| | |
26.12.2016 17:51 -
Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023342
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Ve staré C5 II se v 240t km u hromadí neakutní opravy (volné silentbloky motoru, náprava, turbo, vyí kouřivost, vzpěry kufru..). Jinak bylo auto pravidělně udrované, ale tohle u čeká a je to poznat. (To turbo mají třeba v servisu problém nadiagnostikovat, jak jsem tu psal, co je vopruz s nimi řeit)
Přemýlím, jestli investovat do oprav nebo obměnit (a láká mě automat).
Na co si dát pozor při koupi C5 III X7?
Poadavky mám: Kombi+Hydra+Automat+Xenony.
Motory (co slýchám) jsou v klidu 2,0/2,2/3,0. Výkon a spotřeba je mi jedno. Lií se něčím jiným? Mám se bát oprav estiválce?
Slýchám e přední náprava odchází brzy a je to ranec. Je to tak? Něco dalího?
Díky
Ve staré C5 II se v 240t km u hromadí neakutní opravy (volné silentbloky motoru, náprava, turbo, vyí kouřivost, vzpěry kufru..). Jinak bylo auto pravidělně udrované, ale tohle u čeká a je to poznat. (To turbo mají třeba v servisu problém nadiagnostikovat, jak jsem tu psal, co je vopruz s nimi řeit)
Přemýlím, jestli investovat do oprav nebo obměnit (a láká mě automat).
Na co si dát pozor při koupi C5 III X7?
Poadavky mám: Kombi+Hydra+Automat+Xenony.
Motory (co slýchám) jsou v klidu 2,0/2,2/3,0. Výkon a spotřeba je mi jedno. Lií se něčím jiným? Mám se bát oprav estiválce?
Slýchám e přední náprava odchází brzy a je to ranec. Je to tak? Něco dalího?
Díky
|
|
26.12.2016 21:20 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023360
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Predni naprava je o dost slozitejsi nez u C5 I a II ale neni to likvidacni. Odchazi opakujici se veci. Silenty v ramenech (stejne jako I a II) spodni silentblok v hlinikove tehlici a hlavne spodni ceplozisko.
Bach si davej na pistnice predni i zadni, stahovacky oken, treti brzdove svetlo, elektronicka rucka, mno a pak veci jako nerovnomerne sjete gumy.
Take dat auto do nejvyssi a musi vypnout cerpadlo. (u dost auto to posledni dobou nejde)
Jinak nekoho s DIAG protoze u X7 je uz i pomerne dost moznosti el. zavad...
Predni naprava je o dost slozitejsi nez u C5 I a II ale neni to likvidacni. Odchazi opakujici se veci. Silenty v ramenech (stejne jako I a II) spodni silentblok v hlinikove tehlici a hlavne spodni ceplozisko.
Bach si davej na pistnice predni i zadni, stahovacky oken, treti brzdove svetlo, elektronicka rucka, mno a pak veci jako nerovnomerne sjete gumy.
Take dat auto do nejvyssi a musi vypnout cerpadlo. (u dost auto to posledni dobou nejde)
Jinak nekoho s DIAG protoze u X7 je uz i pomerne dost moznosti el. zavad...
|
|
27.12.2016 13:34 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023445
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
koda, e na foru nejsou skoro vůbec zkuenosti s 2.2 150kW a 2.0 132kW. Páč já plánuju výměnu C5 za novějí model někdy tak za 2 a 3 roky a zrovna tyhle motory jsou horkými favority. Na netu je testů samozřejmě dost, ale nic o spolehlivosti, nákladech na údrbu a podobně. Zatim jsem jen nael, e ten 2.2 má super palivovej filtr, kterej stojí 3x tolik ne klasickej.
A se za 2,3 roky objeví v inzerátech něco jako aktuální nabídka na toho Tourera ze 2014, začnu prudit prodávajícího.
koda, e na foru nejsou skoro vůbec zkuenosti s 2.2 150kW a 2.0 132kW. Páč já plánuju výměnu C5 za novějí model někdy tak za 2 a 3 roky a zrovna tyhle motory jsou horkými favority. Na netu je testů samozřejmě dost, ale nic o spolehlivosti, nákladech na údrbu a podobně. Zatim jsem jen nael, e ten 2.2 má super palivovej filtr, kterej stojí 3x tolik ne klasickej.
A se za 2,3 roky objeví v inzerátech něco jako aktuální nabídka na toho Tourera ze 2014, začnu prudit prodávajícího.
|
|
27.12.2016 15:11 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023455
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Palivovy filtr to bude to nejmensi. Ten je za podobne penize jako 1.6 hdi a nebo 2.2 hdi 125 kw. Spise bych mel strach o kvalitu jako takovou. Citroen se hrozne pokazil v kvalite ale to je asi celosvetovy trend.
Palivovy filtr to bude to nejmensi. Ten je za podobne penize jako 1.6 hdi a nebo 2.2 hdi 125 kw. Spise bych mel strach o kvalitu jako takovou. Citroen se hrozne pokazil v kvalite ale to je asi celosvetovy trend.
|
|
27.12.2016 19:07 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023510
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Luki_C5 napsal(a): Palivovy filtr to bude to nejmensi. Ten je za podobne penize jako 1.6 hdi a nebo 2.2 hdi 125 kw. Spise bych mel strach o kvalitu jako takovou. Citroen se hrozne pokazil v kvalite ale to je asi celosvetovy trend.
Teď jsem na to kouknul a vidim, e moje 2.0 HDI je podle ostatních super levnej motor na výměnu dílů. Co se to blbne s těmahle filtrama? Vdy to neni ani ekonomický, ani ekologický a ani výměna neni lehčí, ne? Nejsem ádnej mechanik, ale odjakiva jsme do aut (skoro samej francouz, dřív povětinou s pič... na kapotě) dávali klasický "vlokový" paliváče nebo plecháče.
Vdycky jsem si řikal, proč vichni řeí, co dál po C5, kdy se jetě C5 vyrábí a i ojetiny budou řadu let k dispozici. Začínam asi chápat, e do X7 se spoustě lidí z těchhle důvodů nechce.
Teď jsem na to kouknul a vidim, e moje 2.0 HDI je podle ostatních super levnej motor na výměnu dílů. Co se to blbne s těmahle filtrama? Vdy to neni ani ekonomický, ani ekologický a ani výměna neni lehčí, ne? Nejsem ádnej mechanik, ale odjakiva jsme do aut (skoro samej francouz, dřív povětinou s pič... na kapotě) dávali klasický "vlokový" paliváče nebo plecháče.
Vdycky jsem si řikal, proč vichni řeí, co dál po C5, kdy se jetě C5 vyrábí a i ojetiny budou řadu let k dispozici. Začínam asi chápat, e do X7 se spoustě lidí z těchhle důvodů nechce.
|
|
27.12.2016 19:27 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023511
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Co ma spolocne filter so spolahlivostou, ci cenou udrzby?
To ze je nejaky filter drahsi o 20 je az tak zle? Na novsi 2.0 Tdi stoji zhruba rovnako a to hoc aj v ludovej Octavii.
Blby palivak
na fabii som ho mal cez 100 000 km a slapal
Co ma spolocne filter so spolahlivostou, ci cenou udrzby?
To ze je nejaky filter drahsi o 20 je az tak zle? Na novsi 2.0 Tdi stoji zhruba rovnako a to hoc aj v ludovej Octavii.
Blby palivak
na fabii som ho mal cez 100 000 km a slapal
|
|
27.12.2016 19:41 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023513
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
pozor pri kupe x7 si treba dat hlavne na majitela
ja ked toto budem predavat, tiez nebudem do toho pred predajom pchat peniaze. ako ze zbytocne. nik to neoceni. poucil som sa ked som predaval auto co nemalo jediny skrabanec, bez zavad , nikdy na umyvarke nebolo a bolo skoro v plnej vybave. skoncilo a AAA a nikoho tieto veci nezaujimali - tabulky nepustili. a ja som nemal cas a par mesiacov o auto nebol zaujem u autorizovaneho predajcu znacky.
no a fakt neviem co riesite filter, proste ho treba menit a hotovo. po 20tisic km je vzdy jak blatom obrasteny. cerpacka shell/nova v porovnani s poskodenymi vstrekmi je to nic. aj ja som bol trulko co nechcel menit naftovy filter [lebo benziny to ani nemaju niektore] , ale ked som to videl, des
pozor pri kupe x7 si treba dat hlavne na majitela :-))))
ja ked toto budem predavat, tiez nebudem do toho pred predajom pchat peniaze. ako ze zbytocne. nik to neoceni. poucil som sa ked som predaval auto co nemalo jediny skrabanec, bez zavad , nikdy na umyvarke nebolo a bolo skoro v plnej vybave. skoncilo a AAA a nikoho tieto veci nezaujimali - tabulky nepustili. a ja som nemal cas a par mesiacov o auto nebol zaujem u autorizovaneho predajcu znacky.
no a fakt neviem co riesite filter, proste ho treba menit a hotovo. po 20tisic km je vzdy jak blatom obrasteny. cerpacka shell/nova v porovnani s poskodenymi vstrekmi je to nic. aj ja som bol trulko co nechcel menit naftovy filter [lebo benziny to ani nemaju niektore] , ale ked som to videl, des
|
|
27.12.2016 20:51 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023519
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
A co ten estiválec? Bát se ho na servis nebo ne? Jestli je stejný jako u C6, tak tam si ho celkem chválili, ne? Jestli není na C5 moc těký např..
Jsou nějaké milníky, na které se připravit? Jakoe třeba u II 100kw odcházela spojka s dvouhmoákem u při 160t km... Spí by mě zajímaly, kdy se dají čekat takovéto nějaké macatějí investice, o kterých by člověk měl vědět a případně si zkontroloval..
Kadopádně díky za super tipy zatím.
A co ten estiválec? Bát se ho na servis nebo ne? Jestli je stejný jako u C6, tak tam si ho celkem chválili, ne? Jestli není na C5 moc těký např..
Jsou nějaké milníky, na které se připravit? Jakoe třeba u II 100kw odcházela spojka s dvouhmoákem u při 160t km... Spí by mě zajímaly, kdy se dají čekat takovéto nějaké macatějí investice, o kterých by člověk měl vědět a případně si zkontroloval..
Kadopádně díky za super tipy zatím.
|
|
27.12.2016 22:06 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023527
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
eisy811 napsal(a): Co ma spolocne filter so spolahlivostou, ci cenou udrzby?
To ze je nejaky filter drahsi o 20 je az tak zle? Na novsi 2.0 Tdi stoji zhruba rovnako a to hoc aj v ludovej Octavii.
Blby palivak
na fabii som ho mal cez 100 000 km a slapal
Společný to má tu cenu údrby (dá prostě víc jak 3x víc jen za tuhle prkotinu) a filtr byl jen rychle nalezenej příklad. Dalí příklady vyích nákladů zmiňovali jiní. Mně spí lo o princip, proč se musí měnit celej tenhle plastovej bastl namísto tý vloky. To se mi zdá těce ujetý z výe jmenovaných důvodů.
Jo a měnit palivák po 100k, to chce u sakra velký gule. Já sice tankuju jenom premiovou naftu (nebo v nouzi vozim vif), ale i tak měnim při výměně oleje komplet vechny filtry (kabinovej vlastně ob jednu výměnu). Ale palivák teda vdy vypadá skoro jak novej.
S tim 3.0 se přidávam. Slyel jsem zatim na něj snad jen chválu, co se mi zdá nějaký podezřelý.
Společný to má tu cenu údrby (dá prostě víc jak 3x víc jen za tuhle prkotinu) a filtr byl jen rychle nalezenej příklad. Dalí příklady vyích nákladů zmiňovali jiní. Mně spí lo o princip, proč se musí měnit celej tenhle plastovej bastl namísto tý vloky. To se mi zdá těce ujetý z výe jmenovaných důvodů.
Jo a měnit palivák po 100k, to chce u sakra velký gule. :palec Já sice tankuju jenom premiovou naftu (nebo v nouzi vozim vif), ale i tak měnim při výměně oleje komplet vechny filtry (kabinovej vlastně ob jednu výměnu). Ale palivák teda vdy vypadá skoro jak novej.
S tim 3.0 se přidávam. Slyel jsem zatim na něj snad jen chválu, co se mi zdá nějaký podezřelý. ;-)
|
|
27.12.2016 22:23 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023530
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ten palivak, to som nan pozabudol, proste tam bol 2 roky. PDcko to znieslo v poho, ked som ho rozrezal a rozbalil, bol pekne zlty, ziaden humus.
Ale plakat, ze palivak je niekde o 20 drahsi, mi pri udrzbe auta strednej triedy pride byt zcestne
Na tu primitivnu fabiu stoji ten palivak zrovna podobne, cca 30-40,aj na trojvalec a nik sa nad tym nepozastavuje, proste vlozka je lacnejsia pre majitela, avsak vo vyrobe nakladnejsie, nakolko je potrebne aj teleso tej vlozky. Na vymenu mi pride jednoduchsie vymenit filter v kartusi, nez vlozku.
Este drobnost, prevadzka a udrzba 6 valca je urcite nakladnejsia, nez u 4 valca.
Ten palivak, to som nan pozabudol, proste tam bol 2 roky. PDcko to znieslo v poho, ked som ho rozrezal a rozbalil, bol pekne zlty, ziaden humus.
Ale plakat, ze palivak je niekde o 20 drahsi, mi pri udrzbe auta strednej triedy pride byt zcestne
Na tu primitivnu fabiu stoji ten palivak zrovna podobne, cca 30-40,aj na trojvalec a nik sa nad tym nepozastavuje, proste vlozka je lacnejsia pre majitela, avsak vo vyrobe nakladnejsie, nakolko je potrebne aj teleso tej vlozky. Na vymenu mi pride jednoduchsie vymenit filter v kartusi, nez vlozku.
Este drobnost, prevadzka a udrzba 6 valca je urcite nakladnejsia, nez u 4 valca.
|
|
27.12.2016 22:55 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023534
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Na X7 jsou náhradní díly draí, ale nechápu tě, vlákno nazve na co si dát pozor při koupi a probírá zde, kolik stojí palivák.
Pokud takto bude pokračovat, vlákno je zbytečné, porovnání C5 I,II a X7 zde u je, zkuenosti také, mělo by opravdu slouit jenom k radám na co si dát pozor.
Na X7 jsou náhradní díly draí, ale nechápu tě, vlákno nazve na co si dát pozor při koupi a probírá zde, kolik stojí palivák. :nevim
Pokud takto bude pokračovat, vlákno je zbytečné, porovnání C5 I,II a X7 zde u je, zkuenosti také, mělo by opravdu slouit jenom k radám na co si dát pozor. ;-)
|
|
27.12.2016 23:55 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023563
|
|
jumep
|
|
|
nepreberalo sa toto uz nahodou niekde inde?
preco tu zivime toto zdvojene vlakno??
nepreberalo sa toto uz nahodou niekde inde?
preco tu zivime toto zdvojene vlakno??
|
|
28.12.2016 00:22 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023566
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
63zdenda napsal(a): Na X7 jsou náhradní díly draí, ale nechápu tě, vlákno nazve na co si dát pozor při koupi a probírá zde, kolik stojí palivák.
Pokud takto bude pokračovat, vlákno je zbytečné, porovnání C5 I,II a X7 zde u je, zkuenosti také, mělo by opravdu slouit jenom k radám na co si dát pozor.
Palivákem jsem to tu zaspamoval já, kdy jsem ho zmínil jako zvýenej výdaj u 2.2 oproti 2.0, co tam teď má. Jen takovej vrchol ledovce, prostě příklad. A pak jsem drkoval, proč vyrábí celý kartue, páč mi to přijde jak výměna celých cartridge u tiskárny, kdy to můu doplnit. Zbytečný plýtvání zdrojema na plastový kraviny. U mlčim.
Ale jak psal autor, mě by taky zajímalo, zda má třeba 2.2 150kW nebo 3.0 nějaký vyloený mouchy, jako je spojka u RHR. Protoe na foru je dost o X7, ale minimum info o těchhle dvou motorech.
Palivákem jsem to tu zaspamoval já, kdy jsem ho zmínil jako zvýenej výdaj u 2.2 oproti 2.0, co tam teď má. Jen takovej vrchol ledovce, prostě příklad. A pak jsem drkoval, proč vyrábí celý kartue, páč mi to přijde jak výměna celých cartridge u tiskárny, kdy to můu doplnit. Zbytečný plýtvání zdrojema na plastový kraviny. U mlčim. ;-)
Ale jak psal autor, mě by taky zajímalo, zda má třeba 2.2 150kW nebo 3.0 nějaký vyloený mouchy, jako je spojka u RHR. Protoe na foru je dost o X7, ale minimum info o těchhle dvou motorech.
|
|
28.12.2016 01:55 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023567
|
|
jruze
|
|
|
Jarduk napsal(a): Palivákem jsem to tu zaspamoval já, kdy jsem ho zmínil jako zvýenej výdaj u 2.2 oproti 2.0, co tam teď má. Jen takovej vrchol ledovce, prostě příklad. A pak jsem drkoval, proč vyrábí celý kartue, páč mi to přijde jak výměna celých cartridge u tiskárny, kdy to můu doplnit. Zbytečný plýtvání zdrojema na plastový kraviny. U mlčim.
Ale jak psal autor, mě by taky zajímalo, zda má třeba 2.2 150kW nebo 3.0 nějaký vyloený mouchy, jako je spojka u RHR. Protoe na foru je dost o X7, ale minimum info o těchhle dvou motorech.
Jak jsou výrobně staré ty motory? a kolik jich je ? A budou jezdit 10. let a bude jich tisíce s nájezdem +- 200000Km bude informací spousta - já osobně jsem sice ten motor viděl ale nic na něm neřeil.
Jak jsou výrobně staré ty motory? a kolik jich je ? A budou jezdit 10. let a bude jich tisíce s nájezdem +- 200000Km bude informací spousta - já osobně jsem sice ten motor viděl ale nic na něm neřeil.
|
|
28.12.2016 08:36 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023570
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Na mém autě podle záznamů v Citroenu měnili turbo někdy ve 110k km. Ale těko říct, jestli to bylo z důvodu obecné nemoci a nebo jenom konkrétní kus.
Na mém autě podle záznamů v Citroenu měnili turbo někdy ve 110k km. Ale těko říct, jestli to bylo z důvodu obecné nemoci a nebo jenom konkrétní kus.
|
|
28.12.2016 09:41 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023572
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
3.0 hdi si myslim ze je na nej chvala jen proto ze nema 10 let. Podle meho to bude uplne stejna pokladnicka jako 2.7 hdi s rozdilem v tom ze jich bylo hrozne malo takze nikde nic nebude a pro vse pujdes do znacky. Kdyby ten motor byl revolucni jak vsude pisou tak ho neztahnou z vyroby. Vlastne mozna jo. Sak ho stejne nemaji do ceho osadit.
3.0 hdi si myslim ze je na nej chvala jen proto ze nema 10 let. Podle meho to bude uplne stejna pokladnicka jako 2.7 hdi s rozdilem v tom ze jich bylo hrozne malo takze nikde nic nebude a pro vse pujdes do znacky. Kdyby ten motor byl revolucni jak vsude pisou tak ho neztahnou z vyroby. Vlastne mozna jo. Sak ho stejne nemaji do ceho osadit. :-))))
|
|
28.12.2016 10:06 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023573
|
|
jruze
|
|
|
Já si myslím e výhoda silných motorů je v tom e se nedají uhonit a s nimi jezdí kdokoli a jakkoli (a hlavně musí dostat patřičnou péči) - problém slabejch motorů a jejich výdre je e si je pořizují uivatelé kvůli spotřebě a chtějí po nich (nebo spí ) aby vydreli to co silné motory za minimální náklady. I 1.6 vydrí ale pokud jí chcete pouívat jako závodní auto Kadý by si měl vybrat motorizaci k danému pouívání (pokud chce někdo jezdit 150 Km/h a vej měl by si pořídit silnějí motor - to ta 1.6 asi dlouho nesnese a ani nebude úsporná)
Já si myslím e výhoda silných motorů je v tom e se nedají uhonit a s nimi jezdí kdokoli a jakkoli (a hlavně musí dostat patřičnou péči) - problém slabejch motorů a jejich výdre je e si je pořizují uivatelé kvůli spotřebě a chtějí po nich (nebo spí ) aby vydreli to co silné motory za minimální náklady. I 1.6 vydrí ale pokud jí chcete pouívat jako závodní auto :nevim Kadý by si měl vybrat motorizaci k danému pouívání (pokud chce někdo jezdit 150 Km/h a vej měl by si pořídit silnějí motor - to ta 1.6 asi dlouho nesnese a ani nebude úsporná)
|
|
28.12.2016 10:39 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023580
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Spolehlivost techto motoru ukaze az cas. Ja s 3,0 HDI na C6 od 130tkm po asi 170tkm a bez vaznych problemu. Pak jsem ho radsi prodal z duvodu ze jsem chtel auto na ktere se muzu spolehnou. Po par mesicich zacal majitel resit volnobezku na altiku, EGR ventily a FAP. A to je prave ono. 3,0 Jsou dobre motory ale kolem 200tkm bych zacal mit strach s nespolehlivosti... Pravda je ze jinak jsem s tim motorem byl nadmiru spokojeny...
Spolehlivost techto motoru ukaze az cas. Ja s 3,0 HDI na C6 od 130tkm po asi 170tkm a bez vaznych problemu. Pak jsem ho radsi prodal z duvodu ze jsem chtel auto na ktere se muzu spolehnou. Po par mesicich zacal majitel resit volnobezku na altiku, EGR ventily a FAP. A to je prave ono. 3,0 Jsou dobre motory ale kolem 200tkm bych zacal mit strach s nespolehlivosti... Pravda je ze jinak jsem s tim motorem byl nadmiru spokojeny...
|
|
28.12.2016 12:27 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023630
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja bych volil,kdybych se mel vratit k C5 X7 asi jen 3.0i 24v V6
ja bych volil,kdybych se mel vratit k C5 X7 asi jen 3.0i 24v V6
|
|
| |
|
|