| | |
21.04.2015 13:48 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813001
|
|
Fujitsu
|
Město: Lankroun, Auto: Rover 416 Si | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Na podvozek mám havarijku? To jsem jetě taky neslyel. Ale asi jde kde co, koukám...
Na podvozek mám havarijku? To jsem jetě taky neslyel. Ale asi jde kde co, koukám...
|
|
21.04.2015 13:52 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813003
|
|
DrMarvin
|
|
|
luta napsal(a): Tak tohle jsem nepobral prece pokud koupim za 650k , pak prodam za 350k a chci koupit zase nove za 650k tak stale mam 300k naklady, ktere musim pridat na cenu noveho a ne nulu. v tvem vzorovem pripade musim pridat vzdy 300k na dalsi a dalsi nove auto..a je jedno kolikrat se situace prodej/nakup opakuje
tak znova a rozepisu to....avsimni si ze rozepisuju jen teorii kterou tu uz nekdo napsal....
tedla podle mych propoctu....
dalsi vec.....napisu si auto na firmu.....porizovaci cena rekneme 800 000korun.....za 3 roky auto prodam za 400 000korun....jsem 400 000 ve ztrate.....ale to auto my tech 400 000korun vydela samo o sobe za 6 mesicu.....takze se mi auto 5x zaplati......
no jinak..todle tema bylo Provozní náklady X7....
tak mozna by tady asi mely bejt prispevky k tematu a ne proc si c5I+II nechcou koupit trojku...to tady asi moc lidi nezajima:=)
takze jeste jednou......moje auto - 245 000 korun - 13 mesicu - +-50 000km - 3x olejovej filtr s olejem = 4800korun - havarijko 14500 korun na rok - neresim cepy, poskrabanej lak, cokoli ulomeneho - zaruka 18000korun na 2 roky - nereksim jakoukoliv mech. zavadu na aute - zimni pneu - 15 000,- ,spousta nafty, gumicka na zadnim steraci, a vymena SPZ osvetleni + osvetleni dveri za LED zarovky......to jsou moje investice....... a co jsem se bavil, ctu a podobne....tak to ma kazdej stejne, krom kamarad meho kamarada ma uplnej srot
tak znova:-) a rozepisu to....avsimni si ze rozepisuju jen teorii kterou tu uz nekdo napsal....
tedla podle mych propoctu....
dalsi vec.....napisu si auto na firmu.....porizovaci cena rekneme 800 000korun.....za 3 roky auto prodam za 400 000korun....jsem 400 000 ve ztrate.....ale to auto my tech 400 000korun vydela samo o sobe za 6 mesicu.....takze se mi auto 5x zaplati......
no jinak..todle tema bylo Provozní náklady X7....
tak mozna by tady asi mely bejt prispevky k tematu a ne proc si c5I+II nechcou koupit trojku...to tady asi moc lidi nezajima:=)
takze jeste jednou......moje auto - 245 000 korun - 13 mesicu - +-50 000km - 3x olejovej filtr s olejem = 4800korun - havarijko 14500 korun na rok - neresim cepy, poskrabanej lak, cokoli ulomeneho - zaruka 18000korun na 2 roky - nereksim jakoukoliv mech. zavadu na aute - zimni pneu - 15 000,- ,spousta nafty, gumicka na zadnim steraci, a vymena SPZ osvetleni + osvetleni dveri za LED zarovky......to jsou moje investice....... a co jsem se bavil, ctu a podobne....tak to ma kazdej stejne, krom kamarad meho kamarada ma uplnej srot:D
|
|
21.04.2015 13:53 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813004
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
DrMarvin napsal(a):
SU-PER, rýpání ti docela jde, teď zkus napsat něco přínosného. Počítám s tím, e opička potřebuje banány, ale kaviárem a ampáněm ji nacpávat nechci, proto mě zajímá to srovnání. Do nedávna jsem ivil A6 quattro a neidil ho, take ten joke o alině mě fakt nadzvihnul. Čus.
SU-PER, rýpání ti docela jde, teď zkus napsat něco přínosného. ;-) Počítám s tím, e opička potřebuje banány, ale kaviárem a ampáněm ji nacpávat nechci, proto mě zajímá to srovnání. Do nedávna jsem ivil A6 quattro a neidil ho, take ten joke o alině mě fakt nadzvihnul. Čus.
|
|
21.04.2015 13:59 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813006
|
|
DrMarvin
|
|
|
Světlono napsal(a): SU-PER, rýpání ti docela jde, teď zkus napsat něco přínosného. Počítám s tím, e opička potřebuje banány, ale kaviárem a ampáněm ji nacpávat nechci, proto mě zajímá to srovnání. Do nedávna jsem ivil A6 quattro a neidil ho, take ten joke o alině mě fakt nadzvihnul. Čus.
ja se snazim...jen mistni odbornici co c5III nemaji pisou jakej je to srot, ikdyz s tim nejezdi:=)
ja se snazim...jen mistni odbornici co c5III nemaji pisou jakej je to srot, ikdyz s tim nejezdi:=)
|
|
21.04.2015 16:06 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813022
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tady u jenom chybí hláka "u se perou"?
Kluci jděte se bodnout, celé vlákno u postrádá logiku, jestli ho dobře chápu, mělo by to bít o vyhláené chybě X7, a ne kolik stojí třeba senzor tlaku v pneumatikách, nebo jestli je nafta draí do X7 nebo I či II, kadé auto má své + i -, je to také o údrbě a kus od kusu, kadý novějí model má díly draí, protoe je to nové a není druhovýroba, jak psal předseda, co tady řeíte, já dodávám za ptákoviny, doufám e jsem se nikoho touto reakcí nedotkl, ale tato diskuse je opravdu o ničem.
Tady u jenom chybí hláka "u se perou"?
Kluci jděte se bodnout, celé vlákno u postrádá logiku, jestli ho dobře chápu, mělo by to bít o vyhláené chybě X7, a ne kolik stojí třeba senzor tlaku v pneumatikách, nebo jestli je nafta draí do X7 nebo I či II, kadé auto má své + i -, je to také o údrbě a kus od kusu, kadý novějí model má díly draí, protoe je to nové a není druhovýroba, jak psal předseda, co tady řeíte, já dodávám za ptákoviny, doufám e jsem se nikoho touto reakcí nedotkl, ale tato diskuse je opravdu o ničem. ;-)
|
|
21.04.2015 19:03 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813063
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak jako náklady na provoz X7...bych řekl e jsou obecné náklady na diesel + specifika podvozku.
A náklady na diesel tady polovna lidí shazuje, vstřiky vydrí půl mega, turbo jetě neřel atd. Firmy co to opravují asi ijou ze vzduchu.
K podvozku se dočte: havarijko 14500 korun na rok - neresim cepy, poskrabanej lak, cokoli ulomeného...
Výdrí se tady dělá z X7 pomalu MB123.
Ale e jeden (jeden, ale z kolika, ze dvou?) kolega chudák měnil na 2,7 polomotor se tady nedočte. Nevím, e by tady někdo shazoval X7. Spí si tady připadám jako na veřejném vlákně VW klubu, vichni mají dráky jak sviň a přitom ve vedlejím vlákně se řeí vysypané DSG...
Napsal sem někdo z majitelů X7 třeba jak často se mění chladič klimy? Nebo jak opravoval plastové uloení táhel k ruční brzdě? Neříkám e je to něco zásadního, ale vím, e se to řeilo a tady o tom není ani zmínka.
Tady je to samý olej, filtry, sem tam čep, nic zvlátního. Pak se bude novopečený majitel moc divit, kdy dá do podvozku 15000 a z motoru k tomu třeba jen vstřiky za 25...
Jako jestli má být závěr diskuze: Jo, kup si auto v pořizovačce 850 za 250, bude měnit jen filtry a olej, tak pak je tahle diskuze fakt o ničem.
Tak jako náklady na provoz X7...bych řekl e jsou obecné náklady na diesel + specifika podvozku.
A náklady na diesel tady polovna lidí shazuje, vstřiky vydrí půl mega, turbo jetě neřel atd. Firmy co to opravují asi ijou ze vzduchu.
K podvozku se dočte: havarijko 14500 korun na rok - neresim cepy, poskrabanej lak, cokoli ulomeného...
Výdrí se tady dělá z X7 pomalu MB123.
Ale e jeden (jeden, ale z kolika, ze dvou?) kolega chudák měnil na 2,7 polomotor se tady nedočte. Nevím, e by tady někdo shazoval X7. Spí si tady připadám jako na veřejném vlákně VW klubu, vichni mají dráky jak sviň a přitom ve vedlejím vlákně se řeí vysypané DSG...
Napsal sem někdo z majitelů X7 třeba jak často se mění chladič klimy? Nebo jak opravoval plastové uloení táhel k ruční brzdě? Neříkám e je to něco zásadního, ale vím, e se to řeilo a tady o tom není ani zmínka.
Tady je to samý olej, filtry, sem tam čep, nic zvlátního. Pak se bude novopečený majitel moc divit, kdy dá do podvozku 15000 a z motoru k tomu třeba jen vstřiky za 25...
Jako jestli má být závěr diskuze: Jo, kup si auto v pořizovačce 850 za 250, bude měnit jen filtry a olej, tak pak je tahle diskuze fakt o ničem.
|
|
21.04.2015 20:37 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813084
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
prevadzkove naklady? no kupa noveho , do 35tkm [2 roky] iba nafta, olej filtre, {neuveritelne, iba 35x na pumpe]
do 100tkm/5rokov zaruka, potom sa uvidi. tipujem ze este budem mat cosi do 5 rokov z brzdami.tiez som brzdil ako paprda a 2hu zimu chytli hrdzu ked som 2 tyzdne nebol doma a potom sa doryhovali, ale uz sa to postupne zrovnalo
Na chladic klimy mam tu zimnu mriezku, vyzera ok
hej a 20eur za geo, moja chyba
cela tema je tak trochu zle postavena
prevadzkove naklady? no kupa noveho , do 35tkm [2 roky] iba nafta, olej filtre, {neuveritelne, iba 35x na pumpe]
do 100tkm/5rokov zaruka, potom sa uvidi. tipujem ze este budem mat cosi do 5 rokov z brzdami.tiez som brzdil ako paprda a 2hu zimu chytli hrdzu ked som 2 tyzdne nebol doma a potom sa doryhovali, ale uz sa to postupne zrovnalo
Na chladic klimy mam tu zimnu mriezku, vyzera ok
hej a 20eur za geo, moja chyba :-((((
cela tema je tak trochu zle postavena
|
|
22.04.2015 10:54 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813287
|
|
krok
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Jsem tu sice nový, ale nedá mi to:
X7 sedan 2.0HDi 103kw r.v. 2008, koupeno červen 2012 původem z Francie od Auto Kučera s 151 tkm (skutečně) za 230.000,-Kč, teď 211 tkm
za tu dobu:
1.) Rozvody, vechny náplně a filtry, řemen + stk, doklady - 16000
2.) 4x olej + filtry - celkem cca 10000
3.) chladič klimy+naplnění - 6000
4.) Spojka+setrvačník, olej v převodovce, manety poloos - 15000
5.) havicí svíčky, zadní náprava-silentbloky,táhla - 9500
6.) baterka - 3500
7.) sada letních pneu - 14600
8.) sada zimních pneu - 13500
pak u jen drobnosti, jako árovky, stěrače, flaka LDS... - cca 1500
To je celkem cca 90.000,-Kč za necelé tři roky. Jestli je to moc nebo málo, netuím.
U předchozí Xantie to bylo 124000 za přesně 4 roky.
Jó a tankování - 76x, nafta celkem 4010,57 litrů za 140.216,-Kč
Jsem tu sice nový, ale nedá mi to:
X7 sedan 2.0HDi 103kw r.v. 2008, koupeno červen 2012 původem z Francie od Auto Kučera s 151 tkm (skutečně) za 230.000,-Kč, teď 211 tkm
za tu dobu:
1.) Rozvody, vechny náplně a filtry, řemen + stk, doklady - 16000
2.) 4x olej + filtry - celkem cca 10000
3.) chladič klimy+naplnění - 6000
4.) Spojka+setrvačník, olej v převodovce, manety poloos - 15000
5.) havicí svíčky, zadní náprava-silentbloky,táhla - 9500
6.) baterka - 3500
7.) sada letních pneu - 14600
8.) sada zimních pneu - 13500
pak u jen drobnosti, jako árovky, stěrače, flaka LDS... - cca 1500
To je celkem cca 90.000,-Kč za necelé tři roky. Jestli je to moc nebo málo, netuím.
U předchozí Xantie to bylo 124000 za přesně 4 roky.
Jó a tankování - 76x, nafta celkem 4010,57 litrů za 140.216,-Kč
|
|
22.04.2015 20:27 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813420
|
|
jruze
|
|
|
krok napsal(a): Jsem tu sice nový, ale nedá mi to:
X7 sedan 2.0HDi 103kw r.v. 2008, koupeno červen 2012 původem z Francie od Auto Kučera s 151 tkm (skutečně) za 230.000,-Kč, teď 211 tkm
za tu dobu:
1.) Rozvody, vechny náplně a filtry, řemen + stk, doklady - 16000
2.) 4x olej + filtry - celkem cca 10000
3.) chladič klimy+naplnění - 6000
4.) Spojka+setrvačník, olej v převodovce, manety poloos - 15000
5.) havicí svíčky, zadní náprava-silentbloky,táhla - 9500
6.) baterka - 3500
7.) sada letních pneu - 14600
8.) sada zimních pneu - 13500
pak u jen drobnosti, jako árovky, stěrače, flaka LDS... - cca 1500
To je celkem cca 90.000,-Kč za necelé tři roky. Jestli je to moc nebo málo, netuím.
U předchozí Xantie to bylo 124000 za přesně 4 roky.
Jó a tankování - 76x, nafta celkem 4010,57 litrů za 140.216,-Kč
Ano to je OK - koupil jsi si auto v tu dobu za krásné peníze,dal jsi si ho dohromady a měl pokoj na pár let. No dnes si koupí auto za stejné peníze ale podle veho bude mít o 100-150000K víc a dovolím si tvrdit e přinejmením stejné náklady + dalí připadající na počet ujetých Km a to u mně nepřitahuje protoe díly na C5 II mne budou stát 1/3 . A pro mne budou dostupné díly na X7 v relaci C5II tak bude zajímavá i pro mne - v tuto dobu je to pro mne a mnou poití auta vyhazování peněz z okna(a nebo musí být cena tak zajímavá abych pouvaoval) - potom si koupím třeba ,,rot" a investuji do oprav , ale abych koupil auto za hodně peněz a hodně do něj investoval a měl prakticky jen drahé auto ??? Mimo to měl jsi auto z F a ty mají asi lepí komponenty(vechny co se mi dostali do ruky byly o dost díly v jiné kvalitě)
Já jen kdy vidím auto za které chtějí přes 200000,- se stavem tacho třeba 120000Km - najdu v tom stav 250000Km a to co uvádí ty jako náklady za tři roky jsou potřeba do toho dát hned + dalí aby z toho bylo auto se kterým bude radost jezdit mi příjde jako (a takovích aut je větina,nebo po ránách e jsou vidět stopy po úchytech rovnací stolice- při prohlídce nepoznám jak je to srovnané) hloupost - těch případů bych mohl uvést dost a nechápu lidi kteří mají třeba udrovanou , v dobrém stavu C 5 II a jdou do úvěru za X7 a potom přemýí jak to auto udret alespoň provozu schopné,dělají jen nejnutnějí - ostatní později a budou mít,mezitím kvůli stavu odejdou dalí a dalí díly a závěr snaí se toho zbavit a jdou do horího auta ne měli předtím a jetě splácí úvěr.
Mohl jsem mít X7 s rozsypanou přední nápravou ,troku byla vzadu nafouklá(blatníky) - nikdy nebouraná kolem 50000,- nebo výměnou za jakékoli auto r.v. 2007 . jediné co jsem měl v tu dobu bylo biturbo a to bych neudělal ani oralej na rot - no ale měl bych X7 .......dalí příklad dva roky zpět X7 2.0 HDI lehce bouchlej P.P.roh (světlo jen prasklé ,blatník na opravu,nárazník na opravu ) za tuím 110000,- dovoz F. ani do toho jsem neel. Věř mi e kdybych X7 chtěl tak bych si jí dovedl sehnat za malé peníze.
Ano to je OK - koupil jsi si auto v tu dobu za krásné peníze,dal jsi si ho dohromady a měl pokoj na pár let. No dnes si koupí auto za stejné peníze ale podle veho bude mít o 100-150000K víc a dovolím si tvrdit e přinejmením stejné náklady + dalí připadající na počet ujetých Km a to u mně nepřitahuje protoe díly na C5 II mne budou stát 1/3 . A pro mne budou dostupné díly na X7 v relaci C5II tak bude zajímavá i pro mne - v tuto dobu je to pro mne a mnou poití auta vyhazování peněz z okna(a nebo musí být cena tak zajímavá abych pouvaoval) - potom si koupím třeba ,,rot" a investuji do oprav , ale abych koupil auto za hodně peněz a hodně do něj investoval a měl prakticky jen drahé auto ??? Mimo to měl jsi auto z F a ty mají asi lepí komponenty(vechny co se mi dostali do ruky byly o dost díly v jiné kvalitě);-)
Já jen kdy vidím auto za které chtějí přes 200000,- se stavem tacho třeba 120000Km - najdu v tom stav 250000Km a to co uvádí ty jako náklady za tři roky jsou potřeba do toho dát hned + dalí aby z toho bylo auto se kterým bude radost jezdit mi příjde jako (a takovích aut je větina,nebo po ránách e jsou vidět stopy po úchytech rovnací stolice- při prohlídce nepoznám jak je to srovnané) hloupost - těch případů bych mohl uvést dost a nechápu lidi kteří mají třeba udrovanou , v dobrém stavu C 5 II a jdou do úvěru za X7 a potom přemýí jak to auto udret alespoň provozu schopné,dělají jen nejnutnějí - ostatní později a budou mít,mezitím kvůli stavu odejdou dalí a dalí díly a závěr snaí se toho zbavit a jdou do horího auta ne měli předtím a jetě splácí úvěr.
Mohl jsem mít X7 s rozsypanou přední nápravou ,troku byla vzadu nafouklá(blatníky) - nikdy nebouraná kolem 50000,- nebo výměnou za jakékoli auto r.v. 2007 . jediné co jsem měl v tu dobu bylo biturbo a to bych neudělal ani oralej na rot - no ale měl bych X7 .......dalí příklad dva roky zpět X7 2.0 HDI lehce bouchlej P.P.roh (světlo jen prasklé ,blatník na opravu,nárazník na opravu ) za tuím 110000,- dovoz F. ani do toho jsem neel. Věř mi e kdybych X7 chtěl tak bych si jí dovedl sehnat za malé peníze.
|
|
22.04.2015 21:25 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813439
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
stara laska, ta nehrdzavie
s uctou
stara laska, ta nehrdzavie :palec
s uctou
|
|
22.04.2015 21:57 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813446
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Docela ive vlakno tady Hele auto s poctivyma km u auto Kučera neexistuje takze na tu hruzu jsi do toho dal relativne malo...ve volnych chvilich si muzes precist toto: .link.
Docela ive vlakno tady :palec Hele auto s poctivyma km u auto Kučera neexistuje :-d takze na tu hruzu jsi do toho dal relativne malo...ve volnych chvilich si muzes precist toto: http://podvodnefirmy.cz/?s=auto+kucera
|
|
22.04.2015 22:00 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813450
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
To co napsal Iruze mě jde od srdce
To co napsal Iruze mě jde od srdce :palec
|
|
22.04.2015 22:44 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813476
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Jojo..presne nejak tak to chodi..u Kucery je pulka aut opravene po bouracce a druha stocena..nemam to do Klimkovic tak daleko, tak se tu siri ty reference..Jinak je jasne ze dokud lidi nedostanou rozum a nebudou si myslet ze koupi milionove auto za pětinu ceny s najetou stovkou..tak se asi budou auta stacet porad..je to vsechno tim ze chlapi v hospode rikali ze: najeto teprve 120 a turbo v haji, druhy 130 a setrvak, atd atd..a ze maji veskutecnosti 300 a vic si nikdo ani ve snu nepripusti..a pak vznikaji famy..ja si kdysi sam koupil brutalne stocenou octavii se 170 na tacho, mela pri posledni dekre 480 pul roku predtim nez jsem ji koupil a to auto bylo uplne v cajku..kdyby tu byly vsechny auta poctive tak by lidi teprve pochopili ze 200 kk je teprve dobre zajety motor a ne ze uz je pomalu neprodejne
Jojo..presne nejak tak to chodi..u Kucery je pulka aut opravene po bouracce a druha stocena..nemam to do Klimkovic tak daleko, tak se tu siri ty reference..Jinak je jasne ze dokud lidi nedostanou rozum a nebudou si myslet ze koupi milionove auto za pětinu ceny s najetou stovkou..tak se asi budou auta stacet porad..je to vsechno tim ze chlapi v hospode rikali ze: najeto teprve 120 a turbo v haji, druhy 130 a setrvak, atd atd..a ze maji veskutecnosti 300 a vic si nikdo ani ve snu nepripusti..a pak vznikaji famy..ja si kdysi sam koupil brutalne stocenou octavii se 170 na tacho, mela pri posledni dekre 480 pul roku predtim nez jsem ji koupil a to auto bylo uplne v cajku..kdyby tu byly vsechny auta poctive tak by lidi teprve pochopili ze 200 kk je teprve dobre zajety motor a ne ze uz je pomalu neprodejne :nevim
|
|
22.04.2015 23:09 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813484
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Docela hrůza, ale pořád fungují. Akorát se u přejmenovali
Taky jsem se tam byl dívat na auto, ale zrovna ho neměli na placu, prý s ním majitel bazaru zatím jezdí a dnes zrovna jel do myčky na vyčitění před prodejem Tím to pro mě skončilo, měl jsem to daleko, tak u jsem tam pak nejel. Ale té myčce jsem věřil. Jak ale čtu ty zkuenosti, tak moná auto nebylo v myčce, ale procházelo omlazovací kůrou
Jinak něco k věci: .link.
Docela hrůza, ale pořád fungují. Akorát se u přejmenovali:)
Taky jsem se tam byl dívat na auto, ale zrovna ho neměli na placu, prý s ním majitel bazaru zatím jezdí a dnes zrovna jel do myčky na vyčitění před prodejem:-d Tím to pro mě skončilo, měl jsem to daleko, tak u jsem tam pak nejel. Ale té myčce jsem věřil. Jak ale čtu ty zkuenosti, tak moná auto nebylo v myčce, ale procházelo omlazovací kůrou:)
Jinak něco k věci: http://www.autorevue.cz/chcete-usetrit-s-nakupem-ojeteho-auta-nekupujte-si-diesel
|
|
23.04.2015 08:38 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813510
|
|
krok
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 14 |
|
|
bluemotion napsal(a): Docela ive vlakno tady Hele auto s poctivyma km u auto Kučera neexistuje takze na tu hruzu jsi do toho dal relativne malo...ve volnych chvilich si muzes precist toto: .link.
Moné je vechno, já to kupoval přes prostředníka a a později jsem se dozveděl e zdroj byl Auto Kučera.
Najeté kilometry mi řekli v Citroenu, moná tady někdo zjistí víc info. VF7RDRHRH54027688
Nechci to auto chválit ani hanět, jen jsem napsal své provozní náklady.
Moné je vechno, já to kupoval přes prostředníka a a později jsem se dozveděl e zdroj byl Auto Kučera.
Najeté kilometry mi řekli v Citroenu, moná tady někdo zjistí víc info. VF7RDRHRH54027688
Nechci to auto chválit ani hanět, jen jsem napsal své provozní náklady.
|
|
23.04.2015 10:38 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813534
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ja myslim ze provozni naklady nejde specifikovat, nekdo do toho lije jen naftu či benzin a olej na 30 tisic a sevsim jede nadoraz a nekdo meni kotouce jen proto ze trochu orezly a nejsou hezke k tem krasnym 18" kolum jako treba ja olej max 15 tisic a to jezdim dalky tak to vychazi tak co dva mesice..jinak mam uz druhou X7 a s podvozkem jsem zatim nikdy nic nedelal protoze nebylo treba..ja v tomto aute nevidim nic nakladnejsiho jak v jinych autech...takove pododli a vykon a jezdit okolo 6 litru to se neda s jinyma autama vubec srovnavat...Uzavrel bych to tim ze kdyz se tomu klukovi X7 libi at do ni urcite jde a kdyz ji chce az za rok tak se tu jeste dozvi veci az az
Jo a s tou historii je to skoda ze to neni u Citroenu tak pruhledne jako treba u koncernu, servisni prohlidky se malokdy zadavaji do systemu, takze vicemene jen zarucni opravy..a kdyz se nic nepodela, nemas zaznamy zadne, historii v jednotce ti vymazou i v citroenu, na 2.0 HDI 120kw je dostupny novy soft ktery mi prehravali v citroenu kdyz mi resili klapku sani, tak ji mam taky cistou, podle toho se asi neporidis..
Ja myslim ze provozni naklady nejde specifikovat, nekdo do toho lije jen naftu či benzin a olej na 30 tisic a sevsim jede nadoraz a nekdo meni kotouce jen proto ze trochu orezly a nejsou hezke k tem krasnym 18" kolum jako treba ja :-p olej max 15 tisic a to jezdim dalky tak to vychazi tak co dva mesice..jinak mam uz druhou X7 a s podvozkem jsem zatim nikdy nic nedelal protoze nebylo treba..ja v tomto aute nevidim nic nakladnejsiho jak v jinych autech...takove pododli a vykon a jezdit okolo 6 litru to se neda s jinyma autama vubec srovnavat...Uzavrel bych to tim ze kdyz se tomu klukovi X7 libi at do ni urcite jde a kdyz ji chce az za rok tak se tu jeste dozvi veci az az :-d
Jo a s tou historii je to skoda ze to neni u Citroenu tak pruhledne jako treba u koncernu, servisni prohlidky se malokdy zadavaji do systemu, takze vicemene jen zarucni opravy..a kdyz se nic nepodela, nemas zaznamy zadne, historii v jednotce ti vymazou i v citroenu, na 2.0 HDI 120kw je dostupny novy soft ktery mi prehravali v citroenu kdyz mi resili klapku sani, tak ji mam taky cistou, podle toho se asi neporidis..
|
|
23.04.2015 11:33 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813538
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
U tech provoznich nakladu X7 je to jako s jinyma - zavisi hodne od motoru a vybavy a jak natrefis. Taktez nevidim oproti predchozimu autu C5 I 2.2 v automatu a plne vybave zasadni rozdily. Taky jsem do ni na ruznych vymenach veci nasypal desetitisice rocne. Kdyz se majitel vyvaruje drahych veci jako je hlavne 6ti valec , ktery je i spatne servisovatelny a ma drazsi veci jako napr. 2x drazsi chladic klimy, nez 2litr, tak je to ok. Ber to tak, ze porizovaci cena C5 v plne vybave v nejvyssich motorizacich je klidne mega, takze tomu pak budou odpovidat pomerove i klidne naklady na dalsi opravy proti tomu jak vezmes levnejsi auto.
U tech provoznich nakladu X7 je to jako s jinyma - zavisi hodne od motoru a vybavy a jak natrefis. Taktez nevidim oproti predchozimu autu C5 I 2.2 v automatu a plne vybave zasadni rozdily. Taky jsem do ni na ruznych vymenach veci nasypal desetitisice rocne. Kdyz se majitel vyvaruje drahych veci jako je hlavne 6ti valec :) , ktery je i spatne servisovatelny a ma drazsi veci jako napr. 2x drazsi chladic klimy, nez 2litr, tak je to ok. Ber to tak, ze porizovaci cena C5 v plne vybave v nejvyssich motorizacich je klidne mega, takze tomu pak budou odpovidat pomerove i klidne naklady na dalsi opravy proti tomu jak vezmes levnejsi auto.
|
|
23.04.2015 18:22 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813710
|
|
lami
|
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Po přečtení vlákna tu je jen pár jedinců co napsali konkrétní náklady a poruchy. Tak já jsem koupil v D 2,5 roku starou X7 byla nabouraná, měla najeto 62 tisíc a asi 2 měsíce před koupí byla na svolávačce, tak kilometry sedí. U při koupi měla patný chladič klimy, propoutěl a od barviva na ní byl flek o průměru 20 cm, nový chladič stál okolo 4 tisíc plus naplnění. Před 2 roky mi začalo téct servořízení, repas vyel na 4 tisíce a odeel brzdový spínač za 500, -Kč. Loni kdy jsem jel do Chorvatska mi prasklo ve stahovačce okna řidiče, byl jsem rád e sklo vyjelo na horu a od té doby jsem na to neáhl, teď na léto to budu muset opravit a co jsem se díval, tak se v pohodě vejdu do 2 tisíc. To jsou moje náklady za 4 roky jedění a najetí 68 tisíc kilometrů, do toho nepočítám pneumatiky, výměnu oleje filtrů, brzdových destiček, brzdové kapaliny a stěračů.
Po přečtení vlákna tu je jen pár jedinců co napsali konkrétní náklady a poruchy. Tak já jsem koupil v D 2,5 roku starou X7 byla nabouraná, měla najeto 62 tisíc a asi 2 měsíce před koupí byla na svolávačce, tak kilometry sedí. U při koupi měla patný chladič klimy, propoutěl a od barviva na ní byl flek o průměru 20 cm, nový chladič stál okolo 4 tisíc plus naplnění. Před 2 roky mi začalo téct servořízení, repas vyel na 4 tisíce a odeel brzdový spínač za 500, -Kč. Loni kdy jsem jel do Chorvatska mi prasklo ve stahovačce okna řidiče, byl jsem rád e sklo vyjelo na horu a od té doby jsem na to neáhl, teď na léto to budu muset opravit a co jsem se díval, tak se v pohodě vejdu do 2 tisíc. To jsou moje náklady za 4 roky jedění a najetí 68 tisíc kilometrů, do toho nepočítám pneumatiky, výměnu oleje filtrů, brzdových destiček, brzdové kapaliny a stěračů.
|
|
| |
|
|