| | |
19.04.2015 18:51 -
Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812405
|
|
Fujitsu
|
Město: Lankroun, Auto: Rover 416 Si | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Ahoj,
jsem tu nový a ji delí dobu pokoukávám po C5 od roku 2008 ve verzi Tourer, označení C5 III tedy X7. Hledal jsem zde na fóru nějaké shrnutí, co se týká provozních nákladů, ale bohuel jsem nenael.
Mohl by mi někdo shrnout, nebo nasměrovat, jaké jsou cca provozní náklady tohoto vozu? Konkrétně bych si chtěl pořídit 2.0 HDI, co je nejrozířenějí varianta, spolu s AP. Jedná se mi předevím o cenu rozvodů, náklady na výměnu oleje (ů), dalí předepsané intervaly - ideálně i třeba v kolika kilometrech mě co čeká...
Jde mi o to, e teď mám relativně jednoduché starí auto, do kterého jenom leju benzín a jednou za rok vyměním olej i s filtrem za cca 700,- Kč, tak abych si zhruba udělal obrázek, co mě bude stát provoz C5.
Děkuji za odpověď a pokud jsem zaloil duplicitní téma tak se omlouvám.
Ahoj,
jsem tu nový a ji delí dobu pokoukávám po C5 od roku 2008 ve verzi Tourer, označení C5 III tedy X7. Hledal jsem zde na fóru nějaké shrnutí, co se týká provozních nákladů, ale bohuel jsem nenael.
Mohl by mi někdo shrnout, nebo nasměrovat, jaké jsou cca provozní náklady tohoto vozu? Konkrétně bych si chtěl pořídit 2.0 HDI, co je nejrozířenějí varianta, spolu s AP. Jedná se mi předevím o cenu rozvodů, náklady na výměnu oleje (ů), dalí předepsané intervaly - ideálně i třeba v kolika kilometrech mě co čeká...
Jde mi o to, e teď mám relativně jednoduché starí auto, do kterého jenom leju benzín a jednou za rok vyměním olej i s filtrem za cca 700,- Kč, tak abych si zhruba udělal obrázek, co mě bude stát provoz C5.
Děkuji za odpověď a pokud jsem zaloil duplicitní téma tak se omlouvám.
|
|
19.04.2015 20:00 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812439
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Pri akých km? Je trocha rozdiel ci niekto nabehne 40tis ročne..a niekto 5-10..
Vačina výdavkov zavisi na km..od gum..cez čapy..brzdy.. tieto veci nemení?
Pri akých km? Je trocha rozdiel ci niekto nabehne 40tis ročne..a niekto 5-10..
Vačina výdavkov zavisi na km..od gum..cez čapy..brzdy.. tieto veci nemení? ;-)
|
|
19.04.2015 20:26 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812449
|
|
jruze
|
|
|
Ohledně oleje,filtrů,rozvodů a dalo by se říct běné údrby jsou náklady +- stejné. Ale ohledně oprav podvozku je to 3.-4.x draí a s elektronikou to není o nic lepí.
Já osobně jsem spokojen s C5IIjkami po x7 i kdy se mi líbí zatím neuvauji(příjde mi to jako zbytečné vyhazování peněz z okna za opravy.
Ohledně oleje,filtrů,rozvodů a dalo by se říct běné údrby jsou náklady +- stejné. Ale ohledně oprav podvozku je to 3.-4.x draí a s elektronikou to není o nic lepí.;-)
Já osobně jsem spokojen s C5IIjkami po x7 i kdy se mi líbí zatím neuvauji(příjde mi to jako zbytečné vyhazování peněz z okna za opravy.
|
|
19.04.2015 21:51 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812478
|
|
jumep
|
|
|
zasa tu strasme lebo sa nam do X7 nechce ... ah jo.
Otazka znela provozni naklady, protiotazka znie co je mieneny danymi nakladmi
da sa s tym jazdit az do uplneho rozbitia auta (ako vela ludi jazdi) a potom ked sa zacne sypat tak predat
pre povodneho majitela boli provozni naklady palivo a raz za cas olej
a potom su klasicka starostlivost
tj. pravidelne olej a filtre, prehliadky standartne ci nieco netece a netreba s tym nieco spravit, vole, capy, brzdy, rozvody
ale je to vzdy rovnake na akomkolvek novsom aute, nech je to skodovka, audi, kia atd. kazde ma svoje specifika, co sa tyka X7 nic zvlastne a nic s cim by sa clovek u ineho auta nestretol - vsetko je o pristupe a type ciest kade sa jazdi a tiez o majitelovi
zasa tu strasme lebo sa nam do X7 nechce ... ah jo.
Otazka znela provozni naklady, protiotazka znie co je mieneny danymi nakladmi
da sa s tym jazdit az do uplneho rozbitia auta (ako vela ludi jazdi) a potom ked sa zacne sypat tak predat
pre povodneho majitela boli provozni naklady palivo a raz za cas olej
a potom su klasicka starostlivost
tj. pravidelne olej a filtre, prehliadky standartne ci nieco netece a netreba s tym nieco spravit, vole, capy, brzdy, rozvody
ale je to vzdy rovnake na akomkolvek novsom aute, nech je to skodovka, audi, kia atd. kazde ma svoje specifika, co sa tyka X7 nic zvlastne a nic s cim by sa clovek u ineho auta nestretol - vsetko je o pristupe a type ciest kade sa jazdi a tiez o majitelovi
|
|
19.04.2015 22:09 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812494
|
|
jruze
|
|
|
Jen tak za kolik mi zgenerálkuje přední nápravu včetně čepů syletbloků a veho co odchází(jako pístnice) na X7 ? a z5 I nebo II ? (nepočítej pístnice ty neodcházejí), za kolik spojku ? nemluvím o elektronice která se se... o něco víc a je větí problém ji opravit(protoe jsou komponenty daleko hůř zaměnitelné nebo vůbec) ??? Udělej mi rozpočet.
Jen tak za kolik mi zgenerálkuje přední nápravu včetně čepů syletbloků a veho co odchází(jako pístnice) na X7 ? a z5 I nebo II ? (nepočítej pístnice ty neodcházejí), za kolik spojku ? nemluvím o elektronice která se se... o něco víc a je větí problém ji opravit(protoe jsou komponenty daleko hůř zaměnitelné nebo vůbec) ??? Udělej mi rozpočet.;-)
|
|
19.04.2015 22:16 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812499
|
|
jumep
|
|
|
udelej si rozpocet, ze ta naprava prezije podstatne viac ako ta na c5 1 a 2, nehovoriac o tom ze to auto je stabilnejsie
spojka je to iste ako rhr atd (tie motory su rovnake, takze neviem co riesime)
a elektronika, co konkretne ...
udelej si rozpocet, ze ta naprava prezije podstatne viac ako ta na c5 1 a 2, nehovoriac o tom ze to auto je stabilnejsie
spojka je to iste ako rhr atd (tie motory su rovnake, takze neviem co riesime)
a elektronika, co konkretne ...
|
|
19.04.2015 22:32 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812501
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Ani ve snu by mě nenapadlo s vámi polemizovat na odborné téma automechanik )
Ale jestli to nebude jako se vím novým. Výrobci potřebuji prodávat a ne aby jsme měli auta 20 let...
Slyel jsem e jsou nejlépe placené pozice vymyslet komponenty aby vydreli ne moc dlouho po záruku...
Taky jsem slyel, e lidi u shání například starí myčky nádobí okolo roku 2007(nevím přesně) ty byly nesmrtelné.
Nové u nevydrí tolik co ty starí.
Třeba to jsou vechno pohádky ale něco na tom bude. ..
Třeba mobil, dříve s tím mohl člověk házet po zemi denně a dnes? Jeden pád a displej Ko. .. Osobně si myslím e ty displaye jsou čím dál větí hlavně kvůli tomu - čím větí tím spí se rozbije
Jen koda e mi miláček postupně zkoroduje, bohuel nemám na to dát 1000000.- za auto a za tři roky znovu a znovu. ..
Ani ve snu by mě nenapadlo s vámi polemizovat na odborné téma automechanik :-)))
Ale jestli to nebude jako se vím novým. Výrobci potřebuji prodávat a ne aby jsme měli auta 20 let...:-(
Slyel jsem e jsou nejlépe placené pozice vymyslet komponenty aby vydreli ne moc dlouho po záruku...
Taky jsem slyel, e lidi u shání například starí myčky nádobí okolo roku 2007(nevím přesně) ty byly nesmrtelné.
Nové u nevydrí tolik co ty starí.
Třeba to jsou vechno pohádky ale něco na tom bude. ..
Třeba mobil, dříve s tím mohl člověk házet po zemi denně a dnes? Jeden pád a displej Ko. ..:-( Osobně si myslím e ty displaye jsou čím dál větí hlavně kvůli tomu - čím větí tím spí se rozbije :-))))
Jen koda e mi miláček postupně zkoroduje, bohuel nemám na to dát 1000000.- za auto a za tři roky znovu a znovu. ..:-(
|
|
19.04.2015 22:36 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812513
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
A neříkal si to tady tenkrát sám předsedo ohledně dodávek?
Jako něco v tom smyslu :Zapomeň e dnení dodávka by ti vydrela to co Ducato před 20 lety
Na druhou stranu si pamatuji jak mě bývalý mechanik co jsem k němu jezdil s Xantii odrazoval od mé C5II jak je poruchová a drahá na údrbu. Take se to pořád opakuje
A neříkal si to tady tenkrát sám předsedo ohledně dodávek?
Jako něco v tom smyslu :Zapomeň e dnení dodávka by ti vydrela to co Ducato před 20 lety
Na druhou stranu si pamatuji jak mě bývalý mechanik co jsem k němu jezdil s Xantii odrazoval od mé C5II jak je poruchová a drahá na údrbu. Take se to pořád opakuje ;-)
|
|
19.04.2015 22:46 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812519
|
|
jumep
|
|
|
jo, ale vydz nejsu provozni naklady
to je ako ten ujo co minule hovoril ze on jeho skodovku nevymeni za nic, lebo je to drzak
ked sme sa ho opytali kolko ma nabehane povedal zu uz 80t km .. takze sme sa zasmiali a zahlasili ze to ma nove auto po 2ch rokoch v lepsom pripade a tie hrozne auta co nevydrzia maju 500t
ano nove auto ma v sebe vela veci co sa moze pokazit a nie je jeho ucelom vydrzat naveky (aj ked tu skodovku podla mna pri rovnakom zaobchadzani 100x prezije)
a este tiez neporovnavajme ducato a c5, uplne iny zmysel na vyuzitie a kupu
jo, ale vydz nejsu provozni naklady
to je ako ten ujo co minule hovoril ze on jeho skodovku nevymeni za nic, lebo je to drzak
ked sme sa ho opytali kolko ma nabehane povedal zu uz 80t km .. takze sme sa zasmiali a zahlasili ze to ma nove auto po 2ch rokoch v lepsom pripade a tie hrozne auta co nevydrzia maju 500t
ano nove auto ma v sebe vela veci co sa moze pokazit a nie je jeho ucelom vydrzat naveky (aj ked tu skodovku podla mna pri rovnakom zaobchadzani 100x prezije)
a este tiez neporovnavajme ducato a c5, uplne iny zmysel na vyuzitie a kupu
|
|
19.04.2015 22:49 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812520
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
S těmi auty naprostý souhlas, vydreli straně dlouho bez koroze, u starých kodovek jsem akorát měnil prahy, snad víc nic nekorodovalo, jenom sem se divil, kdy jsem po ukanci dával nové blatníky, e ty nové měli asi tak poloviční sílu plechu, u igula úplně to samé.
Novějí auta a náhradní díly u opravdu nemají tu výdr a ivotnost co bývalo, no ale auta byli lehčí a jezdilo se jinou rychlostí ne dnes, také rozumějc, to je u ale trochu O.T.
S těmi auty naprostý souhlas, vydreli straně dlouho bez koroze, u starých kodovek jsem akorát měnil prahy, snad víc nic nekorodovalo, jenom sem se divil, kdy jsem po ukanci dával nové blatníky, e ty nové měli asi tak poloviční sílu plechu, u igula úplně to samé.
Novějí auta a náhradní díly u opravdu nemají tu výdr a ivotnost co bývalo, no ale auta byli lehčí a jezdilo se jinou rychlostí ne dnes, také rozumějc, to je u ale trochu O.T. ;-)
|
|
19.04.2015 23:11 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812524
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
a este tiez neporovnavajme ducato a c5, uplne iny zmysel na vyuzitie a kupu
Jak jiný? V jednom vozí náklad a ve druhém lidi. Ale u obou bych rád aby vydreli co nejdéle
Ale pravda, jsem mimo téma, tak to smate
Zdendo -kodovky bez koroze? Tomu nějak nerozumím... jako v roce 1950? To nepamatuji
Ale 120 rezly před očima. Jó tak takové Bx tomu říkám antikoro...
a este tiez neporovnavajme ducato a c5, uplne iny zmysel na vyuzitie a kupu
Jak jiný? V jednom vozí náklad a ve druhém lidi. Ale u obou bych rád aby vydreli co nejdéle :-d
Ale pravda, jsem mimo téma, tak to smate :-)
Zdendo -kodovky bez koroze? Tomu nějak nerozumím... jako v roce 1950? To nepamatuji ;-)
Ale 120 rezly před očima. Jó tak takové Bx tomu říkám antikoro...
|
|
19.04.2015 23:27 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812528
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): udelej si rozpocet, ze ta naprava prezije podstatne viac ako ta na c5 1 a 2, nehovoriac o tom ze to auto je stabilnejsie
spojka je to iste ako rhr atd (tie motory su rovnake, takze neviem co riesime)
a elektronika, co konkretne ...
No nevím která náprava vydrí víc,ale zadní sylentbloky ramen má kadá načate (nebo KO) ve 120000Km rameno 6000,- a ta druhoka co se začíná objevovat stojí za ..... , C5I a II cena od 300,- do 700,- , pístnice cenově +- stejné , ale výdr poloviční , spojka téměř stejná ale auto těí (nevydrí to co na RHR) - výměna o dost draí(musí se odstrojit celej předek včetně hlinikového rámu na kterém drí nárazník,elektronika jeden svazek od předu a dozadu,větina dílů specifických (BSI snad dvacet typů - nezaměnitelných,nepřeprogramovatelných) ,čepy raketa a při výměně rozebrat celou nápravu,ve ovládané po datech, ve spoustě elektroniky a jiného úmyslně nadělané chyby aby to vydrelo jen přes záruku vstřiky jsou jiné a na ivotnost horí a neopravitelné , vysokotlak poruchovej , ALU komponenty 50% ivotnost , osvětlení .... atd..atd..
No nevím která náprava vydrí víc,ale zadní sylentbloky ramen má kadá načate (nebo KO) ve 120000Km rameno 6000,- a ta druhoka co se začíná objevovat stojí za ..... , C5I a II cena od 300,- do 700,- , pístnice cenově +- stejné , ale výdr poloviční , spojka téměř stejná ale auto těí (nevydrí to co na RHR) - výměna o dost draí(musí se odstrojit celej předek včetně hlinikového rámu na kterém drí nárazník,elektronika jeden svazek od předu a dozadu,větina dílů specifických (BSI snad dvacet typů - nezaměnitelných,nepřeprogramovatelných) ,čepy raketa a při výměně rozebrat celou nápravu,ve ovládané po datech, ve spoustě elektroniky a jiného úmyslně nadělané chyby aby to vydrelo jen přes záruku vstřiky jsou jiné a na ivotnost horí a neopravitelné , vysokotlak poruchovej , ALU komponenty 50% ivotnost , osvětlení .... atd..atd..
|
|
19.04.2015 23:33 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812529
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
100, 110, 1000, 1100 to byli dráci, od 105tek u to za moc nestálo, stejné u vech značek, čím mladí, tím mení ivotnost, to je u ale hodně mimo mísu, i kdy o provozních nákladech je to pořád, přikláním se o výmaz mých příspěvků a omluva.
100, 110, 1000, 1100 to byli dráci, od 105tek u to za moc nestálo, stejné u vech značek, čím mladí, tím mení ivotnost, to je u ale hodně mimo mísu, i kdy o provozních nákladech je to pořád, přikláním se o výmaz mých příspěvků a omluva. :-)
|
|
20.04.2015 06:43 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812545
|
|
Fujitsu
|
Město: Lankroun, Auto: Rover 416 Si | Počet příspěvků: 18 |
|
|
jruze: z tvého příspěvku jsem moc nevycítil lásku k nové generaci C5. Nicméně ve není jenom o servisu, je to předevím o jedění, ikdy chápu, e pokud někdo nalítá 5k km měsíčně a někdo 5k km ročně, bude ten servis 10x častějí.
Mě to ale neodradilo, auto vybírám také kvůli vzhledu a C5 II se mi prostě nelíbí. Ročně najedu soukr cca 10k km a tak si myslím, e pokud 1x vyměním nějaké to rameno během 5ti let, tak to asi přeiju. Co se týká elektroniky, tak bývají některé opravy drahé, to je pravda. Lze obecně říci, e je elektronika na C5 III poruchová? Co nejčastěji odchází, nebo s čím jste se setkali a v jakých cenách?
Jinak díky jumep za info ohledně údrby. Patřím mezi ty, kteří auto hýčkají a chtějí na něm mít vechno v cajku. V jakém km náběhu se dělají rozvody na 2.0 HDI a kolik cca stojí výměna - komplet? Z hlediska hydra není potřeba nějaká výměna něčeho v nějakém náběhu km? Olej se mění jak často? Co nějaké pístnice, těsnění, ...? Moná se ptám zbytečně moc podrobně, tak snad to neva
jruze: z tvého příspěvku jsem moc nevycítil lásku k nové generaci C5. Nicméně ve není jenom o servisu, je to předevím o jedění, ikdy chápu, e pokud někdo nalítá 5k km měsíčně a někdo 5k km ročně, bude ten servis 10x častějí.
Mě to ale neodradilo, auto vybírám také kvůli vzhledu a C5 II se mi prostě nelíbí. Ročně najedu soukr cca 10k km a tak si myslím, e pokud 1x vyměním nějaké to rameno během 5ti let, tak to asi přeiju. Co se týká elektroniky, tak bývají některé opravy drahé, to je pravda. Lze obecně říci, e je elektronika na C5 III poruchová? Co nejčastěji odchází, nebo s čím jste se setkali a v jakých cenách?
Jinak díky jumep za info ohledně údrby. Patřím mezi ty, kteří auto hýčkají a chtějí na něm mít vechno v cajku. V jakém km náběhu se dělají rozvody na 2.0 HDI a kolik cca stojí výměna - komplet? Z hlediska hydra není potřeba nějaká výměna něčeho v nějakém náběhu km? Olej se mění jak často? Co nějaké pístnice, těsnění, ...? Moná se ptám zbytečně moc podrobně, tak snad to neva ;-)
|
|
20.04.2015 08:41 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812569
|
|
jruze
|
|
|
Fujitsu napsal(a): jruze: z tvého příspěvku jsem moc nevycítil lásku k nové generaci C5. Nicméně ve není jenom o servisu, je to předevím o jedění, ikdy chápu, e pokud někdo nalítá 5k km měsíčně a někdo 5k km ročně, bude ten servis 10x častějí.
Mě to ale neodradilo, auto vybírám také kvůli vzhledu a C5 II se mi prostě nelíbí. Ročně najedu soukr cca 10k km a tak si myslím, e pokud 1x vyměním nějaké to rameno během 5ti let, tak to asi přeiju. Co se týká elektroniky, tak bývají některé opravy drahé, to je pravda. Lze obecně říci, e je elektronika na C5 III poruchová? Co nejčastěji odchází, nebo s čím jste se setkali a v jakých cenách?
Jinak díky jumep za info ohledně údrby. Patřím mezi ty, kteří auto hýčkají a chtějí na něm mít vechno v cajku. V jakém km náběhu se dělají rozvody na 2.0 HDI a kolik cca stojí výměna - komplet? Z hlediska hydra není potřeba nějaká výměna něčeho v nějakém náběhu km? Olej se mění jak často? Co nějaké pístnice, těsnění, ...? Moná se ptám zbytečně moc podrobně, tak snad to neva
Já nikoho neodrazuji a i mně se líbí - ptal si se a já odpověděl. Pochopil jsem e se má jednat o starí auto tak jsem napsal jaké by mohli být počáteční náklady uvedení auta do pěkného a funkčního stavu(a ty jsou prostě podstatně vyí ne u C5 II) proto jsem psal e jí zatím nechci. Jinak větina údrby je stejná - rozvody po koupy a potom 190000Km , olej 20000Km , LDS +- 1000,-, klima pokud se bude jednat o 4.-5.let staré auto tak pomalu přemejlet o novém ,,chladiči". Tyto zásahy jsou v podstatě stejně nákladné u vech C5 I , II , III.
Já nikoho neodrazuji a i mně se líbí - ptal si se a já odpověděl. Pochopil jsem e se má jednat o starí auto tak jsem napsal jaké by mohli být počáteční náklady uvedení auta do pěkného a funkčního stavu(a ty jsou prostě podstatně vyí ne u C5 II) proto jsem psal e jí zatím nechci. Jinak větina údrby je stejná - rozvody po koupy a potom 190000Km , olej 20000Km , LDS +- 1000,-, klima pokud se bude jednat o 4.-5.let staré auto tak pomalu přemejlet o novém ,,chladiči". Tyto zásahy jsou v podstatě stejně nákladné u vech C5 I , II , III.;-)
|
|
20.04.2015 09:27 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812571
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Já el do C5 II kvůli velikosti - jinak na ty km bych se X7 nebál kdy to pořádně proklepne. Koupí pěkné kousky, které vydrí, jen to chce pečlivě vybírat. Koupil jsem auto po jednom člověku odsud a jsem spokojený - ádné drahé překvápko na mě nevyskočilo.
Zpět k tématu - co se týče ivotnosti komponent tak to je i o tom, na jaké konkrétní auto narazí. Do ojetiny nikdy úplně nevidí... Kadopádně ale doporučuju koukat po výbavě Exclusive a i s xenony, a to auto stojí za to.
Já el do C5 II kvůli velikosti - jinak na ty km bych se X7 nebál kdy to pořádně proklepne. Koupí pěkné kousky, které vydrí, jen to chce pečlivě vybírat. Koupil jsem auto po jednom člověku odsud a jsem spokojený - ádné drahé překvápko na mě nevyskočilo.
Zpět k tématu - co se týče ivotnosti komponent tak to je i o tom, na jaké konkrétní auto narazí. Do ojetiny nikdy úplně nevidí... Kadopádně ale doporučuju koukat po výbavě Exclusive a i s xenony, a to auto stojí za to.
|
|
20.04.2015 11:43 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812612
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No to právě není o tom, vybrat kousek který vydrí...Jak píe jruze, jestli silenty vydrí 120tisíc a rameno stojí 6000, to přijde tak jak tak. Ramena předpokládám mění minimálně dvě, na obou stranách... X7 budou mít těch 120tisíc km najeto několikrát.
Mě z toho vychází, e koupit ojetou X7 znamená počítat takových 150tisíc do oprav - turbo, spojka, dvouhmota, vstřiky, FAP, nápravy, nějaká ta pístnice, poloosa... Ale neříkám, e je to horí ne ne u jiných značek, u koncernu do toho často někdo zahučí za 150 jen s motorem a DSG.
Vzhledem k tomu mi ojetiny připadají dost předraené (neplatí o C5 II. X7 je jako ojetina draí oproti II a navíc vechny díly jsou draí. Jestli jetě k tomu mají mení ivotnost ne u II, pak mi ojetá X7 rozumově nedává smysl. Jedině jako srdeční volba
No to právě není o tom, vybrat kousek který vydrí...Jak píe jruze, jestli silenty vydrí 120tisíc a rameno stojí 6000, to přijde tak jak tak. Ramena předpokládám mění minimálně dvě, na obou stranách... X7 budou mít těch 120tisíc km najeto několikrát.
Mě z toho vychází, e koupit ojetou X7 znamená počítat takových 150tisíc do oprav - turbo, spojka, dvouhmota, vstřiky, FAP, nápravy, nějaká ta pístnice, poloosa... Ale neříkám, e je to horí ne ne u jiných značek, u koncernu do toho často někdo zahučí za 150 jen s motorem a DSG.
Vzhledem k tomu mi ojetiny připadají dost předraené (neplatí o C5 II:)). X7 je jako ojetina draí oproti II a navíc vechny díly jsou draí. Jestli jetě k tomu mají mení ivotnost ne u II, pak mi ojetá X7 rozumově nedává smysl. Jedině jako srdeční volba:)
|
|
20.04.2015 12:05 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812613
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Je to novějí generace, ta je obvykle o něco draí. To je bohuel vlastnost.
Co se týče ivotnosti komponentů tak to je jasný, ale dá se koupit auto, na kterém u to někdo řeil před tebou. Na mém biturbu jsou vyměněné polosy, hydroblok automatu. Dvě vady, které se na tomhle autě dají očekávat mám tedy eliminované a já se jich znovu asi nedočkám při mém nájezdu. Ano, zico se o auto staral velmi dobře a ne hned takové auto seene, nicméně na mém příkladu je vidět e to občas jde .
Co se týče volby, kadý máme jiné priority a někdo třeba chce novějí auto ne je C5 II, Fujitsu se nelíbí design C5 II. I to je podstatný detail, jak já říkám, na barvu a podobné věci auto nejezdí. I to je ale potřeba brát s nadhledem a rezervou. Ale co se týče velikosti a vyuitelnosti, je na tom C5 II lépe ne X7. Opět to je vlastnost kterou nikdo nezměníme a proto si nekoupíme jedno nebo druhé.
Je to novějí generace, ta je obvykle o něco draí. To je bohuel vlastnost.
Co se týče ivotnosti komponentů tak to je jasný, ale dá se koupit auto, na kterém u to někdo řeil před tebou. Na mém biturbu jsou vyměněné polosy, hydroblok automatu. Dvě vady, které se na tomhle autě dají očekávat mám tedy eliminované a já se jich znovu asi nedočkám při mém nájezdu. Ano, zico se o auto staral velmi dobře a ne hned takové auto seene, nicméně na mém příkladu je vidět e to občas jde ;-).
Co se týče volby, kadý máme jiné priority a někdo třeba chce novějí auto ne je C5 II, Fujitsu se nelíbí design C5 II. I to je podstatný detail, jak já říkám, na barvu a podobné věci auto nejezdí. I to je ale potřeba brát s nadhledem a rezervou. Ale co se týče velikosti a vyuitelnosti, je na tom C5 II lépe ne X7. Opět to je vlastnost kterou nikdo nezměníme a proto si nekoupíme jedno nebo druhé.
|
|
20.04.2015 12:07 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812615
|
|
Fujitsu
|
Město: Lankroun, Auto: Rover 416 Si | Počet příspěvků: 18 |
|
|
johnny.m napsal(a): Zpět k tématu - co se týče ivotnosti komponent tak to je i o tom, na jaké konkrétní auto narazí. Do ojetiny nikdy úplně nevidí... Kadopádně ale doporučuju koukat po výbavě Exclusive a i s xenony, a to auto stojí za to.
Jj po tom přesně koukám, jenom jich je málo a já se potřebuji vejít do 200 - 250k se vím vudy, take jetě musím nějaký ten měsíc počkat a hledat.
Co automat v X7, do toho také stačí lít olej a není potřeba v něm nic měnit? Nemyslím pokud nefunguje, ale prostě údrbu...
A FAP se dával do vech motorizací v X7? Jetě tu nikdo neřeil jeho demontá?
Jj po tom přesně koukám, jenom jich je málo a já se potřebuji vejít do 200 - 250k se vím vudy, take jetě musím nějaký ten měsíc počkat a hledat.
Co automat v X7, do toho také stačí lít olej a není potřeba v něm nic měnit? Nemyslím pokud nefunguje, ale prostě údrbu...
A FAP se dával do vech motorizací v X7? Jetě tu nikdo neřeil jeho demontá?
|
|
20.04.2015 12:20 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2812616
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Fujitsu napsal(a): Jj po tom přesně koukám, jenom jich je málo a já se potřebuji vejít do 200 - 250k se vím vudy, take jetě musím nějaký ten měsíc počkat a hledat.
Co automat v X7, do toho také stačí lít olej a není potřeba v něm nic měnit? Nemyslím pokud nefunguje, ale prostě údrbu...
A FAP se dával do vech motorizací v X7? Jetě tu nikdo neřeil jeho demontá?
200 - 250k, hele to není málo a dá se za to X7 sehnat a něco dát na opravy, ale za ty peníze bych raděj koupil C5 II, opravil a jetě by mi zbylo. Chápu, nelíbí se ti design.
Já na biturbu udělal ve 200k km rozvody i s řetězem a napínákem na vačkách, vodní pumpu, brzdovku, olej, filtry (i naftový), záchyt reakce motoru atp. a vylo mě to na asi 14k Kč i s prací. Mám klid a nejsem v tom ani za 180k Kč i s koupí. Čeká mě klapka v sání (pouze origo, asi na 2k Kč. Hydraulika je v pohodě, čeká mě jen výměna LDS (asi za 2k Kč), plave v tom asi u bordel - cca 250km mi padal zadek při stání.
200 - 250k, hele to není málo a dá se za to X7 sehnat a něco dát na opravy, ale za ty peníze bych raděj koupil C5 II, opravil a jetě by mi zbylo. Chápu, nelíbí se ti design.
Já na biturbu udělal ve 200k km rozvody i s řetězem a napínákem na vačkách, vodní pumpu, brzdovku, olej, filtry (i naftový), záchyt reakce motoru atp. a vylo mě to na asi 14k Kč i s prací. Mám klid a nejsem v tom ani za 180k Kč i s koupí. Čeká mě klapka v sání (pouze origo, asi na 2k Kč. Hydraulika je v pohodě, čeká mě jen výměna LDS (asi za 2k Kč), plave v tom asi u bordel - cca 250km mi padal zadek při stání.
|
|
| |
|
|