| | |
03.10.2021 18:51 -
Názory, spolehlivost / C5 III 2.0 HDi 103kW + LPG
|
3323704
|
|
agos
|
|
|
Ahojte, viete mi niekto poradi ako je na tom 2.0 benzin v c5 103kw čo sa týka spožahlivosti ? Uvaujem nad kupou takéhoto auta a zvaujem aj zástavbu lpg . Rozmýžam aj nad automatickou prevodovkou ? Nie je to auto s tým motorom a automatickou prevodovkou slabé ? Dakujem
Ahojte, viete mi niekto poradi ako je na tom 2.0 benzin v c5 103kw čo sa týka spožahlivosti ? Uvaujem nad kupou takéhoto auta a zvaujem aj zástavbu lpg . Rozmýžam aj nad automatickou prevodovkou ? Nie je to auto s tým motorom a automatickou prevodovkou slabé ? Dakujem
|
|
03.10.2021 19:45 -
Re: Názory, spolehlivost / C5 III 2.0 HDi 103kW + LPG
|
3323713
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Měl jsem tento motor v C5I i s LPG, najel jsem na něm něco přes 100 tis km, kdy jsem ho prodával měl najeto cca 460 tis (věděl jsem, e je stočený, ale a později v servise Citroen z počtu servisních intervalů odhadli, e o 100 víc ne jsem předpokládal). Přesto s motorem ádný problém, spotřeba LPG tuím 9,5l a nemělo na to moc vliv jestli poskakuju po Praze nebo jedu naloený na dovču 1200km. Stejný motor i s LPG má uivatel Rio11 (tímto ho zdravím), tak mne můe ev. korigovat.
Měl jsem tento motor v C5I i s LPG, najel jsem na něm něco přes 100 tis km, kdy jsem ho prodával měl najeto cca 460 tis (věděl jsem, e je stočený, ale a později v servise Citroen z počtu servisních intervalů odhadli, e o 100 víc ne jsem předpokládal). Přesto s motorem ádný problém, spotřeba LPG tuím 9,5l a nemělo na to moc vliv jestli poskakuju po Praze nebo jedu naloený na dovču 1200km. Stejný motor i s LPG má uivatel Rio11 (tímto ho zdravím), tak mne můe ev. korigovat.
|
|
03.10.2021 22:45 -
Re: Názory, spolehlivost / C5 III 2.0 HDi 103kW + LPG
|
3323741
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Motor typ RFJ shodný s C5 II a zřejmě s C4 Grand Picasso. C5 II mám 8let najel jsem 90tis nyní tacho 250tis(stočeno? kolik?), za tu dobu závady: víko sací vačky(karbon), spojka, zapalovací lita, těsnění pod hlavou, simering pod setrvákem, netěsná zátka mazacího kanálu tamté. Olej měním co rok nebo 10tis 10W40 TOTAL. LPG v pohodě spotřeba kolem 10l. Občas tahám koně nebo dřevo, chtělo by to větí krouák koní má asi dost. Chybí tomu 6kvalt nebo delí 5ka. Tak asi ve... Jetě italská údrba na benzín.
Motor typ RFJ shodný s C5 II a zřejmě s C4 Grand Picasso. C5 II mám 8let najel jsem 90tis nyní tacho 250tis(stočeno? kolik?), za tu dobu závady: víko sací vačky(karbon), spojka, zapalovací lita, těsnění pod hlavou, simering pod setrvákem, netěsná zátka mazacího kanálu tamté. Olej měním co rok nebo 10tis 10W40 TOTAL. LPG v pohodě spotřeba kolem 10l. Občas tahám koně nebo dřevo, chtělo by to větí krouák koní má asi dost. Chybí tomu 6kvalt nebo delí 5ka. Tak asi ve... Jetě italská údrba na benzín.
|
|
03.10.2021 23:33 -
Re: Názory, spolehlivost / C5 III 2.0 HDi 103kW + LPG
|
3323748
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Tie 2.0 benzin, mavali hydro?
Docela dost 1.6 HDi je na pruzinach, co som videl, tak neviem, ako to je u benzinu. Lebo C5 bez hydra asi nema vyznam kupovat.
Ked som jazdil dlho C5,tak som si na to hydro zvykol, ze mi to prislo ako nieco obycajne, no ked som nedavno po dllllhej dobe zas v tom sedel, tak som pochopil ten rozdiel, ze je markantny.
Tie 2.0 benzin, mavali hydro?
Docela dost 1.6 HDi je na pruzinach, co som videl, tak neviem, ako to je u benzinu. Lebo C5 bez hydra asi nema vyznam kupovat.
Ked som jazdil dlho C5,tak som si na to hydro zvykol, ze mi to prislo ako nieco obycajne, no ked som nedavno po dllllhej dobe zas v tom sedel, tak som pochopil ten rozdiel, ze je markantny.
|
|
04.10.2021 12:21 -
Re: Názory, spolehlivost / C5 III 2.0 HDi 103kW + LPG
|
3323790
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Tuto kombinaci 2.0, automat, LPG mám. Výkon je dostatečný, nikoliv oslnivý. Po dálnici se dá jet 150 kopec nekopec, na 200 se to taky rozjede. Je to atmosféra, ne se dostane motor do otáček, tak to trvá, nejhorí je akcelerace do kopce. Spolehlivost zatím dobrá, najeto 220, z toho 80 na LPG. Závady: krtící klapka, těsnění převodovky - oboje jsem řeil hned po koupi. Olej měním standardně po 15, svíčky + filtry po 20, filtry LPG rovně po 20 a nestandardně olej ATF po 30 - nedá se vyměnit celá náplň. Kromě oleje ATF a LPG je ve snadné vyměnit svépomocí, nastavil jsem si přísnějí plán, ne automobilka a není to drahé: olej 600, filtr 120, svíčky 220, vzduchový filtr 150, kabinový 300. Občas zmiňovaná italská údrba na benzín.
Za 9,5 LPG se s tím moná jezdit dá, ale moc mi to nejde. Kromě pokusů o ekoralye s tím jezdím za 12, kombinace Prahy a nepředpisové jízdy po dálnicích. Ale kdy jsem se fakt snail, tak mi PP ukazoval spotřebu 7,8 benzinu, co by těch 9,5 LPG asi dalo.
Celkově jsem spokojený, i kdy ve mě vrtá mylenka, e jsem měl být odvánějí a koupit 3.0 V6. U jen pro ten pocit.
Tuto kombinaci 2.0, automat, LPG mám. Výkon je dostatečný, nikoliv oslnivý. Po dálnici se dá jet 150 kopec nekopec, na 200 se to taky rozjede. Je to atmosféra, ne se dostane motor do otáček, tak to trvá, nejhorí je akcelerace do kopce. Spolehlivost zatím dobrá, najeto 220, z toho 80 na LPG. Závady: krtící klapka, těsnění převodovky - oboje jsem řeil hned po koupi. Olej měním standardně po 15, svíčky + filtry po 20, filtry LPG rovně po 20 a nestandardně olej ATF po 30 - nedá se vyměnit celá náplň. Kromě oleje ATF a LPG je ve snadné vyměnit svépomocí, nastavil jsem si přísnějí plán, ne automobilka a není to drahé: olej 600, filtr 120, svíčky 220, vzduchový filtr 150, kabinový 300. Občas zmiňovaná italská údrba na benzín.
Za 9,5 LPG se s tím moná jezdit dá, ale moc mi to nejde. Kromě pokusů o ekoralye s tím jezdím za 12, kombinace Prahy a nepředpisové jízdy po dálnicích. Ale kdy jsem se fakt snail, tak mi PP ukazoval spotřebu 7,8 benzinu, co by těch 9,5 LPG asi dalo.
Celkově jsem spokojený, i kdy ve mě vrtá mylenka, e jsem měl být odvánějí a koupit 3.0 V6. U jen pro ten pocit.
|
|
04.10.2021 15:45 -
Re: Názory, spolehlivost / C5 III 2.0 HDi 103kW + LPG
|
3323835
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Honzaho napsal(a): Měl jsem tento motor v C5I i s LPG, najel jsem na něm něco přes 100 tis km, kdy jsem ho prodával měl najeto cca 460 tis (věděl jsem, e je stočený, ale a později v servise Citroen z počtu servisních intervalů odhadli, e o 100 víc ne jsem předpokládal). Přesto s motorem ádný problém, spotřeba LPG tuím 9,5l a nemělo na to moc vliv jestli poskakuju po Praze nebo jedu naloený na dovču 1200km. Stejný motor i s LPG má uivatel Rio11 (tímto ho zdravím), tak mne můe ev. korigovat.
Také vás zdravím pane. Srovnávat motor 2.0 16V v C5 I a C5 III (X7) asi nejde. Můj motor má nájezd 400 tkm a moná i víc, z toho na LPG asi 350. Motor je naprosto OK ádný problém s ním není. No a výkon, na normální jízdu to naprosto stačí. Vak C5 není sportovní vůz ale pohodlný cesák. No a pro původního tazatel moje zkuenost LPG se rentuje jen kdy se jezdí dlouhé trasy. A ročně to nejede víc jak 25 tkm. A nebo kdy si to chci nechat dlouhá léta. Jako já, mám ho ji desátým rokem. A pohoda a pojedeme spolu dál.
Také vás zdravím pane. Srovnávat motor 2.0 16V v C5 I a C5 III (X7) asi nejde. Můj motor má nájezd 400 tkm a moná i víc, z toho na LPG asi 350. Motor je naprosto OK ádný problém s ním není. No a výkon, na normální jízdu to naprosto stačí. Vak C5 není sportovní vůz ale pohodlný cesák. No a pro původního tazatel moje zkuenost LPG se rentuje jen kdy se jezdí dlouhé trasy. A ročně to nejede víc jak 25 tkm. A nebo kdy si to chci nechat dlouhá léta. Jako já, mám ho ji desátým rokem. A pohoda a pojedeme spolu dál.
|
|
04.10.2021 21:01 -
Re: Názory, spolehlivost / C5 III 2.0 HDi 103kW + LPG
|
3323859
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Taktiez sa pridam, mam svoju C5 2002 urobenu na plyn. Som druhy majitel. Kupoval som ju ked mala realnych 113000km z BA. Panko mal aj firemne auto, preto najazd maly.. Taktiez mam ku nej komplet dokumentaciu a vediem si aj ja...
Aktualne mam za 6,5roka 218000, cez 100000 na lpg a menim standardne veci.
Olej a filtre po 10k, olej v prevodovke 30k (a paka chodi a radi ako nova)
Lpg filtre po 30k a sviecky 30k.
Zatial odosiel jeden lpg vstrek, aaa asi nic ine mi nenapada... Bezne veci (detske choroby) na C5tke som si uz poriesil... ulomena klucka, hriadelka klapky, ventilator kurenia, vonkajsi teplomer, radio antena a pod.
Som prekvapeny ako ten motor ide od 120 do 160. Ale inac je to auto na pohodlne jazdenie. Vytlmil som si ju a je v nej aj celkom ticho.
Na 52L nadrz urobim od 400 po 550km, podla toho ako ju tlacim.
Ak by som teraz robil plyn do nej, tak dam 60L nadrz a okolo nej aby som dvihol podlahu dam styrodur.
A viac menej bude mooozno na predaj... uvidim este
Taktiez sa pridam, mam svoju C5 2002 urobenu na plyn. Som druhy majitel. Kupoval som ju ked mala realnych 113000km z BA. Panko mal aj firemne auto, preto najazd maly.. Taktiez mam ku nej komplet dokumentaciu a vediem si aj ja...
Aktualne mam za 6,5roka 218000, cez 100000 na lpg a menim standardne veci.
Olej a filtre po 10k, olej v prevodovke 30k (a paka chodi a radi ako nova)
Lpg filtre po 30k a sviecky 30k.
Zatial odosiel jeden lpg vstrek, aaa asi nic ine mi nenapada... Bezne veci (detske choroby) na C5tke som si uz poriesil... ulomena klucka, hriadelka klapky, ventilator kurenia, vonkajsi teplomer, radio antena a pod.
Som prekvapeny ako ten motor ide od 120 do 160. Ale inac je to auto na pohodlne jazdenie. Vytlmil som si ju a je v nej aj celkom ticho.
Na 52L nadrz urobim od 400 po 550km, podla toho ako ju tlacim.
Ak by som teraz robil plyn do nej, tak dam 60L nadrz a okolo nej aby som dvihol podlahu dam styrodur.
A viac menej bude mooozno na predaj... uvidim este
|
|
| |
|
|