Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady
|< < 1 2
10.03.2015 10:45 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 2796202
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
2 jumep - proč chyméru? Prostě jsem se zeptal, abych dostal aktuální info a bylo to tu někde napsané i pro ostatní. Biturbo je podle mě motor, který je poddimenzovaný co se týče výkonu a z toho vychází nízká závadovost.

2 jruze - díky za osvětlení stavu

15.03.2015 23:31 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 2798662
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Zdar chlapi, tak co se týká závad tohoto motoru 2,2HDI 125KW, je to dle mého technika a podle mě také, o nejspolehlivější motor co kdy v citroenu vyrobily. Já ho mám již 4 roky a ok, až tedy na turbo(repase) , chyba pozdní výměny oleje předchozího majitele. Stálo mě to 33T , Na co tohle auto trpí jsou díky váze předku spodní (čepy s ložiskem). No a co se týká poloosy, taky mě čeká. Jinak dobrá kára za dobré peníze.

25.03.2015 13:03 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 2801802
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Tak v sobotu jsem byl na diag - nakonec je vadné snímání polohy škrtící klapky. Další chyby byly: nevěrohodný signál rychlosti v DSG a podvozek slintal o chybném údaji natočení volantu. Jinak vše OK. Jumep, jruze, co vy na ty chyby? Auto se chová normálně, nemám potřebu to za každou cenu řešit, ale zajímá mě co to vlastně je zač Týpek povídal cosi o tom, že to píše skoro každá C5.

25.03.2015 17:07 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 2801850
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
Tak v sobotu jsem byl na diag - nakonec je vadné snímání polohy škrtící klapky. Další chyby byly: nevěrohodný signál rychlosti v DSG a podvozek slintal o chybném údaji natočení volantu. Jinak vše OK. Jumep, jruze, co vy na ty chyby? Auto se chová normálně, nemám potřebu to za každou cenu řešit, ale zajímá mě co to vlastně je zač Týpek povídal cosi o tom, že to píše skoro každá C5.


Nekecal - snímač můžeš zkusit překalibrovat,ale píše to opravdu skoro kazdá,klapku bych asi vyměnil - řekl bych ře je k řešení jen klapka.

25.03.2015 17:24 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 2801853
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Jojo, k řešení jen klapka... ještě zkusím vycistit elektroniku ultrazvukem, než půjdu koupit novou...

25.03.2015 21:40 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 2801911
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
oba su klasicky neodstranitelny BUG diagnostiky, to sa neriesi (preto by diagnostiku nemal pozerat kazdy, lebo je to stale dokola ta ista otazka )

25.03.2015 21:58 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 2801917
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Jo ta komplexnost systému tomu dává na frak...

25.03.2015 22:09 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 2801919
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vacsina toho vzika zle nastavenym uspavanim a budenim jednotiek

DSG sa budi skor ako esp a potom pise bludy o rychlosti lebo to nedostava
a to iste je v podstate BHI

25.10.2016 21:58 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006222
Uwefiltr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Jakmile teploty klesnou k nule problém se studeným startem, chytne a hned zdechne, někdy se podaří natočit na podesátý, po startu chvíli klepe a tluče jak starej traktor, možná jde na 3 válce, žhaviče vyměněny a nic. Teplo mu vadí také, čím větší teplo, tím dřím ztratí výkon a táhne až od třech tis. otáček, ale ten výkon co za "studena" to není ani nad těch 3tis. V autorizovaném servisu jsem s tím nebyl, ale specialista na citroeny, kam s tím jezdím neví co s tím. Takže 2.2 biturbo za mě ne.

25.10.2016 22:01 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006228
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Uwefiltr napsal(a):
hakmíe teploty klesnou k nule problém se studeným startem, chytne a hned zdechne, někdy se podaří natočit na podesátý, po startu chvíli klepe a tluče jak starej traktor, možná jde na 3 válce, žhaviče vyměněny a nic. Teplo mu vadí také, čím větší teplo, tím dřím ztratí výkon a táhne až od třech tis. otáček, ale ten výkon co za "studena" to není ani nad těch 3tis. V autorizovaném servisu jsem s tím nebyl, ale specialista na citroeny, kam s tím jezdím neví co s tím. Takže 2.2 biturbo za mě ne.

To ale není problém ani tak auta,jako mechanika...

25.10.2016 23:22 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006248
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vyměň palivák a dej kvalitní - (třeba purflux) a pořádně očisti přípoje k filtru.) budeš překvapenej. a zaskoč ještě na diag projistotu(ale to jen projistotu) - a než budeš ověřivat mou radu tak to projeď alespoň 10Km.A jestli nepomůže má dosavadní rada tak si kup přepady na vstřiky - to ale až jestli to nepomůže.
A nech si časem vyměnit žhavky to jen kvůli tomu zarachtání po startu. ( a jak píše Hanz nenadávej na biturba ale na mechanika)

26.10.2016 08:56 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006256
Uwefiltr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Palivový filtr byl taky měněn, žhaviče jak jsem už zmiňoval také, vsme začátkem loňské zimy, kdy se problém se starty projevil. Mám pocit, že problém by mohl být, v tom že to nežhavý, ale pojistky jsem kontroloval. Kontrolka žhavení se na chvili rozsvítí jen když je opravdu zima. Co se ztráty výkonu týče, tak problém je v regulaci tlaku turba, to vyhodnotila i diag. Vím, že su o tom píše hodně, ale ve smyslu, že auto padá do nouzáku, mně ta moje ztráta jako nouzák nepřijde, spíš že jen nefouká malý turbo. Dávám to v Praze do auto Burgert, specializuje se na Citroeny, dává jen origo díly a levnej zrovna není. Kdybych věděl na koho jinéjo se obrátit, rád tak učiním, do autorizovaného se mi to dávat nechce, tam by byli schopni vyměnit půl motoru včetně turba a vstřiků. Najeto poctivých 190. Možná by mohl být i problém v mírném zvýšení výkonu chiptunningem.

Dají se nefunkční žhavky zjistik diagnistikou? Můj mechanik tvrdí, že ne. Čili to vypadalo, že se měnily zbytečně.
Auto bylo kupováno loni v létě ve 130 tis od PSA Kolín, tedy referentské z automobilky, se serviskou a historií závad a oprav.

26.10.2016 09:38 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006268
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Uwefiltr napsal(a):
Dají se nefunkční žhavky zjistik diagnistikou? Můj mechanik tvrdí, že ne. Čili to vypadalo, že se měnily zbytečně.
Auto bylo kupováno loni v létě ve 130 tis od PSA Kolín, tedy referentské z automobilky, se serviskou a historií závad a oprav.


Většinou vyskočí chyba žhavícího relé, jinak proč se nedomluvíš s jruze, mᚠto kousek, myslím že po zavolání na číslo v jeho profilu se domluvíš, určitě o hodně levnější jak ve značce.

26.10.2016 14:54 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006307
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1300

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Uwefiltr napsal(a):
Dají se nefunkční žhavky zjistik diagnistikou? Můj mechanik tvrdí, že ne.


Vyměň mechanika i kdyby neměl potřebnou diagnostiku která by to viděla, tak ti stačí kus drátu a žárovka, nebo obyč měřák. Je tam konektor ke žhavkám a v něm je každá žhavka samostatně, tak že stačí proměřit na tom konektoru.

26.10.2016 16:51 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006317
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Žhavky jsou paraélně (jak píše Pat) a tudíž se dají jednitlivě vyzkoušet, biturbové vstřiky pracují pod přetlakem přepadu - takže pokud netěsní spojky na filtru chová se to přesně takto (a nebo pokud je přetlakovej ventil KO , ale to už jsem psal) A nevěděl jsem že se kvalita odvíjí podle ceny (možná je to opačně) řekl bych že dnešní motory bez větších problémů budou a chytají i bez funkčního žhavení jen jsou pár vteřin hlučnější. Buď udělej co ti radíme nebo nechtěj poradit.

26.10.2016 20:27 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006409
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Filtr je alfa omega. Ted na nasem tahacu spatny filtr zpusobil nouzak a nizky tlak paliva. A to je filtr rok starj a je to Purflux. Hold dneska nevis co kde tankujes.

26.10.2016 21:17 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006421
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Filtr je alfa omega. Ted na nasem tahacu spatny filtr zpusobil nouzak a nizky tlak paliva. A to je filtr rok starj a je to Purflux. Hold dneska nevis co kde tankujes.


Měl jsem doma nějaký (ani nevím už co) dal jsem na bělouše a najednou nechtěl chytat (před tím na otočku) zjistil jsem že při pumpování prosakuje na přívodu (tejden starý - najeto tak 50Km)- když jsem pořádně napumpoval chytil ale byl hlučný,nerovnoměrný volnoběh,po opětovném nastartování OK ale třeba za dvě tři hoďky to samé (takto se to chová když je KO zpětný ventil na přepadech)- dal jsem novej purflux a začal opět chytat na otočku a dodnes OK - mladej na něm má +- 5000Km

27.10.2016 16:23 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3006597
Uwefiltr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Příští týden bysme se mohli domluvit a s autem bych se u tebe stavil. Pokud bys zvládl vyměnit i přední koule, tak ty jsou taky potřeba, zadní už měnění jsou.

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator