| | |
25.12.2020 18:41 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3294880
|
|
jumep
|
|
|
a co by tomu automatu malo byt?
a co by tomu automatu malo byt?
|
|
25.12.2020 20:35 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3294881
|
|
Limak
|
Město: Viglas, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
eisy811 napsal(a): Za 4-5000 nenajdes nic iste. Ja mam na aute najazdene cca 250 000 km a ma 2 chyby. Slzi tesnenie na tej klapke, osobne som uz zmiereny s jej vymenou a teraz zacal blbnut zadok, problem bude ten klb na vyskovom snimaci, lebo auto uz viac nez rok nejazdi, iba co bolo v servise koli poistnej udalosti
Najskor si poloz otazku, kam, kde, ako pojdes riesit vadny automat, kolko to bude stat, ako dlho trvat oprava, az potom si poloz otazku, ci chces automat
Vies kolko stoji ten hydroblok, ci spojkove lamely, hydromenic?
Uprimne, budes rad, ze natrafis na nestocene, este ako tak motoricky spolahlive.
Byt tebou, zabudnem na automat, radsej rezerva na ine, bezne veci, u tych aut za tie peniaze.
Alebo chces kupit vyhuntovanu skaplinu s automatom, navi, vydratymi kozenymi sedadlami?
Nedavno tu boli v mojom okoli 3 kusy C5 X7 na predaj, tak som bol zo zvedavosti pozriet, lebo aj ja premyslam o predaji, kedze okrem C5 mam este 3 auta a plus firemne.
Vsetky mali najazdene akoze 200 000 km.
Otvorim dvere, sedacky vydrete, na jednom az diera, vysedene. Zasmradene, zafajcene interiery, zvonku plno drobnych premacklin, na jednom svietila kontrolka motora, zevraj nejaka podtlakova hadicka , atd. Na dalsom zas motor hrkotal, spojka smykala, pneu na predku mali vonkajsom zjazdeny asi az na kord.
A u tretieho som nechcel ani startovat, to auto bolo tak zubozene, ze to snad moze kupit akurat nejaky potmavsi osadnik.
No a? Predali sa. Za kolko neviem, ale pytali za ne okolo 4500 vsetci.
Pritom z tych fotiek na autobazare to nevyzeralo az tak zle. Samozrejma, ze boli v stave len sadnut a vozit sa.
Mimochodom, na jednom z tych aut chybala lista na celnom skle, aj by som mu ju daroval, ale bol tak arogantne neprijemny, ze som sa nan vy#ral
Dobre no tak si ma presvedcil na manual 😉 no ja mam na mojom poctivich 223tisic... A kolko mozem za neho pitat? Bojimsa 3500... A to viem ze je v super stave....par skrabancou ale to od predchadzajuceho majitela...
Dobre no tak si ma presvedcil na manual 😉 no ja mam na mojom poctivich 223tisic... A kolko mozem za neho pitat? Bojimsa 3500... A to viem ze je v super stave....par skrabancou ale to od predchadzajuceho majitela...
|
|
25.12.2020 23:02 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3294896
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
No já mám automat 6rychl. A u bych neměnil za manuál. Plusy převaují nad mínusy. Dalí auto jedině zase s automatem. Po koupi jsem nechal vyměnit to kapučíno co bylo vevnitř za nový olej. Teď má naběháno necelých 240 tisíc, teplá - řadí dobře, studená takté.
No já mám automat 6rychl. A u bych neměnil za manuál. Plusy převaují nad mínusy. Dalí auto jedině zase s automatem. Po koupi jsem nechal vyměnit to kapučíno co bylo vevnitř za nový olej. Teď má naběháno necelých 240 tisíc, teplá - řadí dobře, studená takté. :palec
|
|
26.12.2020 00:03 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3294897
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ano.
Nikto uz nechce manual, iba ti, co sa im automat potentuje a dozvedia sa cenu za repas cca 2000,tak potom snivaju o prestavbe automatu za manual, kedze cena tej opravy presahuje aj polovicu ceny celeho auta (pojazdneho).
Ta prevodovka je aj vo fordoch, volvach, mazdach atd, nie len v peugeotoch a citroenoch.
Kazdeho vec co preferuje, ale tvrdit, ze automat bez problemov, tak tam ma byt po spravnosti zatial, kedze ono to pride istotne, automaticka prevodovka je silno mechanicky namahana cast. A od cca 200 000km to uz je ruska ruleta.
Manual je lahsi, bez problemov, nizsia spotreba avsak potrebna lava noha a prava ruka. Nastastie, 2.0 HDi je celkom pruzna motorizacia.
Ano.
Nikto uz nechce manual, iba ti, co sa im automat potentuje a dozvedia sa cenu za repas cca 2000,tak potom snivaju o prestavbe automatu za manual, kedze cena tej opravy presahuje aj polovicu ceny celeho auta (pojazdneho).
Ta prevodovka je aj vo fordoch, volvach, mazdach atd, nie len v peugeotoch a citroenoch.
Kazdeho vec co preferuje, ale tvrdit, ze automat bez problemov, tak tam ma byt po spravnosti zatial, kedze ono to pride istotne, automaticka prevodovka je silno mechanicky namahana cast. A od cca 200 000km to uz je ruska ruleta.
Manual je lahsi, bez problemov, nizsia spotreba avsak potrebna lava noha a prava ruka. Nastastie, 2.0 HDi je celkom pruzna motorizacia.
|
|
26.12.2020 00:44 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3294905
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Jo, mám staré brko,ale zachovalé. Prodejní cena minimální, ale mám to auto rád.Cena opravy a náklady na pravidelnou výměnu oleje jsou oproti manuálu vyí. Ale i přesto bych osobně nechal zrepasovat asin. Pokud někdo má otlučenku v ceně do 20 000kč. Tak jak píe touí po manuálu. To u je fakt lepí nechat leet na náhradní díly a jít dál.
Jo, mám staré brko,ale zachovalé. Prodejní cena minimální, ale mám to auto rád.Cena opravy a náklady na pravidelnou výměnu oleje jsou oproti manuálu vyí. Ale i přesto bych osobně nechal zrepasovat asin. Pokud někdo má otlučenku v ceně do 20 000kč. Tak jak píe touí po manuálu. To u je fakt lepí nechat leet na náhradní díly a jít dál.:-((((
|
|
26.12.2020 13:35 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3294911
|
|
jumep
|
|
|
tak hydroblok alebo prevodovka z vraku sa da zohnat v pohode a ziadne snenie o prestavbe na manual ...
tak hydroblok alebo prevodovka z vraku sa da zohnat v pohode a ziadne snenie o prestavbe na manual ...
|
|
26.12.2020 17:24 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3294915
|
|
vos.pe
|
|
|
Já jsem si uil anabázi s automatem loni (2.0i X7) a vcelku teď chápu e s opravami to není snadné.Věci z vrakáče nechtějí montovat a ani výměny pouze "jasně" vadných dílů.Reklamace je pak fakt náročná záleitost. Jinak na automat nedám i přes to dopustit,u to dávno není tříkvalt z ameriky.
P.s. mám doma nabouranou 2.0i automat se 140tis km.
Já jsem si uil anabázi s automatem loni (2.0i X7) a vcelku teď chápu e s opravami to není snadné.Věci z vrakáče nechtějí montovat a ani výměny pouze "jasně" vadných dílů.Reklamace je pak fakt náročná záleitost. Jinak na automat nedám i přes to dopustit,u to dávno není tříkvalt z ameriky.
P.s. mám doma nabouranou 2.0i automat se 140tis km.
|
|
26.12.2020 18:20 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3294920
|
|
jumep
|
|
|
ono AL4 v benzine a AM6 je dost podstatny rozdiel, ta AL4 je oproti tej AM6 dost podes
ono AL4 v benzine a AM6 je dost podstatny rozdiel, ta AL4 je oproti tej AM6 dost podes
|
|
27.12.2020 21:32 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3295048
|
|
vos.pe
|
|
|
To ovem nic nemění na problémech(cenou) při opravách. (neochota pouít starí díly nebo opravit jen to "nejnutnějí")
To ovem nic nemění na problémech(cenou) při opravách. (neochota pouít starí díly nebo opravit jen to "nejnutnějí")
|
|
28.12.2020 10:03 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3295078
|
|
Hanz 397
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Mam doma oboje, v C4 2013 to mame. Jako kdyz to clovek nehoni a neocekava nejake rychle razeni, zbrkle vyjezdy z krizovatek atp, tak se to da. Je to proste pro beznou klidnou jizdu. Jedine co mi trosku vadi proti klasickemu automatu je to, ze to proste pri razeni ubira plyn stejne jak kdyz radis v manualu. Ztrati na chvili tah, takze se proste houpes dopredu a dozadu kdyz radi, protoze v realu radi o trochu pomaleji, nez bys radil rucne. Oproti mojemu automatu v C5 je fajn, ze to ma padla pod volantem na razeni a vlastne na te prevodovce nejsou ztraty. Nema hydromenic, takze nezvysuje spotrebu. Jestli bych si mel vybrat dneska mezi manualem a tim robotem, tak asi toho robota. Porad lepsi, nez radit rucne, to uz mam za sebou
K robotu: my ho máme v C4 Picassu. Nechtěl jsem to, ale přítelkyni se líbila barva auta a motorizace (2,0i)...
Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chu, ale po tom, co jsem udělal nově kalibraci spojky (musel jsem ji dělat u několikrát, protoe enská s tím jezdí větinou po městě, take se naučí fakt nesmysly), tak se na to dá s trochu přivřeným okem zvyknout. Co se týče komfortu řazení, kdy je na provozní teplotě, tak o něm při klidné jízdě nevím, kdy prolápnu kickdown, tak si s meziplynem podřadí třeba o tři stupně (co hydroautomat v C5 nikdy neuměl) a kdy ho přidrím pod krkem, tak dokáe řadit třeba v 6000 ot/min a dělá to bez spojky... Jsou to sice extrémy a docela sluný tosy, ale jede to fakt hezky. Take za mě bych asi robota úplně neodsuzoval. Jen je potřeba pohlídat si pár věcí... Nenaučit ho zbytečně nechat prokluzovat spojku, pohlídat si pomalý průjezd křiovatkou, kdy se jede krokem, ale robot nezařadí 1° a drí to právě přes prokluz spojky na dvojku a podobně...
K robotu: my ho máme v C4 Picassu. Nechtěl jsem to, ale přítelkyni se líbila barva auta a motorizace (2,0i)...
Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chu, ale po tom, co jsem udělal nově kalibraci spojky (musel jsem ji dělat u několikrát, protoe enská s tím jezdí větinou po městě, take se naučí fakt nesmysly), tak se na to dá s trochu přivřeným okem zvyknout. Co se týče komfortu řazení, kdy je na provozní teplotě, tak o něm při klidné jízdě nevím, kdy prolápnu kickdown, tak si s meziplynem podřadí třeba o tři stupně (co hydroautomat v C5 nikdy neuměl) a kdy ho přidrím pod krkem, tak dokáe řadit třeba v 6000 ot/min a dělá to bez spojky... ;-) Jsou to sice extrémy a docela sluný tosy, ale jede to fakt hezky. Take za mě bych asi robota úplně neodsuzoval. Jen je potřeba pohlídat si pár věcí... Nenaučit ho zbytečně nechat prokluzovat spojku, pohlídat si pomalý průjezd křiovatkou, kdy se jede krokem, ale robot nezařadí 1° a drí to právě přes prokluz spojky na dvojku a podobně...
|
|
28.12.2020 10:42 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3295081
|
|
jruze
|
|
|
Ono kdyrobota dobře naučí ( co není jen tak) a naučí sebe pouívat plyn ( stačí mu trochu ubrat plyn při řazenía né ho dret a čekat atam ten kvalt pole do roztočeného motoru) tak to jde - no jako s automatem se s ním jezdit nedá ale zvyknout se dá. Problém je e ho moc lidí neumí pouívat a moc servisů neumí naučit.
Ono kdyrobota dobře naučí ( co není jen tak) a naučí sebe pouívat plyn ( stačí mu trochu ubrat plyn při řazenía né ho dret a čekat atam ten kvalt pole do roztočeného motoru) tak to jde - no jako s automatem se s ním jezdit nedá ale zvyknout se dá. Problém je e ho moc lidí neumí pouívat a moc servisů neumí naučit.
|
|
06.01.2021 22:45 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
3296236
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak to je dneska zase den...
Nejdřív ty brzdy z mědi a teď jsem si pro pobavení otevřel tenhle web (u jsem tam četl spoustu nesmyslů, nějak nechápu, jak to jetě můe někdo číst) a dozvím se tam o automatický převodovce tohle: .link.
Tak snad jsou lidi, co si to přečtou, aspoň troku soudný a nebudou věřit těm nesmyslům, co tam píou...
Kalu na to, jdu spát...
Tak to je dneska zase den...
Nejdřív ty brzdy z mědi a teď jsem si pro pobavení otevřel tenhle web (u jsem tam četl spoustu nesmyslů, nějak nechápu, jak to jetě můe někdo číst) a dozvím se tam o automatický převodovce tohle: https://www.autozive.cz/proc-je-v-zime-manualni-prevodovka-mnohem-lepsi-nez-automaticka/
Tak snad jsou lidi, co si to přečtou, aspoň troku soudný a nebudou věřit těm nesmyslům, co tam píou...
Kalu na to, jdu spát...
|
|
| |
|
|