| | |
05.03.2015 21:25 -
2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794868
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Kdy jsem sháněl na netu informace o biturbu, moc jsem toho nenael ani na zahraničních webech. Koupil jsem a jsem spokojený .
Dneska na mě kámo u piva vyrukoval s tím, e prý se na biturbech umí motor kousnout na klice a ze to je jedna z typických závad. Nic jsem to na tohle téma nenael. Jumepe, Jruze a dalí, setkali jste se s tím někdy, případně tuíte co by to mohlo způsobovat? Kdybyste tu napsali nejčastějí trable na autech, třeba to někomu přítě pomůe . Díky
Kdy jsem sháněl na netu informace o biturbu, moc jsem toho nenael ani na zahraničních webech. Koupil jsem a jsem spokojený :-).
Dneska na mě kámo u piva vyrukoval s tím, e prý se na biturbech umí motor kousnout na klice a ze to je jedna z typických závad. Nic jsem to na tohle téma nenael. Jumepe, Jruze a dalí, setkali jste se s tím někdy, případně tuíte co by to mohlo způsobovat? Kdybyste tu napsali nejčastějí trable na autech, třeba to někomu přítě pomůe ;-). Díky :palec
|
|
05.03.2015 21:27 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794870
|
|
jumep
|
|
|
u tohoto motoru som nic take nikdy nepocul a ani netusim o nejakych typickych zavadach, snad o jednej a to ovladacie ventili turba ktore citroen meni, ale malo by ich stacit vycistit
u tohoto motoru som nic take nikdy nepocul a ani netusim o nejakych typickych zavadach, snad o jednej a to ovladacie ventili turba ktore citroen meni, ale malo by ich stacit vycistit
|
|
05.03.2015 21:40 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794876
|
|
bubakkaja
|
|
|
Já měl biturbo 2 roky a měl jsem problém jen se spotřebou nafty.
Já měl biturbo 2 roky a měl jsem problém jen se spotřebou nafty.
|
|
05.03.2015 21:44 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794878
|
|
jumep
|
|
|
tak to je zname ze biturbo vie zrat aj travu okolo cesty
tak to je zname ze biturbo vie zrat aj travu okolo cesty :)
|
|
05.03.2015 21:48 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794883
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Já ho mám 4 roky a měl jsem díru v podtlakové hadičce. Ty dva elektromagnetické ventily se trochu lepily, tak jsem rozebral a vyčistil a koupil k nim nové filtříky, které byly také zasviněné a to je ve
Já ho mám 4 roky a měl jsem díru v podtlakové hadičce. Ty dva elektromagnetické ventily se trochu lepily, tak jsem rozebral a vyčistil a koupil k nim nové filtříky, které byly také zasviněné a to je ve :-d
|
|
05.03.2015 21:56 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794886
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano, ventilky ovládání turba jsem taky čistil, ale e by to ralo trávu, to jsem si neviml. Jinak bych to vypoutěl na zahradu a nejezdil bych k pumpě. ere mi 7l/100km a to si myslím není moc. S automatem by to bylo asi o 1l víc. 140k mám najeto, regenerace jdou po 750km, vyměnil jsem pravou poloosu a pedál plynu, chladič klimy a brzdový kotouče vzadu, na přední se chystám letos. Ale to u není o biturbu, snad jen ta poloosa je díky krásnýmu krouáku víc namáhaná ne u slabích motorizací.
Ano, ventilky ovládání turba jsem taky čistil, ale e by to ralo trávu, to jsem si neviml. Jinak bych to vypoutěl na zahradu a nejezdil bych k pumpě. :-d ere mi 7l/100km a to si myslím není moc. S automatem by to bylo asi o 1l víc. 140k mám najeto, regenerace jdou po 750km, vyměnil jsem pravou poloosu a pedál plynu, chladič klimy a brzdový kotouče vzadu, na přední se chystám letos. Ale to u není o biturbu, snad jen ta poloosa je díky krásnýmu krouáku víc namáhaná ne u slabích motorizací.
|
|
05.03.2015 21:58 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794888
|
|
jruze
|
|
|
Ty ventily zloběj na vech,jeden asi z největích moných průserů je palivovej systém - naročnějí na kvalitu nafty,vstřiky na C5II neumí korekce a dovede se upálit pička(zlikvidovat motor) a jetě jeden problém,ale ten tu nebudu ventilovat(nemůu) - jinak si dovolím tvrdit e ty motory vydrí víc ne kterékoli jiné motorizace,se spotřebou-výkonem-ivotností je na tom a na 3L nejlépe to je můj názor
Ty ventily zloběj na vech,jeden asi z největích moných průserů je palivovej systém - naročnějí na kvalitu nafty,vstřiky na C5II neumí korekce a dovede se upálit pička(zlikvidovat motor) a jetě jeden problém,ale ten tu nebudu ventilovat(nemůu) - jinak si dovolím tvrdit e ty motory vydrí víc ne kterékoli jiné motorizace,se spotřebou-výkonem-ivotností je na tom a na 3L nejlépe to je můj názor;-)
|
|
05.03.2015 22:00 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794890
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím e ten nezveřejnitelný problém bude v tom, e ti ho mamina nechce půjčovat.
Myslím e ten nezveřejnitelný problém bude v tom, e ti ho mamina nechce půjčovat. :-))))
|
|
05.03.2015 23:42 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794946
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): kolko takych motorov si videl? (ja len jeden mercedes)
No na jeden koukám doma pořád,a z těch co jsem tu měl a dělal (asi tak 10.-15.) na 3xventil přepadů, 4x vstřiky,3x elektronika , 1x nedořeeno(kabelá,jednotka,snímač tlaku atm.,oba ventily turba,moná čerpadlo- nevím nedořeeno - zákazník si to odvezl ), 1x snímač teploty v sání,ostatní opravy se netýkaly motoru. (X7 u umí opět korekce vstřiků,na starých to bylo jen podle napětí.
No na jeden koukám doma pořád,a z těch co jsem tu měl a dělal (asi tak 10.-15.) na 3xventil přepadů, 4x vstřiky,3x elektronika , 1x nedořeeno(kabelá,jednotka,snímač tlaku atm.,oba ventily turba,moná čerpadlo- nevím nedořeeno - zákazník si to odvezl ), 1x snímač teploty v sání,ostatní opravy se netýkaly motoru.;-) (X7 u umí opět korekce vstřiků,na starých to bylo jen podle napětí.
|
|
05.03.2015 23:54 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2794948
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím e otázka byla na tu upálenou pičku a zlikvidovaný motor. Ne na vechny biturba.
Jo a to čidlo teploty nasávanýho vzduchu bylo u mě. Na to jsem zapoměl.
Myslím e otázka byla na tu upálenou pičku a zlikvidovaný motor. Ne na vechny biturba.
Jo a to čidlo teploty nasávanýho vzduchu bylo u mě. Na to jsem zapoměl.
|
|
06.03.2015 06:58 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2795023
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Co jsi dělal na ventilech?
jruze napsal(a): No na jeden koukám doma pořád,a z těch co jsem tu měl a dělal (asi tak 10.-15.) na 3.ventil přepadů, ne 4.ventily,na 3. elektronika(kabelá,jednotka,snímač tlaku atm.,oba ventily turba,moná čerpadlo- nevím nedořeeno - zákazník si to odvezl ), 1. snímač teploty v sání,ostatní opravy se netýkaly motoru. (X7 u umí opět korekce,na starých to bylo jen podle napětí.
Co jsi dělal na ventilech?
|
|
06.03.2015 13:21 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2795131
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Aha, díky za vysvětlení. Vstřiky stále nejdou repasovat, nebo je u nich situace lepí?
Aha, díky za vysvětlení. Vstřiky stále nejdou repasovat, nebo je u nich situace lepí?
|
|
06.03.2015 13:24 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2795132
|
|
jumep
|
|
|
piezovstreky nejdu repasovat z viac dovodov
info co mam: masina na nastavovanie je tak draha ze navratnost by bola nerentabilna a tympadom nikto nedodava diely (to iste siemens atd., skratka vsetky piezo)
striky sa daju len otestovat, ak kvapu tak sa robi vymena za fabricky repas
ps. tie co mas v aute boli na stolici
piezovstreky nejdu repasovat z viac dovodov
info co mam: masina na nastavovanie je tak draha ze navratnost by bola nerentabilna a tympadom nikto nedodava diely (to iste siemens atd., skratka vsetky piezo)
striky sa daju len otestovat, ak kvapu tak sa robi vymena za fabricky repas
ps. tie co mas v aute boli na stolici
|
|
06.03.2015 15:08 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2795141
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Jumepe díky, protokoly jsem dostal. Spí se tu opravdu snaím soustředit místní znalosti i pro ostatní, aby to měli přítě lehčí . Na kolik vyjde fabrický repas?
Jumepe díky, protokoly jsem dostal. Spí se tu opravdu snaím soustředit místní znalosti i pro ostatní, aby to měli přítě lehčí :-). Na kolik vyjde fabrický repas?:palec
|
|
06.03.2015 15:31 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2795145
|
|
jumep
|
|
|
snazis sa vyrobit chymeru, skutocne neviem o nejakych extra zavadach tohoto motora, tam neni moc co riesit
este ma predsta napadla jedna, strelena hadica do alebo z intercooleru
snazis sa vyrobit chymeru, skutocne neviem o nejakych extra zavadach tohoto motora, tam neni moc co riesit
este ma predsta napadla jedna, strelena hadica do alebo z intercooleru
|
|
06.03.2015 16:24 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2795151
|
|
jruze
|
|
|
No ani otestovat se moc nedají(tedy mluvím o biturbu)- ádná maina nedokáe udělat přetlak na vratkách - jediné co na nich dovedou otestovat je pička(a pokud tvrdí e je testovali a jsou komplet OK tak - o tom se přesvědčí sám i bez stolice - odpoj(vyřaď) přetlakovej ventil na přepadu,nebo odpoj přepad a vyprázdni z naftu a uvidí jak motor poběí) - RHR vstřiky snad u dělají repase- u uvolnili díly,ale pokud je problém na piezo tak neudělají(a to je právě nejčastějí e odejde část a ten vstřik nechodí jak má-dává málo nebo nestejnoměrně) - biturbové se dají tuím kolem 7000,- v citroenu(nebo alespoň já )
No ani otestovat se moc nedají(tedy mluvím o biturbu)- ádná maina nedokáe udělat přetlak na vratkách - jediné co na nich dovedou otestovat je pička(a pokud tvrdí e je testovali a jsou komplet OK tak :nevim - o tom se přesvědčí sám i bez stolice - odpoj(vyřaď) přetlakovej ventil na přepadu,nebo odpoj přepad a vyprázdni z naftu a uvidí jak motor poběí);-) - RHR vstřiky snad u dělají repase- u uvolnili díly,ale pokud je problém na piezo tak neudělají(a to je právě nejčastějí e odejde část a ten vstřik nechodí jak má-dává málo nebo nestejnoměrně) - biturbové se dají tuím kolem 7000,- v citroenu(nebo alespoň já )
|
|
06.03.2015 23:12 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
2795226
|
|
jumep
|
|
|
ked vyhodis ten ventil tak riskujes ze odsrkas tu trysku ....
ked vyhodis ten ventil tak riskujes ze odsrkas tu trysku ....
|
|
| |
|
|