| | |
10.03.2015 10:45 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2796202
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
2 jumep - proč chyméru? Prostě jsem se zeptal, abych dostal aktuální info a bylo to tu někde napsané i pro ostatní. Biturbo je podle mě motor, který je poddimenzovaný co se týče výkonu a z toho vychází nízká závadovost.
2 jruze - díky za osvětlení stavu
2 jumep - proč chyméru? Prostě jsem se zeptal, abych dostal aktuální info a bylo to tu někde napsané i pro ostatní. Biturbo je podle mě motor, který je poddimenzovaný co se týče výkonu a z toho vychází nízká závadovost.
2 jruze - díky za osvětlení stavu
|
|
15.03.2015 23:31 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2798662
|
|
Geff
|
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Zdar chlapi, tak co se týká závad tohoto motoru 2,2HDI 125KW, je to dle mého technika a podle mě také, o nejspolehlivějí motor co kdy v citroenu vyrobily. Já ho mám ji 4 roky a ok, a tedy na turbo(repase) , chyba pozdní výměny oleje předchozího majitele. Stálo mě to 33T , Na co tohle auto trpí jsou díky váze předku spodní (čepy s loiskem). No a co se týká poloosy, taky mě čeká. Jinak dobrá kára za dobré peníze.
Zdar chlapi, tak co se týká závad tohoto motoru 2,2HDI 125KW, je to dle mého technika a podle mě také, o nejspolehlivějí motor co kdy v citroenu vyrobily. Já ho mám ji 4 roky a ok, a tedy na turbo(repase) :-(, chyba pozdní výměny oleje předchozího majitele. Stálo mě to 33T :-(((( , Na co tohle auto trpí jsou díky váze předku spodní (čepy s loiskem). No a co se týká poloosy, taky mě čeká. ;-) Jinak dobrá kára za dobré peníze.
|
|
25.03.2015 13:03 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2801802
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Tak v sobotu jsem byl na diag - nakonec je vadné snímání polohy krtící klapky. Dalí chyby byly: nevěrohodný signál rychlosti v DSG a podvozek slintal o chybném údaji natočení volantu. Jinak ve OK. Jumep, jruze, co vy na ty chyby? Auto se chová normálně, nemám potřebu to za kadou cenu řeit, ale zajímá mě co to vlastně je zač Týpek povídal cosi o tom, e to píe skoro kadá C5.
Tak v sobotu jsem byl na diag - nakonec je vadné snímání polohy krtící klapky. Dalí chyby byly: nevěrohodný signál rychlosti v DSG a podvozek slintal o chybném údaji natočení volantu. Jinak ve OK. Jumep, jruze, co vy na ty chyby? Auto se chová normálně, nemám potřebu to za kadou cenu řeit, ale zajímá mě co to vlastně je zač :-p Týpek povídal cosi o tom, e to píe skoro kadá C5.
|
|
25.03.2015 17:07 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2801850
|
|
jruze
|
|
|
johnny.m napsal(a): Tak v sobotu jsem byl na diag - nakonec je vadné snímání polohy krtící klapky. Dalí chyby byly: nevěrohodný signál rychlosti v DSG a podvozek slintal o chybném údaji natočení volantu. Jinak ve OK. Jumep, jruze, co vy na ty chyby? Auto se chová normálně, nemám potřebu to za kadou cenu řeit, ale zajímá mě co to vlastně je zač Týpek povídal cosi o tom, e to píe skoro kadá C5.
Nekecal - snímač můe zkusit překalibrovat,ale píe to opravdu skoro kazdá,klapku bych asi vyměnil - řekl bych ře je k řeení jen klapka.
Nekecal - snímač můe zkusit překalibrovat,ale píe to opravdu skoro kazdá,klapku bych asi vyměnil - řekl bych ře je k řeení jen klapka.;-)
|
|
25.03.2015 17:24 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2801853
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Jojo, k řeení jen klapka... jetě zkusím vycistit elektroniku ultrazvukem, ne půjdu koupit novou...
Jojo, k řeení jen klapka... jetě zkusím vycistit elektroniku ultrazvukem, ne půjdu koupit novou...
|
|
25.03.2015 21:40 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2801911
|
|
jumep
|
|
|
oba su klasicky neodstranitelny BUG diagnostiky, to sa neriesi (preto by diagnostiku nemal pozerat kazdy, lebo je to stale dokola ta ista otazka )
oba su klasicky neodstranitelny BUG diagnostiky, to sa neriesi (preto by diagnostiku nemal pozerat kazdy, lebo je to stale dokola ta ista otazka :) )
|
|
25.03.2015 21:58 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2801917
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Jo ta komplexnost systému tomu dává na frak...
Jo ta komplexnost systému tomu dává na frak...
|
|
25.03.2015 22:09 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2801919
|
|
jumep
|
|
|
vacsina toho vzika zle nastavenym uspavanim a budenim jednotiek
DSG sa budi skor ako esp a potom pise bludy o rychlosti lebo to nedostava
a to iste je v podstate BHI
vacsina toho vzika zle nastavenym uspavanim a budenim jednotiek
DSG sa budi skor ako esp a potom pise bludy o rychlosti lebo to nedostava
a to iste je v podstate BHI
|
|
25.10.2016 21:58 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3006222
|
|
Uwefiltr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Jakmile teploty klesnou k nule problém se studeným startem, chytne a hned zdechne, někdy se podaří natočit na podesátý, po startu chvíli klepe a tluče jak starej traktor, moná jde na 3 válce, haviče vyměněny a nic. Teplo mu vadí také, čím větí teplo, tím dřím ztratí výkon a táhne a od třech tis. otáček, ale ten výkon co za "studena" to není ani nad těch 3tis. V autorizovaném servisu jsem s tím nebyl, ale specialista na citroeny, kam s tím jezdím neví co s tím. Take 2.2 biturbo za mě ne.
Jakmile teploty klesnou k nule problém se studeným startem, chytne a hned zdechne, někdy se podaří natočit na podesátý, po startu chvíli klepe a tluče jak starej traktor, moná jde na 3 válce, haviče vyměněny a nic. Teplo mu vadí také, čím větí teplo, tím dřím ztratí výkon a táhne a od třech tis. otáček, ale ten výkon co za "studena" to není ani nad těch 3tis. V autorizovaném servisu jsem s tím nebyl, ale specialista na citroeny, kam s tím jezdím neví co s tím. Take 2.2 biturbo za mě ne.
|
|
25.10.2016 22:01 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3006228
|
|
Hanz 397
|
|
|
Uwefiltr napsal(a): hakmíe teploty klesnou k nule problém se studeným startem, chytne a hned zdechne, někdy se podaří natočit na podesátý, po startu chvíli klepe a tluče jak starej traktor, moná jde na 3 válce, haviče vyměněny a nic. Teplo mu vadí také, čím větí teplo, tím dřím ztratí výkon a táhne a od třech tis. otáček, ale ten výkon co za "studena" to není ani nad těch 3tis. V autorizovaném servisu jsem s tím nebyl, ale specialista na citroeny, kam s tím jezdím neví co s tím. Take 2.2 biturbo za mě ne.
To ale není problém ani tak auta,jako mechanika...
To ale není problém ani tak auta,jako mechanika... ;-)
|
|
25.10.2016 23:22 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3006248
|
|
jruze
|
|
|
Vyměň palivák a dej kvalitní - (třeba purflux) a pořádně očisti přípoje k filtru.) bude překvapenej. a zaskoč jetě na diag projistotu(ale to jen projistotu) - a ne bude ověřivat mou radu tak to projeď alespoň 10Km.A jestli nepomůe má dosavadní rada tak si kup přepady na vstřiky - to ale a jestli to nepomůe.
A nech si časem vyměnit havky to jen kvůli tomu zarachtání po startu. ( a jak píe Hanz nenadávej na biturba ale na mechanika)
Vyměň palivák a dej kvalitní - (třeba purflux) a pořádně očisti přípoje k filtru.) bude překvapenej.:-p a zaskoč jetě na diag projistotu(ale to jen projistotu);-) - a ne bude ověřivat mou radu tak to projeď alespoň 10Km.A jestli nepomůe má dosavadní rada tak si kup přepady na vstřiky - to ale a jestli to nepomůe.
A nech si časem vyměnit havky to jen kvůli tomu zarachtání po startu. ( a jak píe Hanz nenadávej na biturba ale na mechanika)
|
|
26.10.2016 08:56 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3006256
|
|
Uwefiltr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Palivový filtr byl taky měněn, haviče jak jsem u zmiňoval také, vsme začátkem loňské zimy, kdy se problém se starty projevil. Mám pocit, e problém by mohl být, v tom e to nehavý, ale pojistky jsem kontroloval. Kontrolka havení se na chvili rozsvítí jen kdy je opravdu zima. Co se ztráty výkonu týče, tak problém je v regulaci tlaku turba, to vyhodnotila i diag. Vím, e su o tom píe hodně, ale ve smyslu, e auto padá do nouzáku, mně ta moje ztráta jako nouzák nepřijde, spí e jen nefouká malý turbo. Dávám to v Praze do auto Burgert, specializuje se na Citroeny, dává jen origo díly a levnej zrovna není. Kdybych věděl na koho jinéjo se obrátit, rád tak učiním, do autorizovaného se mi to dávat nechce, tam by byli schopni vyměnit půl motoru včetně turba a vstřiků. Najeto poctivých 190. Moná by mohl být i problém v mírném zvýení výkonu chiptunningem.
Dají se nefunkční havky zjistik diagnistikou? Můj mechanik tvrdí, e ne. Čili to vypadalo, e se měnily zbytečně.
Auto bylo kupováno loni v létě ve 130 tis od PSA Kolín, tedy referentské z automobilky, se serviskou a historií závad a oprav.
Palivový filtr byl taky měněn, haviče jak jsem u zmiňoval také, vsme začátkem loňské zimy, kdy se problém se starty projevil. Mám pocit, e problém by mohl být, v tom e to nehavý, ale pojistky jsem kontroloval. Kontrolka havení se na chvili rozsvítí jen kdy je opravdu zima. Co se ztráty výkonu týče, tak problém je v regulaci tlaku turba, to vyhodnotila i diag. Vím, e su o tom píe hodně, ale ve smyslu, e auto padá do nouzáku, mně ta moje ztráta jako nouzák nepřijde, spí e jen nefouká malý turbo. Dávám to v Praze do auto Burgert, specializuje se na Citroeny, dává jen origo díly a levnej zrovna není. Kdybych věděl na koho jinéjo se obrátit, rád tak učiním, do autorizovaného se mi to dávat nechce, tam by byli schopni vyměnit půl motoru včetně turba a vstřiků. Najeto poctivých 190. Moná by mohl být i problém v mírném zvýení výkonu chiptunningem.
Dají se nefunkční havky zjistik diagnistikou? Můj mechanik tvrdí, e ne. Čili to vypadalo, e se měnily zbytečně.
Auto bylo kupováno loni v létě ve 130 tis od PSA Kolín, tedy referentské z automobilky, se serviskou a historií závad a oprav.
|
|
26.10.2016 09:38 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3006268
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Uwefiltr napsal(a): Dají se nefunkční havky zjistik diagnistikou? Můj mechanik tvrdí, e ne. Čili to vypadalo, e se měnily zbytečně.
Auto bylo kupováno loni v létě ve 130 tis od PSA Kolín, tedy referentské z automobilky, se serviskou a historií závad a oprav.
Větinou vyskočí chyba havícího relé, jinak proč se nedomluví s jruze, má to kousek, myslím e po zavolání na číslo v jeho profilu se domluví, určitě o hodně levnějí jak ve značce.
Větinou vyskočí chyba havícího relé, jinak proč se nedomluví s jruze, má to kousek, myslím e po zavolání na číslo v jeho profilu se domluví, určitě o hodně levnějí jak ve značce. ;-)
|
|
26.10.2016 16:51 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3006317
|
|
jruze
|
|
|
havky jsou paraélně (jak píe Pat) a tudí se dají jednitlivě vyzkouet, biturbové vstřiky pracují pod přetlakem přepadu - take pokud netěsní spojky na filtru chová se to přesně takto (a nebo pokud je přetlakovej ventil KO , ale to u jsem psal) A nevěděl jsem e se kvalita odvíjí podle ceny (moná je to opačně) řekl bych e dnení motory bez větích problémů budou a chytají i bez funkčního havení jen jsou pár vteřin hlučnějí. Buď udělej co ti radíme nebo nechtěj poradit.
havky jsou paraélně (jak píe Pat) a tudí se dají jednitlivě vyzkouet, biturbové vstřiky pracují pod přetlakem přepadu - take pokud netěsní spojky na filtru chová se to přesně takto (a nebo pokud je přetlakovej ventil KO , ale to u jsem psal) A nevěděl jsem e se kvalita odvíjí podle ceny (moná je to opačně:nevim) řekl bych e dnení motory bez větích problémů budou a chytají i bez funkčního havení jen jsou pár vteřin hlučnějí. Buď udělej co ti radíme nebo nechtěj poradit.
|
|
26.10.2016 20:27 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3006409
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Filtr je alfa omega. Ted na nasem tahacu spatny filtr zpusobil nouzak a nizky tlak paliva. A to je filtr rok starj a je to Purflux. Hold dneska nevis co kde tankujes.
Filtr je alfa omega. Ted na nasem tahacu spatny filtr zpusobil nouzak a nizky tlak paliva. A to je filtr rok starj a je to Purflux. Hold dneska nevis co kde tankujes.
|
|
27.10.2016 16:23 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3006597
|
|
Uwefiltr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Přítí týden bysme se mohli domluvit a s autem bych se u tebe stavil. Pokud bys zvládl vyměnit i přední koule, tak ty jsou taky potřeba, zadní u měnění jsou.
Přítí týden bysme se mohli domluvit a s autem bych se u tebe stavil. Pokud bys zvládl vyměnit i přední koule, tak ty jsou taky potřeba, zadní u měnění jsou.
|
|
| |
|
|