| | |
20.04.2015 12:26 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812619
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Demontá, neboli FAP OFF, u dnes nepřichází v úvahu, díky přicházející legislativě. A jeho vyčitění je na X7 sloitějí, protoe není roubovaný, ale je v celku s celým výfukem. Výměna je podstatně draí.
Automat je na údrbu stejný, jako na C5 II.
Co se výbav týká, tak u to u X7 není tak jednoznačné, jako to bývalo jetě u C5 II. Není Exclusive, jako Exclusive. Čím pozdějí výroba X7, tím víc ji okrajovali a etřili na některých věcech. Je třeba se dívat, jestli daný Exclusive vůz má ve, co bych si přál. Hodně se toho přesunulo do příplatků. Jenom navigací je tam několik typů a ne se vema jsou vichni spokojení. Nemusí být k dispozici masá sedadla, zatmavovací vnějí zrcátka, denních svícení je myslím taky několik a rozměr kol u taky není jen jeden.
Demontá, neboli FAP OFF, u dnes nepřichází v úvahu, díky přicházející legislativě. A jeho vyčitění je na X7 sloitějí, protoe není roubovaný, ale je v celku s celým výfukem. Výměna je podstatně draí.
Automat je na údrbu stejný, jako na C5 II.
Co se výbav týká, tak u to u X7 není tak jednoznačné, jako to bývalo jetě u C5 II. Není Exclusive, jako Exclusive. Čím pozdějí výroba X7, tím víc ji okrajovali a etřili na některých věcech. Je třeba se dívat, jestli daný Exclusive vůz má ve, co bych si přál. Hodně se toho přesunulo do příplatků. Jenom navigací je tam několik typů a ne se vema jsou vichni spokojení. Nemusí být k dispozici masá sedadla, zatmavovací vnějí zrcátka, denních svícení je myslím taky několik a rozměr kol u taky není jen jeden.
|
|
20.04.2015 12:36 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812620
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Souhlas s oběma. 250t kč není zase tak málo a kdy k tomu přičte hrozící opravy, můe být na 350-400. Design II je "problematický", ale zase ji seene za hubičku.
I u těch výbav je jetě zajímavé, jak málo X7 má hydractive. řekl bych tak 20%. Je i plno 120kW X7 na pruinách...
A legislativy ohledně fapu bych se nebál. Vechno jde a bude se obcházet. Nebude to třeba jednoduchý fap off, ale nějaký emulátor + klapka, aby při volné akceleraci na emisích to lo přes fap a jinak klapka otevřená a pojede emulátor...monosti tu jsou Ale i to bude něco stát a je to prostě dalí starost.
Souhlas s oběma. 250t kč není zase tak málo a kdy k tomu přičte hrozící opravy, můe být na 350-400. Design II je "problematický":), ale zase ji seene za hubičku.
I u těch výbav je jetě zajímavé, jak málo X7 má hydractive. řekl bych tak 20%. Je i plno 120kW X7 na pruinách...
A legislativy ohledně fapu bych se nebál. Vechno jde a bude se obcházet. Nebude to třeba jednoduchý fap off, ale nějaký emulátor + klapka, aby při volné akceleraci na emisích to lo přes fap a jinak klapka otevřená a pojede emulátor...monosti tu jsou:) Ale i to bude něco stát a je to prostě dalí starost.
|
|
20.04.2015 12:48 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812628
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já nevím, proč se tady pořád démonizují náklady na X7. Já je mám zatím zásadně nií ne na C5 I a to mám najeto více, ne při kolika jsem C 5 I prodával. A hlavně se na C5 I něco podělávalo furt, co bylo dáno i stářím.
Ano nápravy jsou sloitějí, ale kdo chce jednoduché a levně, a si koupí Favorita.
A vysloveně PROVOZNÍ jsou jasně stejné. Motory jsou +- stejné, ale X7 o litr méně ere, oleje, pneu, baterka, rozvody...to je přece stejné.
A o FAP OFF můe uvaovat jen člověk, který tady nečte pravidelně diskusi. Jendou za ivot auta to nechám vyměnit, u místních mechaniků i levně. Zato různé zde popsané trampoty vedou k děsivým nákladům, člověk "získá" nespolehlivé auto a kdy na něj vyskočí nějaké potíe s motorem, tak se nedá určit, jestli něco vychytralostí nedooral. Děkuji nechci.
Já nevím, proč se tady pořád démonizují náklady na X7. Já je mám zatím zásadně nií ne na C5 I a to mám najeto více, ne při kolika jsem C 5 I prodával. A hlavně se na C5 I něco podělávalo furt, co bylo dáno i stářím.
Ano nápravy jsou sloitějí, ale kdo chce jednoduché a levně, a si koupí Favorita.
A vysloveně PROVOZNÍ jsou jasně stejné. Motory jsou +- stejné, ale X7 o litr méně ere, oleje, pneu, baterka, rozvody...to je přece stejné.
A o FAP OFF můe uvaovat jen člověk, který tady nečte pravidelně diskusi. Jendou za ivot auta to nechám vyměnit, u místních mechaniků i levně. Zato různé zde popsané trampoty vedou k děsivým nákladům, člověk "získá" nespolehlivé auto a kdy na něj vyskočí nějaké potíe s motorem, tak se nedá určit, jestli něco vychytralostí nedooral. Děkuji nechci.
|
|
20.04.2015 12:53 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812629
|
|
Fujitsu
|
Město: Lankroun, Auto: Rover 416 Si | Počet příspěvků: 18 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Souhlas s oběma. 250t kč není zase tak málo a kdy k tomu přičte hrozící opravy, můe být na 350-400.
Koukám, e mě pořád jenom straíte . Naopak bych spí na Citroen foru čekal, e mi ji nebudete rozmlouvat, ale budi, upřímnost někdy hold bolí.
Pozor, 250k je se vím vudy, take pořizovačka kolem 200k v zahraničí + dovoz + prvotní servis atd. Samozřejmě pokud bude nějaký super kousek o dvacku draí, tak si to asi rozmyslím, ale nerad bych do toho dával víc.
No a nezlobte se na mě, ale kupovat ojetinu za 250k a jetě počítat, e do ní dalích 100k vrazím, to je troku moc i na moji fantazii. Samozřejmě kdy ta situace nastane, bude se muset vyřeit, ale počítat s tím dopředu, to bych si asi nikdy nekoupil nic.
A co mám proti C5 II? Koncepčně je to auto z roku kolem 2000, tedy 15 let staré, zadek je vyloeně ..... karedej a vnitřek zastaralej. Interiérem bych si tedy moc nepomohl od současného vozítka. Ale chápu, e kadý má své priority. Dalí otázkou je bezpečnost - pasivní. Auto nekupuju na rok ani na dva, ale chci aby mi minimálně 5 a více let vydrelo.
Koukám, e mě pořád jenom straíte :nevim . Naopak bych spí na Citroen foru čekal, e mi ji nebudete rozmlouvat, ale budi, upřímnost někdy hold bolí.
Pozor, 250k je se vím vudy, take pořizovačka kolem 200k v zahraničí + dovoz + prvotní servis atd. Samozřejmě pokud bude nějaký super kousek o dvacku draí, tak si to asi rozmyslím, ale nerad bych do toho dával víc.
No a nezlobte se na mě, ale kupovat ojetinu za 250k a jetě počítat, e do ní dalích 100k vrazím, to je troku moc i na moji fantazii. Samozřejmě kdy ta situace nastane, bude se muset vyřeit, ale počítat s tím dopředu, to bych si asi nikdy nekoupil nic.
A co mám proti C5 II? Koncepčně je to auto z roku kolem 2000, tedy 15 let staré, zadek je vyloeně ..... karedej a vnitřek zastaralej. Interiérem bych si tedy moc nepomohl od současného vozítka. Ale chápu, e kadý má své priority. Dalí otázkou je bezpečnost - pasivní. Auto nekupuju na rok ani na dva, ale chci aby mi minimálně 5 a více let vydrelo.
|
|
20.04.2015 13:11 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812630
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nikdo tě nestraí. Ptal ses a dostává odpovědi. Straení byly akorát ty dodatečný náklady přes 100k. To je nejhorí katastrofický scénář s vysypaným automatem a potkaným motorem. Běně po koupi udělá rozvody a náplně za 10 - 15 tisíc a má na léta pokoj. A a přijdou na řadu čepy a pístnice a ruční brzda a zadní dveře a ... , bude mít u odjeděných několik let a tisíce km. Pokud ovem nekoupí jebku, která je před zhroucením a čeká jen na tvou peněenku. To ale platí u vech ojetin stejně. Jen holt oproti C5 II jsou některý díly trochu draí, ale není to a taková katastrofa a nejsou to díly denní spotřeby, ale spí věci, který jednou odejdou a jednou za ivot je koupí. Jestli to bude za 10 nebo za 20 tisíc, to u tě nepoloí, hlavně kdy bude spokojený s pohodlným jeděním.
A nehaň nám tu interier C5 II, je nás na tebe mnohem víc.
Nikdo tě nestraí. Ptal ses a dostává odpovědi. Straení byly akorát ty dodatečný náklady přes 100k. To je nejhorí katastrofický scénář s vysypaným automatem a potkaným motorem. Běně po koupi udělá rozvody a náplně za 10 - 15 tisíc a má na léta pokoj. A a přijdou na řadu čepy a pístnice a ruční brzda a zadní dveře a ... , bude mít u odjeděných několik let a tisíce km. Pokud ovem nekoupí jebku, která je před zhroucením a čeká jen na tvou peněenku. To ale platí u vech ojetin stejně. Jen holt oproti C5 II jsou některý díly trochu draí, ale není to a taková katastrofa a nejsou to díly denní spotřeby, ale spí věci, který jednou odejdou a jednou za ivot je koupí. Jestli to bude za 10 nebo za 20 tisíc, to u tě nepoloí, hlavně kdy bude spokojený s pohodlným jeděním.
A nehaň nám tu interier C5 II, je nás na tebe mnohem víc. :-))))
|
|
20.04.2015 13:28 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812632
|
|
jruze
|
|
|
Fujitsu napsal(a): Jj po tom přesně koukám, jenom jich je málo a já se potřebuji vejít do 200 - 250k se vím vudy, take jetě musím nějaký ten měsíc počkat a hledat.
Co automat v X7, do toho také stačí lít olej a není potřeba v něm nic měnit? Nemyslím pokud nefunguje, ale prostě údrbu...
A FAP se dával do vech motorizací v X7? Jetě tu nikdo neřeil jeho demontá?
FAP je ve vech a 2.0 , 1.6 , 2.7 ,2.2 biturbo sedá čistit na 3.0 a 2.2 (150Kw) je v celku a stojí kolem 30000,- nemám zkuenost s čitěním(musel by se rozřezat)
FAP je ve vech a 2.0 , 1.6 , 2.7 ,2.2 biturbo sedá čistit na 3.0 a 2.2 (150Kw) je v celku a stojí kolem 30000,- nemám zkuenost s čitěním(musel by se rozřezat);-)
|
|
20.04.2015 13:50 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812637
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
To je zvlastni...a ja si myslel ze FAP se cisti sam pri regeneraci snad si nikdo nekupuje X7 dvoulitr v automatu na jezdeni 3 km denne do prace? A kdyz si koupis auto zvenku a bude servisovane tak te zadne takove veci snad cekat nebudou..kdyz udelas komplet brzdy to je nejakych 12-13 rozvody 10, oleje filtry i s prevodovkou 6 tak to neni jeste kilo, ale kdyz budes mit sjete gumy tak podle velikosti pripocti dalsich 12-15 STK, emise prihlaseni 3100,kč z mych zkusenosti je lepsi kupovat auto co ma najeto okolo 200 tam uz je vesmes vsechno hotove, nejhorsi kolem 160 tak te vsechno ceka..kdyz si koupis 2008 s najetou stovkou tak amen s tebou
To je zvlastni...a ja si myslel ze FAP se cisti sam pri regeneraci :-p snad si nikdo nekupuje X7 dvoulitr v automatu na jezdeni 3 km denne do prace? A kdyz si koupis auto zvenku a bude servisovane tak te zadne takove veci snad cekat nebudou..kdyz udelas komplet brzdy to je nejakych 12-13 rozvody 10, oleje filtry i s prevodovkou 6 tak to neni jeste kilo, ale kdyz budes mit sjete gumy tak podle velikosti pripocti dalsich 12-15 STK, emise prihlaseni 3100,kč z mych zkusenosti je lepsi kupovat auto co ma najeto okolo 200 tam uz je vesmes vsechno hotove, nejhorsi kolem 160 tak te vsechno ceka..kdyz si koupis 2008 s najetou stovkou tak amen s tebou :-d
|
|
20.04.2015 13:56 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812642
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
@Fujitsu no ma hornú hranicu 200k (cca 7500 ) na X7 je podža mňa moc vežký optimizmus. Čo pozerám SK bazáre, tak X7 s hydractivom (péra podža mňa nemajú zmysel) a 2.0 HDi sú od 8000 , kombíky od 9000 .
A nejaký prvotný servis by sa oplatil, minimálne rozvody, take to tie niečo bude stá.
Inak bený servis je asi ako u kadého auta, nič strané ak to nebude zanedbáva. Len treba počíta s tým, e je to stredná trieda - take pneu atď. majú vyiu priráku
@Fujitsu no ma hornú hranicu 200k (cca 7500 ) na X7 je podža mňa moc vežký optimizmus. Čo pozerám SK bazáre, tak X7 s hydractivom (péra podža mňa nemajú zmysel) a 2.0 HDi sú od 8000 , kombíky od 9000 .
A nejaký prvotný servis by sa oplatil, minimálne rozvody, take to tie niečo bude stá.
Inak bený servis je asi ako u kadého auta, nič strané ak to nebude zanedbáva. Len treba počíta s tým, e je to stredná trieda - take pneu atď. majú vyiu priráku :-))))
|
|
20.04.2015 13:58 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812644
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Nenute mu C5 II, kdy ji nechce. Nelepí odpověď zatím napsal Mikra. Kdy trefí na dobrej kus, tak mění jen oleje, filtry apod. Kdy trefí na patnej kus, tak náhradní díly jsou draí ne na starí auta, ale tomu se někdo diví?
Jinak co se týka tady pořád omýlané prostornosti X7, kdo z vás si ty auta změřil metrem? Já jo. Kufr na podlaze je o 1cm kratí Tak tomu říkám rozdíl.
Nenute mu C5 II, kdy ji nechce. Nelepí odpověď zatím napsal Mikra. Kdy trefí na dobrej kus, tak mění jen oleje, filtry apod. Kdy trefí na patnej kus, tak náhradní díly jsou draí ne na starí auta, ale tomu se někdo diví?
Jinak co se týka tady pořád omýlané prostornosti X7, kdo z vás si ty auta změřil metrem? Já jo. Kufr na podlaze je o 1cm kratí :-o Tak tomu říkám rozdíl.
|
|
20.04.2015 14:05 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812645
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Mozna se dvojkaři snazi marne prodavat svoje auta a moc se jim nedari jen male rejpnuti, nemusite na to ani reagovat
Mozna se dvojkaři snazi marne prodavat svoje auta a moc se jim nedari :-d jen male rejpnuti, nemusite na to ani reagovat ;-)
|
|
20.04.2015 15:06 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812660
|
|
jumep
|
|
|
podla mna sa tu presne demonizuje X7
jedina vec je co napisal sgt, financny limit je asi dost nizko
a klasicky patri, dobre preverit co a ako (teraz som bol jednu pozret a stav bol hrozny a predstava 9000E)
podla mna sa tu presne demonizuje X7
jedina vec je co napisal sgt, financny limit je asi dost nizko
a klasicky patri, dobre preverit co a ako (teraz som bol jednu pozret a stav bol hrozny a predstava 9000E)
|
|
20.04.2015 16:05 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812665
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Fujitsu napsal(a): Koukám, e mě pořád jenom straíte . Naopak bych spí na Citroen foru čekal, e mi ji nebudete rozmlouvat, ale budi, upřímnost někdy hold bolí.
Pozor, 250k je se vím vudy, take pořizovačka kolem 200k v zahraničí + dovoz + prvotní servis atd. Samozřejmě pokud bude nějaký super kousek o dvacku draí, tak si to asi rozmyslím, ale nerad bych do toho dával víc.
No a nezlobte se na mě, ale kupovat ojetinu za 250k a jetě počítat, e do ní dalích 100k vrazím, to je troku moc i na moji fantazii. Samozřejmě kdy ta situace nastane, bude se muset vyřeit, ale počítat s tím dopředu, to bych si asi nikdy nekoupil nic.
A co mám proti C5 II? Koncepčně je to auto z roku kolem 2000, tedy 15 let staré, zadek je vyloeně ..... karedej a vnitřek zastaralej. Interiérem bych si tedy moc nepomohl od současného vozítka. Ale chápu, e kadý má své priority. Dalí otázkou je bezpečnost - pasivní. Auto nekupuju na rok ani na dva, ale chci aby mi minimálně 5 a více let vydrelo.
ojetina za 250k - to auto stálo nový klidně přes milion a ty jsi na 1/4 ceny. Křivka poklesu ceny je samozřejmě jinde ne třeba u VW/koda, ale pořád to má dost najeto, atd. Musí počítat s tím, e se tam něco, bohuel, můe vysypat.
Já bych se ale X7 vyůbec nebál - to si pak opravdu nemůe nic koupit. Vzduchové podvozky MB/Audi atd. jsou stále daleko víc poruchové ne nae hydraulika . Já si X7 nekoupil z jednoho jediného důvodu - C5 II je větí stěhovák.
Na druhou stranu nesouhlasím s úrovní pasivní bezpečnosti, C5 II dopadla velmi dobře v euro NCAP crash testech, pasivní bezpečnost je u ní na velmi dobré úrovni. A má asistent brzd (BAS) - kdy prudce selápne, tak jetě sama zvýí tlak, první kolenní airbag v Evropě, hlavové airbagy, sériové ESP, atd... 2004 vs. 2008 - 36 vs. 35 bodů u čelního nárazu. Jsou prostě velmi podobné, co se týče bezpečnosti. Ale tady zase hrajou roky. Těké vybírání...
ojetina za 250k - to auto stálo nový klidně přes milion a ty jsi na 1/4 ceny. Křivka poklesu ceny je samozřejmě jinde ne třeba u VW/koda, ale pořád to má dost najeto, atd. Musí počítat s tím, e se tam něco, bohuel, můe vysypat.
Já bych se ale X7 vyůbec nebál - to si pak opravdu nemůe nic koupit. Vzduchové podvozky MB/Audi atd. jsou stále daleko víc poruchové ne nae hydraulika :-D. Já si X7 nekoupil z jednoho jediného důvodu - C5 II je větí stěhovák.
Na druhou stranu nesouhlasím s úrovní pasivní bezpečnosti, C5 II dopadla velmi dobře v euro NCAP crash testech, pasivní bezpečnost je u ní na velmi dobré úrovni. A má asistent brzd (BAS) - kdy prudce selápne, tak jetě sama zvýí tlak, první kolenní airbag v Evropě, hlavové airbagy, sériové ESP, atd... 2004 vs. 2008 - 36 vs. 35 bodů u čelního nárazu. Jsou prostě velmi podobné, co se týče bezpečnosti. Ale tady zase hrajou roky. Těké vybírání...
|
|
20.04.2015 17:27 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812691
|
|
Fujitsu
|
Město: Lankroun, Auto: Rover 416 Si | Počet příspěvků: 18 |
|
|
sgt napsal(a): @Fujitsu no ma hornú hranicu 200k (cca 7500 ) na X7 je podža mňa moc vežký optimizmus. Čo pozerám SK bazáre, tak X7 s hydractivom (péra podža mňa nemajú zmysel) a 2.0 HDi sú od 8000 , kombíky od 9000 .
A nejaký prvotný servis by sa oplatil, minimálne rozvody, take to tie niečo bude stá.
Inak bený servis je asi ako u kadého auta, nič strané ak to nebude zanedbáva. Len treba počíta s tým, e je to stredná trieda - take pneu atď. majú vyiu priráku
Vak jak jsem říkal, musím jetě pár měsíců počkat. Nákup plánuji zhruba přítí rok v tuto dobu, ale jak tu u někdo psal, rád bych Hydru, AP a Xenony, budu rád za ele. sedačky. Navi není prioritou.
Bez Xenonů lze sehnat i dost pod 200k, s Xenonem něco nad 200k, jen nevím ten stav a obávám se, e to budou vraky .
Vak jak jsem říkal, musím jetě pár měsíců počkat. Nákup plánuji zhruba přítí rok v tuto dobu, ale jak tu u někdo psal, rád bych Hydru, AP a Xenony, budu rád za ele. sedačky. Navi není prioritou.
Bez Xenonů lze sehnat i dost pod 200k, s Xenonem něco nad 200k, jen nevím ten stav a obávám se, e to budou vraky :-((((.
|
|
20.04.2015 17:53 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812696
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
U navigace nejde jen o samotný navigování, ale o velký displej, na kterém se zobrazujou i ostatní data z PP, audio systému, klimatizace apod. Kdo nezail, nevěří.
U navigace nejde jen o samotný navigování, ale o velký displej, na kterém se zobrazujou i ostatní data z PP, audio systému, klimatizace apod. Kdo nezail, nevěří. ;-)
|
|
20.04.2015 18:12 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812712
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Nevím jak to má X7 s obsazením tlačítek, ale ovládání infotainmentu pod volantem (X7 má na volantu) je dobrá věc a nemůu si ji vynachválit. Mít to jetě tlačítko menu a ESC, tak chrochtám blahem... spolu s velkým displejem jedna z nejlepích věcí co jsem v autě pouíval.
Nevím jak to má X7 s obsazením tlačítek, ale ovládání infotainmentu pod volantem (X7 má na volantu) je dobrá věc a nemůu si ji vynachválit. Mít to jetě tlačítko menu a ESC, tak chrochtám blahem... spolu s velkým displejem jedna z nejlepích věcí co jsem v autě pouíval.
|
|
20.04.2015 19:53 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812737
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jak 100t na opravy e je straení? Jen tak orientačně jsem to naházel na service.citroen.com:
dvouhmota 12k
pístnice 7k
turbo repas 14k
fap nový 30k
přední rameno 6k
3 zadní ramínka 15k (a počítám, e díly na nápravě se mění na obou stranách, take dvojnásobek)
poloosa repas 6k
vstřiky repas 25k
kondenzátor klimy 4k?
Suma sumárum 140k Kč. Ty ramena jsem počítal 2x, na obě strany. Samo e plno věcí jde jde pořídit levněji, ale o kolik? O 30%? A jsou to ceny bez práce. Plus jetě rozvody a podobné maličkosti (altík, klimakompresor můe odejít, BHI...). Take 100k za opravy je naprosto střízlivý odhad u X7 s nájezdem 200-300tisíc. Kdo nesouhlasí, a mi řekne, co z uvedeného vydrí víc ne 200-300tkm?
Není v tom KO motor, automat, ádné extrémní poruchy.
Nechci nikoho odrazovat, ale prostě X7 v ceně kolem 250t budou mít najeto hafo km a tohle vechno se u nich dá očekávat. Stejně jako u čehokoliv jiného. Ne třeba hned po koupi, ale prostě během nějakých 100tkm musí počítat, e do toho těch 100k nasype. I tak se to můe vyplatit, X7 za 200, k tomu 100 za opravy a pořád je to necelá polovina ceny nového...
Jak 100t na opravy e je straení? Jen tak orientačně jsem to naházel na service.citroen.com:
dvouhmota 12k
pístnice 7k
turbo repas 14k
fap nový 30k
přední rameno 6k
3 zadní ramínka 15k (a počítám, e díly na nápravě se mění na obou stranách, take dvojnásobek)
poloosa repas 6k
vstřiky repas 25k
kondenzátor klimy 4k?
Suma sumárum 140k Kč. Ty ramena jsem počítal 2x, na obě strany. Samo e plno věcí jde jde pořídit levněji, ale o kolik? O 30%? A jsou to ceny bez práce. Plus jetě rozvody a podobné maličkosti (altík, klimakompresor můe odejít, BHI...). Take 100k za opravy je naprosto střízlivý odhad u X7 s nájezdem 200-300tisíc. Kdo nesouhlasí, a mi řekne, co z uvedeného vydrí víc ne 200-300tkm?
Není v tom KO motor, automat, ádné extrémní poruchy.
Nechci nikoho odrazovat, ale prostě X7 v ceně kolem 250t budou mít najeto hafo km a tohle vechno se u nich dá očekávat. Stejně jako u čehokoliv jiného. Ne třeba hned po koupi, ale prostě během nějakých 100tkm musí počítat, e do toho těch 100k nasype. I tak se to můe vyplatit, X7 za 200, k tomu 100 za opravy a pořád je to necelá polovina ceny nového...
|
|
20.04.2015 20:14 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812741
|
|
jruze
|
|
|
Je to jednoduché - je jich na foru dost tak a se vyjádří konkrétní majitelé s pořizovací cenou a třeba náklady po koupy + za první rok
Je to jednoduché - je jich na foru dost tak a se vyjádří konkrétní majitelé s pořizovací cenou a třeba náklady po koupy + za první rok :nevim
|
|
20.04.2015 20:29 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812750
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
@vykovák:
Některý opravy nemusí přijít. U automatu nehrozí dvouhmota, turbo a vstřiky můou být v pohodě i půl mega, nový FAP je skoro nesmysl a ostatní se bude dělat postupně. Jako to děláme vichni. Take hrozba náhlýho výdaje 100k je fakt straení. To bys ses mohl jít věet, kdyby sis spočítal, e za 5 let narve 300k do nafty.
Proto je důleitá prověrka před koupí, která můe odhalit stav auta a případný brzký náklady. Take bych se raději zaměřil na výběr vhodnýho kusu včetně poehnání zkueným odborníkem, ne na hledání bezporuchový značky auta. Protoe - jakmile to má volant, nebo kozy, budou s tím problémy.
Ostatně, tebou zmiňovaný náklady na servis se nijak nelií od jiných značek a třeba tu spojku bych na moje auto rád sehnal pod 30k. Teda a to jednou přijde, teď ne.
@vykovák:
Některý opravy nemusí přijít. U automatu nehrozí dvouhmota, turbo a vstřiky můou být v pohodě i půl mega, nový FAP je skoro nesmysl a ostatní se bude dělat postupně. Jako to děláme vichni. Take hrozba náhlýho výdaje 100k je fakt straení. To bys ses mohl jít věet, kdyby sis spočítal, e za 5 let narve 300k do nafty.
Proto je důleitá prověrka před koupí, která můe odhalit stav auta a případný brzký náklady. Take bych se raději zaměřil na výběr vhodnýho kusu včetně poehnání zkueným odborníkem, ne na hledání bezporuchový značky auta. Protoe - jakmile to má volant, nebo kozy, budou s tím problémy. :-d
Ostatně, tebou zmiňovaný náklady na servis se nijak nelií od jiných značek a třeba tu spojku bych na moje auto rád sehnal pod 30k. Teda a to jednou přijde, teď ne. ;-)
|
|
20.04.2015 20:30 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812752
|
|
DrMarvin
|
|
|
jruze napsal(a): No nevím která náprava vydrí víc,ale zadní sylentbloky ramen má kadá načate (nebo KO) ve 120000Km rameno 6000,- a ta druhoka co se začíná objevovat stojí za ..... , C5I a II cena od 300,- do 700,- , pístnice cenově +- stejné , ale výdr poloviční , spojka téměř stejná ale auto těí (nevydrí to co na RHR) - výměna o dost draí(musí se odstrojit celej předek včetně hlinikového rámu na kterém drí nárazník,elektronika jeden svazek od předu a dozadu,větina dílů specifických (BSI snad dvacet typů - nezaměnitelných,nepřeprogramovatelných) ,čepy raketa a při výměně rozebrat celou nápravu,ve ovládané po datech, ve spoustě elektroniky a jiného úmyslně nadělané chyby aby to vydrelo jen přes záruku vstřiky jsou jiné a na ivotnost horí a neopravitelné , vysokotlak poruchovej , ALU komponenty 50% ivotnost , osvětlení .... atd..atd..
to znamena..nebejt skrt..priplatit za zaruku a je po problemech:=)
nevim co tu resite.....takze za mne.....koupil jsem auto pred rokem a kus...mam nabehano cca 50k km......menenej olej pravidelne po 20k i s filtrem....ted zacla svitit chyba egru..ale ten funguje v pohode....a na to je zaruka a na cepy a podobne veci zas havarijka.....
jinak olej v origo i s filtrem 1600......
ono staci nebejt skrk....zaplatit si plnej program a clovek pak plati jen spoluucast
to znamena..nebejt skrt..priplatit za zaruku a je po problemech:=)
nevim co tu resite.....takze za mne.....koupil jsem auto pred rokem a kus...mam nabehano cca 50k km......menenej olej pravidelne po 20k i s filtrem....ted zacla svitit chyba egru..ale ten funguje v pohode....a na to je zaruka:-) a na cepy a podobne veci zas havarijka.....
jinak olej v origo i s filtrem 1600......
ono staci nebejt skrk....zaplatit si plnej program a clovek pak plati jen spoluucast:-)
|
|
20.04.2015 20:33 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812756
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Prodlouená záruka na ojetinu? To ti ji jako dá bazarník?
Prodlouená záruka na ojetinu? To ti ji jako dá bazarník?
|
|
| |
|
|