenie bude zase vdy finančne náročnejie na údrbu. Na túto vlečku som si zvykol u z čias BX,Xant, XM..a jazdím ju aj na C5. Je to len o zvyku ..C5 zvláda losí test v 70km/h, tak isto aj XM a ostatné..nezávislé zavesenie v novej C5 tourer zvláda 71km/h
C5 x7 zahodila vsetko co predosle C5 mali a čím vynikali.. preto je aj najslabie predávanou z generacií C5..a mono posledný klinec do rakvy hydrauliky :(
|
|
10.03.2015 15:03 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796270
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Me toho teda v aute vrze/vibruje dost, vcetne sedaku, palubky, plastu obou dveri a madla spolujezdcovych dveri. Asi patecni kus ?
Me toho teda v aute vrze/vibruje dost, vcetne sedaku, palubky, plastu obou dveri a madla spolujezdcovych dveri. Asi patecni kus ? :)
|
|
10.03.2015 15:13 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796272
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
mne nedrnčí a nevibruje nič, jedine troku začu zvuky keď kríim nápravy (vjazdy na parkoviská, mimo cesty atď).
mne nedrnčí a nevibruje nič, jedine troku začu zvuky keď kríim nápravy (vjazdy na parkoviská, mimo cesty atď). :palec
|
|
10.03.2015 16:48 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796310
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
U minule mi obcas neco luplo, ale to byly tycky stabilizatoru..u tehle nemam zadne pazvuky ani z podvozku a ani interieru....no a s muzikou od Helmuta bych to stejne ani neslysel
Porovnavat C5 I a II nemuzu, nemel jsem...a ani bych si je nekoupil...
U minule mi obcas neco luplo, ale to byly tycky stabilizatoru..u tehle nemam zadne pazvuky ani z podvozku a ani interieru....no a s muzikou od Helmuta bych to stejne ani neslysel :-d:-d
Porovnavat C5 I a II nemuzu, nemel jsem...a ani bych si je nekoupil...
|
|
10.03.2015 17:41 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796338
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
I v případě C5 III mám vyřadit z výběru 1.6 HDi 80kw? Teda pokud by do mě udeřil blesk a kupoval bych naftu
I v případě C5 III mám vyřadit z výběru 1.6 HDi 80kw? Teda pokud by do mě udeřil blesk a kupoval bych naftu :)
|
|
10.03.2015 17:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796340
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To ti odpoví zdejí mistři, ale myslím e ano...Těké auto,slabý motor.Snad u to tu někdo psal e nebrat ádné 1.6...
Kdy u nic,tak 1.6 nemá hydraulický podvozek.
To ale zase tobě moc nevadí, viď? Jsi stejně divnej, chce C5 ale ne kvůli hydře.
To ti odpoví zdejí mistři, ale myslím e ano...Těké auto,slabý motor.Snad u to tu někdo psal e nebrat ádné 1.6...
Kdy u nic,tak 1.6 nemá hydraulický podvozek. :-(
To ale zase tobě moc nevadí, viď? Jsi stejně divnej, chce C5 ale ne kvůli hydře.:nevim :-d:-)))):-)))):-))
|
|
10.03.2015 17:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796341
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Jeden znamy 1,6 HDi ma a nestezuje si..ma najeto ca 250 a zatim to po nem nic nechtelo..ale vis jak to je, treba kus od kusu jiny..nekomu funguje a nekdo jezdi od servisu k servisu...
Jeden znamy 1,6 HDi ma a nestezuje si..ma najeto ca 250 a zatim to po nem nic nechtelo..ale vis jak to je, treba kus od kusu jiny..nekomu funguje a nekdo jezdi od servisu k servisu...;-)
|
|
10.03.2015 19:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796375
|
|
jumep
|
|
|
uz som to par krat povedal, pri 1.6 skor plati pravidlo smolneho kusu opacne
1.6 sa z principu vyhnut
z toho co sem chodi som uz riesil 5x turbo, 1x cely motor, standartne zavady typu tlak paliva, regulacia turba, hrdzave piskotajuce rozvody, podfukujuce striky, retiazka vaciek .... (a viem aspon o 2-3 co maju volu na kluke)
uz som to par krat povedal, pri 1.6 skor plati pravidlo smolneho kusu opacne
1.6 sa z principu vyhnut
z toho co sem chodi som uz riesil 5x turbo, 1x cely motor, standartne zavady typu tlak paliva, regulacia turba, hrdzave piskotajuce rozvody, podfukujuce striky, retiazka vaciek .... (a viem aspon o 2-3 co maju volu na kluke)
|
|
10.03.2015 19:12 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796383
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
C5 II končila tuím výroba 2008 a začala C5 III (X7), buďto se smíří s 8 let starým autem, nebo bude mít mladí ale za úplně jiný peníz, prostorově je II větí, jezdím i s dvoumetrovým chlapem na zadním sedadle a kolena v pohodě i kdy před ním sedí to samé, u 3kové řady by seděl vzadu na torc, porovnání mám, vlastníme v práci vechny 3 řady, je nás tu dost, co vlastníme u ropáčků FAP, jezdíme dá se říct kolem komína a nemáme s tím ani s regeneracemi ádné problémy. A to, e dvě stejné auta nejsou ohledně oprav stejné, je u kadé značky stejné, na X7 se mi snad nelíbí jenom jedna věc, velikost oken vůči plechům na dveřích, jetě pár let a místo oken budou jenom 5ti cm průzory jak u tanku, jo a jetě porovnání cen náhradních dílů.
No a jestli benzín nebo nafta, na krátké trasy bude míň trpět ten benzín, u nafty se to zase vrátí spotřebou a delí ivotností motorů, samozřejmě je i ve větích rychlostí tií, o LPG se vyjadřovat nebudu, tak markantní rozdíl ve spotřebě od nafty tam není, jedině mít větí km nájezd.
C5 II končila tuím výroba 2008 a začala C5 III (X7), buďto se smíří s 8 let starým autem, nebo bude mít mladí ale za úplně jiný peníz, prostorově je II větí, jezdím i s dvoumetrovým chlapem na zadním sedadle a kolena v pohodě i kdy před ním sedí to samé, u 3kové řady by seděl vzadu na torc, porovnání mám, vlastníme v práci vechny 3 řady, je nás tu dost, co vlastníme u ropáčků FAP, jezdíme dá se říct kolem komína a nemáme s tím ani s regeneracemi ádné problémy. A to, e dvě stejné auta nejsou ohledně oprav stejné, je u kadé značky stejné, na X7 se mi snad nelíbí jenom jedna věc, velikost oken vůči plechům na dveřích, jetě pár let a místo oken budou jenom 5ti cm průzory jak u tanku, jo a jetě porovnání cen náhradních dílů.
No a jestli benzín nebo nafta, na krátké trasy bude míň trpět ten benzín, u nafty se to zase vrátí spotřebou a delí ivotností motorů, samozřejmě je i ve větích rychlostí tií, o LPG se vyjadřovat nebudu, tak markantní rozdíl ve spotřebě od nafty tam není, jedině mít větí km nájezd. ;-)
|
|
10.03.2015 19:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796387
|
|
jumep
|
|
|
zivotnost motoru je mytus (beha mi tu C5 1 benzin 400k km s povodnym katalyzatorom atd - podstatny je zasa len servis a styl jazdenia)
zivotnost motoru je mytus (beha mi tu C5 1 benzin 400k km s povodnym katalyzatorom atd - podstatny je zasa len servis a styl jazdenia)
|
|
10.03.2015 19:24 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2796395
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Moje Xantia má 320 000km a táké povodny katalizator - u ale asi nefunguje jak by měl...
Ten motor chodí celkem bez problémů a to u do něj od doby co mám C5 leju jen olej Starline.
Naprosto spolehlivé auto vzhledem ke stáří a najetých km. Jetě staré poctivé auto.
Akorát ten randál motoru od 110 vý - musím dát hodně volume doprava abych ho neslyel...
Proto teď u jen nafta,nafta a nafta .Pěkně si to olíchá 2200ot a pohodička - o motoru nevím
Moje Xantia má 320 000km a táké povodny katalizator - u ale asi nefunguje jak by měl...:-))))
Ten motor chodí celkem bez problémů a to u do něj od doby co mám C5 leju jen olej Starline.
Naprosto spolehlivé auto vzhledem ke stáří a najetých km. Jetě staré poctivé auto.:palec
Akorát ten randál motoru od 110 vý :-( - musím dát hodně volume doprava abych ho neslyel...
Proto teď u jen nafta,nafta a nafta .Pěkně si to olíchá 2200ot a pohodička - o motoru nevím :palec
|
|
| |
|
|