| | |
20.04.2015 20:38 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812757
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tak ja som neni moc vhodny priklad, bral som nove (skladovka).
Za 4,5 roka a 70tkm som platil len 4x servis po cca 100 (olej a filtre, sem-tam preváenie kolies)
Ostatné bolo grátis - záruka (chladič klímy, pravá piestnica, pravý spodný gužový čap, pravé axiálne tiahlo).
Teraz rieim akurát výmenu spojky (tieklo gufero od motora) a to mi u nechcú uzna komplet na záruku, take asi 1/3 si zaplatím. Mono sa ale ete podarí uhra to...
Tak ja som neni moc vhodny priklad, bral som nove (skladovka).
Za 4,5 roka a 70tkm som platil len 4x servis po cca 100 (olej a filtre, sem-tam preváenie kolies)
Ostatné bolo grátis - záruka (chladič klímy, pravá piestnica, pravý spodný gužový čap, pravé axiálne tiahlo).
Teraz rieim akurát výmenu spojky (tieklo gufero od motora) a to mi u nechcú uzna komplet na záruku, take asi 1/3 si zaplatím. Mono sa ale ete podarí uhra to...
|
|
20.04.2015 21:38 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812791
|
|
jumep
|
|
|
spomente si na rok 2008-2009
facelift by bol takto isto castovany, lebo to ludia nepoznali a nebolo v kazdom eshope 50 vyrobcov capov atd.
inak k tej naprave, pouzivat to c6, p407, c5 atd, tie diely su a nie je to ani take hrozne ako to bolo (ked si pamatam ze tycka stabilizatora bola 100e, teraz ju kupis podstatne lacnejsie)
strasit spojkou je to iste sa ti stane na facelifte ....
nechapem preco tu niekto z toho robi problem ...
spomente si na rok 2008-2009
facelift by bol takto isto castovany, lebo to ludia nepoznali a nebolo v kazdom eshope 50 vyrobcov capov atd.
inak k tej naprave, pouzivat to c6, p407, c5 atd, tie diely su a nie je to ani take hrozne ako to bolo (ked si pamatam ze tycka stabilizatora bola 100e, teraz ju kupis podstatne lacnejsie)
strasit spojkou je to iste sa ti stane na facelifte ....
nechapem preco tu niekto z toho robi problem ...
|
|
20.04.2015 22:00 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812822
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No u automatu dvouhmota odpadá, ale zase hrozí jiné výdaje...
Vak neříkám, e 100t je základní servis po koupi, ale během těch 100tkm to přijde. Ceny jsou prostě vyí ne u II.
Ta záruka na ojetinu je dobrá tak pro klid due. Chtěl bych vidět, kdo proplatí novou dvouhmotu, vstřiky, fap, kdy to prostě má svoji ivotnost. To kolikrát nevymění na záruku ani u nového auta. U X7 se za prodlouení záruky na 5let/120tkm připlácí nějak 40tKč, to znamená, e výrobce tak nějak očekává, kolik se toho mezi tím 2.-5. rokem do 120tkm podělá a kolik to bude stát.
Ale tak samo, e náklady by spí měli hodnotit majitelé X7. Za sebe říkám, e mi X7 při daném stáří a nájezdu připadají drahé, vzhledem k cenám dílů. Není to ádná averze proti X7, stejně tak bych nekoupil stejně staré Mondeo, Superba, Passata, za ty peníze. Protoe nákupka+cena servisu na 100-150tkm se nepříjemně blíí ceně nového auta, na které ale při troe těstí po těch 150tkm nebude muset sáhnout.
1. Nové 650tKč, po 5 letech/ 150tkm prodej za 250tKč. celkově náklady 400tkč = 2,66kč/km, 80tKč/rok
2. Ojeté 250tKč, mezi 150-300tkm servis za 100tkč. Prodej při 10letech/300tkm za 50tKč. celkově náklady 300tkč = 2Kč/km, 60tKč/rok
Při těchto cenách vyjde nové auto o 20tKč ročně (1500 měsíčně) drá, ne ojeté. Bez starostí.
U C5 II je to o něčem jiném, tu koupí za 80. Díly jsou levnějí, během těch 150tkm do ní nasype řeknu 70tKč, pak půjde na vrakovitě. To vychází na 1Kč/km Take fakt sociální auto
No u automatu dvouhmota odpadá, ale zase hrozí jiné výdaje...
Vak neříkám, e 100t je základní servis po koupi:), ale během těch 100tkm to přijde. Ceny jsou prostě vyí ne u II.
Ta záruka na ojetinu je dobrá tak pro klid due. Chtěl bych vidět, kdo proplatí novou dvouhmotu, vstřiky, fap, kdy to prostě má svoji ivotnost. To kolikrát nevymění na záruku ani u nového auta. U X7 se za prodlouení záruky na 5let/120tkm připlácí nějak 40tKč, to znamená, e výrobce tak nějak očekává, kolik se toho mezi tím 2.-5. rokem do 120tkm podělá a kolik to bude stát.
Ale tak samo, e náklady by spí měli hodnotit majitelé X7. Za sebe říkám, e mi X7 při daném stáří a nájezdu připadají drahé, vzhledem k cenám dílů. Není to ádná averze proti X7, stejně tak bych nekoupil stejně staré Mondeo, Superba, Passata, za ty peníze. Protoe nákupka+cena servisu na 100-150tkm se nepříjemně blíí ceně nového auta, na které ale při troe těstí po těch 150tkm nebude muset sáhnout.
1. Nové 650tKč, po 5 letech/ 150tkm prodej za 250tKč. celkově náklady 400tkč = 2,66kč/km, 80tKč/rok
2. Ojeté 250tKč, mezi 150-300tkm servis za 100tkč. Prodej při 10letech/300tkm za 50tKč. celkově náklady 300tkč = 2Kč/km, 60tKč/rok
Při těchto cenách vyjde nové auto o 20tKč ročně (1500 měsíčně) drá, ne ojeté. Bez starostí.
U C5 II je to o něčem jiném, tu koupí za 80. Díly jsou levnějí, během těch 150tkm do ní nasype řeknu 70tKč, pak půjde na vrakovitě. To vychází na 1Kč/km:) Take fakt sociální auto:)
|
|
20.04.2015 22:09 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812827
|
|
jruze
|
|
|
DrMarvin napsal(a): moje auto stalo 245 000 korun......+ prepis
mam auto rok a mesic..najeto +-50k km....3x menenej olej ( poprve ihned po koupi)...tzn 3x cca 1600,- (origo)....a stabilizacni tycka na pravem kole ( 800,- v origo )......
stara c5 co jsem mel.... 2 roky .....78k km.....olej nescetnekrat a cenu nevim..menil jsem sam......par zarovek.....3x napln do klimacky + nove trubky na klimacku...klapky na klimacku- doma opravit....trikrat prepajenej kondik na vetrak....
No ANDY je jeden ze solidních bazarů a k autu : jedno rameno KO,druhé načaté,EGR KO , ostatní jsem teď nekontroloval - EGR asi uznají,ale ostatní??( a to je řeč o sluném bazaru) - to dělá jen pár bazarů a velké v D a myslím jen značky.Kdyby lo o cenu za auto tak X7 mám(a e bych jí sehnal za dobré peníze) - kdy né jinak prodal bych obě biturba(obě jsou zajímavé- jedno vzhledem a jedno nájezdem , obě zárukou kterou jsem schopen dávat) za ty dvě bych dovedl sehnat velmi dobrou X7 a jetě by mi zůstala ,,oklivka" na popojíďky. No mohl jsem mít 3.0HDI v maximálce s nájezdem 160000Km pod 200000,- a neel jsem do ní,mohl jsem mít C6 3.0HDI lehce nad 100000,- raději mám 2x C5II biturbo + oklivku a jsem spokojený,téměř bez nákladů na údrbu a to dokáu pro sebe v omezené míře sehnat dost dílů za pusinku Z mého pohledu je jetě čas na X7 i kdy bych jí dovedl kolem 5000eur
No ANDY je jeden ze solidních bazarů a k autu : jedno rameno KO,druhé načaté,EGR KO , ostatní jsem teď nekontroloval - EGR asi uznají,ale ostatní??( a to je řeč o sluném bazaru) - to dělá jen pár bazarů a velké v D a myslím jen značky.Kdyby lo o cenu za auto tak X7 mám(a e bych jí sehnal za dobré peníze) - kdy né jinak prodal bych obě biturba(obě jsou zajímavé- jedno vzhledem a jedno nájezdem , obě zárukou kterou jsem schopen dávat) za ty dvě bych dovedl sehnat velmi dobrou X7 a jetě by mi zůstala ,,oklivka" na popojíďky. No mohl jsem mít 3.0HDI v maximálce s nájezdem 160000Km pod 200000,- a neel jsem do ní,mohl jsem mít C6 3.0HDI lehce nad 100000,- :nevim raději mám 2x C5II biturbo + oklivku a jsem spokojený,téměř bez nákladů na údrbu a to dokáu pro sebe v omezené míře sehnat dost dílů za pusinku;-) Z mého pohledu je jetě čas na X7 i kdy bych jí dovedl kolem 5000eur;-)
|
|
20.04.2015 23:34 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812853
|
|
DrMarvin
|
|
|
jruze napsal(a): No ANDY je jeden ze solidních bazarů a k autu : jedno rameno KO,druhé načaté,EGR KO , ostatní jsem teď nekontroloval - EGR asi uznají,ale ostatní??( a to je řeč o sluném bazaru) - to dělá jen pár bazarů a velké v D a myslím jen značky.Kdyby lo o cenu za auto tak X7 mám(a e bych jí sehnal za dobré peníze) - kdy né jinak prodal bych obě biturba(obě jsou zajímavé- jedno vzhledem a jedno nájezdem , obě zárukou kterou jsem schopen dávat) za ty dvě bych dovedl sehnat velmi dobrou X7 a jetě by mi zůstala ,,oklivka" na popojíďky. No mohl jsem mít 3.0HDI v maximálce s nájezdem 160000Km pod 200000,- a neel jsem do ní,mohl jsem mít C6 3.0HDI lehce nad 100000,- raději mám 2x C5II biturbo + oklivku a jsem spokojený,téměř bez nákladů na údrbu a to dokáu pro sebe v omezené míře sehnat dost dílů za pusinku Z mého pohledu je jetě čas na X7 i kdy bych jí dovedl kolem 5000eur
obe ramena 2x 6000 , tahla a dalsi kraviny cca 6000 = 18 000,- .....havarijko na rok 14500,- .....asi bez debat....
EGR ko neni....servis at si odzkousi,projezdi a opravi co chce....plati mi to na zaruku
ja jsem naprosto spokojenej clovek
obe ramena 2x 6000 , tahla a dalsi kraviny cca 6000 = 18 000,- .....havarijko na rok 14500,- .....asi bez debat....
EGR ko neni....servis at si odzkousi,projezdi a opravi co chce....plati mi to na zaruku:)
ja jsem naprosto spokojenej clovek:)
|
|
20.04.2015 23:43 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812865
|
|
DrMarvin
|
|
|
c5vyskov napsal(a): No u automatu dvouhmota odpadá, ale zase hrozí jiné výdaje...
Vak neříkám, e 100t je základní servis po koupi , ale během těch 100tkm to přijde. Ceny jsou prostě vyí ne u II.
Ta záruka na ojetinu je dobrá tak pro klid due. Chtěl bych vidět, kdo proplatí novou dvouhmotu, vstřiky, fap, kdy to prostě má svoji ivotnost. To kolikrát nevymění na záruku ani u nového auta. U X7 se za prodlouení záruky na 5let/120tkm připlácí nějak 40tKč, to znamená, e výrobce tak nějak očekává, kolik se toho mezi tím 2.-5. rokem do 120tkm podělá a kolik to bude stát.
Ale tak samo, e náklady by spí měli hodnotit majitelé X7. Za sebe říkám, e mi X7 při daném stáří a nájezdu připadají drahé, vzhledem k cenám dílů. Není to ádná averze proti X7, stejně tak bych nekoupil stejně staré Mondeo, Superba, Passata, za ty peníze. Protoe nákupka+cena servisu na 100-150tkm se nepříjemně blíí ceně nového auta, na které ale při troe těstí po těch 150tkm nebude muset sáhnout.
1. Nové 650tKč, po 5 letech/ 150tkm prodej za 250tKč. celkově náklady 400tkč = 2,66kč/km, 80tKč/rok
2. Ojeté 250tKč, mezi 150-300tkm servis za 100tkč. Prodej při 10letech/300tkm za 50tKč. celkově náklady 300tkč = 2Kč/km, 60tKč/rok
Při těchto cenách vyjde nové auto o 20tKč ročně (1500 měsíčně) drá, ne ojeté. Bez starostí.
U C5 II je to o něčem jiném, tu koupí za 80. Díly jsou levnějí, během těch 150tkm do ní nasype řeknu 70tKč, pak půjde na vrakovitě. To vychází na 1Kč/km Take fakt sociální auto
miluju pocitani:
ale moc ti to nevychazi:=)
nove - 650k kc - 3 roky / 150k km - prodej 350k kc - naklady 300t kc - 100k kc 1 rok - dalsi nove auto 650 k kc-350k kc zbejva z minuleho - nove auto 300k kc - 3roky/150k km - prodej 350k kc - naklady 0.......
a tak dále a tak dále.....
miluju pocitani:D:D:D:
ale moc ti to nevychazi:=)
nove - 650k kc - 3 roky / 150k km - prodej 350k kc - naklady 300t kc - 100k kc 1 rok - dalsi nove auto 650 k kc-350k kc zbejva z minuleho - nove auto 300k kc - 3roky/150k km - prodej 350k kc - naklady 0.......
a tak dále a tak dále.....
|
|
21.04.2015 07:01 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812896
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Je potřeba se podívat i z opačné strany porovnání obou generací. Opakuji, e mám X7 s více najetými km ne jsem prodával C5 I.
Ale zatím jsem si uetřil tyto klasické bolesti první generace:
- výmena dvou zámků dveří
- výměna tachometru
- soustavné rejpání kolem otevírání okna 5. dveří a po jeho výměnu
- vzpěry okna 5. dveří
- vzpěry 5. dveří
- výměna loisek ramen zadní nápravy
- soustavné tolování a mazání lanka plynu
- pruina a kontrola swirl
- čidlo venkovní teploty
- čidlo automatického stírání
....
Je potřeba se podívat i z opačné strany porovnání obou generací. Opakuji, e mám X7 s více najetými km ne jsem prodával C5 I.
Ale zatím jsem si uetřil tyto klasické bolesti první generace:
- výmena dvou zámků dveří
- výměna tachometru
- soustavné rejpání kolem otevírání okna 5. dveří a po jeho výměnu
- vzpěry okna 5. dveří
- vzpěry 5. dveří
- výměna loisek ramen zadní nápravy
- soustavné tolování a mazání lanka plynu
- pruina a kontrola swirl
- čidlo venkovní teploty
- čidlo automatického stírání
....
|
|
21.04.2015 08:50 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812905
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Moje auto není ten správný příklad, ale kamo si před cca 3-ma rokama koupil X7 tourer r. 09 2.0 HDi 103kW, na tacho 130.000km, dal za neho tuím cca 300tis., za tu dobu u má na tacho přes 200.000km a řeil následující věci:
- spojku + setrvák
- árovky denního svícení
- nesvítící 3. brzdový světlo
- teď mu asi odeel couvací senzor
- začíná se ozývat poloosa
No a je pravda, e zrovna včera jsem se o tom s ním bavil a nadával jak má proti C5 I., kterou měl předtím, nespolehlivý auto.
Moje auto není ten správný příklad, ale kamo si před cca 3-ma rokama koupil X7 tourer r. 09 2.0 HDi 103kW, na tacho 130.000km, dal za neho tuím cca 300tis., za tu dobu u má na tacho přes 200.000km a řeil následující věci:
- spojku + setrvák
- árovky denního svícení
- nesvítící 3. brzdový světlo
- teď mu asi odeel couvací senzor
- začíná se ozývat poloosa
No a je pravda, e zrovna včera jsem se o tom s ním bavil a nadával jak má proti C5 I., kterou měl předtím, nespolehlivý auto.
|
|
21.04.2015 08:52 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812906
|
|
luta
|
|
|
DrMarvin napsal(a): miluju pocitani :
ale moc ti to nevychazi:=)
nove - 650k kc - 3 roky / 150k km - prodej 350k kc - naklady 300t kc - 100k kc 1 rok - dalsi nove auto 650 k kc-350k kc zbejva z minuleho - nove auto 300k kc - 3roky/150k km - prodej 350k kc - naklady 0.......
a tak dále a tak dále.....
Tak tohle jsem nepobral prece pokud koupim za 650k , pak prodam za 350k a chci koupit zase nove za 650k tak stale mam 300k naklady, ktere musim pridat na cenu noveho a ne nulu. v tvem vzorovem pripade musim pridat vzdy 300k na dalsi a dalsi nove auto..a je jedno kolikrat se situace prodej/nakup opakuje
Tak tohle jsem nepobral :-o prece pokud koupim za 650k , pak prodam za 350k a chci koupit zase nove za 650k tak stale mam 300k naklady, ktere musim pridat na cenu noveho a ne nulu. v tvem vzorovem pripade musim pridat vzdy 300k na dalsi a dalsi nove auto..a je jedno kolikrat se situace prodej/nakup opakuje
|
|
21.04.2015 09:02 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812908
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Je potřeba se podívat i z opačné strany porovnání obou generací. Opakuji, e mám X7 s více najetými km ne jsem prodával C5 I.
Ale zatím jsem si uetřil tyto klasické bolesti první generace:
- výmena dvou zámků dveří = výměně nepovedených omezovačů dveří
- výměna tachometru = 1000,-
- soustavné rejpání kolem otevírání okna 5. dveří a po jeho výměnu = dá se vyřeit
- vzpěry okna 5. dveří = souhlas - dělá se jednou za ivot - 3000,- nové
- vzpěry 5. dveří = předchozí ,,vzpěry"
- výměna loisek ramen zadní nápravy = 5500,-
- soustavné tolování a mazání lanka plynu = výměna a je klid napořád ? 1000,-
- pruina a kontrola swirl = výměna 1100,-
- čidlo venkovní teploty = 700,-
- čidlo automatického stírání = starí ? 1000,-
....
zapoměl jsi na řemenici= výměna 2500,- nebo pevnou ??
No i přes toto ve je na X7 daleko víc neduhů a nákladů ve větí cenové relaci , ale samo je to hezčí,moná pohodlnějí,mení,sloitějí atd. ale to u tak je - kdy se přelo ze kodovky nebo igula na C5 I a II jsme toto říkali také. (není ádné novějí auto o kterém by se toto nedalo říct a myslím e X7 by nedopadla nejhůř)
Já nějak nepomlouvám X7 , ale jen jsem řekl svůj názor proč jí zatím nechci a nemám - C5 II je pro mne dostačující,servisem a díly dostupnějí,parádu honit nepotřebuji, k mému pouívání je C5 II praktičtějí a provozně podstatně levnějí.
zapoměl jsi na řemenici= výměna 2500,- nebo pevnou ??
No i přes toto ve je na X7 daleko víc neduhů a nákladů ve větí cenové relaci :nevim , ale samo je to hezčí,moná pohodlnějí,mení,sloitějí atd. ale to u tak je - kdy se přelo ze kodovky nebo igula na C5 I a II jsme toto říkali také. (není ádné novějí auto o kterém by se toto nedalo říct a myslím e X7 by nedopadla nejhůř);-)
Já nějak nepomlouvám X7 , ale jen jsem řekl svůj názor proč jí zatím nechci a nemám - C5 II je pro mne dostačující,servisem a díly dostupnějí,parádu honit nepotřebuji, k mému pouívání je C5 II praktičtějí a provozně podstatně levnějí.
|
|
21.04.2015 09:36 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812918
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
DrMarvin: dalsi nove auto 650 k kc-350k kc zbejva z minuleho - nove auto 300k kc - 3roky/150k km - prodej 350k kc - naklady 0.......
Nemůe přece počítat s penězma z minulýho auta. Prostě nové 650, prodej 350=ztráta 300, je jedno kde na to vezme
Vilous: U II jsi jetě zapomněl na klapky topení, to tady taky dost lidí řeí a docela chuovka
Jinak souhlas s jruzem. Taky mi II vyhovuje. X7 bych klidně koupil, jednou k tomu asi dojde, ale kupovat ji ojetou a s cenou oprav být v provozu na 80% ceny nového, to ne.
Kdy u ojetinu, co tohle:
.link.
nebo
.link.
Sice u veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis...
DrMarvin: dalsi nove auto 650 k kc-350k kc zbejva z minuleho - nove auto 300k kc - 3roky/150k km - prodej 350k kc - naklady 0.......
Nemůe přece počítat s penězma z minulýho auta. Prostě nové 650, prodej 350=ztráta 300, je jedno kde na to vezme:)
Vilous: U II jsi jetě zapomněl na klapky topení, to tady taky dost lidí řeí a docela chuovka:)
Jinak souhlas s jruzem. Taky mi II vyhovuje. X7 bych klidně koupil, jednou k tomu asi dojde, ale kupovat ji ojetou a s cenou oprav být v provozu na 80% ceny nového, to ne.
Kdy u ojetinu, co tohle:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=200335298&zipcodeRadius=&zipcode=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&transmissions=MANUAL_GEAR&scopeId=C&isSearchRequest=true&adLimitation=&climatisation=&categories=EstateCar&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=13&pageNumber=1
nebo
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=203294872&zipcode=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&adLimitation=&categories=EstateCar&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&climatisation=&zipcodeRadius=&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=13&pageNumber=1
Sice u veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis...
|
|
21.04.2015 09:38 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812919
|
|
Fujitsu
|
Město: Lankroun, Auto: Rover 416 Si | Počet příspěvků: 18 |
|
|
DrMarvin napsal(a):
Koukám koukám, ale záruku na podvozkové díly tam nikde nevidím
Koukám koukám, ale záruku na podvozkové díly tam nikde nevidím :-((((
|
|
21.04.2015 10:49 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812932
|
|
jumep
|
|
|
C5 1 a 2 ma svoje neduhy ktore vieme riesit, X7 ma ine neduhy ktore sa budu dat tiez riesit na rovnakej urovni. A to uz nehovorim o tomto: "Sice u veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis.." - to je max blbost, jedine co je naviac na servis u dieselu je naftovy filter.
Ked si niekto kto len nahodou zavadi o C5 (ako bolo vela ludi pri C5 1 a 2) a precita si toto, tak si kupi ford.
Pripadam si akoby som nebol na C5 clube, ale na nejakom das auto a niekto sa tam spytal ci si ma kupit C5 alebo Passat, dostava tu odpoved ze C5 je sracka a nech si jasne kupi passat. On nechce stare auto (aj ked uz aj X7 z 2008 sa da povazovat za stare auto).
Osobne som zobral C6, podvozkovo je na tom podobne/rovnako (lepsie kvoli amvaru, ale to neberem do uvahy) ako X7. Tym ze to je C6 je tam vsetko nacenovane uplne inac a nerobim tu demonizovanie podvozku ake to je drahe a neviem co, je to ine oproti C5 1 a 2, stale musim potvrdit ze je to stabilnejsie. U X7 mi osobne vadi posed v aute, ale co sa tyka servisu a toho co riesim u ludi ktory sem chodia, tak zatial su to drobnosti alebo to co som im povedal hned pri kupe.
C5 1 a 2 ma svoje neduhy ktore vieme riesit, X7 ma ine neduhy ktore sa budu dat tiez riesit na rovnakej urovni. A to uz nehovorim o tomto: "Sice u veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis.." - to je max blbost, jedine co je naviac na servis u dieselu je naftovy filter.
Ked si niekto kto len nahodou zavadi o C5 (ako bolo vela ludi pri C5 1 a 2) a precita si toto, tak si kupi ford.
Pripadam si akoby som nebol na C5 clube, ale na nejakom das auto a niekto sa tam spytal ci si ma kupit C5 alebo Passat, dostava tu odpoved ze C5 je sracka a nech si jasne kupi passat. On nechce stare auto (aj ked uz aj X7 z 2008 sa da povazovat za stare auto).
Osobne som zobral C6, podvozkovo je na tom podobne/rovnako (lepsie kvoli amvaru, ale to neberem do uvahy) ako X7. Tym ze to je C6 je tam vsetko nacenovane uplne inac a nerobim tu demonizovanie podvozku ake to je drahe a neviem co, je to ine oproti C5 1 a 2, stale musim potvrdit ze je to stabilnejsie. U X7 mi osobne vadi posed v aute, ale co sa tyka servisu a toho co riesim u ludi ktory sem chodia, tak zatial su to drobnosti alebo to co som im povedal hned pri kupe.
|
|
21.04.2015 11:22 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812940
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Peter 100 bodov....
nevím proč se furt straíme, dyt stejně budem muset jednou skočit do x7, kdy budeme chtít hydru v budoucnu. Tak ji zas budem opravovat jako ty nae staré mazly.... A to si na rozdíl od Fujitsu nemyslím, e by byl interiér v x7 hezčí a zadek na c5 oklivý....
Peter :palec 100 bodov....
nevím proč se furt straíme, dyt stejně budem muset jednou skočit do x7, kdy budeme chtít hydru v budoucnu. Tak ji zas budem opravovat jako ty nae staré mazly.... A to si na rozdíl od Fujitsu nemyslím, e by byl interiér v x7 hezčí a zadek na c5 oklivý.... :-d
|
|
21.04.2015 11:56 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812951
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
tu musím da za pravdu jumepovi, podvozkovo je o kus X7 ďalej ako jazdne tak aj výdrou. Na XA som pomaly čo rok menil stabilizačné kosti a čo dva roky zadné silentbloky ramien a prili na rad aj obe axiálky a spodné gužové čapy. Máme tu jednoducho také skvelé cesty.
Na X7 som zatiaž za 4,5 roka menil len tie axiálky, zbytok vyzerá stále v prefektnom stave - dokonca aj zadné silentbloky spodných ramien. Elektronika tie lape ako hodinky, zatiaž iadna porucha.
tu musím da za pravdu jumepovi, podvozkovo je o kus X7 ďalej ako jazdne tak aj výdrou. Na XA som pomaly čo rok menil stabilizačné kosti a čo dva roky zadné silentbloky ramien a prili na rad aj obe axiálky a spodné gužové čapy. Máme tu jednoducho také skvelé cesty. :-((((
Na X7 som zatiaž za 4,5 roka menil len tie axiálky, zbytok vyzerá stále v prefektnom stave - dokonca aj zadné silentbloky spodných ramien. Elektronika tie lape ako hodinky, zatiaž iadna porucha.
|
|
21.04.2015 12:08 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812953
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
jumep napsal(a): C5 1 a 2 ma svoje neduhy ktore vieme riesit, X7 ma ine neduhy ktore sa budu dat tiez riesit na rovnakej urovni. A to uz nehovorim o tomto: "Sice u veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis.." - to je max blbost, jedine co je naviac na servis u dieselu je naftovy filter.
A co turbo, mezichladič, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo? Tohle "holá" benzínová atmosféra přece nemá. Skutečně jsou u benzínu součástky, které při porue budou stejně nákladné? Mě osobně by se nafta v C5 líbila, ale prostě se bojím, e je servisně nákladnějí. Ale protoe místní mechanici stabilně tvrdí, e není, tak pořád váhám mezi naftou a benzínem. Jinak bych benzín upřednostnil. Neberu v potaz náklady na palivo a jízdní projev, případně výbavu, jen servis.
A co turbo, mezichladič, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo? Tohle "holá" benzínová atmosféra přece nemá. Skutečně jsou u benzínu součástky, které při porue budou stejně nákladné? Mě osobně by se nafta v C5 líbila, ale prostě se bojím, e je servisně nákladnějí. Ale protoe místní mechanici stabilně tvrdí, e není, tak pořád váhám mezi naftou a benzínem. Jinak bych benzín upřednostnil. Neberu v potaz náklady na palivo a jízdní projev, případně výbavu, jen servis.
|
|
21.04.2015 12:26 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812958
|
|
jumep
|
|
|
z toho co si vymenoval na 103kw odchadzava regulator tlaku paliva, nic ine som zatial neriesil.
Intercooler pri C5 1 mal po 10r problem, u faceliftu som neriesil a x7 rovnako.
U toho benzinu je pravdepodobne ze budes pretesnovat hlavu a pripadne kruzky lebo zacne zrat olej a nebodaj tam das plyn tak isto sa nieco prejavy (tym ako je ten plyn robeny, neexistuje nieco ako bezproblemovy plyn)
na benzine mas rovnako lambu, striky, skrtiacu klapku a rozne senzori a ked nieco diagnostika ti povie ze chyba regulacie zmesy a hladaj, zabudnite na to ze to je karburator ktory fakt nemal nic
Kazde ma svoje + a -, kazdopadne ked sa na to budes pozerat ze toto si nekupim, lebo co ked sa nieco pokazi tak si nekupis nikdy nic, to je proste hladanie toho ze preco to nechcem
z toho co si vymenoval na 103kw odchadzava regulator tlaku paliva, nic ine som zatial neriesil.
Intercooler pri C5 1 mal po 10r problem, u faceliftu som neriesil a x7 rovnako.
U toho benzinu je pravdepodobne ze budes pretesnovat hlavu a pripadne kruzky lebo zacne zrat olej a nebodaj tam das plyn tak isto sa nieco prejavy (tym ako je ten plyn robeny, neexistuje nieco ako bezproblemovy plyn)
na benzine mas rovnako lambu, striky, skrtiacu klapku a rozne senzori a ked nieco diagnostika ti povie ze chyba regulacie zmesy a hladaj, zabudnite na to ze to je karburator ktory fakt nemal nic
Kazde ma svoje + a -, kazdopadne ked sa na to budes pozerat ze toto si nekupim, lebo co ked sa nieco pokazi tak si nekupis nikdy nic, to je proste hladanie toho ze preco to nechcem
|
|
21.04.2015 12:58 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812989
|
|
DrMarvin
|
|
|
Světlono napsal(a): A co turbo, mezichladič, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo? Tohle "holá" benzínová atmosféra přece nemá. Skutečně jsou u benzínu součástky, které při porue budou stejně nákladné? Mě osobně by se nafta v C5 líbila, ale prostě se bojím, e je servisně nákladnějí. Ale protoe místní mechanici stabilně tvrdí, e není, tak pořád váhám mezi naftou a benzínem. Jinak bych benzín upřednostnil. Neberu v potaz náklady na palivo a jízdní projev, případně výbavu, jen servis.
s tebou bych chtěl mít dvojdomek ti povim
jezdi alinou.....tam kdy se něco posere.....nemusí to platit
s tebou bych chtěl mít dvojdomek ti povim:D:D:D:D
jezdi alinou.....tam kdy se něco posere.....nemusí to platit:-)
|
|
| |
|
|