| | |
29.10.2013 21:15 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2630931
|
|
vikicv
|
|
|
Na LPG zatím: 29189 km
Zaplaceno: 58361 Kč
Cena za km: 2Kč
Průměrná spotřeba LPG: 12.35 L/100km
můj logbook:
.link.
Na LPG zatím: 29189 km
Zaplaceno: 58361 Kč
Cena za km: 2Kč
Průměrná spotřeba LPG: 12.35 L/100km
můj logbook:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525265.html
|
|
29.10.2013 21:25 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2630936
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Dík za info,jednou jsem to akorát počítal s kamarádem,jinak se tady pořád propírá nafta,ale o spotřebě plynu ádné údaje,aspoň mám nějakou představu.
Dík za info,jednou jsem to akorát počítal s kamarádem,jinak se tady pořád propírá nafta,ale o spotřebě plynu ádné údaje,aspoň mám nějakou představu.;-)
|
|
29.10.2013 21:40 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2630940
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
realne mozne a ubehnute 1200km, blikla rezerva, teda cca.60l
teda priemer 5l /100km
naklady cca.60lx1.4e=84euro
teda 1km=0.07Eur, 7centov=1.8Kc?
ja si teda bloky neodkladam ani nepisem, ale vzdy vynulujem jeden pocitac.
myslim ze aj pri 15tisic bude priemerna okolo 5.6 lebo furt jazdim to iste, rano do prace a poobede spat.
toto bol ten best vypocet, v reale to nebude 5, ale tych 5.5l, pokial nezacnem jazdit jak diviak
realne mozne a ubehnute 1200km, blikla rezerva, teda cca.60l
teda priemer 5l /100km
naklady cca.60lx1.4e=84euro
teda 1km=0.07Eur, 7centov=1.8Kc?
ja si teda bloky neodkladam ani nepisem, ale vzdy vynulujem jeden pocitac.
myslim ze aj pri 15tisic bude priemerna okolo 5.6 lebo furt jazdim to iste, rano do prace a poobede spat.
toto bol ten best vypocet, v reale to nebude 5, ale tych 5.5l, pokial nezacnem jazdit jak diviak
|
|
30.10.2013 08:32 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2630986
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
měl jsem par aut na LPG a je par věcí které ti nikdo o LPG neřekne:
1. při jízdě po městě, tj. časté starty, je potřeba počítat i se spotřebou benzínu a to i se 2/100km. Při jízdě na dálku je spotřeba benzínu zanedbatelná. I ta spotřeba LPG je taková....dost kolísá. Pokud ti někdo řekne e jezdí za 9 znamená to, e třeba často jezdí za 9, ale taky mu to párkrát na stejné trase vezme 15, co u ovem nezprůměruje.
2. náchylnost LPG na vynechávání motoru, z čeho plyne neustálý hon na odstranění této závady - svíčky, kabely, čidla, seřízení..
3. ivotnost vstřiků LPG, nádre, membrán, filrtu LPG, motorového oleje... nutno počítat s investicemi a častějím servisováním - tim spíe pokud vůz koupí s ji provedenou zástavbou
4. servisování - pokud nastane nějaký problém, LPG servis řekne e je problém v voze a ne v LPG, autoservis ti zase zase sdělí e je problém v LPG a ne ve voze, fakt prima servisovani
5. Občas je LPG v autě cítit, nebo v garái kde parkuje, zpravidla "nějaká" netěsnost motoru či přívodu LPG, a někdy prostě jen tak, co spoustě lidí vadí.
6. malý dojezd na LPG, stále jsi u pumpy, cestou do Itálie jsem tankoval LPG minimálně 3x, co zdruje a s ohledem na dostupnost a cenu plynu v zahraničí.....(naftu vezme za levno u nás a dojede na ni tam i zpět)
Neměl jsem v úmyslu kritizovat LPG, ale já byl z uvedených věcí mírně řečeno poněkud rozčarován. Přes uvedené uznávám, e provoz na LPG můe být vhodná varianta, zejména pro ty, kteří nedokáí odolat sametovému běhu 6 či 8 válcových záehových motorů.
měl jsem par aut na LPG a je par věcí které ti nikdo o LPG neřekne:
1. při jízdě po městě, tj. časté starty, je potřeba počítat i se spotřebou benzínu a to i se 2/100km. Při jízdě na dálku je spotřeba benzínu zanedbatelná. I ta spotřeba LPG je taková....dost kolísá. Pokud ti někdo řekne e jezdí za 9 znamená to, e třeba často jezdí za 9, ale taky mu to párkrát na stejné trase vezme 15, co u ovem nezprůměruje.
2. náchylnost LPG na vynechávání motoru, z čeho plyne neustálý hon na odstranění této závady - svíčky, kabely, čidla, seřízení..
3. ivotnost vstřiků LPG, nádre, membrán, filrtu LPG, motorového oleje... nutno počítat s investicemi a častějím servisováním - tim spíe pokud vůz koupí s ji provedenou zástavbou
4. servisování - pokud nastane nějaký problém, LPG servis řekne e je problém v voze a ne v LPG, autoservis ti zase zase sdělí e je problém v LPG a ne ve voze, fakt prima servisovani
5. Občas je LPG v autě cítit, nebo v garái kde parkuje, zpravidla "nějaká" netěsnost motoru či přívodu LPG, a někdy prostě jen tak, co spoustě lidí vadí.
6. malý dojezd na LPG, stále jsi u pumpy, cestou do Itálie jsem tankoval LPG minimálně 3x, co zdruje a s ohledem na dostupnost a cenu plynu v zahraničí.....(naftu vezme za levno u nás a dojede na ni tam i zpět)
Neměl jsem v úmyslu kritizovat LPG, ale já byl z uvedených věcí mírně řečeno poněkud rozčarován. Přes uvedené uznávám, e provoz na LPG můe být vhodná varianta, zejména pro ty, kteří nedokáí odolat sametovému běhu 6 či 8 válcových záehových motorů. :-)
|
|
30.10.2013 09:41 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631013
|
|
jumep
|
|
|
plne suhlasim, len dodam k tomu 2 veci
s tym tankovanim je to relativne (velkost nadrze) a teoreticky vseobecny dojazd sa zvacsi o dojazd na LPG, lenze to takto nikto nerata v podstate
a este jedna drobnost, skus servisovat LPG auto, vsetko coho sa chytis tam je poprepletany nejaky kabel od plynu, trubka od plynu - proste ty co montuju ten plyn su strasne prasata na robotu, nemal som tu este ani jeden plyn kde by to nezavadzalo a bolo aspon nejako logicky ulozene
plne suhlasim, len dodam k tomu 2 veci
s tym tankovanim je to relativne (velkost nadrze) a teoreticky vseobecny dojazd sa zvacsi o dojazd na LPG, lenze to takto nikto nerata v podstate
a este jedna drobnost, skus servisovat LPG auto, vsetko coho sa chytis tam je poprepletany nejaky kabel od plynu, trubka od plynu - proste ty co montuju ten plyn su strasne prasata na robotu, nemal som tu este ani jeden plyn kde by to nezavadzalo a bolo aspon nejako logicky ulozene
|
|
30.10.2013 09:54 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631015
|
|
Darja
|
|
|
STRUCTOR napsal(a): 5. Občas je LPG v autě cítit, nebo v garái kde parkuje, zpravidla "nějaká" netěsnost motoru či přívodu LPG, a někdy prostě jen tak, co spoustě lidí vadí.
Nikdy nemá být LPG cítit. Pokud je správně seřízené, pokud má auto po revizi, bez úniků, nikdy nemá cítit LPG. Kdy jej cítí, má problém. Tohle u není 120tka na plyn, která smrděla LPG furt.
P.S. Ten dojezd mě fakt netrápí, na benzínovou nádr najedu 600-700 km, na LPG 350-450 km...
Nikdy nemá být LPG cítit. Pokud je správně seřízené, pokud má auto po revizi, bez úniků, nikdy nemá cítit LPG. Kdy jej cítí, má problém. Tohle u není 120tka na plyn, která smrděla LPG furt.
P.S. Ten dojezd mě fakt netrápí, na benzínovou nádr najedu 600-700 km, na LPG 350-450 km...
|
|
30.10.2013 10:51 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631036
|
|
jruze
|
|
|
Darja napsal(a): Nikdy nemá být LPG cítit. Pokud je správně seřízené, pokud má auto po revizi, bez úniků, nikdy nemá cítit LPG. Kdy jej cítí, má problém. Tohle u není 120tka na plyn, která smrděla LPG furt.
P.S. Ten dojezd mě fakt netrápí, na benzínovou nádr najedu 600-700 km, na LPG 350-450 km...
Vdy je nepatrně cítit - poslední otočka zůstane v sání - u vech přítomných u mne v dílně (a i skuenost vlastní) - nic závaného,nebezpečného,nebo záporného proti LPG.Pokud je to tak e jsi dvacet metrů v okruhu a hledá plynovou masku je opravdu něco patně.
Vdy je nepatrně cítit - poslední otočka zůstane v sání - u vech přítomných u mne v dílně (a i skuenost vlastní) - nic závaného,nebezpečného,nebo záporného proti LPG.Pokud je to tak e jsi dvacet metrů v okruhu a hledá plynovou masku je opravdu něco patně.
|
|
30.10.2013 11:39 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631089
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Darja napsal(a): Nikdy nemá být LPG cítit. Pokud je správně seřízené, pokud má auto po revizi, bez úniků, nikdy nemá cítit LPG. Kdy jej cítí, má problém. Tohle u není 120tka na plyn, která smrděla LPG furt.
P.S. Ten dojezd mě fakt netrápí, na benzínovou nádr najedu 600-700 km, na LPG 350-450 km...
Souhlasím, e plyn by v autě cítit neměl. Ale někdy prostě cítit je i kdy k tomu není důvod, netuím zda jde o zůstatek v sání či výfuku, moná drobný unik ze vstřikovačů, neřeím proč, moná jsem na to jen alergický, ale prostě to někdy cítit je a nic se s tím nedá udělat, co mi vadí.
Neřeí dojezd protoe jede na benzín? Mno, já myslel, e smyslem provozu na LPG je uetřit nějaký kačky právě tím, e na benzín nejezdí. Abych pravdu řekl, já nevidím důvod mít auto na LPG abych pak kvůli malé nádri (dojezdu) jezdil na benzín a jetě si nalhával jak je to výhodné. Proto jsem holt musel pořád tankovat. Při provozu po Praze kadý druhý den, cestou na dovču třikrát za cestu tam, třikrát za cestu zpět...ale, tím právě bylo dosahováno úspornějího provozu. Je na kadém, zda mu to vyhovuje či nikoliv, a jak ji jsem řekl, jsou vozy (motory) co za to stojí.
Souhlasím, e plyn by v autě cítit neměl. Ale někdy prostě cítit je i kdy k tomu není důvod, netuím zda jde o zůstatek v sání či výfuku, moná drobný unik ze vstřikovačů, neřeím proč, moná jsem na to jen alergický, ale prostě to někdy cítit je a nic se s tím nedá udělat, co mi vadí.
Neřeí dojezd protoe jede na benzín? Mno, já myslel, e smyslem provozu na LPG je uetřit nějaký kačky právě tím, e na benzín nejezdí. Abych pravdu řekl, já nevidím důvod mít auto na LPG abych pak kvůli malé nádri (dojezdu) jezdil na benzín a jetě si nalhával jak je to výhodné. Proto jsem holt musel pořád tankovat. Při provozu po Praze kadý druhý den, cestou na dovču třikrát za cestu tam, třikrát za cestu zpět...ale, tím právě bylo dosahováno úspornějího provozu. Je na kadém, zda mu to vyhovuje či nikoliv, a jak ji jsem řekl, jsou vozy (motory) co za to stojí. :-)
|
|
30.10.2013 15:01 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631124
|
|
Darja
|
|
|
Ano, smyslem je uetřit, vdy jsem tu u psala, e investice 34tisíc do přestavby se mi vrátila po roce jedění. Take já u etřím vlastně 1+6 let.... 6*34 tisíc.... no to je pěkně korunek v kapsičce, hehehe
Proboha lidi, buďte trochu v klidu a přestaňte LPG stavět na hranici a běhat kolem ní s pochodněmi To u tady jednou bylo Je to kadýho věc.
Ano, smyslem je uetřit, vdy jsem tu u psala, e investice 34tisíc do přestavby se mi vrátila po roce jedění. Take já u etřím vlastně 1+6 let.... 6*34 tisíc.... no to je pěkně korunek v kapsičce, hehehe :-)
Proboha lidi, buďte trochu v klidu a přestaňte LPG stavět na hranici a běhat kolem ní s pochodněmi :-)))) To u tady jednou bylo :-)))) Je to kadýho věc.
|
|
31.10.2013 18:48 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631431
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
STRUCTOR napsal(a): měl jsem par aut na LPG a je par věcí které ti nikdo o LPG neřekne:
1. při jízdě po městě, tj. časté starty, je potřeba počítat i se spotřebou benzínu a to i se 2/100km. Při jízdě na dálku je spotřeba benzínu zanedbatelná. I ta spotřeba LPG je taková....dost kolísá. Pokud ti někdo řekne e jezdí za 9 znamená to, e třeba často jezdí za 9, ale taky mu to párkrát na stejné trase vezme 15, co u ovem nezprůměruje.
2. náchylnost LPG na vynechávání motoru, z čeho plyne neustálý hon na odstranění této závady - svíčky, kabely, čidla, seřízení..
3. ivotnost vstřiků LPG, nádre, membrán, filrtu LPG, motorového oleje... nutno počítat s investicemi a častějím servisováním - tim spíe pokud vůz koupí s ji provedenou zástavbou
4. servisování - pokud nastane nějaký problém, LPG servis řekne e je problém v voze a ne v LPG, autoservis ti zase zase sdělí e je problém v LPG a ne ve voze, fakt prima servisovani
5. Občas je LPG v autě cítit, nebo v garái kde parkuje, zpravidla "nějaká" netěsnost motoru či přívodu LPG, a někdy prostě jen tak, co spoustě lidí vadí.
6. malý dojezd na LPG, stále jsi u pumpy, cestou do Itálie jsem tankoval LPG minimálně 3x, co zdruje a s ohledem na dostupnost a cenu plynu v zahraničí.....(naftu vezme za levno u nás a dojede na ni tam i zpět)
Neměl jsem v úmyslu kritizovat LPG, ale já byl z uvedených věcí mírně řečeno poněkud rozčarován. Přes uvedené uznávám, e provoz na LPG můe být vhodná varianta, zejména pro ty, kteří nedokáí odolat sametovému běhu 6 či 8 válcových záehových motorů.
Mám ve firmě 3 auta na LPG, moje auto je také na LPG, soused automechanik má v rodině 3 auta na LPG , take si myslím e mám kde srovnávat a porovnávat.
Take zaprvé : kadý kdo má LPG ví, e start je vdy na benzín, tím pádem čím častějí starty tím větí spotřeba BA. Zadruhé : Náchylnost na vynechávání motoru, to snad bylo před dvaceti lety u stodvacítek na domácí montá LPG. zaručuji ti e v současné době je něco podobného dávnou minulostí. Zatřetí : ivotnost nádre LPG deset let je trochu problém, ale deset let, to na novou LPG uetří. Membrány, filtry - spotřební materiál, stejné jako filtr benzínu. Svíčky dobrá, jsou třeba častěji nové, motorový olej ?? co jako ?? vydrí déle ne u benzínu. Častějí servisování, jako proč ?? Servisuji jako kadé jiné auto. Problémy s LPG nemám, mám perfektní zařízení a skvělého servismena. Začtvrté :Nikdy jsem necítil LPG v autě ani kolem něj. Paklie se to stane znamená to e je něco rozbité, v ádném případě to není normální jev, mě se to nikdy nestalo. A za páté malý dojezd na nádr, Cha Cha Cha za tu úsporu peněz mě to stojí. Najedu na nádr LPG 500 km a to mě stačí ke spokojenosti. Tak teď mi řekni co jsi měl za staré LPG systémy, e má tak negativní zkuenosti ? Já nemám ádný problém a chrochtám si blahem kdy platím na pumpě.
Mám ve firmě 3 auta na LPG, moje auto je také na LPG, soused automechanik má v rodině 3 auta na LPG , take si myslím e mám kde srovnávat a porovnávat.
Take zaprvé : kadý kdo má LPG ví, e start je vdy na benzín, tím pádem čím častějí starty tím větí spotřeba BA. Zadruhé : Náchylnost na vynechávání motoru, to snad bylo před dvaceti lety u stodvacítek na domácí montá LPG. zaručuji ti e v současné době je něco podobného dávnou minulostí. Zatřetí : ivotnost nádre LPG deset let je trochu problém, ale deset let, to na novou LPG uetří. Membrány, filtry - spotřební materiál, stejné jako filtr benzínu. Svíčky dobrá, jsou třeba častěji nové, motorový olej ?? co jako ?? vydrí déle ne u benzínu. Častějí servisování, jako proč ?? Servisuji jako kadé jiné auto. Problémy s LPG nemám, mám perfektní zařízení a skvělého servismena. Začtvrté :Nikdy jsem necítil LPG v autě ani kolem něj. Paklie se to stane znamená to e je něco rozbité, v ádném případě to není normální jev, mě se to nikdy nestalo. A za páté malý dojezd na nádr, Cha Cha Cha za tu úsporu peněz mě to stojí. Najedu na nádr LPG 500 km a to mě stačí ke spokojenosti. Tak teď mi řekni co jsi měl za staré LPG systémy, e má tak negativní zkuenosti ? Já nemám ádný problém a chrochtám si blahem kdy platím na pumpě.
|
|
31.10.2013 20:30 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631494
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): Mám ve firmě 3 auta na LPG, moje auto je také na LPG, soused automechanik má v rodině 3 auta na LPG , take si myslím e mám kde srovnávat a porovnávat.
Take zaprvé : kadý kdo má LPG ví, e start je vdy na benzín, tím pádem čím častějí starty tím větí spotřeba BA. Zadruhé : Náchylnost na vynechávání motoru, to snad bylo před dvaceti lety u stodvacítek na domácí montá LPG. zaručuji ti e v současné době je něco podobného dávnou minulostí. Zatřetí : ivotnost nádre LPG deset let je trochu problém, ale deset let, to na novou LPG uetří. Membrány, filtry - spotřební materiál, stejné jako filtr benzínu. Svíčky dobrá, jsou třeba častěji nové, motorový olej ?? co jako ?? vydrí déle ne u benzínu. Častějí servisování, jako proč ?? Servisuji jako kadé jiné auto. Problémy s LPG nemám, mám perfektní zařízení a skvělého servismena. Začtvrté :Nikdy jsem necítil LPG v autě ani kolem něj. Paklie se to stane znamená to e je něco rozbité, v ádném případě to není normální jev, mě se to nikdy nestalo. A za páté malý dojezd na nádr, Cha Cha Cha za tu úsporu peněz mě to stojí. Najedu na nádr LPG 500 km a to mě stačí ke spokojenosti. Tak teď mi řekni co jsi měl za staré LPG systémy, e má tak negativní zkuenosti ? Já nemám ádný problém a chrochtám si blahem kdy platím na pumpě.
Má pravdu - jen mi prosím vysvětli kam se ti vstřikuje plyn - pokud přímo do válců nemůe být cítit , pokud ale do sání tak jak docílí aby to z toho sání neuniklo,nehledě na to e celej systém sání kam se plyn dostane načichne(ale není to nic závaného a v kabině to opravdu cítit není nebo nesmí být.Jezdí mi sem dost aut na LPG a cítím vechny(v uzavřeném prostoru) - je to jako kdy se postříká vo%navkou - taky jí cítí i po nějaké době(leda e jezdí na jeden z nich - nevím teď který je cítit jestli propan nebo butan - tuím e butan není cítit.Garantuji ti e i rok prázdná,otevřená nadr bude smrdět po plynu(benzinová a naftová také). A měl jsem několik aut na LPG a několik systémů - jen tvrdím e C5 na to není zrovna moc stavěná- jinak úspora tam je jen F. moc benzíny neumí a nechápu proč nedělali estikvalty- podle mne je to nedostatek.
Má pravdu - jen mi prosím vysvětli kam se ti vstřikuje plyn - pokud přímo do válců nemůe být cítit , pokud ale do sání tak jak docílí aby to z toho sání neuniklo,nehledě na to e celej systém sání kam se plyn dostane načichne(ale není to nic závaného a v kabině to opravdu cítit není nebo nesmí být.Jezdí mi sem dost aut na LPG a cítím vechny(v uzavřeném prostoru) - je to jako kdy se postříká vo%navkou - taky jí cítí i po nějaké době(leda e jezdí na jeden z nich - nevím teď který je cítit jestli propan nebo butan - tuím e butan není cítit.Garantuji ti e i rok prázdná,otevřená nadr bude smrdět po plynu(benzinová a naftová také). A měl jsem několik aut na LPG a několik systémů - jen tvrdím e C5 na to není zrovna moc stavěná- jinak úspora tam je jen F. moc benzíny neumí a nechápu proč nedělali estikvalty- podle mne je to nedostatek.
|
|
31.10.2013 21:03 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631514
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Plyn se mi vstřikuje kapalnej do sání. A doopravdy není cítit ani v autě, ani v garái kdy tam auto stojí, ani nikde kolem. Je jasné e kdy otevře nádr smrdět bude, ale LPG je uzavřený okruh a prostě ven se to nesmí dostat. Pakli e ti to smrdí, tak má prostě a jednodue někde únik plynu. ádné e to zůstalo v sání, nebo podobné nesmysly. Kdy smrdí tak je to chyba a někde to utíká.
Plyn se mi vstřikuje kapalnej do sání. A doopravdy není cítit ani v autě, ani v garái kdy tam auto stojí, ani nikde kolem. Je jasné e kdy otevře nádr smrdět bude, ale LPG je uzavřený okruh a prostě ven se to nesmí dostat. Pakli e ti to smrdí, tak má prostě a jednodue někde únik plynu. ádné e to zůstalo v sání, nebo podobné nesmysly. Kdy smrdí tak je to chyba a někde to utíká.
|
|
01.11.2013 10:48 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631701
|
|
Fire
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Jen pro zajímavost, kdy se nespěchá a silnice je sluná tak s 1,6 se dá jet i za 3,5 litru.
Jen pro zajímavost, kdy se nespěchá a silnice je sluná tak s 1,6 se dá jet i za 3,5 litru.
|
|
01.11.2013 13:44 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631728
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
A to se dela jak, kdyz s 1,4Hdi se pokud zrovna nejedu mimo obec 60, neda dostat realne moc pod 4.5 s o 300kG lehcim autem ? Jen me to fakt zajima, protoze tomu teda neverim, pokud neberes aktualni spotrebu v nejake rychlosti, coz je zavadejici.
A to se dela jak, kdyz s 1,4Hdi se pokud zrovna nejedu mimo obec 60, neda dostat realne moc pod 4.5 s o 300kG lehcim autem ? Jen me to fakt zajima, protoze tomu teda neverim, pokud neberes aktualni spotrebu v nejake rychlosti, coz je zavadejici.
|
|
01.11.2013 15:38 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631746
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Fire napsal(a): Jen pro zajímavost, kdy se nespěchá a silnice je sluná tak s 1,6 se dá jet i za 3,5 litru.
A to byla spotřeba vody v těle při tlačení té 1,6 ? To jde.
Ale ze ivota. S Xa V6 7,2l přes Uhry (500km) a to svině, ale kadý ví, e to jede samo to auto v těch krajích. Takovou spotřebu jsem u nikdy, nikde, nedokázal.
A to byla spotřeba vody v těle při tlačení té 1,6 ? To jde.
Ale ze ivota. S Xa V6 7,2l přes Uhry (500km) a to svině, ale kadý ví, e to jede samo to auto v těch krajích. Takovou spotřebu jsem u nikdy, nikde, nedokázal.
|
|
01.11.2013 21:05 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631824
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
tak u jste si je poměřili??? tak plynaři a antiplynaři up do nového vlákna .link. toto je vlákno o spotřebě!!! a připomínám, e jsou 3 druhy spotřeby a to:
Maximální: počítám tak 15 a více litrů (kdy chci prachy od polovičky na palivo)
Minimální: kdy se chlubím kamarádům, nebo chci zamachrovat na clubu
Optimální, spíe reální:to co mi to doopravdu ere za dané období, trasu, čas ap.
tak u jste si je poměřili??? tak plynaři a antiplynaři up do nového vlákna http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze-o-c5/2631597-lpg-pre-a-proti/#.UnQJRhBecYg toto je vlákno o spotřebě!!! a připomínám, e jsou 3 druhy spotřeby a to:
Maximální: počítám tak 15 a více litrů (kdy chci prachy od polovičky na palivo)
Minimální: kdy se chlubím kamarádům, nebo chci zamachrovat na clubu
Optimální, spíe reální:to co mi to doopravdu ere za dané období, trasu, čas ap. ;-)
|
|
01.11.2013 22:51 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631864
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
tak ja 5,8 teraz poslednu nadrz. a dnes pohodovo 150km za 5,1.. brat na O II 1,9 tdi pd - 4.0. kua, niekde sa u mna stala chyba
tak ja 5,8 teraz poslednu nadrz. a dnes pohodovo 150km za 5,1.. brat na O II 1,9 tdi pd - 4.0. kua, niekde sa u mna stala chyba :D
|
|
01.11.2013 22:56 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2631871
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
najk napsal(a): tak u jste si je poměřili??? tak plynaři a antiplynaři up do nového vlákna .link. toto je vlákno o spotřebě!!! a připomínám, e jsou 3 druhy spotřeby a to:
Maximální: počítám tak 15 a více litrů (kdy chci prachy od polovičky na palivo)
Minimální: kdy se chlubím kamarádům, nebo chci zamachrovat na clubu
Optimální, spíe reální:to co mi to doopravdu ere za dané období, trasu, čas ap.
OK odcházím. Jsem pro třetí a to tu reálnou. Jene to tu sposta lidí nedokáe skousnout, a moná ani spočítat. Průměr na 1000 km není ádný průměr.
OK odcházím. Jsem pro třetí a to tu reálnou. Jene to tu sposta lidí nedokáe skousnout, a moná ani spočítat. Průměr na 1000 km není ádný průměr.
|
|
| |
|
|