| | |
01.08.2016 09:39 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977186
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Osobné zatiaž nemám, ale tie čo som čítal neboli negatívne.
Je to druhoska, ale keď ich budem meni nebudem kupova gule čo preijú auto, druhovyroba mi vyhovuje.
Osobné zatiaž nemám, ale tie čo som čítal neboli negatívne.
Je to druhoska, ale keď ich budem meni nebudem kupova gule čo preijú auto, druhovyroba mi vyhovuje.
|
|
01.08.2016 14:54 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977252
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jedničková je proti dvojkové houpavějí (měkčí), u X7 mám dojem jetě o něco přitvrdili, myslím e je potom přilnavějí.
Jedničková je proti dvojkové houpavějí (měkčí), u X7 mám dojem jetě o něco přitvrdili, myslím e je potom přilnavějí. :nevim
|
|
01.08.2016 18:48 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977274
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Nevim kemo ale někdo z nás dvou zde patně čte/vnímá informace.
Co já tady četl, tak jsem pochopil e X7 je daleko pohodlnějí a houpavějí ne I.a II. Prý se blíí starym Citrouům. A to je jediný důvod proč bych jí časem pořídil. Překousnul bych ten Audi design a klaustrofobický interier jen kvuli tomu pohodlí. Ted tedy
Nevim kemo ale někdo z nás dvou zde patně čte/vnímá informace.
Co já tady četl, tak jsem pochopil e X7 je daleko pohodlnějí a houpavějí ne I.a II. Prý se blíí starym Citrouům. A to je jediný důvod proč bych jí časem pořídil. Překousnul bych ten Audi design a klaustrofobický interier jen kvuli tomu pohodlí. Ted tedy :nevim
|
|
01.08.2016 21:33 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977292
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Po přečtení hromady vláken na téma pruení, koule apod. po zkueností majitelů jsem názor nezměnil, stále si myslím, e to tak je, ale netvrdim,e mám na 100% pavdu, vycházim pouze ze zkueností majitelů těchto aut, dokonce to tvoje houpání řeí u 3 roky , ale kdy to pročítám, tak na to má samozřejmě vliv i silenty, koule, stav náprav, je toho celkem dost co můe mít vliv na houpání a pohodlí s hydroactivem.
Po přečtení hromady vláken na téma pruení, koule apod. po zkueností majitelů jsem názor nezměnil, stále si myslím, e to tak je, ale netvrdim,e mám na 100% pavdu, vycházim pouze ze zkueností majitelů těchto aut, dokonce to tvoje houpání řeí u 3 roky :-)), ale kdy to pročítám, tak na to má samozřejmě vliv i silenty, koule, stav náprav, je toho celkem dost co můe mít vliv na houpání a pohodlí s hydroactivem. ;-)
|
|
02.08.2016 07:45 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977372
|
|
ivanivan
|
|
|
Týden v koncernu na Vás a budete si zas váit C5
Týden v koncernu na Vás a budete si zas váit C5 :-d
|
|
02.08.2016 10:53 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977431
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
přesně tak ... jako sluebák mám Golfa a kdy si pak přesednu do C5 tak to je naprostá pohodička ... kdy pak jezdím delí dobu C5-kou a u se mi začne honit v hlavě, e by mohla být jetě měkčí, přelezu do Golfa a v tu ránu mám jasno ... je to jako z parníku do ebřiňáku
:palec přesně tak ... jako sluebák mám Golfa a kdy si pak přesednu do C5 tak to je naprostá pohodička ... kdy pak jezdím delí dobu C5-kou a u se mi začne honit v hlavě, e by mohla být jetě měkčí, přelezu do Golfa a v tu ránu mám jasno ... je to jako z parníku do ebřiňáku :-o
|
|
02.08.2016 11:30 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977451
|
|
milda67
|
|
|
já mám c5 I H3+ a c5 II H3 a musím říct,e rozdíl v pohodlí je markantní, nevím jestli je to jen tím pluskem, ale kdy přelezu z té staré do nové tak to houpe daleko mín a je taková tuí, zas na druhou stranu ta nová je daleko líp odhlučněná.
já mám c5 I H3+ a c5 II H3 a musím říct,e rozdíl v pohodlí je markantní, nevím jestli je to jen tím pluskem, ale kdy přelezu z té staré do nové tak to houpe daleko mín a je taková tuí, zas na druhou stranu ta nová je daleko líp odhlučněná.
|
|
02.08.2016 17:59 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977543
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
milda67 napsal(a): já mám c5 I H3+ a c5 II H3 a musím říct,e rozdíl v pohodlí je markantní, nevím jestli je to jen tím pluskem, ale kdy přelezu z té staré do nové tak to houpe daleko mín a je taková tuí, zas na druhou stranu ta nová je daleko líp odhlučněná.
Konečně jeden, který nepíe blbosti, ale porovnání C5 I a II, prostě odpověď na otázku, která je shodná se zkuenostmi majitelů těchto aut, ten malej rozdíl tam je.
Jinak o proti jiným autům nae káry houpou dobře, nikdo nepsal e ne a netřeba porovnávat se ebřiňákem, nebo někoho posílat do koncernu, to není odpověď ale rýpání.
Konečně jeden, který nepíe blbosti, ale porovnání C5 I a II, prostě odpověď na otázku, která je shodná se zkuenostmi majitelů těchto aut, ten malej rozdíl tam je. :palec
Jinak o proti jiným autům nae káry houpou dobře, nikdo nepsal e ne a netřeba porovnávat se ebřiňákem, nebo někoho posílat do koncernu, to není odpověď ale rýpání. :-p
|
|
02.08.2016 18:22 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977550
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No tak dobře náčelník Zdenda má opět pravdu.
Já mam I. i II. obě H3+
Kdy se opřu o blatník a zatlačím I. jde lehčeji a má jakoby delí dráhu hupu. Jak je to moné nechápu. To mají jako jiné pístnice? Koule? Nebo mám u na II. malý tlak v koulích?
Původně jsem si myslel e I. je měkčí diky pneu 15" 65 vic gumy. Teď mám na obou 16" a pořád je ta 1. měkčí. No jetě to můou byt sedačky nebo 2. má kůi a ta je evidentně tuí ne ply..
Kde jsou ti hrdí majitelé X7 co jsem od nich četl e mají lepí podvozek ala CX???
No nevadí dalí duvod nechat si mé auto do smrti
Jinak jízda jinou značkou je opravdu lék. Asi si budu muset koupit kodovku, rano objedu dům, pak přesednu a pojedu v klidu do práce pětkou
No tak dobře náčelník Zdenda má opět pravdu.:-))))
Já mam I. i II. obě H3+
Kdy se opřu o blatník a zatlačím I. jde lehčeji a má jakoby delí dráhu hupu. Jak je to moné nechápu. To mají jako jiné pístnice? Koule? Nebo mám u na II. malý tlak v koulích?
Původně jsem si myslel e I. je měkčí diky pneu 15" 65 vic gumy. Teď mám na obou 16" a pořád je ta 1. měkčí. No jetě to můou byt sedačky nebo 2. má kůi a ta je evidentně tuí ne ply..
Kde jsou ti hrdí majitelé X7 co jsem od nich četl e mají lepí podvozek ala CX??? :nevim
No nevadí dalí duvod nechat si mé auto do smrti :-d
Jinak jízda jinou značkou je opravdu lék. Asi si budu muset koupit kodovku, rano objedu dům, pak přesednu a pojedu v klidu do práce pětkou :-)
|
|
02.08.2016 18:33 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977558
|
|
milda67
|
|
|
Hellmute sedačkama to nebude, já to mám přesně opačně, 1. mám kůi a 2 ply a taky mám tu 1 měkčí a o dost
Hellmute sedačkama to nebude, já to mám přesně opačně, 1. mám kůi a 2 ply a taky mám tu 1 měkčí a o dost :-)
|
|
02.08.2016 18:33 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977559
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja i myslim ze je potreba porovnat C5 I s H3+ a C5 II s H3+ a ne C5 I s H3 a C5II s H3+
porovnava se neporovnatelne
system jako takovy v I i ve II je stejny
ja mel vsechny 3 C5..I a 2 byla podle me uplne stejna a X7 se podle me taky nejak extremne nelysila ...
nejde porovnavat stare mechanicke systemy s elektronickymi
navic priliz mekke perovani neni tak uplne bezpecne a o to hlavne jde
ja i myslim ze je potreba porovnat C5 I s H3+ a C5 II s H3+ a ne C5 I s H3 a C5II s H3+
porovnava se neporovnatelne
system jako takovy v I i ve II je stejny
ja mel vsechny 3 C5..I a 2 byla podle me uplne stejna a X7 se podle me taky nejak extremne nelysila ...
nejde porovnavat stare mechanicke systemy s elektronickymi
navic priliz mekke perovani neni tak uplne bezpecne a o to hlavne jde
|
|
02.08.2016 19:02 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977565
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já jsem psal e mám obě H3+ tim myslím e na obou mám tlačítko sport...
Já jsem psal e mám obě H3+ tim myslím e na obou mám tlačítko sport...
|
|
02.08.2016 22:00 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977678
|
|
milda67
|
|
|
jo a taky jsem tam psal...nevím jestli je to jen tím pluskem!!!
jo a taky jsem tam psal...nevím jestli je to jen tím pluskem!!! :-)
|
|
03.08.2016 09:38 -
Re: Jetě více pohodlí s hydractive ?
|
2977775
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
HELLMUT napsal(a): Nevim kemo ale někdo z nás dvou zde patně čte/vnímá informace.
Co já tady četl, tak jsem pochopil e X7 je daleko pohodlnějí a houpavějí ne I.a II. Prý se blíí starym Citrouům. A to je jediný důvod proč bych jí časem pořídil. Překousnul bych ten Audi design a klaustrofobický interier jen kvuli tomu pohodlí. Ted tedy
Mno, aby si sa neprepočítal. Pôvodne som sa reagova nechystal, ale po tak búrlivej diskusii sa pridám tie. Mám C5 I (2002) s tlačítkom SPORT (neviem či H3+ je správne označenie) a tie X7 (2009) s rovnakým tlačítkom. Čo sa týka tvrdosti, C I (aj napriek 260 000 km) je podstatne mäkia/pohodlnejia a nemám dojem, e je kôli tomu menej stabilná. X7 je typycký "nemec" a od A6, alebo Superba sa líi akurát tým, e má vo vnútri pocit menieho priestoru (interiér je mení aj oproti C5 I). Po dlhej jazde som v X7 oveža viac unavený a čo sa týka stability (hlavne v zime na zasneených cestách) by som tie uprednostnil C5 I. Ale expert nie som, take za pravdu nedávam nikomu. Len som mal pocit, e by som sa mohol podeli o svoje skúsenosti.
Mno, aby si sa neprepočítal. Pôvodne som sa reagova nechystal, ale po tak búrlivej diskusii sa pridám tie. Mám C5 I (2002) s tlačítkom SPORT (neviem či H3+ je správne označenie) a tie X7 (2009) s rovnakým tlačítkom. Čo sa týka tvrdosti, C I (aj napriek 260 000 km) je podstatne mäkia/pohodlnejia a nemám dojem, e je kôli tomu menej stabilná. X7 je typycký "nemec" a od A6, alebo Superba sa líi akurát tým, e má vo vnútri pocit menieho priestoru (interiér je mení aj oproti C5 I). Po dlhej jazde som v X7 oveža viac unavený a čo sa týka stability (hlavne v zime na zasneených cestách) by som tie uprednostnil C5 I. Ale expert nie som, take za pravdu nedávam nikomu. Len som mal pocit, e by som sa mohol podeli o svoje skúsenosti.
|
|
| |
|
|